[Pc / Laptop] Aanbiedingen Algemeen - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.559 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:42
MaDLiVe schreef op 23 juli 2003 @ 20:09:
[...]

Mmm, ik kijk net even op hun website en voor zover ik kan zien levert computerland geen laptop met een amd-m 2500+.
Identiek qua constructie bedoel ik ook.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:45

MaDLiVe

.-Observer-.

hoevenpe schreef op 23 July 2003 @ 20:24:
[...]

Identiek qua constructie bedoel ik ook.
ah, ok, een kleine miscommunicatie :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
MaDLiVe schreef op 23 July 2003 @ 21:00:
[...]

ah, ok, een kleine miscommunicatie :P
Je had die verkoper moeten zien kijken toen ik opeens vertelde dat deze met veel meer features morgen bij de Lidl 1449 kost ;) Zeker toen iemand anders in de winkel opeens ook zo iets had van... nou dan wacht ik nog 2 dagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:56
hoevenpe schreef op 23 July 2003 @ 19:18:
[...]

Computerland reageerde wel raar toen ik vroeg naar de LIDL laptop :)
Sorry hoor, maar nou ben je ook wel behoorlijk |:( als je dat doet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
dominator schreef op 23 July 2003 @ 21:34:
[...]

Sorry hoor, maar nou ben je ook wel behoorlijk |:( als je dat doet......
Was ook als geintje bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

hoevenpe schreef op 24 juli 2003 @ 00:29:
[...]

Was ook als geintje bedoeld ;)
Jij gaat hem morgen straks halen dus?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
MaDLiVe schreef op 24 July 2003 @ 00:46:
[...]

Jij gaat hem morgen straks halen dus?
Wacht nog even twee maanden... heb 'm nu nog niet direct nodig maar de volgende denk ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:00

Scighera

swim-bike-run

enig idee wanneer er een volgende (SXGA+ ) komt?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Ze lijken elke twee (Lidl) tot drie (Aldi) maanden te komen, dus komende maand zal Aldi wel weer aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

hmm. mijn Peacock wordt verwacht op de 9e van Augustus. Mayby is de aldi wat eerder, mits deze ook een AXGA+ heeft.

maar ff afwachten

* Ik sta nu iig niet voor de Lidl

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb hem iig gekocht..
En dat ding is rete snel!
Ik heb verschillende games al gespeeld, en ik ben er zeer tevreden over :)

Iemand potje MoH? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb hem net ook opgehaald. idd wel een mooi apparaatje.. ik zie nu ik dit typ alleen dat de toetsenbordindeling nog niet goed staat.. ik kan nl. geen smileys maken +' dat moest dus een smiley voorstellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Heej, daar heb ik ook last van.. Ik zat in Quake 3, en wilde de FPS aan zetten.. maar de'\' wilde niet echt lukken :\

(zit nu op mijn werk-laptop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb em ook gekocht, maar met het spelen van generals liep hij toch ff vast, misschien ff de nieuwe ati catalist drivers erop zetten?

* MaDLiVe is ati n00b :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik heb het al opgelost, je moet de toetsenbordindeling op Engels(VS) zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
weet iemand ook hoe je die 4in1 geheugenkaartlezer aan de praat krijgt? Als ik hem in het pcmcia slot doe (met smartmedia kaartje erin) gebeurt er niks (wordt niks automatisch gedetecteerd). Ook in mn andere laptop doet ie niks met dat kaartje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

eh.... sla de handleiding is open :) ik zit op mijn werk en kan het nu ff niet proberen :)

Trouwens: Quake 3 draait bij mij met alles op (very) High 90-100 FPS :) dat vind ik netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Iemand C&C generals geprobeerd ?

Ik ga nu ff een aantal andere games proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Een vriend is hier net om zijn nieuwe Lidl laptop te showen. Ziet er prima uit voor zover ik het kan beoordelen.
Hij krijgt echter WLAN niet aan. De rechtse van de vier ronde toetsen boven zou daar voor moeten zijn maar het access point dat ik hier heb wordt niet gedetecteerd nocht lijkt WLAN aangeschakeld te zijn. Iemand een idee?

Overigens staat er in de advertentie dat er een notebooktas bijgeleverd wordt. Die zat er niet bij, hier iemand anders die wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik heb alleen 3dmark 2k3 ff geprobeerd (stukje van de demo). Viel me op dat die 2de scene (met robots enzo) lekker snel ging, terwijl dat op mn pc's met radeon 8500 en gforce4200 supersloom ging.
El_Quedro schreef op 24 July 2003 @ 11:46:
eh.... sla de handleiding is open :) ik zit op mijn werk en kan het nu ff niet proberen :)
ja heb al gekeken maar daar staat niet zo veel in. Alleen in een klein boekje bij die cardreaders staat 'easy installation, no drivers' en je zou met pcmcia ook verwachten dat het plug en play is.
Een netwerkkaartje pakt ie btw wel, dus het pcmcia slot is niet kapot. Lijkt me ook sterk dat zowel die 4in1 als de CF reader beide kapot zijn, dus misschien zie ik wel iets over het hoofd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Timmy schreef op 24 juli 2003 @ 12:11:
Overigens staat er in de advertentie dat er een notebooktas bijgeleverd wordt. Die zat er niet bij, hier iemand anders die wel?
ja die kreeg je er los bij.. toen ik met die laptop wegliep uit het kantoortje (daar hadden ze die laptops gestald) kwam die kerel me nog achterna dat ik er ook nog een tas bij kreeg (zat in een aparte doos). Ik zou gewoon ff teruggaan naar de lidl dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb ook geen tas gehad... is het een mooie tas? anders ga ik gewoon een leuke andere tas kopen :) 1tje van Diesel of Eastpack ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

MaDLiVe schreef op 24 July 2003 @ 12:02:
Iemand C&C generals geprobeerd ?

Ik ga nu ff een aantal andere games proberen.
dat is een bekend probleem bij de M9600... vastlopers, knipperende mousepointers bij Generals

*Scighera moet nog 2.5 week geduld hebben

[ Voor 9% gewijzigd door Scighera op 24-07-2003 12:51 ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Timmy schreef op 24 juli 2003 @ 12:11:
Hij werd net opgebeld door Lidl, dat ze 'm vergeten waren te geven. Keurig dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Timmy schreef op 24 juli 2003 @ 13:12:
[...]

Hij werd net opgebeld door Lidl, dat ze 'm vergeten waren te geven. Keurig dus :)
hahhaha bij mij ook al :)

Ik vind het echt een nette service, hij ging ook bij mij helemaal de doos nakijken, garantie invullen en dat soort dingen.

Echt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Scighera schreef op 24 July 2003 @ 12:47:
[...]

dat is een bekend probleem bij de M9600... vastlopers, knipperende mousepointers bij Generals

*Scighera moet nog 2.5 week geduld hebben
Dat geld dan ook voor de 9000 vrees ik--> heb er al meer over gelezen.

Weet jij toevallig of je gwoon de catalist drivers kan gebruiken voor je laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Timmy schreef op 24 July 2003 @ 12:11:
Hij krijgt echter WLAN niet aan. De rechtse van de vier ronde toetsen boven zou daar voor moeten zijn maar het access point dat ik hier heb wordt niet gedetecteerd nocht lijkt WLAN aangeschakeld te zijn. Iemand een idee?
En tenslotte hebben we WLAN ook aan de praat gekregen. De laatste drivers via service.actebis.com downloaden was voldoende.

Het is dat ik zelf de laptop van Aldi heb maar deze is zeker de moeite waard. Werk prettig en lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

MaDLiVe schreef op 24 July 2003 @ 14:10:
[...]

Dat geld dan ook voor de 9000 vrees ik--> heb er al meer over gelezen.

Weet jij toevallig of je gwoon de catalist drivers kan gebruiken voor je laptop?
op http://3d-fusion.de/forum/viewtopic.php?t=6418 kan je
http://www.driverheaven.net/patje/ vinden

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Timmy schreef op 24 July 2003 @ 14:43:
[...]

En tenslotte hebben we WLAN ook aan de praat gekregen. De laatste drivers via service.actebis.com downloaden was voldoende.

