Laat maar komen
Verwijderd

Kan dus helaas dat filmpje niet online zetten, MAAR een schrale troost: ik heb wat screencaptures gemaakt van het filmpje
Ze zijn van een

http://members.lycos.nl/barbatruuk1900/nfsu/capture1.jpg
http://members.lycos.nl/barbatruuk1900/nfsu/capture2.jpg
http://members.lycos.nl/barbatruuk1900/nfsu/capture3.jpg
http://members.lycos.nl/barbatruuk1900/nfsu/capture4.jpg
http://members.lycos.nl/barbatruuk1900/nfsu/capture5.jpg
http://members.lycos.nl/barbatruuk1900/nfsu/capture6.jpg
http://members.lycos.nl/barbatruuk1900/nfsu/capture7.jpg
http://members.lycos.nl/barbatruuk1900/nfsu/capture8.jpg
ZIet er nice uit, zie geen (niet zoveel) karteltjes als in al die andere screens, dus zal vast erug mooi worden
Wil em nu hebben

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Oh my god, dat ziet er lekker uit !!!
Wat zal er je voor nodig hebben ?
Minstens een GF2,
.
Wow, dat is pas een vette racegame.
Nou hopen dat de besturing beter is dan bij Midnight Club 2.
Minstens een GF2,
Verwijderd
http://www.3dgamers.com/d..._e3_03_retail_lo.mov.html
http://www.3dgamers.com/d..._e3_03_retail_hi.mov.html
Een paar mooie filmpjes...
http://www.3dgamers.com/d..._e3_03_retail_hi.mov.html
Een paar mooie filmpjes...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 10:58 ]
Verwijderd
Voor de geïnteresseerden, de muziek uit dat filmpje is van Fabolous, titel is Young'n (holla back).
Helaas krijg ik een 404 op de 1e 2 mirrors, de laatste mirror timed out..
Dan moet je als de pagina komt van "klik hier als de download niet binnen 5 sec start" rechts klikken op de link en save as doen
Al gedaan, werkte niet, maar bleek gewoon erg druk te zijnthemaxter schreef op 29 augustus 2003 @ 11:20:
Dan moet je als de pagina komt van "klik hier als de download niet binnen 5 sec start" rechts klikken op de link en save as doen
Ja gf2 is ook zo'n zware kaartVerwijderd schreef op 29 August 2003 @ 10:50:
Oh my god, dat ziet er lekker uit !!!
Minstens een GF2,.
Dat wordt sparuh...
Is er al een lijstje beschikbaar van de auto's in het spel?
[ Voor 17% gewijzigd door BeZaX op 29-08-2003 14:39 ]
Verwijderd
Ik vond dit stukje tekst leuk genoeg om te posten:
Was ie nu maar uit
bron IGN."We can't begin to express how freakin' amazing this racer looks. Lights shimmer in the distance, mist rolls over trees and reflections of the cityscape bounce off the wet street. Yeah, it's bold, but from what we've seen so far EA might be able to kick a certain PS2 racing off its throne as the undisputed racing champ, at least for eye-candy.
The attention to detail borders on anal retentive and much effort has been placed in making the car models, accessories and environments feel genuinely real. Obviously, the game isn't done and some effects need work, but we're certain they'll be taken care properly before the game ships."
Was ie nu maar uit
Verwijderd
Niet alle autos zijn bekend, maar het worden er zekers te weten 20, waaronder: Mitsubishi Eclipse, Hyundai Coupe, Toyota Supra, Toyota Celica, Ford Focus, Subaru Impreza, Dodge/Chrysler Neon. Verder zal Nissan ook vertegenwoordigd zijn en Honda ook. Voor de rest is het nog niet bekend.Is er al een lijstje beschikbaar van de auto's in het spel?
Mazda en Volkswagen komen er volgens mij ook nog bij...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 15:28 ]
Kunnen we niet in deze topic een lijstje maken welke auto's er allemaal komen?Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 15:24:
[...]
Niet alle autos zijn bekend, maar het worden er zekers te weten 20, waaronder: Mitsubishi Eclipse, Hyundai Coupe, Toyota Supra, Toyota Celica, Ford Focus, Subaru Impreza, Dodge/Chrysler Neon. Verder zal Nissan ook vertegenwoordigd zijn en Honda ook. Voor de rest is het nog niet bekend.
Leuke graphics, maar hope dat dit spel realistisch rijd en ffb goed word ondersteund.
Dan word dit spel echt een topper.
Verwijderd
Ik weet niet of dit interview hier al eens gepost is, maar ik vond het leuk om te lezen. Er word veel in uitgelegd.
http://ps2.ign.com/articles/402/402385p1.html
http://ps2.ign.com/articles/402/402385p1.html
Yo barbatruuk was het filmpje zelf een paar GB? Wow! Maja tnx voor de screens
!
Verwijderd
Het waren allemaal verschillende filmpjes (niet alleen NFS:U), maar het was 1 bestand van ongeveer 1,5 GBBi0Hazard schreef op 29 augustus 2003 @ 16:14:
Yo barbatruuk was het filmpje zelf een paar GB? Wow! Maja tnx voor de screens!

Verwijderd
Idd, ik wil geen arcade racer. Arcade zuigt met spellen zoals dit. En BETER gebruik je Nos/n2o in het spel i.p.v. de arcade naam 'Turbo' of 'Nitro' of soort gelijke bullshit.eghie schreef op 29 August 2003 @ 15:27:
Leuke graphics, maar hope dat dit spel realistisch rijd en ffb goed word ondersteund.

Ik denk niet dat deze zeer arcade zal worden...Als je zo alle customizations options bekijkt. Dan denk ik toch wel beetje realistisch wordt
!
begin er ook hoop in te krijgen dat er eindelijk weer een echte vette kick ass nfs aan komt waar je nog lang mee speelt
hopelijk maken ze goeie stuur onderstuning
( maar ik ben wel bang dat er weer geen interieur in zit )
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
dit heb ik al vaker in spelletjes gezien al zijn het 100 voorbeelden 1tje moet er toch wel bij je auto passen @ your style-YiNoX- schreef op 28 August 2003 @ 13:36:
[...]
Da ben ik helemaal met je eens, ze zouden eigelijk een soort ingame photoshop moeten maken waarbij je iedere model van een auto kan openen en hem helemaal naar eigen smaak painten, zoals een eigen logo erop ofzo, da zou pas kewl zijn!
Als je die trailer bekijkt heb je net het gevoel dat je zit te kijken naar 2fast2furius, eg mooi
je had het ook in minder posts kunnen doen
( ik snap wel dat je veel posts wil
)
daarom post ik nu ook
update : lol jij hebt meer posts als mij hoe zou dat komen
maar nfs porsche was het realitiest
update2 : toch maar weer eens naar de ingame footage gekeken het ziet er toch wel arcade uit en ik hoop dat ze het geluid verbeteren... het blijft maar nfsig klinken
( ik snap wel dat je veel posts wil
daarom post ik nu ook
update : lol jij hebt meer posts als mij hoe zou dat komen
update2 : toch maar weer eens naar de ingame footage gekeken het ziet er toch wel arcade uit en ik hoop dat ze het geluid verbeteren... het blijft maar nfsig klinken
[ Voor 59% gewijzigd door BruceLee op 30-08-2003 11:51 ]
jaaa naar dit spel zit ik echt uit te kijken.. of op te wachten
whatver
maar het gaat echt dik ownen. ik vind midnight club 2 al gaaf wel met een gamepad dan.
dit gaat denk ik echt we dik ownen, ik heb 2f2f ook gezien en dat 2de deel roxorz ook weer.
ik hoop dat ze ongeveer het schade model kunnen krijgen van crashday, maja da zal wel overdreven zijn
maar das dus nog ff afwachten he!
dit gaat denk ik echt we dik ownen, ik heb 2f2f ook gezien en dat 2de deel roxorz ook weer.
ik hoop dat ze ongeveer het schade model kunnen krijgen van crashday, maja da zal wel overdreven zijn
maar das dus nog ff afwachten he!
Auto's in NFS: Underground
laaste update - 30-08-03 14.24
- Mitsubishi Eclipse
- Hyundai Coupe
- Toyota Supra
- Toyota Celica
- Ford Focus
- Subaru Impreza
- Dodge/Chrysler Neon
- Nissan Skyline (met dan dank aan Melkboer)
Weet je er nog een paar? Post ze dan... We gaan eens kijken hoe ver we komen!
laaste update - 30-08-03 14.24
- Mitsubishi Eclipse
- Hyundai Coupe
- Toyota Supra
- Toyota Celica
- Ford Focus
- Subaru Impreza
- Dodge/Chrysler Neon
- Nissan Skyline (met dan dank aan Melkboer)
Weet je er nog een paar? Post ze dan... We gaan eens kijken hoe ver we komen!
[ Voor 42% gewijzigd door BeZaX op 30-08-2003 14:28 ]
Verwijderd
BruceLee schreef op 30 August 2003 @ 00:19:
je had het ook in minder posts kunnen doen![]()
( ik snap wel dat je veel posts wil)
daarom post ik nu ook
update : lol jij hebt meer posts als mij hoe zou dat komen![]()
offtopic:
wat bazel je wat maakt mij het aantal post nou uit, kijk naar hoelaat het is en ik om 7:00 op moet gewoon geen zin extra tijd te besteden
wat bazel je wat maakt mij het aantal post nou uit, kijk naar hoelaat het is en ik om 7:00 op moet gewoon geen zin extra tijd te besteden
maar idd porsche... was het realistiest van allemaal, hopelijk Underground ook en niet teveel Speed enz. erin die F1 vink precies goed van HP2
OMG OMG Nissan Skyline! I love Skyline's
Verwijderd
Dat was zeker die ingame footage van de E3, een vd eerste filmpjes....BruceLee schreef op 30 augustus 2003 @ 00:19:update2 : toch maar weer eens naar de ingame footage gekeken het ziet er toch wel arcade uit en ik hoop dat ze het geluid verbeteren... het blijft maar nfsig klinken
Das natuurlijk wel heel oud....................
Oh coool! Iemand dit filmpje al gezien? *Klik*
Edit: Barbatruuk, kan je dat NFS filmpje niet capturen met Fraps ofzo en daarna met VirtualDub ofzo wat compressen? Want wat ik opmaak uit wat je zegt is dat het filmpje in een 1.5 gig grote file zit met allerlei zooi die niks met het filmpje te maken heeft toch?
Edit: Barbatruuk, kan je dat NFS filmpje niet capturen met Fraps ofzo en daarna met VirtualDub ofzo wat compressen? Want wat ik opmaak uit wat je zegt is dat het filmpje in een 1.5 gig grote file zit met allerlei zooi die niks met het filmpje te maken heeft toch?
[ Voor 56% gewijzigd door BioHazard op 30-08-2003 19:29 ]
Verwijderd
Nissan Skyline!!! 
edit: en jah hoor, ik zie daar gewoon TURBO staan
(in het filmpje)
edit: en jah hoor, ik zie daar gewoon TURBO staan
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 19:39 ]
Verwijderd
euh, wel zo realistisch een turbo drukmeter nietVerwijderd schreef op 30 August 2003 @ 19:35:
edit: en jah hoor, ik zie daar gewoon TURBO staan(in het filmpje)

