Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Ik heb nu een act5 merc.. hij doet iets van 1200-2300 damage met z'n zwaardje en heeft ~20% lifeleech :P

samen met m'n valkyrie kan hij zich wel redelijk redden tegen koeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Skyclad schreef op 24 juni 2003 @ 11:51:
Hoe krijg je 800% mf als sorc btw? Gewoon 6-socketed staff vol met mf jewels, 6 socketed plate met 6 mf runes of perfect topaz, dat soort dingen? Ik kom met alle items die ik nu heb misschien net tussen de 150 en 250... en dan gaat mijn defense en resistance als sorc wel naar de kloten :(

Edit: Oh, wat is trouwens het maximum % voor steal life?
Nee, ik heb het volgende (mijn sorc is btw lvl 91, dat helpt bij sommige van mijn mf items):
Harlequin Crest met perfect topaz: 74% mf
Chanceguard Gloves: 38% mf (40% is max)
Skulders Ire met perfect topaz: 137% mf
Blade of Ali Baba met 2 jewels: 104% mf (argh, need ist runes :()
Magic Amulet of Luck: 33% mf
ShaEl - Eth Rhyme shield: 25% mf (Kan je ook wel goed mee blocken)
2 x Nagelring: 56% mf tezamen
War Travelers boots: 40% mf (50% mf max)
Goldwrap belt: 30% mf

Aan charms heb ik:
7 x 7% mf charms: 49% mf
8 x 6% mf charms: 48% mf
4 x 5% mf charms: 20% mf
2 x 4% mf charms: 8% mf

Da's dus tezamen 662% mf (vooral schild kan eigenlijk wel beter)

Dan heb ik nog een lvl 91 mercenary met:
Wealth armor: 100% mf
Perfect stealskull met perfect topaz: 74% mf (heeft ook 5% life en mana leech)

Wealth wil ik nog een keer door Skulders Ire vervangen.

Wanneer ik dus de boss door mijn mercenary laat killen dan komt de 174% mf van hem bij mijn 662% mf en dan heb ik in totaal 836% mf. Maar jammergenoeg overleeft mijn mercenary maar zelden een mephisto-run omdat ie niet goed tegen poison kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Toewan op 24-06-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Mijn vraag over life steal is omdat ik met mijn barb bijna iedere ronde dood ga tegen sommige monsters (Baal bijvoorbeeld), maar zolang ze niet mijn mana drainen (zodat ik geen whirlwind kan doen) het moment dat mijn attack door komt meteen weer vol zit qua health en mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spellen jullie allemaal op europe server?? Wordt er ook wel eens wat samengedaan? En wat houd ladderplay in dalijk met 1.10...

Mja kweet veel vragen, maar ksta op het punt om hem toch maar aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat treft .. Diablo 2 + LOD is net uitgebracht in een classic uitvoering. Samen heb je ze voor 30 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik speel eigenlijk alleen op de USEast server, aangezien de Europe server net down was toen ik het de eerste keer online wilde spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel, als ik speel, op Europe. Waarom? Geen idee, klinkt vertrouwd denk ik :+
Btw, ik heb het spel sinds een week weer uit de kast getrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:10:
ik speel, als ik speel, op Europe. Waarom? Geen idee, klinkt vertrouwd denk ik :+
Btw, ik heb het spel sinds een week weer uit de kast getrokken :)
* Toewan ook. :) Maar ik heb eigenlijk even een vraagje, ik heb een (unique) Moser's Blessed Circle, die al standaard 2 sockets heeft. Kan ik er dan nog een socket bij laten fiksen ??. Want mijn sorc heeft echt slechte resistances.

[ Voor 3% gewijzigd door Toewan op 24-06-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonz, waar dan als ik vragen mag???

En ik denk dat ik het wel ga halen, dus kunnen we maybe vaker samenspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Moser's meer sockets zal je niet lukken.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toewan schreef op 24 juni 2003 @ 16:30:
[...]

* Toewan ook. :) Maar ik heb eigenlijk even een vraagje, ik heb een (unique) Moser's Blessed Circle, die al standaard 2 sockets heeft. Kan ik er dan nog een socket bij laten fiksen ??. Want mijn sorc heeft echt slechte resistances.
hmm... /me graaft in zn geheugen...
Dit soort vragen waren vroeger makkelijk ;) Volgens kunnen er in zo'n schildje maar max 2 sockets..., maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 15-09 19:57

Tcq

Volgens mij kan dat niet, als er al sockets inzitten kan je er niet 1 of 2 bij laten maken.

Vroeger waren dit soort vragen idd makkelijker, ik heb 'm ook uit de kast getrokken voor 1.10 :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:35:
Fonz, waar dan als ik vragen mag???

En ik denk dat ik het wel ga halen, dus kunnen we maybe vaker samenspelen?
www.dimensionplus.nl (Ikzelf speel al heel lang niet meer. Al die namen die langskomen enz ... snap er de tering van .. :P Heb wel een level 41 2 sworded BARB ergens nog rondlopen.) Misschien dat ik met 1.10 weer ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog niet snap, Online is d2 en lod verschillend???

Zoja wat spelen jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toewan schreef op 24 June 2003 @ 16:30:
[...]

Nee da kan niet nee, als je sorc echt slechte resist heeft kan je ook een gewoon schild pakken met 4 socets en er 4 perfecte witte diamantjes indoen, krijg je meteen 19x4=76 resist all :D en wizardspike is dacht ik ook goed voor resist :)

@Darken_Rahl: ik speel op Europe

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tcq schreef op 24 June 2003 @ 16:57:
Vroeger waren dit soort vragen idd makkelijker, ik heb 'm ook uit de kast getrokken voor 1.10 :)
LOL :D

wie nog meer btw? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vampier lijkt wel een beetje heeeeel erg op een blood lord! en nog met dezelfde spells ook (op firewall na) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in act 1 normal, heet die blood lord ook gewoon 'vampire' ... :)

Helemaal vreemd is eht dus niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:55:
in act 1 normal, heet die blood lord ook gewoon 'vampire' ... :)

Helemaal vreemd is eht dus niet :+
Nooit gezien, waar zitten die dan? (Ik zal er ooit weles geweest zijn, heb nl ooit et hele spel en dus ook alle lvls doorgekamd).
In act 2 arcanes sanctury zitten ook van die beesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, al dat rushen is niet goed voor je kennis van vijanden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op 25 June 2003 @ 07:46:
Tja, al dat rushen is niet goed voor je kennis van vijanden he ;)
kweet et alweer, catacombs 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Gisteren maar eens wat mf equipment op mijn sorc gegooid en zowel op Nm als Hell Mephisto een paar keer gesloopt. Heb je op Hell kans op betere equipment dan op Nm? Tot zover krijg ik op Hell alleen wat items met level requirement 3 of zo, en mid level zooi op Nm. Moet ik soms voor high level spul op Normal gaan spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Skyclad schreef op 25 June 2003 @ 08:57:
Gisteren maar eens wat mf equipment op mijn sorc gegooid en zowel op Nm als Hell Mephisto een paar keer gesloopt. Heb je op Hell kans op betere equipment dan op Nm? Tot zover krijg ik op Hell alleen wat items met level requirement 3 of zo, en mid level zooi op Nm. Moet ik soms voor high level spul op Normal gaan spelen? :P
ik geloof niet dat die windforces dropt op normal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

op hell wel dan?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Dat ook niet :)

maar op Hell is het monsterlevel een stuk hoger en drops zijn gebaseerd op monster level.. Als je een game joined waar al een stuk of 7 spelers zitten en meph gaat rossen dan maak je nog meer kans op goeie items..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
nope, op hell ook niet :P

offtopic:
ik ben alleen op USEast te vinden

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Alleen bij Baal heb je een (zeer kleine) kans op een windforce :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ghostie schreef op 25 June 2003 @ 10:03:
Dat ook niet :)

maar op Hell is het monsterlevel een stuk hoger en drops zijn gebaseerd op monster level.. Als je een game joined waar al een stuk of 7 spelers zitten en meph gaat rossen dan maak je nog meer kans op goeie items..
Dan overleef ik alleen de trip ernaartoe niet of nauwelijks :P Vooral niet met lag...

Meph zelf is geen probleem, ook al zal je wel rustig wat anders kunnen gaan doen voor ie eindelijk dood valt, maar alle extra fast, lightning enchanted, lightning aura, immune to whatever damage you normally use monsters die er voor zitten zijn zo irritant.
Op Hell neem ik niet eens meer de moeite om de council members te slopen als er een lightning enchanted extra fast tussen zit, dan teleport ik gewoon terug zodat ze allemaal naar het beginstuk rennen, en teleporteer dan gewoon voorbij de muur zodat ze me niet meer zien, heb je alleen nog degene die in het zijkamertje naar keuze zit. (Die sloop ik ook al ga ik door het midden, anders heb je kans dat ie halverwege wakker wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Die in dat kamertje laat ik altijd gewoon zitten :) zie vanzelf wel of hij naar me toe komt of niet.. gewoon zo snel mogelijk meph rossen en weer een nieuwe game maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn level 76 Zealot wat ophogen, weet iemand de code waarmee je monsters sterker kan maken in single player? Ik dacht iets van 'set players 10' ofzo, maar die code lijkt geen effect te hebben. Weet iemand trouwens een lijst waar alle commands staan die gebruikt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
'players 8' is het max, dan doet ie alsof er 8 players in je game zijn.. het werkt wel alleen in single, maar is erg handig om sterkere char's sneller te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deed dit nou ook iets met de item drops? Worden die ook beter met deze code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
ja, er droppen meer items, maar niet speciaal uniques/rares etc. [natuurlijk heb je er dan wel meer kans op.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net weer begonnen met spelen, en het is toch wel weer even wennen na al die tijd. Ik zit nu in Act 5 Hell en dan bij de 3e quest. Een tijdje terug (+- 1 jaartje) had ik een goed plan hoe verder te gaan met deze paladin, maar nu weet ik het niet meer zo. Hoe kan ik mij stats in die laatste paar levels nu het beste verdelen? Stats zien er nu zo uit:

Strength: 185
Dexterity: 70
Vitality: 205
Energy: 15

Mijn skills zien er trouwens wel prima uit, ik heb niets verspilt. Mijn Zeal staat op 4 en Fanaticism op 20. Natuurlijk heb ik ook nog wat skill point nodig gehad om Zeal en Fanaticism te bereiken in mijn skill tree, maar dat spreekt voorzich. ik heb nu nog 59 skill points om te verdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkte toch allang niet meer?
(dat player x verhaal)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net geprobeerd, en de monsters zijn aanzienlijk sterker als ik 'players 8' invul. Monsters die ik normaal in een paar klappen dood heb moet ik nu misschien 8 a 9 keer slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:11:
<knip>

Mijn skills zien er trouwens wel prima uit, ik heb niets verspilt. Mijn Zeal staat op 4 en Fanaticism op 20. Natuurlijk heb ik ook nog wat skill point nodig gehad om Zeal en Fanaticism te bereiken in mijn skill tree, maar dat spreekt voorzich. ik heb nu nog 59 skill points om te verdelen :)
vengeance/conviction? of heb je al een goed wapen om physical immune mee te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:30:
[...]

vengeance/conviction? of heb je al een goed wapen om physical immune mee te killen?
Ik zit nu in Act 5 Hell en tot nu toe heb ik nog geen moeite gehad met physical immune monsters. Het schijnt ook dat Blizzard de physical immunities weg gaat halen in 1.10 en i.p.v. krijgen de monsters dubbele hitpoints.

Ik heb iets nodig voor de ECHT sterke monsters. Ik zit zelf te denken aan die Ancients, die zullen echt verschrikkelijk moeilijk worden met Zeal/Fanaticism ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Oeh physical immune weghalen zou wel relaxed zijn :D

100 guided arrows op een physical immune afschieten is best wel irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik zou zeal boosten naar 20, dan gaat je attack rating ook lekker omhoog.

Mijn pala heeft 20 concentration [omdat dat beter werkt in mulitiplayer, maar omdat jij single speelt maakt het niks uit [fanaticism heeft een behoorlijk kleinere range.]. 20 zeal en 20 holy shield. Ik zit nu te denken wat ik als extra skill/aura doe.

Je moet het bij pala-dmg vooral hebben van je aura, betere wapens kunnen ook anders helpen. hoeveel dmg doe en wat is je wapen ?, enlevel ben je trouwens ?. Ik ben in single nooit hoger geworden dan lev. 78 ofzo. [mijn assassin en amazone zijn dat alle2, en mijn andere single chars zitten er tussenin.]

[ Voor 19% gewijzigd door agentorangina op 25-06-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
physical immunes worden echt NIET weggehaald hoor ... (ik heb nu geen zin om hier een heel verhaal te typen; maar ga er maar vanuit dat het een heel stuk moeilijker gaat worden, veel meer monster met immunities/resistances tegen elemental/physical -> waarom denk je anders dat ze er alleen maar uber-items in stoppen?) ... standaard zit er nu op hell monsters een soort penalty; die wordt weggehaald en daarom krijgen de monsters meer hitpoints (dit is heel kut voor sorcy imo, voor melee chars zal dit niet zoveel uitmaken).
Ik ben net weer begonnen met spelen, en het is toch wel weer even wennen na al die tijd. Ik zit nu in Act 5 Hell en dan bij de 3e quest. Een tijdje terug (+- 1 jaartje) had ik een goed plan hoe verder te gaan met deze paladin, maar nu weet ik het niet meer zo. Hoe kan ik mij stats in die laatste paar levels nu het beste verdelen? Stats zien er nu zo uit:

Strength: 185
Dexterity: 70
Vitality: 205
Energy: 15

Mijn skills zien er trouwens wel prima uit, ik heb niets verspilt. Mijn Zeal staat op 4 en Fanaticism op 20. Natuurlijk heb ik ook nog wat skill point nodig gehad om Zeal en Fanaticism te bereiken in mijn skill tree, maar dat spreekt voorzich. ik heb nu nog 59 skill points om te verdelen
- ik zou een aantal punten in Holy Shield stoppen ... meer defense, en de chance to block zal daarmee een boost krijgen.
- misschien wat punten in Conviction (ik gebruik gewoon conviction+zeal voor PI's)
- 1 puntje Vigor (altijd handig om snel te kunnnen rennen)
- 1 puntje Cleansing
Alleen bij Baal heb je een (zeer kleine) kans op een windforce
Niet alleen bij Baal Hell hoor ... (windforce is ilvl87)

Als het goed is ook bij onderstaande monsters:

Hell Bovines: Can't drop Armor or Weapon 90.
Nihlathak: Can't drop Armor or Weapon 90.
Pindleskin: Can drop everything.
Snapchip Shatter: Can drop everything. (Icy Cellar)
Thresh Socket: Can drop everything. (Frigid Highlands)
Colenzo the Annihilator: Can drop everything. (Baal's Minion #1)
Achmel the Cursed: Can drop everything. (Baal's Minion #2)
Bartuc the Bloody: Can drop everything. (Baal's Minion #3)
Ventar the Unholy: Can drop everything. (Baal's Minion #4)
Lister the Tormentor: Can drop everything. (Baal's Minion #5)

[ Voor 52% gewijzigd door Kroetsjov op 25-06-2003 13:14 ]

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 25 juni 2003 @ 12:56:
hoeveel dmg doe en wat is je wapen ?, enlevel ben je trouwens ?.
Ik ben level 76 (bijna 77) en ik zal wat equipment plaatsen:

Weapon (One Handed): Hexfire
Weapon (Two Handed): Hone Sundan (3x socket, 3x perfect skull)
Shield: Gemmed Sacred Rondache (4x socket, 4x perfect diamond)
Armor: Guardian Angel
Helm: Gemmed Winged Helm (3x socket, 3x perfect topaz)
Gauntlets: Immortal King's Forge
Boots: Niet boeiend (geeft o.a. halve freeze duration & 1-23 lightning damage)
Belt: Niet boeiend (geeft o.a. +26% faster hit recovery & +24% poison resistance)
Amulet: Chromatic Amulet of the Ox (+25% to all resistances +7 strength)
Ringen: Niet boeiend (Nagelring en een redelijke Rare)

Ik doe nu one handed 562-999 damage en two handed 814-1672 damage.

Resistances zijn trouwens prima in orde:

Fire: 82
Cold: 90
Lightning: 90
Poison: 78

Dit is op Hell en dan moet ik ook nog 1x die quest doen waarbij je permanent +10 to all resistances krijgt :D
Kroetsjov:
physical immunes worden echt NIET weggehaald hoor...
Heb ik wel op diabloii.net gelezen, alleen weet ik niet of dit nu veranderd is.
What are some major gameplay changes?
Some of these have already been listed (scroll down this page to see previous updates), others are new.

Monster changes:

* The 50% physical resistance for every monster on hell is gone.
* Monsters will have massively-modified resistances, hit points, damage, speed, AI, and more. This means they'll have at least double the hit points in many cases (to offset the removed 50% physical resistance) and much more higher/more variety in their resistances.
* Many monsters will have modifications to the AI. They might not be so easy to distract with a minion or merc anymore.
* Monsters will spawn with far greater randomization, especially in Act 5.
* Random bosses should be more numerous.
* Drops will be tweaked, especially for the easiest/most run item droppers (like Pindleskin).
* Attack rates will be tweaked. Ranged attackers will likely fire faster, for example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is iets HEEL anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Dat is zeker iets anders :P

Wat zou beschrijven is dat monsters nu altijd 50% physical damage ontvangen op Hell. Echte physical immunes zijn monsters die 0% physical damage ontvangen.. die zullen er dan alleen maar meer komen als het stukje zo lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Hexfire is wel een lekker wapen, ook al zou meer attack speed handig zijn [ook al maakt dat niet zoveel uit met fana aura.]

anders kun je ook naar deze kijken: Aldur's Rythm is niet zo superzeldzaam [en best goed door z'n hoge leech en extra dmg tegen demons.], en als je hem kunt vinden is Hand of Blessed light helemaal top voor een paladin [baranar's is nog moeilijker te vinden.]