Het is dat ik zelf de laptop van Aldi heb maar deze is zeker de moeite waard. Werk prettig en lekker snel :)
Kan je vertellen hoe? Ook met nieuwe drivers krijg ik 'm niet aan de praat. Toch jammer als je op UT zit hier en dan een kabel in je net nieuwe laptop moet proppen :P

[ Voor 20% gewijzigd door sdomburg op 24-07-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Viel eigenlijk wel mee.
In ieder geval de nieuwste drivers downloaden en installeren. Vervolgens natuurlijk op het meest rechter ronde knopje drukken. Als het goed is zit er nu in de systray een icoontje met daarop een balkgrafiek, klik hierop en configureer je verbinding (eerst effies zoeken en dan verbinding leggen). Voila, althans hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
even over dat wlan. Als ik nu voor mn desktop pc zo'n 11mbit USB wlan adaptertje haal (sweex, e-tech oid) van 30-40 euro. Werkt dat dan probleemloos samen met de wlan van die laptop? Of moet ik nog ergens op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 24 July 2003 @ 10:27:
Ik heb em ook gekocht, maar met het spelen van generals liep hij toch ff vast, misschien ff de nieuwe ati catalist drivers erop zetten?

* MaDLiVe is ati n00b :P
catalysts gaan niet werken

www.acer.nl
downloads
travelmate 800

daar de driver vandaan trekken en handmatig installen uit de INF. cpanel staat in een subdir. dit is mijn truc om altijd de nieuwste drivers te hebben. die site van de targa ZUIGT nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Palomar schreef op 24 July 2003 @ 19:56:
even over dat wlan. Als ik nu voor mn desktop pc zo'n 11mbit USB wlan adaptertje haal (sweex, e-tech oid) van 30-40 euro. Werkt dat dan probleemloos samen met de wlan van die laptop? Of moet ik nog ergens op letten?
Aangezien het allemaal dezelfde standaard is zal het gewoon probleemloos werken ja, in windows is het ook redelijk eenvoudig in te stellen

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 22:03:
[...]

catalysts gaan niet werken

www.acer.nl
downloadse
travelmate 800

daar de driver vandaan trekken en handmatig installen uit de INF. cpanel staat in een subdir. dit is mijn truc om altijd de nieuwste drivers te hebben. die site van de targa ZUIGT nl.
That only includes the 9000 driver. Maargoed het schijnt dus met alles te werken behalve C&C generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

ik denk dat de oplossing van EA en ATI samen moet komen

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook gekoch, en hij doet het prima. Ik haalde met 3Dmark 2003 een score van 2628. Erg netjes dus.
Ik had laatst een keer op tweakers in een programma zien staan waarmee je de accutijd van een laptop kon bepalen. Weet iemand hoe dat programma heet en waar ik hem kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Wolfboy schreef op 24 July 2003 @ 22:09:
[...]

Aangezien het allemaal dezelfde standaard is zal het gewoon probleemloos werken ja, in windows is het ook redelijk eenvoudig in te stellen
Ik heb er net eentje gehaald en het werkt idd prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

sdomburg schreef op 24 July 2003 @ 17:58:
[...]

Kan je vertellen hoe? Ook met nieuwe drivers krijg ik 'm niet aan de praat. Toch jammer als je op UT zit hier en dan een kabel in je net nieuwe laptop moet proppen :P
Ik vroeg me af of het onderhand gelukt is? Het zou theoretisch moeten werken.
Ik ga er zelf namelijk ook studeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb nu een LAN-Party bij een vriend van me en die laptop houdt het goed vol :)

Battlefield 1942 gaat ook helemaal feilloos en dankzij wireless kan je ook af en toe buiten zitten :+

Denken jullie eigenlijk dat het mogelijk is om dat MP3/LCD displaytje aan te sturen met WinAMP? dat lijkt me wel relax.. ff tijdens het gamen kijken bij welk nummer hij is :)

En kan iemand mij uitleggen hoe je de nieuwste ATI Drivers installeert?

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik heb gewoon de nieuwste omega drivers geinstalleerd (staan wel ergens in de meuktracker op tweakers.net). Die werken gewoon. De originele ati drivers schijn je eerst te moeten modden oid.. maar dat heb ik niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
MaDLiVe schreef op 26 July 2003 @ 23:41:
[...]

Ik vroeg me af of het onderhand gelukt is? Het zou theoretisch moeten werken.
Ik ga er zelf namelijk ook studeren :P
Ik ben er nu weer en het werkt nu dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

sdomburg schreef op 28 July 2003 @ 13:31:
[...]

Ik ben er nu weer en het werkt nu dus :)
Great! Nu alleen nog even een kamer toegewezen krijgen. Ik ga straks ook even de laatste ATI omega drivers installen--> Palomir merkte je nog performance gain?

Ik moet eerlijk toegeven dat de laptop heel erg nice uit de fabriek komt rollen. Hebben jullie trouwens de laptop gelijk reinstalled en de backup partitie verwijderd? Of gewoon zo laten staan.

[ Voor 53% gewijzigd door MaDLiVe op 28-07-2003 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles eraf getrokken en win2k erop gezet. Asus wlan kaart erin, erachter komen dat de software daarvan zuigt en nu zit ik op windows XP :( Maar das niet de fout van Targa maar van Asus.....

Ik háát XP nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Palomar schreef op 28 juli 2003 @ 10:45:
ik heb gewoon de nieuwste omega drivers geinstalleerd (staan wel ergens in de meuktracker op tweakers.net). Die werken gewoon. De originele ati drivers schijn je eerst te moeten modden oid.. maar dat heb ik niet geprobeerd.
Gewoon even de nieuwste drivers van ATI downloaden en vervolgens de modtool vanaf deze site downloaden.
Het werkt perfect. Eerst de drivers proberen te installeren, wachten op de foutmelding (kan een .inf bestand niet vinden) en daarna de modtool er overheen laten gaan. Tenslotte de drivers nogmaals installeren uit de directory waarin je hebt geplaatst en voila.

* Timmy heeft zijn Aldi laptop ingeleverd (cd rom was dit weekend kaput gegaan) en direct een Lidl exemplaar gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe computer nodig (o.a voor videobewerking).. Nu zag ik deze aanbieding van de Mediamarkt in de krant. Is dit de moeite waard?

http://www.mediamarkt.nl/...%202907%20DEF%20pag01.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik zag hem net ook in het krantje staan. Is volgens mij niks mis met dat systeempje.. alles er op en dr aan en zo te zien ook wel lekker snel. Alleen het kastje is wat klein dus ik vraag me af of je er nog wel veel aan kunt upgraden in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 23:12

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 15:40:
Ik heb een nieuwe computer nodig (o.a voor videobewerking).. Nu zag ik deze aanbieding van de Mediamarkt in de krant. Is dit de moeite waard?

http://www.mediamarkt.nl/...%202907%20DEF%20pag01.pdf
En als we dan toch de mediamarkt folder op ons scherm hebben: de microstar laptop

http://www.mediamarkt.nl/...%202907%20DEF%20pag08.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

typenummer: MD95001. medion dus

sis m650 vga chip lijkt me ook niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
idd.. videokaart stelt denk ik weinig voor. Hoeft niet erg te zijn, maar als je ook wel es games erop wilt spelen kun je beter voor een videokaart van een 'echt' merk gaan (ati of nvidia).
Verder heeft ie ook geen ingebouwde wi-fi, wat op die lidl laptop toch wel erg handig is.

En trouwens deze heeft een DVD brander.. wel leuk en aardig, maar daar betaal je natuurlijk wel dik voor. Ik vraag me af of je dat ook echt gaat gebruiken op zo'n laptopje..

[ Voor 26% gewijzigd door Palomar op 29-07-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:56
Zo te zien heeft 'ie een XGA scherm, dus ook slechts 1024x768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Om de hoeveel maanden heeft MM weer van die nieuwe medion PC aanbiedingen?

Ik heb op dit moment geen ruimte voor deze comp. maar binnenkort hebben we dakkapellen, dan heb ik ruimte zat....

bij lidl en aldi was het toch om de 3 maanden?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
wanneer komen ze nou eens met een leuke SXGA aanbieding vraag ik me zo af... het blijft toch wel jammer van die resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Ik vermoed dat het nog wel een tijdje gaat duren alvorens Aldi en Lidl SXGA notebooks gaat leveren. Voor zover ik kon zien hebben Targa (Lidl) en Medion (Aldi) ze nog niet in hun assortiment opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

meevaller voor mij; Ik had een SXGA+ notebook met XP-M2400+, 512MB DDR333, WLAN, ATI M9600, 40GB, FireWier besteld voor € 1377. Deze is niet meer leverbaar; maar de nieuwere versiemet een 2500+ die 1479 kost mag ik dan voor 1399 bestellen

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

op overclocking.be verkopen ze een 18,1 TFT voor 450 euro, een Ilyama!

http://www.overclocking.be/?page=shop/index&ID=487

edit: en een 17 inch voor onder de 400 euro, 380 euro om precies te zijn, een 15 inch tft voor minder dan 250 euro (240 om precies te zijn :) )

[ Voor 38% gewijzigd door wdekreij op 30-07-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
iemand ondertussen al bij de lidl laptop die pcmcia geheugenkaartlezers geprobeerd? Bij mij doen ze het allebei niet, ze worden niet eens gedetecteerd door windows (zowel op de lidl laptop als op een andere laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Palomar schreef op 30 July 2003 @ 22:24:
iemand ondertussen al bij de lidl laptop die pcmcia geheugenkaartlezers geprobeerd? Bij mij doen ze het allebei niet, ze worden niet eens gedetecteerd door windows (zowel op de lidl laptop als op een andere laptop).
Ja hoor laatst nog. Klik ze erin en ze worden beide netjes gedetecteerd--> kaartje erin en een extra schijfstation wordt gecreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Ja hoor, hier doet de PCMCIA kaart voor Compact Flash 't gewoon. Ik heb alleen wel direct na aankoop XPPro er opgezet en de drivers geinstalleerd, dus ik weet niet of het met de orginele installatie ook goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
hmz.. wel apart dat ze het allebei niet doen (CF en 4in1). PCMCIA slot van de targa is ook niet kapot, want een pcmcia netwerkkaartje van mn andere laptop pakt ie wel gewoon.

Ik ga binnenkort maar es ff kijken hoe het met die helpdesk van targa gesteld is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Palomar schreef op 31 July 2003 @ 00:35:
hmz.. wel apart dat ze het allebei niet doen (CF en 4in1). PCMCIA slot van de targa is ook niet kapot, want een pcmcia netwerkkaartje van mn andere laptop pakt ie wel gewoon.

Ik ga binnenkort maar es ff kijken hoe het met die helpdesk van targa gesteld is....
Wel goed, alleen engels talig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
Scighera schreef op 30 July 2003 @ 15:26:
meevaller voor mij; Ik had een SXGA+ notebook met XP-M2400+, 512MB DDR333, WLAN, ATI M9600, 40GB, FireWier besteld voor € 1377. Deze is niet meer leverbaar; maar de nieuwere versiemet een 2500+ die 1479 kost mag ik dan voor 1399 bestellen
Waar heb je die besteld? want dat vind ik wel hele fijne specs en prijs

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de goede service van Medion de eerste keer dat mijn 6100 kapot was moet ik toch even kwijt wat ze me net wijs wouden maken.

Vanmorgen moest ik even n telefoon nummer opzoeken, dus ik naar telefoongids.nl, laptop stond aan terwijl ik aan het bellen was. Kom ik boven zit het systeem vast en is de laptop ontzettend heet. Ook opstarten wou ie het eerste kwartier niet meer doen.

Ik bel dus de medion servicelijn met de gedachte dat ze de laptop wel op komen halen omdat de koeling niet goed werkt. Moet ik van die kerel aan de lijn mn bios resetten omdat ik daar zogenaamd wat aan veranderd zou hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. Maarja toch maar gedaan, en toen moest ik mn hele computer terug in kooptoestand brengen, dat zou wel helpen.

en na gvd 234 keer vragen of ze em nou op komen halen, bleef die kerel maar doorgaan over dat het een softwarematig probleem is en dat ik alles maar moet gaan resetten en dan terugbellen...

naja, vanavond bel ik wel weer en dan mogen ze em maandag mooi ophalen om even naar de koeling te kijken.

(is het trouwens echt zo dat de laptop in kooptoestand moet zijn als je hem naar medion stuurd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 09:21:
Na de goede service van Medion de eerste keer dat mijn 6100 kapot was moet ik toch even kwijt wat ze me net wijs wouden maken.

Vanmorgen moest ik even n telefoon nummer opzoeken, dus ik naar telefoongids.nl, laptop stond aan terwijl ik aan het bellen was. Kom ik boven zit het systeem vast en is de laptop ontzettend heet. Ook opstarten wou ie het eerste kwartier niet meer doen.

