Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beige/Witte Fanbus?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
Ik ben opzoek naar een fanbus voor een 2tal fans (4 mag ook). Nou zie ik op vele verschillende sites erg mooie exemplaren, maar ook in dito spectaculaire kleur.

Voor mijn beige/witte kast zoek ik eigenlijk een *normale* fanbus, dat hoeft helemaal niet spectaculair te zijn, met draaiknoppen hoeft ook niet wat 7 - 12 - uit is voldoende. Lampjes zijn leuk, maar niet een pré. Uiteraard mogen draaiknoppen en lampjes wel, als het maar een neutrale kleur is!

Sites waar ik gezocht heb naar een normale Fanbus:

Informatique
Xxlcasses
Oc-shop
En zelfs, je weet maar nooit, bij de paradigit en mycom 8)7

Heeft iemand een idee waar ze normale FanControlers/Baybussen/i.o.d. Verkopen?

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

schijnt nou echt niemand het hier te begrijpen?
je zit hier in de CME! daar komt het woordje casemodden in voor! oftewel: bouw er zelf 1! |:(

En die neutrale kleur: pak een spuitbus!

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Icey
casemodderpoel schreef op 21 May 2003 @ 20:25:
schijnt nou echt niemand het hier te begrijpen?
je zit hier in de CME! daar komt het woordje casemodden in voor! oftewel: bouw er zelf 1! |:(

En die neutrale kleur: pak een spuitbus!
:>

Sommige mensen hebben 1) geld over en 2) geen zin (examens) en 3) geen spullen om zoiets zomaar te doen (solderen?).

En als iedereen alles zo graag zelf maakt volgens jou, waarom verkopen shops dan uberhoud nog dingen als kasten, een kast kan je ook zelf maken...

Maarja, om het een beetje onaardig te houden, bedankt voor je nutteloze bijdrage, maar gelukkig heb jij weer een post extra, en daar gaat het allemaal om...

• collission
  • Niet online

collission

Icey schreef op 21 May 2003 @ 20:27:
[...]

:>

Sommige mensen hebben 1) geld over en 2) geen zin (examens) en 3) geen spullen om zoiets zomaar te doen (solderen?).

En als iedereen alles zo graag zelf maakt volgens jou, waarom verkopen shops dan uberhoud nog dingen als kasten, een kast kan je ook zelf maken...

Maarja, om het een beetje onaardig te houden, bedankt voor je nutteloze bijdrage, maar gelukkig heb jij weer een post extra, en daar gaat het allemaal om...
daar gaat het niet om! dit heeft niks met casemodden te maken, dus gooi 'm of in OH of open 'm niet!
Ik neem aan dat je een redelijk intelligent mens bent (je zit immers op GoT :P ) maar had je de oplossing niet een beetje zelf kunnen verzinnen :?

• Icey
casemodderpoel schreef op 21 May 2003 @ 20:31:
[...]

daar gaat het niet om! dit heeft niks met casemodden te maken, dus gooi 'm of in OH of open 'm niet!
Ik neem aan dat je een redelijk intelligent mens bent (je zit immers op GoT :P ) maar had je de oplossing niet een beetje zelf kunnen verzinnen :?
Welke oplossing, waar ik hem kan halen, ik weet dat hij vast te koop is, maar waar :P

In mijn opzichte: fanbus = casemodden, je veranderd je case.. OH is voor printers en hardware die niet bij de rest past... teminsten, dat is wat ik ervan snap (jaja, af en toe een klein beetje onduidelijk).

Affin, het is je vergeven :Y) Even goede vrienden :>

• collission
  • Niet online

collission

Icey schreef op 21 May 2003 @ 20:33:
[...]

Welke oplossing, waar ik hem kan halen, ik weet dat hij vast te koop is, maar waar :P

In mijn opzichte: fanbus = casemodden, je veranderd je case.. OH is voor printers en hardware die niet bij de rest past... teminsten, dat is wat ik ervan snap (jaja, af en toe een klein beetje onduidelijk).

Affin, het is je vergeven :Y) Even goede vrienden :>
nou, dankjewel hoor :P

maar als je per se een fanbus wilt, dan koop je voor 10 euro een soldeerbout en voor 5 euro 4 draaipotmeters....

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Kijk ff bij de pricewatch naar een goedkope fanbus.
Dat ik dan meestal simpel -> wat je wilt hebben.

• Icey
BJDI schreef op 21 mei 2003 @ 20:41:
Kijk ff bij de pricewatch naar een goedkope fanbus.
Dat ik dan meestal simpel -> wat je wilt hebben.
pricewatch zoeken op fanbus 2x klaxs dingen (mooi, maar niet wat ik wel).

fan-bus = niks, fan+bus = niks eehmm zijn er nog meer benamingen?

