Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 13:34
Is dit toestel nog ergens te koop ofzo?
535 is niet leverbaar in nederland schijnt....

ow w8 tijdens surfen vond ik:
Let op wat Philips mij op 19/12/03 toezond: Geachte heer de Vries, U heeft ons recentelijk gevraagd naar de verkrijgbaarheid van de Philips 535 in Nederland. Hierbij willen wij u onze excuses aanbieden voor de verkeerd verstrekte informatie. De Philips 535 zal in het eerste kwartaal van 2004 uitkomen en de marktadviesprijs zal €299.00 bedragen. Helaas hebben wij nog geen informatie over de verkooppunten. Wij vertrouwen erop dat uw vraag voldoende is beantwoord. Indien u verdere vragen heeft over dit onderwerp dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen onder vermelding van referentienummer 50-20805805, Met vriendelijke groet, Philips Customer Care Centres

[ Voor 81% gewijzigd door Arnold op 17-01-2004 19:00 ]

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

€100 met Orange bij de Kijkshop :/.

En wtf, een adviesprijs van €299 :o!

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

TerryC schreef op 17 januari 2004 @ 19:51:

Maar wel simlockvrij....

Apple iMac 2013

Verwijderd

wicher schreef op 17 januari 2004 @ 18:05:
[...]

Zit er bij mij ook niet in.
Vind je het trouwens nodig dan? Natuurlijk zou het prettig zijn als de mogelijkheid er was, maar ik vind het contrast zo prima.
Kijk ik heb hem net binnen, en het viel mij op dat het er niet in zit.
Had het nog nergens gelezen dat het er niet in zit......dus vandaar mijn vraag.
Terwijl het wel in de handleiding staat.

Maar ik vind het niet erg hoor :)
Het scherm is goed en duidelijk genoeg.

• Arnold
TerryC schreef op 17 januari 2004 @ 19:51:

ligt het aan mij of vind ik hem niet op www.kijkshop.nl ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:20:
Ja appart bij miste het sim pakket ook :). Niet dat ik hem daarvoor gekocht had maar het was wel ff leuk geweest 15 euro verwappen ofzo.
Je hebt niet gebeld naar de kijkshop ofzo?
Ik ga er maandag eens even achteraan.

Er zat wel een kaart in de doos of ik naar de launch party wou komen, met een unieke code van orange voor 2 gratis kaartjes....hahahaha ja op 13 december 2003.

Verwijderd

G-Spotter schreef op 17 januari 2004 @ 20:26:
[...]

ligt het aan mij of vind ik hem niet op www.kijkshop.nl ?
Klopt toen ik hem bestelde via internet, was ie de volgende dag al verdwenen?
Blijkbaar uitverkocht denk ik.

• Arnold
ok dan maar op zoek naar andere foon, deze was namelijk wel erg goedkoop + ziet er ok uit :D

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 13:56
weet iemand al wat over het Pixel probleem?
voor de niet-530 eigenaren, dat is dus dat je aan de rechterkant allemaal oplichtende pixels hebt.. software fout, maar niemand weet er wat van schijnbaar.

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
G-Spotter schreef op 17 januari 2004 @ 20:35:
ok dan maar op zoek naar andere foon, deze was namelijk wel erg goedkoop + ziet er ok uit :D
Het kan natuurlijk best zijn dat ie nog ergens bij een filiaal verkrijgbaar is. Bel gewoon eens een paar Kijkshops af. Ik heb eind december ook gebeld naar een kijkshop, omdat ie bij twee andere filialen in de buurt uitverkocht was. Toen hebben ze er heel netjes eentje voor me vastgehouden.

Ik heb het simpakket wel gekregen en dat ligt hier ongebruikt (ik heb een Orange abbo). Ik zou gewoon naar de kijkshop teruggaan.

Ik vind het een heel fijn telefoontje en dat pixelprobleem valt me nauwelijks op, dus ik zie het niet als een groot probleem.

Verwijderd

De telefoon staat idd niet meer op internet (kijkshop site dan.....). Maar de camera is er wel op verschenen! Ik ga morgen ff kijken bij de kijkshop. heeft iemand al resultaat plaatjes gevonden over het beeld wat hij maakt? Als ik morgen de verleiding niet kan weerstaan dan neem ik 1tje mee :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 19:42:
De telefoon staat idd niet meer op internet (kijkshop site dan.....). Maar de camera is er wel op verschenen! Ik ga morgen ff kijken bij de kijkshop. heeft iemand al resultaat plaatjes gevonden over het beeld wat hij maakt? Als ik morgen de verleiding niet kan weerstaan dan neem ik 1tje mee :)
Foto's van die camera staan Hier
Zijn er niet veel, maar de enige site die ze heeft

Verwijderd

Die camera heb ik vandaag binnen gekregen!
Ik moet zeggen dat hij me helemaal niet tegenvalt, zelfs op m`n monitor zien ze er goed uit.

Wat ik niet aan de praat krijg is die MMS van Orange, de standaard instellingen staan d`r goed is (via zo`n sms gekregen) maar wat moet ik verder nog instellen?

Verwijderd

Ik moet zeggen dat hij me helemaal niet tegenvalt, zelfs op m`n monitor zien ze er goed uit.
kun je ook wat plaatjes online zetten?
hoe zijn de foto's in de nacht stand?

Ik was gister even bij de kijkshop maar daar hadden ze de camera nog niet binnen. Er was een leverings probleem had die vrouw het over :(

Verwijderd

Vreemd, mij werd verteld dat je `m alleen on-line kunt bestellen.
Ook kun je `m bij een filiaal afrekenen en dan word de camera gratis naar je toe gestuurd.
Ik heb `m afgelopen vrijdag afgerekend bij het filiaal in Enschede en gisteren (dinsdag) had ik `m al!

De foto`s zijn best aardig hoor! Je moet ze natuurlijk niet vergelijken met een echte digitale camera maar voor een MMS-je of e-mail zijn ze perfect.
De nacht modus is niet geweldig, je zit toch met een langere sluitertijd waardoor de foto wazig word. Je kunt dit oplossen door het toestel 100% stil te houden maarja, dat is een hele kunst!

Ik zal eens kijken of ik een paar foto`s kan plaatsen.

Verwijderd

Ik heb d`r een paar gemaakt.
Helaas ben in nog niet in de gelegenheid geweest om buiten te fotograferen dus die pic`s houden jullie tegoed.
Zoals je zult zien zijn niet alle pics even scherp, het is bijzonder lastig om het toestel stil te houden. Maargoed, als je de pics enkel voor MMS of als wallpaper wilt gebruiken zien ze er super strak uit!

Dit zijn de URL`s:
http://picserver.student....TQ3Y903R3A/picserver.jpeg
http://picserver.student....0TO6NS9L11/picserver.jpeg
http://picserver.student....12SMU7ZE68/picserver.jpeg
http://picserver.student....7P7G7434BK/picserver.jpeg

De 1e foto is van m`n flatscreen terwijl de vissen screensaver aan staat.
De 2e foto is van de straat, door het glas heen.
De 3e foto is van Elmo (nogal beweegelijk).
De 4e foto is van de doos (moeilijk stil te houden bij minder licht)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 10:08:
Vreemd, mij werd verteld dat je `m alleen on-line kunt bestellen.
Ook kun je `m bij een filiaal afrekenen en dan word de camera gratis naar je toe gestuurd.
Ik heb `m afgelopen vrijdag afgerekend bij het filiaal in Enschede en gisteren (dinsdag) had ik `m al!
........
hmmm naja ik zal morgen maar weer eens kijken.
De foto's zien er in iig niet raar uit! zeker in vergelijking met wat ik gezien heb van andere camera telefoon's .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 22:46 ]

Verwijderd

weet iemand misschien hoe ik de email client aan de gang krijg met orange?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 15:41:

Wat ik niet aan de praat krijg is die MMS van Orange, de standaard instellingen staan d`r goed is (via zo`n sms gekregen) maar wat moet ik verder nog instellen?
Weet niet maar mijn instellingen stonden standaard uit de doos gewoon goed.
Heb orange gebeld om het te activeren en de volgende dag kon ik mms-en, zonder dus maar 1 instelling te veranderen.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Hij is er nu weer, maar is deze nog steeds simlockvrij?