Ik bel dus de medion servicelijn met de gedachte dat ze de laptop wel op komen halen omdat de koeling niet goed werkt. Moet ik van die kerel aan de lijn mn bios resetten omdat ik daar zogenaamd wat aan veranderd zou hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. Maarja toch maar gedaan, en toen moest ik mn hele computer terug in kooptoestand brengen, dat zou wel helpen.

en na gvd 234 keer vragen of ze em nou op komen halen, bleef die kerel maar doorgaan over dat het een softwarematig probleem is en dat ik alles maar moet gaan resetten en dan terugbellen...

naja, vanavond bel ik wel weer en dan mogen ze em maandag mooi ophalen om even naar de koeling te kijken.

(is het trouwens echt zo dat de laptop in kooptoestand moet zijn als je hem naar medion stuurd?)
Volgens mij is dat complete onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
heb je die laptop al weer geprobeerd dan? Ik heb ook wel es gehad met mn toshiba laptopje dat ie met warm weer ontzettend heet werd en uit ging. Toen kon ik hem ook 10 minuten ofzo niet eens aanzetten (zal wel beveiliging zijn). Na ff gewacht te hebben wilde die wel weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 09:21:
ja. en als je dat braaf doet, en het probleem is nog niet verholpen hebben ze vervolgens een prima service. al een paar keer gehad.
alleen de laatste keer een slechte ervaring: cardreader van notebook was stuk en de helpdesk heeft nooit teruggemaild. dus geld terug bij de aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Weet iemand misschien hoe je die AudioDJ functie (MP3/CD luisteren zonder notebook aan te doen) aan de praat kunt krijgen met een MP3 directory met redelijk veel files er in? Met zo'n 50 files werkt ie prima maar ik heb er nu 200+ in staan en na een uur is ie nog niet begonnen met afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Op service.actebis.com staat sinds kort ook een driver download sectie voor de Targa Visionary XP10. Ik heb de drivers gedownload en ze lijken mij allemaal nogal oud, er staat echter wel een BIOS update. Het gaat om versie 2.05, heeft iemand een idee wat er nu op zit? In het BIOS menu (via de DEL-toets) staat 't helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Timmy schreef op 01 August 2003 @ 21:11:
Op service.actebis.com staat sinds kort ook een driver download sectie voor de Targa Visionary XP10. Ik heb de drivers gedownload en ze lijken mij allemaal nogal oud, er staat echter wel een BIOS update. Het gaat om versie 2.05, heeft iemand een idee wat er nu op zit? In het BIOS menu (via de DEL-toets) staat 't helaas niet...
Dunno, die bios is echter wel erg schraal :P

Staat er ook iets van een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Nee, niets van dat alles. Geen changelog, niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Nog even over de laptop. Ik heb van de week een sweex wireless router gekocht maar ik krijg deze niet echt werkend met mijn laptop. Ze zien elkaar wel maar ik kan niet het netwerk op of internetten. (windows xp sharing). Ik kan wireless ook niet aan zetten met dat knopje (gaat geen lampje ofzo branden en er start geen software op). Als ik het handmatig met mijn tray icon doe (die strenght balkjes aanklikken) dan krijg ik een menu. Hierin zie ik signal strenght en link quality. Maar verder kan ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Hoe ziet die tray icon er bij jou uit? Is ie bijvoorbeeld gedeeltelijk of geheel groen of staat er een zwarte streep doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Timmy schreef op 05 August 2003 @ 22:52:
Hoe ziet die tray icon er bij jou uit? Is ie bijvoorbeeld gedeeltelijk of geheel groen of staat er een zwarte streep doorheen?
Staafdiagram--> 3 groen 1 wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Klik dan even op die staafdiagram en ga naar "Site Survey" en refresh de boel. Vervolgens even connect aan klikken en eventueel bij "Security" de WEP-sleutels opgeven. Zou 't vervolgens moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Timmy schreef op 06 augustus 2003 @ 18:50:
Klik dan even op die staafdiagram en ga naar "Site Survey" en refresh de boel. Vervolgens even connect aan klikken en eventueel bij "Security" de WEP-sleutels opgeven. Zou 't vervolgens moeten doen.
|:( Found it, ik moest op mijn router ff instellen dat de laptop ook even toegang zou hebben.

Gelijk een web sleutel gemaakt met 64 bits encryptie. Alleen jammer at ik verplicht ben om op 11mbit te surfen (die ik niet eens haal--> max 600kb/sec bij link quality/strenght van ~80%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Wat me trouwens opviel aan de fsb/cpu frequentie verhaal van deze laptop is dat bij stress niet de multiplier wordt verhoogt maar de FSB.

