[PC] Need for Speed Underground

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.527 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dork ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:51
Bij deze game zal zeker weer geen goeie damage effecten hebben. :(

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 22 June 2003 @ 20:26:
Over het geluid, ik hoop dat ze het niet al te mooi maken, der zitten al scheuren in de gipsplaten tegen m'n plafond. :+
LOL :) .... Mooie bass + Fluit achtig geluid van de turbo is nooit verkeerd ;)

Kan niet wachten tot ik in me Mitsubishi Lancer Evolution rondrij :) als die er dan ook in komt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ps2 versie wordt onderhanden genomen door ea blackbox en de pc versie ook
de andere versies komen van andere ea studios af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ben benieuwd of hij ook op de XBox komt met Live! functie ofzo :)

en anders gewoon op de PC..
Ik hoop dat je gewoon je eigen ride kan bouwen en dan multiplayer spelen, dat lijkt me echt gaaf.. tegen je vrienden, en dan f*ck, hij is sneller.. en dan weer tunen om hem de volgende keer eruit te rijden.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:52
Zover ik zag op t 2de filmpie, de E3 Ingame movie:

-Nogsteeds brak motorgeluid, enigste verschil is dat er nou een turbogeluid doorheen is gemixed

-nog steeds geen damage models.....

Vraag me af of dat nog wordt veranderd

[ Voor 11% gewijzigd door -LA- op 24-06-2003 12:06 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
-LA- schreef op 24 June 2003 @ 12:06:
Zover ik zag op t 2de filmpie, de E3 Ingame movie:

-Nogsteeds brak motorgeluid, enigste verschil is dat er nou een turbogeluid doorheen is gemixed

-nog steeds geen damage models.....

Vraag me af of dat nog wordt veranderd
Welk 2de filmpje..... Ik ken alleen het filmpje dat nogal op een Intro lijkt en niet ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:52

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Pff, wat een brak geluid van de motor zenne. In de trailer was het geluid toch veel mooier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

lol hier stond iets doms

maar ook goeddat hij weer voor de pc komt hopelijk word deze beter uitgewerkt als hp2

er zit een celica in :D

[ Voor 172% gewijzigd door BruceLee op 25-06-2003 15:09 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hoop dat de car-mod functie een beetje leuk geimplementeerd is, eventueel (liefst) met echte merken e.d., en bumper van een ander merk auto op je eigen bak zetten e.d. zou ook erg leuk zijn :)

Dat turbo-geluid klopt inderdaad voor geen reet, dan moet je de auto juist niet meer horen 'grommen' maar alleen fluiten...

[ Voor 25% gewijzigd door pagani op 25-06-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op 22 juni 2003 @ 17:19:
iemand een idee welke autos hier allemaal inzitten ?

(of zie ik het over het hoofd)
Als je eventjes goed kijkt zag je al zekers staan dat er een Toyota Celica in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I Like The Movie 8) The Fast And The Farious 8) And 8) I Like The Movie 2 Fast 2 Farious 8) I Think I Like This Game !!!!!!!!!!!!!!! 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Thufir_Hawat schreef op 22 juni 2003 @ 20:47:
Q1 2004 : Eerste 3 maanden van 2004.

Ergens in juli 2004 dus. ;)
Eerste 3 maanden van 2004...Januari, Februari en Maart

Hoe the piep kom jij op juli dan :/

[ Voor 3% gewijzigd door BlizzarD op 01-07-2003 15:14 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 22:07

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Wel leuk allemaal, al die rice cars (jargon voor japanse auto's :)), maar ik mis eigenlijk het betere american muscle werk...dus de brommende V8 motoren ipv schreeuwende japanse 4 cilinders... dus deze jongens:

Afbeeldingslocatie: http://pw1.netcom.com/~mopar/Carlisle/Carlisle2000/GTX/71gtx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bloodsweatandgears.com/images/member/068t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.draglist.com/photoimages/Photos-RayRay/Full%20Size/dynocoug.jpg
Afbeeldingslocatie: http://medlem.spray.se/hallo2/photos/must734.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fierrosarg.hypermart.net/Fotos%20de%20autos/Autos/corvete78.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.online.no/~kjpette/hvk/camaro.jpg

In NFS3 waren veel van deze patsers door hobbyisten gemaakt, sommige goed, sommige slecht... maar ik zou het liefste zien dat ze er 'native' in zitten, en dat ze echte motorgeluid samplen :9~ :7 _/-\o_ _/-\o_ :) :9 :*) :9~ _/-\o_

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 15:07

Wom

In Motorcity zaten er veel van deze soort muscle cars, maar je weet denk ik wel hoe dat afgelopen is :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DynaMikeY schreef op 06 juli 2003 @ 18:21:
Wel leuk allemaal, al die rice cars (jargon voor japanse auto's :)), maar ik mis eigenlijk het betere american muscle werk...dus de brommende V8 motoren ipv schreeuwende japanse 4 cilinders... dus deze jongens:

