Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Een gelaserde case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

al geruime tijd was is bezig met het uittekenen van een pckast. Wel nu is het eerste prototype af, en ik moet zeggen het is goed gelukt. Morgen ga ik er waarschijnlijk wat onderdelen inproppen om te zien of alle gaten enzo passen. Ieder stuk van deze case is gelaserd en geplooid door een goeie vriend van mij. Ik zou ze eigenlijk in een grotere oplage willen maken in geanodiseerde alu. Wat denken jullie zou er daar een markt voor zijn ? Een richtprijs heb ik nog niet maar ik zal er zeker voor informeren als de veranderingen gedaan zijn aan het prototype. Ik ben ook nog op zoek naar mooie knoppen voor erop te zetten.
Graag jullie positieve en negatieve meningen.

Hier enkele fotokes

Alle losse onderdelen

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cub1.gif

Montage

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cub2.gif

Binnenzijde

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cub3.gif

Deksel erop

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cub4.gif

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ziet er op het eerst oog perfect uit, nu nog alles derin bouwen enzo en klaar ben je :)

Weet je al welke specs erin komen :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een casemod moet je origineel houden, niet een hoop exemplaren van gaan uitbrengen, dan wordt het zo standaard ;)

maar voor de rest een leuke kast, ik zou em niet willen hebben, maar dat neemt niet weg dat er een hoop zijn die dat wel willen.

hier @ GoT kan je em wel kwijt :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het ziet er tot nu toe al erg goed uit :) ik denk dat als je de kosten een beetje normaal weet te houden dat er best wat mee te doen is
er zijn igg genoeg mensen die zoiets wel zouden willen kopen

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je moet het maar durven, zelf een kast ontwerpen. Er komt toch wel plexi achter dat uitgeslepen ding toch?

Verwijderd

Topicstarter
De kast is een kubusvorm van 35*35*35 cm. De spec. weet ik nog niet. Ik ben verdeler van pc onderdelen dus ik denk dat het een ecs mobo zal worden met een xp2200 cyberdrive writer wd hd van 80gb / 7200 8mb

• Joe-star
  • Niet online
Ik zou er gewoon een cellie in doen. 1.7 ofzo. Dan sta je gelijk. En dat produceerd net iets minder warmte. Dan blijft het een koele kubus. Stop je er een boxed cooler op? Ben namelijk beniewd naar het Db buiten de kast.

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer ze zo stil mogelijk te maken eerst nog eens kijken of alles goed past dan nagaan hoe ik ze ga kleuren

• snooze
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

zou die vriend ook een goeie vriend van mij kunnen worden :Y) ik loop namelijk ook al langer met een idee in mijn kop rond lijk veel op die van jou alleen wil ik het mobo in het midden maken en er dan waterkoeling inzetten, aan de andere kant

edit: heb je de pci-sloten enzo ook laten maken of heb je die gewoon uit een andere kast gerukt de kast is wel super

[ Voor 20% gewijzigd door snooze op 21-05-2003 20:35 ]

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Je naam komt me verdacht bekent voor, staat ergens iets van pcfil in mijn MSN dacht ik ;)

Heel mooi gemaakt en heb je enig idee wat de oplagen moeten zijn om het in grotere hoeveelheden betaalbaar te maken ?

• Kawaii
  • Niet online
Erg netjes, tis dan natuurlijk wel gelaserd dus niet echt hanwerk met een dremel :)
Ben alleen erg benieuwd naar de totale kosten als de hele mod straks klaar is :)

Verder gaaf window (allleen vind ik het wat te groot)

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

als je die kast gaat spuiten: haal autolak en zet dat hele ding in de grondverf!
minder is gewoon een belediging voor je kast :>

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
Zeg, zie ik daar een schoenafdruk in de kast staan? :P

Maar het zeer net geworden. Lijkt veel op de peroon die ook een cube case heeft gemaakt. Maar ik mis nog een goeie bevesteging voor de mobo...
hoofdgedacht -> _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door The_Greater op 21-05-2003 22:07 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cub2.gif

Dit plaatje snap ik niet helemaal.. waarom steekt er van alles aan de buitenkant uit? En die bodemplaat is groter dan de kast?

