Zijn er mensen die ervaring hebben met deze secure user identification? Zijn jullie downloads omhoog gegaan of juist omlaag? Ik gebruik het nu 2 dagen. Gister was er niets aan de hand, maar vandaag lijkt het wat trager te gaan. Maar ja pas naar een paar weken kun je wat zeggen denk ik toch? Wat is jullie ervaring met de optie secure user identification in emule v29b?
3R_ schreef op 29 June 2003 @ 00:40:
[...]
Ik denk dat de credits van andere gebruikers die bij jou zijn opgeslagen nu verloren zijn gegaan en dat jouw credits (die dus bij andere mensen in de client staan) pas verloren gaan op het moment dat zij ook die encryptie aanzetten. Het klopt ook wel met wat ik gezien heb bij mezelf, want bij iedereen die ook encryptie gebruikt en naar wie ik al eerder heb geupload begon ik weer met een schone lijst.
Dus waar het op neer komt (volgens mij) is dat je in stapjes je credits kwijtraakt wanneer andere clients ook overstappen op encryptie, maar dat mensen die eerder naar jou geupload hebben al hun credits bij jou kwijt zijn.
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM