Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
ah, ok, een kleine miscommunicatie
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Je had die verkoper moeten zien kijken toen ik opeens vertelde dat deze met veel meer features morgen bij de Lidl 1449 kost
Sorry hoor, maar nou ben je ook wel behoorlijkhoevenpe schreef op 23 July 2003 @ 19:18:
[...]
Computerland reageerde wel raar toen ik vroeg naar de LIDL laptop

Was ook als geintje bedoelddominator schreef op 23 July 2003 @ 21:34:
[...]
Sorry hoor, maar nou ben je ook wel behoorlijkals je dat doet......
Jij gaat hem morgen straks halen dus?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Wacht nog even twee maanden... heb 'm nu nog niet direct nodig maar de volgende denk ik wel
www.triathlete.nl
maar ff afwachten
* Ik sta nu iig niet voor de Lidl
www.triathlete.nl
En dat ding is rete snel!
Ik heb verschillende games al gespeeld, en ik ben er zeer tevreden over
Iemand potje MoH?
(zit nu op mijn werk-laptop)
* MaDLiVe is ati n00b
Trouwens: Quake 3 draait bij mij met alles op (very) High 90-100 FPS
Ik ga nu ff een aantal andere games proberen.
Hij krijgt echter WLAN niet aan. De rechtse van de vier ronde toetsen boven zou daar voor moeten zijn maar het access point dat ik hier heb wordt niet gedetecteerd nocht lijkt WLAN aangeschakeld te zijn. Iemand een idee?
Overigens staat er in de advertentie dat er een notebooktas bijgeleverd wordt. Die zat er niet bij, hier iemand anders die wel?
ja heb al gekeken maar daar staat niet zo veel in. Alleen in een klein boekje bij die cardreaders staat 'easy installation, no drivers' en je zou met pcmcia ook verwachten dat het plug en play is.El_Quedro schreef op 24 July 2003 @ 11:46:
eh.... sla de handleiding is openik zit op mijn werk en kan het nu ff niet proberen
Een netwerkkaartje pakt ie btw wel, dus het pcmcia slot is niet kapot. Lijkt me ook sterk dat zowel die 4in1 als de CF reader beide kapot zijn, dus misschien zie ik wel iets over het hoofd
ja die kreeg je er los bij.. toen ik met die laptop wegliep uit het kantoortje (daar hadden ze die laptops gestald) kwam die kerel me nog achterna dat ik er ook nog een tas bij kreeg (zat in een aparte doos). Ik zou gewoon ff teruggaan naar de lidl dus..Timmy schreef op 24 juli 2003 @ 12:11:
Overigens staat er in de advertentie dat er een notebooktas bijgeleverd wordt. Die zat er niet bij, hier iemand anders die wel?
dat is een bekend probleem bij de M9600... vastlopers, knipperende mousepointers bij GeneralsMaDLiVe schreef op 24 July 2003 @ 12:02:
Iemand C&C generals geprobeerd ?
Ik ga nu ff een aantal andere games proberen.
*Scighera moet nog 2.5 week geduld hebben
[ Voor 9% gewijzigd door Scighera op 24-07-2003 12:51 ]
www.triathlete.nl
Hij werd net opgebeld door Lidl, dat ze 'm vergeten waren te geven. Keurig dusTimmy schreef op 24 juli 2003 @ 12:11:
hahhaha bij mij ook alTimmy schreef op 24 juli 2003 @ 13:12:
[...]
Hij werd net opgebeld door Lidl, dat ze 'm vergeten waren te geven. Keurig dus
Ik vind het echt een nette service, hij ging ook bij mij helemaal de doos nakijken, garantie invullen en dat soort dingen.
Echt goed
Dat geld dan ook voor de 9000 vrees ik--> heb er al meer over gelezen.Scighera schreef op 24 July 2003 @ 12:47:
[...]
dat is een bekend probleem bij de M9600... vastlopers, knipperende mousepointers bij Generals
*Scighera moet nog 2.5 week geduld hebben
Weet jij toevallig of je gwoon de catalist drivers kan gebruiken voor je laptop?
En tenslotte hebben we WLAN ook aan de praat gekregen. De laatste drivers via service.actebis.com downloaden was voldoende.Timmy schreef op 24 July 2003 @ 12:11:
Hij krijgt echter WLAN niet aan. De rechtse van de vier ronde toetsen boven zou daar voor moeten zijn maar het access point dat ik hier heb wordt niet gedetecteerd nocht lijkt WLAN aangeschakeld te zijn. Iemand een idee?
