Skies of Arcadia OWNT!! Beste RPG in jaren. Het turnbased battle systeem blijft mijn favoriet, alleen jammer dat ze de game graphics niet wat meer hebben opgepoetst. Maar dat drukt de fun niet.Phydomir schreef op 18 June 2003 @ 14:04:
Net Skies of Acardia Legends aangeschafd. Zo maar es ff gaan spelen.
Ze hadden trouwens ook Wario World al bij mijn spellen boer.
Waarom zou je in godsnaam willen dat de GC gekraakt wordt? Als dat echt gebeurd kan je wel bye-bye tegen de Gamecube zeggen, niemand zal meer spellen kopen behalve de die hards.
Nee, doe maar gewoon niet! Emu's zijn teh max, verder mogen/moeten ze gewoon niet gaan, tenzij ze Nintendo willen begraven
.
Nee, doe maar gewoon niet! Emu's zijn teh max, verder mogen/moeten ze gewoon niet gaan, tenzij ze Nintendo willen begraven

Ik schat dat bijna een derde van de cube eigenaars die hards zijn. Die blijven de games toch wel kopen. Voor de verzameling.Switch schreef op 19 juni 2003 @ 01:15:
Waarom zou je in godsnaam willen dat de GC gekraakt wordt? Als dat echt gebeurd kan je wel bye-bye tegen de Gamecube zeggen, niemand zal meer spellen kopen behalve de die hards.
Nee, doe maar gewoon niet! Emu's zijn teh max, verder mogen/moeten ze gewoon niet gaan, tenzij ze Nintendo willen begraven![]()
.
k zou niet direct zeggen dat het een doodsteek voor nintendo als ze copieen kunnen spelen op hun cube. Sony is er iig nummer 1 mee geworden. Heel misschien zou nintendo kunnen inlopen als haar console te kraken valt.
Voor gc is het al te laat, maar de volgende console, de nexus/gc2 of hoe die ook mag gaan heten, zou een wat makkelijker te kraken console verassend kunnen uitpakken.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar nintendo kennende zal haar nieuwe kindje zeer goed bescherrmen.
Anoniem: 51765
Okee, Wario World na 1 avond spelen:
Kvind 't een heel leuk spel. 't vechten is heel stoer gedaan, met allemaal worstelgooi moves enzo. Verder lekker veel puzzelen en de weg zoeken. De engine is geloof ik van Luigi's Mansion, de camera hangt aan één kant en de graphics zijn ongeveer even mooi. De engine is wel redelijk geupgrade. De camera is in sommige stukken wel draaibaar en de lichte levels (niet veel gezien in Luigi's Mansion) zijn ook erg mooi.
Het is helaas wel redelijk kort. Ik gok ongeveer even kort als Luigi's Mansion. De levels zijn wel een stuk groter, maar je gaat er redelijk hard doorheen. De eindbazen zijn echt geweldig, echt Mario 64 stijl inventieve eindbazen.
Ik denk dat ik het ongeveer even goed vind als Luigi's Mansion. Heel originele gameplay, speelt heel leuk en veel leuke puzzels en verassingen, maar is niet heel erg lang. Allemaal net als Luigi's Mansion. Maar wel leuk om te spelen dus.
Kvind 't een heel leuk spel. 't vechten is heel stoer gedaan, met allemaal worstelgooi moves enzo. Verder lekker veel puzzelen en de weg zoeken. De engine is geloof ik van Luigi's Mansion, de camera hangt aan één kant en de graphics zijn ongeveer even mooi. De engine is wel redelijk geupgrade. De camera is in sommige stukken wel draaibaar en de lichte levels (niet veel gezien in Luigi's Mansion) zijn ook erg mooi.
Het is helaas wel redelijk kort. Ik gok ongeveer even kort als Luigi's Mansion. De levels zijn wel een stuk groter, maar je gaat er redelijk hard doorheen. De eindbazen zijn echt geweldig, echt Mario 64 stijl inventieve eindbazen.
Ik denk dat ik het ongeveer even goed vind als Luigi's Mansion. Heel originele gameplay, speelt heel leuk en veel leuke puzzels en verassingen, maar is niet heel erg lang. Allemaal net als Luigi's Mansion. Maar wel leuk om te spelen dus.
...
[ Voor 100% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-06-2003 10:07 ]
This is the Way.
Dat er nog steeds mensen zijn die zich kunnen opwinden over deze "console-war" vind ik maar wazig.HIValicious schreef op 19 June 2003 @ 08:21:
[...]
Egt weer een typische actie van M$hier kotst ik op ...
Nou waar slaat het op dat jullie [M$] de hele markt verneuken? Hebben jullie wel fatsoenlijke games, Bill ... eat me!
SO FUCKIN' WHAT!!! laat ze lekker en maar je er niet druk om, is alleen maar slecht voor je bloedruk.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Weer een hoop gezwets en weinig inhoud van die Moore.HIValicious schreef op 19 June 2003 @ 08:21:
[...]
Egt weer een typische actie van M$hier kotst ik op ...
Nou waar slaat het op dat jullie [M$] de hele markt verneuken? Hebben jullie wel fatsoenlijke games, Bill ... eat me!
Maar wat ie waarschijnlijk bedoelt is dat online gamen de toekomst is. En dat nintendo daar haar aandacht aan moet besteden ipv de gba connectivity. En daar heeft ie eigenlijk wel gelijk in.
Anoniem: 60967
Waarschijnlijk doen ze het net als met de SP, na een half jaar andere kleuren uitbrengen. Er zijn wel andere kleuren geproduceert dus ze moeten toch een keer verkocht worden.hmmm ik weet niet of ik een zwarte rand onder onze cubes mooi vind. Hopelijk komen er (ooit?) nog andere kleurtjes. Wel leuk om weer de hele oude gameboy spelletjes weer te spelen (Marioland ) op groot beeld.. we hebben een best grote tv namelijk
Bedankt voor de impressies Lamsh, je vergelijkt het wel veel met luigi's mansion, maar dat zal wel iets goeds zijn denk ik dan.
OT maar aangezien hier veel verzamelaars zitten..
Een Boxed en een niet boxed Virtual Boy is te koop op fok..
http://forum.fok.nl/showtopic.php/338326
Een Boxed en een niet boxed Virtual Boy is te koop op fok..
http://forum.fok.nl/showtopic.php/338326
Kheb ook redelijk hetzelfde gevoel erbij. Begrijp me niet verkeerd, 't lijkt niet heel veel op Luigi's Mansion qua gameplay of levels ofzo. Ongeveer even origineel en verassend leuk om te spelen. Ook even kort dus ben ik bang. Ik doe mn best om 'm vandaag uit te spelen en een review online te krijgen, als dat lukt issie wel redelijk kortAnoniem: 60967 schreef op 19 juni 2003 @ 10:31:
[...]
Waarschijnlijk doen ze het net als met de SP, na een half jaar andere kleuren uitbrengen. Er zijn wel andere kleuren geproduceert dus ze moeten toch een keer verkocht worden.
Bedankt voor de impressies Lamsh, je vergelijkt het wel veel met luigi's mansion, maar dat zal wel iets goeds zijn denk ik dan.
Jammer dat je een spel moet rushen omdat je een review wilt schrijven. Toch een beetje zonde van het spel lijkt me zo, al denkt iedereen daar anders over.Kheb ook redelijk hetzelfde gevoel erbij. Begrijp me niet verkeerd, 't lijkt niet heel veel op Luigi's Mansion qua gameplay of levels ofzo. Ongeveer even origineel en verassend leuk om te spelen. Ook even kort dus ben ik bang. Ik doe mn best om 'm vandaag uit te spelen en een review online te krijgen, als dat lukt issie wel redelijk kort
Cool trouwens dat dextrose weer helemaal terug is, met dezelfde mensen uit de n64 tijd. Nog meer mensen die bezig waren met heel de rom scene toen? n64avenue anybody?
Ok. Ik heb Wario World uitgespeeld 
't is inderdaan ongeveer net zo lang als Luigi's Mansion. Ik ga nu een review schrijven, staat hopelijk morgen online.
Edit: Hier staat er al eentje: http://cube.ign.com/articles/425/425079p1.html
't is inderdaan ongeveer net zo lang als Luigi's Mansion. Ik ga nu een review schrijven, staat hopelijk morgen online.
Edit: Hier staat er al eentje: http://cube.ign.com/articles/425/425079p1.html
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 20-06-2003 01:13 ]
Anoniem: 85315
nu al Wario World uitgespeeld?????? Zo kan je toch helemaal niet genieten van het hele spel
Je doet het wel in een rap tempo hoor.. petje af!
Die review zegt eigenlijk al hetzelfde als wat jij zei. Nou ik ga er nog ff over nadenken over het het kopen waard is.. Misschien voor een goedkoper prijsje op marktplaats.nl kijken wanneer mensen em uitgespeeld hebben
Die review zegt eigenlijk al hetzelfde als wat jij zei. Nou ik ga er nog ff over nadenken over het het kopen waard is.. Misschien voor een goedkoper prijsje op marktplaats.nl kijken wanneer mensen em uitgespeeld hebben
Ik wilde zo snel mogelijk een review online hebben, zijn er nog niet zoveel van namelijk, wel leuk om een van de eersten te zijn. Kheb er goed van genoten trouwens hoor, kheb nog alle items enzo gevonden ookAnoniem: 85315 schreef op 20 June 2003 @ 01:34:
nu al Wario World uitgespeeld?????? Zo kan je toch helemaal niet genieten van het hele spelJe doet het wel in een rap tempo hoor.. petje af!
