eMule opensource eDonkey, deel 6

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.499 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25
En komt u maar weer verder in deel 6 8) :7

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/pics/logo.gif

Allereerst wat Mededelingen
  • eMule is géén programma waar je "ff snel" wat mee kan downloaden. Je zal eerst moeten uploaden om zo credit op te bouwen. Uiteindelijk hou je er wél een programma aan over waar je "ff snel" wat mee kan downloaden, maar dat kost dus wel wat tijd... Houd in je hoofd dat voor iedere MB die je download, je eigenlijk ook een MB moet uploaden!
  • Het is niet de bedoeling dat je hier komt vertellen dat je hoge downloadspeeds hebt, we weten dat je er blij mee bent, maar het is een beetje overbodig (je kan er wél mee patsen in irc://irc.tweakers.net/emule ;) )
  • Als je een probleem hebt, kom dan niet met "eMule, kutprog, ik zit onder de 10 kb, ik ga KaZaA weer gebruiken". Denk er eerst zelf na wat het probleem kan zijn, lees de FAQ, topic en deze openingspost, en als je er dan nog niet uit komt, post het dan hier.
  • Vermeld bij een probleem altijd duidelijk wat je je instellingen zijn (zoals max. connections, max sources/file, max. up en down, enz.) en of je een firewall/router/server gebruikt. Dan hoeven we er niet naar te vragen, en kunnen we proberen om je te helpen. Zeg er ook meteen bij of je een hoog of laag ID hebt, dat kan soms een hoop gegok schelen, en je kan sneller geholpen worden. Ohw, en als je dan toch bezig bent, zet er dan meteen bij welke versie je gebruikt!
  • Als je iets zoekt in een groot topic, maar geen zin hebt om alles door te bladeren, dan kan je het volgende doen. Plak achter de topiclink "?limit=999" zodat er 999 posts op een pagina komen. Vervolgens kan je met de zoekfunctie van je browser, vaak "Ctrl + F" het topic makkelijk doorzoeken :)
  • In de crew is besloten dat het niet de bedoeling is, om links te geven naar de (welbekende) ed2k-link-sites. Doe het dus ook gewoon niet, en voorkom een OW en/of Ban :)
  • Verder, houd het gezellig, en niet te veel offtopic gebl@@t pleaz :)
  • Het irc kanaal bestaat ook nog steeds trouwens, irc://irc.tweakers.net/emule :P
Veelgestelde vragen
Aangezien de FAQ meer is uitgegroeid tot een manual, zet ik hier nog een aantal veel gestelde vragen neer, die steeds weer terugkomen. Weet je er ook 1 (+ antwoord), ICQ of mail me dan even.
  • Waar kan ik mijn credit zien?
    Simpel, dat kan niet. Je credit word opgeslagen op iedere client naar wie je upload, dat zijn dus duizenden mensen. In het bestand "clients.met" worden alle mensen opgeslagen die bij jou credit hebben.
  • Ik krijg de error "An attempt was made to access an unnamed file past its end"
    Dit bericht kan je krijgen als er onjuiste pakketjes data worden verstuurd door een server of client. Het heeft verder geen invloed op je downloads of de werking van eMule. Vanaf versie 0.28a krijg je deze error niet meer te zien.
  • Hoe moet ik mn eMule upgraden naar een nieuwere versie?
    Het is alleen de eerste keer handig om de installer te gebruiken. Zodra je een upgrade uitvoert, download dan de "binaries", en pak deze uit in je huidige eMule directory. In principe hoef je alleen de .exe te vervangen. Vergelijk voor de zekerheid toch ook nog even je eMule dir met je .zip . Staan er andere bestanden in je .zip, dan is de kans groot dat er een nieuwe functie is toegevoegd, die een extra bestand gebruikt, wat je dus ook nog even moet uitpakken...
  • Iemand heeft mijn nick gejat :o
    Inderdaad! Er bestaan mods die nicknames en userhashes jatten. Vaak bestaat zo'n naam dan uit jou naam met een toevoegsel, zoals 'chief'. Het eMule team is er al van op de hoogte, en is op zoek naar een oplossing. Ondertussen kan jij zo iemand blocken, door hem in je ipfilter te zetten. Zie de FAQ voor meer info hierover, of gebruik dit programma gemaakt door Mr.Nobody ervoor. Voor uitleg, lees deze post even door :) .
De FAQ/Manual
Je kan hem vinden op:

- www.dutchemulefaq.tk of
- http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/index.htm

