physical immunes worden echt NIET weggehaald hoor ... (ik heb nu geen zin om hier een heel verhaal te typen; maar ga er maar vanuit dat het een heel stuk moeilijker gaat worden, veel meer monster met immunities/resistances tegen elemental/physical -> waarom denk je anders dat ze er alleen maar uber-items in stoppen?) ... standaard zit er nu op hell monsters een soort penalty; die wordt weggehaald en daarom krijgen de monsters meer hitpoints (dit is heel kut voor sorcy imo, voor melee chars zal dit niet zoveel uitmaken).
Ik ben net weer begonnen met spelen, en het is toch wel weer even wennen na al die tijd. Ik zit nu in Act 5 Hell en dan bij de 3e quest. Een tijdje terug (+- 1 jaartje) had ik een goed plan hoe verder te gaan met deze paladin, maar nu weet ik het niet meer zo. Hoe kan ik mij stats in die laatste paar levels nu het beste verdelen? Stats zien er nu zo uit:
Strength: 185
Dexterity: 70
Vitality: 205
Energy: 15
Mijn skills zien er trouwens wel prima uit, ik heb niets verspilt. Mijn Zeal staat op 4 en Fanaticism op 20. Natuurlijk heb ik ook nog wat skill point nodig gehad om Zeal en Fanaticism te bereiken in mijn skill tree, maar dat spreekt voorzich. ik heb nu nog 59 skill points om te verdelen
- ik zou een aantal punten in Holy Shield stoppen ... meer defense, en de chance to block zal daarmee een boost krijgen.
- misschien wat punten in Conviction (ik gebruik gewoon conviction+zeal voor PI's)
- 1 puntje Vigor (altijd handig om snel te kunnnen rennen)
- 1 puntje Cleansing
Alleen bij Baal heb je een (zeer kleine) kans op een windforce
Niet alleen bij Baal Hell hoor ... (windforce is ilvl87)
Als het goed is ook bij onderstaande monsters:
Hell Bovines: Can't drop Armor or Weapon 90.
Nihlathak: Can't drop Armor or Weapon 90.
Pindleskin: Can drop everything.
Snapchip Shatter: Can drop everything. (Icy Cellar)
Thresh Socket: Can drop everything. (Frigid Highlands)
Colenzo the Annihilator: Can drop everything. (Baal's Minion #1)
Achmel the Cursed: Can drop everything. (Baal's Minion #2)
Bartuc the Bloody: Can drop everything. (Baal's Minion #3)
Ventar the Unholy: Can drop everything. (Baal's Minion #4)
Lister the Tormentor: Can drop everything. (Baal's Minion #5)
[
Voor 52% gewijzigd door
Kroetsjov op 25-06-2003 13:14
]
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW