Hmmm zo kun je je tijd ook nuttigen ja
... een uur 2 lettertjes verwisselen
.... nou ja ... je kan tenminste verder hehe ..... ik neem aan dat je probeert om het zwaard te krijgen ?
eeuhh, kep trinity gesprokenVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 00:31:
Hmmm zo kun je je tijd ook nuttigen ja... een uur 2 lettertjes verwisselen
.... nou ja ... je kan tenminste verder hehe ..... ik neem aan dat je probeert om het zwaard te krijgen ?
(ps, was geen uur bezig, wel 10 minuten
edit/
Laat maar, decoden enz
[ Voor 5% gewijzigd door vacuumcleaner op 24-06-2003 00:42 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Heeft iemand savegames beschikbaar?
Ik ben die van mij door reinstall kwijt geraakt, en heb geen zin om weer van het begin te beginnen..
Ben met Niobe bij de missie direct nadat je voor de eerste keer met die Agent moet vechten..
Ik ben die van mij door reinstall kwijt geraakt, en heb geen zin om weer van het begin te beginnen..
Ben met Niobe bij de missie direct nadat je voor de eerste keer met die Agent moet vechten..
heb deze game vandaag aangeschaft maar hij installeert niet helemaal .
alles gaat goed totdat hij na CD 3 vraagt om de play disc (ik neem aan dat dat disc 1 is)
dan zegt hij dus dat dat niet de goede cd is , heb daarna de andere cd`s ook nog een keer geprobeerd maar die doen het ook niet .
Het zijn toch maar 3 cd`s ?
Bij het installeren had ik trouwens geen andere programma`s draaien , norton stond ook uitgeschakeld .
Verder nog iemand die dezelfde problemen heeft gehad misschien ?
alles gaat goed totdat hij na CD 3 vraagt om de play disc (ik neem aan dat dat disc 1 is)
dan zegt hij dus dat dat niet de goede cd is , heb daarna de andere cd`s ook nog een keer geprobeerd maar die doen het ook niet .
Het zijn toch maar 3 cd`s ?
Bij het installeren had ik trouwens geen andere programma`s draaien , norton stond ook uitgeschakeld .
Verder nog iemand die dezelfde problemen heeft gehad misschien ?
kingfriko
Mooi , dan mis ik er dus 1 
ik dacht al zoiets , hoewel het een 3 cd hoes is .
Een aanrader van mijn kant : koop geen games op de zwarte markt
ik dacht al zoiets , hoewel het een 3 cd hoes is .
Een aanrader van mijn kant : koop geen games op de zwarte markt
kingfriko
Ik vind dit spel wel een leuk spel. MAAR ik zit met 2 probs.
Ik heb een Terratec DMX X-Fire 1024 en een GF4TI4400
Waarom looptie bij veel actie traag?
Kep ut gezien over de SoundBlaster kaarten maar niets over Terratec (volges mij)
Nvidia Drivers : 44.xx
Terratec Drivers : nieuwste
De rest is ook allemaal geupdate...
Ik heb een Terratec DMX X-Fire 1024 en een GF4TI4400
Waarom looptie bij veel actie traag?
Kep ut gezien over de SoundBlaster kaarten maar niets over Terratec (volges mij)
Nvidia Drivers : 44.xx
Terratec Drivers : nieuwste
De rest is ook allemaal geupdate...
edit:
Waarom reageert opeens iedereen niet meer?
Waarom reageert opeens iedereen niet meer?
[ Voor 9% gewijzigd door Maximilian op 20-07-2003 19:19 ]
Ik heb Enter The matrix Nou ook al een tijdje best wel gaaf spelmaar kheb een probleem:
Ik ben nou bij The Truck er staat zo Loading The Truck 3 seconde later gaat ie terug naar windows
Weet iemand hoe dit komt ?
Ik ben nou bij The Truck er staat zo Loading The Truck 3 seconde later gaat ie terug naar windows
ik speel ETM sinds gister (ja pas sinds gister) gaaf spel, mooi graphics en uniek filmmatriaal, tot zover niets dan lof 
Ik heb ook al aardig wat moves onder de knie.... want ik moet zeggen dat de leer curve van het spel extreem laag is (en dat bevalt me wel)
alleen wat ik niet voor elkaar krijg is voorover duiken! ik kreeg redelijk in het begin van het spel al de "tip" dat ik voorover door een raam kan duiken.... alleen de vraag hoe? werdt niet beantwoord!
dus kan iemand mij vertellen welke toetsenbord combi ik daar moet gebruiken?
verder vinnik die " tips" waar je in het begin van het spel echt mee dood gesmeten wordt nogal vaag.... dr wordt wel een tip gegeven, maar er staat niet bij hoe je zoiets moet uitvoeren... of kunje dat ergens opvragen?
andere toetsenbord combi's van gave moves zijn natuurlijk ook welkom.
Ik heb ook al aardig wat moves onder de knie.... want ik moet zeggen dat de leer curve van het spel extreem laag is (en dat bevalt me wel)
alleen wat ik niet voor elkaar krijg is voorover duiken! ik kreeg redelijk in het begin van het spel al de "tip" dat ik voorover door een raam kan duiken.... alleen de vraag hoe? werdt niet beantwoord!
verder vinnik die " tips" waar je in het begin van het spel echt mee dood gesmeten wordt nogal vaag.... dr wordt wel een tip gegeven, maar er staat niet bij hoe je zoiets moet uitvoeren... of kunje dat ergens opvragen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
koop em in de winkelGleNnoS_ schreef op 13 August 2003 @ 15:22:
Ik heb Enter The matrix Nou ook al een tijdje best wel gaaf spelmaar kheb een probleem:
This space is occupied
druk eens op ESCAPE daar staat geloof ik een lijst met tipsChaoss schreef op 13 August 2003 @ 15:24:
ik speel ETM sinds gister (ja pas sinds gister) gaaf spel, mooi graphics en uniek filmmatriaal, tot zover niets dan lof
Icons are overrated
nope
This space is occupied
Je moet gewoon ff de update downloaden en installeren dan is die BUG verholpen...met de illegale versie kun je hem niet updaten, tenzij je natuurlijk ook de illegale updat hebtGleNnoS_ schreef op 13 August 2003 @ 15:22:

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
thx, dan ga ik ff zoekeKirkhammet1 schreef op 13 August 2003 @ 15:46:
[...]
Je moet gewoon ff de update downloaden en installeren dan is die BUG verholpen...met de illegale versie kun je hem niet updaten, tenzij je natuurlijk ook de illegale updat hebt
GleNnoS_ schreef op 13 augustus 2003 @ 15:22:
Modbreak:
Ga je schamen en lees ondertussen de FAQ.
On request: En check je mail
[ Voor 27% gewijzigd door M@NIC op 13-08-2003 22:24 ]
Modbreak:
En ga jij je ook maar eens schamen en de FAQ lezen.
[ Voor 33% gewijzigd door M@NIC op 13-08-2003 22:10 ]
Verwijderd
Ik weet niet of jullie het zo ervaren als ik maar ik vind het erg fijn spelen met al die reklame van nvidia en pentium 4 (met mn amd en atitje
) kvind het best een loser actie van hun eigenlijk
the way it's meant to be played my ass
misschien is het ook al door iemand gezegt maar ja dan maar de 2de keer
the way it's meant to be played my ass
misschien is het ook al door iemand gezegt maar ja dan maar de 2de keer