Het is dat ik zelf de laptop van Aldi heb maar deze is zeker de moeite waard. Werk prettig en lekker snel
op http://3d-fusion.de/forum/viewtopic.php?t=6418 kan jeMaDLiVe schreef op 24 July 2003 @ 14:10:
[...]
Dat geld dan ook voor de 9000 vrees ik--> heb er al meer over gelezen.
Weet jij toevallig of je gwoon de catalist drivers kan gebruiken voor je laptop?
http://www.driverheaven.net/patje/ vinden
www.triathlete.nl
Kan je vertellen hoe? Ook met nieuwe drivers krijg ik 'm niet aan de praat. Toch jammer als je op UT zit hier en dan een kabel in je net nieuwe laptop moet proppenTimmy schreef op 24 July 2003 @ 14:43:
[...]
En tenslotte hebben we WLAN ook aan de praat gekregen. De laatste drivers via service.actebis.com downloaden was voldoende.
Het is dat ik zelf de laptop van Aldi heb maar deze is zeker de moeite waard. Werk prettig en lekker snel
[ Voor 20% gewijzigd door sdomburg op 24-07-2003 17:59 ]
In ieder geval de nieuwste drivers downloaden en installeren. Vervolgens natuurlijk op het meest rechter ronde knopje drukken. Als het goed is zit er nu in de systray een icoontje met daarop een balkgrafiek, klik hierop en configureer je verbinding (eerst effies zoeken en dan verbinding leggen). Voila, althans hier
Verwijderd
catalysts gaan niet werkenMaDLiVe schreef op 24 July 2003 @ 10:27:
Ik heb em ook gekocht, maar met het spelen van generals liep hij toch ff vast, misschien ff de nieuwe ati catalist drivers erop zetten?
* MaDLiVe is ati n00b
www.acer.nl
downloads
travelmate 800
daar de driver vandaan trekken en handmatig installen uit de INF. cpanel staat in een subdir. dit is mijn truc om altijd de nieuwste drivers te hebben. die site van de targa ZUIGT nl.
Aangezien het allemaal dezelfde standaard is zal het gewoon probleemloos werken ja, in windows is het ook redelijk eenvoudig in te stellenPalomar schreef op 24 July 2003 @ 19:56:
even over dat wlan. Als ik nu voor mn desktop pc zo'n 11mbit USB wlan adaptertje haal (sweex, e-tech oid) van 30-40 euro. Werkt dat dan probleemloos samen met de wlan van die laptop? Of moet ik nog ergens op letten?
That only includes the 9000 driver. Maargoed het schijnt dus met alles te werken behalve C&C generals.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 22:03:
[...]
catalysts gaan niet werken
www.acer.nl
downloadse
travelmate 800
daar de driver vandaan trekken en handmatig installen uit de INF. cpanel staat in een subdir. dit is mijn truc om altijd de nieuwste drivers te hebben. die site van de targa ZUIGT nl.
www.triathlete.nl
Verwijderd
Ik had laatst een keer op tweakers in een programma zien staan waarmee je de accutijd van een laptop kon bepalen. Weet iemand hoe dat programma heet en waar ik hem kan downloaden?
Ik heb er net eentje gehaald en het werkt idd primaWolfboy schreef op 24 July 2003 @ 22:09:
[...]
Aangezien het allemaal dezelfde standaard is zal het gewoon probleemloos werken ja, in windows is het ook redelijk eenvoudig in te stellen
Ik vroeg me af of het onderhand gelukt is? Het zou theoretisch moeten werken.sdomburg schreef op 24 July 2003 @ 17:58:
[...]
Kan je vertellen hoe? Ook met nieuwe drivers krijg ik 'm niet aan de praat. Toch jammer als je op UT zit hier en dan een kabel in je net nieuwe laptop moet proppen
Ik ga er zelf namelijk ook studeren
Battlefield 1942 gaat ook helemaal feilloos en dankzij wireless kan je ook af en toe buiten zitten
Denken jullie eigenlijk dat het mogelijk is om dat MP3/LCD displaytje aan te sturen met WinAMP? dat lijkt me wel relax.. ff tijdens het gamen kijken bij welk nummer hij is
En kan iemand mij uitleggen hoe je de nieuwste ATI Drivers installeert?
Tnx!
Ik ben er nu weer en het werkt nu dusMaDLiVe schreef op 26 July 2003 @ 23:41:
[...]
Ik vroeg me af of het onderhand gelukt is? Het zou theoretisch moeten werken.
Ik ga er zelf namelijk ook studeren
Great! Nu alleen nog even een kamer toegewezen krijgen. Ik ga straks ook even de laatste ATI omega drivers installen--> Palomir merkte je nog performance gain?