Wat er in staat (vetgedrukt is aanwezig, de rest heb ik gepland om nog te doen):

Laatste update
-Start
-Beginnershandleiding
-AlgemeenIconen
Kleuren
QR
ID
Sources

Rating & Score
Gebruikte Bestanden
15-03-2003
15-03-2003
.
11-03-2003
.
.
.
-InstellingenGeneral
Display
Connection
Proxy
Server
Directories
Files
Notifications
Statistics
IRC
Scheduler
Webserver
Security
Extended Settings

Preferences.ini
16-03-2003
16-03-2003
.
.
16-03-2003
.
16-03-2003
.
.
.
.
23-03-2003
16-03-2003
23-03-2003
.
-Poorten, Firewalls & RoutersPoorten
Firewalls
Routers
23-03-2003
.
12-02-2003
-ServersServerlijst Updaten
Serverlijsten
08-02-2003
.
-FeaturesCredit Systeem
Client ban
Sources uitwisselen
Preview van films
Online signature
Vrienden
IRC
Compressie
File rating
IP Filtering
IP Lijst
Categorieën
Webserver
11-02-2003
11-02-2003
23-02-2003
23-02-2003
23-02-2003
23-02-2003
23-02-2003
23-02-2003
23-02-2003
23-02-2003
04-03-2003
15-03-2003
23-03-2003
-Errors26-04-2003
-Downloads25-03-2003
Het klopt dat ik ietwat achterloop met de FAQ, maar dat komt door mn examens @ the moment... Zodra ik daarmee klaar ben probeer ik m zo snel mogelijk up-to-date te brengen ;)
Oude eMule topics
Deel 1: Emule opensource donkey
Deel 2: Emule opensource edonkey, deel 2
Deel 3: Emule opensource edonkey, deel 3
Deel 4: eMule opensource eDonkey, deel 4
Deel 5: eMule opensource eDonkey, deel 5
Poll

Oh, en nog 1 laatste ding.. de poll bestaat nog steeds, je kan m hier invullen :)

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=70

Bedankt voor je aandacht! :P

Dan rest mij niet meer dan jullie veel plezier te wensen met eMule, en nog voor de laatste keer te vragen of je _asjeblieft_ eerst de FAQ/Manual/Topics door te lezen, voordat je een vraag stelt. Dat kan een hoop ergernis van andere tweakers voorkomen ;)

En voordat er vragen over komen, ik had inderdaad even zin om flink met tabellen te gaan zitten kutten, hoop dat het er een beetje netjes uit ziet :D :P

[ Voor 12% gewijzigd door Zoefff op 18-06-2003 21:31 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie openings post zoef! :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dank je voor mijn vermelding _/-\o_
maar zet dan ook ff het programma erbij, dan is het minder werk om te gebruiken
(Mr.Nobody in "eMule opensource eDonkey, deel 5")

:)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
et ziet er inderdaad netjes uit :P, maar ik heb nu maar liefst 1!!! gotter in mijn known clients list staan [got]http://emule-project.net :D

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al een paar gotters in me lijst :P
Maar ik heb wel af en toe dat ze hun naam opeens veranderen naar iets anders en zonder [GoT], dan verwijder ik ze maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
zou ik ook doen, die willen alleen maar profiteren (behalve als het [GoT]m1lamb3r is dan niet doen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet helemaal het juiste topic maar het volgende. Na een tijdje tevreden te zijn geweest over e-mule ben ik die edonkey hybrid maar weer eens gaan gebruiken. Hoe is jullie ervaring met vergelijking edonkey <---> e-mule??

Ik was namelijk verbaasd over de snelheid van de donkey. Veel sneller (bij mij tenminste) op dit moment dan e-mule. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
Straks gaan we dus weer met z'n allen terug naar eDonkey, hehe
Maar om wat voor files gaat het?

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PPanic schreef op 21 May 2003 @ 22:12:
Straks gaan we dus weer met z'n allen terug naar eDonkey, hehe
Maar om wat voor files gaat het?
laten we zeggen een niet nader te noemen spel waar je in een grote stad rond gaat, alles kapot schiet wat er te vinden is enz enz :) en nog een ander spel + star trek afleveren

op emule niet vooruit te branden, op donkey wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Hmmm, ik gebruikte eMule een tijd geleden al maar toen was het erg traag (download dan, upload niet) dus ben weer overgegaan op Kazaa. Nu gebruik ik eMule Plus 2.8 en me download is eindelijk redelijk :) Dus dag dag Kazaa...