Een 'Honor' runeword in een mooie superior sceptre werkt ook altijd goed [net als een 'ancients pledge' in een goed pala shield.[natuurlijk zijn 4 perf diamonds in een 4 socket shield wat al standaard res heeft [zoals de meeste pala shields] het beste wat je zo'n beetje kan krijgen.]

[ Voor 14% gewijzigd door agentorangina op 25-06-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
* The 50% physical resistance for every monster on hell is gone.
Volgens mij moet je dit zien als een soort Damage Reduction ... die wordt weggehaald en in de plaats daarvan krijgt een monster gewoon meer hitpoints. Dit is iets heel anders dan Physical Immune, of soortgelijke stats (zoals Fire Immune, Lightning Immune, enz).
Weapon (One Handed): Hexfire
Ik zou toch naar een beter wapen gaan zoeken ... Hexfire doet maar 60-100 en dat is imo te weinig voor op hell (zeker als je meer-player games gaat spelen) ...

offtopic:
damn wat gaat deze thread hard ...

[ Voor 43% gewijzigd door Kroetsjov op 25-06-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op 25 June 2003 @ 13:54:
Dat is zeker iets anders :P

Wat zou beschrijven is dat monsters nu altijd 50% physical damage ontvangen op Hell. Echte physical immunes zijn monsters die 0% physical damage ontvangen.. die zullen er dan alleen maar meer komen als het stukje zo lees...
Misverstand dus, maar dit bedoelde ik ermee.
agentorangina schreef op 25 June 2003 @ 14:08:
Hexfire is wel een lekker wapen, ook al zou meer attack speed handig zijn [ook al maakt dat niet zoveel uit met fana aura.]

anders kun je ook naar deze kijken: Aldur's Rythm is niet zo superzeldzaam [en best goed door z'n hoge leech en extra dmg tegen demons.], en als je hem kunt vinden is Hand of Blessed light helemaal top voor een paladin [baranar's is nog moeilijker te vinden.]

Een 'Honor' runeword in een mooie superior sceptre werkt ook altijd goed [net als een 'ancients pledge' in een goed pala shield.[natuurlijk zijn 4 perf diamonds in een 4 socket shield wat al standaard res heeft [zoals de meeste pala shields] het beste wat je zo'n beetje kan krijgen.]
Baranar's Star zou wel lekker zijn ja, alleen is die best wel heel erg moeilijk te vinden :)

Ik maak zo eventjes een backup van mijn save map en dan ga ik wat skill combinaties uittesten. Als het niet bevalt zet ik mijn map terug, en als het bevalt laat ik mijn map staan.

Wat is nu eigenlijk het moeilijkste monster van het spel? Ik heb een aantal keer gehoord dat Diablo op Hell difficulty het moeilijkst is, maar dit lijkt mij zo sterk. Ik vind hem erg makkelijk. De Ancients, zijn die moeilijk op Hell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Denk toch dat de weg naar Baal in singleplayer wel het moeilijkst kan zijn.. Vooral de laatste groep minions is echt _te_ erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Kan je trouwens uniques krijgen bij die Imbue in Act 1? Ik weet dat je ze niet kan krijgen bij gambling, maar ben vergeten of dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 15-09 19:57

Tcq

't is precies omgekeerd, bij gamblen kan je uniques krijgen, met imbue nooit :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat singleplayer (voor de meeste chars) de Ancients de moeilijkste groep zijn ...

Je bent maar in je 1tje, dus ze gaan alle 3 gelijk op jouw ... je kan niet naar town om te healen, ze hebben meestal lastige mods (er is er bijna altijd wel 1 met manaburn, 1 met LE en 1 PI) ...

Bij de laatste groep voor Baal heb je wat meer bewegingsvrijheid en in het ergste geval hoef je ze niet eens te killen (dan lok je ze gewoon die kamer uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 14:38:
Baranar's Star zou wel lekker zijn ja, alleen is die best wel heel erg moeilijk te vinden :)
is dit op sp? , want ik heb nog wel een mooie legit unid baranas liggen

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Single player ja. Ik moet nog hard werken om goede items te krijgen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Tcq schreef op 25 June 2003 @ 14:55:
't is precies omgekeerd, bij gamblen kan je uniques krijgen, met imbue nooit :)
Bah, bij gambling is het al weer tijden geleden dat ik zelfs maar iets kreeg wat rare was :(
En daar krijg je alleen normal dingen, nietwaar? Geen ultimate/elite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo is niet het moeilijkst.. Maar ik denk dat het gebied rond diablo (chaos sanc) toch wel het moeilijkste gedeelte van het spel is.

Met die IM curse, etc.

Beetje sterke barb rent namelijk zo door de ancients en baals minions heen. Een IM curse kan echter heel pijnlijk zijn. Vooral 'mid WW' heh :)

Hangt denk ik heel erg van het character af ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geen enkele eindbaas kan het moeilijkst zijn. Die hebben namelijk altijd dezelfde eigenschappen.

Staat tegenover dat een Extra Fast Physical Immune Teleporting Magic Immunity best wel vervelend zijn voor een barbarian. Om maar een voorbeeld te noemen.
Ik vind sowieso dat de immunities erg veel plezier op single player wegnemen. Maar goed, Blizzard heeft blijkbaar liever dat D2 multi player wordt gespeeld... :(

Als het een beetje meezit heb ik vanaf augustus ook ADSL (ik moet het nog zien gebeuren, maar goed, tis besteld), kan ik de D2 servers ook gaan lastig vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Skyclad schreef op 25 June 2003 @ 15:35:
[...]

Bah, bij gambling is het al weer tijden geleden dat ik zelfs maar iets kreeg wat rare was :(
En daar krijg je alleen normal dingen, nietwaar? Geen ultimate/elite...
The items you receive will be from most common, to most rare: Magic Items, Rare, Sets, Uniques. Set and Unique Items are extremely rare. The Chance for Uniques is 1 in 100,000 and 1 in 10,000 for Sets. The level of quality of the items will be from most common to, most rare: Normal, Exceptional, Elite. You will mostly get Magic items which may or may not be worth anything to you (hence Gambling).

