Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Ben net langs tell me geweest, en volgens de verkoper zijn de laptops al enige dagen uitverkocht. Helaas.RudiVader schreef op 09 August 2003 @ 13:29:
[...]
Al verkoop je hem voor die zelfde prijs, dan kun je de extra's houden
Je kan hem dus ook op de site van www.zibb.nl bestellen en dan af laten leveren bij een Tell Me filiaalThefirstikke schreef op 09 augustus 2003 @ 17:11:
[...]
Ben net langs tell me geweest, en volgens de verkoper zijn de laptops al enige dagen uitverkocht. Helaas.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Ik ging er van uit dat je de eerste keer bedoelde dat ze in dat filiaal uitverkocht waren. Nu vertel je het anders. Op dee site is hij nog te bestellen maar of je hem dan krijgt is inderdaad een tweede.Thefirstikke schreef op 09 August 2003 @ 19:34:
Het lijkt mij dat het niks uitmaakt of je hem bij een tell-me filiaal besteld, of bij zibb.nl. De laptops komen hoogstwaarschijnlijk uit een en dezelfde voorraad. De verkoper vertelde mij dat de volledige voorraad er doorheen is, en dat er niks meer te bestellen valt. Als er hier iemand na vandaag nog met succes zo'n laptop kan bestellen, dan hoor ik dat graag. Ik heb mijn twijfels.
als iemand daar een actie van tegen komt dan houd ik me aanbevolen!
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
een stuk of tien posts hierboven staat een adv die je onmogelijk over het hoofd gezien kan hebben...xychix schreef op 14 augustus 2003 @ 15:30:
waarom zijn al die laptopacties altijd grote bakken ? ik wil gewoon een kleine laptop met 14".
als iemand daar een actie van tegen komt dan houd ik me aanbevolen!
CD-ROM Drive
- Removable Devices
Lexar jumpdrive - (usb)
- Harddrive
IC25N040ATCS04-0-(PM)
Nu kan ik die usb pen niet naar boven selecteren dmv het '+' teken. (ik krijg btw dan ook een irri beep, hoe kan ik deze uitzetten >>??? ik heb al embedded audio op disabled gezet maar dat helpt niet) Hoe kan ik dit oplossen??
edit:
ohja vergeten erbij te vertellen, ik heb die Medion v/d Aldi
[ Voor 10% gewijzigd door LeMerchant op 15-08-2003 15:09 ]
die zijn hardstikke opVerwijderd schreef op 14 August 2003 @ 18:41:
[...]
een stuk of tien posts hierboven staat een adv die je onmogelijk over het hoofd gezien kan hebben...
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
merk weet ik ff niet precies: Medionogwat
CPU: P4 2,6GHz
Mem: 512MB
HDD: 40GB
VGA: GF FX5200 GO
en nog wat andere zut, maar dit zijn volgens mij wel de belangrijkste specs
software: een heleboel oa Cyberlink troep (zo'n beetje alles wat ze hebben)
kosdah? ongeveer 1400pleuro kan iets meer zijn
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
1499,- Met DVD fikker, wat ik zag bij de AH vanmiddag.MewBie schreef op 23 August 2003 @ 22:19:
Ik kan jullie ff meedelen dat AH flaptops heeft volgende week
merk weet ik ff niet precies: Medionogwat
CPU: P4 2,6GHz
Mem: 512MB
HDD: 40GB
VGA: GF FX5200 GO
en nog wat andere zut, maar dit zijn volgens mij wel de belangrijkste specs
software: een heleboel oa Cyberlink troep (zo'n beetje alles wat ze hebben)
kosdah? ongeveer 1400pleuro kan iets meer zijn
Alleen heeft ie een XGA scherm --> 1024*768
Verder is het niet duur met die videokaart erin. Voor diezelfde prijs heb je meestal maar een ATI Radeon 7500/9000 of een SIS650.
Die DVD brander is een leuke extra.
Heb alleen geen idee of ie lekker in gebruik is.
Promoot Anime, wordt lid van AniWay!
Wat is er in jouw ogen dan mis met een ATI Radeon 9000TWolf schreef op 23 augustus 2003 @ 23:28:
Ik heb die laptop van de AH ook gezien. Ik kan alleen niet vinden of er nu een PCMCIA slot in zit... Weet iemand dat?
Verder is het niet duur met die videokaart erin. Voor diezelfde prijs heb je meestal maar een ATI Radeon 7500/9000 of een SIS650.
Die fx5200 is pure bagger hoor. Waarschijnlijk is die mobile versie ook nog eens langzamer dan de desktop variant! Bovendien is de cpu niet mobile, dus is het gedaan met de mobile functioning time.TWolf schreef op 23 August 2003 @ 23:28:
Ik heb die laptop van de AH ook gezien. Ik kan alleen niet vinden of er nu een PCMCIA slot in zit... Weet iemand dat?
Ben nog steeds blij met mijn lidl laptop
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Zal wachten zijn tot oktober/november.
Maar volgens www.xbitlabs.com/news/video/display/20030821131204.html heeft Medion bij MSI, 500 000 Radeon 9800 VGA kaarten besteld, samen met SiS655FX en i865PE moederborden voor 800FSB P4.
Afwachten dus.
Hopelijk dan met + en - DVD RW.
[ Voor 4% gewijzigd door abusimbal op 24-08-2003 14:54 ]
Er is niks mis met een Radeon 9000, maar de GeforceFX 5200 Go is nieuwer en voor zover ik kan zien iets sneller dan de 9000, maar trager dan de 9200 van ATI.Oscar Mopperkont schreef op 24 augustus 2003 @ 11:14:
[...]
Wat is er in jouw ogen dan mis met een ATI Radeon 9000Dat ding verbruikt weinig stroom en is behoorlijk snel. Zit oa in de ACER TM en de Jewel 8070, en die halen behoorlijke 3d scores.
De geforce trekt wel meer stroom, maar ja, ik heb nu keus uit een 32 MB Radeon 9000 of een 64 MB GeforceFX en heb toch maar voor de geforce gekozen.
Dat bagger zijn van de fx5200 zal wel meevallen. Daarnaast is het meestal zo dat de mobile variant trager is dan de desktop. Bij mijn weten is dat ook bij ATI zo...MaDLiVe schreef op 24 August 2003 @ 12:13:
[...]
Die fx5200 is pure bagger hoor. Waarschijnlijk is die mobile versie ook nog eens langzamer dan de desktop variant!
fout: 5200 was in de desktop al slecht (ook de 9200, maar die is nog iets sneller)TWolf schreef op 25 augustus 2003 @ 03:31:
[...]