Ik moet eerlijk toegeven dat de laptop heel erg nice uit de fabriek komt rollen. Hebben jullie trouwens de laptop gelijk reinstalled en de backup partitie verwijderd? Of gewoon zo laten staan.
[ Voor 53% gewijzigd door MaDLiVe op 28-07-2003 14:05 ]
Verwijderd
Ik háát XP nl...
Gewoon even de nieuwste drivers van ATI downloaden en vervolgens de modtool vanaf deze site downloaden.Palomar schreef op 28 juli 2003 @ 10:45:
ik heb gewoon de nieuwste omega drivers geinstalleerd (staan wel ergens in de meuktracker op tweakers.net). Die werken gewoon. De originele ati drivers schijn je eerst te moeten modden oid.. maar dat heb ik niet geprobeerd.
Het werkt perfect. Eerst de drivers proberen te installeren, wachten op de foutmelding (kan een .inf bestand niet vinden) en daarna de modtool er overheen laten gaan. Tenslotte de drivers nogmaals installeren uit de directory waarin je hebt geplaatst en voila.
* Timmy heeft zijn Aldi laptop ingeleverd (cd rom was dit weekend kaput gegaan) en direct een Lidl exemplaar gehaald
Verwijderd
http://www.mediamarkt.nl/...%202907%20DEF%20pag01.pdf
En als we dan toch de mediamarkt folder op ons scherm hebben: de microstar laptopVerwijderd schreef op 29 July 2003 @ 15:40:
Ik heb een nieuwe computer nodig (o.a voor videobewerking).. Nu zag ik deze aanbieding van de Mediamarkt in de krant. Is dit de moeite waard?
http://www.mediamarkt.nl/...%202907%20DEF%20pag01.pdf
http://www.mediamarkt.nl/...%202907%20DEF%20pag08.pdf
Verder heeft ie ook geen ingebouwde wi-fi, wat op die lidl laptop toch wel erg handig is.
En trouwens deze heeft een DVD brander.. wel leuk en aardig, maar daar betaal je natuurlijk wel dik voor. Ik vraag me af of je dat ook echt gaat gebruiken op zo'n laptopje..
[ Voor 26% gewijzigd door Palomar op 29-07-2003 16:55 ]
Ik heb op dit moment geen ruimte voor deze comp. maar binnenkort hebben we dakkapellen, dan heb ik ruimte zat....
bij lidl en aldi was het toch om de 3 maanden?
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
www.triathlete.nl
http://www.overclocking.be/?page=shop/index&ID=487
edit: en een 17 inch voor onder de 400 euro, 380 euro om precies te zijn, een 15 inch tft voor minder dan 250 euro (240 om precies te zijn
[ Voor 38% gewijzigd door wdekreij op 30-07-2003 17:17 ]
Ja hoor laatst nog. Klik ze erin en ze worden beide netjes gedetecteerd--> kaartje erin en een extra schijfstation wordt gecreerd.Palomar schreef op 30 July 2003 @ 22:24:
iemand ondertussen al bij de lidl laptop die pcmcia geheugenkaartlezers geprobeerd? Bij mij doen ze het allebei niet, ze worden niet eens gedetecteerd door windows (zowel op de lidl laptop als op een andere laptop).
Ik ga binnenkort maar es ff kijken hoe het met die helpdesk van targa gesteld is....
Wel goed, alleen engels taligPalomar schreef op 31 July 2003 @ 00:35:
hmz.. wel apart dat ze het allebei niet doen (CF en 4in1). PCMCIA slot van de targa is ook niet kapot, want een pcmcia netwerkkaartje van mn andere laptop pakt ie wel gewoon.
Ik ga binnenkort maar es ff kijken hoe het met die helpdesk van targa gesteld is....
Waar heb je die besteld? want dat vind ik wel hele fijne specs en prijsScighera schreef op 30 July 2003 @ 15:26:
meevaller voor mij; Ik had een SXGA+ notebook met XP-M2400+, 512MB DDR333, WLAN, ATI M9600, 40GB, FireWier besteld voor € 1377. Deze is niet meer leverbaar; maar de nieuwere versiemet een 2500+ die 1479 kost mag ik dan voor 1399 bestellen
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Verwijderd
Vanmorgen moest ik even n telefoon nummer opzoeken, dus ik naar telefoongids.nl, laptop stond aan terwijl ik aan het bellen was. Kom ik boven zit het systeem vast en is de laptop ontzettend heet. Ook opstarten wou ie het eerste kwartier niet meer doen.
