Enter the Matrix - Deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 623 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 23:20:
[...]

Nee want jij heb niet de legale versie :)
Ik heb dus WEL de legale versie!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 22:30

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 16:37:
[...]

Dan weet jij zeker wel hoe ik verder kan komen bij dat stukje dat je die helikopter stuk moet maken.... :)
(Eerste heli), Zorg voor dat het gevecht begint dat je grenades hebt, is in het vorige level gedeelte te vinde in een kamer (Je hebt de granaten ook gebruikt om verstevigd glas te breken, als het goed is).
Als het gevecht begint wacht dan achter het muurtje tot de heli stopt met schieten, ga naar het raam en schiet hem lek. Dan terug achter het muurtje en gooi een granaat als je hoort dat de swats gaan komen en schiet in focused mode op alles wat de granaat overleeft. Herhaal dit tot het om is (kan in 2 maar zal waarschijlijk 3 keer nodig hebben.)
Met deze taktiek is het gewoon te makkelijk.
8)
(Tweede heli), als het goed is heb je nu een heel leuk machinegweertje >:) waarmee dit zo om is als je een paar focused radslagen maakt van pilaar tot pilaar en schiet natuurlijk.

[edit] Kleine aanpassing.

[ Voor 4% gewijzigd door -db- op 07-06-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK dan! Denk dat dit wel voldoende is..... maar dat je niet automatisch "geheald" wordt dat is normaal in dit stukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 18:55:
OK dan! Denk dat dit wel voldoende is..... maar dat je niet automatisch "geheald" wordt dat is normaal in dit stukje?
Jah dat is nu net de uitdaging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Wauw, heb de game nu ook, en ik kan echt toffe moves maken :D

FF gespeeld met Niobe en ben bij een vliegveld :P

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, kep gwn een chille puter (amd 1,3 ghz radeon 9700 pro nieuwste catalyst drivers 256 ram) en da spel werkt voor geen meter. zelfs op 640 resolutie schokt ie nog
terwijl zelfs zo'n spel als syphon filter met anastrophic aan en op 1240 soepel loopt
waar kan da aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Het einde is wel een anti-xlimax zeg. heb ik daarvoor het spel uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaz0r schreef op 07 juni 2003 @ 19:48:
[...]

Jah dat is nu net de uitdaging :D
Tja... ze moeten toch ergens die uitdaging inplanten he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 21:30:
hmm, kep gwn een chille puter (amd 1,3 ghz radeon 9700 pro nieuwste catalyst drivers 256 ram) en da spel werkt voor geen meter. zelfs op 640 resolutie schokt ie nog
terwijl zelfs zo'n spel als syphon filter met anastrophic aan en op 1240 soepel loopt
waar kan da aan liggen?
Syphon Filter is nie eens voor de pc toch? hoe kun jij die dan op je pc spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syphon filter is wel degelijk voor de pc, kijk maar na op iedere games site die je je kan voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:51

Ankh

|true

zet je instellingen bij dxdiag eens 1 tandje lager met je geluidsinstellingen.. dat hielp bij mij ook

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:04

steveman

Comfortabel ten onder

nou ik heb het net ff geprobeerd (BLIJ dat ik het niet gekocht had...) het viel me flink tegen, wel leuk die matrix setting enzo maar daar houdt het ook meteen op

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dxdiag? waar vind ik dat ook alweer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 14:03:
dxdiag? waar vind ik dat ook alweer ?
Start -> Run -> "dxdiag"

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word gewoon misselijk als ik die auto-scenes moet doen (ik speel als ghost)

vervolgens verlies ik omdat die ontzettende achterlijke koe van een Niobe niet kan rijden, bah bah bah.

kan ik dit level skippen (die met morpheus op die trailer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 22:30

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 14:29:
ik word gewoon misselijk als ik die auto-scenes moet doen (ik speel als ghost)

vervolgens verlies ik omdat die ontzettende achterlijke koe van een Niobe niet kan rijden, bah bah bah.

kan ik dit level skippen (die met morpheus op die trailer)
Met die auto is makkelijk als je alles (zoveel mogelijk) van de weg schiet waar Niobe tegenop kan rijden.(Lees ook eens vorige posts, staat daar ook wel vaker genoemd. 8)7)

[Geen reactie op Spike]
Kheb het spel net met ghost uitgespeeld en het zwaard ingeladen, op agent smith uitgeprobeerd en hij blijkt onoverwinnelijk te zijn (Ook hij behoort toch zijn 'host' te verlaten als hij eenmaal goed gerraak is? :? )
Het zwaard werkte wel goed op Trinity en Seraph, ik had nog 100% leven over. Al lukte me dat met wat meer moeite ook zonder zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand enig idee waarom de game bij mij onder w2k niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 16:50:
heeft iemand enig idee waarom de game bij mij onder w2k niet werkt?
nee

(hint: het hoeft niet alleen aan win2k te liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 08:45:
[...]