Er is niks mis met een Radeon 9000, maar de GeforceFX 5200 Go is nieuwer en voor zover ik kan zien iets sneller dan de 9000, maar trager dan de 9200 van ATI.
De geforce trekt wel meer stroom, maar ja, ik heb nu keus uit een 32 MB Radeon 9000 of een 64 MB GeforceFX en heb toch maar voor de geforce gekozen.
[...]
Dat bagger zijn van de fx5200 zal wel meevallen. Daarnaast is het meestal zo dat de mobile variant trager is dan de desktop. Bij mijn weten is dat ook bij ATI zo...
daarbij is de M9600 sneller als de desktop 9600np kaart (ook sneller als FX-Go5600)
www.triathlete.nl
Dat kan wel zijn, maar er is nog een ander probleem: ik heb nog geen laptop gezien waar die M9200 of M9600 in zit. De hoogste van ATI wat ik kan vinden (en ik ben toch al heel wat zooi afgegaan) is de M9000.Scighera schreef op 25 August 2003 @ 05:12:
[...]
fout: 5200 was in de desktop al slecht (ook de 9200, maar die is nog iets sneller)
daarbij is de M9600 sneller als de desktop 9600np kaart (ook sneller als FX-Go5600)
Volgens menig hardwaresite is de 5200 sneller dan de 9000, dus koos ik voor die. Uiteraard had ik liever een 9200 of 9600 van ATI gehad, maar als die nergens te koop is, ben ik genoodzaakt om het alternatief te nemen.
ALs het goed is, ik weet het niet helemaal zeker dan zal er ook een ati9200 in de HP X1020EA zitten ...
Dus gewoon ff verder zoeken en dan zal je denk ik wel nog een paar modellen vinden met een Ati M9200. De M9600 ben ik zelf nog niet tegengekomen.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik heb alleen gekeken naar Centrino laptops ... dus van non centrino laptops weet ik het niet. Maar inderdaad ... heb je een goede grafische kaart is je scherm resolutie erg brak

Dat schiet ook niet op ...
[ Voor 8% gewijzigd door FongWan op 25-08-2003 11:40 ]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Verwijderd
Verwijderd
Notebook Micromaxx
· Intel® Pentium® 4 2.6 GHz
· Geforce FX 5200 64 MB
· Toshiba DVD- en CD-brander, DVD-Rom
· Geïntegreerde 6-in-1 geheugenkaartlezer
· 512 MB DDR 333 MHz geheugen
· 40 GB Harddisk 4200 rpm
· incl. 64 MB USB Memory Drive
· incl. luxe draagtas
· 24 maanden garantie aan huis

Nx mis met een XGA scherm. Ik heb een paar weken geleden een notebook met XGA scherm bij Lidl gekocht, prima dingetjeVerwijderd schreef op 25 August 2003 @ 18:18:
wat is er zo slecht aan een XGA scherm op die albert brein laptop? want ik zit er toch echt serieus aan te denken om em te gaan kopen ....
Is Micromaxx trouwens niet een merk van Medion? Even later: Ja dus. www.micromaxx.de verwijst naar Medion.de.
[ Voor 14% gewijzigd door Timmy op 25-08-2003 18:44 ]
In amerika en duitsland zijn deze gewoon te krijgen, maar in nederland heb ik nog nergens zoiets gezien. Heb ik een aanbieder over het hoofd gezien of zijn deze echt nog nergens te krijgen?
die van mij komt morgen binnenhoevenpe schreef op 25 August 2003 @ 19:41:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe laptop, nou zoek ik eigenlijk wel eentje met een mobility radeon 9600 in combinatie met een SXGA+ 1400x1050 scherm.
In amerika en duitsland zijn deze gewoon te krijgen, maar in nederland heb ik nog nergens zoiets gezien. Heb ik een aanbieder over het hoofd gezien of zijn deze echt nog nergens te krijgen?
Op deze site kan je hem met US toetsenbord bestellen (pick up and return ook in NL) meerprijs: 59.--
http://www.notebook-shop.de/index.php
http://www.notebook-shop.de/shop.php?group=80
www.triathlete.nl
Verwijderd
Kortom, zijn de supermakrtaanbiedingen wel echt zo veel beter?
Grtz, Sies
Verwijderd
ik denk dat ook, als je alleen al weet hoeveel lawaai die ALDI, LIDL dingen maken & hoelang de batterij mee gaat, en die dingen vergelijkt met een echt merk als bijvoorbeeld Acer, dan kun je vele beter een Acer Aspire 13xxx/16xxx kopen!Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 09:19:
Ik lees al een tijdje alle Aldi/Lidl/AH-info en vroeg me af of deze aanbiedingen wel echt zo 'super' zijn. Als je de specs vergelijkt met soortgelijke modellen van bijvoorbeeld Acer (de 1600-serie) dan komen die qua specs en prijs toch aardig overeen of is de Acer soms goedkoper. Of zie ik nu iets BIG TIME over het hoofd?
Kortom, zijn de supermakrtaanbiedingen wel echt zo veel beter?
Grtz, Sies
Meestal wel volgens mij, want in die ACER 16xx serie zit een brakke videokaart d8 ik.Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 12:24:
Maar hebben de LIDL/ALDI-pc echt wel betere specs????????
Sies
En vergeet niet dat je bij ALDI/LIDL 3 jaar garantie hebt! Dat moet je ook meenemen in de prijsvergelijking. En die ALDI/LIDL dingen scoren dan echt wel goed. Ze hebben alleen dus vaak een XGA scherm, en maken veel herrie.
[ Voor 31% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 26-08-2003 12:34 ]
XGA is niet slecht, dat zeg ik niet. Het is alleen een extreem lage res (1024*768), als je daar mee kunt leven dan is dat geen probleem.Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 18:18:
wat is er zo slecht aan een XGA scherm op die albert brein laptop? want ik zit er toch echt serieus aan te denken om em te gaan kopen ....
* Oscar Mopperkont gaat zekers te weten voor SXGA+ (1400*1050)
Verwijderd
Maar als je de Acer 1604LC vergelijkt met bijvoorbeeld de AH-laptop van deze week, welke heeft dan de beste specs (op de dvd-brander na). Is de AH dan een betere koop (of een soortgelijke ALDI/LIDL-variant?)Oscar Mopperkont schreef op 26 augustus 2003 @ 12:31:
[...]
Meestal wel volgens mij, want in die ACER 16xx serie zit een brakke videokaart d8 ik.
En vergeet niet dat je bij ALDI/LIDL 3 jaar garantie hebt! Dat moet je ook meenemen in de prijsvergelijking. En die ALDI/LIDL dingen scoren dan echt wel goed. Ze hebben alleen dus vaak een XGA scherm, en maken veel herrie.
