Overigens, over de FAQ gesproken, Zoeff, zou je niet de lijst op de startpagina van de FAQ als links kunnen uitvoeren, dan kunnen de arme opera-usertjes ook nog tips krijgen
Bij comments staat alleen 1 regel over de film (good quality enzo). Maar bij details kan je uit de sources kiezen:

Moet ik dan gewoon die van 52 aanklikken; en vervolgens kiezen voor Take Over?
tnx sabbieSabbi schreef op 25 June 2003 @ 12:04:
ShotGun:
Je moet het Tabblad Image Text gebruiken ipv Preview infopage. (infopage is een extra functie die een html-pagina maakt)
[afbeelding]
Alleen nu krijg ik dit:

tvw
Verwijderd
Ik ben niet zo'n onwijze Emule-held, maar volgens mij zijn die verschillende sources gewoon dezelfde bestanden met verschillende namen... Je kunt daar ook niet bepalen van welke sources wordt gedownload. Als je op "take over" en daarna "rename" clickt kun je het bestand met een andere naam opslaan, dacht ik...Silent Thunder schreef op 25 juni 2003 @ 14:12:
Bij comments staat alleen 1 regel over de film (good quality enzo). Maar bij details kan je uit de sources kiezen:
[afbeelding]
Verwijderd
idd als je op takeover klikt krijgt het de geselecteerde naam, met rename kan je het een andere naam geven
Verwijderd
FF een vraag:
Ik heb gisteren mijn eerste grote bestand (750+ MB) met Emule binnengehaald... Downloadsnelheid was ongeveer 10 kb/s. Ik upload ongeveer evenveel als ik download... Alleen vandaag probeer ik nog zo'n bestand te downloaden, maar hij blijft overal maar in de wachtrij staan. Bij dat vorige bestand was ik binnen een paar minuten wel aan het downloaden, maar nu ben ik al 2 uur aan het wachten oid... Waar kan dat aan liggen? Instellingen, het bestand, de server...? Iemand een suggestie?
Ik heb gisteren mijn eerste grote bestand (750+ MB) met Emule binnengehaald... Downloadsnelheid was ongeveer 10 kb/s. Ik upload ongeveer evenveel als ik download... Alleen vandaag probeer ik nog zo'n bestand te downloaden, maar hij blijft overal maar in de wachtrij staan. Bij dat vorige bestand was ik binnen een paar minuten wel aan het downloaden, maar nu ben ik al 2 uur aan het wachten oid... Waar kan dat aan liggen? Instellingen, het bestand, de server...? Iemand een suggestie?
Je kunt een andere server proberen
. Maar waarschijnlijk is het een gewilt bestand (=lange wachtrij) of een bestand dat bijna niemand heeft. Het duurde mij ook een maand om een bepaalde DivX te d/l die maar 5 mensen hadden ofzo
.
tvw
sjoulibsky, gewoon wachten.
Het was waarschijnlijk toeval dat die ander wat sneller begon, waarschijnlijk meer sources, beter verspreid, of er zaten een aantal snelle connecties tussen.
Voor deze zal je gewoon even moeten wachten, en dan gaat ie vanzelf wel downloaden
Het was waarschijnlijk toeval dat die ander wat sneller begon, waarschijnlijk meer sources, beter verspreid, of er zaten een aantal snelle connecties tussen.
Voor deze zal je gewoon even moeten wachten, en dan gaat ie vanzelf wel downloaden
Verwijderd
't Vreemde vind ik dat die andere juist minder sources had... Vorige had ik meestal zo'n 200 sources, deze 423, op het moment... Maargoed... Wachten dus...
In je Emule Preferences>General >Enable Online Signature aangezet?
In Je OnlineSignature Settings > General >Emule Onlinesig.dat >Set File gedaan? (filestatus balkje wordt dan groen)
Emule staat aan? dan zou je als je op test drukt toch wat meer moeten kunnen zien...
als er maar 1 regel staat is er maar 1 persoon die iets ingetikt heeft als comment.Silent Thunder schreef op 25 June 2003 @ 14:12:
[afbeelding]
er is dus geen morgelijkheid om meer comments te krijgen.
maar misschien komt er nog een source die wat heeft ingetikt, dan heb je er 2 staan. je soms niet blind varen op die comment, soms kloppen ze niet echt; wat de een goed vindt vindt de ander slecht.
over dat hernoemen: ik hernoem die files meestal naar de gene met de beste titel of meeste sources.
als er veel "shit" instaat, naar de schoonste.
ik laat altijd wel namen van belangrijke sites enzo staan, die van (iets) in delen splitsen met een toestel waarin een fysische of chemische reactie plaatsvindt bv.
@Zoefff: ik heb nog geen antwoord van je
ik ben er benieuwt
[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Nobody op 25-06-2003 18:21 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Uh... come again?Mr.Nobody schreef op 25 June 2003 @ 18:20:
ik laat altijd wel namen van belangrijke sites enzo staan, die van (iets) in delen splitsen met een toestel waarin een fysische of chemische reactie plaatsvindt bv.
Overigs... iets anders. De laatste dagen gaat het toch wel erg bagger met de snelheid; en dan zit ik toch al op goed gevulde servers van 100K + aan users. Hij staat dus zeg maar 24h aan in principe, maar 80% van die tijd doet 'ie nix; en de rest download 'ie met 0,5K
Is het misschien niet geheel onverstandig om een nieuwe serverlijst te downloaden ofzo? Of maakt dat niks uit?
[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 25-06-2003 19:03 ]
Dat was een nog al cryptische beschrijving van een niet-nader-te-noemen site met eD2k links, die onder de meeste van ons eMulers wel bekend is