Tijdens stressende situaties gaat de frequentie richting de 1860mhz en de fsb op ~310 (bus op 620 :/)

Vond het een beetje raar. Ik dacht namelijk dat de multiplier veranderd bij stressen de bus snelheid hetzelfde blijft. Niet dat ik het erg vind hoor--> Hogere bus is beter :P

[ Voor 8% gewijzigd door MaDLiVe op 07-08-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

MaDLiVe schreef op 07 augustus 2003 @ 15:15:
Wat me trouwens opviel aan de fsb/cpu frequentie verhaal van deze laptop is dat bij stress niet de multiplier wordt verhoogt maar de FSB.

Tijdens stressende situaties gaat de frequentie richting de 1860mhz en de fsb op ~310 (bus op 620 :/)

Vond het een beetje raar. Ik dacht namelijk dat de multiplier veranderd bij stressen de bus snelheid hetzelfde blijft. Niet dat ik het erg vind hoor--> Hogere bus is beter :P
je kan als bedrijf toch moeilijk een geunlockte cpu leveren he :+

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Heeft iemand een idee hoe het komt dat mijn Lidl laptop niet meer uit standby kan komen? Na een kwartiertje niets doen gaat over op standby (vind ik overigens prima) maar zodra ik 'm weer wil activeren lijkt ie weer op te starten maar ik zie vervolgens niets op het scherm.

Ik heb trouwens XP Pro geinstalleerd ipv de Home versie die er op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Timmy schreef op 07 August 2003 @ 16:31:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat mijn Lidl laptop niet meer uit standby kan komen? Na een kwartiertje niets doen gaat over op standby (vind ik overigens prima) maar zodra ik 'm weer wil activeren lijkt ie weer op te starten maar ik zie vervolgens niets op het scherm.

Ik heb trouwens XP Pro geinstalleerd ipv de Home versie die er op stond.
Geen idee, hier werkt het vlekkeloos (overigens wel de orginele install).

Welke drivers gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Wat me zojuist is opgevallen is dat de LIDL laptop op de eerste pagina van deze draad beschreven precies dezelfde is als de (Jewel) Alpha die ze bij Computerland verkopen.

En er zijn nog meer bedrijven die deze housing en specs in elkaar draaien.

edit:
Thnx voor de tip

Iemand nog mooie aanbiedingen op dit moment gezien?
:)

[ Voor 20% gewijzigd door Stinger666 op 08-08-2003 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
MaDLiVe schreef op 07 August 2003 @ 18:09:
[...]

Geen idee, hier werkt het vlekkeloos (overigens wel de orginele install).

Welke drivers gebruik je?
Drivers waarvoor? :) Ik heb volgens mij alle benodigde drivers geinstalleerd maar of er ook iets voor de standby functionaliteit bij zat weet ik niet. Hoe zou ie moeten heten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Stinger666 schreef op 07 August 2003 @ 18:16:
Iemand nog mooie aanbiedingen op dit moment gezien?
:)
Ik hoorde dat de Aldi laptop van 1,5 maand geleden op sommige plaatsen nog te krijgen is en je 'm met 300 euro korting kan meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

haal net als ik en een andere GoT-er een Peacock Freeliner XP2500+ SXGA uit Duitsland

verder de Gericom met M9600 bij Mediamarkt.de

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:56
Hebben die dan geen afwijkend toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

leuk detail: De Peackockk heeft 64MB DDR On-Core zitten; deze wordt daardoor beter gekoeld, en is daarom met 30MHz hoger geklokt.

over het toetsenbord; er zijn altijd opties:

http://www.notebook-shop.de
http://www.notebook-shop.de/shop.php?group=80

PS.
De Peackock is ook een stuk stiller qua koeling

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Ook een leuk detail: Peacock komt van de zelfde firma als Targa; de Lidl laptops. Deze Peacock heeft dan ook de zelfde details op een SXGA+ scherm na (Lidl ding heeft een XGA scherm). Dus ook de zelfde koeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

De Lidl hat gericom..

de Firma's zij niet hetzelfde, ze gebruiken alleen dezelfde Uniwell behuizing. er zitten wel degelijk verschilling in de koeling, VideoChip+RAM enz)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Timmy schreef op 07 August 2003 @ 19:08:
[...]