ACER 1604LC €1350
Intel® Pentium® 4 processor (3.06GHz processors and higher support Intel® Hyper-Threading™ Technology)
Integrated 512KB L2 Cache
533MHz processor system bus
SiS645DX with SiS962 chipset
System Memory Standard DDR266 RAM, upgradeable to max. 1024MB on dual soDIMM sockets
Storage Ultra ATA/100 HDD
Storage Devices Integrated 1.44MB 3.5” FDD
Internal MediaBay with:
8x DVD + 24x(10/8/24) CD-RW combo drive
Display & Graphics 15.0” XGA TFT colour LCD, 1024×768, 16.7M colours
ATi® Radeon® 9000, dedicated 64MB DDR video memory
4× AGP graphic accelerator
CRT display at 2048x1536 @ 70Hz via non-interlaced external CRT
Simultaneous LCD and CRT display at 1600x1200 @ 70Hz
DualView support
MPEG-2/DVD hardware assisted capability
Audio Audio system with two speakers
SoundBlaster-Pro and MS DirectSound compatible
Dimensions & Weight 326 (W) × 275 (D) × 49(H) mm
3.7 kg
Networking & Communication 10/100Mbps Fast Ethernet; Wake-on-LAN ready
56K MDC V.90/V.92 data/fax modem (with international PTT approval); Wake-on-Ring ready
I/O Ports 1 × CardBus type III slot
1 × RJ-11 jack for modem
1 × RJ-45 jack for Ethernet
1 × DC-in jack for AC adapter
1 × external VGA port
1 × S-video-out (NTSC/PAL) port
1 × microphone-in jack
1 × speaker/ headphone/ line-out jack
1 × IEEE 1394 port
4 × USB 2.0 ports
Power Subsystem ACPI power management standard supporting Standby and Hibernation power saving modes
3-pin 120W AC adapter
86Wh Li-Ion battery pack
2.0-hour battery life (actual battery life might vary, depending on usage and configuration);
3.5 hours charge-in-use
Keyboard & Pointing Device Standard 84-/85-/88-key, inverted "T" cursor layout, 2.7 mm (minimum) key travel
Five easy-launch keys, including Internet browser, email and 3 user-programmable keys
One wireless launch button (activated on wireless models only)
Embedded numeric keypad
Touchpad in centre of palm rest
Four-way Internet scroll key
International language support
Quality & Reliability Tests Temperature and humidity test
Acoustics test
Electrostatic discharge test
Free drop test
Weight pressure tests
Shock and vibration test
MTBF (Mean Time Between Failure) test
Hinge life test
Keyboard switch life test
OS Preload Microsoft® Windows® XP Home Edition
Software BIOS user and administrator passwords
Acer Launch Manager
Norton AntiVirus™
Adobe Acrobat Reader
CyberLink® PowerDVD® (for models featuring DVD or DVD/CD-RW combo drive module)
NTI® CD Maker™ (for models featuring DVD/CD-RW combo drive module)
Standard Accessoires 1 x CD-RW disk (for models with DVD+CD-RW combo drive module)
Manual
120W AC-Adapter
Recovery CD
Options Additional Li-Ion battery pack
Additional 120W AC adapter
256/512MB DDR soDIMM modules
System Compliances Windows® XP
ACPI
DMI
Warranty 2 years carry-in
1 year International Travellers Warranty
printable version back to product
-AH is over het algemeen duurder
-AH is niet Duits, in tegenstelling tot Lidl en Aldi
www.triathlete.nl
Ligt aan die ATI kaart. Ik heb een tijdje geleden voor een vriend van mij zo'n 16xx notebook bekeken. En bij nadere inspecties van de specs bleek de videokaart één of andere rare variant van de Radeon 9000 te zijn, met 32mb dedicated en 32 mb shared geheugen.Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 12:37:
...
ATi® Radeon® 9000, dedicated 64MB DDR video memory
Maar ik weet dat dus niet, tevens weet ik niet hoe die Nvidia kaart scoort, ik d8 dat ie trager was.
Is het een "echte" radeon 9000 met 64 mb echt geheugen, dan denk ik dat die ACER een betere koop is (dvd fikker nagelaten dus).
In dit topique [rml][ Notebook] Vooral gamen, welke van de 3?[/rml] staat ook wat over die 1604. En dat ik erachter kwam dat ie dus geen 64mb dedicated heeft. Weet niet of dat inmiddels veranderd is, moet je even checken.
[ Voor 17% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 26-08-2003 13:47 ]
Het is niet mijn geld en er is wel wat beschikbaar...
Wat doet men :
- AH € 1.499,-
- Jewel Saffier 1440+ 15" / P4 2.4GHz / 512MB / 40GB / Combo Drive € 1.249,-
- of een andere namelijk...
"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002
Ik heb (kort) een Aldi MD6200 laptop gehad en nu een Targa Visionary XP10 (Lidl). De Aldi laptop was inderdaad erg luidruchting en vooral warm, heel erg warm. Daarnaast was ik ook niet echt tevreden over de geleverde kwaliteit.Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 11:30:
ik denk dat ook, als je alleen al weet hoeveel lawaai die ALDI, LIDL dingen maken & hoelang de batterij mee gaat, en die dingen vergelijkt met een echt merk als bijvoorbeeld Acer, dan kun je vele beter een Acer Aspire 13xxx/16xxx kopen!
Over de laptop die ik bij de Lidl heb gehaald ben ik wel erg tevreden. Wordt niet warmer dan de Dell die ik hier voor had en de ventilator maakt niet echt veel geluid.
De batterij van de Lidl gaat met normaal gebruik ongeveer 3-3,5 uur mee. Die van Aldi haalde net twee uur.
Overigens nogmaals: De Micromaxx notebook van AH komt van Medion. Als ik naar de specs kijk dan vermoed ik dat deze ook erg luidruchtig zal zijn en warm zal worden. Daarentegen is de service van Medion wel perfect.
[ Voor 19% gewijzigd door Timmy op 26-08-2003 14:10 ]
Verwijderd
ferrari onder de laptops volgens mij
Advance VX8900
Het nieuw paradepaard van Advance
nu nog sneller en nog steeds exclusief voor Nederland
De VX8900, het nieuwe topmodel van Advance. Voor iedereen die eigenlijk een desktop pc zou willen gebruiken maar toch ook mobiel is en zijn data en werkkracht overal bij de hand wil hebben.
De technische specificaties van de VX8900 zijn weer sterk verbeterd ten opzichte van zijn voorganger de VX8800.