[foto's van Amerikaanse krachtpatsers]

In NFS3 waren veel van deze patsers door hobbyisten gemaakt, sommige goed, sommige slecht... maar ik zou het liefste zien dat ze er 'native' in zitten, en dat ze echte motorgeluid samplen :9~ :7 _/-\o_ _/-\o_ :) :9 :*) :9~ _/-\o_
Tja, dan hoef je dit spel niet te kopen. Zitten alleen van die fast en furious blikken in, wat ik zelf wel een leuk uitgangspunt vind voor een spel :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
achja, ik kan ook nie w8ten, dus voorlopig midnight club 2 spelen, zie ook [rml][ PC] Rockstar Games -> Midnight Club 2[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY

DynaMikeY

1976 Kever 1300

AudiRS4 schreef op 06 July 2003 @ 18:24:
In Motorcity zaten er veel van deze soort muscle cars, maar je weet denk ik wel hoe dat afgelopen is :)
Helaas helaas :( Concept was erg gaaf... maar niet popi genoeg denk ik...

Maar 'ondanks' de rijstbakken vind ik em toch wel gaaf hoor...

* DynaMikeY heeft zelf IRL een Honda Civic :)

[ Voor 25% gewijzigd door DynaMikeY op 06-07-2003 20:12 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ vindt het iig een leuk idee van EA... en EA kennende komt er vast ook wel iets leuks uit naar voren...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

En welke missen we weer...de Skyline :(

Die bak is echt zooooo vet. :9~

En wat die Amerikaanse paardekrachten betreft...in TFATF en in 2F2F zorgen die wel voor het "happy end" van de film. Denk daar maar eens over na :Y)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOD-Killer ik hoop niet dat het systeemin je Sig je game Systeem is want dan kan jij alleen maar van de plaatjes op het internet genieten. Want dat systeem is ECHT niet snel genoeg om het zelfs in 640*480 alles low te spelen. Sorry Vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd firescape :)
Maar ik vind die zogenaamde "Ricers" van jullie toch wel awesome als straat race bak :)
btw. die trailer is ook bijna compleet uit 2f2f gejat (deel 1 of 2.. kweenie meer)
daar springen ze ook over een brug heen. (dan drukken de andere lui ook de NoS in :))
Maar toch.. Dit spel gaat rulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:00
DynaMikeY schreef op 06 juli 2003 @ 20:11:
[...]

Helaas helaas :( Concept was erg gaaf... maar niet popi genoeg denk ik...
Hmm? MCO heeft een jaar succesvol gedraait hoor :P
Weliswaar kon je alleen meedoen als je in de VS of Canada woonde maar het was erg populair :) Ze zijn er net deze maand mee opgehouden omdat EA zich wilde gaan richten op de ontwikkeling van andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Phreak schreef op 06 July 2003 @ 21:23:
[...]

Hmm? MCO heeft een jaar succesvol gedraait hoor :P
Weliswaar kon je alleen meedoen als je in de VS of Canada woonde maar het was erg populair :) Ze zijn er net deze maand mee opgehouden omdat EA zich wilde gaan richten op de ontwikkeling van andere games.
Nou...een game na een jaar al stopzetten vind ik geen succes! Everquest loopt al jaren, evenals Startcraft en Warcraft...

En je kon er ook buiten de USA en Canada aan meedoen... ik heb zelf 2 maanden meegedaan...en HELEMAAL verslaafd geweest. Dat was de beta test periode (sept & okt 2001), dus dat is misschien niet representatief.

Ik zit in de detachering, en was in sept en okt dat jaar toevallig 'op de bank'... heb dus alleen maar MCO zitten spelen die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
BlizzarD schreef op 01 July 2003 @ 15:13:
[...]

Eerste 3 maanden van 2004...Januari, Februari en Maart

Hoe the piep kom jij op juli dan :/
Hoeveel spellen komen er ook daadwerkelijk netjes op de aangegeven releasedatum uit? Het grootste deel wordt nog wel uitgesteld.

Bovendien heb ik liever dat ze een maandje of 3 er langer aan werken dan dat het een Need for Speed 6: Hot Persuit 2 deel 2 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op 06 July 2003 @ 18:25:
[...]