• collission
  • Niet online

collission

waarom per se beige? is dat de nieuwste kleurtrend of ben je gewoon te lui om je kast te verfen? :P

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
casemodderpoel schreef op 21 May 2003 @ 20:36:
[...]

nou, dankjewel hoor :P

maar als je per se een fanbus wilt, dan koop je voor 10 euro een soldeerbout en voor 5 euro 4 draaipotmeters....
Tss.
Vermogenpotjes zijn veel duurder hoor. Kan je beter een LM317 opstelling maken en dan kan je wel je koelertjes aansluiten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• The Dolf
  • Niet online
Is de digidoc niks voor je?

Gezocht!
Router

• Bajoran
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04-2021

Bajoran

Waarom?

Wat een ongelovelijke bullshit. Volgens mij zit Casemodderpoel zich ongelofelijk te vervelen. TS heeft de zelfde eigenschap als ik, hij vind de standaard kastkleur prima. In dat geval zou er een topic categorie bij moeten komen voor de NIET casemodders. maar terug naar topic.

De enige plek waar dergelijke informatie omtrent fanbussen (of hoe het ook mag heten) is te vinden binnen de casemoddersgroep. Waarom wordt iemand dan meteen afgezeken omdat ie zijn case niet in een andere kleur wil spuiten.

Voor mij geld ook, de case is onbelangrijk, als de machine maar werkt zoals ik dat wil.

ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower

Verwijderd

Wat je zou kunnen doen is een rheobus kopen, het zilveren/ zwart frontje eraf slopen en die achter een gewoon afdekplaatje van je case zetten.

En wat een gezeik dat dit niet hier thuis hoort. Niet iedereen vindt het leuk om de hele dag te knutselen.

• Icey
De rede is vrij simpel... I don't gife a fuck hoe me pc eruitziet, en mijn pc die ik nu aan het maken ben ging ik ook opzoek naar een GOEDE (belangrijk) kast, waarin alles mooi paste en van goede kwaliteit, het werd een Chietec MX-01WD Inderdaad, een witte no nonses kast die er toch redelijk uitziet, de rede hiervoor is dat hij gewoon in mijn slaapkamer staat... En dingen als raapjes ed is VOOR MIJ ook onzin, want ik ben niet iemand die iedere 10 minuten gaat kijken of zijn fantilatortje wel werkt..

Het moet gewoon werken, en er een beetje degelijk uitzien ;)

De rede dat ik nie zelf wil solderen is dat ik eigenlijk het risico niet wil nemen dat het misgaat. Ik heb het ooit wel eens gemaakt, maar toch uit mijn oude systeem gehaald omdat ik mijzelf niet vertrouwde (mijn kunsten dan).

Digidoc is niet wat ik zoek, 1) vrij duur 2) allerlij functies die leuk zijn, maar die heb ik niet nodig ;)

Het spuiten van mijn complete pc doe ik liever ook niet, kost me veel werk, en zo mooi als dat die dingen uit de fabriek komen lukt niet :P

• Icey
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 21:00:
Wat je zou kunnen doen is een rheobus kopen, het zilveren/ zwart frontje eraf slopen en die achter een gewoon afdekplaatje van je case zetten.

En wat een gezeik dat dit niet hier thuis hoort. Niet iedereen vindt het leuk om de hele dag te knutselen.
Tja.. wat je nu zegt kan wel, maar waarom niet gelijk eentje kopen die al in de 'neutrale' kleur is :P

dat is hetzelfde als dat ik een auto koop, vervolgens de moter eruit haal, die in mijn oude auto zet en de rest van de nieuwe auto weggooi 8)7

• The Dolf
  • Niet online
Bajoran schreef op 21 May 2003 @ 20:57:
Wat een ongelovelijke bullshit. Volgens mij zit Casemodderpoel zich ongelofelijk te vervelen. TS heeft de zelfde eigenschap als ik, hij vind de standaard kastkleur prima. In dat geval zou er een topic categorie bij moeten komen voor de NIET casemodders.
Die is er toch ook? Het gaat om een standaard fanbus. Lijkt mij toch echt meer op COOLING lijken. En heeft idd niks met modden te maken. Als ik een nieuwe HD inbouw is dat dan ook casemodding?
Niet dat ik me nou stoor aan mensen die het in het verkeerde subforum plaatsen.

En een digidoc is trouwens niet gek veel duurder dan een een fancontroller.

[ Voor 7% gewijzigd door The Dolf op 21-05-2003 21:40 ]

Gezocht!
Router

• Icey
The Dolf schreef op 21 May 2003 @ 21:39:
[...]