Syphon Filter is nie eens voor de pc toch? hoe kun jij die dan op je pc spelen :?
dacht dat ook Solid... maarja die post onder je zegt wat anders... ik zal eens kijken

Ik heb hem trouwens met ghost voor de helft en niobe helemaal uitgespeeld... nu ffkes haxen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 20:39:
Ze mogen wel eens met een nieuwe patch komen, voor mensen zoals mij met hele erge fps drops :/
Je hebt de zelfde videokaart als mij, en bij mij komt het ook soms voor.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, en het valt toch ook wel vrij hard op dat iedereen met Ati kaarten er zoveel last mee heeft :s, ik moest (heb een radeon 7500) terug heel oude drivers installeren om geen vage textures te krijgen (staat in readme). En ik ken iemand die een Radeon 8500 heeft en die heeft hetzelfde probleem.

Nu hoop ik ook wel dat er in de volgende update desbetreft ondersteuning van atikaarten toch wel wat aan gewerkt wordt, want ik heb zo het gevoel dat enter the matrix een beetje een nvidia spel is. Wat ik persoonlijk toch wel schandalig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Mja, zelfs Nvidia reclame :/

Maar nog wat:

ik zit vast :(

Ik speel met Niobe en moet Ice en Corrupt beschermen, en ondertussen zooi met Demo charges opblazen. Maar wat moet ik opblazen? Het pijltje brengt je bij een rooster, maar dat rooster gaat niet stuk :?

edit: Toen ik met een agent in een vliegtuig zat, was de cutscene ervoor ral. En Iets voor dat je Ice en Corupt moet protecten, had ik geen geluid in de cutscene die daar is.

[ Voor 25% gewijzigd door SuperPaddo op 09-06-2003 10:35 ]

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
W00t, thanks! Zo maar eens proberen, wist ik veel dat er een ander topic over was :P Meestal worden dat soort topic op slot gegooit en verwezen naar een topic als deze :P

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
~X-Treme~ schreef op 31 mei 2003 @ 22:44:
Ik heb een probleem! Elke keer na een seconde tijdens het laden van THE FREEWAY - The Truck kapt het spel ermee en sta ik weer in Windows®. Iemand een idee hoe dit komt?
Ik draai op Win2K SP3, voor de rest zie mijn sig
Zelfde probs hier :(

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minder legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Ja :+ is er een oplossing voor?

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Ik heb ook zo een soort van probleem, met een voledig LEGALE versie, ik hoop dat daarvoor iig een oplossing is maar in dit topic schiet het niet op iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Blaz0r schreef op 10 juni 2003 @ 22:27:
Ik heb ook zo een soort van probleem, met een voledig LEGALE versie, ik hoop dat daarvoor iig een oplossing is maar in dit topic schiet het niet op iig.
Probs solved hier, nieuwe crack ;) Gaat alleen lastig bij jouw.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

SuperPaddo schreef op 10 June 2003 @ 22:32:
[...]

Probs solved hier, nieuwe crack ;) Gaat alleen lastig bij jouw.
Nee cracken is niet echt nuttig nee :P Kzal maar eens een re-install proberen, als ik alleen dat bestandje in de map save bakcup, is dat dan genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Blaz0r schreef op 10 June 2003 @ 22:40:
[...]

Nee cracken is niet echt nuttig nee :P Kzal maar eens een re-install proberen, als ik alleen dat bestandje in de map save bakcup, is dat dan genoeg?
Ja hoor :), om mn savegames op een andere pc verder te spelen kopieer ik alleen de map "saved".

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP! ik zit op het vliegveld in het "customs office" Volgens mij moet ik het glas bij de loketten opbalzen met explosieven, maar ik heb alleen maar flash-bang granaten en daar gaat het glas niet van kapot, of mis ik hier iets??????????

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat je daar ook explosieven bij kreeg :? probeer anders het even overnieuw de save van net daarvoor te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er al uit, ik kreeg geen stun grenades omdat ik dus reeds flash grenades gad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het blijft games en discussies mensen, geen probleempjes oplos topic :)

shit, ik moet het spel nog met ghost uitspelen :P (ben in Merovingian's Castle voor de 2e keer)

edit:

let wel: ik speel het voor het verhaal, en de cutscenes... want de graphics :r , en die maps op het laatst met die hovercrafts :r , totaal niet matrix style gewoon, maarja, wel vet dat je de trailer op het laatst te zien krijgt...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Ik heb zo gemengde gevoelens over dit spel, het is wel een vet spel opzich maar de grafix zijn super slecht (vooral op een GF2) de besturing is ronduit bagger, had liever iets gezien alla Splinter Cell wat (voor mij iig) een goede besturing was. De muziek is meestal maar een herhaling van 1 deuntje.

Niet echt een super spel nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Ik kom maar niet voorbij het level "retrieving Axel" die gare K#T besturing van die auto!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mzzz, heb het spel niet maar zit er aan te denken om het te kopen. Alleen lees ik dat mensen hier er wat negatief over zijn.
Kan iemand mij de vetste/inovatiefste features opnoemen?
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 23:41:
mzzz, heb het spel niet maar zit er aan te denken om het te kopen. Alleen lees ik dat mensen hier er wat negatief over zijn.
Kan iemand mij de vetste/inovatiefste features opnoemen?
BVD
't leukste is toch wel de combat mode (hand-to-hand was het oid?), maar in focus mode met je guns mensen neerknallen is ook erg cool...

maar als ik dit topic mag geloven kan je beter een console-versie kopen dan de pc-versie ;)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Iedereen vindt pc versie tegenvallen, maar persooblijk vindt ik het een tof spel, er zijn misschien betere games, maar dit spel moet je gewoon hebben.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

SuperPaddo schreef op 16 juni 2003 @ 10:28:
Iedereen vindt pc versie tegenvallen, maar persooblijk vindt ik het een tof spel, er zijn misschien betere games, maar dit spel moet je gewoon hebben.
Idd :)

Het blijft gewoon supercool om achter een muurtje vandaan te komen en met een radslag 3 man uit schakelt met een m16 terwijl je de 4de met een flying kick de muur in boort :D 8).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb het spel nu uitgespeeld. Maar ik moet zeggen dat ik het spel zwaar vind tegen vallen.

Niet alleen de graphics en de controls. Maar ik vind het verhaal ook flinter dun. Het is dat het bij de film hoort dat het daarom nog enigzins leuk is om de links met de film te zien. Maar het stelt feitelijk weinig voor.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nou het doel van zinloos iedere keer weer kapot geschoten worden door de twins in hot pursuit in die tunnel? het enige wat je kunt is schieten??? Ben nu 20x kapot geschoten en het redelijk zat.. hoe doe ik het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 19:49:
wat is nou het doel van zinloos iedere keer weer kapot geschoten worden door de twins in hot pursuit in die tunnel? het enige wat je kunt is schieten??? Ben nu 20x kapot geschoten en het redelijk zat.. hoe doe ik het goed?
met wie speel je? Niobe of Ghost?

Met Niobe is het een eitje, ik haalde het zo de 1e keer, met Ghost ben ik nog niet zo ver.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Trage shit op P4 2.53 gig met 512 mb en een geforce 4 ti4200 :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
VonFoX schreef op 16 juni 2003 @ 20:07:
Same here, specs

AMD XP 2100 @ 1820Mhz
Ti4200 @ 301/632
512 DDR PC2700

Systeem

Intellisample instellingen: kwaliteit
AA @ Quincunx Antialiasing
AF @ 2x
scherptepatroon herstellen: aan
Direct3D Verticale synchronisatie: altijd aan
Verticale Synchronisatie: aan
AGP: 4x

Spel

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ber00542/etm.jpg

En met deze instellingn heb ik toch nog behoorlijke framedrops... :(

Iemand een idee?

edit/

Ik heb net:
De texturefilter op biliniar gezet
De shadows en de W-buffer uitgezet
En de Spel AA op 0 gezet en vervolgens krijg ik dit als ik focus gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ber00542/etm2.jpg

De windows balk onderin :(

Welke optie moet ik aan/uit zetten om die balk te verwijderen?

Als ik de res hoger zet met (1024x768) met de opties van het plaatje dan loopt focus ook niet lekker, er komt dan een hele waas in :(.

Ook wil ik graag de optie voor het zien van de FPS weten, iemand?

Iemand een idee voor deze problemen?

[ Voor 32% gewijzigd door vacuumcleaner op 16-06-2003 20:28 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

vacuumcleaner schreef op 16 June 2003 @ 20:18:
[...]

*knip*

Iemand een idee voor deze problemen?
Heb je de patch al gedownload (1.52 als ik me niet vergis)??

Bij mij draait ie namelijk als een tierelier :). En ik heb toch een behoorlijk slechter systeem als jij :? (check sig).
res: 1024x768x32 + AA 2x + AAF 2x. Geen framedrops.

[ Voor 57% gewijzigd door Jerry op 16-06-2003 20:42 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Mr_UnAnimouS schreef op 16 June 2003 @ 20:42:
[...]