Morgen weer verder met Skies of Arcadia, die duurt iets langer
By IGN.com
Cubism Vol. 38: The Birth of the Genre
Our columnist takes a break on Nintendo to respond to Doug Perry's inquisition of the genre.
June 19, 2003 - This week's column isn't just about the GameCube. Blame Nintendo for that. In fact, blame the whole video game industry. We're entering the summer doldrums, when game companies just don't release a whole lot of titles, leaving columnists like me with less to write about. As gamers get older and less dependent on Santa to get their games, I would have thought that we'd see a greater number of titles released in the summer.
But game companies, like most of the rest of the entertainment industry, release most of their stuff at the end of the year, because that's when consumers do most of their shopping. I wonder if people do most of their shopping then precisely because that's when the stuff they want comes out. It's a chicken-and-egg situation, one that's not helped in the gaming world by the fact that most of the games that are released in the summer are turkeys. Let's hope Wario World bucks the trend next week, but usually you have to wait for the end of August (see F-Zero this year or GoldenEye in 1997) for the gaming to again get really good.
So I'm sending Cubism on a little bit of a detour this time. Last week, IGNPS2's Doug Perry wrote an article about the Death of the Genre , in which he pointed out that game design is moving away from a focus on the traditional one-genre approach -- platformer, adventure, first-person shooter -- to multi-genre titles like the racer-shooter-adventure Grand Theft Auto or the first-person-shooter-platformer Metroid Prime. He wrote: "If making 3D games was the driving force behind the 32-bit generation, creating open-design, multi-genre games is at the heart of this one." Even though the feature was on IGN's PS2 site, Doug's article discussed all home consoles, so how about we pick up the topic here in this traditionally GCN-specific column?
Are we seeing the end of games that play in only one style? Time to kiss the platformer and the Mahjong games good-bye as we turn embrace the Mahjong platformers? Is genre really dead?
I've got a bunch of answers...
Answer One: No
I say no because in an industry that always has room for another Street Fighter game, another Tetris and another light gun game, there will always be at least a niche market from some straight-forward single-genre titles. Some people won't want their racing games to include story modes or their shooters to include platform-jumping. There will always be a consumer base for the straight-forward, burn-rubber racer and the nothing-but-shooting shooting games.
Answer Two: Genre is Dead
Doug is right. While the pure FPS and the pure fighting game may always exist, the games that will garner the most attention will be the genre-busters like Grand Theft Auto and Zelda. A lot of the old gameplay genres came into existence because of the limits of technology. The old 2D-only consoles forced developers to pick one camera angle and show all the action from that perspective. Designers realized early on that action and fighting tended to work best from a sideways perspective. Racing worked best from a top-down or behind-the-car perspective. Slower adventuring like what was found in turn-based RPGs and exploration-heavy games like Zelda lent themselves to bird's-eye-view. Designers had to pick a camera angle, and that camera angle dictated which kind of activity each game could feature.
The shackles were off with the switch to 3D technology as developers could finally move the camera in a game and therefore switch from angles that worked for racing to fighting to anything else. Multi-genre games were born. The beginnings weren't pretty. Most developers weren't mutli-talented enough to balance the quality of mixed gameplay. I could applaud the effort but not the execution of titles like the N64 Star Wars flying-adventure hybrid Shadows of the Empire. Genre won't stay dead for long if the new genre-mixed titles awkwardly mash gameplay styles, but with multidiscipline games rapidly improving each year, it seems this whole multi-genre thing is here to stay.
Answer Three: The Genre Is Unborn
It isn't really dead or alive, because it hasn't really been born yet. In one sense its fair to call shooters and racers and RPG's games of different genres, but that's not what the rest of the world thinks of when they think of the word genre. Look at how videos or books are shelved. That's what people think of as genre. Is it a mystery or a horror title? Is it a police procedural or a medical drama? Is it a love story or a western or both? Is it a comedy? If so, is it slapstick or black comedy? Most of these genres of style, while successful in other media, barely exist if in videogames, which is why I think it's safe to say that when it comes to games, a lot of genres are still waiting to be born.
Back in the 2D era, designers were hamstrung by technological limitations and couldn't even attempt create the right mood to evoke a genre like horror or suspense. That's changed, and slowly we're seeing game developers finally tackle some of the most popular genres in entertainment. Many of these genres, however, remain under-represented in the gaming industry.
Let's do a partial run-down. First let's list the genres that have recently made it into games:
Horror. Not until games went 3D were designers able to use camera angles and a complex musical score to create a palpable sense of suspense and fear. Resident Evil was the first title that could genuinely be shelved in a horror section.
Spy-thriller. Again, it was the move to 3D that allowed developers to finally create a suspenseful mood that could compare to the Bond movies and Tom Clancy books. No surprise then that, aside from Metal Gear Solid, the games that best fit this genre contain the words Bond or Clancy in their titles.
Mob/Organized Crime. America's favorite entertainment genre (See the Godfather, Sopranos, Scarface and about a thousand other examples) never really got going in games until Grand Theft Auto III nailed an open-ended design and cinematic approach that could match what we see about the mob in the rest of entertainment. Joining the genre are games like The Getaway, True Crime and Mafia.
Here's a list of genres still waiting in the wings:
Film Noir. Think Raymond Chandler or L.A. Confidential. Shelf after shelf in Blockbuster and Barnes and Noble feature titles from the burnt-out detective "and-then-she-walked-in" genre of crooked cops, wiseguy hoods and dangerous dames. All a game designer needs to do is put GTA in black and white and set it in the 50's with a private eye with a drinking problem and they're set.
Westerns. I haven't played a video game western since Gunsmoke on the NES. I'm sure there have been a few since then, but I don't know about them. Ocarina of Time showed that you can have a fun game that involves visiting towns, riding a horse and shooting lots of stuff in a first-person mode. Wouldn't a western also involve visiting towns, riding horse and shooting things?
Mystery. You can find rows of mystery novels in every bookstore and supermarket but you'd be hard-pressed to find a single one in a game store. Millions watch CSI every week, but no one has a video game about detectives? Hunting for clues may not have worked all that well in the old side-scrolling era, but I could envision a good whodunnit done with a number of today's top game designs. All the scanning in Metroid Prime is basically clue-hunting and forensic data-gathering that could lend itself to a detective game. Or how about tweaking the GTA setting again, this time putting it in 19th century London with Sherlock Holmes as the lead and Tommy Vercetti's crime-committing missions replaced with Holmes' crime-solving investigations?
Comedy. Hundreds of millions of people go to the movies to watch comedies every year, but there are almost no comedies in games. This one I understand. Comedy doesn't seem like it would lend itself to fun games. Would the gaming version of Dumb and Dumber, American Pie or Tootsie be remotely fun to play? A game like Viewtiful Joe seems to get a lot of laughs for its intentional mockery of Japanese b-movies, so maybe parody is the way to get comedy in games. Back in the SNES era, the Earthworm Jim designers nailed the comedy with out-and-out wackiness. It will take a true design genius to create the gaming equivalent of Spaceballs.
Romance. Another genre I'm not convinced would work as a game -- not in America, at least -- and a genre I personally could live without, but when will some bold designer figure out how to make a game that merits having Fabio on its cover? I do believe there's a market for this stuff.
Genre: alive, dead or still waiting to be born? What do you think? Do you like the convergence of gameplay genres or are you sick of mixed games that don't settle for doing one thing really well? Which genres would you like to see people combine? Are you in the mood for a first-person-football game or a survival-horror-racer? And what of the genres of style? Would you play a western? A disaster game? A love story?
This is the Way.
We leven in een nieuwe wereld. Nintendo is niet meer het synoniem voor videagames en een jaar na de release van een nieuwe console lijken de vizieren alweer richting de opvolgers te gaan. Maar hoe komt dit? Is deze generatie hardware niet interessant of is het een trend en zal de volgende generatie een nog korter leven beschoren zijn?
Om het topic een beetje leven (en hopelijk ook inhoud) te geven stel ik het volgende voor:
Laten we allemaal eens kritisch naar ons spelkubusje kijken en proberen om hem objectief te ontleden. Om zo te kijken waar Nintendo het bij het goede of verkeerde eind heeft gehad.
LET WEL, ik hoop dat iedereen die hier op ingaat wel het kan opbrengen om allereerst dus objectief te blijven en elkaars MENINGEN te respecteren!
Ik zal zelf de spits afbijten.
Het medium: De GOD discs zijn volgens mij ontworpen om de laadtijden waar Nintendo een hekel aan heeft te minimaliseren. Ze hebben als bijkomend voordeel dat ze moeilijker te kopieren zijn maar dit heeft voornamelijk te maken met de encryptie die erop staat .
Memory cards: Ik vind de memory cards het zwakste van Gamecube. Het origineel is te klein (de 251 had de standaard moeten zijn) en zeker te langzaam. De third party memcards zijn echt een stuk sneller, hoewel de kwaliteit hiervan dan wel weer butt is. Ik had liever vanaf het begin de SD-adapter gezien (dat was ook mijn bedoeling geweest). Het goede aan de Nintendo memcards is dat ze wel een stuk goedkoper zijn...
Controller: Ik ben zelf lyrisch over de controller al had ik stiekem misschien wel wat extra knoppen willen hebben (iig een extra z-knop aan de linkerkant). Het enige wat ik hoop dat is dat Nintendo wederom met een beter ontwerp zal komen en niet zoals Sony met dezelfde controller doorgaat.