You can Gamble Set or Unique Items and have the chance to Gamble Exceptional and Elite items as well. Gambling Items appear as Normal Items and can only be revealed as Exceptional or Elite Items after you buy them.
ofwel, het is nog steeds mogelijk om Elite uniqes te gamblen ... (maar dan moet je wel HEEL HEEL HEEL erg rijk zijn en veel tijd hebben :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Kroetsjov schreef op 25 June 2003 @ 16:03:
ofwel, het is nog steeds mogelijk om Elite uniqes te gamblen ... (maar dan moet je wel HEEL HEEL HEEL erg rijk zijn en veel tijd hebben :P)
Geduld is meer het probleem :P

Zijn er trouwens meer gekken die Diablo met een zwaardje te lijf gaan terwijl ze Sorc zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Nee maar wel met een level 1 firebolt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of met een sorc zonder equip :)

n00dy (mn sorc) heeft em net gesloopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
ik heb geen zwaarsorcy ... wel een elemental druid, telt dat ook?
('t koste me bijna een uur om met die druid baal te killen op nightmare :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
De lastige enemies zijn eigenlijk Brenn, Lord de Seis, en Lister, dit komt vooral door de hele vervelende aura/ability combo's die ze hebben. Natuurlijk zijn er nog andere vervelende maar die zijn meestal random.

De bosses zelf zijn mietjes, meph, diablo en baal heb je in vergelijking zo dood.

Als je wilt heb ik in sc nog wel wat leuke items voor je liggen [hand of blessed light, shaft, string of ears etc..] Natuurlijk is het altijd wel leuker om ze zelf te vinden, maar 't is voor als je niet verder komt ;).

Ik heb trouwens wel met mijn paladin andariel neergebokst :)

[ Voor 38% gewijzigd door agentorangina op 25-06-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paladin met smite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 25 June 2003 @ 17:36:
De lastige enemies zijn eigenlijk Brenn, Lord de Seis, en Lister, dit komt vooral door de hele vervelende aura/ability combo's die ze hebben. Natuurlijk zijn er nog andere vervelende maar die zijn meestal random.

De bosses zelf zijn mietjes, meph, diablo en baal heb je in vergelijking zo dood.

Als je wilt heb ik in sc nog wel wat leuke items voor je liggen [hand of blessed light, shaft, string of ears etc..] Natuurlijk is het altijd wel leuker om ze zelf te vinden, maar 't is voor als je niet verder komt ;).

Ik heb trouwens wel met mijn paladin andariel neergebokst :)
Bedankt voor de aanbieding (je had het toch tegen mij?), maar ik kan die items niet aannemen omdat ik single player speel. Ik speel niet over internet, omdat al dat gecheat me niet aanstaat en omdat ik geen zin heb om mijn character door een ongeluk te verliezen ofzo. Ik zou zwaar balen als ik een character van hoog level, en met de nodige goede items, zou verliezen. Nu kan ik gewoon een backup maken van mijn save game en op ieder moment dat ik wil weer beginnen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
deze kwam ik trouwens nog tegen op m'n HD :)

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/diablo/Screenshot001.jpg
Voor de eerste keer naar mephi toe, oppassen voor Bremm

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/diablo/Screenshot002.jpg
Beginnen in nightmare

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/diablo/Screenshot003.jpg
Necro en ik door een act1 grot

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/diablo/Screenshot004.jpg
FrostXL, Venkeroz, en ik op de foto [na vast een bloodrun.]

Je kan gewoon via open battle.net een game openen met password, daarlangs kun je met single player chars traden. Op open cheat toch iedereen, maar daarvoor is het erg handig.

[ Voor 10% gewijzigd door agentorangina op 25-06-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Indien de mogelijkheid er is, zou ik items overzetten via een thuisnetwerkje.
Op open battle.net heb je vaak gezeik dat je de game waar je je items in hebt gedropt niet meer kunt joinen, of pas na een tijdje. Erg vervelend, daarom ook eerst een backupje maken van je savegames voordat je het open battle.net opgaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik gaf eerder aan dat ik hem wel de items kan geven via battle.net, dan heb je sowieso 2 mensen nodig. En over het kwijtraken, van te voren maak je toch backups van je files.

[ Voor 76% gewijzigd door agentorangina op 25-06-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL, ben nu eindelijk in act 5 normal met mijn druid aangekomen. Lvl 5 armageddon, twister op lvl 3. En oaksage op 20. Nu dus maar gaan uitbouwen. In een bloodrun van 8 personen krijg ik wel mensen neer, maar het is eens wat anders dan een sorc met FO. Jesus, dat duurt af en toe lang.
Items (niet lachen):
- 3 socketed edge bow (nog niks in gedaan)
- hawk helm met +2 twister + 1 tornado
- Venom unique armor (dank u memphi, en dat de eerste keer met 5% MF): 90%poison resist
- amu met wat + life
- 1 ring 3% life per hit
- 1 ring 21% fire resist en wat + dex
- belt met + 2 strength
- wat charms met een flinke poison damage bij elkaar

Oftewel: crap :)

Attribs:
strength: 57
dex: 47
life: 77
energy: 80

Nu ik wat hoger ben hoop ik wat betere items te vinden, want dit is zielig. Altijd als ik een ander character speelde, regende het rare druid helmets. Het was te verwachten dat er nu niks valt....zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Pheno79 schreef op 26 juni 2003 @ 08:17:
Nu ik wat hoger ben hoop ik wat betere items te vinden, want dit is zielig. Altijd als ik een ander character speelde, regende het rare druid helmets. Het was te verwachten dat er nu niks valt....zucht
Ik probeer ook al tijden een Druid helmpje te vinden ... ze vallen op zich wel, maar als je op de stats gaat letten (en ze dus niet alleen oppakt om ze te verpatsen), dan zit er maar weinig goeds tussen :(

Na heel lang zoeken heb ik er nu 1 met:
+2 Druid skill
+1 Hurricane
+ een paar minor stats
(ik gebruik hurricane+volcano)

Geloof me, ik pak al 2 maanden elk Druid helmpje op (de rare's en magics) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik heb het idee dat ze de druid bij LoD toch echt niet lekker getest hebben. Die gast heeft het op puur elemental toch echt niet makkelijk. Zowieso vind ik de assassin en druid bout items in het geheel hebben, als je ziet wat een items de andere klassen hebben. Voor mijn weerwolfje heb ik alleen nog aldurs armor nodig, maar dat is ook al onmogelijk (voor mij iig). Dus mocht iemand dat armor hebben, ik hou me aanbevolen :D