Tja, dan hoef je dit spel niet te kopen. Zitten alleen van die fast en furious blikken in, wat ik zelf wel een leuk uitgangspunt vind voor een spel :)
Als je 2 fast 2 furious hebt gezien dan zie je ook dat daar van die "real-american-horse-power" bakjes in zitten. Het zou te gek zijn als die hier ook in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:54

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dit zier er weer zeer gruwelijk uit :) Ik ben altijd al fan geweest van de NFS series, alhoewel 5 een stukje minder was en 6 een van de beste opties (TV view bij replays) miste. Als ik die graphics zo bekijk krijgt m'n 9700 Pro 't weer druk.. en dat vindt ik helemaal goed :D

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh my god, dit wordt de game van me dromen. _/-\o_

Check dit stukkie op gamespot :o
We were able to try out the next Need for Speed game at the recent Camp EA press event. In terms of its concept, Need for Speed Underground is quite a bit different from the previous games in the series. Instead of putting the focus on high-performance cars such as Ferraris and Lamborghinis, the development team has decided to base the game on street racing and enhanced versions of everyday cars, like the Ford Focus. One of the most interesting aspects of the game in its current state is the level of customization available in the cars.

There are literally hundreds of different ways to modify your vehicle to make it look unique among a pack of street racers. You can add decals; create and layer vinyl schemes; change the front and rear bumper; add skirts, spoilers, and scoops; choose between a regular hood and a carbon-fiber hood; and even change the color of the neon underneath the car. You can also make various performance adjustments to your car by changing the engine, nitrous, tires, brakes, and more. There's an insane level of customization in the game, but Electronic Arts wanted to make sure that the vehicles were actually representative of the kind of cars that modern street racers use.

At the moment, there are three different gameplay modes in Need for Speed Underground: drag race, career, circuit race. The PlayStation 2 version of the game also features four-player online multiplayer support. The game will feature one more additional mode, but EA has chosen not to reveal it at this time. The demo we were given focused mainly on the drag race mode, which is pretty self-explanatory--you'll have to drive your car at incredibly high speeds down a straightaway while avoiding various types of obstacles and making jumps off strategically placed ramps. In this type of race, it's crucial to shift properly, since it gives you a slight boost in speed, and, of course, using your nitrous when there aren't any obstacles in sight can also be beneficial.

The most impressive aspect of Need for Speed Underground is undoubtedly its visuals. The development team brought in a visual-effects supervisor from Industrial Light and Magic who worked on the pod race sequence in Star Wars: Episode I and special-effects sequences in other films. The result is an impressive array of effects that help convey a great sense of speed. One of the most noteworthy effects we've seen in the game is the way it presents wet pavement--the lighting and reflections look so realistic in some cases that it almost resembles full-motion video. The car models are also quite impressive, but the development team still needs to smooth out some issues with the frame rate and some odd color-banding effects. There will also be two levels of damage in the game--one that creates scratches and another that causes dents in the sides of the car.

Need for Speed Underground is scheduled for release this fall on the PlayStation 2, GameCube, Xbox, and PC. A Game Boy Advance version of the game is also in development.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En DEZE screen moet je helemaal zien! :9~

Hopelijk wordt de engine sound van de carz mooi als ut game-developing klaar is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Ik heb alleen nog helemaal geen traffic gezien

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

The demo we were given focused mainly on the drag race mode, which is pretty self-explanatory--you'll have to drive your car at incredibly high speeds down a straightaway while avoiding various types of obstacles and making jumps off strategically placed ramps.
jumpen met die bakken, hmz das minder
hoop niet dat dat in de career mode zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Dit wordt een damn vet spelleke. Street Legal ken dan wel in de prullenbak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bi0Hazard schreef op 26 July 2003 @ 18:57:
Dit wordt een damn vet spelleke. Street Legal ken dan wel in de prullenbak!
eeeeeh nee :Z Het gaat nog heeeeeel lang duren en er is nog natuurlijk de kans dat het game gaat zuigen, laten we maar hopen van niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 20:38:
[...]

eeeeeh nee :Z Het gaat nog heeeeeel lang duren en er is nog natuurlijk de kans dat het game gaat zuigen, laten we maar hopen van niet. :|
met zo'n lange ontwikkelingsperiode is de kans nihil om te falen of het is de budgetafdeling 8)7

ik hoop erop dat je je auto ook nog is kan verlagen en van mij apart zo laag dat er vonken onder je auto vandaan komen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2003 @ 22:50:
[...]

met zo'n lange ontwikkelingsperiode is de kans nihil om te falen of het is de budgetafdeling 8)7

ik hoop erop dat je je auto ook nog is kan verlagen en van mij apart zo laag dat er vonken onder je auto vandaan komen })
Een lange ontwikkelingsperiode hoeft niet veel te zeggen. Bij Freelancer kwam het goed, maar bij spellen als Daikatana en Heart of Darkness niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Ik wil dit spel.. Ziet er zo mooi uit :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Alle NFS games zijn toppie! En ik twijfel niet dat deze dat ook wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Het lijkt me echt een bizar mooie/leuke game :9~ . NFS vind ik over het algemeen een beetje teveel Arcade al vallen de laatste versies wel mee. Ik hoop dat dit weer net iets realistischer wordt ... maar dan toch weer niet té realistisch :*) :?