Die deksel is idd. mooi gedaan, en 't ziet er allemaal erg strak uit, dat wel..

• The_Greater
  • Laatst online: 28-11 08:38
Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 22:07:
[afbeelding]

Dit plaatje snap ik niet helemaal.. waarom steekt er van alles aan de buitenkant uit? En die bodemplaat is groter dan de kast?

Die deksel is idd. mooi gedaan, en 't ziet er allemaal erg strak uit, dat wel..
omdat de de kast platen in elkaar worden geschoven.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

The_Greater schreef op 21 May 2003 @ 22:08:
[...]

omdat de de kast platen in elkaar worden geschoven.
zover was ik ook al:).. het gaat me er om: waarom? waarom geen profiel gebruikt oid? Nu krijg je waarsch. allemaal platgeslagen uitsteeksels aan de buitenkant?

Verwijderd

Topicstarter
Ja iedere kast is wel ergens op gebaseerd. Ik weet wel op wel een case je het hebt hoor. Deze was gefreesd en niet gelaserd. De tekeningen van deze case zijn trouwens al een jaar oud. Ik heb er continue aan verandert. Mijn case steek je samen in 5 minuten. Het is trouwens nog altijd een prototype. Dus er komen nog veranderingen.

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
mag ik ff de lul uithangen en vrage wat je ervoor gedokt hebt tot nu toe, wil zelf namelijk ook beginnen maar geen idee over hoeveel het gaat kosten?

• CPZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-10-2024

CPZ

[quote]Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 20:01:

Binnenzijde

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cub3.gif

Zie ik het goed, is de kast voorzien van een dubbele wand ???

[ Voor 7% gewijzigd door CPZ op 21-05-2003 22:19 ]

Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!

Verwijderd

Topicstarter
Alles is zelfmade want ik wil die case verkoopbaar maken dus niets van een andere.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cub6.gif

Dit is trouwens ook iets wat ik zelf gemaakt heb, een pers om zelf ide kabels te maken. Ik vond het kut om het altijd te doen met een bankschroef

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cub5.gif

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Dat is cker wel strak gelaserd :D
Ik laat over een week bij een familie lid een RVS voorkant laseren voor mn 2e pc :P

Over die pers: damn, wat voor materialen heb jij allemaal tot je beschikking?

[ Voor 26% gewijzigd door Kr3Kr op 21-05-2003 22:19 ]

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
Prijs weet ik nog niet. We hebben nl. een goeie werkgever :)

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:45

iMars

Full time prutser

DeNitWit schreef op 21 May 2003 @ 22:05:
ik vind het een ripoff.... :( naap... is al is gedaan.. alleen deze is ietsje anders up top :(
Alsof een raampje bv. origineel is... :X

Ik vind het in iedergeval een mooi strakke cubus! _/-\o_
(kan niet wachten totdat er foto's komen als ie af is :*) )

Koop hier mijn P1 reader :)

• Kr3Kr
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Ik ben trouwens van plan (als een soort informatica-projectje) een database met waar je wat voor materialen en service (laseren bv, dus) kan krijgen... als je dan dus een bedrijf hebt gevonden dat het niet erg vind om kasten te laseren kan je die toevoegen.
Of bijv een zaak met goede siliconenslang/alu/koper/plexi... alles dat belangrijk is voor casemodden...
plaatsnaam zoeken etc...

Is dit een goed id? of denken jullie dat het niets word?

Gregor van Egdom Krekr

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 22:18:
Alles is zelfmade want ik wil die case verkoopbaar maken dus niets van een andere.
[afbeelding]

Dit is trouwens ook iets wat ik zelf gemaakt heb, een pers om zelf ide kabels te maken. Ik vond het kut om het altijd te doen met een bankschroef

[afbeelding]
Hier is iemand flink aan het frezen geweest :D
Dit is niet gelaserd denk ik he?

Verwijderd

Topicstarter
Kr3Kr schreef op 21 May 2003 @ 22:18:
Dat is cker wel strak gelaserd :D
Ik laat over een week bij een familie lid een RVS voorkant laseren voor mn 2e pc :P

Over die pers: damn, wat voor materialen heb jij allemaal tot je beschikking?
Jah, zowat alles wat je kan denken in de matrijzenbouw en metaalverwerkende industrie is tot mijn beschikking. Ik ben zelf matrijzenbouwer, ontwerper. Ontwerpen doe ik meestal in Inventor. De laserwerken zijn door mijn maat gedaan. Ontwerp door mezelf. Dat persje heb ik zelf gefrees op een cnc machine op het werk. Om in detail te gaan een Hermle 5 assige

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/64gal_kl.jpg

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Mensen die zo hun werk doen, verdienen van mij wel respect _/-\o_ nice job @ lasercuts freeswerk en design :).

[ Voor 83% gewijzigd door Remy op 21-05-2003 22:33 ]

LinkedIn
Instagram

• Looki
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Moet aan de buitenkant nog wat afwerking hebben.. verder mooie case.. alleen er valt zelf niets/ weinig meer aan te modden :(

[/edit]
Welkom op GoT trouwens :)

[ Voor 14% gewijzigd door Looki op 21-05-2003 23:44 ]

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

wat kan ik hier nog aan toevoegen aan al die replies? gewoon super man... petje af. ik zie graag het resultaat straks!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
mooie strakke kast, ben van plan 2 kubussen van 45x45x45 te gaan bouwen uit multiplex, omdat ik beter ben met hout dan met metaal enzo

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 01:13
Ik wil die af wel eens zien, want laten we eerlijk zijn, tis allemaal mooi uitgesneden, maar het zijn gewoon 5 platen op elkaar, 1 vanonder en 4 aan de zijkanten, de afwerking is van heel groot belang :p

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Verwijderd

Jammer dat ie gelaserd is...
Dat is weg brengen en alles als een ikea bouwpakketje weer thuis krijgen... :/

Laseren sucks en een echte tweaker doet het met een decoupeerzaag/ dremel... :D
Afbeeldingslocatie: http://media.gameparty.net/show/2003/Regroup11_mei_2003/By%20The%20Resetter/DSCN0019.JPG

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 08:14:

[afbeelding]
Ja maar dan zie je dus wel duidelijk het verschil in kwaliteit, dremelen ziet er dus lang niet zo strak uit. Lijkt me dat er nog genoeg te modden valt; licht, schakelaars fans, waterkoeling enz.

Vinnum erg 1337 _/-\o_

Is dit trouwens nou eindelijk de case naar aanleiding van dit topic ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 09:54 ]

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
Elkan... mss vind jij het niet zo 'echt' omdat het gelaserd is, maar ik vind het ook wel wat respect waard om die case te ontwerpen zodat hij nog mooi in elkaar past ook als je hem als bouwpakketje thuis krijgt.

ik vind hem opzich wel mooi maar mijn smaak is het niet.. maar wel respect dude! en reageer ff op die opmerking over die dubbele wand, waarom je dat hebt gedaan enzo, ben erg benieuwd...

met een hamer past alles

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:58
ik denk dat die dubbele want er zit om die "uitsteeksels"weg te werken.. Op foto 1 zie je wat van die uitstekende dingen en steekt de onderplaat uit. op foto 2 met die extra wand heb je dat niet meer

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Damn die dubbele wand kun je mooi gebruiken voor geluidisolatie!! kun je er eindelijk de wat betere en dikkere matten in zetten :)
Nice work !

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 09:17
er zit geen geld in om deze case te verkopen als zodanig, hij is niet standaard en je doelgroep is dus heeeel smal. mensen die zo een case willen zijn toch wel de mensen die em zelf bouwen als het echt nodig is. daarbij komt dat het geen origineel idee is, dit soort cases zie je sinds de apple cube echt veel.

waar je wel een leuke boterham aan zou kunnen verdienen is als je lasercutting en bankwerk op bestelling doet; mensen sturen je dan hun zijpaneel van hun kast op + ontwerp en jij snijdt de boel eruit met je laserding. Maak een prijs per gelaserde centimeter ofzo, er zijn meerdere constructies te bedenken.

Verwijderd

en je kan het gebruiken voor warmteisolatie... maar das dan weer minder relaxed..
voor de rest: harstikke mooi gemaakt maar er zit nog niks moois aan. we zullen zien hoe het is als hij af is. ik kan er nu nog weinig over zeggen.

Verwijderd

Wordt een erg leuk kastje.. :9
(Doet me toch verdacht veel denken aan een andere bekende kast...) O-)

Dit alles mag de pret niet drukken, ik vind dat je erg mooi werk hebt afgeleverd, ik vraag me alleen wel af of de markt voor dit soort cases groot genoeg is om er een oplage van te maken. :)

Ga zo door zou ik zeggen en hou ons op de hoogte met updates.. ;)

/me updates = pics + pics + info + pics... :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 08:14:

[afbeelding]
Die case is wel heel erg gebaseerd op het design van de FrozenCase (http://www.frozencase.com/frozen.asp?menu=home)

Ben benieuwd hoe het projectje gaat verlopen... Nog fff een vraagje: ALU laseren laat toch een bruine aanslag achter op het alu? Daarom wordt meestal watersnijden gebruikt voor alu omdat dat resultaat veel strakker is...

Verwijderd

Idd ja ik herkende hem ook.
Ik heb al geruime tijd (ongeveer een jaar) het idee om ook zo'n case te maken.
Alleen heb ik het gereedschap niet. :-s.
Dus ik ben echt wel geinteresseerd naar de prijs ervan.

Btw... Ik ga men case maken zodat de GeForce FX goed zichtbaar is :-)
Omgekeerd ofzo. Maar dan moet je de lucht van de cpu weer direct naar buiten krijgen...

Verwijderd

Inderdaad, is een mooie case. Van alles wat er gedaan wordt is er altijd maar 1 de eerste, persoonlijk vind ik dat dit de pret niet mag drukken maar juist voor vele andere een leuke stimulans is ook zoiets te maken.
Zo dat is eruit ;)

Voor het formaat zou een soortgelijke kast in het klein misschien ook leuk zijn.. compact en toch de charmes van het metaal met een mooie lasercut erin.. :)

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
kijk een gelaserde case wil niet gelijk zegge dattie strakker is gemaakt, als jij goed overweg kan met slijtol en ander matieraal waarom niet.

Ik ben zelf ook bezig met een leuke kasten reeks helaas heb ik niet alle materialen die hij opnoemt tot beschikking en dus doe ik het met wat er in de buurt ligt, staal bedrijf en autobedrijf. en zelf natuurlijk.

Dus ga niet lopen lullen het is geen modden meer maar bouwpakketjes het is wel degelijk modden alleen in een korter tijds bestek.

btw wel nice dat ding si er al een pic bekend van het totaal inelkaar of is die nog secret, wil wel het eind resultaal weten

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 11:59
Ik denk wanneer de prijs van de kast niet te idioot hoog is dat je er best wel markt voor hebt. Waarom een mooie dure chieftec als je een (toch redelijk zeldzame) kast kan kopen voor minder.

[ Voor 3% gewijzigd door Capa op 22-05-2003 13:00 ]

Verwijderd

hij oogt wel erg groot.. of vergis ik me? Voor de rest is het een vette kast. Een richtprijs ligt geheel aan de baten/kostenlast en hoeveel je er wilt gaan produceren.

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ziet er echt zeer goed uit. Ik hoop dat je snel wat meer en duidelijkere foto's wil posten.
De "deksel" (bovenkant) van de case is niet echt naar mijn smaak. Ik had daar liever een orgineel logo in gezien ipv. dat atoom tekentje. Op die manier had deze kast echt iets eigens en speciaals gekregen. Maar dat is mijn menening natuurlijk :*)
verder veel succes met de bouw en ik hoop snel nog wat foto's te mogen zien :D

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:55

sealy

bastards...

Misschien is het mogelijk om dat logo bovenop zelf te bepalen? dan zou het helemaal cool zijn!

nothing special

Verwijderd

Hijs wel vet gemaakt, maar wanneer komen de pics als alles erin zit? :?
edit:
Reactie van de ts zou ook wel weer eens leuk zijn...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 16:28 ]

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 16:27:
edit:
Reactie van de ts zou ook wel weer eens leuk zijn...
Ik neem aan dat de ts een gewone baan heeft en dus helaas pas savonds kan reageren. Even geduld dus. Wel jammer dat ie niet gisteren meteen even gereageert heeft. Maarja je kan niet verwachten dat iemand elke dag achter de computer zit te GOT'en :D (of is dat een domme opmerking hier tussen de tweakers 8)7 )

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 08:14:

[afbeelding]
ey, die case heb ik gezien op regroup :) zag er nice uit

En dit project ziet er ook goed uit. Met de juiste middelen zijn er echt prachtige dingen te doen _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad ik ga tijdens de dag gaan werken. 's Avonds slijt ik ettelijke uren achter pc's maar dan is dat meestal herstellen. Ik ben wel trouwe bezoeker van tweakers. Ik heb nu nog drie pc's om te monteren en dan ga ik wat verder werken aan mijn prototype. Ik ga eens kijken voor knoppen ervoor een plexi voor tegen het deksel, vijzen enz... Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik ben trouwens nog bezig met een plexikast die ik zal gebruiken als server. Ik zal er vier hd racks insteken en laten draaien op win2003. Ook die kast mag je hier nog verwachten, maar er is ook nog wat werk aan. De platen zijn deze week gelaserd, nu nog het boor en freeswerk.

• ge-flopt
  • Laatst online: 28-11 13:57
Hij's wel strak, het enige wat ik eigenlijk er jammer aan vindt is dat hij zo "lomp" groot is. Misschien als hij op Mini-itx formaat zou zijn, zou ik hem echt bruut vinden...

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

ge-flopt schreef op 24 May 2003 @ 21:19:
Hij's wel strak, het enige wat ik eigenlijk er jammer aan vindt is dat hij zo "lomp" groot is. Misschien als hij op Mini-itx formaat zou zijn, zou ik hem echt bruut vinden...
Dat is dus wat ik nog "van plan ben", mini-itx kastje ala Cube van Apple, slot in dvd speler aan de bovenkant, 2 knopjes erop en that's it.
Laten verchromen of anodiseren dan, maar goed, da's nog in een ver stadium denk ik..
eerst nog een Mac kopen en op vakantie gaan, je kent het wel :+

[ Voor 11% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 24-05-2003 21:31 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
Deze avond ben ik wat langer gaan werken om alles eens te monteren met oude onderdelen. Zoals gezegd is dit een prototype, dus er moet nog hier en daar wat geoptimaliseerd worden. Alle gaten werden op maat geboord en eventueel getapt waar nodig. Mijn eerste bevindingen zijn bevredigend. Maar ik heb al wat kritische punten. De voeding moet meer opschuiven zodat er meer airflow mogelijk is voor de fan op cpu, die zit er nog niet op, maar je kan het zo al denken. Misschien verplaats ik de voeding wel naar beneden en plaats ik die 120 mm fan naar boven. Zal moeten zien of kabels dan nog lang genoeg zijn. Hier en daar moet er op de zijkant nog wat steunpunten bijkomen daar de plaat iets gebogen staat naar de binnenkant. Ook wil ik een mooie lasercut, voor de 120 mm fan. Misschien plaatst ik vooraan nog twee potmeters om die 120 mm fan en 80 mm fan in het deksel (zit er nog niet) te regelen. Het zal dus nog een tijdje duren vooraleer ik een defenitieve versie heb. Nu moeten de tekeningen aangepast worden voor de laser. En ik laat dat prototype graag nog wat staan, zodat het wat kan bezinken. Nu doe ik wat verder aan mijn plexikast. Die moet nog geboord, getapt en gefreesd worden. Deze zal dienen als server. Als ze klaar is post ik ze wel

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cube1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cube2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filrepair/cube3.jpg

Verwijderd

machinaal of niet, ik vind het nice, meschien kun je ooit nog is wat voor mij betekenen :P als dat lian-li pc78 niet doorgaat.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 23:37 ]

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 14:39
waarom eigenlijk een vierkante case dat is toch niet mooi ?