Ik zag iemand anders al hiermee in het vorige topic maar ook ik heb nu iemand die mijn nick gebruikt :( Waarom doen ze dat? Zodat mensen ze toevoegen in hun friends list?

Afbeeldingslocatie: http://www.acidarts.net/got/emulenick.jpg

Mijn nick is dus [GoT] PuCK [NL]

Deze heeft er nog een url achter geplaatst...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dat zelfde spel ook downloaden, ik ben nu al 2 weken bezig maar hij is nog maar op 200mb.

Instellingen limit: 6kb up en 20kb down, client poort tcp 4662 en UDP 4662, maximale bronnen per bestand is 200, maximale verbindingen is ook 200 en ik gebruik geen router of firewall ofzo. Ik heb emule 0.28b met winxp sp1

Kan iemand me helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
PuCK schreef op 21 May 2003 @ 23:03:
Hmmm, ik gebruikte eMule een tijd geleden al maar toen was het erg traag (download dan, upload niet) dus ben weer overgegaan op Kazaa. Nu gebruik ik eMule Plus 2.8 en me download is eindelijk redelijk :) Dus dag dag Kazaa...

Ik zag iemand anders al hiermee in het vorige topic maar ook ik heb nu iemand die mijn nick gebruikt :( Waarom doen ze dat? Zodat mensen ze toevoegen in hun friends list?

[afbeelding]

Mijn nick is dus [GoT] PuCK [NL]

Deze heeft er nog een url achter geplaatst...
check de begin post, en voer dat uit.
dus toevoegen aan ipfilter.dat

O-)

@rtc999:
4672 UDP ook open zetten en 4662 alleen TCP!

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Nobody op 21-05-2003 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 23:13:
Ik wil dat zelfde spel ook downloaden, ik ben nu al 2 weken bezig maar hij is nog maar op 200mb.

Instellingen limit: 6kb up en 20kb down, client poort tcp 4662 en UDP 4662, maximale bronnen per bestand is 200, maximale verbindingen is ook 200 en ik gebruik geen router of firewall ofzo. Ik heb emule 0.28b met winxp sp1

Kan iemand me helpen ?
wat is je maximale upload? heb je soms adsl lite? dan zou ik je upload op 4 zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 23:18:
[...]
wat is je maximale upload? heb je soms adsl lite? dan zou ik je upload op 4 zetten
6kb/s, nee ik heb geen adsl, ik heb kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ja ik gebruik dat programma nu van je maar als ik view files doe op die user krijg ik dus niks in de log file :? Geen emule/edonkey ID dus...

eMule Plus 2.8b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
op twee manieren kan het: onder in de status bar komt zoiets als: 'user blabla (123456789)....."

of

je gaat naar het debug log tabje, die zit naast de normale.
(als die er niet zit: instellingen -> vinkje bij "verbose" aan (display source exchange uitzetten)

volgens mij heeft rtc999 dit gemist, dus nog maar eens:
Mr.Nobody schreef op 21 May 2003 @ 23:15:
[...]

@rtc999:
4672 UDP ook open zetten en 4662 alleen TCP!

[ Voor 49% gewijzigd door Mr.Nobody op 21-05-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, TCP:4662 UDP:4672 , zo heb ik het nu ingesteld.
Nu eff kijken of ie wat meer doet.

edit:

Hij download niet meer, alleen heel sloom uploaden.
Onder server info geeft emule aan dan poort 4662 niet bereikbaar is.

Wat die ik fout ?

http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test , als ik deze test die zegt ie scucces !???

Als ik poort 80 neem geeft de server geen foutmeldinging maar die test wel (error/resest ).

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Zoefff, kan er in de poll nog meer mods toegevoegd worden?? Mortillo is de mod die ik gebruik. Mooie topic start Zoefff

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dat ook vaak met emule
dat de laatste gedeelte van een bestand niemand meer heeft ?
Das echt kut :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
@RCT999 :
Stel je router ff als volgt in:
TCP op poort 4661 en 4662, zowel inkomend als uitgaand.
UDP op poort 4665, ook zowel inkomend als uitgaand.
Daarmee zou het probleem verholpen moeten zijn. (bij mij tenminste wel).