Met name de 800MHz bussnelheid die ongekend is voor een laptop maakt de VX8900 de snelste laptop op de markt.
Met de mogelijkheid om 4 harddisks (tot 320Gb) te plaatsen en deze met RAID 0/1 te configureren maken ook de disktoegang sneller dan ooit in een laptop mogelijk was. Natuurlijk hoort er dan ook supersnel en veel geheugen in zo'n werkpaard. De VX8900 heeft dan ook 2, 400Mhz slots voor maximaal 4Gb* aan dual-DDR geheugen.
In de dubbele drive-bay kunt u kiezen voor maximaal 2 optical-drives (DVD-ROM, DVD+CD-R/W Combo of DVD-R/W drive). Met een DVD-RW drive, ook wel DVD-brander genoemd zet u, uw opgenomen TV programma's op een DVD-schijfje en speelt u ze later af op uw laptop of uw "home" DVD-speler. Uiteraard ook zeer geschikt als backup medium met meer dan 4Gb aan opslag.
De VX8900 geeft u een uitmuntend beeld op het supergrote 16" LCD-scherm met een hoge resolutie van 1280x1024 beeldpunten en door de 128Mb Video RAM! ook super snel.
TV kijken op de VX8800 is mogelijk met de in te bouwen TV-Tuner module. Sluit uw laptop aan op de TV-kabel en u hoeft geen uitzending meer te missen.
De SDRAM kaart of Sony MemoryStick van uw digitale camera kunt u direct uitlezen en zo uw foto's op uw harddisk bewaren of (draadloos) versturen via Internet via de standaard aanwezige (WiFi) LAN/FAX aansluitingen.
Maten: 360 mm x 299mm x 54,5mm
Gewicht: 4820 gram incl. batterij
• 16" TFT kleuren scherm
SXGA Wide-Angle 400:1 1280x1024 pixels
• Intel Pentium 4 t/m 3.2GHz, 512Cache
• HyperTreading ondersteuning
• Intel 865PE HyperThreading chipset
• 800MHz Systeembus architectuur
• Geheugen tot 4Gb Dual-DDR, 333/400MHz*
• 1e Harddisk max 80Gb (2½)
• RAID 0 en 1 bij gebruik meerdere harddisks
• Floppy-drive 3.5" - 1,44MB
• Bay-1,keuze uit:
• 8x DVD-ROM
• DVD+CD-R/W combo
• DVD-RW-drive (DVD-re-writer)
• 2e Harddisk max 80Gb (2½)
• Bay-2, keuze uit
• TV-tuner
• 3e harddisk max 80Gb (2½)
• Bay-3, keuze uit
• CD-R/W
• 4e Harddisk max 80Gb (2½)
• Bay-4
• Portable MP3 speler (optioneel)
• 6-in-1 Memory Card Reader (optioneel)
• ATI Radeon Mobility 9600 pro chipset,
• 8x AGP, 128MB DDR SGRAM
• Audio DJ functie. Muziek afspelen wanneer het notebook uit staat.
• 2x PCMCIA-type II, 1x type III
• Sony MemoryStick-slot.
• Fax Modem 56k V90 intern
• Gigabit ethernet 10/100/1000Mbit UTP intern
• Wireless Lan standaard ingebouwd
• RS232 serieel
• TV-out, S/PDIF audio uit (5.1),
• 6-kanaals Audio-uitgang
• 4x USB 2.0, FireWire, Fast InfraRood
• 12 cel's Smart Lithium-Ion batterij
• Luxe Draagtas
• MS-Windows™ XP-Home
MS-Windows™ 2000/XP Prof. (optioneel)
*4Gb geheugen is mogelijk zodra de benodigde Rammodules beschikbaar zijn..
Verwijderd
maar ik schat voor een beetje compleet ding, zon 3000 tot 3500 euro
Verwijderd
nee, maar meer omdat alle journalisten dan de hele tijd naar het blauwe medion logo gaan staren o+Parcye schreef op 26 August 2003 @ 14:12:
Dus een Medion / Aldi gebruik je niet bij een persconferentie?
Mooi dingetje maar je gaat toch niet met 5 kg om je nek lopen? Daarnaast, 16"... Beetje te veel van 't goede als je 't mij vraagt.Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 14:17:
Gewicht: 4820 gram incl. batterij
• 16" TFT kleuren scherm
Ik vind deze bullshit zeer ongepast in een topic met de naam: [Pc / Laptop] Aanbiedingen Algemeen - Deel 2Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 14:17:
geen aanbieding, maar wel extreem vette laptop!
ferrari onder de laptops volgens mij
Advance VX8900
bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...
reclame...reclame...reclame...reclame...reclame...reclame...reclame...
bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...bla...
reclame...reclame...reclame...reclame...reclame...reclame...reclame...
*4Gb geheugen is mogelijk zodra de benodigde Rammodules beschikbaar zijn..
Als je bij Advance werkt zou het je sieren om een reclamebannertje te huren op tweakers maar los het niet zo op. Dit zal zeker geen aanbieding zijn en volgens mij mag je een 2e hyptheek nemen om dit ding te betalen.
keurig verpakt en binnen 24uur afgeleverd door de DPD.
Scherm is zonder foute pixels, ik vind hem ook stil overkomen. Verder is er een beschermat toegevoegd voor tussen het toetsenbord en het SXGA+ scherm.
vanavond volgen denk ik de benchmarks.
Specs:
Via KT333 Mobile
Barton XP-M 2500+
512MB DDR PC2700
ATI M9600 64MB 300/230MHz
15" SXGA+ scherm
40 Gb HD
DVD-CDRW Combi
2x USB2.0, FireWire
volledige WLAN (kaart en antenne)
gewicht: 3.1kg
het speciale prijsje voor mij: 1416.50 (incl. verzendkosten)
www.triathlete.nl
Qua specs lijkt ie mij zeerScighera schreef op 26 August 2003 @ 16:03:
Ich habe es bekommen!!!!!!!!!!!
keurig verpakt en binnen 24uur afgeleverd door de DPD.
Scherm is zonder foute pixels, ik vind hem ook stil overkomen. Verder is er een beschermat toegevoegd voor tussen het toetsenbord en het SXGA+ scherm.
vanavond volgen denk ik de benchmarks.
Specs:
Via KT333 Mobile
Barton XP-M 2500+
512MB DDR PC2700
ATI M9600 64MB 300/230MHz
15" SXGA+ scherm
40 Gb HD
DVD-CDRW Combi
2x USB2.0, FireWire
volledige WLAN (kaart en antenne)
gewicht: 3.1kg
Kun je ook wat posten over batterijduur (getest met echt proggie) en wat over geluidsniveau enzo?