Hij doet het toch wel!Mr.Nobody schreef op 25 June 2003 @ 18:20:
@Zoefff: ik heb nog geen antwoord van je![]()
ik ben er benieuwt
Ik heb m net ff laten pruttelen, en toen ik weer bovenkwam stond mn hele log er toch in. Best leuk progseltje, véél duidelijker dan als je het gewoon uit een tekstbestandje moet halen
T enige is dus dat de progressbar niet echt goed werkt dus, maar zo'n groot probleem is het niet eens. Hij blijft als het ware hangen, 100% CPU gebruikend, en na een tijdje staat de log er toch nog in
Overigens, als ik nu weer op refresh druk, gebeurt er precies hetzelfde, en krijg ik weer geen progressbar te zien.. Waarschijnlijk heeft het progressbar updaten te weinig prioriteit oid
[ Voor 11% gewijzigd door Zoefff op 25-06-2003 19:45 . Reden: Toevoeging ]
Ah nu werkt het welSabbi schreef op 25 June 2003 @ 16:04:
[...]
In je Emule Preferences>General >Enable Online Signature aangezet?
In Je OnlineSignature Settings > General >Emule Onlinesig.dat >Set File gedaan? (filestatus balkje wordt dan groen)
Emule staat aan? dan zou je als je op test drukt toch wat meer moeten kunnen zien...
* iets nieuw icoon heeft
edit: damn wat voor verbinding heb jij? 150Kb up
edit2: shit het icoon blijft in mijn cache staan
[ Voor 24% gewijzigd door iets op 25-06-2003 20:15 ]
tvw
Ik had er eerst ook een stuk op 30Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 20:01:
Het gaat wel lekker met de [GoT] ers in me vriendenlijst, ik heb er al 15
tvw
Ik weet niet of het al een keer voorbij gekomen is maar is het misschien niet handig om een klein progseltje te maken waarin in 1 keer alle gotters bij je friends lijst toegevoegd worden?
(aan de hand van hun unieke id dus)
(aan de hand van hun unieke id dus)
tja, hij update die bar bij het verwerken van de gegevens. alleen als je een grote log hebt moet je lang wachten op het inladen en daar zit niet progressbar niet aanZoefff schreef op 25 June 2003 @ 19:43:
[...]
T enige is dus dat de progressbar niet echt goed werkt dus, maar zo'n groot probleem is het niet eens. Hij blijft als het ware hangen, 100% CPU gebruikend, en na een tijdje staat de log er toch nog in
als je op update drukt, leest ie de hele file weerin
hoe groot is jou log?
ik zal eens kijken of ik iets kan doen eraan.
Mja, maar 415kb, dat is het rare nou juist, da's niet extreem groot toch?
Ik heb er net nog even naar gekeken, en ff getimed. Als ik het progsel start, dan duurt het ongeveer 2 minuten, daarin blijft ie gewoon hangen ofzo, ik zie m iig nix doen. Daarna gaat de progressbar lopen, en dan is ie idd aan het analyseren..
Ik heb er net nog even naar gekeken, en ff getimed. Als ik het progsel start, dan duurt het ongeveer 2 minuten, daarin blijft ie gewoon hangen ofzo, ik zie m iig nix doen. Daarna gaat de progressbar lopen, en dan is ie idd aan het analyseren..
Mischien heb ik iets gemist ofzo, maar met welk programma doe je dat?ShotGun schreef op 25 June 2003 @ 01:12:
Ik ben een beetje aan het kloten met dat onlinesig geval, en verder dan dit kom in niet.
[afbeelding]
Eeh Help?![]()
Arrived anxious, left bored
Je hebt inderdaad iets gemist 
Zoefff in "eMule opensource eDonkey, deel 6"
edit:
You'll NEVER beat me, ShotGun!
You'll NEVER beat me, ShotGun!
[ Voor 31% gewijzigd door Zoefff op 25-06-2003 21:20 ]
Pagina terugPuCK schreef op 25 June 2003 @ 21:10:
[...]
Mischien heb ik iets gemist ofzo, maar met welk programma doe je dat?
Spuit 11

[ Voor 14% gewijzigd door iets op 25-06-2003 21:15 ]
tvw
nou Zoeff ik heb het programma aangepast.
je ziet nu ook tijdens het laden een teken van leven
kopie functie zit er ook nu in.
en zowaar een statusbar, met de grote van de log & aantal lijnen
het programma draait in een idle thread, dus het stoort geen andere procesen.
je kunt hem nog steeds dl hier:
http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/emulelogreader.zip
[sub](deze link is steeds de laaste versie)[/sup]
je ziet nu ook tijdens het laden een teken van leven
kopie functie zit er ook nu in.
en zowaar een statusbar, met de grote van de log & aantal lijnen
het programma draait in een idle thread, dus het stoort geen andere procesen.
je kunt hem nog steeds dl hier:
http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/emulelogreader.zip
[sub](deze link is steeds de laaste versie)[/sup]
Nou Mr.Nobody, stukken beter 
Hij blijft nog steeds wel "hangen", maar geeft wel aan dat ie log aan het inlezen is...
Loading line 1000.....5000......30.000.....40.000...

Maar stukken beter dus zo
Hij blijft nog steeds wel "hangen", maar geeft wel aan dat ie log aan het inlezen is...
Loading line 1000.....5000......30.000.....40.000...