naja we moeten nog ff afw8en ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Deze wordt goed :9

Hoe zit het met de inet mp?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Laatst online: 22-06 11:19
hopelijk komt de nissan skylin er in die auto ownd :Y) :7

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette game, duurt alleen nog zo lang :(

Dashboard view wil ik wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bi0Hazard schreef op 27 July 2003 @ 12:43:
Alle NFS games zijn toppie! En ik twijfel niet dat deze dat ook wordt!
Mwah, van de delen die ik ken (volgens mij allemaal behalve 1) vond ik alleen Hot Pursuit I en Porsche top, vooral Porsche heb ik erg veel plezier aan beleefd (voor mij de leukste racegame die ik ooit gespeeld heb!). Of deze nieuwe een topspel wordt... we zullen wel zien! Als het maar minder arcade is dan Hot Pursuit II, daar ben ik echt niet kapot van.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik denk dat dit behoorlijk arcade word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 28 July 2003 @ 16:43:
ik denk dat dit behoorlijk arcade word :D
Neeeeheeeee. |:(

De auto's in het spel kun je zwaar aanpassen en uuuh etc. Dus het moet wel een simulation game worden. Als het GEEN simulation wordt, ga ik persoonlijk de baas van EA games vermoorden... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 18:09:
Neeeeheeeee. |:(

De auto's in het spel kun je zwaar aanpassen en uuuh etc. Dus het moet wel een simulation game worden. Als het GEEN simulation wordt, ga ik persoonlijk de baas van EA games vermoorden... :|
simulation?
EA?

hahahaha >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

w00t!! Dit spel ziet er goed uit, damn zeer bruut _o_ :9~

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik snap nog niet helemaal waarom iedereen zit te flippen met dit spel :p Standaar PR gepraat "hundreds of custimizations". Wat ze dan bedoelen is dat je je auto wel 20 kleuren kan geven, met 5 verschillende bandjes, en 4 verschillende paint schemes. Dus wat doen ze dan? 20x5x4 = 400 verschillende mogelijkheden.

Verder vind ik die screenies maar matig, reflectie is helemaal fout, alles is uberdonker in de straat, en dat plaatje hierboven mag ik van hopen dat die blur is toegevoegd met PS anders is het super irritant racen, net als met DTM race driver.

Niet dat ik niet wil dat het een cool spel wordt, maar iedereen zit hier beetje te flippen over paar screenies en een filmpje dat ik al vond schokken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 13:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Er zijn nu ook screenshots van de pc versie beschikbaar >:) http://www.gamer.nl/nieuws/18665

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=10916

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

w00t! El neato! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ben ik de enige die die screens lelijk vind?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

WHHAHAHAHAHAHAHAHAH LELIJK.. :( :X })

Je bent wel gek dan hoor :/ :| 8)7

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Maybe wel beeeetje lelijk maar de game is nog LANG nie klaar :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:58

-ET-

Phone Home

Ik lees nu wel op Gamer.nl dat hij in de herfst van dit jaar klaar moet zijn. Dus dat LANG valt ook wel weer mee
NFS: Underground zal deze herfst in de winkels verschijnen voor de PC, consoles en GBA.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Opzich zijn het best mooie screens alleen de auto´s zijn niet echt vlak dus te hoekig. Maar er kan nog veel gebeuren dus

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
R-B schreef op 09 August 2003 @ 11:13:
WHHAHAHAHAHAHAHAHAH LELIJK.. :( :X })

Je bent wel gek dan hoor :/ :| 8)7
ik vindt ze ook lelijk, veels te hoekerig en teveel tanden, moet veel smoother kunnen.

maar dit verklaart bij R-B alles,
Specs: 600 mhz, 384 DDR Ram en Geforce 2 mx 200 64 mb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khoop wel dat er schade aan autos kan krijgen, anders hoef ik het niett :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ook een toeval ik speel net voor de 2e x nfs hp2, net weze spelen (had em al een x uitgespeeld) ik op got kijken huh nfs..... ff checke en ja hoor de opvolger, en het idee en uiterlijk zoals ik nu gelezen/gezien heb ziet er zeer gaaf uit ben benieuwd, hopelijk spelen ze wat meer in op het be the cop mode (weer terug naar aanhouden i.p.v. beuken en een mp optie) wat ik zoizo belangrijk vind, goede mp optie's voor internet/lan games, en de single player heb ik tot nu toe niks over te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duncanvdlinden schreef op 10 August 2003 @ 00:44:
[...]

ik vindt ze ook lelijk, veels te hoekerig en teveel tanden, moet veel smoother kunnen.

maar dit verklaart bij R-B alles,
Specs: 600 mhz, 384 DDR Ram en Geforce 2 mx 200 64 mb. ;)
Pestkop :( You don't know what it's like to have a f00ked up system... :/

@gast waarvan ik de naam niet weet omdat ik op postreply heb geklikt en dit niet post met de quickreply dinges: ja er zal schade zijn aan auto's, check me post waar ik gamespot heb gequote. 't Is nogal laat, dus ik ga even me tukje doen als je het niet erg vind.