Twisters doen niet veel damage, ik moet nog even kijken of Tornado ook een soort stun doet (bv door de wezens in een bloksequence te gooien). Ach, heb ik wat uit te zoeken :)
Aldurs set is iig niet handig voor een elementalist met boog. Misschien een middel bowazon setje eens kijken wat het doet. Zoveel uit te zoeken, zo weinig tijd. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Kroetsjov schreef op 26 juni 2003 @ 11:48:
Ik probeer ook al tijden een Druid helmpje te vinden ... ze vallen op zich wel, maar als je op de stats gaat letten (en ze dus niet alleen oppakt om ze te verpatsen), dan zit er maar weinig goeds tussen :(

Na heel lang zoeken heb ik er nu 1 met:
+2 Druid skill
+1 Hurricane
+ een paar minor stats
(ik gebruik hurricane+volcano)

Geloof me, ik pak al 2 maanden elk Druid helmpje op (de rare's en magics) 8)7
Pak ook alle gewone dingen op, vooral de socketted. Die kunnen ook de +skills hebben, en als je geluk hebt en een 2 socketted +2 druid skill helm vind kan je er OrtSol in zetten, krijg je ook nog +1 all skills erbij :) (En 30% lightning resist en nog wat andere dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Volgens mij kan je bij sommige npc's ook druid helmpjes kopen, ik zag er laatst een paar bij Elzix in Lut Gholein. [niet dat ze goed waren, maar je weet maar nooit..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is op nightmare en dat is meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Je kan toch ook niet verwachten dat Elzix van te voren weet dat ie druid dingen moet inslaan :P. Je kan toch ook met een cube recept er nieuwe mods aan geven ?, hoe werkte die ook alweer ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elzix zuigt, verkoopmannetje van niks :)
Circlets kunnen ook nog wel leuke druid dingen doen trouwens.
Ik zal eens kijken wat er voor recepten zijn, voor pelts en circlets.

Magical Great Helm
+ Jewel
+ Eld Rune (#2)
+ Sol Rune (#12)
+ Any Other Item Druid Helm #1

Preset Mods:
+10-35 Hit Points
+10-25 Defense
+10-36% Defense
Lowers Reqs 5-25%
-----------------------------------------------------------------------------
Magical Winged Helm
+ Jewel
+ Eld Rune (#2)
+ Sol Rune (#12)
+ Po/Io Rune (#16)
Druid Helm #2

Preset Mods:
+10-70 Hit Points
+10-75 Defense
+20-101% Defense
Lowers Reqs 5-50%

[ Voor 57% gewijzigd door Pheno79 op 26-06-2003 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Skyclad schreef op 26 juni 2003 @ 13:56:
[...]

Pak ook alle gewone dingen op, vooral de socketted. Die kunnen ook de +skills hebben, en als je geluk hebt en een 2 socketted +2 druid skill helm vind kan je er OrtSol in zetten, krijg je ook nog +1 all skills erbij :) (En 30% lightning resist en nog wat andere dingen)
Helaas kan je zonder maphack niet zien of een helmpje een socket heeft ... (en mijn meeste chars hebben maar 2x4 space over om rotzooi op te pakken)

[ Voor 8% gewijzigd door Kroetsjov op 26-06-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
of je gaat gewoon meph runs doen en hopen op jalal's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

( is US-West down, ik kan die realm niet joinen, maar de anderen wel :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Realm down meldingen zijn standaard, na een minuut of 5 werkt ie wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno thx net gechecked werkt weer woei :D, Bnet met al zijn hiccups ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
reddevil schreef op 26 June 2003 @ 15:04:
of je gaat gewoon meph runs doen en hopen op jalal's ;)
Ik vind Jalal's niet echt goed voor een Elemenal ...
je wilt uiteindelijk zoveel mogelijk +skills ...

- Jalals geeft +2 (& +2 Shapeshift waar je dan dus geen moer aan hebt)
- 30% FHR = niet echt nodig omdat ik niet closecombat ga (daar heb ik merc+grizzly voor
- 20% bonus AR = waardeloos
- All resistance 30% = leuk!
- +5 mana/kill = leuk (maar niet nodig, geen mana gebrek)
- +20 str = waardeloos
- +20 energy = grappig (maar weer niet nodig, geen mana gebrek)

Dus eigenlijk vind ik alleen de +2 skill & 30% resistance leuk ... (en dan kan ik dus beter een helmpje nemen met +2 skill en nog wat andere +skill dingen erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 20:26

Termy

valt er nog wat te fragge?

pak gewoon shako voor druid elemental.. skills, 10% dr, life en mana bonus... lmd :)

btw pheno..... ik heb nog een unid aldur armor :)... je mag hem best hebbe of voor een zacht prijsje. ligt eraan. maaaaar... nu komt het dilemma :) hij's wel gebot ;)

als je wilt heb ik ook nog wel een shako, mara's, silkweave en zo voor je. lidless heb ik nie (die wou je gebruike d8 ik?) omdat m'n bot alleen 125%+ oppakt en die droppe nie vaak of zo maar kan ik wel traden.

sojs zijn ook zo te regelen. frost burn of zo kost ook geen hol (jammer genoeg laatst 1 weggegeven) en verder?

hm tja.. laat maar horen of zo. iig dat armor heb ik..... als je wilt.

acc Termy en Termy2 (als men ooit de first page gaat update :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Termy op 26-06-2003 18:12 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Kroetsjov schreef op 26 June 2003 @ 14:52:
[...]

