- [img]http://www.tweakers.net/ext/f/4789/full.jpg[/img]
• Niobe
Niobe is een ware expert als het aankomt op rijden, vliegen of hooveren. Ze kan met werkelijke precisie haar auto mannoeuvreren. Dat is niet alleen haar expertise, ze is ook een ware meester in fighting skills, ze is supersnel. Gelukkig weet ze ook hoe ze met een gun moet omgaan
• Ghost
Volgens de site en het boekje de wapenexpert, Ghost ziet zijn wapens als ware kunstwerken en is er dan ook erg goed mee. Ook schijnt hij goed te zijn in martial-arts, maar ik heb nog niet met Ghost gespeeld
Er is meer dan een uur extra footage opgenomen voor dit spel, de (ingame) cutscenes zijn geregisseerd door de Wachowski Brothers, er zijn meer dan 4000 moves ge motion-captured en voor de rest hebben alle acteurs uit deel 2 & 3 meegewerkt aan de stemmen, look en moves. Dit alles om 'The Matrix Experience' waar te maken. En volgens mij is dat aardig gelukt. Zeker een aanrader als je wilt weten hoe het hele film in elkaar steekt.
Dit spel heeft natuurlijk ook het Bullet-Time effect wat Max Payne ook heeft (Slowmotion moves) maar dan heet het 'Focus', en je kan er veel meer mee. Als je Focus aan hebt staan heeft je personage veel meer inzicht. Zij of hij kan dan kogels ontwijken, de zwaartekracht tarten, 5x harder slaan, salto's maken en nog veel meer Matrix achtige moves.
Dit spel is wel erg multiplatform. Hij is er namelijk voor de PC, Xbox, Playstation 2 en de Nintendo GameCube.
- [b]Weetjes[/b]
NGC 2 CD's Xbox 1 CD PS2 1CD PC 4CD's
• Het spel is op 15 Mei 2003 in de winkels gelegd, en heeft er nu al 1 miljoen wereldwijd verkocht.
• De reviews zijn tot nu toe niet echt denderds (GameRankings)
- [b]Downloads[/b]
- [b]Screenshots (Gejat uit Deel 1 O-))[/b]

Mijn mening is dat ETM een echt consolespel, en de PC versie er nog even snel tussengepropt is. Enter The Matrix speelt zoveel lekkerder op een console (Bij mij de Gamecube
Niet nuttige info

Het spel is ontwikkeld door Shiny Entertainment (Bekent van games als MDK 1 en MDK 2) en wordt uitgegeven door Atari Games (Infogrames).
Nuttige Linkjes
• Patch 1.51 (Voor de PC)
• Patch 1.52 (Ook voor de PC)
• Enter The Matrix Website
• Atari
• Shiny Entertainment
• Het -Enter The Matrix- Topic