Welterusten heren. :O

edit:
ok, misschien slaap ik niet :|

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
voor veel screenshots van nfs underground klik hier 5 pagina's vol met screenshots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:45
het is genomen op 640x480 en bij 16 bits daarom zien de screens er niet smooth uit maar als je daar tussendoor kijkt zie je een game die heeel mooi gaat worden.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
hoe weet je dat het 640x480 en 16 bits genomen is? Bovendien doet de resolutie niets met het aantal polygonen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlAcKAddeR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 13:28
Postov schreef op 18 August 2003 @ 19:02:
hoe weet je dat het 640x480 en 16 bits genomen is? Bovendien doet de resolutie niets met het aantal polygonen :p
't lijkt me redelijk logisch dat ze sowieso in een redelijk vroeg stadium geen pic's van hoge kwaliteit gaan maken.
- om de concurrentie in de illusie te houden dat ze een lelijke game gaan maken :P
- omdat ze hoogstwaarschijnlijk de hoogste kwaliteitsniveau's als laatste zullen proggen omdat deze het meest gevoelig is voor bugs gezien het feit dat er door een 8x AGP kaartje 8 keer zoveel data kan (moet :P) als een 1x AGP kaartje.

'k kan zelf niet w88 tot EA komt met de game, de vorige 2 delen heb ik compleet grijs gespeeld en ik vin het idee van streetracen best geniaal. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postov schreef op 28 juli 2003 @ 22:30:
Verder vind ik die screenies maar matig, reflectie is helemaal fout, alles is uberdonker in de straat, en dat plaatje hierboven mag ik van hopen dat die blur is toegevoegd met PS anders is het super irritant racen, net als met DTM race driver.

Niet dat ik niet wil dat het een cool spel wordt, maar iedereen zit hier beetje te flippen over paar screenies en een filmpje dat ik al vond schokken. :p
Hoe kun jij nu zeggen dat het super irritant racen is met die blur?? Dit is een screenshot = staat stil ........... Ik weet haast wel zeker dat jij dat effect nog niet in beweging hebt gezien (ik ook niet by the way :P ).
Trouwens, als je kijkt naar de nieuwere screenshots dan zie je ook dat de reflectie zeker wel klopt.

Ik volg vanaf het begin dit spel al, omdat ik helemaal gek ben op dit soort rice-cars. Eindelijk een racegame waar geen ferrari's en lambo's in zitten.
Lekker je Mitsubishi Eclipse of Nissan Skyline tunen met echt bestaande onderdelen, heerlijk!
Ik weet haast wel zeker dat Street Legal de kast in kan als deze vette game uit is!

Dit word de ultieme tune game, met vette graphics, super uitgebreide tune mogelijkheden, 20 verschillende auto's en .....last but not least...online multiplayer, dus lekker online drag racen met je eigen gebouwde rice-burner >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 14:30:
[...]

Hoe kun jij nu zeggen dat het super irritant racen is met die blur?? Dit is een screenshot = staat stil ........... Ik weet haast wel zeker dat jij dat effect nog niet in beweging hebt gezien (ik ook niet by the way :P ).
Trouwens, als je kijkt naar de nieuwere screenshots dan zie je ook dat de reflectie zeker wel klopt.
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb niets heb tegen NFS of EA. Kheb zelf de orginele NFS3 hot pursuit en das 1 van m'n meest gespeelde spellen, uren plezier aan beleeft. Maar de daarop volgende NFS games vond ik maar zeer matig, grafisch zag het er meestal wel ok uit, zoals met de meeste EA games, maar qua gameplay ver van goed.

Nu zie ik deze nieuwe screenshots waar ze duidelijk de overbelichtte auto's wat gefixed hebben, maar ook het detail van de auto erg omlaag gehaald. Als je kijkt naar Street Legal Redline Racing dan zitten daar veel mee polies in en dan vinden de meeste lui Street legal een lelijk spel, wat moet je dan van dit vinden?

En over die blur, das wel leuk in de game zelf, zoals b.v. bij MotoGP2 maar dan moet de hud wel normaal blijven, anders kan je dus helemaal niet lezen wat er staat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postov schreef op 20 augustus 2003 @ 15:06:
[...]

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb niets heb tegen NFS of EA. Kheb zelf de orginele NFS3 hot pursuit en das 1 van m'n meest gespeelde spellen, uren plezier aan beleeft. Maar de daarop volgende NFS games vond ik maar zeer matig, grafisch zag het er meestal wel ok uit, zoals met de meeste EA games, maar qua gameplay ver van goed.

Nu zie ik deze nieuwe screenshots waar ze duidelijk de overbelichtte auto's wat gefixed hebben, maar ook het detail van de auto erg omlaag gehaald. Als je kijkt naar Street Legal Redline Racing dan zitten daar veel mee polies in en dan vinden de meeste lui Street legal een lelijk spel, wat moet je dan van dit vinden?

En over die blur, das wel leuk in de game zelf, zoals b.v. bij MotoGP2 maar dan moet de hud wel normaal blijven, anders kan je dus helemaal niet lezen wat er staat :p
Meer polygonen hoeft niet automatisch een mooier spel te betekenen. De auto's van Street Legal zien er prima uit, maar de omgeving is niets (geen detail, geen goede belichting, slechte textures etc). Vandaar dat veel mensen het niets vinden.

Ik zit hier erg op te wachten, maar ook ik vind het er niet super uitzien. Het lijkt wel alsof de screenshots van een PS2 komen want het is allemaal een beetje low-res. Als het wel PC werk is dan kunnen we altijd anti-aliasing aanzetten om in ieder geval die kartelrandjes weg te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postov schreef op 20 August 2003 @ 15:06:

Het is gewoon jammer dat er zoveel screenshots tussen zitten die van een slechte kwaliteit zijn. Ik vind dat het met het aantal poli's echt wel snor zit. De wagens zien er zeer strak uit op de betere screenshots en zijn heel makkelijk te herkennen.

Het word echt smullen als deze game uit is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik heb er alle vertrouwen in dat het final product wel heel wat mooier afgewerkt zal zijn hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal maar kappen met miereneuken :)

Als je die screens ziet wil je toch gelijk deze game spelen.
Textures dit, poly's dat, bla bla, wat een geouwehoer.

Gewoon wachten tot ie uit is, praten we dan verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 17:32:
Allemaal maar kappen met miereneuken :)

Als je die screens ziet wil je toch gelijk deze game spelen.
Textures dit, poly's dat, bla bla, wat een geouwehoer.

Gewoon wachten tot ie uit is, praten we dan verder.
Dan kunnen we nog lang wachten met praten :+

Verwijderd

Voor iedereen die nog een leuk achtergrondje wil van NFS:U

http://www.nfs-planet.de/images/nfs7/wallpaper/001_1024.jpg

Dit zijn de Mitsubishi Eclipse en het meisje uit het gerenderde filmpje van NFS:U.

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Is die ook zonder die reclame voor die site verkrijgbaar? :X

Verwijderd

Niet dat ik weet :(
Die reclame rechtsboven is makkelijk weg te photosoepen, rechtsonder word wat moeilijker, maar wie weet kan een of andere photosoep-guru het fixen?

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40
iemand die iets weet over systeem eisen, want ik wil em graag spelen, alle versies vanaf 2 gespeelt _/-\o_ maar ja, ik hoop maar dat m'n geforce 3 dit trekt :X

Last.fm
Films!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Vergelijk zo maar een beetje met HP2 de systeem eisen...Hij wordt gebouwd op die engine dus.. En misschien moet je er een beetje bijrekenen vanwege die nieuwe reflectie zooi op de weg enz lol. Maja de precieze systeem eisen zijn volgens mij nog niet bekend?

• GleNnoS_
  • Laatst online: 13-09 23:10
ONW@GE GAME!!!!!!!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

en waar basseer jij dat op? nfs was wel vaker mooi en die shit, maar gameplay..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Street Racen is OWNAGE! Ik vind alles wat ermee te maken heeft vet :)

Verwijderd

Bi0Hazard schreef op 21 August 2003 @ 20:42:
Street Racen is OWNAGE! Ik vind alles wat ermee te maken heeft vet :)
The Fast & the Furious was ook zo geil als de neten :9~

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Jep en 2F2F ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel trek in een demo van NFS:U , weet iemand misschien of hier iets over bekend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40
Bi0Hazard schreef op 21 August 2003 @ 18:59:
Vergelijk zo maar een beetje met HP2 de systeem eisen...Hij wordt gebouwd op die engine dus.. En misschien moet je er een beetje bijrekenen vanwege die nieuwe reflectie zooi op de weg enz lol. Maja de precieze systeem eisen zijn volgens mij nog niet bekend?
ohw dan :Y) NFS:hp2 kon ik makkelijk aan, 1280x1024 @ high, ddus dan lukt dit ook wel :9~