Ik bel dus de medion servicelijn met de gedachte dat ze de laptop wel op komen halen omdat de koeling niet goed werkt. Moet ik van die kerel aan de lijn mn bios resetten omdat ik daar zogenaamd wat aan veranderd zou hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. Maarja toch maar gedaan, en toen moest ik mn hele computer terug in kooptoestand brengen, dat zou wel helpen.
en na gvd 234 keer vragen of ze em nou op komen halen, bleef die kerel maar doorgaan over dat het een softwarematig probleem is en dat ik alles maar moet gaan resetten en dan terugbellen...
naja, vanavond bel ik wel weer en dan mogen ze em maandag mooi ophalen om even naar de koeling te kijken.
(is het trouwens echt zo dat de laptop in kooptoestand moet zijn als je hem naar medion stuurd?)
Volgens mij is dat complete onzin.Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 09:21:
Na de goede service van Medion de eerste keer dat mijn 6100 kapot was moet ik toch even kwijt wat ze me net wijs wouden maken.
Vanmorgen moest ik even n telefoon nummer opzoeken, dus ik naar telefoongids.nl, laptop stond aan terwijl ik aan het bellen was. Kom ik boven zit het systeem vast en is de laptop ontzettend heet. Ook opstarten wou ie het eerste kwartier niet meer doen.
Ik bel dus de medion servicelijn met de gedachte dat ze de laptop wel op komen halen omdat de koeling niet goed werkt. Moet ik van die kerel aan de lijn mn bios resetten omdat ik daar zogenaamd wat aan veranderd zou hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. Maarja toch maar gedaan, en toen moest ik mn hele computer terug in kooptoestand brengen, dat zou wel helpen.
en na gvd 234 keer vragen of ze em nou op komen halen, bleef die kerel maar doorgaan over dat het een softwarematig probleem is en dat ik alles maar moet gaan resetten en dan terugbellen...
naja, vanavond bel ik wel weer en dan mogen ze em maandag mooi ophalen om even naar de koeling te kijken.
(is het trouwens echt zo dat de laptop in kooptoestand moet zijn als je hem naar medion stuurd?)
Verwijderd
ja. en als je dat braaf doet, en het probleem is nog niet verholpen hebben ze vervolgens een prima service. al een paar keer gehad.Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 09:21:
alleen de laatste keer een slechte ervaring: cardreader van notebook was stuk en de helpdesk heeft nooit teruggemaild. dus geld terug bij de aldi.
Dunno, die bios is echter wel erg schraalTimmy schreef op 01 August 2003 @ 21:11:
Op service.actebis.com staat sinds kort ook een driver download sectie voor de Targa Visionary XP10. Ik heb de drivers gedownload en ze lijken mij allemaal nogal oud, er staat echter wel een BIOS update. Het gaat om versie 2.05, heeft iemand een idee wat er nu op zit? In het BIOS menu (via de DEL-toets) staat 't helaas niet...
Staat er ook iets van een changelog?
Staafdiagram--> 3 groen 1 wit.Timmy schreef op 05 August 2003 @ 22:52:
Hoe ziet die tray icon er bij jou uit? Is ie bijvoorbeeld gedeeltelijk of geheel groen of staat er een zwarte streep doorheen?
Timmy schreef op 06 augustus 2003 @ 18:50:
Klik dan even op die staafdiagram en ga naar "Site Survey" en refresh de boel. Vervolgens even connect aan klikken en eventueel bij "Security" de WEP-sleutels opgeven. Zou 't vervolgens moeten doen.

Gelijk een web sleutel gemaakt met 64 bits encryptie. Alleen jammer at ik verplicht ben om op 11mbit te surfen (die ik niet eens haal--> max 600kb/sec bij link quality/strenght van ~80%)
Tijdens stressende situaties gaat de frequentie richting de 1860mhz en de fsb op ~310 (bus op 620

Vond het een beetje raar. Ik dacht namelijk dat de multiplier veranderd bij stressen de bus snelheid hetzelfde blijft. Niet dat ik het erg vind hoor--> Hogere bus is beter
[ Voor 8% gewijzigd door MaDLiVe op 07-08-2003 15:16 ]
je kan als bedrijf toch moeilijk een geunlockte cpu leveren heMaDLiVe schreef op 07 augustus 2003 @ 15:15:
Wat me trouwens opviel aan de fsb/cpu frequentie verhaal van deze laptop is dat bij stress niet de multiplier wordt verhoogt maar de FSB.