Heb je de patch al gedownload (1.52 als ik me niet vergis)??

Bij mij draait ie namelijk als een tierelier :). En ik heb toch een behoorlijk slechter systeem als jij :? (check sig).
res: 1024x768x32 + AA 2x + AAF 2x. Geen framedrops.
Mijn broertje heeft hem geinstalleerd, kan ik nog ergens checken of mijn broertje de patch er al overheen hem gegooid?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd spel loopt bagger. Das hier ook het geval , ook patch 1.52 loopt bagger. Flinke fps drops wanneer bullet time enzo gebruikt worden of wanneer er geschoten wordt. Verder wijgert deze game te starten op een freq van 100hz. :r Dus heb de game maar weggedaan ik ga niet gamen op 60hz op een 19". B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Hier loopt (raar genoeg) de game prima op een Radeon 9700 op 1024*786 met 16x AAF en 6x AA. Geen framedrops (meer?), nooit gepatcht.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
SuperPaddo schreef op 16 June 2003 @ 22:01:
Hier loopt (raar genoeg) de game prima op een Radeon 9700 op 1024*786 met 16x AAF en 6x AA. Geen framedrops (meer?), nooit gepatcht.
ik bekijk dit topic voor het eerst en krijg direct de indruk dat dit spel meer een goede gameplay heeft dan grafische kwaliteit.
sorry hoor maar ik vindt dat spel er echt niet uitzien voor deze tijd, tenminste als ik de screenshots bekijk! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

vacuumcleaner schreef op 16 June 2003 @ 20:46:
[...]

Mijn broertje heeft hem geinstalleerd, kan ik nog ergens checken of mijn broertje de patch er al overheen hem gegooid?
Ik geloof dat de patch een changes.txt of readme.txt in de Enter the Matrix directory zet. In de readme staat dan ook meestal v. 1.52 ofzoiets bovenin nadat het spel gepatched is.
In het spel kan je het geloof ik niet zien.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel dubieus dit alles.. ik draai op een AthlonXP1500+ op MS-6330, 512DDR2100, GF2MX400
800x600, 5x FSAA, werkt prima, soms wat schokkerig in mist enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

VonFoX schreef op 16 June 2003 @ 20:07:
moet haast wel een driverprobleem zijn gok ik, ik draai de boel soepel op m'n P4 2GHz i.c.m. een GF4Ti4400 op 1024*768 en AA6 (wil niet hoger :'(), ik heb 43.45 erop gezet (om de refreshrate fix ongedaan te maken), maarja vergeten om de Asus 31.40 er eerst af te halen dus die lopen nu best wel te conflikten.. maarja ETM doet 't iig ;)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
hoe kan je de fps zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ok, nieuwe drivers downen dus

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 15-09 10:08
FF een vraagje, ik ben met Ghost bij het stuk dat On Foot heet.(Waar je door 8 agents smith achterna gezeten wordt) Op een gegeven moment moet je naar het politiebureau eenmaal daar aangekomen moet je achter in de politie auto kijken bij een pakje. Als je dat gedaan hebt krijg je weer een nieuwe pijl met een aantal meters. Maar als ik vervolgens op de 1,62 m ofzo iets ben weet ik niet meer waar ik heen moet. Iemand die me kan helpen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
TheGeneral schreef op 18 June 2003 @ 16:45:
FF een vraagje, ik ben met Ghost bij het stuk dat On Foot heet.(Waar je door 8 agents smith achterna gezeten wordt) Op een gegeven moment moet je naar het politiebureau eenmaal daar aangekomen moet je achter in de politie auto kijken bij een pakje. Als je dat gedaan hebt krijg je weer een nieuwe pijl met een aantal meters. Maar als ik vervolgens op de 1,62 m ofzo iets ben weet ik niet meer waar ik heen moet. Iemand die me kan helpen?
Je moet de richting in lopen van de motorkap van de politieauto. Na even lopen kun je naar links gaan en kom je in een doodlopende straat terecht. Maar als het goed is zie je een deur en deze kun je ingaan. Vanaf daar kun je het verder zelf waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 15-09 10:08
Galahad schreef op 18 June 2003 @ 20:18:
[...]
JE moet de richting in lopen van de motorkap van de politieauto. Na even lopen kun je naarl inks gaan en kom je in een doodlopende straat terecht. Maar als het goed is zie je een deur en deze kun je ingaan. Vanaf daar kun je het verder zelf waarschijnlijk wel.
Thx, ik liep elke keer de andere kant op waar je zeg maar die ladder op moet klimmen maar als je niet door die deur bent gegaan is die ladder niet te bereiken.
Maar nu dus wel nogmaals thx.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 09:36

NoTimeRemains

I know

ik zit vast bij dat aquaduct kan iemand mij helpen na 30x proberen nog niet verder ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat lukte me ook niet...heb het uiteindelijk volgens mij met geluk gehaald...vooral dat eerste stuk lukte niet....blijven proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Heb net dit spel ook uitgespeeld dus even mijn mening erover.

Waardeloze controls, vooral die bestuurderlevels! Wat heb ik daar een hekel aan, een RC-auto reageert nog natuurlijk dan deze shit. Ze hadden deze er gewoon uit moeten halen. Racen in een auto met vierkante wielen gaat nou eenmaal niet goed.

Waardeloze graphics. Deze behoeft geen commentaar. Zulke rendering skillz zijn 3 jaar geleden al hopeloos antiek. Lachtte me kapot toen ik de vierkante wielen zag. Kan me absoluut niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst zag.

Nog meer waardeloze controls. Schieten werkt zo op m'n zenuwen. Wil je van afstand iemand neerknallen, gaan de kogels alle kanten op behalve de goede. Gewoon zoveel mogelijk kogels afschieten en maar hopen dat 3 raken...

Waardelozere controls. Komen vooral aan het licht toen je tegen de Agent Smiths moet vechten. Probeer je ze tijdelijk uite te schakelen zodat je weg kan rennen, bleef je steken in fighting stance...

Verhaallijn is natuurlijk prima, goed geacteerd ook. Behalve het verhaal en de coole moves is er waarlijk niks de moeite waard om dit spel te spelen. Gelukkig heb ik er ook niet voor betaald en gewoon even geleend van een vriend. Een keer spelen is wel genoeg...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

athlonkmf schreef op 20 June 2003 @ 02:41:
Heel verhaal met allerlei goeie punten om dit spel NIET te kopen
amen...

even toe voegen dat ik me kapot schrok toen de aftiteling langs kwam... NU al uitgespeeld???? Waardeloos dit! Het is dat ik mn geld niet meer terug kan krijgen maar je zou ze bijna aanklagen..

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

athlonkmf schreef op 20 juni 2003 @ 02:41:
Heb net dit spel ook uitgespeeld dus even mijn mening erover.

Waardeloze controls, vooral die bestuurderlevels! Wat heb ik daar een hekel aan, een RC-auto reageert nog natuurlijk dan deze shit. Ze hadden deze er gewoon uit moeten halen. Racen in een auto met vierkante wielen gaat nou eenmaal niet goed.

Waardeloze graphics. Deze behoeft geen commentaar. Zulke rendering skillz zijn 3 jaar geleden al hopeloos antiek. Lachtte me kapot toen ik de vierkante wielen zag. Kan me absoluut niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst zag.

Nog meer waardeloze controls. Schieten werkt zo op m'n zenuwen. Wil je van afstand iemand neerknallen, gaan de kogels alle kanten op behalve de goede. Gewoon zoveel mogelijk kogels afschieten en maar hopen dat 3 raken...

Waardelozere controls. Komen vooral aan het licht toen je tegen de Agent Smiths moet vechten. Probeer je ze tijdelijk uite te schakelen zodat je weg kan rennen, bleef je steken in fighting stance...

Verhaallijn is natuurlijk prima, goed geacteerd ook. Behalve het verhaal en de coole moves is er waarlijk niks de moeite waard om dit spel te spelen. Gelukkig heb ik er ook niet voor betaald en gewoon even geleend van een vriend. Een keer spelen is wel genoeg...
Wat een flame message van een mod :S als je de rest van het topic nou eens leest weet je hoe je dat "vierkantewielenprobleem" oplost. Ik zeg niet dat het een goed spel is maar de meeste spelen het spel dan ook vooral voor het verhaal.
offtopic:
Ik vind dit toch wel een schandalig bericht voor een mod van GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Blaz0r schreef op 21 June 2003 @ 16:33:
[...]

Wat een flame message van een admin:S als je de rest van het topic nou eens leest weet je hoe je dat "vierkantewielenprobleem" oplost. Ik zeg niet dat het een goed spel is maar de meeste spelen het spel dan ook vooral voor het verhaal.
offtopic:
Ik vind dit toch wel een schandalig bericht voor een admin van GOT.
Hij geeft zijn mening alleen maar hoor :/

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Blade_V schreef op 21 June 2003 @ 16:35:
[...]

Hij geeft zijn mening alleen maar hoor :/
Idd, omdat je een mod bent moet je altijd positief zijn om dingen te kopen :/

iig, de AI is ook nogal dom enz, en alle negatieve punten dat hij aangeeft, tja, het is toch gewoon zo?