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DynaMikeY schreef op 06 July 2003 @ 18:21:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Om even jou te corrigeren. Rice cars zijn autos met veel show en no go. En ja die bestaan er veel maar je begint echt op mijn tenen te trappen wanneer je een toyota supra,nissan skyline,mazda rx7,mitsubishi eclipse of gt2003 of een honda s200 rice begint te noemen. En nog iets een v8 zegt net niks hoor. Soorry dat ik het zeg maar een 4/6 cilinder met twin turbo erin gaat vaaaak sneller dan een v8. Mijn broer heeft een auwe amerikaanse bak met een v8 erin. Nou nou dat gaat net niet tenzij je echt de pedal to the medle douwt dan schiet tie wel vooruit maar hoger dan 150 km dat is een no no.

En midnight club 2 is een leuke race spel erg arcade achtig na een tijdje maar wel super met ook een supra erin en een ouwe muscle car (1tje maar). Het is wel grappig als je een burnout maakt (met die ouwe auto) en dan optrekt gaan de voorwielen omhoog. Dat vind ik wel leuk :) :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Laatst online: 13-09 23:10
die trailer is vet ;) je kan gewoon je hele auto betermaken dat ownd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

weet iemand of dat filmpje van nfsu op de duitse versie van gamers ofzo op die dvd bij dat blad zta nieuw filmpje

heeft iemand dat al op ient gezien ? http://www.nfs-planet.de/...es/nfs7/tmp/pcgames01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 20:51:
[...]

Om even jou te corrigeren. Rice cars zijn autos met veel show en no go.
Dat is foutief :P een rice car is gewoon een Japanse auto, een merk uit het verre oosten. Het heeft niks met "show en no go" te maken.
weet iemand of dat filmpje van nfsu op de duitse versie van gamers ofzo op die dvd bij dat blad zta nieuw filmpje

heeft iemand dat al op ient gezien ? http://www.nfs-planet.de/...es/nfs7/tmp/pcgames01.jpg
Yep, dat fillempie zat inderdaad op de DVD bij het Duitse blad PCGames. Het was een nieuw filmpje, welke die mensen van dat blad hebben gemaakt van een demo/preview versie van NFS:U.
Ik heb het blad niet gekocht, heeft iemand anders dat filmpje in zijn/haar bezit??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik heb dat Duitse blad gekocht (PCGames) met het filmpje op DVD.
Ik zal vanavond als ik thuis ben het filmpje gelijk bekijken, ben zeer benieuwd!

Het is dus echt nieuwe ingame footage :9~

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2003 @ 09:12:
Dat is foutief :P een rice car is gewoon een Japanse auto, een merk uit het verre oosten. Het heeft niks met "show en no go" te maken.
Voor zover mij bekend is zijn rice cars toch echt auto's met de nodige spoilers, verlagingen, bredere banden, grotere velgen, en dan met een gewoon standaard motortje erin. Als jij een andere definitie voor rice cars hanteert, dan handelt het hier dus gewoon om een miscommunicatie door onduidelijke definities ;)

Even weer over het spel: te oordelen naar de screenies en het filmpje, kunnen we straks onze pimp auto's in het topique Foute Tuning plaatsen. Nu eerst nog even kijken of we straks zelf de auto's kunnen spuiten. Dan wordt de mijne pimpelpaars met in knalgele letters PIMP op de zijkant :+
Als ze hot pursuit erin doen, mogen ze van mij wel weer het systeem veranderen zoals ze dat gebruikten in NFS: HP2. Die politie was echt te irritant, zeker als je in het begin van je carriere nog in langzame bakken moest rijden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 16:39:
Hehe, ik heb dat Duitse blad gekocht (PCGames) met het filmpje op DVD.
Ik zal vanavond als ik thuis ben het filmpje gelijk bekijken, ben zeer benieuwd!

Het is dus echt nieuwe ingame footage :9~
mischien mogelijk hem te sharen met de rest van de NFSU freakz? :9 _/-\o_

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:15
Deze game moet ik hebbuh! :)

Verwijderd

KarreMania schreef op 28 August 2003 @ 01:10:
[...]

mischien mogelijk hem te sharen met de rest van de NFSU freakz? :9 _/-\o_
mee eens })

Verwijderd

Voor zover mij bekend is zijn rice cars toch echt auto's met de nodige spoilers, verlagingen, bredere banden, grotere velgen, en dan met een gewoon standaard motortje erin.
" but unlike previous games it will not focus on European exotics, it is firmly entrenched with Japanese exotics sometimes affectionately called ‘rice mobiles’ " :)

Zo, filmpje gister getsjekt en ik moet zeggen .... :9~ :9~ ziet er heerlijk uit! Het is nog van een vroege build, het schade-model zat er nog niet in, maar de graphics zijn ECHT RETESTRAK!

