Jammer dat je compleet niet objectief bent als het om games gaat en de vergelijking tussen d3 en hl2. Jij vindt nogal een hoop maar je kan het nog niet beargumenteren.Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 18:53:
Die alpha had best slome gameplay ( ja ik weet dat je niet van die alpha moet uitgaan). Persoonlijk denk ik dat doom3 meer is voor het showen van de engine nou wil dat niet zeggen dat de game niet goed word maar ik denk dat het kwa gameplay en verhaal een stuk onder gaat doen voor hl2 en ik denk daarom dat games die de doom3 engine gaan gebruiken die 2 dingen een stuk zullen verbeteren. Dit is mijn mening en de games zijn nog niet uit dus ik zal wel zien in hoeverre ik het goed of fout heb
Hl2 is dan net zo goed om te showen kwa engine want hiermee wil valve contracten binnenhalen bij andere makers die deze engine willen gaan gebruiken.
Ditzelfde geldt ook voor d3.
Id kan het niet maken om d3 een slechte game ervaring te geven mede omdat ze hun engine door willen verkopen aan andere makers en als d3 flopt flopt hun engine eigenlijk ook.
Waarom gaat gameplay van d3 dan slecht gaat worden?
Beantwoordt die vraag nou eens met feiten ipv je eigen mening.