Ook van die agents, dat ze totaal niet dood kunnen vind ik niet kloppen, ik heb een half uur op zo'n 'ding' in lopen slaan en schoppen, en toch bleef die maar weer op staan. Als ze zeggen dat je moet vluchten, kan die dus niet dood heb ik zo de indruk...

Ook die ene missie waar je die agent van het vliegsel moet schoppen, 5x opnieuw moeten doen, omdat ik door de brakke controls gewoon samen met die agent van het vliegsel af donderde...

met geestje zit ik nu vast momenteel, omdat dat wijf ineens zomaar dood gaat, omdat ze of blijft staan als ze onder vuur is en niks doet, of ergens vanaf dondert... domme AI

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
De meerderheid speelt dit spel zeker ook op een PC? Natuurlijk sucked het dan! Ze hadden dit spel gewoon niet op de PC moeten laten uitkomen.

Ik heb het op de GC en het speelt fantastisch, goede verhaallijn, coole moves, goede gameplay etc. De graphics mogen misschien wel verouderd zijn, dat neemt niet weg dat dit spel lekker weg speelt op de consoles.

En die vierkant wielen, die kan je makkelijk verhelpen in je opties menu :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
Switch schreef op 21 June 2003 @ 17:24:
De meerderheid speelt dit spel zeker ook op een PC? Natuurlijk sucked het dan! Ze hadden dit spel gewoon niet op de PC moeten laten uitkomen.

Ik heb het op de GC en het speelt fantastisch, goede verhaallijn, coole moves, goede gameplay etc. De graphics mogen misschien wel verouderd zijn, dat neemt niet weg dat dit spel lekker weg speelt op de consoles.

En die vierkant wielen, die kan je makkelijk verhelpen in je opties menu :z.
hoe :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
OxiMoron schreef op 31 May 2003 @ 14:52:
[...]

vierkante wielen is gewoon een foute instelling..

Force Object LOD moet je uitzetten.
:z Eerste Pagina al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 13:00:
[...]

amen...

even toe voegen dat ik me kapot schrok toen de aftiteling langs kwam... NU al uitgespeeld???? Waardeloos dit! Het is dat ik mn geld niet meer terug kan krijgen maar je zou ze bijna aanklagen..
IDD. Ik had er welgeteld 2 dagen aan gespeeld. Elke dag een uur of 2-3 dan wel :|

En het verhaal was in het begin zeker heel goed, maar na de truckscene zijn de cutscenes duidelijk niet meer dan lijmpogingen om de rest van het spel een beetje lopend te houden...
Blaz0r schreef op 21 June 2003 @ 16:33:
[...]

Wat een flame message van een mod :S als je de rest van het topic nou eens leest weet je hoe je dat "vierkantewielenprobleem" oplost. Ik zeg niet dat het een goed spel is maar de meeste spelen het spel dan ook vooral voor het verhaal.
offtopic:
Ik vind dit toch wel een schandalig bericht voor een mod van GOT.
Oh, omdat ik een mod ben is een mening uitbrengen gelijk een flame. Handig, hoef ik geen flame on meer te roepen.

Het vierkantewielenprobleem was om aan te geven hoe tegenvallend ik de standaard graphics vind. Het meest standaard spel heeft op standaard instellingen ziet tegenwoordig al heel wat beter uit.
Als opeens de wielen vierkant en alle andere graphics standaard blokkerig uit zien, toont wel hoe snel zo'n spel afgeraffeld is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
athlonkmf schreef op 21 June 2003 @ 19:56:
[...]

IDD. Ik had er welgeteld 2 dagen aan gespeeld. Elke dag een uur of 2-3 dan wel :|

En het verhaal was in het begin zeker heel goed, maar na de truckscene zijn de cutscenes duidelijk niet meer dan lijmpogingen om de rest van het spel een beetje lopend te houden...
hmm, daarvoor, toen ze ineens gered werden door die keymaker, en ineens die vage vampiertjes die sleutel kwamen stelen...
vanaf dan vond ik het eigenlijk al waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt een tutorial level te zijn in ETM .... weet iemand toevallig hoe ik die start ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 16:44:
Er schijnt een tutorial level te zijn in ETM .... weet iemand toevallig hoe ik die start ?
eerder een geheim training level, zelf vind ik het maar niks eigenlijk..

je bent op een shooting range veld, op knopje drukken en mannetjes afknallen, als je er een paar neergehaald hebt, en je stopt, kan je weer een andere matrix deur pakken, in dat level komen non-stop agentjes op je af...