Helaas kan je zonder maphack niet zien of een helmpje een socket heeft ... (en mijn meeste chars hebben maar 2x4 space over om rotzooi op te pakken)
Magical socketted heb je niets aan (kan je geen runeword in zetten), dus moet je een gewone hebben. En die kan je wel gewoon zien met Alt, als het grijs is is het of ethereal, or socketted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Termy schreef op 26 June 2003 @ 18:08:
pak gewoon shako voor druid elemental.. skills, 10% dr, life en mana bonus... lmd :)

btw pheno..... ik heb nog een unid aldur armor :)... je mag hem best hebbe of voor een zacht prijsje. ligt eraan. maaaaar... nu komt het dilemma :) hij's wel gebot ;)

als je wilt heb ik ook nog wel een shako, mara's, silkweave en zo voor je. lidless heb ik nie (die wou je gebruike d8 ik?) omdat m'n bot alleen 125%+ oppakt en die droppe nie vaak of zo maar kan ik wel traden.

sojs zijn ook zo te regelen. frost burn of zo kost ook geen hol (jammer genoeg laatst 1 weggegeven) en verder?

hm tja.. laat maar horen of zo. iig dat armor heb ik..... als je wilt.

acc Termy en Termy2 (als men ooit de first page gaat update :P)
Kijk en dit soort mensen zij de gene die het spel verpoert hebben niet de maphacks:'(
(nahja toen ze die extras erin plepten ook)....
snap niet dat botten leuk is , heeft markt gewoon te veel verzadigd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Magical socketted heb je niets aan (kan je geen runeword in zetten), dus moet je een gewone hebben. En die kan je wel gewoon zien met Alt, als het grijs is is het of ethereal, or socketted :)
Weet ik, maar die vallen niet zo op :D
pak gewoon shako voor druid elemental.. skills, 10% dr, life en mana bonus... lmd
ik vind shako niet zo goed voor elemental druid:

+2 skill ... kewl
10%DR -> useless
life -> ik heb oak sage ... geen extra life nodig
mana -> casting delay zorgt dat mana nooit opraakt

offtopic:
ik ga maar niet weer beginnnen te 'flamen' over botten ...

[ Voor 5% gewijzigd door Kroetsjov op 26-06-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

onzin dat botte de markt verzadigd. shako's en zo worden toch genoeg gevonde (vond er 1 in cow game vandaag). dat gedupe van de echt zeldzame uniques verneukt de markt... ik heb ondanks botte nl nog nooit een wf gevonde. botten is niet leuk (behalve af en toe paar runs meekijken) maar het is handig. that's it.

verder kan het me trouwens 0.0 schelen wat je er van vindt. ik meld pheno alleen dat ik zo'n armor heb en als hij hem wilt of wil trade of whatever ik het wel hoor. verder veel plezier nog gewenst met het je druk maken over dit soort dingen.

btw over die shako. als je dat niks vindt kan je misschien beter zoeken naar een rare druid helm met +2 all en +x to de skill die je wilt.

[ Voor 13% gewijzigd door Termy op 26-06-2003 19:48 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Termy schreef op 26 June 2003 @ 19:47:
onzin dat botte de markt verzadigd. shako's en zo worden toch genoeg gevonde (vond er 1 in cow game vandaag). dat gedupe van de echt zeldzame uniques verneukt de markt... ik heb ondanks botte nl nog nooit een wf gevonde. botten is niet leuk (behalve af en toe paar runs meekijken) maar het is handig. that's it.

verder kan het me trouwens 0.0 schelen wat je er van vindt. ik meld pheno alleen dat ik zo'n armor heb en als hij hem wilt of wil trade of whatever ik het wel hoor. verder veel plezier nog gewenst met het je druk maken over dit soort dingen.

btw over die shako. als je dat niks vindt kan je misschien beter zoeken naar een rare druid helm met +2 all en +x to de skill die je wilt.
Ik heb nog geen 1 botter gezien waar mee te praten was, waarom dacht ik dat hier wel het geval zou zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, voor mij is het nu om te testen, ik ga straks toch 1.10 ladder spelen en heb ik niks aan die items meer. Ik wil nu eens zien wat aldurs complete set doet op hell (ik blijf nu op nightmare omdat ik poep resist heb). Lijkt me weleens leuk. Ik heb totale meuk om te traden, maar dat wist je al :) Ik zal eens in mijn ama kistje kijken, er lagen wat vage uniques in waar ik toch niks mee doe (minotaur axe bv). Ik vermoed dat ik vrijdag pas weer eens online ga...

Voor elemental bestaan er geen goede sets helaas. Die tree hebben ze echt totaal generfd in items, skillpower en weet ik allemaal. Gelukkig gaat dat in 1.10 veranderen, daarom ben ik nu eens aan het kijken wat die skills allemaal deden en wat leuke combinaties zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elemental druid is nu nog niet te doen. Wacht gewoon even de patch af en het zal waarschijnlijk allemaal wel in orde komen.

Hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop in ieder geval dat ze de Paladin wat sterker/beter maken. Leuk om te spelen, maar het is een 'net niet' character. Blinkt nou nergens goed in uit, behalve dan in het anderen helpen, maar daar heb je zelf niets aan (sp).

Ik ben nu in Hell bij de Ancients en ik zou echt niet weten hoe ik verder moet. Wat zijn die gasten abnormaal moeilijk zeg. Ik ben in twee klappen dood. Ben nu level 77, en ik heb hiervoor eigenlijk nergens moeite mee gehad. Die Ancients steken echt met kop en schouders boven iedereen uit qua moeilijkheidsgraad. Tips?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
tips om ancients te doen: strooi voor je begint potions op de summit, zodat je ze makkelijker op kan pakken als je tekort komt (maar dan moet je niet meteen dood gaan).

zet als laatste potion in je belt een scroll of tp (dood gaan is niet gezond)

betere equip? kijk, ancients hell zijn gewoon erg moellik. en als je geen twinked char hebt is het zelfs voor een sorc/ama lastig.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt eraan waar je aan dood gaat. Zijn het de klappen?
Socketed Monarch met shaels erin, holy shield op max en de defense aura aan. Dan maar eens kijken of ze je kunnen raken :)

Hun auras of andere magishce meuk? Socketed Protector Shield met flink wat resistance (+ 4 perfect diamonds ofzo). En dan dat resistance aura erbij.

De thrower en de jumper zou ik eerst aanpakken, die wirlwinder heb je niet zoveel last van.
Ik rag meestal eerst de thrower, dan kan niemand me van afstand raken. Daarna de jumper, gewoon omdat zijn kop me niet aanstaat. En daarna spelen met die duizelige dansleraar. Dan heb je alle rust om hem aan te pakken zonder dat de bijlen je om de oren vliegen of er een idioot aan komt springen. Veel succes!