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

ik ga ff een nieuwe aanpak doen, powerdownloaden / powersharen :) enkel de spullen die ik moet hebben share ik. De rest niet. Want het schoot echt niet op :r nu gaat het een beetje :P

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 23:13:

Kan iemand me helpen ?
Dan zit er toch iets niet goed volgens mij, ik heb alles precies hetzelfde ingesteld alleen dan met win2k en sp3, en bij mij download alles redelijk snel door, zelfs een aantal bestanden met maar heel weinig bronnen gaan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:46
DoctorV64 schreef op 22 May 2003 @ 12:30:
Zoefff, kan er in de poll nog meer mods toegevoegd worden?? Mortillo is de mod die ik gebruik. Mooie topic start Zoefff
Heb ik ook gebruikt, weet niet wat je ervaringen zijn, maar de mijne bar slecht en dat lees ik veel meer, vooral op duitse emule sites.

Vraag: kan ik die known.met gewoon wel pleuren.... zie dus dat ik bepaalde files heb gedowned, maar wil dus mn history weggooien..... om privacy redenen. Kan dat zonder dat de boel crashed of dat ik credits kwijt raak?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

martinus, ik heb er goede ervaringen mee (en nog steeds), dl gaat goed en in de laatste mod kun je aangeven hoe te dl. Dus niet alleen DL first & last chunk, maar ook left of right chunks. De swap A4AF naar DL is ook wel handig.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Kan je die mods ook gewoon met eMule Plus gebruiken? En waar kan ik de (betere) mods vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:37
PuCK schreef op 22 May 2003 @ 15:34:
Kan je die mods ook gewoon met eMule Plus gebruiken? En waar kan ik de (betere) mods vinden?
Volgens mij ben je in de war, Emule plus in nl al een mod.
Andere mods kan je vinden bij www.emule-mods.de. Mortillo idd goede ervaringen mee, test nu ff sviska mod. Loopt ook erg goed, je kan bepalen hoeveel uploadslot je wilt enzo.
Suc6
/offtopic--> doc, ga eens werken ipv op GoT te zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Legolas, zit op Sviska-mod ook de Anti-leech gebeuren ?

offtopic : Doc moet ook ontspannen tussendoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Sivkamod is een van de uitgebreidste mods, ik gebruik hem zelf ook en persoonlijk vind ik deze mod het lekkerste lopen van alle mods die ik geprobeerd heb...
Lekker snel, stabiel, veel opties, beveiligingen tegen leechers etc, echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:31

backupdevice

Boeh!

Ik heb nog steeds de beste ervaringen met de standaard versie. Ik heb veel mods gebruikt, werkt wel leuk, maar de hoogste snelheid en up/down ratio haal ik met de standaard versie :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 16:22:
Ja Sivkamod is een van de uitgebreidste mods, ik gebruik hem zelf ook en persoonlijk vind ik deze mod het lekkerste lopen van alle mods die ik geprobeerd heb...
Lekker snel, stabiel, veel opties, beveiligingen tegen leechers etc, echt een aanrader!
Ik heb em net geprobeert maar hij viel me eigenlijk best tegen, kon maar een paar nieuwe opties vinden bij de opties en had meteen een bug dat ik het venster niet meer kon minimaliseren, heb daarna is emule plus v1e geprobeert, tot nu toe bevalt die me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet je het uit dat je inkomende bestanden al geshared worden ?
Aangezien ik alleen bestanden wil sharen die ik eerst heb getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 17:44:
Hoe zet je het uit dat je inkomende bestanden al geshared worden ?
Aangezien ik alleen bestanden wil sharen die ik eerst heb getest.
Niet want dan share je iig altijd IETS :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 4.2 gig geupload en 4,6 gig gedownload en nog steeds komen mijn download snelheden niet boven de 12/13 kb/sec uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 18:22:
Ik heb nu 4.2 gig geupload en 4,6 gig gedownload en nog steeds komen mijn download snelheden niet boven de 12/13 kb/sec uit :(
Ja vervelend :?
Moeten we nou de hele lijst met punten nog een keertje op gaan noemen waar het allemaal aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 18:22:
pfff, ik heb 64GB geupload en 64GB down. Mijn downloads gaan met 50kb of harder.

Download niet teveel tegelijk, max 4 of 5 files. Upload eigen files. Ik share alleen mijn eigen releases. ( en natuurlijk wat ik download ) Dan gaat emule met een gemiddelde van 80-100 . En gebruik de orginele versie, ik heb hiermee de beste resultaten.

Lukt het dan nog niet, ga een ander prog gebruiken, want 100000 mensen lukt het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb nu emule plus v1e geinstalleerd en had eerst 2.8b maar nu heb ik dus het probleem dat me Messenger disconnect of me berichten gewoon niet aankomen, ook al heb ik upload en download laag staan. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik niet een maximum instellen voor de wachtrij, ik heb 183 mensen die wachten totdat ze wat kunnen downloaden bij mij, als ik nou een maximum van 30 ofzo kon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Waarom zou je dat willen dan ? Als je bepaalde mensen voorrang wil geven, dan geef je ze toch een friendslot ?