k was eigenlijk meer opzoek naar een echt construct trainings programma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah hmmm .... dat was het dus .... maar als je kijkt naar het icoontje van sparks training programma .... zie je die dojo waar Neo en Morpheus in hebben gevochten ... jammer dat je daar je niet kan vechten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
idd, dat viel mij dus ook tegen... mischien dat er nog iets voltooid moet worden? je moet bv. ook eerst iemand op afstand neer knallen in die eerste ruimte, wil je in de 2de komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocca
  • Laatst online: 22-08-2022
hoeveel ventjes moet je in die kamer killen? meeste wat ik had is 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Apocca schreef op 23 June 2003 @ 11:03:
hoeveel ventjes moet je in die kamer killen? meeste wat ik had is 10
je moet er 20 killen. Het hoogste wat ik gehaald heb is 15 :(. Erg lastig.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej mensen,

Ondanks dat er veel mensen negatief waren heb ik het spel toch gekocht zaterdag.
Ik vind de graphics wel meevallen.. ik speel op 1600x1200 en ziet er gewoon redelijk uit.
geen probs..
Mijn wielen zijn nog wel vierkant, maar mn LOD staat al uit.... iemand ideeen?
En moet ik mn anti aliasing nou op 5 zetten??? Is het daardoor mooier?? (beetje noob op dat gebied)

Ik vind dat het spel wel echt de matrix sfeer uitademt.. het geluid, het hand to hand combat en de focus vind ik erg gaaf...

Wat ik zelf wel minder vind, is idd de driver levels en het lopen van ghost.. hij lijkt wel een houten klaas..

Ik ben nog niet zo ver met het spel, dus kan nog niet zeggen of het de 50 euro waard is, maar het geeft in ieder geval weer wat spelplezier... Ik vind namelijk dat er weinig te beleven valt in de spellen die niet multiplayer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Is iemand al ver mat dat hacken? zonder hulp dus!!

Ik zit op de V schijf maar ik kan nergens de portkey nummer vinden (3 cijfers)

Op de site van danielinstitute en omegahardwaresolutions kan ik ook nix vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah .... je moet op je V schijf de root folder openen daar staat een command in ... MAIL .... daarna vraagt ie om een password : THISISNOTREAL ... en daarna je mail confirmen met yes dan krijg je een lijst met telefoon nummers .... bel nu eerst naar 0019495550101 ... dan hoor je persephone prate .... daarna bel je 0013105550111 dan krijg je je portkey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Voorbij de MAIL was ik ook en heb alle 3 de telefoonnummers genoteerd. Mijn dail doet het niet :( ben ik wat vergeten? Hij zegt dat hij het commando niet kent :(

edit/
dail kent hij niet maar dial wel haha, ik ben lekker bezig, ben er al een uur op aan het kloten :)

[ Voor 26% gewijzigd door vacuumcleaner op 24-06-2003 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm zo kun je je tijd ook nuttigen ja :) ... een uur 2 lettertjes verwisselen :S .... nou ja ... je kan tenminste verder hehe ..... ik neem aan dat je probeert om het zwaard te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 00:31:
Hmmm zo kun je je tijd ook nuttigen ja :) ... een uur 2 lettertjes verwisselen :S .... nou ja ... je kan tenminste verder hehe ..... ik neem aan dat je probeert om het zwaard te krijgen ?
eeuhh, kep trinity gesproken ;), RAM drive is toegankelijk....en nu?
(ps, was geen uur bezig, wel 10 minuten :) )

edit/

Laat maar, decoden enz :)

[ Voor 5% gewijzigd door vacuumcleaner op 24-06-2003 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand savegames beschikbaar?
Ik ben die van mij door reinstall kwijt geraakt, en heb geen zin om weer van het begin te beginnen..

Ben met Niobe bij de missie direct nadat je voor de eerste keer met die Agent moet vechten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 15-09 21:39

kingfriko

100 % BULLY

heb deze game vandaag aangeschaft maar hij installeert niet helemaal .
alles gaat goed totdat hij na CD 3 vraagt om de play disc (ik neem aan dat dat disc 1 is)
dan zegt hij dus dat dat niet de goede cd is , heb daarna de andere cd`s ook nog een keer geprobeerd maar die doen het ook niet .
Het zijn toch maar 3 cd`s ?
Bij het installeren had ik trouwens geen andere programma`s draaien , norton stond ook uitgeschakeld .
Verder nog iemand die dezelfde problemen heeft gehad misschien ?

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm ETM bestaat uit 4 discs waaronder de 4de disc de play disc is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 15-09 21:39

kingfriko

100 % BULLY

Mooi , dan mis ik er dus 1 :(
ik dacht al zoiets , hoewel het een 3 cd hoes is .
Een aanrader van mijn kant : koop geen games op de zwarte markt :)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:15

Maximilian

You've been Maxxed...

Ik vind dit spel wel een leuk spel. MAAR ik zit met 2 probs.