Maar ik zie toch ook geen NOS staan? Of ben ik beetje blind?
Verwijderd
misschien is het dat groene ding aan de binnenkant van de teller, misschien heeft die bak waarmee die rijdt geen NOS, weten wij veel
is nogal klein onduidelijk filmpje niet,
maar het is iig duidelijk dat je aan de hand van geluid, schakelgedrag en volgas/geen gas geven kan concluderen dat die meter waar "TURBO" naast staat gewoon een turbodrukmeter is
maar het is iig duidelijk dat je aan de hand van geluid, schakelgedrag en volgas/geen gas geven kan concluderen dat die meter waar "TURBO" naast staat gewoon een turbodrukmeter is

Ja ok das waar...probably gewoon geen Nos installed! DAMN deze game 0wnen, ik heb dat filmpje nou al 20x gezien
! Demo??
lol

hmm dat filmpje is wel stoer ;D alleen die gast kan niet rijdenBi0Hazard schreef op 30 augustus 2003 @ 19:27:
update: vette footag : http://www.gamespot.com/p...nfsunderground/media.html
maar je moet lid zijn ............

[ Voor 28% gewijzigd door BruceLee op 30-08-2003 22:41 ]
Dit ziet er zo vreselijk straks en prachtig uit.. gewoon: GEIL!!!!!
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Jammer, ben niet lid van GaySpot!
Ik vind dat waste of money maja het zou nu wel van pas komen!
Ik vind dat waste of money maja het zou nu wel van pas komen!
Als ze nat zijn geven ze hetzelfde effect hoorVerwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 09:21:
Die banen blinken nogal, net alsof alles bevroren is
Plaatjes zien er wel mooi uit, maar naar mijn idee ietwat te gladjes. Die auto's vind ik ook niet zo, veel te patserig
The devil is in the details.
knip
[ Voor 99% gewijzigd door Captain Pervert op 31-08-2003 12:13 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Zal wel weer een spel worden vol met opgefokte rijst auto's.
Niets op tegen en ik ga zeker een kijkje nemen, maar ik vond Porsche 2000 juist zo leuk omdat je daar voor de veranderering met klassiekers en semi-klassiekers kon rijden...
Niets op tegen en ik ga zeker een kijkje nemen, maar ik vond Porsche 2000 juist zo leuk omdat je daar voor de veranderering met klassiekers en semi-klassiekers kon rijden...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
1600*1200 en AF+AA doen hun werk goed...
Denk maar niet dat je het spel zonder monster PC zo kunt draaien, de meesten zullen het meer zoals die oudere kartelscreens hebben
Denk maar niet dat je het spel zonder monster PC zo kunt draaien, de meesten zullen het meer zoals die oudere kartelscreens hebben
Verwijderd
BI0Hazard, ik kan jouw filmpje niet zien, de link is dood...Bi0Hazard schreef op 30 August 2003 @ 19:27:
Ik zal ff kijken wat ik met dat filmpje kan doen.
Hier een mirror naar dat filmpje dan maar, ook deze is niet altijd online!
Klik
Klik
Verwijderd
Nu maar hopen dat de tracks een beetje leuker en gevarieerder worden dan in HP2... Er zit totaal geen gevoel van snelheid in de laatste NFS.. mede doordat je op vrij saaie tracks reed met weinig snelle bochten...
als ik sommige fimpjes zie ben ik bang dat het wel weg arcade word, wat ik niet hoop...
maar we wachten af
maar we wachten af
Je kan er nog niks van zeggen eigenlijk maja!
Verwijderd
Niet zo schijterig over dat arcade, als al die performance onderdelen goed hun werk moeten doen dan zal er toch enige graad van realisme in het spel moeten zitten...
Verwijderd
Leuk, ik moet alleen een wachtwoord invullenBi0Hazard schreef op 31 augustus 2003 @ 16:48:
Hier een mirror naar dat filmpje dan maar, ook deze is niet altijd online!
Klik

Dus als je er een turbo op kan zetten zou het realistisch zijn ? Of als er andere veren op kunnen ? Dat hoeft nix te zeggen over of het nu wel realistisch is of niet....en enige graad van realisme is er dan altijd...want als je auto sneller gaat door een turbo dan is het al enigzins realistisch...Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 17:22:
Niet zo schijterig over dat arcade, als al die performance onderdelen goed hun werk moeten doen dan zal er toch enige graad van realisme in het spel moeten zitten...
Maar we wachten dus wel gewoon af....
Verwijderd
Andere vering heeft zeker wel wat met realisme te maken, dat veranderd de wegligging toch compleet..............Vos schreef op 31 augustus 2003 @ 17:29:
[...]
Dus als je er een turbo op kan zetten zou het realistisch zijn ? Of als er andere veren op kunnen ? Dat hoeft nix te zeggen over of het nu wel realistisch is of niet....en enige graad van realisme is er dan altijd...want als je auto sneller gaat door een turbo dan is het al enigzins realistisch...
Maar we wachten dus wel gewoon af....