Maar stukken beter dus zo
Waar ik sinds gisteren opeens last van heb
Wat ik dus niet snap, waarom gebruikt die leechmod dezelfde naam als ik heb op Emule?
En hoe komt ie steeds terug in mijn queue?
En is er al wat meer bekend over Darkmule (dat zal de leechmod zijn neem ik aan?)
En dat gaat zo nog wel een tijdje door.6/26/2003 12:28:24 AM: Client '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' and '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' have the same userhash or IP - removed '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6'
6/26/2003 12:28:24 AM: Client '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' and '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' have the same userhash or IP - removed '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6'
6/26/2003 6:12:27 AM: Client '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' seems to be an aggressive client and is banned from the uploadqueue
6/26/2003 6:13:34 AM: Client '|X| http://www.emule-project.net' and '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' have the same userhash or IP - removed '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6'
6/26/2003 6:28:51 AM: Client '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' seems to be an aggressive client and is banned from the uploadqueue
/26/2003 6:55:45 AM: Client '[RAMMSTEIN][emule.de][Leecha][3E][Eselgalaxy.de]' and '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' have the same userhash or IP - removed '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6'
6/26/2003 6:12:27 AM: Client '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' seems to be an aggressive client and is banned from the uploadqueue
6/26/2003 7:34:19 AM: Client '[GoT]MeNTaL_TO DarkMule v6' seems to be an aggressive client and is banned from the uploadqueue
Wat ik dus niet snap, waarom gebruikt die leechmod dezelfde naam als ik heb op Emule?
En is er al wat meer bekend over Darkmule (dat zal de leechmod zijn neem ik aan?)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Vreemd probleem met de Web Control Page van eMule (versie 0.29b).
Ik heb een vreemd probleem. Op mijn werk staan er twee stand alone computers die een "onbeperkte" verbinding hebben met internet via ISDN.
Als ik nu op de Web Control Page van eMule inlog via de computer waar Winroute op draait dan kan ik alle pagina's bekijken. Doe ik hetzelfde op de computer die er naast staat (en dus via NAT met het internet is verbonden), dan kan ik niet naar de verschillende pagina's to (preferences, stats, search etc). In plaats daarvan krijg ik de vraag of het bestand wil downloaden.
Ik kan het bestand dan wel downloaden, maar het is geen HTML o.i.d. Ik kan dus gewoon niet vanaf een andere computer dan eentje die rechtstreeks via Internet is verbonden naar mijn eMule WPC toe
Is er iemand die een oplossing weet?
Liever niet "Zet hem op poortje 80", want ik heb onder hetzelfde IP adres al een webpagina draaien en om iedereen die naar mijn website browsed nu te laten zien dat ze op eMule kunnen via mijn pagina... geen goed idee denk ik
Ik heb een vreemd probleem. Op mijn werk staan er twee stand alone computers die een "onbeperkte" verbinding hebben met internet via ISDN.
Als ik nu op de Web Control Page van eMule inlog via de computer waar Winroute op draait dan kan ik alle pagina's bekijken. Doe ik hetzelfde op de computer die er naast staat (en dus via NAT met het internet is verbonden), dan kan ik niet naar de verschillende pagina's to (preferences, stats, search etc). In plaats daarvan krijg ik de vraag of het bestand wil downloaden.
Ik kan het bestand dan wel downloaden, maar het is geen HTML o.i.d. Ik kan dus gewoon niet vanaf een andere computer dan eentje die rechtstreeks via Internet is verbonden naar mijn eMule WPC toe
Liever niet "Zet hem op poortje 80", want ik heb onder hetzelfde IP adres al een webpagina draaien en om iedereen die naar mijn website browsed nu te laten zien dat ze op eMule kunnen via mijn pagina... geen goed idee denk ik
http://www.deyterra.com
Eeeh blijkbaar heb je niet echt goed opgelet, staat zelfs in de openingpost. Is iedereen een leechmod en probeert door jouw naam te gebruiken (omdat er GoT voorstaat) sneller door de queues heen te komenMeNTaL_TO schreef op 26 June 2003 @ 10:28:
Waar ik sinds gisteren opeens last van heb
[...]
En dat gaat zo nog wel een tijdje door.
Verwijderd
HTTP 1.1 gebruiken met behulp van proxyverbindingrally schreef op 26 juni 2003 @ 10:57:
Vreemd probleem met de Web Control Page van eMule (versie 0.29b).
*knip*
Extra -> Internet opties -> geavanceerd
is al 's eerder voorbij gekomen.. zoeken kon ook
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 12:27 ]
Dat was de vraag dus ook niet.legolas82 schreef op 26 June 2003 @ 11:36:
[...]
Eeeh blijkbaar heb je niet echt goed opgelet, staat zelfs in de openingpost. Is iedereen een leechmod en probeert door jouw naam te gebruiken (omdat er GoT voorstaat) sneller door de queues heen te komen
Hoe komt ie steeds terug in mijn queue als ie gebanned wordt en waarom probeert ie bij mij onder mijn naam te leechen (lijkt me niet dat dat zin heeft).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
ik denk dat het steeds een andere darkmule is.
kijk eens in je knowclients (in je download venster, klikken op de Upload(X) button)
bekijk dan eens zijn ID, door steeds te vragen naar zijn bestanden.
je zult zien dat er clients tussen zitten met dezelfde naam maar een andere ID.
er zitten ook enkele met dezelfde hash en ID bij, dat is opzich wel raar.
die zouden niet 2x in de lijst moeten voorkomen.
het gaat BTW om jou [GoT] tag en daarmee wordt ie een klein beetje vriendje van je waardoor hij sneller kan downloaden bij je. als je client die functie ondersteunt.
@Zoefff: je kunt ook proberen met de hand de log over te schrijven en dan te sorteren op verschillende A4tjes
tja ik kan het ook niet helpen: 40000 regels is niet niks voor die slome stringroutines.
ik zit er niet de hele tijd naar te kijken, dus dan mag het wel ff duren.
bij mij kan ik gewoon het venster (welleswaar met iets vertraging) verslepen enzo.
doet ie dat niet bij jou? ik heb een 3000+ wat voor cpu heb jij?
misschien een stukje trager? het inladen van 43000 regels duurt hier 30 sec ongeveer.
heeft er iemand nog meer in ze nog staan van deze:
kijk eens in je knowclients (in je download venster, klikken op de Upload(X) button)
bekijk dan eens zijn ID, door steeds te vragen naar zijn bestanden.
je zult zien dat er clients tussen zitten met dezelfde naam maar een andere ID.
er zitten ook enkele met dezelfde hash en ID bij, dat is opzich wel raar.
die zouden niet 2x in de lijst moeten voorkomen.
het gaat BTW om jou [GoT] tag en daarmee wordt ie een klein beetje vriendje van je waardoor hij sneller kan downloaden bij je. als je client die functie ondersteunt.
@Zoefff: je kunt ook proberen met de hand de log over te schrijven en dan te sorteren op verschillende A4tjes