Ik heb een Terratec DMX X-Fire 1024 en een GF4TI4400

Waarom looptie bij veel actie traag?
Kep ut gezien over de SoundBlaster kaarten maar niets over Terratec (volges mij)

Nvidia Drivers : 44.xx
Terratec Drivers : nieuwste

De rest is ook allemaal geupdate...

edit:
Waarom reageert opeens iedereen niet meer?

[ Voor 9% gewijzigd door Maximilian op 20-07-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 23:10
Ik heb Enter The matrix Nou ook al een tijdje best wel gaaf spelmaar kheb een probleem:
Ik ben nou bij The Truck er staat zo Loading The Truck 3 seconde later gaat ie terug naar windows :?
Weet iemand hoe dit komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik speel ETM sinds gister (ja pas sinds gister) gaaf spel, mooi graphics en uniek filmmatriaal, tot zover niets dan lof :D

Ik heb ook al aardig wat moves onder de knie.... want ik moet zeggen dat de leer curve van het spel extreem laag is (en dat bevalt me wel)

alleen wat ik niet voor elkaar krijg is voorover duiken! ik kreeg redelijk in het begin van het spel al de "tip" dat ik voorover door een raam kan duiken.... alleen de vraag hoe? werdt niet beantwoord!

dus kan iemand mij vertellen welke toetsenbord combi ik daar moet gebruiken?

verder vinnik die " tips" waar je in het begin van het spel echt mee dood gesmeten wordt nogal vaag.... dr wordt wel een tip gegeven, maar er staat niet bij hoe je zoiets moet uitvoeren... of kunje dat ergens opvragen?

andere toetsenbord combi's van gave moves zijn natuurlijk ook welkom.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

GleNnoS_ schreef op 13 August 2003 @ 15:22:
Ik heb Enter The matrix Nou ook al een tijdje best wel gaaf spelmaar kheb een probleem:
Ik ben nou bij The Truck er staat zo Loading The Truck 3 seconde later gaat ie terug naar windows :?
koop em in de winkel ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Chaoss schreef op 13 August 2003 @ 15:24:
ik speel ETM sinds gister (ja pas sinds gister) gaaf spel, mooi graphics en uniek filmmatriaal, tot zover niets dan lof :D

Ik heb ook al aardig wat moves onder de knie.... want ik moet zeggen dat de leer curve van het spel extreem laag is (en dat bevalt me wel)

alleen wat ik niet voor elkaar krijg is voorover duiken! ik kreeg redelijk in het begin van het spel al de "tip" dat ik voorover door een raam kan duiken.... alleen de vraag hoe? werdt niet beantwoord!

dus kan iemand mij vertellen welke toetsenbord combi ik daar moet gebruiken?

verder vinnik die " tips" waar je in het begin van het spel echt mee dood gesmeten wordt nogal vaag.... dr wordt wel een tip gegeven, maar er staat niet bij hoe je zoiets moet uitvoeren... of kunje dat ergens opvragen?

andere toetsenbord combi's van gave moves zijn natuurlijk ook welkom.
druk eens op ESCAPE daar staat geloof ik een lijst met tips :)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Aagh .. Kan het ook anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

GleNnoS_ schreef op 13 August 2003 @ 15:40:
[...]

Aagh .. Kan het ook anders ?
nope

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

GleNnoS_ schreef op 13 August 2003 @ 15:22:
Je moet gewoon ff de update downloaden en installeren dan is die BUG verholpen...met de illegale versie kun je hem niet updaten, tenzij je natuurlijk ook de illegale updat hebt :X

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Kirkhammet1 schreef op 13 August 2003 @ 15:46:
[...]

Je moet gewoon ff de update downloaden en installeren dan is die BUG verholpen...met de illegale versie kun je hem niet updaten, tenzij je natuurlijk ook de illegale updat hebt :X
thx, dan ga ik ff zoeke >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Laatst online: 10-05 20:56
GleNnoS_ schreef op 13 augustus 2003 @ 15:22:

Modbreak:
Ga je schamen en lees ondertussen de FAQ.
On request: En check je mail :+

[ Voor 27% gewijzigd door M@NIC op 13-08-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_

Modbreak:
En ga jij je ook maar eens schamen en de FAQ lezen.

[ Voor 33% gewijzigd door M@NIC op 13-08-2003 22:10 ]

Verwijderd

Ik weet niet of jullie het zo ervaren als ik maar ik vind het erg fijn spelen met al die reklame van nvidia en pentium 4 (met mn amd en atitje :P ) kvind het best een loser actie van hun eigenlijk

the way it's meant to be played my ass :)

misschien is het ook al door iemand gezegt maar ja dan maar de 2de keer
Pagina: 1 2 3 Laatste