En een digidoc is trouwens niet gek veel duurder dan een een fancontroller.
rond de 80€ in pricewatch, tegen de 20~30 voor zo'n 'ingewikkelde' baybus. vind ik een aardig verschil... volgens mijn buget kan ik nu een 2,5 ghz p4 nemen, als ik een digidoc wil word dat een 2,4... niet echt veel verschil, maar toch..

Verwijderd

Icey schreef op 21 mei 2003 @ 21:44:
[...]

rond de 80€ in pricewatch, tegen de 20~30 voor zo'n 'ingewikkelde' baybus. vind ik een aardig verschil... volgens mijn buget kan ik nu een 2,5 ghz p4 nemen, als ik een digidoc wil word dat een 2,4... niet echt veel verschil, maar toch..
tenzij je gaat ocen en grazen }:O zal je dat IMHO niet echt snel merken :D

• collission
  • Niet online

collission

Bajoran schreef op 21 mei 2003 @ 20:57:
Wat een ongelovelijke bullshit. Volgens mij zit Casemodderpoel zich ongelofelijk te vervelen. TS heeft de zelfde eigenschap als ik, hij vind de standaard kastkleur prima. In dat geval zou er een topic categorie bij moeten komen voor de NIET casemodders. maar terug naar topic.

De enige plek waar dergelijke informatie omtrent fanbussen (of hoe het ook mag heten) is te vinden binnen de casemoddersgroep. Waarom wordt iemand dan meteen afgezeken omdat ie zijn case niet in een andere kleur wil spuiten.

Voor mij geld ook, de case is onbelangrijk, als de machine maar werkt zoals ik dat wil.
ik post wel een keer mijn case, misschien dat je dan je bijdehante oraaltje weer dicht houdt :>

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 21 mei 2003 @ 22:02:
[...]

ik post wel een keer mijn case, misschien dat je dan je bijdehante oraaltje weer dicht houdt :>
:) ik geloof dat iedereen elkaar net had vergeven en vergeten kom jij nog ff om de hoek zetten :P
nof or whatever intended :)
/ontopique

als je nou zo'n zwarte fanbus koopt en de inhoud achter een gewoon frondje zet (zoals al eerder werdt aangegeven) maar dan bewaar je gewoon dat zwarte frondje voor strax bij je nieuwe zwarte kast :) ?

• Icey
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 22:06:
[...]

als je nou zo'n zwarte fanbus koopt en de inhoud achter een gewoon frondje zet (zoals al eerder werdt aangegeven) maar dan bewaar je gewoon dat zwarte frondje voor strax bij je nieuwe zwarte kast :) ?
Een goede optie, uiteraard. Maarja, ik heb geleerd, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan :P

Ik kan mij zoiezo niet voorstellen dat alle computers zwart of lian-li's zijn, want dat zijn de enige kleuren die ik tegenkom over al :/

Verwijderd

Icey schreef op 21 May 2003 @ 22:10:
[...]
Ik kan mij zoiezo niet voorstellen dat alle computers zwart of lian-li's zijn, want dat zijn de enige kleuren die ik tegenkom over al :/
helaas willen de meeste mensen die iets doen met fanbussen ook een mooie kast om mee te pronken... en meestal is dat dus geen beige kast.

heb je trouwens al eens geprobeerd bij de fabrikanten van al dat moois?
als je een product hebt kun je verkooppunten gaan zoeken (of ze benaderen of dat product leverbaar is)

• Icey
Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 22:15:
[...]

helaas willen de meeste mensen die iets doen met fanbussen ook een mooie kast om mee te pronken... en meestal is dat dus geen beige kast.

heb je trouwens al eens geprobeerd bij de fabrikanten van al dat moois?
als je een product hebt kun je verkooppunten gaan zoeken (of ze benaderen of dat product leverbaar is)
Informatique
Xxlcasses
Oc-shop

een mailtje gestuurd ;)

Wja, niet alle mooie cases die tweakbaar zijn zijn zwart hoor, chieftecje die ik uitgekozen heb is er ook in zwart, maar ik heb liever wit (beige) in me kamer ;)

Verwijderd

Icey schreef op 21 mei 2003 @ 22:18:
[...]
Wja, niet alle mooie cases die tweakbaar zijn zijn zwart hoor, chieftecje die ik uitgekozen heb is er ook in zwart, maar ik heb liever wit (beige) in me kamer ;)
klopt ;)
die van mij is ook mooi beige :P

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Volgens mij leidt dit topic redelijk ontspoord en leidt het nu verder nergens meer toe. Topicstarter als je echt niets kan vinden kan je wel een nieuw topic openen en dan bij deze het vriendelijke verzoek aan iedereen om de botte opmerkingen over en weer voor zich te houden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.