Hoezo krijg jij korting?Scighera schreef op 26 augustus 2003 @ 16:03:
Ich habe es bekommen!!!!!!!!!!!
Ik wil dat ook wel voor die prijs
Ik zat al te kijken naar een acer TM 654LCI, maar die is overal weg/ EOL
Ik had hem direct moeten bestellen, maarja, ouders he, altijd uitstellen tot het te laat is en je met minder voor meer genoegen moet nemen
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
hij kost normaal 1499 excl verzend. zijn voorganger XP2400+ was niet meer leverbaar, dus kon ik voor slechts 22.- meer deze krijgen, ipv 122.- meerGiSaE schreef op 26 augustus 2003 @ 17:23:
[...]
Hoezo krijg jij korting?
Ik wil dat ook wel voor die prijs
Ik zat al te kijken naar een acer TM 654LCI, maar die is overal weg/ EOL![]()
![]()
Ik had hem direct moeten bestellen, maarja, ouders he, altijd uitstellen tot het te laat is en je met minder voor meer genoegen moet nemen![]()
www.triathlete.nl
Verwijderd
kwerk niet bij advance... kheb gwoon ctrl-c / ctrl-v gebruiktRudiVader schreef op 26 August 2003 @ 15:42:
[...]
Ik vind deze bullshit zeer ongepast in een topic met de naam: [Pc / Laptop] Aanbiedingen Algemeen - Deel 2
Als je bij Advance werkt zou het je sieren om een reclamebannertje te huren op tweakers maar los het niet zo op.
khad die tekst die voor de specs staan niet doorgelezen.
niet gelijk gaan bijten Rudivader
Iemand er al aan gedacht dat je dus ook gewoon die 10% korting stickers op zo'n notebook kan plakken? Het is volgens mij geen bonusaanbieding, en het mag dan denk ik, of niet?Parcye schreef op 27 August 2003 @ 11:23:
Heeft iemand al een AH laptop in bezit?
"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"
Verwijderd
sorry for the cross post
"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"
Weet iemand soms wat beter wat dit ding kost? Het ziet er natuurlijk erg cool uitVerwijderd schreef op 26 August 2003 @ 14:30:
die geven ze dus niet aan op hun site...het is 'prijs op aanvraag'
maar ik schat voor een beetje compleet ding, zon 3000 tot 3500 euro
Mocht het rond de 2000 liggen dan is het te overwegen natuurlijk
[ Voor 59% gewijzigd door Parcye op 28-08-2003 00:53 ]
Er is niets overgeklokt!!!
System Configuration
Operating System Microsoft Windows XP
DirectX Version 9.0
Mobo Manufacturer 00000
Mobo Model N251C1
AGP Rates (Current/Available) 4x / 1x 2x 4x
CPU Unknown 1860 MHz
FSB 135 MHz
Memory 512 MB
Graphics Chipset Generic VGA
Driver Name MOBILITY RADEON 9600
Driver Version 6.14.10.6343
Video Memory 64 MB
Program Version 3DMark2001 SE
Resolution 1024x768 32bit
Texture Format Compressed
FSAA Disabled
Z-Buffer Depth 24bit
Frame Buffer Double
Rendering Pipeline D3D Pure Hardware T&L
Detailed Test Results
3DMark Score 9046 3D marks
Game 1 Car Chase - Low Detail 102.6 FPS
Game 1 Car Chase - High Detail 51.9 FPS
Game 2 Dragothic - Low Detail 157.4 FPS
Game 2 Dragothic - High Detail 89.7 FPS
Game 3 Lobby - Low Detail 134.6 FPS
Game 3 Lobby - High Detail 62.5 FPS
Game 4 Nature 51.0 FPS
Fill Rate (Single-Texturing) 804.9 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 1336.8 MTexels/s
High Polygon Count (1 light) 36.7 MTriangels/s
High Polygon Count (8 lights) 8.6 MTriangels/s
Environment Bump Mapping 146.6 FPS
DOT3 Bump Mapping 110.3 FPS
Vertex Shader 120.5 FPS
Pixel Shader 162.5 FPS
Advanced Pixel Shader 96.8 FPS
Point Sprite 12.8 MSprites/s
Link kan ik niet geven (variabele CPU Speed volgens futuremark...)
www.triathlete.nl
Verwijderd
Sies
Verwijderd
Nice score, enig resultaat al van de levensduur van de batterij ? En is oc'en wel mogelijk met een notebook? Volgens mij kun je zelfs je vidkaart nog niet oc'en dit zou nml teveel warmte beginnen producerenScighera schreef op 28 August 2003 @ 08:03:
DE beloofde benchmarks (Freeliner XP10: XP-M2500+, 512MB DDR333, M9600 300/230MHz)
Er is niets overgeklokt!!!
System Configuration
Operating System Microsoft Windows XP
DirectX Version 9.0
Mobo Manufacturer 00000
Mobo Model N251C1
AGP Rates (Current/Available) 4x / 1x 2x 4x
CPU Unknown 1860 MHz
FSB 135 MHz
Memory 512 MB
Graphics Chipset Generic VGA
Driver Name MOBILITY RADEON 9600
Driver Version 6.14.10.6343
Video Memory 64 MB
Program Version 3DMark2001 SE
Resolution 1024x768 32bit
Texture Format Compressed
FSAA Disabled
Z-Buffer Depth 24bit
Frame Buffer Double
Rendering Pipeline D3D Pure Hardware T&L
Detailed Test Results
3DMark Score 9046 3D marks![]()
Game 1 Car Chase - Low Detail 102.6 FPS
Game 1 Car Chase - High Detail 51.9 FPS
Game 2 Dragothic - Low Detail 157.4 FPS
Game 2 Dragothic - High Detail 89.7 FPS
Game 3 Lobby - Low Detail 134.6 FPS
Game 3 Lobby - High Detail 62.5 FPS
Game 4 Nature 51.0 FPS
Fill Rate (Single-Texturing) 804.9 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 1336.8 MTexels/s
High Polygon Count (1 light) 36.7 MTriangels/s
High Polygon Count (8 lights) 8.6 MTriangels/s
Environment Bump Mapping 146.6 FPS
DOT3 Bump Mapping 110.3 FPS
Vertex Shader 120.5 FPS
Pixel Shader 162.5 FPS
Advanced Pixel Shader 96.8 FPS
Point Sprite 12.8 MSprites/s
Link kan ik niet geven (variabele CPU Speed volgens futuremark...)