Dus het zou toch enige invloed moeten hebben op de manier hoe de auto's zich laten besturen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 20:34 ]
Verwijderd
Ja leuk maar hier weer. Get it right. Een rice car is veel show en no go. Dat is gewoon de waarheid. En nouja niet allemaal zijn opgefokt ofzo maarem er zijn wel een paar "rice" autootjes (je moet je schamen dat je ze rice noemt) die een porsche makkelijk eruit rijd.Captain Pervert schreef op 31 August 2003 @ 12:13:
Zal wel weer een spel worden vol met opgefokte rijst auto's.
En 1 vorm van rice is een honda civic met een spoiler. En een 1.6 (non vtec motor) als motor. En ja je ziet "rice" op veel jappanse autos want vele mensen denken dat je een snelle auto heb als je een jappanner hebben en plakken het vol met stikkers en spoilers.
Maarja het ligt er ook aan hoe je het bekijkt. Ik noem een eclipse gsx die een peetje getuned is (kwa motor) met een mooie tfatf spoiler niet rice. En sommige vinden dat weer wel.
En tja ik word echt op mijn tenen getrapt als je een supra/skyline/z32/sommige eclipsjes/civic type r/rx7/s2000 rice gaat noemen. Maarja je moet het zelf maar weten hoe je om gaat met het woord rice. Ik waarschuw je alleen als er iemand met een leuke eclipse langs komt met een spoiler en je gaat dat een rice auto noemen en je krijgt een dikke klap van die jongen (beetje onrealestisch maarja).
Need for Speed the Riceboy edition.
Ze waren zo op de goede weg met NFS PU, het reed zelfs redelijk realistisch (benaderde deel 1
) maar dit wordt vrees ik een val in het diepe.
Ze waren zo op de goede weg met NFS PU, het reed zelfs redelijk realistisch (benaderde deel 1
Verwijderd
Zijn er nou nog meer links bekend van die ingame footage?
De eerste kar die ik ga tunen in Underground is de Eclipse, daarna komt de Supra aan beurt
De eerste kar die ik ga tunen in Underground is de Eclipse, daarna komt de Supra aan beurt
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 02:21:
[...]
En tja ik word echt op mijn tenen getrapt als je een supra/skyline/z32/sommige eclipsjes/civic type r/rx7/s2000 rice gaat noemen.
Trek het je niet zo aan het is niet alsof jij die wagens ontwerpen hebt ofzo

Verwijderd
Me is Bi0Hazard onder papa's account
:
Dan wordt het maar een rice game! Ik vind het kicke...
Dan wordt het maar een rice game! Ik vind het kicke...
wat voor autos erin zitten is totaal onbelangrijk, et gaat mij meer om de besturing.
kan ik eindelijk me momo es een keer goed gebruiken.
Verwijderd
Ik vind allebei belangrijk. Ondertussen kots ik de ferraris en porsches wel uitMUSTIS schreef op 01 September 2003 @ 09:02:
wat voor autos erin zitten is totaal onbelangrijk, et gaat mij meer om de besturing.