Tijdens stressende situaties gaat de frequentie richting de 1860mhz en de fsb op ~310 (bus op 620)
Vond het een beetje raar. Ik dacht namelijk dat de multiplier veranderd bij stressen de bus snelheid hetzelfde blijft. Niet dat ik het erg vind hoor--> Hogere bus is beter
www.triathlete.nl
Ik heb trouwens XP Pro geinstalleerd ipv de Home versie die er op stond.
Geen idee, hier werkt het vlekkeloos (overigens wel de orginele install).Timmy schreef op 07 August 2003 @ 16:31:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat mijn Lidl laptop niet meer uit standby kan komen? Na een kwartiertje niets doen gaat over op standby (vind ik overigens prima) maar zodra ik 'm weer wil activeren lijkt ie weer op te starten maar ik zie vervolgens niets op het scherm.
Ik heb trouwens XP Pro geinstalleerd ipv de Home versie die er op stond.
Welke drivers gebruik je?
En er zijn nog meer bedrijven die deze housing en specs in elkaar draaien.
Thnx voor de tip
Iemand nog mooie aanbiedingen op dit moment gezien?
[ Voor 20% gewijzigd door Stinger666 op 08-08-2003 04:53 ]
Drivers waarvoor?MaDLiVe schreef op 07 August 2003 @ 18:09:
[...]
Geen idee, hier werkt het vlekkeloos (overigens wel de orginele install).
Welke drivers gebruik je?
verder de Gericom met M9600 bij Mediamarkt.de
www.triathlete.nl
over het toetsenbord; er zijn altijd opties:
http://www.notebook-shop.de
http://www.notebook-shop.de/shop.php?group=80
PS.
De Peackock is ook een stuk stiller qua koeling
www.triathlete.nl
de Firma's zij niet hetzelfde, ze gebruiken alleen dezelfde Uniwell behuizing. er zitten wel degelijk verschilling in de koeling, VideoChip+RAM enz)
www.triathlete.nl
Ik zat te denken aan vga drivers voor je vga card.Timmy schreef op 07 August 2003 @ 19:08:
[...]
Drivers waarvoor?Ik heb volgens mij alle benodigde drivers geinstalleerd maar of er ook iets voor de standby functionaliteit bij zat weet ik niet. Hoe zou ie moeten heten?
Ik heb gisteravond na het spelen van UT 2k3 ook last gehad van een overhitte laptop. Liep vast, en na het rebooten keihard piepen en niet aangaan. Bat eruit gehaald en ff 5 mins laten coolen. Mijn eerste vervelende aanvaring met deze laptop.
Als je bij Peacock kijkt zul je precies hetzelfde zien staan. Daarbij komt dat ze wel degelijk uit de zelfde assemblagefabriek komen, vrijwel de zelfde typenaam (Freeliner XP10 en Visionary XP10) hebben en ook precies dezelfde onderdelen m.u.v. het schermtype hebben.
de laatste lidl actiews waren Gericoms.Timmy schreef op 08 August 2003 @ 14:33:
Lidl heeft/had Targa (daar werk ik althans nu op). Targa is een merknaam van eigenaar "Actebis International Distribution GmbH" wat op haar beurt weer eigendom van Otto Versant is.
Als je bij Peacock kijkt zul je precies hetzelfde zien staan. Daarbij komt dat ze wel degelijk uit de zelfde assemblagefabriek komen, vrijwel de zelfde typenaam (Freeliner XP10 en Visionary XP10) hebben en ook precies dezelfde onderdelen m.u.v. het schermtype hebben.
Lijkt me stug als ze bij de gericom los videogeheugen gebruiken en bij Peacock on-core videogeheugen ( =sneller)
www.triathlete.nl
trouwens: het geheugen is op 240MHz geklokt bij Peacock, en op 190MHz bij Gericom
www.triathlete.nl

Tis een simpel ding maar doet voor velen genoeg en de prijs is bijna lager dan een 2e hands. Zeker met die extra's.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Verwijderd
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Damn voor de prijs is het erg goedkoop. zelfs zo goedkoop dat je er bijna winst op kan maken door hem weer 2e hands te verkopenRudiVader schreef op 09 augustus 2003 @ 11:58:
Tis een simpel ding maar doet voor velen genoeg en de prijs is bijna lager dan een 2e hands. Zeker met die extra's.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Al verkoop je hem voor die zelfde prijs, dan kun je de extra's houdenDa_Drake schreef op 09 August 2003 @ 12:27:
[...]
Damn voor de prijs is het erg goedkoop. zelfs zo goedkoop dat je er bijna winst op kan maken door hem weer 2e hands te verkopen
Signature?
Dit topic is gesloten.