Gewicht: slechts 3.1 kg (met accu) (de nieuwe paradigit van mijn pa: 3.6kg)
accuduur: Volgens het PC GAmes Hardware Magazine:
Freeliner XP (deze dus) : 157min
Gericom Blockbuster 2440 XL: 172min
Fjutsi Siemens Amilo D: 137min

toshiba Tecra M1: 407Min
Vobis Power 15M9 XP: 163 min
Yakamo Q7 XD 2.53: 143 min
geluidsterkte (geen db) 2D /3D
Freeliner XP (deze dus) : 1.2 /2.0
Gericom Blockbuster 2440 XL (Die van de lidl): 2.2 / 3.0
Fjutsi Siemens Amilo D: 0.6-2.2/2.2
toshiba Tecra M1: 0.8 / 1.4
Vobis Power 15M9 XP: 1.6 / 2.5
Yakamo Q7 XD 2.53 : 2.7

zorg wel dat je hem opwaardeerd met een US keyboard ( Duits: Z en Y omgekeerd, ben nog aan het kijken hoe ik dit kan oplossen)
www.triathlete.nl
Die Tecra is een centrino neem ik aan? Is die qua geluid vergelijkbaar met de ACER 80x? Qua accuduur doet ie het nog best goed moet ik zeggen!Scighera schreef op 28 August 2003 @ 13:46:
Geluid? welk geluidde koeling en HD hoor je nauwelijks. de CDRW/DVD valt ook hartstikke mee.
Gewicht: slechts 3.1 kg (met accu) (de nieuwe paradigit van mijn pa: 3.6kg)
accuduur: Volgens het PC GAmes Hardware Magazine:
Freeliner XP (deze dus) : 157min
Gericom Blockbuster 2440 XL: 172min
Fjutsi Siemens Amilo D: 137min![]()
toshiba Tecra M1: 407Min![]()
Vobis Power 15M9 XP: 163 min
Yakamo Q7 XD 2.53: 143 min
geluidsterkte (geen db) 2D /3D
Freeliner XP (deze dus) : 1.2 /2.0![]()
Gericom Blockbuster 2440 XL (Die van de lidl): 2.2 / 3.0
Fjutsi Siemens Amilo D: 0.6-2.2/2.2
toshiba Tecra M1: 0.8 / 1.4
Vobis Power 15M9 XP: 1.6 / 2.5
Yakamo Q7 XD 2.53 : 2.7.7-4.3
![]()
zorg wel dat je hem opwaardeerd met een US keyboard ( Duits: Z en Y omgekeerd, ben nog aan het kijken hoe ik dit kan oplossen)
Wat meet je zelf bij laag gebruik? Dus beetje typen en i-netten? Of weet je dat nog niet?
www.triathlete.nl
Verwijderd
Ben wel benieuwd naar het lawaai en de accuduur
Oh Scighera, waar heb je die laptop gekocht dan ?
Of kijk ik niet goed
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 20:28 ]
voor een us keyboard:
http://www.notebook-shop.de/index.php (1499+59)
www.triathlete.nl
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Grappig is dat het merk van het apparaat "Micromaxx" is, en als ik dat naar http://www.micromaxx.com vertaal ik me ineens op de site van Medion bevind. De laptop-case is dezelfde als die van de Aldi-Medion (hij doet 't nog steeds!
-Edit- Teruggelezen (paar pages); dat het Medion is wisten jullie al....het is ook veels te laat....ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz.............
[ Voor 9% gewijzigd door fritsjof op 29-08-2003 01:10 ]
Bekabelde WIFI
[ Voor 25% gewijzigd door The Source op 29-08-2003 01:01 ]
www.triathlete.nl
Verwijderd
ja dat mogen ze. (broertje+zusje werkt @AH)fritsjof schreef op 29 August 2003 @ 00:51:
Er is niemand die al zo'n AH-ding heeft? Ik weet dat AH-medewerkers een pas hebben met 10% korting (om het winkelen bij AH door eigen personeel te verhogen, dit was drastisch laag en dus kende het personeel de producten minder goed en spraken ze er niet genoeg over met anderen en daardoor weer weinig mond-tot-mondreclame etc.) Vraag is alleen of ze die ook voor dit soort aankopen mogen gebruiken; iemand die werkt bij de AH?
alleen zie die pc's meestal nog wel goedkoper te krijgen bij makro of mediamarkt
Verwijderd
Greetings to all, Sies
Verwijderd
Aangezien ik MCT ga volgen moet dat bakkie ook heel wat aankunnen..
Ik heb zo mijn twijfels tussen een Acer TM 803LCib P4M-Centrino 1.6GHz of een Toshiba Satellite Pro M10.
Na gans deel 3 doorlezen te hebben van het Acer topic lijkt me dat er veel problemen zijn met de Acer TM 800 maar toch betrekkelijk minder als de Acer TM 803..
Via de search vond ik overigens _niks_ terug over de Toshiba Satellite Pro M10.
Mij lijkt Toshiba wel een goed merk ondanks geen info er hier over te vinden, en lijkt Acer me wel deftig, maar ik zoek mensen, die me hun Toshiba Satellite Pro M10 ervaringen of kennis kunnen bijbrengen.
Het wordt een belangrijke en een dure keuze, dus wil ik er wel zeker van zijn dat ik de juiste maak.
Toshiba Satellite Pro M10 - Centrino
Basisconfiguratie: 15" / 512 Mb RAM / 40 Gb / DVD-CDRW / Wireless LAN / ...
Intel processor: Pentium M - 1.3 GHz met 1 Mb Cache
Chipset: Intel 855PM - Processor System Bus: 400 MHz
RAM: 512 MB DDR (256+256) (1024 MB max)
Screen: 15.0" SuperFine TFT - UXGA - Resolution: 1600 x 1200 pix
Graphics controller: nVidia GeForce4 420 Go - video memory: 32 MB DDR
Wireless Lan: Intel PRO/Wireless 2100 (802.11b)
Harddisk: 40 GB
DVD / DVD-CDRW: 8-speed DVD-ROM / 24x10x24x CDRW
Audio: AD1981B (software), Harman-Kardon
LAN (RJ45): 10/100 integrated - Modem: 56 Kbps (V.90) - Infrared: 1 x FIR - 2 x USB 2.0 - parallel port
TV-Out: 1 x TV-out
Dimensions: 334mm x 293mm x 36mm - Weight: 2,9 - 3,1 kg
Operating System: Windows XP Home
Warranty: 3 year pickup & return
Eerst en vooral is het duidelijk dat de 803LCib 1.6Ghz heeft en de Toshiba 'maar' 1.3Ghz.. Volgens mij maakt dit verschil niet zo danig veel uit..TM 803LCib P4M-Centrino 1.6GHz
15TFT, 512MB DDR RAM (2x 256MB), 40GB HDD, DVD&CDRW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan, WIN XP PROF, AZB
Uit benchmarks vanop o.a. TomsHardware lijkt me ook duidelijk dat de ATI Radeon 9000 het beter doet dan de Geforce 4 420 Go.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 09:45 ]
www.triathlete.nl
Verwijderd
Waar heb jij dit vernomen ?Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 20:45:
Voor allen die op een LIDL-aanbeiding wachten: ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het zeker nog een paar weken duurt voordat Lidl weer een laptop in de aanbieding heeft. Meer info tzt. Grtz, Sies
sorry for the cross post
Weet je al meer ?