tja ik kan het ook niet helpen: 40000 regels is niet niks voor die slome stringroutines.
ik zit er niet de hele tijd naar te kijken, dus dan mag het wel ff duren.
bij mij kan ik gewoon het venster (welleswaar met iets vertraging) verslepen enzo.
doet ie dat niet bij jou? ik heb een 3000+ wat voor cpu heb jij?
misschien een stukje trager? het inladen van 43000 regels duurt hier 30 sec ongeveer.
heeft er iemand nog meer in ze nog staan van deze:
is er weer een rare mod ofzo bijgekomen?6/25/2003 7:13:28 AM: unknown eDonkey opcode: 0x6a, size=20, data=[45 23 45 b9 7d 2b 2f e0 73 3a b9 08 e7 1c c4 53 21 02 00 00 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Mr.Nobody op 26-06-2003 18:48 ]
Ik heb m uitgeprint, ben nu aan het knippen en plakken@Zoefff: je kunt ook proberen met de hand de log over te schrijven en dan te sorteren op verschillende A4tjes
Ik kan m idd ook gewoon verslepen hoor, gaat allemaal wel goed nu
Die getallen zien eruit als een userhash? Mislukte aanmelding? Of mislukte mod? Ik zal er eens op gaan letten.heeft er iemand nog meer in ze nog staan van deze:
[...]
is er weer een rare mod ofzo bijgekomen?
ik heb er wel honderd! dus dat valt zeker op.Zoefff schreef op 26 juni 2003 @ 19:08:
[...]
Die getallen zien eruit als een userhash? Mislukte aanmelding? Of mislukte mod? Ik zal er eens op gaan letten.
[ Voor 22% gewijzigd door Mr.Nobody op 26-06-2003 20:03 ]
He Zoefff, zou het makkelijk zijn als ik een lijstje maak van de verschillende "kut"mods(leechermods)? of zou dat mensen op verkeerde gedachte brengen......
no comment
Verwijderd
Brengt dat sommige mensen niet op het slechte pad?Martinus schreef op 26 juni 2003 @ 22:01:
He Zoefff, zou het makkelijk zijn als ik een lijstje maak van de verschillende "kut"mods(leechermods)? of zou dat mensen op verkeerde gedachte brengen......
Sinds 29b valt het me namelijk op dat de leechermods heel erg toenemen
Of, sinds 29b valt het meer op dat er leechermods zijn, omdat 29b er meer kan herkennen en blockenVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 22:04:
[...]
Brengt dat sommige mensen niet op het slechte pad?
Sinds 29b valt het me namelijk op dat de leechermods heel erg toenemen.
Maar inderdaad, zo'n lijstje, dat kan ik wel maken, en de meesten hier maken er natuurlijk geen misbruik van, maar helaas zal er toch ook op GoT ergens een rotte appel zitten, en dat zou toch jammer zijn....
Verwijderd
Een beetje tweaker kan zijn upload al beperken als i dat wil natuurlijkZoefff schreef op 26 juni 2003 @ 22:10:
[...]
Of, sinds 29b valt het meer op dat er leechermods zijn, omdat 29b er meer kan herkennen en blocken
Maar inderdaad, zo'n lijstje, dat kan ik wel maken, en de meesten hier maken er natuurlijk geen misbruik van, maar helaas zal er toch ook op GoT ergens een rotte appel zitten, en dat zou toch jammer zijn....
Mja, echt lekker downloaden gaat dan ook niet meer.Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 23:06:
[...]
Een beetje tweaker kan zijn upload al beperken als i dat wil natuurlijk
Maar deze discussie is volgens mij al 1000x gevoerd
tvw
wat ik niet snap is dat je software in princiepe "jat". En zelfs dat jatten doe je nog niet eens op een eerlijke manier 
* Zym0tiC zal dus nooit zo'n mod gebruiken
* Zym0tiC zal dus nooit zo'n mod gebruiken
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
we gaan dus maar geen slapende honden wakker maken, de meeste weten denk ik wel waar we over praten....Zoefff schreef op 26 June 2003 @ 22:10:
[...]
Of, sinds 29b valt het meer op dat er leechermods zijn, omdat 29b er meer kan herkennen en blocken
no comment
Hoe benader ik mn webserver van emule? http://ip:4711 ?
Kan me iemand vertellen de beste instelingen van mijn Emule LSD8f want ik kom niet meer als 20KB/s terwil eerder met hetzelfde eMule was altijd 50Kb/s
Ik heb zitten te klooien met de instellingen en nu weet ik niet meet wat hetbeste is voor mij
Eerder had ik :
Ontvangen 164 Liemieten 0
Verzenden 10 Liemieten 10
Harde Liemiet 750 Verbindings limieten 850
nieuwe verb. 5/sec. 50
max UDP per file 375
Max sources per file software 1000
Maar dat werkt niet meer, en weet ook niet why?
Mijn verbinding is chello en Windows 2003 Adv.
verdere spec van hardeware onder:
Alvast bedankt!
Ik heb zitten te klooien met de instellingen en nu weet ik niet meet wat hetbeste is voor mij
Eerder had ik :
Ontvangen 164 Liemieten 0
Verzenden 10 Liemieten 10
Harde Liemiet 750 Verbindings limieten 850
nieuwe verb. 5/sec. 50
max UDP per file 375
Max sources per file software 1000
Maar dat werkt niet meer, en weet ook niet why?
Mijn verbinding is chello en Windows 2003 Adv.
verdere spec van hardeware onder:
Alvast bedankt!
[ Voor 52% gewijzigd door SlowikPL op 27-06-2003 11:23 ]
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Yups, inderdaadmeneer_brinkman schreef op 27 June 2003 @ 11:09:
Hoe benader ik mn webserver van emule? http://ip:4711 ?
-Als je je webserver aan hebt staan, dan kan je dus vanaf een andere computer inloggen, door naar http://jou_ip:poort/ te gaan. Je kan ook vanaf je eigen computer inloggen, door naar http://127.0.0.1:4711/ te gaan. Als dit werkt, dan doet je webserver het goed. Werkt het vervolgens vanaf een andere computer niet goed, dan betekend dat dat je firewall en/of router poort 4711 blokkeert.
Verwijderd
hoe kan ik nou het beste gotters aan mijn buddylist adden? of moet je ze gewoon 'toevallig' tegenkomen?
Je kan ze, als je een ip hebt, handmatig toevoegen, maar dan moet je eerst iedereen t ip gaan vragen..
Ik kijk gewoon om de zoveel tijd in mn upload/download queue. Sorteer dan ff op naam, en dan kan je zo de [GoT]-ers eruit plukken, rechtermuis => add to friends
Ik kijk gewoon om de zoveel tijd in mn upload/download queue. Sorteer dan ff op naam, en dan kan je zo de [GoT]-ers eruit plukken, rechtermuis => add to friends
aanvulling daarop: kijk wel uit, daar staan nl [GoT]'s tussen met een spatie voor [GoT] (als eerste karakter).
dus zo iets als " [Got] Emule user"
dit is een of andere mod, en zijn zeker geen vrienden
ze staan ook niet op alfabet maar bovenaan, aangezien een spatie voor de [ komt.
dus zo iets als " [Got] Emule user"
dit is een of andere mod, en zijn zeker geen vrienden
ze staan ook niet op alfabet maar bovenaan, aangezien een spatie voor de [ komt.
hardstyle porno of muziek
Verwijderd
met edonkey2000 wel hoor, en de laatste versies zijn ook nog eens veel sneller dan e-mule....ShotGun schreef op 26 June 2003 @ 23:11:
[...]
Mja, echt lekker downloaden gaat dan ook niet meer.
Maar deze discussie is volgens mij al 1000x gevoerd.
we zitten hier in het emule topic. 
jij hebt het de hele tijd maar over dat de nieuwe edonkey2000 zo goed is.
dat weten we nu wel. ik heb eens het hele emule topic #6 door gespit, kijk zelf maar.
als je dus niks nuttig zeggen hebt
dat weten we nu wel. ik heb eens het hele emule topic #6 door gespit, kijk zelf maar.

4000 maar?Burat schreef op 29 May 2003 @ 17:10:
Hmm ik heb standaard m'n queue volstaan.. Nu 4000 man. Heb niet echt veel speciaals dacht ik
na 10 min is m'n queue al meer dan 15000 man. zal niet weten waarom...

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Als je je que wat kleiner maakt scheelt dat (veel) cpu gebruiknIghtorius schreef op 27 June 2003 @ 14:55:
[...]
4000 maar?
na 10 min is m'n queue al meer dan 15000 man. zal niet weten waarom...
Weet iemand trouwens hoe je commentaar aan een bestand kan toevoegen?
[ Voor 10% gewijzigd door iets op 27-06-2003 15:44 ]
tvw
Verwijderd
Kom op ... dat is wel HEEL simpel 
Ga naar Gedeelde bestanden *rechtsklik* bestandje en doe commentaar toevoegen
Eeh zie jij dat ergens staan danVerwijderd schreef op 27 June 2003 @ 15:50:
Kom op ... dat is wel HEEL simpel

edit: aarg dit is niet gedeelde bestanden

[ Voor 15% gewijzigd door iets op 27-06-2003 16:05 ]
tvw
Wat ik vreemd vind is dat zowel v 29a als 29b bij het connecten naar een server 8/10 keer aangeeft dat mijn 4662 poort niet te bereiken is waarna hij me wel gewoon een hoog id geeft.
Nog een probleem is dat ik sinds 3 dagen niet meer boven de 5 kb/sec uitkom! Ik gebruik v29b met gewoon de standaart instellingen.
Nog een probleem is dat ik sinds 3 dagen niet meer boven de 5 kb/sec uitkom! Ik gebruik v29b met gewoon de standaart instellingen.
5kb/sec met wat? Als je bijna niks download is dat ook wel logisch jaGG85 schreef op 27 June 2003 @ 16:16:
Wat ik vreemd vind is dat zowel v 29a als 29b bij het connecten naar een server 8/10 keer aangeeft dat mijn 4662 poort niet te bereiken is waarna hij me wel gewoon een hoog id geeft.
tvw
pr0n lots of it.............. sikko Handy man zeker
no comment
weet iemand wat de functie release betekent bij de file priority van je shared files? Kan het niet vinden in de faq en op google.
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Is al eerder voorbij gekomen
Gewoon nog een stapje hogere prioriteit. Speciaal dus voor spul dat je zelf released en dus snel verspreid moet worden. In Emule plus heeft dit een andere naam--> Jumpstart

Verwijderd
Euh jumpstart is wel degelijk iets anders dan release.
Release is gewoon een stat op de prioriteitsladder. Als je jumpstart gebruikt dan ziet andere gebruikers niet dat jij alle chunks hebt maar dat je er maar 1 hebt, dit zorgt ervoor dat je in het begin elke chunk in ieder geval 1 keer uploadt, is dit gebeurt, dan krijgt iedereen jouw als full source te zien.
Release is gewoon een stat op de prioriteitsladder. Als je jumpstart gebruikt dan ziet andere gebruikers niet dat jij alle chunks hebt maar dat je er maar 1 hebt, dit zorgt ervoor dat je in het begin elke chunk in ieder geval 1 keer uploadt, is dit gebeurt, dan krijgt iedereen jouw als full source te zien.
Verwijderd
FF snel vraagje over leechers (wanneer komt daar een faq over btw?). Ik ben vrij nieuwe gebruiker, hoewel ik het al lang gebruik. Beetje kromme zin... Ben een n00b die het allang gebruikt (zo das beter).
Vraag 1. Klopt het dat als je mensen in je ip filter zet, ze nog steeds in je queue blijven staan?
Vraag 2. Is er een plaats waar een hele lijst met ip's staat opgeslagen van alle mensen uit dit topic. (makkelijker dan elke pagina afstruinen) ?
Vraag 3. Er stonden in mijn queue 2 mensen met mijn naam. (meteen gebanned, maar ze blijven erin staan zie vraag 1). Betekent het nu dat ik mijn credits kwijt ben?
[edit]
Vraag 4. Is een gebruiker met toevoeging [RAMMSTEIN][emule.de][Leecha][3E][Friendsharing.de|0.3][Friendsharing.de][Filedealer.de]eMule v0.25b [RAMMSTEIN 4c] ook een of andere cheat Mod? Ik zie er 3 van in mijn upload lijst staan, maar ik kan zijn bestanden niet opvragen, oftewel zijn ip niet nagaan. Hij doet nix als ik 'bekijk bestanden' aanclick...
Vraag 1. Klopt het dat als je mensen in je ip filter zet, ze nog steeds in je queue blijven staan?
Vraag 2. Is er een plaats waar een hele lijst met ip's staat opgeslagen van alle mensen uit dit topic. (makkelijker dan elke pagina afstruinen) ?
Vraag 3. Er stonden in mijn queue 2 mensen met mijn naam. (meteen gebanned, maar ze blijven erin staan zie vraag 1). Betekent het nu dat ik mijn credits kwijt ben?
[edit]
Vraag 4. Is een gebruiker met toevoeging [RAMMSTEIN][emule.de][Leecha][3E][Friendsharing.de|0.3][Friendsharing.de][Filedealer.de]eMule v0.25b [RAMMSTEIN 4c] ook een of andere cheat Mod? Ik zie er 3 van in mijn upload lijst staan, maar ik kan zijn bestanden niet opvragen, oftewel zijn ip niet nagaan. Hij doet nix als ik 'bekijk bestanden' aanclick...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 19:05 ]
1: Wel ff op reload drukken bij je preferenties etc....Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 19:00:
FF snel vraagje over leechers (wanneer komt daar een faq over btw?). Ik ben vrij nieuwe gebruiker, hoewel ik het al lang gebruik. Beetje kromme zin... Ben een n00b die het allang gebruikt (zo das beter).
[edit]
2: euh nee, wel een idee.....
3: nee, zij lenen jou credits je houdt ze dus gewoon....
4: Meteen bannen dat is een klote mod, je kan ze zien door hun lijst op te vragen. In je log zie je dan user bla bla denied your request en daar staat dan zijn id bij en invullen fukjoepedro gebeuren(geweldig proggie!!
Helaas werkt het in sommige mods heel slecht en en andere weer heel goed.legolas82 schreef op 27 juni 2003 @ 18:25:
Is al eerder voorbij gekomenGewoon nog een stapje hogere prioriteit. Speciaal dus voor spul dat je zelf released en dus snel verspreid moet worden.
het verschil zit hem in het feit hoeveel punten per tijdsinterval die persoon krijgt in jou queue, dus bij release krijgt die persoon veel meer punten bij die file die jij op release hebt staan dan een ander.
[ Voor 32% gewijzigd door Martinus op 27-06-2003 21:44 ]
no comment
Verwijderd
Als ik dat doe bij sommige users gebeurt er dus helemaal niks noppes nada. Is dit een bug en hebben andere mensen dit ook? Hij geeft geen sjoege, dus kan ook niet hun userid zien, en ze dus ook niet bannen wat op zijn minst irritant is...In je log zie je dan user bla bla denied your request