Hardware: Hoewel de hardware natuurlijk dik in orde is werd deze vanaf het begin overschaduwt door de Xbox. Het voordeel van de Gamecube tov de PS2 was dat er voor de GC blijkbaar erg makkelijk is te onwikkelen. De kracht van de GC is dat deze kracht (die nieteens zo heel veel minder is dan die van Xbox) voor zoveel minder geld in de markt is gezet. Het is dan natuurlijk jammer dat nu net Microsoft de concurrent is. Ik hoop dat deze trend wel wordt doorgezet alleen hoop ik dat ze waar ze kunnen er wel zoveel mogelijk inproppen (meer geheugen bijv.)
Uitbreidbaarheid: Uitgaande van het aantal uitbreidingslots onderop het kleine kubusje zit dit wil snor. Ook het feit dat er ook daadwerkelijk uitbreindingen zijn gekomen is helemaal mooi. Ik vind dat de mogelijkheden er altijd in moeten zitten en niet alleen beperkt worden tot geplande uitbreidingen (zoals de BB-adapter). Onder uitbreidbaarheid vind ik ook connectivity vallen. Hoewel ik het een leuke feature vind moet hij nog wel zijn bestaansrecht gaan bewijzen. Ik hoop dat er games gaan komen die deze feature wat beter benutten. Ik denk dat een hogere doorvoer snelheid van en naar de GAB hiervoor van belang zal zijn.
Tekortkomingen: Een HDD lijkt eigenlijk onmisbaar voor een online console. Wellicht dat SD-cards (die steeds geodkoper en groter worden) een oplossing bieden maar ik vrees dat er toch een HDD zal moeten komen. Ik hoop echter dat deze alleen als tijdelijke opslag gebruikt zal worden. Als er uitbreidingen op moeten komen dan loop je het gevaar dat de HDD volraakt en dat is alleen maar frustrerend...
Dat was het voorlopig
Om het topic een beetje leven (en hopelijk ook inhoud) te geven stel ik het volgende voor:
Laten we allemaal eens kritisch naar ons spelkubusje kijken en proberen om hem objectief te ontleden. Om zo te kijken waar Nintendo het bij het goede of verkeerde eind heeft gehad.
LET WEL, ik hoop dat iedereen die hier op ingaat wel het kan opbrengen om allereerst dus objectief te blijven en elkaars MENINGEN te respecteren!
Het medium: De GOD discs zijn volgens mij ontworpen om de laadtijden waar Nintendo een hekel aan heeft te minimaliseren. Ze hebben als bijkomend voordeel dat ze moeilijker te kopieren zijn maar dit heeft voornamelijk te maken met de encryptie die erop staat .
Memory cards: Ik vind de memory cards het zwakste van Gamecube. Het origineel is te klein (de 251 had de standaard moeten zijn) en zeker te langzaam. De third party memcards zijn echt een stuk sneller, hoewel de kwaliteit hiervan dan wel weer butt is. Ik had liever vanaf het begin de SD-adapter gezien (dat was ook mijn bedoeling geweest). Het goede aan de Nintendo memcards is dat ze wel een stuk goedkoper zijn...
Controller: Ik ben zelf lyrisch over de controller al had ik stiekem misschien wel wat extra knoppen willen hebben (iig een extra z-knop aan de linkerkant). Het enige wat ik hoop dat is dat Nintendo wederom met een beter ontwerp zal komen en niet zoals Sony met dezelfde controller doorgaat.
Hardware: Hoewel de hardware natuurlijk dik in orde is werd deze vanaf het begin overschaduwt door de Xbox. Het voordeel van de Gamecube tov de PS2 was dat er voor de GC blijkbaar erg makkelijk is te onwikkelen. De kracht van de GC is dat deze kracht (die nieteens zo heel veel minder is dan die van Xbox) voor zoveel minder geld in de markt is gezet. Het is dan natuurlijk jammer dat nu net Microsoft de concurrent is. Ik hoop dat deze trend wel wordt doorgezet alleen hoop ik dat ze waar ze kunnen er wel zoveel mogelijk inproppen (meer geheugen bijv.)
Uitbreidbaarheid: Uitgaande van het aantal uitbreidingslots onderop het kleine kubusje zit dit wil snor. Ook het feit dat er ook daadwerkelijk uitbreindingen zijn gekomen is helemaal mooi. Ik vind dat de mogelijkheden er altijd in moeten zitten en niet alleen beperkt worden tot geplande uitbreidingen (zoals de BB-adapter). Onder uitbreidbaarheid vind ik ook connectivity vallen. Hoewel ik het een leuke feature vind moet hij nog wel zijn bestaansrecht gaan bewijzen. Ik hoop dat er games gaan komen die deze feature wat beter benutten. Ik denk dat een hogere doorvoer snelheid van en naar de GAB hiervoor van belang zal zijn.
Tekortkomingen: Een HDD lijkt eigenlijk onmisbaar voor een online console. Wellicht dat SD-cards (die steeds geodkoper en groter worden) een oplossing bieden maar ik vrees dat er toch een HDD zal moeten komen. Ik hoop echter dat deze alleen als tijdelijke opslag gebruikt zal worden. Als er uitbreidingen op moeten komen dan loop je het gevaar dat de HDD volraakt en dat is alleen maar frustrerend...
Dat was het voorlopig
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
je hebt helemaal gelijk
ik hoop eigenlijk dat de Cube2 hetzelfde design als de Cube1 heeft omdat die gewoon al perfect is.
Alleen de HW kan dan natuuurlijk opgeschroefd worden ...
Alleen met aanpassingen ...
Een ingebouwde HD, een ingebouwd modem (PSO + BB adapter + kosten = teveel $$$), idd de controller had wel een xtra knoppie mogen hebben een 2de Z-trigger (en dan ook nog iets groter), verbeterde videokabel bijgeleverd ...
ik hoop eigenlijk dat de Cube2 hetzelfde design als de Cube1 heeft omdat die gewoon al perfect is.
Alleen de HW kan dan natuuurlijk opgeschroefd worden ...
Alleen met aanpassingen ...
Een ingebouwde HD, een ingebouwd modem (PSO + BB adapter + kosten = teveel $$$), idd de controller had wel een xtra knoppie mogen hebben een 2de Z-trigger (en dan ook nog iets groter), verbeterde videokabel bijgeleverd ...
This is the Way.
Ik wou eerst reageren op je bericht deddiekoel toen ik besefte dat ik het voor mezelf niet echt nodig vind om dat te doen. Ik heb al veel plezier gehad van mn cube, ik heb nu nog steeds veel plezier van mn cube en ik weet zeker dat ik in de toekomst zeker evenveel plezier ga hebben van mn cube. Geen problemen daar dus. Voor de rest heb ik niet zoveel problemen met de tekortkomingen, tuurlijk zou het beter zijn geweest als er een hd in had gezeten, maar ja het zij zo. Al met al blijft nintendo mij diezelfde multiplayer ervaring geven die ik al met N heb sinds de snes. Console gaming is zoveel leuker met 4 player spellen
Mensen willen nieuwe dingen. Helemaal wij tweakersDeddiekoel schreef op 20 juni 2003 @ 09:04:
We leven in een nieuwe wereld. Nintendo is niet meer het synoniem voor videagames en een jaar na de release van een nieuwe console lijken de vizieren alweer richting de opvolgers te gaan. Maar hoe komt dit? Is deze generatie hardware niet interessant of is het een trend en zal de volgende generatie een nog korter leven beschoren zijn?
Ik heb zelf nooit een 3rd party memcard gehad, maar ik heb nooit de indruk gehad dat de memcards langzaam waren, ik vind ze in vergelijking met de ps2 zelfs sneller. In ben het wel met je eens dat de default versie te klein is.Memory cards: Ik vind de memory cards het zwakste van Gamecube. Het origineel is te klein (de 251 had de standaard moeten zijn) en zeker te langzaam. De third party memcards zijn echt een stuk sneller, hoewel de kwaliteit hiervan dan wel weer butt is. Ik had liever vanaf het begin de SD-adapter gezien (dat was ook mijn bedoeling geweest). Het goede aan de Nintendo memcards is dat ze wel een stuk goedkoper zijn...
Met de hardware ben ik deze generatie ook dik tevreden, het enige waar ik me zorgen overmaak is dat de x-box2 misschien veel krachtiger gaat worden door de latere releasedate (2006 in tegenstelling tot nintendo's 2005?). Maar goed het is natuurlijk afwachten wat Sony doet. Ik denk dat zowel Nintendo als MS hun release hier zo dicht mogelijk bij willen plannen.Hardware: Hoewel de hardware natuurlijk dik in orde is werd deze vanaf het begin overschaduwt door de Xbox. Het voordeel van de Gamecube tov de PS2 was dat er voor de GC blijkbaar erg makkelijk is te onwikkelen. De kracht van de GC is dat deze kracht (die nieteens zo heel veel minder is dan die van Xbox) voor zoveel minder geld in de markt is gezet. Het is dan natuurlijk jammer dat nu net Microsoft de concurrent is. Ik hoop dat deze trend wel wordt doorgezet alleen hoop ik dat ze waar ze kunnen er wel zoveel mogelijk inproppen (meer geheugen bijv.)
En een dvd speler zou het pakket voor de massa ook aantrekkelijker maken. Een volle hd lijkt me lastig maar niet onoverkomelijk. Ik neem aan dat er wel opties komen om de te onderhouden in de stijl van een memcard.Tekortkomingen: Een HDD lijkt eigenlijk onmisbaar voor een online console. Wellicht dat SD-cards (die steeds geodkoper en groter worden) een oplossing bieden maar ik vrees dat er toch een HDD zal moeten komen. Ik hoop echter dat deze alleen als tijdelijke opslag gebruikt zal worden. Als er uitbreidingen op moeten komen dan loop je het gevaar dat de HDD volraakt en dat is alleen maar frustrerend...
Dat was het voorlopig
De stukken die ik heb weggelaten heb ik niets aan te voegen. Wacht ff, ik zou een iets grotere 'vierpuntdruktoets' op de nieuwe joypad wel kunnen waarderen.
10 second ninja DONE
Bij anandtech is nog een interessant artikel verschenen waarbij ze de gamecube onderhanden nemen.
Anandtech's gamecube artikel
Succes met lezen
Anandtech's gamecube artikel
Succes met lezen
Skies of Arcardia: Legends is best wel vetjes.
Zit nu op bijna 5 en half uur spelen en heb nu pas het idee dat het echt gaat beginnen
En dat terwijl de eerste 5 uur ook best interesant waren qua aktie en verhaal.
Zit nu op bijna 5 en half uur spelen en heb nu pas het idee dat het echt gaat beginnen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
By Cubezone.nl
Metal Gear Solid: The Twin Snakes gaat in de Verenigde Staten binnenkort voor een zacht prijsje over de toonbank...
Metal Gear Solid: Twin Snake zal exclusief voor de Nintendo GameCube worden ontwikkeld door Silicon Knights. Silicon Knights fabriceerde eerder al het spel Eternal Darkness voor de GameCube.
De 'nieuwe' Metal Gear Solid voor de Cube zal niet geheel nieuw worden. Het spel zal namelijk een remake worden van het op de Playstation verschenen spel "Metal Gear Solid". De soundtrack zal geremasterd worden, alle omgevingen zullen opnieuw vormgegeven worden en je kunt ervan verzekerd zijn dat er ook heel wat extra's in het spel gepropt zullen worden. Het enige dat overeind blijft, is de verhaallijn. Silicon Knights zal de klus niet alleen klaren: Hideo Kojima van Konami (de makers van de oorspronkelijke MGS-games) werkt ook mee. Ook Shigeru Miyamoto zal een oogje in het zeil houden.
Dat de game niet geheel nieuw is, lijkt ook verwerkt te gaan worden in de prijs van het spel. In Amerika bieden diverse winkels de games namelijk aan voor een prijs van $39,99, precies 10 dollar onder de normale prijs van GameCube-games! Het zit er dus dik in dat je ook in Europa The Twin Snakes voor een zacht prijsje op zult kunnen pikken.
We houden je vanzelfsprekend op de hoogte!
Met dank aan Jay voor het melden van dit nieuws.
[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-06-2003 12:18 ]
This is the Way.
Anoniem: 82229
Dat 40-dollar-gebeuren komt dus doordat nintendo de fee verlaagd heeft voor de publishers
$10 is nog best wel veel
Anoniem: 51617
w00t! dat wordt dus importeren! Ik denkd dat NL deze "goedkope" prijzen niet gaat hanteren gezien RE 2 & 3. (alhoewel ze wel iets goedkoper zijn)HIValicious schreef op 20 juni 2003 @ 12:17:
By Cubezone.nl
Metal Gear Solid: The Twin Snakes gaat in de Verenigde Staten binnenkort voor een zacht prijsje over de toonbank...
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 20-06-2003 13:11 ]
Hmm wat ik ook jammer vind is dat je niet meerdere save-games op 1 memorycard kan zetten. Ik bedoel als je 1 memcard hebt dan heb je 3 saves voor zelda bijvoorbeeld.
Terwijl je memcard nog niet vol is.
Er zou een optie moeten zijn dat je in het begin kon kiezen met welk blokje van de memorycard je wil gamen.
Of is het toch wel mogelijk?
Terwijl je memcard nog niet vol is.
Er zou een optie moeten zijn dat je in het begin kon kiezen met welk blokje van de memorycard je wil gamen.
Of is het toch wel mogelijk?
edit:
Ik heb ook zo'n usb-memcard. Maar ik bedoel dit meer als een algemene tekortkoming enzo/ofzo
Ik heb ook zo'n usb-memcard. Maar ik bedoel dit meer als een algemene tekortkoming enzo/ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door admiral866 op 20-06-2003 13:59 ]
mensen, doe als de wijze daFubar en importeer een 1019 blocks memcard 
weg problemen
kan zelfs usb-backuppen
weg problemen
Anoniem: 5577
Dan ook maar ff mijn visie voor zover je het dat kunt noemenDeddiekoel schreef op 20 June 2003 @ 09:04:
Dat was het voorlopig
Het medium: Niks mis mee lijkt me zo , de disc zijn lekker compact,snel en kan genoeg op (alhoewel meer capaciteit altijd beter was geweest)
Memory cards: Grootste tekort koming van alle console met uitzondering van de x-box. Ik vind memcard waardeloos ze zijn veel te klein (zeker de kleine 51 block GC cards , 4 games en vol alweer) En de prijs voor zo kaartje is ook veel te hoog het is tenslotte maar flash geheugen en dat kost tegenwoordig niet veel meer dus meer cappaciteit (lees 64 Mb of meer) had mij een kleine moeite geleken.
Controller: De cube controller is een gift van de goden , nog nooit zo'n fijne controller in de handen gehad (oke 1 uitzondering namelijk de officiele 6 button megadrive controller dat was echt de beste)
Hardware: Dik in orde qua hardware kan de cube zich goed meten met de directe concurentie en laat vaak de ps2 ver achter zich op gebied van beeld en geluid
Uitbreidbaarheid: zoals al eerder gezegd is dat dik in orde vind ik , alleen laten uitbreidingen vaak lang op zich wachten, gelukkig heeft nintendo iig wel uitbreidingen uitgebracht want hoe vaak zie je een console met uitbreidingspoorten die nooit gebruikt worden (lees dreamcast of PSX )
Tekortkomingen: Wat ik mis in de cube en wat ik graag terug zou willen zien in de volgende cube:
-Harde schijf (een must als ze door willen gaan met online gaming , wat het toch wel helemaal gaat worden uiteindelijk)
-Ingebouwde breedband aansluiting zoals de x-box ipv losse hardware moeten kopen
- DVD ondersteuning voor films en gebrande media en MP3 cd's , vind ik namelijk zelf het grootse nadeel van de cube en ook een deelse reden vind ikzelf dat de verkoop van de cube niet optimaal is geweest , omdat mensen voor hetzelfde gelkd ook liever DVD functionaliteit terug zien zodat ze weer een apparaat uitsparen.
-En het belangrijkste van allemaal voor een toekomstige cube opvolger : BACKWARD COMPATIBILITY MET CUBE GAMES !!!
Dit zijn natuurlijk maar mijn eigen ideen en meningen dus ben benieuwd naar reacties/commentaar etc...
Anoniem: 86598
Dat heeft imo de PS2 een grote voorsprong gegeven op de cube, bij release waren er al veel spellen en al je oude spellen kon je gewoon nog spelen. Erg goed gezien van sonyAnoniem: 5577 schreef op 20 June 2003 @ 14:44:
[...]-En het belangrijkste van allemaal voor een toekomstige cube opvolger : BACKWARD COMPATIBILITY MET CUBE GAMES !!!
Inderdaad, backward compatibilty. Als dat er bij zit zou dat echt super zijn!!Anoniem: 5577 schreef op 20 June 2003 @ 14:44:
[...]
-En het belangrijkste van allemaal voor een toekomstige cube opvolger : BACKWARD COMPATIBILITY MET CUBE GAMES !!!
Dit zijn natuurlijk maar mijn eigen ideen en meningen dus ben benieuwd naar reacties/commentaar etc...
Zeker omdat de cube2 relatief vroeg op de planning staat. Dan zouden de "oude" gamecube games dus nog aardig mee kunnen komen.
[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 20-06-2003 15:22 ]
Helemaal mee eens, ik ben enorm tevreden over mijn cube en kijk uit naar de komende topgames. Maar aangezien er nu al over de opvolger wordt gesproken leek het me wel een leuke discussie.Anoniem: 60967 schreef op 20 June 2003 @ 09:51:
Ik wou eerst reageren op je bericht deddiekoel toen ik besefte dat ik het voor mezelf niet echt nodig vind om dat te doen. Ik heb al veel plezier gehad van mn cube, ik heb nu nog steeds veel plezier van mn cube en ik weet zeker dat ik in de toekomst zeker evenveel plezier ga hebben van mn cube.
Over die discussie:
Backwards compatibility is idd wel een must Sony had hier de voorsprong mee omdat de PS1 ook al optisch werd opgeslagen. Ik hoop wel dat Nintendo dit inbouwt en kijkend naar de GB lijkt me dit niet eens zo vreemd.
Hoewel ik de voordelen van de GOD discjes belangrijker vind dan de grootte vind ik ze toch wel te klein. Hoewel DivX een hoop goedmaakt zijn er hoop gamestijlen denkbaar waar veel video of audio voor moet worden opgeslagen. Denk bijvoorbeeld aan cinematics uit RE of de radiostations uit GTA. Stel je bijvoorbeeld ook eens voor hoeveel audio een gesproken versie van Zelda zou kosten! Het is niet perse nodig maar het zou jammer zijn als gebrek aan ruimte een gameervaring schaadt.