Ik hoop dat er een XGA+ scherm bij zit dan koop ik hem meteen
Verwijderd
Dat zie je niet verkeerdScighera schreef op 29 August 2003 @ 05:31:
even een varagje; een XP-M (Barton) 2500+ icm KT333 Mobile en PC2700 geheugen horrt toch een fsb van 166 te hebben? of zie ik dat verkeerd
Verwijderd
Een Fuji Siemens (oid
P4 2.8Ghz
512DDR PC2700
40Gb HDD
64Mb Ati Mobile Radeon 9000
15" Scherm.
Loopt zeer lekker.
Was wel via me Pa's werk, PC prive.
Gericom Blockbuster 3060XL+
3.06 GHz Intel Pentium 4 Notebook-Prozessor
SXGA+ 1400 x 1050
512 MB DDR RAM
60 GB, Ultra ATA
ATI Mobility Radeon 9600, 128 MB DDR-RAM
Panasonic DVD-R/-RW Slot-In-Laufwerk: 1x DVD-R, 1x DVD-RW, 8x DVD-ROM, 16x CD-R, 10x CD-RW, 24x CD-ROM
1799 euro!!
Verwijderd
Bron: LIDL-management.Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 00:54:
[...]
Waar heb jij dit vernomen ?
Weet je al meer ?
Ik hoop dat er een XGA+ scherm bij zit dan koop ik hem meteen
Grtz, Sies
De minimum systemen om mee te kunnen video editten? Er is geen minimum daarvoor. Alles zoveel mogelijk, geheugen, processor alles. De tools die er zijn die het op een normale desktop goed kunnen zijn kwalitatief niet denderend. Als je met Canopus ProCoder of CCE gaat werken voldoet geen enkele thuis computer. Dan heb ije ook nog niet eens Adobe Premiere gehad. Dan wil je het liefst een multiprocessoren bak hebben dus een laptopje kan je al helemaal schudden.Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 09:00:
Vraagje. Ik ben van plan een laptop te kopen. Kben geen gamer, maar wil wel graag redelijke lappie om mee te kunnen video/editen. Wacht nu op aanbieding van LIDL, maar vindt €1500 eigenlijk te veel.Kdacht nu aan Acer ASpire 1312LC voor €1050. M´n vraag is nu, is het grootste verschil met de krachtpatsers, zoals bijvoorbeeld de eerdere Freeline Xp10, alleen de ATI-kaart en wat processorsnelheid, of zijn er meer, lees grotere verschillen?
Wat is minimale config om ook mee te kunnen video-editen. Who knows? Thanks.
Greetings to all, Sies
Hmm, ik kan anders prima op m'n laptop (acer travelmate 800) met Premiere mijn DV files editten. Ik gebruik mijn desktop als fileserver (via 100Mbit netwerk),loopt allemaal prima! DVDtje maken van de gemonteerde film gaat ook goedRudiVader schreef op 31 August 2003 @ 10:30:
[...]
De minimum systemen om mee te kunnen video editten? Er is geen minimum daarvoor. Alles zoveel mogelijk, geheugen, processor alles. De tools die er zijn die het op een normale desktop goed kunnen zijn kwalitatief niet denderend. Als je met Canopus ProCoder of CCE gaat werken voldoet geen enkele thuis computer. Dan heb ije ook nog niet eens Adobe Premiere gehad. Dan wil je het liefst een multiprocessoren bak hebben dus een laptopje kan je al helemaal schudden.
Verwijderd
http://www.nonlineair.nl/laptop.htmRudiVader schreef op 31 August 2003 @ 10:30:
[...]
De minimum systemen om mee te kunnen video editten? Er is geen minimum daarvoor. Alles zoveel mogelijk, geheugen, processor alles. De tools die er zijn die het op een normale desktop goed kunnen zijn kwalitatief niet denderend. Als je met Canopus ProCoder of CCE gaat werken voldoet geen enkele thuis computer. Dan heb ije ook nog niet eens Adobe Premiere gehad. Dan wil je het liefst een multiprocessoren bak hebben dus een laptopje kan je al helemaal schudden.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Zou dit apparaat ook in NL te koop zijn? -voor die prijs? Ik vind het dan zeker een aantrekkelijk dingetje!Dapie007 schreef op 31 August 2003 @ 02:10:
www.mediamarkt.de
SXGA+ 1400 x 1050
512 MB DDR RAM
60 GB, Ultra ATA
Panasonic DVD-R/-RW Slot-In-Laufwerk: 1x DVD-R, 1x DVD-RW, 8x DVD-ROM, 16x CD-R, 10x CD-RW, 24x CD-ROM
1799 euro!!
Bekabelde WIFI
- Intel® 82845PE, Intel® 82801DB chipset
- Intel® Pentium® 4 Processor 2.8GHz
- 400/533MHz FSB
- 512MB DDR SDRAM
- Combo DVD+R/+RW
- 60GB Harddisk
- Geen diskettestation
- 1 x type I/II PC Card slot
- 5 x USB 2.0, IEEE 1394, S-Video, parallel, PS/2, modem, LAN, CRT, microphone-in,
headphone out
- 15" TFT XGA, 1024 x 768, 15" TFT SXGA+, 1400 x 1050
- 64MB ATI MOBILITY™ RADEON™ 9000, Dual View, best 3D performance, smooth DVD playback, TV out support
- VT1612A, 2 built-in speakers, built-in microphone, microphone in, headphone out, volume regulator
- 56K V.90 international modem
- 10/100 Mbps LAN
- Gewicht 3.5 Kg
- Li-Ion batterij, 8 cells, 14.8V/4000mAH
- Microsoft® Windows® XP Home Edition NL, Works Suite 2003
Afgezien van het gemis van een diskettestation is dit een erg leuke laptop voor de prijs van € 1499,00.