heb dus nu ook zo'n l*l gevonden die mijn nick jat! (hij heeft er dan darkmule achterstaan). hoe ban/delete ik die mofu? (waar is dat fukjoepedro te downloaden?)
edit: FP... stupid me...

[ Voor 11% gewijzigd door PhuSioN op 28-06-2003 02:00 ]
geen wonder dat je nick gejat is, jou post van nummer 666patryk schreef op 28 June 2003 @ 01:56:
heb dus nu ook zo'n l*l gevonden die mijn nick jat! (hij heeft er dan darkmule achterstaan). hoe ban/delete ik die mofu? (waar is dat fukjoepedro te downloaden?)
Maar goed, ik heb nu 2 verschillene clients.met, kan ik die samenvoegen? vond een oude weer

soms duurt het een poosje voordat je die reply krijgt.Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 00:42:
Als ik dat doe bij sommige users gebeurt er dus helemaal niks noppes nada. Is dit een bug en hebben andere mensen dit ook? Hij geeft geen sjoege, dus kan ook niet hun userid zien, en ze dus ook niet bannen wat op zijn minst irritant is...(en ja dat proggie is geweldig
)
[ Voor 33% gewijzigd door Martinus op 28-06-2003 12:20 ]
no comment
Wat heeft dit te betekenen? Ik had 'em gewoon de hele nacht laten aanstaan; en zag net dit bericht. Hoe kan ik zoiets voorkomen in de toekomst.
Verwijderd
er worden hier discussies gevoerd over het edonkey netwerk. Als iemand aangeeft niet te kunnen downloaden adviseer ik de nieuwe clients van edonkey2000 eens te proberen. Wat is het probleem?Mr.Nobody schreef op 27 June 2003 @ 14:47:
we zitten hier in het emule topic.
Silent Thunder, als je dat bericht krijgt, terwijl je zelf nix aan je eMule hebt gemod of getweakt, dan kan je het beschouwen als een foutje van de andere client, of misschien wel een foutje van jou client, dat je binnen een bepaalde tijd 2 keer hebt geconnect ofzo.
Niets om je druk om te maken. En al die "disconnected" dingen, dat gaat gewoon over die chatsessie. Het message systeem van eMule is redelijk brak, daar komen die meldingen vandaan.
Niets om je druk om te maken. En al die "disconnected" dingen, dat gaat gewoon over die chatsessie. Het message systeem van eMule is redelijk brak, daar komen die meldingen vandaan.
Verwijderd
Volgens mij zijn dat meestal die mldonkey clients die zeuren dat je te snel connecties maakt.
Wordt toch echt gek van die nick jatters.
Deed net weer ff emule aan en weer 4 gasten van een file die nick gejat hebben. Met DonPedro, Darkmule v6 of Chief erachter. Is er geen mod die deze gasten automatisch banned?
Deed net weer ff emule aan en weer 4 gasten van een file die nick gejat hebben. Met DonPedro, Darkmule v6 of Chief erachter. Is er geen mod die deze gasten automatisch banned?
[ Voor 3% gewijzigd door PhuSioN op 28-06-2003 14:38 ]
Verwijderd
Patryk dan moet je de emule-mod morph downloaden van http://www.emule-mods.com/
Draai deze zelf ook, deze mod heeft mogelijkheden om alle emule cheaters automatisch een ban te geven, verder heeft deze mod nog wel wat leuke mogelijkheden zoals community sharing.
Draai deze zelf ook, deze mod heeft mogelijkheden om alle emule cheaters automatisch een ban te geven, verder heeft deze mod nog wel wat leuke mogelijkheden zoals community sharing.
patryk, misschien moet je ook eens kijken naar de nieuwste eMule, 29b.
Daar kan je ook aangeven dat je je userhash gecodeerd wilt versturen, waardoor leecher mods je hash niet meer kunnen overnemen, of, ze kunnen er nix meer mee. Vereiste is alleen wel dat iedereen dan zn hash versleuteld moet versturen, wat op dit moment nog niet gebeurd volgens mij, omdat het nog redelijk nieuw is.. Er word iig dus wel aan gewert
Lees ook deze post eens Zoefff in "eMule opensource eDonkey, deel 6"
Daar kan je ook aangeven dat je je userhash gecodeerd wilt versturen, waardoor leecher mods je hash niet meer kunnen overnemen, of, ze kunnen er nix meer mee. Vereiste is alleen wel dat iedereen dan zn hash versleuteld moet versturen, wat op dit moment nog niet gebeurd volgens mij, omdat het nog redelijk nieuw is.. Er word iig dus wel aan gewert
gebruik dus 29b maar waar staat die optie?
is het de optie: "Use secure identification" onder de 'security' afdeling in het optie menu?
edit2: hehe net te laat met editten
is het de optie: "Use secure identification" onder de 'security' afdeling in het optie menu?
edit2: hehe net te laat met editten
[ Voor 75% gewijzigd door PhuSioN op 28-06-2003 14:52 ]
Secure User Identification can be turned on in Preferences -> Security. It is recommended to use it.

Ik denk dat je aan die userhashversleuteling nu nog veel hebt, aangezien ongeveer 1% van de mensen in mn queue het nu gebruikt. Dat is natuurlijk geen reden om het niet te gebruiken, omdat het met een paar maanden wel veel meer zal zijn. Maar al met al zul je de eerste weken nog niet echt resultaat zien. Als je het wel meteen wil aanpakken dan kun je beter even kijken naar een mod. (er zijn er al wel wat genoemd in de voorgaande replies)Zoefff schreef op 28 June 2003 @ 14:44:
patryk, misschien moet je ook eens kijken naar de nieuwste eMule, 29b.
BTW ik gebruik zelf al wel de secure identification en er is er bij mij al een client gekickt omdat ie een secured userhash had gejat.
wel vreemd dat die optie niet default aan staat in emule 29b
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Tja het is nog in de testfase he, dus dan is het logisch dat het nu default uit staat.Sneak[3G] schreef op 28 June 2003 @ 17:09:
wel vreemd dat die optie niet default aan staat in emule 29b
Het is namelijk wel zo dat je al je credits kwijtraakt wanneer je deze optie aanzet.
Ik denk dat over een paar versies de bugjes er wel uit zijn en dat het standaard dan gewoon aanstaat.
3R_ schreef op 28 June 2003 @ 17:19:
[...]
Tja het is nog in de testfase he, dus dan is het logisch dat het nu default uit staat.
Het is namelijk wel zo dat je al je credits kwijtraakt wanneer je deze optie aanzet.
Ik denk dat over een paar versies de bugjes er wel uit zijn en dat het standaard dan gewoon aanstaat.
Overigens mis ik de opties voor de auto-ban in 0.29b, waar zijn die heen gegaan?
Verder nog een tip voor het handmatig bannen: als het niet lukt om het verzoek om de lijst met gedeelde bestanden van die cheater te sturen, dan lukt het soms wel als je hem toevoegt als vriend, en dan bestandenlijst laat halen. Dan zie je vaak wel van "user met ID:XXXXXXX weigert blablabla". Bannen en uit je vriendenlijst halen en klaar is kees.
Iets anders, ik heb veel spellen en engelstalige software gedeeld en deze heb ik op een snellere manier verkregen dan met Emule, Kazaa of eDonkey ( die ik overigens niet meer gebruik ) wat mij nu opvalt dat er lange wachtrijen zijn voor juist die bestanden die op de andere manieren veel sneller binnen te halen zijn.
Alleen voor specifiek nederlandtalige software en films is dit een prima medium, ook voor albums lukt het hiermee prima.
Helaas zijn die paar mensen die een film die ik zou willen hebben niet vaak online waardoor i.d.d je maanden bezig bent voor die film.
Ik vindt het een prettig programma om mee te werken en heb overigens weinig last van oneigenlijke gebruikers, gelukkig.
Alleen voor specifiek nederlandtalige software en films is dit een prima medium, ook voor albums lukt het hiermee prima.
Helaas zijn die paar mensen die een film die ik zou willen hebben niet vaak online waardoor i.d.d je maanden bezig bent voor die film.
Ik vindt het een prettig programma om mee te werken en heb overigens weinig last van oneigenlijke gebruikers, gelukkig.
Een specialist weet alles van niks en een generalist weet niks van alles.
nu heb is er zelf treuggevonden de beste voor mijn instelingen ( met chello )
link: http://members.chello.nl/m.janiak/sed/Emule28aLSD8f.JPG
nu is mijn download na 4 uur 50+Kb/s
[ Voor 13% gewijzigd door SlowikPL op 28-06-2003 19:05 ]
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
lekker onzin om zo vaak je serverlist te updaten....SlowikPL schreef op 28 June 2003 @ 19:04:
no comment
Notes:
> If the cryptkey.dat file is lost or deleted, the preferences.dat file has to be also deleted or no new credits can be collected on already known clients.
> When switching to secure user identification all old, "unsecured" credits will be lost. For security reasons, there is now way to transfer these credits to the secure system.
Ik heb die optie aan staan , tot zover nog niks gemerkt van mjin verloren credits. Betekent dit dat ik nu alleen maar credits kan maken bij gebruikers, die ook deze optie aan hebben staan? (kan ik hem beter weer uit zetten) ? -->help
> If the cryptkey.dat file is lost or deleted, the preferences.dat file has to be also deleted or no new credits can be collected on already known clients.
> When switching to secure user identification all old, "unsecured" credits will be lost. For security reasons, there is now way to transfer these credits to the secure system.
Ik heb die optie aan staan , tot zover nog niks gemerkt van mjin verloren credits. Betekent dit dat ik nu alleen maar credits kan maken bij gebruikers, die ook deze optie aan hebben staan? (kan ik hem beter weer uit zetten) ? -->help
Hoe moet ik dan die list updaten als ik 'em op Automatic Update zet? Ik vind alleen maar server.met bestandjes als 'Serverlijst-Update' zoek. En als ik op 'list' klik krijg ik een notepad schermpje. Ik snap de combinatie van die twee niet....SlowikPL schreef op 28 June 2003 @ 19:04:
Je spreekt jezelf tegen. Als je de optie Automatic Update aanzet, dan gaat het updaten vanzelf, dus hoef jij die list niet up te daten.Silent Thunder schreef op 28 June 2003 @ 23:09:
[...]
Hoe moet ik dan die list updaten als ik 'em op Automatic Update zet? Ik vind alleen maar server.met bestandjes als 'Serverlijst-Update' zoek. En als ik op 'list' klik krijg ik een notepad schermpje. Ik snap de combinatie van die twee niet....
Neen, want jij moet die lijst vullen die automatisch dan zal worden geupdate op basis van wat jij invoert. Want hij geeft namelijk een melding als ik eMule start met die optie aan:Lekkere Kwal schreef op 28 juni 2003 @ 23:53:
[...]
Je spreekt jezelf tegen. Als je de optie Automatic Update aanzet, dan gaat het updaten vanzelf, dus hoef jij die list niet up te daten.
No serverlistadess entry in 'addresses.dat' found. Please paste a valid serverlist address into this file in order to auto-update your serverlist
LSD is toch een leechmodSlowikPL schreef op 28 juni 2003 @ 19:04:
tvw
Oooh, op die fiets! In dat geval, lees eens de helpfile zou ik zeggen (die hebben ze er niet voor jan-met-de-korte-achternaam bij geleverd natuurlijk):Silent Thunder schreef op 28 June 2003 @ 23:57:
[...]
Neen, want jij moet die lijst vullen die automatisch dan zal worden geupdate op basis van wat jij invoert. Want hij geeft namelijk een melding als ik eMule start met die optie aan:
No serverlistadess entry in 'addresses.dat' found. Please paste a valid serverlist address into this file in order to auto-update your serverlist
In the directory you unzipped eMule to, you’ll find the file adresses.dat. This file can be edited by pressing the List-button. Enter a vild URL to a server.met and safe the file. If this option is checked eMule will update its server list from the URL provided in the adresses.dat at start up. The file will accept multiple addresses but only the first valid address will be used.
Notes:
Ik heb die optie aan staan , tot zover nog niks gemerkt van mjin verloren credits. Betekent dit dat ik nu alleen maar credits kan maken bij gebruikers, die ook deze optie aan hebben staan? (kan ik hem beter weer uit zetten) ? Weet iemand hier wat meer over?
Ik heb die optie aan staan , tot zover nog niks gemerkt van mjin verloren credits. Betekent dit dat ik nu alleen maar credits kan maken bij gebruikers, die ook deze optie aan hebben staan? (kan ik hem beter weer uit zetten) ? Weet iemand hier wat meer over?
Enter a vild URL to a server.met and safe the file
Hoe moet ik uit een server.met een URL halen? Moet je die speciaal openen ofzo?
Is het eMule netwerk down ofzo
. Mijn blackrat 0.1.2 (eMule .29a) vertikt het al een tijdje om iets te down- of uploaden? (zie icoon). Ik ben gewoon verbonden met razorback met een hoog ID.
edit: ik kan wel met een server connecten maar niet met andere clients lijkt het
. Er staat helemaal niemand in mijn que
.
edit: ik kan wel met een server connecten maar niet met andere clients lijkt het
[ Voor 26% gewijzigd door iets op 29-06-2003 01:28 ]
tvw
Ik denk dat de credits van andere gebruikers die bij jou zijn opgeslagen nu verloren zijn gegaan en dat jouw credits (die dus bij andere mensen in de client staan) pas verloren gaan op het moment dat zij ook die encryptie aanzetten. Het klopt ook wel met wat ik gezien heb bij mezelf, want bij iedereen die ook encryptie gebruikt en naar wie ik al eerder heb geupload begon ik weer met een schone lijst.Sneak[3G] schreef op 29 June 2003 @ 00:18:
Notes:
Dus waar het op neer komt (volgens mij) is dat je in stapjes je credits kwijtraakt wanneer andere clients ook overstappen op encryptie, maar dat mensen die eerder naar jou geupload hebben al hun credits bij jou kwijt zijn.
Server.met is gewoon een standaard ASCII textfile. Gewoon met notepad openenSilent Thunder schreef op 29 June 2003 @ 00:36:

De bedoeling is dat je in een bestandje, "adresses.dat" één of meerdere links naar een server.met bestand op internet zet. Dat bestandje, "adresses.dat" kan je gewoon openen met kladblok oid, en een url toevoegen.Silent Thunder schreef op 29 June 2003 @ 00:36:
Vervolgens zal eMule, als je "auto update serverlist on startup" aan hebt staan, je serverlijst verversen met de servers die hij vind op de adressen die jij aangegeven hebt in je "adresses.dat"
It's all in the FAQ
Zie ook "Instellingen ==> Server" en "Servers ==> Serverlijsten" voor meer info en linkjes naar serverlijsten @ internet.Auto-update serverlist at startup
In de directory waar eMule geinstalleerd is, staat een bestand "adresses.dat". In dit bestand kan je een aantal adressen zetten, waar je een serverlijst kan vinden. Je kan het bestand aanpassen door op "list" te drukken. Als je hier een aantal adressen in zet, zal eMule bij iedere start de serverlijst vernieuwen met deze adressen.
Overigens, ik vind het zelf een redelijk overbodige functie. Als je je eMule lekker zelf zn serverlijst laat doen, oftewel, hij krijgt van clients nieuwe servers, en van servers nieuwe adressen, dan komen automatisch de beste servers bovenaan te staan. Hierdoor heb ik inmiddels een mooi lijstje met servers, waarmee ik de 1e poging meteen online ben. Als je die lijst steeds weer vernieuwd, dan zitten er altijd een aantal rotte servers tussen...
Wanneer gaat emule downloaden? En als je connect doet die dat dan met 1 server?
er is een gewone versie en een leeche versie.... daarom worden ze allemaal gebanned omdat deze normale mod heel populair is(was).ShotGun schreef op 28 June 2003 @ 23:59:
[...]
LSD is toch een leechmod. Mijn blackrat banned iig een heleboel LSDs.
emule begint zodra je met een server bent geconnect, hij connect idd met één server.StephanL schreef op 29 juni 2003 @ 11:20:
Wanneer gaat emule downloaden? En als je connect doet die dat dan met 1 server?
[ Voor 38% gewijzigd door Martinus op 29-06-2003 11:28 ]
no comment
Maar hoe kan je dan een bestand binnen halen als die maar met 1 server connectMartinus schreef op 29 June 2003 @ 11:21:
[...]
emule begint zodra je met een server bent geconnect, hij connect idd met één server.
Ik begrijp echt niks van emule, echt een vage prog, maar dat terzijde.
Wow, ik kijk en download nu vet snel
[ Voor 20% gewijzigd door StephanL op 29-06-2003 11:36 ]
Hij maakt zelf verbinding met een server en vertelt daar hoe andere user hem kunnen bereiken en welke bestanden hij heeft (ed2k hashes). Als je een bestand gaat downloaden, gaat emule zoveel mogelijk servers in je serverlijst af met de vraag of die misschien users hebben die dat bestand (met die hash) hebben. Zo ja, dan krijg jij die gegevens om te verbinden en maak je een directe verbinding naar die user. De servers zijn er dus alleen maar om gemaakt om de client andere clients te laten vinden, en om ervoor te zorgen dat andere clients jou kunnen vinden.StephanL schreef op 29 June 2003 @ 11:30:
[...]
Maar hoe kan je dan een bestand binnen halen als die maar met 1 server connect
Ik begrijp echt niks van emule, echt een vage prog, maar dat terzijde.
Wow, ik kijk en download nu vet snel
Dit topic is gesloten.