Het integreren van de modem hoeft niet perse van mij. Er zijn toch nog wel een hoop mensen die helemaal niet online willen/kunnen. Die mense laat je dan voor jan ... betalen. Ik zie liever een goedkope basisunit met goedkope upgrades of combo packs (stel je eigen console samen).
[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 20-06-2003 15:49 ]
Anoniem: 34169
Volgens mij is het lullen over tekortkomingen van de hardware van de cube gelul.
OK, de memorycards hadden groter gemogen. Een ingebouwde breedband adapter was leuk geweest. DVD speler had misschien de verkoop iets omhoog kunnen stuwen.
MAAR:
Het gaat toch gvd om de games !?!?! We zijn toch gvd Nintendo fans, de mensen die altijd zeggen "Gameplay is king!"!!
En nu gaan jullie met z'n allen zeuren over de hardware? Kom op zeg, ga je schamen!
OK, de memorycards hadden groter gemogen. Een ingebouwde breedband adapter was leuk geweest. DVD speler had misschien de verkoop iets omhoog kunnen stuwen.
MAAR:
Het gaat toch gvd om de games !?!?! We zijn toch gvd Nintendo fans, de mensen die altijd zeggen "Gameplay is king!"!!
En nu gaan jullie met z'n allen zeuren over de hardware? Kom op zeg, ga je schamen!
AmenAnoniem: 34169 schreef op 20 juni 2003 @ 16:08:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
ik ben blij met de Gamecube. Je kan er hele leuke spelletjes op spelen, die ik allemaal nog uit moet spelen.. in de vakantie dan maar
. En de spelletjes zelf hebben mij aangezet tot het kopen van de gamecube, niet de console zelf. Alhoewel zo`n klein vierkant dingetje wel heel leuk staat
Natuurlijk is gameplay king. Maar dat wil niet zeggen dat je aan de rest geen aandacht hoeft te besteden of wel?Anoniem: 34169 schreef op 20 juni 2003 @ 16:08:MAAR:
Verder vindt het grote publiek al die extra dingetjes wel weer leuk waardoor de verkopen van de Cube² wellicht wat geboost kunnen worden ^_^
Mijn Wario World review staat online, op http://www.cube-europe.com/review.php?rid=75 issie te lezen.
even over de hardware discussie: Ik vind memory cards juist heel handig. Je kan ze meenemen naar een vriend met een cube en je kan ze kopieren. Ik heb zo'n grote van Nintendo zelf. Ik heb 20 spellen en dat ding is nog niet vol, dus ook met het formaat heb ik geen enkel probleem. Een uitneembaar harddisc ding zou wel handig zijn, maar kvind het meenemen en uitwisselen wel heel handig en belangrijk, dus liever geen vaste harddisc.
Backwards compatible vind ik ook erg belangrijk. Als de cube2 goed gaat verkopen moet alle nieuwe cubers natuurlijk wel Zelda, Metroid Prime en natuurlijk Monkey Ball kunnen spelen
even over de hardware discussie: Ik vind memory cards juist heel handig. Je kan ze meenemen naar een vriend met een cube en je kan ze kopieren. Ik heb zo'n grote van Nintendo zelf. Ik heb 20 spellen en dat ding is nog niet vol, dus ook met het formaat heb ik geen enkel probleem. Een uitneembaar harddisc ding zou wel handig zijn, maar kvind het meenemen en uitwisselen wel heel handig en belangrijk, dus liever geen vaste harddisc.
Backwards compatible vind ik ook erg belangrijk. Als de cube2 goed gaat verkopen moet alle nieuwe cubers natuurlijk wel Zelda, Metroid Prime en natuurlijk Monkey Ball kunnen spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 20-06-2003 16:32 ]
mooie review Lamsh 
toch wel moeilijk als je bedenkt dat zo`n spel meteen weer 59.99 kost. Maar ik vind Luigi`s Mansion wel heel erg leuk om te spelen.. hmmmmmmm
toch wel moeilijk als je bedenkt dat zo`n spel meteen weer 59.99 kost. Maar ik vind Luigi`s Mansion wel heel erg leuk om te spelen.. hmmmmmmm
Mwah als Nintendo eens wat ging doen aan de online mogelijkheden zou dat geen probleem moeten zijn toch? Dan wissel je die dingen gewoon uit via internetAnoniem: 51765 schreef op 20 juni 2003 @ 16:26:uitwisselbaarheid
Ik neem toch liever een mem card mee, saves opsturen via internet is nep. Binnen de kortste keren heeft iedereen een gehackte save game die volledig is uitgespeeld, waardoor je met online games als eerlijke speler helemaal afgeslacht wordt (geldt natuurlijk niet voor alle genres).Thunder schreef op 20 juni 2003 @ 16:52:
[...]
Mwah als Nintendo eens wat ging doen aan de online mogelijkheden zou dat geen probleem moeten zijn toch? Dan wissel je die dingen gewoon uit via internet
Als je save games niet via inet kan uitwisselen maar gewoon een mem card kunt/moet meenemen als je bij een vriend ff jouw save wil gebruiken, heb je dat niet. Stuk handiger voor de eerlijke spelers. Natuurlijk kan je bij je vriend de save wel copien, maar dat is toch minder erg, omdat het niet 1 save is die dan in een dag de wereld rond gaat.
Dan laat je de savegames voor onlinespellen toch saven op een server die bij die game hoort?Anoniem: 34169 schreef op 20 June 2003 @ 17:07:
[...]
Ik neem toch liever een mem card mee, saves opsturen via internet is nep. Binnen de kortste keren heeft iedereen een gehackte save game die volledig is uitgespeeld, waardoor je met online games als eerlijke speler helemaal afgeslacht wordt (geldt natuurlijk niet voor alle genres).
Als je save games niet via inet kan uitwisselen maar gewoon een mem card kunt/moet meenemen als je bij een vriend ff jouw save wil gebruiken, heb je dat niet. Stuk handiger voor de eerlijke spelers. Natuurlijk kan je bij je vriend de save wel copien, maar dat is toch minder erg, omdat het niet 1 save is die dan in een dag de wereld rond gaat.
Erg simpel en heel erg effectief
Memorycards te klein? Heb maar een 59 en kan er de meeste van mijn 11 games op kwijt (alleen Wave Race en bonus disk van zelda staan er niet op). Vind het prima, die van 251 lijkt me toch wel volstaan tenzij je van die idiote games koopt die meteen 60 blocks vreten, niet normaal meer ... SMB kost je 2 blocks, zo kan het ook!
Voor de opvolger van de Cube hoevt het kwa games wat mij betreft niet backwards compatible te zijn, liever zie ik dat je je hardware opnieuw kan gebruiken net als bij de PS2. Heb je voor een vermogen aan controllers liggen, kan je weer nieuwe aanschaffen (en die Cube controller is toch al nagenoeg perfect).
Maar nu iets anders, iets wat ik me al de hele tijd afvraag maar geen verband in zie. Wat betekenden die driehoekjes onderaan op je game hoes?
Dacht eerst van voor een bepaald genre, maar zowel TWW als SSBM hebben een blauw driehoekje. Misschien per ontwikkelaar een kleurtje? Ook niet, SMB en RL hebben beide een groen drie hoekje en Wave Race een paarse terwijl de andere Nintendo titels blauw hebben.
Wie o wie ontcijfert voor mij dit raadsel zodat ik niet meer elke nacht voor mijn cd rek zit te piekeren
Voor de opvolger van de Cube hoevt het kwa games wat mij betreft niet backwards compatible te zijn, liever zie ik dat je je hardware opnieuw kan gebruiken net als bij de PS2. Heb je voor een vermogen aan controllers liggen, kan je weer nieuwe aanschaffen (en die Cube controller is toch al nagenoeg perfect).
Maar nu iets anders, iets wat ik me al de hele tijd afvraag maar geen verband in zie. Wat betekenden die driehoekjes onderaan op je game hoes?
Dacht eerst van voor een bepaald genre, maar zowel TWW als SSBM hebben een blauw driehoekje. Misschien per ontwikkelaar een kleurtje? Ook niet, SMB en RL hebben beide een groen drie hoekje en Wave Race een paarse terwijl de andere Nintendo titels blauw hebben.
Wie o wie ontcijfert voor mij dit raadsel zodat ik niet meer elke nacht voor mijn cd rek zit te piekeren
[ Voor 16% gewijzigd door Speedy op 20-06-2003 18:09 ]
nintendo heeft blauw
treasure heeft roodachtig dus ik denk dat idd te maken heeftmet de developer
treasure heeft roodachtig dus ik denk dat idd te maken heeftmet de developer
[ Voor 67% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-06-2003 18:12 ]
This is the Way.
Nee jongens, die kleuren betekenen de talen van de handleiding 
Blauw is Nederlands.
Rood is Engels.
Groen is meertalig.
Zo ongeveer.
Tevens heb ik vandaag ook een GB Player gekocht. Echt een geweldige vinding. Zo speel ik tenminste mijn GBA games ook nog eens.
Blauw is Nederlands.
Rood is Engels.
Groen is meertalig.
Zo ongeveer.
Tevens heb ik vandaag ook een GB Player gekocht. Echt een geweldige vinding. Zo speel ik tenminste mijn GBA games ook nog eens.