Verwijderd
Sies
TweakersOnly schreef op 31 August 2003 @ 17:57:
De mediamarkt heeft vanaf aanstaande dinsdag 02-09-2003 een leuke laptop in de aanbieding, de Fujitsu-siemens amilo d-7830 met de volgende specs:
- Intel® 82845PE, Intel® 82801DB chipset
- Intel® Pentium® 4 Processor 2.8GHz
- 400/533MHz FSB
- 512MB DDR SDRAM
- Combo DVD+R/+RW
- 60GB Harddisk
- Geen diskettestation
- 1 x type I/II PC Card slot
- 5 x USB 2.0, IEEE 1394, S-Video, parallel, PS/2, modem, LAN, CRT, microphone-in,
headphone out
- 15" TFT XGA, 1024 x 768, 15" TFT SXGA+, 1400 x 1050
- 64MB ATI MOBILITY™ RADEON™ 9000, Dual View, best 3D performance, smooth DVD playback, TV out support
- VT1612A, 2 built-in speakers, built-in microphone, microphone in, headphone out, volume regulator
- 56K V.90 international modem
- 10/100 Mbps LAN
- Gewicht 3.5 Kg
- Li-Ion batterij, 8 cells, 14.8V/4000mAH
- Microsoft® Windows® XP Home Edition NL, Works Suite 2003
Afgezien van het gemis van een diskettestation is dit een erg leuke laptop voor de prijs van € 1499,00.
WOW vet !!!!!!!!!!!!!Dapie007 schreef op 31 August 2003 @ 02:10:
www.mediamarkt.de
SXGA+ 1400 x 1050
512 MB DDR RAM
60 GB, Ultra ATA
1799 euro!!
iemand ervaring met dit machientje????

GERICOM - Hummer 2440 XL DVD/CD-RW
Notebook mit mobilem stromsparendem Intel® Pentium® 4 Notebookprozessor mit Intel® SpeedStep®-Technologie , 2.40 GHz, 533 MHz Front Side Bus , 512 MB DDR RAM , 40 GB Festplatte, 24x12x8x10 DVD-ROM/CD-RW-Combo- Laufwerk, 15 Zoll XGA TFT-Display , 3in1 Card Reader (SD/MS/MMC), Netzwerkanschluss (auch für DSL), 56k Modem, 4x USB 2.0 , TV-Out ,
Firewire- , 1x PCMCIA Typ II-Schnittstelle , 24 Monate Herstellergarantie mit Abholservice.
Art.Nr: 380 1857
Sofort startklar
Microsoft Betriebssystem Windows XP Home Edition OEM bereits vorinstalliert (Produktaktivierung nur bei Neuinstallation oder Wechsel von Systemkomponenten erforderlich), Nero Express OEM, PowerDVD 4.0 OEM.
Ik twijfel heel sterk om deze te halen. Hij lijkt me best goed. De batterij zal het niet al te lang uithouden denk ik, maar ik ga morgen even letten op stopcontacten in de omgeving waar ik hem nodig heb. De garantie van 2 jaar is wel goed. Ik heb er dan alleen nog een wlan kaart bij nodig, en verzekering.
Ik kan ook voor €1600 een centrino 1,3 512DDR 40GB 15"sxga+ R9000 64MB krijgen, incl 3 jaar verzekering, alleen moet ik dan nog ff €100 extra neertellen voor software (verplicht dus, in totaal €1700) Ik zit nu nog te twijfelen tussen deze 2.
Als iemand weet waar je laptops kan verzekeren meld het dan even, anders moet ik op de een of andere manier onder die software uit zien te komen.
http://www.shop.mediamark...eId=5000&categoryId=10001
ik ben deze nu al een paar keer tegen gekomen maar ik vindt het erg vervelend dat hij maar 2.5 uur mee gaat..
ik vraag me af zijn er laptops met minimaal 2 ghz en een ATI Mobility® Radeon® 9600 die langer mee gaan dan 2,5 / 3 uur ?
En zit er veel verschil tussen de ati 9000 en 9600 ?, kan eigelijk niet een review vinden van bijde samen in zelfde systeem
en wat betekend "Besonderheiten DVD-R/-RW-Brenner " is dat bijzonderheden dvd brander ?
Voor langere werktijd zal je toch echt een centrino moeten halen. Bij intensief gamen halen die de 3 uur gok ik. "Normale" processoren halen dan een uurtje...sbmuc schreef op 01 September 2003 @ 17:25:
ik vraag me af zijn er laptops met minimaal 2 ghz en een ATI Mobility® Radeon® 9600 die langer mee gaan dan 2,5 / 3 uur ?
En zit er veel verschil tussen de ati 9000 en 9600 ?, kan eigelijk niet een review vinden van bijde samen in zelfde systeem
en wat betekend "Besonderheiten DVD-R/-RW-Brenner " is dat bijzonderheden dvd brander ?
Reken bij de R9000 en R9600 maar op een verschil van 1000 punten ongeveer (3dmark). R7500 haalt 5500, R9000 haalt 7000 en de R9600 haalt 8000 in een P4m 2,0ghz.
Zie ook:
http://www17.tomshardware.com/mobile/20020829/index.html
http://www.tomshardware.com/mobile/20030806/index.html
Besonderheiten DVD-R/-RW-Brenner = ingebouwde DVD-brander.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Plaatje in mijn folder, en op de website geeft een qwerty tobo weer, dus ik neem aan dat je die ook krijgt. Er staat wel dat de afbeelding afwijkt, maar ik denk wel dat als je er om vraagt je gewoon een us/international tobo krijgt.K1n9_N01z3 schreef op 01 September 2003 @ 17:43:
maar hoe zit het dan bij het toetsenbord als je een laptop bij mediamarkt koopt ? kun je gewoon aangeven welk tobo erin komt te zitten ?
Om heel eerlijk te zijn: beetje te duur

[ Voor 24% gewijzigd door Gisae op 01-09-2003 18:18 ]
Verder wil ik eigenlijk minimaal 512 MB DDR geheugen. De rest maakt me niet zoveel uit.
Kunnen jullie me helpen?
Samen staan we sterk!
Die laptop is al uitverkocht...sbmuc schreef op 01 September 2003 @ 17:25:
Ik heb nu ook een laptop nodig voor school maar moet ook een game laptop zijn..
http://www.shop.mediamark...eId=5000&categoryId=10001
ik ben deze nu al een paar keer tegen gekomen maar ik vindt het erg vervelend dat hij maar 2.5 uur mee gaat..
Samen staan we sterk!
Verwijderd
sbmuc schreef op 01 September 2003 @ 17:25:
Ik heb nu ook een laptop nodig voor school maar moet ook een game laptop zijn..
Het kan toch niet zo zijn dat we dat hier niet krijgen terwijl andere landen al veel modellen hebben of krijgen we echt alles altijd als laatste?
Dit topic is gesloten.