Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Als je een vraag gesteld wordt, met een ontkenning erin en je antwoord dan ook ontkennend (zodat de vraag correct beantwoord wordt) kunnen mensen ook helemaal gek worden.

vb: Is de aarde niet rond? Antwoord: nee. De aarde is namelijk wel rond. Op de vraag "is de aarde rond" zeg je ja, op de vraag "is de aarde niet rond" zeg je nee.

Vreemd genoeg is de nonverbale communicatie tussen mensen zo sterk dat dit soort stupide vragen vaak wel goed overkomen. Het blijft grappig om naar een gesprek te luisteren en dan goed te letten op de vragen en de antwoorden. Dat gaat zo ontzettend langs elkaar heen en toch begrijpen mensen elkaar...

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Mieren neuken niet?Nee ;)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ezel stoot zich geen 32 keer aan dezelfde steen
Natuurlijk, als dit generaliseren is dan is het woord generaliseren een understatement. :p
edit:

Oeps

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 11:54 ]

Pagina: 1 2 Laatste