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Nadat ik een aantal gratis polyfone midi files had gedownload en via IR naar mijn 530 had verstuurd, lukt dat inmiddels niet meer. Aangezien mij laptop en PDA wel files kunnen uitwisselen via IR, heb ik zwaar het vermoeden dat het aan de 530 ligt. Aangezien ik net als iedereen ook de pixels aan de rechterkant heb, is dit misschien ook een typisch 530 kwaaltje. Herkent iemand dit? En weet iemand misschien of dit op te lossen is?

• ElisabethM
  • Niet online
Ligt het niet aan de grootte van de file? Ik ontdekte dat midi-files van 50 kb of hoger (ik weet niet precies waar de grens ligt) fout gaan.

Verwijderd

hmmm. heb nu ontdekt dat het bij veel midi's niet lukt maar af en toe wel. Ligt dus toch niet aan de poort maar aan het type midi. Volgens mij is het niet de grootte (heb midi's van >85 kb verzonden) maar wat dan wel...

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:46
Ik heb hem inmiddels ook in bezit maar er zijn een paar dingen tegengevallen. Zou kan je bij het sms'en niet zien hoeveel tekens je hebt gebruikt en als het bericht groter is dan 2 berichten dan kan hij geen afleverrapport realiseren. Iemand dat ook opgevallen??

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
renzo4000 schreef op 11 februari 2004 @ 00:36:
Ik heb hem inmiddels ook in bezit maar er zijn een paar dingen tegengevallen. Zou kan je bij het sms'en niet zien hoeveel tekens je hebt gebruikt en als het bericht groter is dan 2 berichten dan kan hij geen afleverrapport realiseren. Iemand dat ook opgevallen??
Inderdaad irritant, maar ik dacht zelf dat dat laatste niet zozeer aan de tel lag, maar meer aan de netwerken, hoe zit dat?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:46
Nee in dit geval niet aangezien mijn SE T610 er geen last van heeft.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• ElisabethM
  • Niet online
Ik ben nu al een hele tijd aan het klooien om Orange World op deze telefoon in te stellen. Hij wordt niet officieel door Orange ondersteund, maar iemand anders in dit topic is het toch gelukt. Ik heb World aangevraagd en met behulp van de instellingen van andere telefoons op de Orange sites heb ik al heel vaak geprobeerd om op World te komen. Het lukt maar niet. Ik krijg wel een verbinding, maar ik krijg te melding dat dit toestel niet ondersteund wordt door Orange. Ik kan alleen naar de wap-pagina's, maar ik vrees dat dat weer over een telefoonverbinding gaat ipv gprs. Dat is me niet helemaal duidelijk.
Bij de netwerkinstellingen van gprs heb ik al verscheidene profielen aangemaakt en ik denk dat daar toch nog steeds de fout zit. Bij sommige toestellen op de orange site moet je bv. wel een login en wachtwoord invullen, bij anderen niet. Ik wordt er geen wijs uit. Het Orange share/world topic bracht me ook niet echt verder. Is er misschien iemand die me wil helpen met de instellingen voor deze telefoon?