[ Voor 17% gewijzigd door GZ op 20-06-2003 18:15 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Aaaah, dat zou dan heel goed kunnen, paars is dan duits (trok net m'n Wave Race los en zag dat er duitse handleiding in zat). Smugglers run engels/spaans heeft roze en burnout met NL/FR handleiding oranje. Groen is engelstaligGolbeZeromus schreef op 20 juni 2003 @ 18:14:
Nee jongens, die kleuren betekenen de talen van de handleiding
Blauw is Nederlands.
Rood is Engels.
Groen is meertalig.
hmm
Zijn er hier al meer mensen met de GB Player? Noem mij gek, maar ik zit nu helemaal verslaafd Advance Wars 2 op m'n tv te spelen. Geen enkel spel haalt het qua verslavingsfactor bij dat spel. Die 55 euro is echt geen foute investment. Alleen had AW2 iets vernieuwender gemoeten. Komt er nog 'n keer een Cube versie van? Iemand inside info hierover?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
1 Groot nadeel aan de Cube vind ik dat de originele kabel slecht beeld geeft en je het geluid wel direct op je decoder kan aansluiten en je met de andere officiele kabel goed beeld krijgt, maar geen losse kabel hebt voor geluid en je dus via je tv moet doorlussen..
Maar verder heb ik geen problemen met de hardware eik
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Dan heb je nog wel even te gaan.Phydomir schreef op 20 juni 2003 @ 12:14:
Skies of Arcardia: Legends is best wel vetjes.
Zit nu op bijna 5 en half uur spelen en heb nu pas het idee dat het echt gaat beginnenEn dat terwijl de eerste 5 uur ook best interesant waren qua aktie en verhaal.
Ik heb nu 36 uur achter de rug en heb pas 2 maankristallen van de geloof ik 6. Heb intussen wel veel naar discoveries gezocht en ook speel ik nog de premiejager.
Maar de game is super, ik dank Sega ondanks wat grafische minpuntjes
Niet s over bekend, reken er maar niet op helaas.Zijn er hier al meer mensen met de GB Player? Noem mij gek, maar ik zit nu helemaal verslaafd Advance Wars 2 op m'n tv te spelen. Geen enkel spel haalt het qua verslavingsfactor bij dat spel. Die 55 euro is echt geen foute investment. Alleen had AW2 iets vernieuwender gemoeten. Komt er nog 'n keer een Cube versie van? Iemand inside info hierover?
Jah maar de originele kabel van de Xbox/PS2 geeft dus ook slecht beeld. RGB is altijd beter en daar verdienen ze dan ook aan.Okyah schreef op 20 juni 2003 @ 21:30:
1 Groot nadeel aan de Cube vind ik dat de originele kabel slecht beeld geeft en je het geluid wel direct op je decoder kan aansluiten en je met de andere officiele kabel goed beeld krijgt, maar geen losse kabel hebt voor geluid en je dus via je tv moet doorlussen..
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Die grafische minpuntjes heb je te danken aan het feit dat het een dreamcast port is denk ik zo. nietwaar?Dan heb je nog wel even te gaan.
Ik heb nu 36 uur achter de rug en heb pas 2 maankristallen van de geloof ik 6. Heb intussen wel veel naar discoveries gezocht en ook speel ik nog de premiejager.
Is er hier eigenlijk al iemand die Wario World heeft aangeschaft? ik zit erover te dubben namelijk, en vraag me af of ie de moeite waard is
Ja ik dacht dat het Lamsh was moet je even 1 pagina terug (17) en daar ergens bovenaan staat het.
(anders pagina 16 ergens).
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
hoeveel posts/pagina heb jij? dit is hier nl 35schnumi schreef op 21 juni 2003 @ 12:33:
Ja ik dacht dat het Lamsh was moet je even 1 pagina terug (17) en daar ergens bovenaan staat het.![]()
Ik zal dan wel even op 32 en 33 kijken
Heeft een van jullie voor de gein wel eens op Nintendo's eigen forum gekeken??
Jezus, wat een stelletje debielen zitten daar

Ik denk dat ie er 50 heeft, heb ik ook en dit is hier ook pagina 18. Bij jou dus nog 35. 17 is voor jou 33 en 34.G33rt schreef op 21 June 2003 @ 12:37:
[...]
hoeveel posts/pagina heb jij? dit is hier nl 35(25 per pagina geloof ik)
Ik zal dan wel even op 32 en 33 kijken
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 21-06-2003 12:42 ]
ja, zelfs Fok! is daar heilig bijAnoniem: 34169 schreef op 21 June 2003 @ 12:39:
Anoniem: 51765 in "Het Grote Gamecube Topic Deel 31" is die ene post
Hier staat een review http://cube.ign.com/articles/425/425079p1.html?fromint=1 (uit een andere post van Lamsch getrokken, thx daarvoor)
JanMaster: dat had ik al geconcludeerd als 16 2 pagina's terug is voor hem
hm, geen Wario World dus voor mij. Ik wil een platformer met appeal (Donkey Kong Country 1, 2 en 3Lasting Appeal
Can be beaten in five hours; no multiplayer mode; GBA downloads are more gimmick than anything else.
Nog maar een toevoeging dan:
zal ik dan Metroid Prime, Rayman 3 of Eternal Darkness halen? Prime heb ik al eens geleend en het begin vond ik maar saai, word dat daarna nog boeiend? Rayman weet ik in ieder geval van dat ik dat leuk vind (ERG leuk zelfs, ik ben nog steeds verliefd op platformers en cute ventjes/diertjes - Donkey in het bijzonder), en hoe speelt Eternal Darkness?
sorry voor de stortvloed aan vragen, ik heb al enkele reviews gelezen maar kan daar niet veel wijzer uit worden over wat ik nou moet nemen. jammer dat WW zo kort is, anders had ik die wel in mn winkelmandje gedonderd
nog meer edits (zo vaak heb ik nog nooit op die knop geramd
volgens o.a. IGN is LotR: TTT wel lang houdbaar, mede door de 3 characters. Heeft een van jullie die toevallig in handen?
[ Voor 72% gewijzigd door G33rt op 21-06-2003 12:54 ]
Rayman 3 is echt leuk alleen heb je ook die vrij snel uitgespeeld. ongeveer 10 uurtjes, ET zou je volgens mij wat langer mee doen.
Lamsh heeft zelf ook een ook een review geschreven, te vinden op www.cube-europe.com
WW is NIET kort. Je kan een hoop plezier beleven aan dit spel, er zijn gewoon een hoop mekkerkonten op deze aardkloot.
Prime, een van de beste spellen ooit gemaakt, geef het wel even de tijd. Niet iedereen vind het leuk btw, maar de meeste wel. Eternal darkness is ook wel tof, maar als je meer van platformers houdt zou ik toch voor MP gaan (op zich ook redelijk wat springen maar dan in in first person.zal ik dan Metroid Prime, Rayman 3 of Eternal Darkness halen? Prime heb ik al eens geleend en het begin vond ik maar saai, word dat daarna nog boeiend? Rayman weet ik in ieder geval van dat ik dat leuk vind (ERG leuk zelfs, ik ben nog steeds verliefd op platformers en cute ventjes/diertjes - Donkey in het bijzonder), en hoe speelt Eternal Darkness?
WW is NIET kort. Je kan een hoop plezier beleven aan dit spel, er zijn gewoon een hoop mekkerkonten op deze aardkloot.
Klopt, Sega heeft wel de hoofd characters wat opgepoetst, maar de achtergronden zijn duidelijk bij het oude gelaten. Erg hinderlijk is het ook weer niet, de gameplay en het verhaal compenseren de wat gedateerde graphics makkelijk.Anoniem: 60967 schreef op 21 June 2003 @ 12:05:
[...]
Die grafische minpuntjes heb je te danken aan het feit dat het een dreamcast port is denk ik zo. nietwaar?
Een goed voorbeeld dat een modder-eter toch wel nodig is op een forum.Anoniem: 34169 schreef op 21 juni 2003 @ 12:39:
[...]
Zeker de moeite waard, gun even tijd om het verhaal tot je op te nemen want die is goed. En je kunt met maar liefst 12 personen spelen. Ook is de game bij vele stores afgeprijsd, bij MM R'dam zelfs €20G33rt schreef op 21 juni 2003 @ 12:42:
[...]
en cute ventjes/diertjes - Donkey in het bijzonder), en hoe speelt Eternal Darkness?
[...]
volgens IGN was ie hartstikke kort...Anoniem: 60967 schreef op 21 June 2003 @ 13:06:
Lamsh heeft zelf ook een ook een review geschreven, te vinden op www.cube-europe.com
[...]
maar goed, ik zal eens kijken hoe duur ED is, misschien koop ik wel 2 games in de afprijzing.
MP lijkt me gewoon niet zo mijn ding...
Srry about die pagina's.
Heb hier idd 50 ingesteld vandaar. ED is trouwens ook een hele goede game.
Kan je dat misschien quoten van ign? Er staat dat ie relatief kort is vergeleken met andere zelda games, maar dat betekend niet dat het een kort spel is. In tegendeel, het is ee nvan de langere games op de cube die ook nog eens kwalitatief erg goed is.volgens IGN was ie hartstikke kort...
Quote IGN :Anoniem: 60967 schreef op 21 June 2003 @ 13:21:
[...]
Kan je dat misschien quoten van ign? Er staat dat ie relatief kort is vergeleken met andere zelda games, maar dat betekend niet dat het een kort spel is. In tegendeel, het is ee nvan de langere games op de cube die ook nog eens kwalitatief erg goed is.