- De reflecties zijn echt super mooi in beeld gebracht!

- De lichteffecten zijn super realistisch!

- Er komen ook jumps in voor ala 2Fast 2Furious (open bruggen dus).

- Gigantisch hoge snelheden (ik heb het blur-effect nog niet gezien helaas).

- Het tunen lieten ze ook een stukje zien. Verschillende soorten koplampen, achterlicht-units, dak-scoops etc etc.

- Als ik het goed gezien heb dan kun je de auto in 4 verschillende layers bekladden/verfen/spuiten etc.
BV. layer 1 = paars, layer 2 = striping 1, layer 3 = reclame teksten etc. (ik weet niet of ze dit gaan veranderen ofzo).

Dit wordt echt DE race/tune game die je moet hebben! :9~ _/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~

Ik moet even zien of ik ergens die filmpjes online kan zetten. Het waren maar een paar kleine bestandjes, maar dat stond schijnbaar gelijk aan een uur aan filmpjes ofzo..... Ik zal er vanavond naar kijken, ik wil dit mijn mede rice-car/nfs-freaks niet achterhouden natuurlijk ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 11:30 ]

Verwijderd

Hier is nog een link naar een nieuwe preview van NFS:U voor de PS2, staan ook wat nieuwe screens bij!

http://www.3davenue.com/index.php?mod=article&id=119

Verwijderd

Woei die review klinkt erg goed :9

• dominic
  • Laatst online: 14:42

dominic

will code for food

In het begin had ik niet zo'n hoge pet op van dit spel, was te bang dat er te weinig auto's in zouden zitten. Maar aan de spec's en screens te zien hebben ze het arsenaal aan auto's en onderdelen toch redelijk uitgebreid.

Ik denk dat mijn ps2 hier wel blij mee is wanneer hij uitkomt. Toch zit ik ook nog te wachten op Gran Turismo 4, waarin we hopelijk dit soort customization ook gedeeltelijk terug zullen gaan zien.

[ Voor 4% gewijzigd door dominic op 28-08-2003 09:58 ]

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 09:52:
Woei die review klinkt erg goed :9
PREview ;) :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 09:27:
[...]

- Als ik het goed gezien heb dan kun je de auto in 4 verschillende layers bekladden/verfen/spuiten etc.
BV. layer 1 = paars, layer 2 = striping 1, layer 3 = reclame teksten etc. (ik weet niet of ze dit gaan veranderen ofzo).
dit vind ik juist nep ik wil zelf kunnen kiezen, en niet uit verschillende layers kiezen, laat mij lekker zelf de print/text maken en eropzetten en dan zelf de kleur bepalen dit is toch echt niet zo heel moeilijk te fabriceren in de game lijkt me, verder vink ik nfs hp2 al uber gister weer helemaal uitgespeeld :D dus deze moet al helemaal kick ass worden :*)

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Lol Barbatruuk schiet eens op met da filmpie :P ! j/k

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 12:58:
[...]dit vind ik juist nep ik wil zelf kunnen kiezen, en niet uit verschillende layers kiezen ....
Koop je toch lekker een ander spelleke waar je wel in kan kliederen, Mario Paint ofzo :+

Moet eerst werken, daarna krijgen jullie fillumpie >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 14:07 ]

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 12:58:
[...]

dit vind ik juist nep ik wil zelf kunnen kiezen, en niet uit verschillende layers kiezen, laat mij lekker zelf de print/text maken en eropzetten en dan zelf de kleur bepalen dit is toch echt niet zo heel moeilijk te fabriceren in de game lijkt me, verder vink ik nfs hp2 al uber gister weer helemaal uitgespeeld :D dus deze moet al helemaal kick ass worden :*)
Da ben ik helemaal met je eens, ze zouden eigelijk een soort ingame photoshop moeten maken waarbij je iedere model van een auto kan openen en hem helemaal naar eigen smaak painten, zoals een eigen logo erop ofzo, da zou pas kewl zijn >:) !

Als je die trailer bekijkt heb je net het gevoel dat je zit te kijken naar 2fast2furius, eg mooi ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PeterSelie op 28-08-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, hier even een nieuwtje, in het karige wereldje van NFS:U-news :P
Hier wat screens van volgens mij de 3DS MAX modellen van de Toyota Supra, Toyota Celica en de Ford Focus.
Ziet er mooi gedetailleerd uit (meer dan genoeg polygonen dus)
Nu nog wat mooie textures erop en smullen maar :9~ :9~

http://www.avault.com/new...ws.asp?story=8272003-8428

Ik zal zometeen ff proberen om dat filmpje online te krijgen 8)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.