Verwijderd

ElisabethM schreef op 11 februari 2004 @ 22:07:
Ik ben nu al een hele tijd aan het klooien om Orange World op deze telefoon in te stellen. Hij wordt niet officieel door Orange ondersteund, maar iemand anders in dit topic is het toch gelukt. Ik heb World aangevraagd en met behulp van de instellingen van andere telefoons op de Orange sites heb ik al heel vaak geprobeerd om op World te komen. Het lukt maar niet. Ik krijg wel een verbinding, maar ik krijg te melding dat dit toestel niet ondersteund wordt door Orange. Ik kan alleen naar de wap-pagina's, maar ik vrees dat dat weer over een telefoonverbinding gaat ipv gprs. Dat is me niet helemaal duidelijk.
Bij de netwerkinstellingen van gprs heb ik al verscheidene profielen aangemaakt en ik denk dat daar toch nog steeds de fout zit. Bij sommige toestellen op de orange site moet je bv. wel een login en wachtwoord invullen, bij anderen niet. Ik wordt er geen wijs uit. Het Orange share/world topic bracht me ook niet echt verder. Is er misschien iemand die me wil helpen met de instellingen voor deze telefoon?
Ik heb het ook versheidene keren geprobeerd maar ik krijg het bericht: niet abonneren op service.
Het is verschillende mensen reeds gelukt om het te doen maar waarom het bij mij niet lukt weet ik ook niet. En ik vindt het ook al raar dat ze bij orange wel de 530 verkopen en dat het gprs heeft maar dat ze het niet ondersteunen voor orange world. Dat is het raarste in het hele verhaal. Ik hoop ook dat iemand mij kan helpen met de instellingen.

Verwijderd

Ik zou ook wel eens willen weten hoe ik orange world moet instellen.
Het instellen van wap kan je wel opvragen?

Waarom dan niet voor orange world?
Wie het weet mag het zeggen.

• ElisabethM
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 23:54:
[...]

Ik heb het ook versheidene keren geprobeerd maar ik krijg het bericht: niet abonneren op service.
Het is verschillende mensen reeds gelukt om het te doen maar waarom het bij mij niet lukt weet ik ook niet. En ik vindt het ook al raar dat ze bij orange wel de 530 verkopen en dat het gprs heeft maar dat ze het niet ondersteunen voor orange world. Dat is het raarste in het hele verhaal. Ik hoop ook dat iemand mij kan helpen met de instellingen.
Heb je je wel aangemeld bij Orange voor World? Tenminste... dat leid ik uit jouw foutmelding af.
Ja, ik vind het ook belachelijk dat ze hem niet ondersteunen. Het is op zich een geschikt toestel (gprs+kleurenscherm) en verkocht als een Orange-pakket, dus ik snap het ook niet.

Verwijderd

ElisabethM schreef op 12 februari 2004 @ 21:45:
[...]

Heb je je wel aangemeld bij Orange voor World? Tenminste... dat leid ik uit jouw foutmelding af.
Ja, ik vind het ook belachelijk dat ze hem niet ondersteunen. Het is op zich een geschikt toestel (gprs+kleurenscherm) en verkocht als een Orange-pakket, dus ik snap het ook niet.
Ja ik heb me wel aangemeld samen met MMS ongeveer vier maanden geleden, en dat is ook wel in orde want ik heb wel die gprs-verbinding. In het begin kreeg ik de melding controleer wap APN, nu krijg ik: niet abonneren op service, misschien doet ie het over een maand dan echt.
Ik ga sowieso contact opnemen met orange om te vragen waarom ze de philips 530 niet ondersteunen, want het is echt een raar verhaal.
Maar het probleem is gewoon dat die operators de philips gsm's geen kans geven. Misschien hebben ze slechte ervaringen gehad ofzo, ok misschien was dat wel zo want ze liepen wel achter op de concurrentie, maar iedereen ziet dat er een sterke verbetering gaande is. Gezien de modellen die ze voor ons in petto hebben voor dit jaar, waaronder de philips 855.
Kortom ik vindt het jammer dat de philips 530 alleen bij de kijkshop te verkrijgen is en niet bij belcompany etc.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Om waar weer eens terug te komen op de beeldschermkwaliteit van de 530...

Toevallig heb ik laatst het schermpje van m'n 530 eens vergeleken met wat andere schermpjes.

Zo zat ik woensdag jl in de zon met iemand met een Samsung S500. Het scherm van de 530 was een heel stuk beter zichtbaar in het felle buitenlicht.

Zojuist heb ik 'm binnenshuis eens naast een SonyEricsson T610 gehouden. Het scherm van de 530 was echt stukken beter. Vooral de kijkhoek is stukken beter.
Bij de T610 beginnen de kleuren al te verschieten als je niet helemaal recht kijkt, als je helemaal scheef kijkt wordt het beeld donker en negatief. Bij de 530 wordt het beeld als je helemaal scheef kijkt pas valer, maar nog wel prima leesbaar.