Jezus hier heb je een dikke pc voor nodig
Geen informatie beschikbaar
Verwijderd
Ja, na The Fast and the Furious had ik ut ook wle gehad met Ferarri's elke keer en al die andere te dure auto's
! Japanse rice-rockets rulen
!
Verwijderd
Om het er zo uit te laten zien als de screens en om een lekkere frame rate te halen heb je denk ik ook een stevige pc nodig.Viper_4111 schreef op 01 september 2003 @ 09:44:
Jezus hier heb je een dikke pc voor nodig
Ik ga maar ff wat meer overuurtjes draaien voor een nieuwe videokaart
Sinds Gran Turismo gaat elke developer voor de japanse streetcars en zijn er bijna geen spellen die porsche/lamborghini/ferrari auto's erin hebben. De licenties van de echte sportwagen fabrikanten zijn duur, dus gaan ze voor de goedkope oplossing. De NFS serie is een uitzondering omdat EA erachter zit [die dus veel geld heeft]. Maar de NFS serie is op 1 & 5 na niet echt een indrukwekkende sim te noemen. [HP2 was wel de allerslechtste door geen patching en een gigantische hoeveelheid bugs]Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 09:33:
[...]
Ik vind allebei belangrijk. Ondertussen kots ik de ferraris en porsches wel uitGeef mij maar een game die vol zit met snelle Japanse streetcars
Maar bijna elk ander spel wat de laatste tijd uitkomt heeft wel een Skyline/RX7/Supra/NSX, en geen 911/Murcielago/550 [dit is al helemaal zo op consoles, waar de meeste spellen nu allemaal kopies van elkaar zijn qua auto-samenstelling].
Verwijderd
En van mij mag het ook nog wel even zo blijven, wat betreft de Japanse auto's in games.agentorangina schreef op 01 september 2003 @ 12:48:
[...]
Sinds Gran Turismo gaat elke developer voor de japanse streetcars en zijn er bijna geen spellen die porsche/lamborghini/ferrari auto's erin hebben. De licenties van de echte sportwagen fabrikanten zijn duur, dus gaan ze voor de goedkope oplossing. De NFS serie is een uitzondering omdat EA erachter zit [die dus veel geld heeft]. Maar de NFS serie is op 1 & 5 na niet echt een indrukwekkende sim te noemen. [HP2 was wel de allerslechtste door geen patching en een gigantische hoeveelheid bugs]
Maar bijna elk ander spel wat de laatste tijd uitkomt heeft wel een Skyline/RX7/Supra/NSX, en geen 911/Murcielago/550 [dit is al helemaal zo op consoles, waar de meeste spellen nu allemaal kopies van elkaar zijn qua auto-samenstelling].
Het voordeel is gewoon dat je met dit soort autos spectaculairder games kan krijgen. Een schademodel maken voor een ferrari is veel te duur voor een game, maar voor een toyota supra is het stukken goedkoper.
Nog een voordeel is gewoon de ontelbare aftermarket produkten voor dit soort auto's, dus lekker je auto tunen en naar eigen smaak het uiterlijk van de auto veranderen.
Natuulijk is de kick gewoon enorm groot dat je een auto kan maken die een miljoen kostende ferrari zoek kan rijden.....
Het is inderdaad zo dat er nogal wat van zulke sooryt games gemaakt worden, deze games komen meestal op al die consoles uit. noem maar eens een game die lijkt op GT die ook op de pc draait!!!
Geen informatie beschikbaar
Project Gotham Racing 2 heeft schademodellen, en een groot aantal Ferrari's (F40, F50 etc.). Het kan dus welVerwijderd schreef op 01 september 2003 @ 13:20:
[...]
En van mij mag het ook nog wel even zo blijven, wat betreft de Japanse auto's in games.
Het voordeel is gewoon dat je met dit soort autos spectaculairder games kan krijgen. Een schademodel maken voor een ferrari is veel te duur voor een game, maar voor een toyota supra is het stukken goedkoper.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
AudiRS4 schreef op 01 september 2003 @ 14:32:
[...]
Project Gotham Racing 2 heeft schademodellen, en een groot aantal Ferrari's (F40, F50 etc.). Het kan dus wel
Tuurlijk heeft het iets met realisme te maken, dat zeg ik toch. Maar zelfs in arcade racers zit een zeker vorm van realisme, maar om het dan een realistisch spel te noemen ? Nee.Verwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 20:29:
[...]
Andere vering heeft zeker wel wat met realisme te maken, dat veranderd de wegligging toch compleet..............
Dus het zou toch enige invloed moeten hebben op de manier hoe de auto's zich laten besturen.
Maar iedereen heeft zijn eigen wensen voor een spel en een ieder interpreteert realisme anders, dus de discussie is beetje zinloos denk ik
Bizarre Creations maakt de game, maar heeft inderdaad een zak geld van Microsoft gekregen om de titel exclusief te krijgen. En de schademodellen zijn vast en zeker verkregen na stevig onderhandelenVerwijderd schreef op 01 september 2003 @ 14:51:
[...]
Was dat niet een game van Microsoft = Bill Gates = teveel geld in zijn beurs = schademodel ferrari?
Maar ga nou niet roepen dat EA minder armslag heeft als Microsoft
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Trek het je niet zo aan??? Sorry hoor dat ik japanse autos een beetje heilig beschouw. Vele mensen komen bijna klaar over een ferrari etc. Nou ik dus niet. Ik vind japanse autos dus mooi (al voordat tfatf uit was).Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 08:54:
[...]
Trek het je niet zo aan het is niet alsof jij die wagens ontwerpen hebt ofzo
En mag ik mensen niet corrigeren als ze met het woordje rice verkeerd om gaan????
En ik vind het onjuist om een snelle auto rice te noemen. Of het nu een ferrari is of een toyota supra. Ja je kan een ferrari ook gewoon een rice auto noemen hoor.
En nee ik heb ze niet ontworpen maar ik heb erg veel respect voor de jappen die het wel hebben ontworpen.
DUs nogmaals sorry dat ik een passi heb voor jappanse autos en niet zoals iedereen geilt over italiaanse of duitse sport wagens. Zoals een rs6 dat vind ik dus 3 maal niks.
Verwijderd
Hmm geef mij ook maar een jap .... die heb ik veel liever dan een italiaanse of duitse auto .... vooral omdat bv een ferrari of porsche of whatever er al van zichzelf al mooi uitzien ... en om hem dan te tunen ... vind ik niet echt staan bij zulke auto'sVerwijderd schreef op 01 september 2003 @ 18:07:
[...]
Trek het je niet zo aan??? Sorry hoor dat ik japanse autos een beetje heilig beschouw. Vele mensen komen bijna klaar over een ferrari etc. Nou ik dus niet. Ik vind japanse autos dus mooi (al voordat tfatf uit was).
En mag ik mensen niet corrigeren als ze met het woordje rice verkeerd om gaan????![]()