Ondanks dat het kort is en dat hij "maar" een 7,1 krijgt, koop ik het spel tochThe first is that the game isn't original by any measure; it's a platformer, and a pretty standard one, that's made fun due to solid control and quirky presentation. The other, the big drawback, is that the game is short. Only four worlds constructed of two levels and a boss fight area each -- a total of 12 levels, if you count bosses. Sure, there are some bonus areas in between, but these are beaten in a matter of seconds, not minutes.
Zo te zien wordt de nieuwe sonic net zo als de vorige ( Sonic 2 battle ).
Volgens IGN heeft hij weer slechte camera posities.
Ik ga dit spel dus zeker niet kopen, aangezien ik Sonic 2 battle al niks aan vond :
/me Sonic Adventure DX Director's Cut
Presentation 8.0
Sonic turned 3D with lots of options and simple menu work.
Graphics 6.0
Pretty stylized worlds, due in large to crisp, clear texture work. Everything else is fairly bland and the framerate is horrible. What happened?
Sound 4.0
Bad music and voice acting, but crisp, clean, satisfying sound effects.
Gameplay 5.0
Intense, enjoyable, pinball-like levels are well done, but the other stuff is exceedingly flawed. Some poor level design mingles with a seriously malfunctioned camera.
Lasting Appeal 5.0
30-plus missions, mini-games, GBA link and more -- there's some depth here. But most of it isn't worth the time.
OVERALL SCORE (not an average) 5.0
Oops, ik was zeker weer aan het dag dromeneuh elroy, ik heb het over the wind waker en niet over wario world

[ Voor 5% gewijzigd door Elroy op 21-06-2003 16:29 ]
Euhh volgens mij zijn de camera's wel ok maar de framerate zuigt ineens aan alle kanten.
Hoe doet Sega dat toch? Als het op de DC goed draait moet het op de Gamecube makkelijk 60fps kunnen draaien.
Hoe doet Sega dat toch? Als het op de DC goed draait moet het op de Gamecube makkelijk 60fps kunnen draaien.
Sonic Adventure zuigt sowieso. Sonic in 3D rules maar dat adventure hadden ze van mij in de prullenbak mogen flikkeren 
En ja, moddereters zijn er volgens mij wel, maar er zitten mensen gewoon doodleuk over ROM's te discussen

En ja, moddereters zijn er volgens mij wel, maar er zitten mensen gewoon doodleuk over ROM's te discussen
Ik vandaag bij Mediamarkt om een paar spellen te halen (khad wat geld
) waaronder RE1...
Nu hadden ze RE0, RE2 en RE3 een stuk of 30 keer liggen (nja, hangen
) maar GEEN RE1...
Mis ik iets en is het spel uit productie genomen?
Ben ik te laat? Khad em eik wel graag gehad...
Nu hadden ze RE0, RE2 en RE3 een stuk of 30 keer liggen (nja, hangen
Alone at last
Just nostalgia and I
ik zit nu op 30 uur vanaf maandag avond (kunnen ruilen tegen lotr).Goudstof schreef op 20 juni 2003 @ 21:51:
[...]
Dan heb je nog wel even te gaan.
t geeft echt zo'n gevoel als de rpg's deden op de snes.
alleen dan wel weer met iets meer diepgang.
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Glitch schreef op 21 June 2003 @ 20:19:
Online shops geprobeerd? Uberhaupt naar andere shops geweest?
Nee, ik begrijp wel dat het spel nog ergens te krijgen is, maar ik was zo verbaasd dat ze RE1 hier niet hadden, aangezien ik dacht dat ze ALLES hadden
En 40 stuks van alles ofzo
Bij DP.nl hebben ze RE1 voor 40 eypo, dat vind ik ook wel ok, hoor, maar ik was eik gewoon even op algemene-spellen-koop-dag
Maar ik vroeg me dus af of het spel niet meer geleverd werd ofzo, aangezien ze het anders wel gehad hadden
Alone at last
Just nostalgia and I
RE zou ik gewoon 2ehands kopen.. Zijn veel mensen die em uitgespeeld hebben en er vanaf willen.. Ik heb em ook van iemand anders gekocht voor 15 euroOkyah schreef op 21 juni 2003 @ 20:10:
Ik vandaag bij Mediamarkt om een paar spellen te halen (khad wat geld) waaronder RE1...
Nu hadden ze RE0, RE2 en RE3 een stuk of 30 keer liggen (nja, hangen) maar GEEN RE1...
Wat kosten die RE2 en 3 bij de Mediamarkt waar jij bent geweest? En welke MM ben je geweest?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Sonic Adventure 1 (DX dus) is nog wel te doen die vind ik zelfs nog wel leuk eigenlijkAnoniem: 34169 schreef op 21 June 2003 @ 18:58:
Sonic Adventure zuigt sowieso. Sonic in 3D rules maar dat adventure hadden ze van mij in de prullenbak mogen flikkeren
Wat betreft het geluid hebben ze wel gelijk die was bij de DC versie als niet zo best graphics vind ik nog wel meevallen trouwens...
En dat camera werk tja.. daar zullen we het maar niet over hebben op den duur went het wel ik had er op den duur niet meer zo'n probleem mee.. Ik denk dat ik SA DX nog wel een keer ga halen gewoon om te hebben.
Hmmm, ik heb het idee dat mijn poging tot discussie door bepaalde mensen verkeerd wordt opgevat.
Ik wil de GC helemaal niet afvallen. Ik vind het met afstand de beste console. Maar er zijn wellicht punten die beter zouden kunnen of die je graag zou willen zien in de opvolger.
De games zijn natuurlijk het belangrijkst maar bepaalde hardware (zoals connectivity) maakt bepaalde games mogelijk (zoals de nieuwe Pacman).
Dus het was niet bedoeld als "het opgeven van" de Cube maar gewoon even een evaluatie van en vooruitblik naar.
Ik wil de GC helemaal niet afvallen. Ik vind het met afstand de beste console. Maar er zijn wellicht punten die beter zouden kunnen of die je graag zou willen zien in de opvolger.
De games zijn natuurlijk het belangrijkst maar bepaalde hardware (zoals connectivity) maakt bepaalde games mogelijk (zoals de nieuwe Pacman).
Dus het was niet bedoeld als "het opgeven van" de Cube maar gewoon even een evaluatie van en vooruitblik naar.
en ik had het over Wario WorldAnoniem: 60967 schreef op 21 juni 2003 @ 15:17:
euh elroy, ik heb het over the wind waker en niet over wario world
Zelda heb ik al de limited edition van, vandaar. Iig heb ik nu LotR: TTT gekocht (had eerst Pikmin EN Monkey Ball 1, samen ook 60 euro, maar toch 2 uur daarna geruild, ik was bang voor spijt enzo) en die is wel
WROAH over een maand en 3 dagen heb ik mijn eerste loon van mijn eerste echte baan, dus dan wordt het spenden spenden spenden!!! ik heb er nu al zin in 
eindelijk geld om spellen te kopen en tijd om ze te spelen
eindelijk geld om spellen te kopen en tijd om ze te spelen
Anoniem: 5577
Hmmm laat ik me maar lekker niks aantrekken van die ign review van sonic DX , ik ga hem lekker kopen heb uren en uren plezier gehad en nu nog steeds van de dreamcast versie (heb de usa / jap en eurpeese versie i am so nuts
)
En ik moet gewoon alle sonic titels hebben die er ooit geweest zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 21-06-2003 23:37 ]
alle 100nogwat? damn, veel succesAnoniem: 5577 schreef op 21 juni 2003 @ 23:35:
Hmmm laat ik me maar lekker niks aantrekken van die ign review van sonic DX , ik ga hem lekker kopen heb uren en uren plezier gehad en nu nog steeds van de dreamcast versie (heb de usa / jap en eurpeese versie i am so nuts)
Nouw dan ben ik iig nog wel even bezig
ik heb op het moment alleen maar SA1 en SA2 voor de DC.. ik zit nog wel steeds achter die limited edition van SA2 aan (en dan niet die lelijke blauwe maar de japanse (mooie) versie).. ennn nu ik er aan denk ik heb ook Sonic Shuffle nog steeds niet
Sorry, maar ik weet niet hoeveel ze kosten, niet op gelet eik.. Maar was in Amsterdam.GolbeZeromus schreef op 21 June 2003 @ 21:07:
Wat kosten die RE2 en 3 bij de Mediamarkt waar jij bent geweest? En welke MM ben je geweest?
Alone at last
Just nostalgia and I
Freak...Anoniem: 5577 schreef op 21 June 2003 @ 23:35:
Hmmm laat ik me maar lekker niks aantrekken van die ign review van sonic DX , ik ga hem lekker kopen heb uren en uren plezier gehad en nu nog steeds van de dreamcast versie (heb de usa / jap en eurpeese versie i am so nuts)

"Making Paper
Nintendo Cuts Out an RPG Sequel
Remember Paper Mario on N64? Its a bit late to play catch up now, that game fetches much cash on eBay. Basically it was a brilliant twist on the RPG theme, reinventing the Mario cast as cardboard cut-outs with levels that fold up like they're made of paper. You'll get your chance to see it, as it's on the slate for Gamecube. It's unclear as yet if it's a remake or an entirely new game, but we're betting on the latter. Release is set for the middle of 2004, so for now this is just an early heads up. And a cool Mario picture to look at."
"Zelda:
"Speaking at an E3 news conference, The Wind Waker's director, Eiji Aonuma, mentioned that the next game in his series would be playable at E3 2004""
"Pokémon
"Tsunekazu Ishihara, president of Pokémon makers, Creatures Inc, has revealed that a Pokémon RPG is under development for Gamecube. However, no release date is available yet."
met dank aan Frank/Excalibur en IGN Boards
damn lekker hoor.