In elk geval, mij bevalt-ie nog steeds prima.
Dit alles post ik vooral om duidelijk te maken dat het schermpje van de 530 eerder een reden is om 'm wel te halen dan een speciale reden om 'm niet te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door wicher|IA op 22-03-2004 00:10 ]

Verwijderd

Jaa, zeker koel telefoontje dus!
Maar ik kan m NERGENS meer vinde, waar is ie nog te koop?
Weet IEMAND dit?

Help me

• Arnold
Ik heb zefde, wil hem ook graag, maar nergens te koop :(

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30

Wallie

Herr

Philips personeelswinkel heeft hem (als je daar via via misschien kan kopen), alleen 220euro... |:(

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Ahhhh, das zonde, kent iemand een persoon die daar werkt en voor een student wel ff zon apparaatje wil ritsele? =D

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:10

Flarrestein

Superworm Jim

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 16:05:
Jaa, zeker koel telefoontje dus!
Maar ik kan m NERGENS meer vinde, waar is ie nog te koop?
Weet IEMAND dit?

Help me
Ik heb hem net gehaald bij Correct in Rotterdam. 296 euries...

Hiero

Erg strak apparaat. :P

HIER !!! PAK AAN

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30

Wallie

Herr

De 535 (met camera) staat voor 249euro bij de Philips Personeelswinkel :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:48
Flarrestein schreef op 09 april 2004 @ 17:31:
[...]

Ik heb hem net gehaald bij Correct in Rotterdam. 296 euries...

Hiero

Erg strak apparaat. :P
Dat jij zoveel geld uitgeeft voor een telefoon die bij de kijkshop €149 en zelfs een tijdje €99 heeft gekost.

Ik heb hem trouwens eind november vorig jaar hem bij kijkshop voor €149 gekocht en baalde wel dat hij een aantal weken later nog slechts €99 kostte.

Verwijderd

Heeft iemand enig idee, waar deze covers te koop en/ of te bestellen zijn??, heb de mijne laten vallen, met het gevolg dat er een clipje is gebroken en de cover loslaat:-(

Alvast bedankt!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 15:40:
Heeft iemand enig idee, waar deze covers te koop en/ of te bestellen zijn??, heb de mijne laten vallen, met het gevolg dat er een clipje is gebroken en de cover loslaat:-(

Alvast bedankt!
Mij is precies hetzelfde overkomen notabene op een tapijt. De telefoon heeft nogal een kwetsbare cover en deze vangt overigens ook veel stof wat tussen het display ophoopt en erg onprettig kijkt. :(

Ik heb Philips gemaild en kreeg een mailtje terug dat voor het bestellen van covers je terecht kunt bij Service Bureau Jansen telefoon 040-2905110.

De prijzen die zij hanteren zijn als het goed is inclusief verzendkosten. (dit waren ze zo ongeveer: blauw €45,60, wit €42,98 en groen €47,08).

Ik ga dus geen nieuwe cover kopen, dit is mij te duur, zowat de helft van de nieuwprijs van een toestel. :( Ik heb de cover nu vastgezet door middel van witte dubbelzijdige tape op de plek waar de clipjes zaten en de cover blijft nu goed vast zitten en je ziet er (bijna) niets van.

[ Voor 4% gewijzigd door kwiebus op 03-08-2004 19:19 ]

• ElisabethM
  • Niet online
Belachelijk duur die covers!

Probleem van stof onder display heb ik ook. Doordat ik voorzichtig het opzetraampje op de display een stukje heb opgetild kon ik er een zakdoekje onderdoor halen. Daardoor heb ik er nu weer even minder last van.

Overigens kwam ik onlangs tot de ontdekking dat er ook software was voor deze telefoon. Hierdoor kan je nu o.a. op je compu zelf mp3'tjes bewerken tot een ringtone en ze overzetten. Misschien staat dit er al heel lang op, maar toen ik de telefoon kocht (dec '03) heb ik dat niet kunnen vinden op de philips-site.
Pagina: 1 2 Laatste