Drivers waarvoor? :) Ik heb volgens mij alle benodigde drivers geinstalleerd maar of er ook iets voor de standby functionaliteit bij zat weet ik niet. Hoe zou ie moeten heten?
Ik zat te denken aan vga drivers voor je vga card.

Ik heb gisteravond na het spelen van UT 2k3 ook last gehad van een overhitte laptop. Liep vast, en na het rebooten keihard piepen en niet aangaan. Bat eruit gehaald en ff 5 mins laten coolen. Mijn eerste vervelende aanvaring met deze laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Lidl heeft/had Targa (daar werk ik althans nu op :)). Targa is een merknaam van eigenaar "Actebis International Distribution GmbH" wat op haar beurt weer eigendom van Otto Versant is.
Als je bij Peacock kijkt zul je precies hetzelfde zien staan. Daarbij komt dat ze wel degelijk uit de zelfde assemblagefabriek komen, vrijwel de zelfde typenaam (Freeliner XP10 en Visionary XP10) hebben en ook precies dezelfde onderdelen m.u.v. het schermtype hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
MaDLiVe schreef op 08 August 2003 @ 14:31:
[...]

Ik zat te denken aan vga drivers voor je vga card.
Daar dacht ik ook aan maar ik heb die van service.actebis.com gedownload en geinstalleerd. Naja, na maar niet op standby zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Timmy schreef op 08 August 2003 @ 14:33:
Lidl heeft/had Targa (daar werk ik althans nu op :)). Targa is een merknaam van eigenaar "Actebis International Distribution GmbH" wat op haar beurt weer eigendom van Otto Versant is.
Als je bij Peacock kijkt zul je precies hetzelfde zien staan. Daarbij komt dat ze wel degelijk uit de zelfde assemblagefabriek komen, vrijwel de zelfde typenaam (Freeliner XP10 en Visionary XP10) hebben en ook precies dezelfde onderdelen m.u.v. het schermtype hebben.
de laatste lidl actiews waren Gericoms.

Lijkt me stug als ze bij de gericom los videogeheugen gebruiken en bij Peacock on-core videogeheugen ( =sneller)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Er staat toch echt Targa op mijn Lidl laptop hoor ;) Maareh, de Peacock XP10 is weer iets recenter dan de Targa XP10 dus er zullen vast wel wat kleine verschillende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

ik zal wel inde war zijn met enkele vorige laptops van de Lidl. :)

trouwens: het geheugen is op 240MHz geklokt bij Peacock, en op 190MHz bij Gericom

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 03-09 23:03
Iemand deze aanbieding al gezien? Een aanbieding vaan de telefoontent Tell Me Afbeeldingslocatie: http://www.tell-me.nl/content/images/actie_5.gif. Te vinden op www.tell-me.nl (kon hem niet clickable maken)

Tis een simpel ding maar doet voor velen genoeg en de prijs is bijna lager dan een 2e hands. Zeker met die extra's.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wanneer de Lidl met een nieuwe laptop actie komt?? De Aldi heeft em net gehad dus daar zal het nog wel even gaan duren... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Lidl had hem bij ons tegelijkertijd met die van Aldi. Daarnaast als je in dit topic zoekt zie wanneer de Lidl hem gehad heeft. Er staan rond die periode altijd berichten over. Kwestie van terugbladeren.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Ik vermoed dat ze elke 3 a 4 maanden zo'n actie hebben, vaak komt eerst nog een desktop en ruim een maand daarna de laptop. Je moet dus nog effies wachten, maar bij sommige Lidl vestigingen hebben ze 'm nog steeds te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 23:43
RudiVader schreef op 09 augustus 2003 @ 11:58:

Tis een simpel ding maar doet voor velen genoeg en de prijs is bijna lager dan een 2e hands. Zeker met die extra's.
Damn voor de prijs is het erg goedkoop. zelfs zo goedkoop dat je er bijna winst op kan maken door hem weer 2e hands te verkopen :Y)

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Da_Drake schreef op 09 August 2003 @ 12:27:
[...]

Damn voor de prijs is het erg goedkoop. zelfs zo goedkoop dat je er bijna winst op kan maken door hem weer 2e hands te verkopen :Y)
Al verkoop je hem voor die zelfde prijs, dan kun je de extra's houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Waar op zibb.nl staat ie? Kan em niet vinden ;(

Signature?

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.