. Ik bedoel het is toch een forum om elkaar te corrigeren,discusieren en elkaar te respecteren. En ik heb respect voor mensen die japanse autos Rice vinden. Maar ik heb geen respect voor mensen die japanse autos rice vinden en niet eens weten wat het woordje rice betekend.
En ik vind het onjuist om een snelle auto rice te noemen. Of het nu een ferrari is of een toyota supra. Ja je kan een ferrari ook gewoon een rice auto noemen hoor.
En nee ik heb ze niet ontworpen maar ik heb erg veel respect voor de jappen die het wel hebben ontworpen.
DUs nogmaals sorry dat ik een passi heb voor jappanse autos en niet zoals iedereen geilt over italiaanse of duitse sport wagens. Zoals een rs6 dat vind ik dus 3 maal niks.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 18:29 ]
Verwijderd
Omg wat is een turbodrukmeter!?Verwijderd schreef op 30 augustus 2003 @ 20:30:
misschien is het dat groene ding aan de binnenkant van de teller, misschien heeft die bak waarmee die rijdt geen NOS, weten wij veelis nogal klein onduidelijk filmpje niet,
Wil je nou zeggen dat het spel NOS gaat krijgen en geen nitro? Beter van wel
Turbo heeft niks met NOS te maken. En Nitrous Express wordt in de game verwerkt dus ja NOS!
Call me stupid maar wat is het verschil tussen NOS en nitro dan, d8 dat dat hetzelfde wasVerwijderd schreef op 01 september 2003 @ 18:38:
[...]
Omg wat is een turbodrukmeter!?
Wil je nou zeggen dat het spel NOS gaat krijgen en geen nitro? Beter van wel
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Jaja, ok maar ik bedoel zo van dat ze het "woord" NOS gaan gebruiken in de game. In plaats van Nitro. En ik zou het niet echt weten of dat hetzelfde is.
Het ampele feit dat er nitro's in zitten staat me al niet aan.
The Fast and the Furious heeft wel wat losgemaakt, zeg.
The Fast and the Furious heeft wel wat losgemaakt, zeg.
ja ze hebben licenties om het woor nos te gebruiken ook momo
en meer ;D ( vast ook K&N luchtfilters
)
download nu 9 minuten ingame footage
( zeg zo wel of het wat is ;D
het ziet er wel leuk uit
ondanks je alles niet zo goed kan zien met die cam rips ;p
download nu 9 minuten ingame footage
het ziet er wel leuk uit
ondanks je alles niet zo goed kan zien met die cam rips ;p
[ Voor 62% gewijzigd door BruceLee op 01-09-2003 19:45 ]
Verwijderd
Jah 'Nitro' is echt zo'n n00b woord. Als ze NOS (Nitrous Oxide System) gebruiken is het vet want het bestaat gewoon ook en shit. Kan ook n2o (Nitrous Oxide) genoemd worden.Bi0Hazard schreef op 01 September 2003 @ 18:50:
Jaja, ok maar ik bedoel zo van dat ze het "woord" NOS gaan gebruiken in de game. In plaats van Nitro. En ik zou het niet echt weten of dat hetzelfde is.
Nitro en NOS is dus zelfde maar Nitro is dus lulkoek en NOS bestaat echt.

NOS is dus heel vet, is al iets van 30 jaar heel populair ofzo
Verwijderd
ALs dit een street legal word met een betere code. ipv hotter de stotter om niks dan zal ik dit wel heel erg vet vinden. Ik hoop wel niet dat het te arcade word ala midnight club II want dat vond ik toch jammer. (bv dat je op 2 wielen kan rijden de hele tijd en dat soort onzin).
auto vind ik er nog goed uit zien hoor
en, ja het word toch behoorlijk arcade
en, ja het word toch behoorlijk arcade
[ Voor 38% gewijzigd door BruceLee op 01-09-2003 23:16 ]
Dit topic is gesloten.