Thanks Intoxicated!
Nee, het was niet 117 (klantenservice) maar iets anders en ik heb zo mijn redenen om mijn bronnen niet te geven, maar dat maakt verder niet uit, daar gaat dit topic niet over.
Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 15:55:
Net 117 gebeld, weten ze er niets van af. Vodafone City-point weet ook niets en het Businesspoint ook al niet. Officieel bericht is er onder de medewerkers van Vodafone ook niet. Lekker vaag

Nou het is nu wel officieel, er is een algemene mail uitgegaan over de wijziging van het migratie beleid.
in de wijziging is het het geval dat mensen niet meer onder een stap kunnen terug gaan dan waarvoor ze het contract hebben afgesloten. dat betekend dus heel simpel, als je een vodafone 500 hebt, kun je maximaal terug naar een 300 (na 4 maanden), maar een 240 is niet mogelijk. ook niet na een extra periode van 4 maanden.
verder is dit volgens vodafone geen reden om het contact te kunnen opzegen, hoewel het imo wel een breuk is van de algemene voorwaardes, maar dat is iets voor later.
ik heb zelf ook met 117 gebeld nadat ik de bevestiging heb gehad van mijn bron, en hun weten het wel. tenminste, mij vertelden ze dat dit inderdaad het geval is.
en sorry dat het een beetje een vaag topic was, ik wist in mijn beginpost er ook nog maar weinig van, maar laterna heb ik wel de bevestiging gehad en kon ik het dus wel zeker weten.
ik kan me ook voorstellen dat murphy01 dit in twijfel trok, maar ik vind ook dat ik een beetje het voordeel van de twijfel mocht krijgen. maar dat is tever offtopic.