Waaah! Pokemon RPG voor de GameCube!
*faints*
Wel vreemd dat de nieuwe Zelda dus pas >mei 2004 uitkomt, wat ongeveer het einde van de GameCube moet zijn, kijkende naar Nintendo's plannen om voor de concurrentie in 2005 al een nieuwen console te lanceren...
*faints*
Wel vreemd dat de nieuwe Zelda dus pas >mei 2004 uitkomt, wat ongeveer het einde van de GameCube moet zijn, kijkende naar Nintendo's plannen om voor de concurrentie in 2005 al een nieuwen console te lanceren...
Daar heb je Pokemon Collosseum (of hoe schrijf je dat) al voor.
Ik heb hem sinds kort ook uitgespeeld, maar ik vond hem een beetje simpel.schnumi schreef op 21 juni 2003 @ 13:15:
Srry about die pagina's.Heb hier idd 50 ingesteld vandaar. ED is trouwens ook een hele goede game.
Ik had er nog wel bijna 13 uur over gedaan.
In het eerste deel was het een beetje saai en ga je er heel snel doorheen.
Maar als je wat verder komt gaat het verhaal wat meer boeien en doe je ook langer over de hoofdstukken.
Maar een ander groot nadeel was dat je soms wel 2 of drie keer in dezelfde omgeving komt, en dat terwijl er haast niks is veranderd.
En in SSB:M heb ik 11 KO's gehaald in cruel melee!!
Dat vind ik nog best wel knap van mezelf.
En 15 min. Melee is echt onhaalbaar, laatst probeerde ik het met Jigglypuff (steeds van links naar rechts zweven) en toen moest ik nog 2 minuten maar ik werd geschopt... GAME! (
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik vond dat juist wel leuk gedaan, je ziet echt wat er door de tijd heen veranderd is en de manier om er doorheen te komen is toch steeds anders waardoor het leuk blijft.Vanitas schreef op 22 juni 2003 @ 19:27:
[...]
Ik heb hem sinds kort ook uitgespeeld, maar ik vond hem een beetje simpel.
Ik had er nog wel bijna 13 uur over gedaan.
In het eerste deel was het een beetje saai en ga je er heel snel doorheen.
Maar als je wat verder komt gaat het verhaal wat meer boeien en doe je ook langer over de hoofdstukken.
Maar een ander groot nadeel was dat je soms wel 2 of drie keer in dezelfde omgeving komt, en dat terwijl er haast niks is veranderd.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
had hem al een keer gezien maar het blijftAnoniem: 60967 schreef op 22 juni 2003 @ 15:35:
http://www.f-zero.jp/movie/mpeg/e3_l.mpg
die desert track is nieuw voor mij
Gelukkig heb ik hem in de preorder staan.
Eternal Drakness is trouwens bij Bol.com voor 29.99 te koop:
Directe link
Directe link
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Die is echt makkelijkVanitas schreef op 22 June 2003 @ 19:27:
[...]
En in SSB:M heb ik 11 KO's gehaald in cruel melee!!
Dat vind ik nog best wel knap van mezelf.
En 15 min. Melee is echt onhaalbaar, laatst probeerde ik het met Jigglypuff (steeds van links naar rechts zweven) en toen moest ik nog 2 minuten maar ik werd geschopt... GAME! (![]()
![]()
)
gewoon donkey kong nemen en steeds die beneden B knop blijven drukken (soort slam met zn handen op de grond
Its Easy
This space is occupied
Ehhm.. da's nog steeds €10 duurder dan bij de MediaMarkt in Rotterdam.. (waar ik nog steeds een keer heen moet om 'm te halenrajackar schreef op 22 June 2003 @ 22:07:
Eternal Drakness is trouwens bij Bol.com voor 29.99 te koop:
Directe link

mmm ... alweer maandag ochtend ...
Je hebt dus nu Indigo, Black, Paltinum, Spice, Mint en dan nu ook nog Japan White. Btje veel maar toch wel koel ...
Of Grand Theft Kart: Mario die Toad op z'n bak slaat om z'n kart, en dan even met Princess Peach een rollebolletje maakt voor z'n health weer te vol te maken.
Europese PN03 site
Damn Nintendo heeft wel vak wek afgeleverd met die SP's ondanks dat het idd een upgrade is van de GBA. Ik heb nu een hele tijd aLttP gespeeld maar die is echt wel dik moeilijk ... Of ligt dat aan mij?
Ow en die connenctivity met tWW heeft iemand dat wel eens hier gebruikt? Ik vind het wel een leuke toevoeging aan het spel.
Ik gisteren in die ene dungeon, waar je zo 50x ofzow een gat in moet gaan. Win ik alles maar wordt ik net geraakt door zo'n Big Ass knight ... gvd ... En die quest waar je 300x tegen die oude man moet vechten lukt me ook niet elke x iets van 270 hits ofzow
Damn! Al weer een nieuwe kleur? Gaat Nintendo bij elk groot spel een nieuwe pack op de markt brengen?By Cube-europe.com
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Japanese White GameCube
Jun 21st 2003 17:16 by Ash
With Final Fantasy: Crystal Chronicles set to launch in Japan soon along comes it a new GameCube colour.
It seems that that every month sees a new GameCube colour in Japan. Recently a mint version has been announced to co-inside with the release of Tales of Symphonia. Now a special white version is set to be given away in a competition.
There will only be 150 'Crystal White' produced and they will only be available through a competition according to V-Jump. The pack is set to include the following:
Crystal White GameCube
Crystal White Game Boy Player
Crystal White Controller
Memory Card 59
GameCube AV Cable
Final Fantasy: Crystal Chronicles Game
No details are known yet on the competition but expect them to be announced soon.
Je hebt dus nu Indigo, Black, Paltinum, Spice, Mint en dan nu ook nog Japan White. Btje veel maar toch wel koel ...
Nou ik denk dat het iets van de Matrix is ... iets van Bullit-time? Dat is nieuw en innovatiefBy IGN.com
Mario 128's New Idea
Is this the true Mario sequel we've been waiting for?
June 20, 2003 - The latest issue of Japan's Nintendo Dream magazine is apparently home to good news for Mario fanatics who were a bit disappointed with Mario Sunshine. According to the magazine, Nintendo's upcoming Mario 128 title is being built around a new idea that's never before been seen in a game. Apparently, Nintendo refrained from putting the title on display at E3 in order to prevent it from being stolen.
Nintendo development grand daddy Shigeru Miyamoto has gone on record (with Japan's Playboy magazine, of all things) stating that Mario 128 will feature a freshness that was lacking from Mario Sunshine. We presume this is what he was referring to.

Of Grand Theft Kart: Mario die Toad op z'n bak slaat om z'n kart, en dan even met Princess Peach een rollebolletje maakt voor z'n health weer te vol te maken.
Europese PN03 site
Damn Nintendo heeft wel vak wek afgeleverd met die SP's ondanks dat het idd een upgrade is van de GBA. Ik heb nu een hele tijd aLttP gespeeld maar die is echt wel dik moeilijk ... Of ligt dat aan mij?
Ow en die connenctivity met tWW heeft iemand dat wel eens hier gebruikt? Ik vind het wel een leuke toevoeging aan het spel.
Ik gisteren in die ene dungeon, waar je zo 50x ofzow een gat in moet gaan. Win ik alles maar wordt ik net geraakt door zo'n Big Ass knight ... gvd ... En die quest waar je 300x tegen die oude man moet vechten lukt me ook niet elke x iets van 270 hits ofzow
This is the Way.
Anoniem: 19137
Ik d8 44.95, maar te duur iig. Ik had ze daar ook gekocht en zag ze een dag later zelfs bij FRS goedkoperGolbeZeromus schreef op 21 June 2003 @ 21:07:
Ach, de volgende keer winnen we weer een paar euro's. Als je RE0 en 1 hebt, moet je ook 2&3 hebben. Ook omdat mijn PSX dus nu ligt te verstoffen.
WarioWorld is trouwens dikke humor, iedere keer die kreet "have a rotten day"
Ik heb RE 2 &# nu al een paar maanden liggen maar ik kom er maar niet aan toe...
Weet iemand trouwens wanneer de GB player in de sterrencatalogus komt? Ik wil graag weten of ik er een kan 'betalen' anders moet ik even gaan kijken of ik er euro's aan wil uitgeven...
Weet iemand trouwens wanneer de GB player in de sterrencatalogus komt? Ik wil graag weten of ik er een kan 'betalen' anders moet ik even gaan kijken of ik er euro's aan wil uitgeven...
Anoniem: 19137
Ik begreep van die verkoper van Futurezone btw dat ze later in het jaar officieel ook in het zilver uitkomen (voor de platinum cube), dus als ik lieg, dan met permissie
Connectivity nog nooit gebruikt...HIValicious schreef op 23 June 2003 @ 08:48:
mmm ... alweer maandag ochtend ...![]()
Die dungeon waar je 50x naar beneden moet gaan is echt sim-pel als je het wapen waarmee je Ganon moet verslaan eenmaal hebt... Maar ik heb het gehaald zonder, 2e keer gelukt, met 1 faery
Met dat wapen lukt het me wel zonder...
300x tegen die oude man is me al gelukt, kmoet nu voor de 500 keer gaan
Dit topic is gesloten.