Holy shield is altijd makkelijk. Ik heb die bij de paar pala builds ie ik heb gemaakt altijd gemaxed. Ik moet zeggen dat hell echt wel te doen is met de pala. Ok, het is niet de mass killer zoals de ama en sorc, maar hij kan klappen veel beter opvangen.
Zeal max (scheelt weer punten in dex), fana max, holy shield max, wat in resist en je komt hell wel door. Dit is dan wel de standaard build btw :)

Ik heb ooit ook een punchbag voor een party gemaakt: holy shield max, defense aura max en zo'n leuk monarch shieldje met wat diamonds erin. Zelfs bij de minions of Baal kon ik er middenin staan en me laten bewerken :) (en hopen dat die andere partygasten die minions killen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hoe zit het trouwens met die 'slimmere AI' die in de patch zou komen, dat ze vaker de hireling en zo negeren en achter jou aan gaan?

Dat lijkt mij voor de meeste classes juist een upgrade, aangezien de speler meestal klappen beter kan opvangen (en indien nodig healt) en intelligenter monsters ontwijkt dan de hireling... Geeft dan alleen maar gratis schade, vooral voor de tank classes zoals paladin. Gooi alles in defense, en neem een hireling met thorns aura, en je kan rustig in slaap vallen tussen Baal's minions, ze gaan vanzelf wel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potions heb ik inderdaad rond gestrooid en ik gebruik een town portal als de modifiers met niet aanstaan (PI --> TP, Freeze Aura --> TP, etc). Probleem is ook dat ik nog niet zo'n goede equipment heb. Op pagina 22 heb ik mijn equipment geplaats is dit gemiddeld, goed of slecht voor een level 77 Paladin (sp).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Voor een lev 77 pala zijn de items niet erg goed [op de Guardian Angel na.] wat nightmare runs bij mephi kunnen wel helpen [voor helm, belt etc..].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:41

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 10:49:
Potions heb ik inderdaad rond gestrooid en ik gebruik een town portal als de modifiers met niet aanstaan (PI --> TP, Freeze Aura --> TP, etc). Probleem is ook dat ik nog niet zo'n goede equipment heb. Op pagina 22 heb ik mijn equipment geplaats is dit gemiddeld, goed of slecht voor een level 77 Paladin (sp).
Op zich geen rotte spullen al zijn de wapens die je gebruikt in mijn optiek wat zwakjes. Ik heb zelf een pally (lvl 80) met een lightsabre en dat is toch wel lekker meppen :) Doe tussen de 900 & 1400 dmg per klap met dat gekke ding.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweet nog steeds niet het antwoord:

Online verschilt het tussen d2 en lod?
Dus het is online d2 OF lod? of hoe moet ik dat zien?

[edit] Ik weet het al [edit]

Dus, nu nog ff bestellen, en dan op europe servers gaan playen :>

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 27 juni 2003 @ 11:10:
Voor een lev 77 pala zijn de items niet erg goed [op de Guardian Angel na.] wat nightmare runs bij mephi kunnen wel helpen [voor helm, belt etc..].
Misschien moet ik dat maar eens gaan doen. Ik heb een aantal runs op Hell gedaan, maar echt snel gaat dat niet. Ten eerste ga ik vaak voordat ik bij Memphisto ben dood door die council members, en ten tweede, als ik de council members overleef, ga ik bij Memphisto zelf ook gemiddeld 2 keer dood. Nightmare runs zijn op dit moment toch wat beter; ik zal wat mindere items vinden, maar het gaat wel veel sneller.
hilgo schreef op 27 juni 2003 @ 11:24:
[...]
Op zich geen rotte spullen al zijn de wapens die je gebruikt in mijn optiek wat zwakjes. Ik heb zelf een pally (lvl 80) met een lightsabre en dat is toch wel lekker meppen :) Doe tussen de 900 & 1400 dmg per klap met dat gekke ding.
Lekker wapen inderdaad, misschien wel beter dan een Baranar's Star. Staat wat mij betreft in ieder geval in de top 3 beste one handed weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

SaURoN schreef op 26 juni 2003 @ 21:29:
[...]

Ik heb nog geen 1 botter gezien waar mee te praten was, waarom dacht ik dat hier wel het geval zou zijn :/
hoezo valt niet mee te praten? je kan van mij praten zoveel je wilt. ik bot, jij vindt dat blijkbaar niet leuk -> pech voor jou, ik wil plezier hebben in m'n spelletje en dat is voor mij de items uitproberen die er zijn. dat jij het helemaal geweldig vind om met crap rond te renne vind ik best, dat heb ik ook 2 jaar gedaan. als we nou een duel zouden doen en ik zit vol met bugged etc kan ik met je mening inkomen omdat ik je dan duidelijk benadeel vanwege niet-mogelijke items. ik heb daarom ook een pest hekel aan buggeds etc. misschien dat mijn (schijnheiligheid) niet zo ver gaat als de jouwe qua maphack en botten stoor ik me verder totaal niet aan.

jij vindt dit, ik vind dat. punt uit.

pheno, begrijp ik hier uit dat je dat armor wel wilt? zo ja, neem maar eens contact op (kuch kuch) in d2.

btw, de pala hier (ik d8 vertex) heb ik nog wel wat voor. een tijdje geleden was er hier iemand met een pala die ook een beter wapen zocht. ik d8 toen aan the atlantean. kheb hem kort gelede leden gevonde (>ZELF< gevonde :P) en bewaard maar hij had al wat anders. misschien dat jij hem wilt? hij's heeft iig meer dmg dan een hexfire en +2 to pala skills. ik hoor het wel, acc /w *Termy en /w *Termy2 als ik online ben.

edit:

ik zie net je reply vertex. ik merk ook pas net dat je al lvl 77 bent (doh). in dat geval misschien liever een lightsabre? bara's heb ik niet atm. ik denk dat een ls sowieso beter is gezien de Ignore Target Defense. aan de andere kant werkt 200% ar bonus van bara ook wel ongeveer zo.. en doet meer dmg.

ik hoor het wel

[ Voor 12% gewijzigd door Termy op 27-06-2003 14:49 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.