Verwijderd

Mauritzzz, dat verschilt dus per persoon... ik zou zelf een moord doen voor een cube...

• Wenamba
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-10 10:07
Here Here ! Cubes, mits netjes uitgevoerd, zijn de mooiste kasten op de planeet :9~ Vooral omdat je lekker veel ruimte over hebt voor extra's, die in een normaal formaat kast niet zouden passen.

http://www.nieuwemaker.nl

Verwijderd

normaal formaat... wie heeft tegenwoordig nog normaal formaat...
*trots op zn compaq prosignia 3080* :D

Verwijderd

Ziet er gelikt uit.
Wat kost het eigenlijk om zo'n case te laten laseren.
Heb je hem eigenlijk zelf daarna nog moeten afwerken, opmaat maken en zo?

Verwijderd

Netjes!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Mooi!!
maar had je hem niet 'spannender' kunnen maken, je hebt de mogelijkheid iets heel bijzonders te maken (met die laser en die kennis) en dan maak je een eigelijk 'saaie' cube! Man als ik over een laser zou kunnen beschikken, dan.........

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

1 woord: wow!

Alleen jammer dat een dergelijk iets alleen weg gelegd is voor mensen die allerlei apparatuur tot hun beschikking hebben (*of mensen met heel veel tijd te veel! ;) )

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Daan heb je totaal gelijk in kazz1980. Als je hier minder werk vertoond dat met eigen handen en een dremel als hulpje gemaakt is dan wordt je niet bepaalt gerespecteerd. Behalve wanneer iets ubergeil of origineel is. Een cube is niet origineel meer maar door de perfecte afwerking (met behulp van machines) wel ubergeil. Je mag trots zijn maar als jouw kast een cijfer zou krijgen ging er toch wat punten van die tien af qua originaliteit en de manier van assembleren. Voor de rest, wie ben ik? Ik ben veel te jaloers, vandaar mijn bekritiseing :+

Verwijderd

Hijs mooi, maar als je dan toch over een laser beschikt, maak er dan iets orginelers van..!

• sideface
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09-2021
wat is da hier toch allemaal: als er iemand voor de 999999e keer een window/blowhole in zijn case zet, zit iedereen bezig over de über-zalig-ongelooflijk-knappe vorm/afwerking/...
en als er dan iemand zelf een hele kast ontwerpt die dan al anders is dan 99% van de modders qua vorm, dan ist dat het nie origineel genoeg is???? |:( :X

ik kan alleen maar zeggen dat dit de schoonste casemod is die ik de laatste maanden hier gezien heb zenne, wa men ook moge bewere

Verwijderd

Topicstarter
Ah sideface bedankt voor je steun maar iedereen zijn mening hé. Ik kan wel kritiek verdragen hoor, jammer dat hij niet opbouwend is. Ik zou liever meningen horen van : ik vind dat dit of dat kan verbeteren. Maar blijkbaar is het enkel ik die de fouten zie aan het ontwerp. In ieder geval iedereen bedankt voor de meestal lovende kritiek. Het ontwerp van de kast wordt nu iets gewijzigd dus de volgende versie zal wat op zich laten wachten. Ik heb in ieder geval voor ieders werk respect al is het een stomme blauwe led die in een kast wordt gezet. Niet iedereen beschikt, inderdaad over de nodige machines om mods te maken. Maar het zou dom zijn ze niet te gebruiken als je ze tot uw beschikking hebt.
Pagina: 1