*kickje*
misschien handig voor de mensen die hier nogsteeds mee zitten...
ik had met deze wijzeging dus ook een probleem: abbo was op 15 mei ingegaan.
ik meerdere brieven geschreven, gemailed en gebeld....
steeds een 'nee' als antwoord; het kon gewoon niet.
ik heb zelfs een mail geschreven en 2x gebelt met klantenservice met de vraag waarom anderen wel mochten terugmigreren (had bewijs gevonden op inet) en ik niet. (vond ik discriminatie)
op het laatst maar contact opgenomen met de geschillencomissie... en NET voordat die het in behandeling zouden nemen (en net vooordat ik voor die behandeling 35 euro moest betalen) kreeg ik van vodafone een bevestiging binnen dat het abbo was omgezet naar een vodafone 60 abbo... (dit was dus precies na 4 maand...

)
2 theorietjes:
deze vind ik het waarschijnlijkst:
de 2e keer dat ik belde vanwege de 'discriminatie' heeft de klantenservicemeneer gezegt van 'ik weet niet waarom, maar ik ga het uitzoeken en bel u later terug'
hij heeft later idd terug gebelt, en kon mij niet vertellen waarom er 'met 2 maten gemoten werd'
ik denk dat deze jongeman toch tussen neus en lippen door heeft geregeld dat ik onbeperkt mocht migreren (ik ging dus van 300 naar 60)
tweede theorietje: (deze kwam het eerst in mij op omdat ik 'iets' op de site van de
geschillencommissie had gelezen)
wat had ik gelezen: de 'gedaagde' (in dit geval vodafone) zou eerst de gegevens die ik opgestuurd had naar de comissie in mogen zien en dan als nog een compromis mogen proberen te sluiten.
echter 5 dagen later kreeg ik de acceptgiro van de geschillencomissie in de bus (met brief waarin stond dat als ik het bedrag niet binnen een maand voldeed ze de zaak niet in behandeling namen en sloten).
ik las later ook op de site (ff nagelezen): vodafone zou pas NA betaling inzage krijgen in de gegevens/klacht die ik opstuurde. dus daarom ga ik uit van theorie 1.
edit:
ik heb ook in mijn brieven duidelijk gedreigd met het stappen naar de geschillencomissie, dit na aanleiding van tips op
telecomvergelijker
[
Voor 10% gewijzigd door
Maestro.mosjuh op 22-09-2003 01:07
]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.