Bij enkele mods kun je trouwens de grootte van je queue toch instellen.

[ Voor 26% gewijzigd door DoctorV64 op 23-05-2003 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 08:54

NightBird

DPC-Crew Coding
Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 13:22:
Kan ik niet een maximum instellen voor de wachtrij, ik heb 183 mensen die wachten totdat ze wat kunnen downloaden bij mij, als ik nou een maximum van 30 ofzo kon instellen.
Die 'grote' wachtrij is juist om het eerlijk te houden. Als je een kleinere wachtrij hebt, wordt het meer een kansspel om er in te komen. En dan krijg je mods die elke seconde kijken of je al een plekje vrij hebt. Dat is een enorme belasting voor je emule, je verbinding en het hele netwerk. Daarom is die wachtrij zo groot, iedereen komt vanzelf aan de beurt (of niet, als je je emule vaak uit zet).

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
trouwens wat zijn jullie vereisten om Gotters in je friendslist te zetten? die van mij dat ze minimaal 10 posts moeten hebben op GoT.

dus nu heb ik er nog maar 1 in mijn lijst, ik had er 3 kunnen hebben, maar er was er eentje die al 3 jaar geregistreed is en maar 1 post heeft en een andere (oy is zijn nick :S) die hier nieteens geregd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

M1lamb3r schreef op 23 May 2003 @ 14:56:
trouwens wat zijn jullie vereisten om Gotters in je friendslist te zetten? die van mij dat ze minimaal 10 posts moeten hebben op GoT.

dus nu heb ik er nog maar 1 in mijn lijst, ik had er 3 kunnen hebben, maar er was er eentje die al 3 jaar geregistreed is en maar 1 post heeft en een andere (oy is zijn nick :S) die hier nieteens geregd is.
Ik zet alleen Got-ters in mijn friendlijst als ik snel porno moet hebben. B)

Moet zeggen, werkt perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 23 May 2003 @ 14:56:

Als er got voor staat komt i op de friends list. Wat een onzin om ook nog eens posts bij te gaan houden zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
nou iemand die dus geen posts heeft die komt dus nooit op got :P lekker lame dan om dat er voor de zetten (net als die nick stealers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3R
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 15:28

3R

infrequent visitor

M1lamb3r schreef op 23 May 2003 @ 15:36:
nou iemand die dus geen posts heeft die komt dus nooit op got :P lekker lame dan om dat er voor de zetten (net als die nick stealers)
Ach het kan nog erger...

Ik zag vandaag iemand in mn queue staan die iets van 5 voorvoegsels had. Was ongeveer zoiets als dit [USA][ITA][FIN][FRA][GoT] en dan nog een nietszeggende naam. Dus sommigen doen niet zo heel moeilijk over het "gebruiken" van die voorvoegsels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik dacht dat dat niet meer werkte? er wordt maar 1 community gepakt :?

edit:

in emule plus zeker:

CHANGELOG 21.02.03 | eMulePlus 1
CHANGE: do not allow community leeching with only 1 community per user allowed.
Name must be in brackets 'username [MyCommunity]' [Maverick]

[ Voor 63% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-05-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3R
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 15:28

3R

infrequent visitor

Als dat waar is dan zal deze persoon er inderdaad niet veel aan hebben :p , maar misschien dat het met de oudere versies nog wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat er door een nieuwe hack mensen automatisch in je 'friend-list' komen?
Ik had er namelijk een paar tussen staan die ik zeker niet zelf heb toegevoegd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 23 mei 2003 @ 15:36:
Misschien leest die persoon wel gewoon veel hier op GoT en houdt zich buiten discussies...maar moet je zelf weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Laatst online: 27-07 07:51
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 10:41:
Kan het zijn dat er door een nieuwe hack mensen automatisch in je 'friend-list' komen?
Ik had er namelijk een paar tussen staan die ik zeker niet zelf heb toegevoegd. :?
misschien hebben ze hun namen verandert. dat had tijdje geleden ook met [GoT]Beelzebub Chief. hij heette later bernard ofzo :r

[ Voor 3% gewijzigd door Beelzebub op 24-05-2003 11:16 ]

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
dat is een cheat mod! toevoegen aan je ipfilter.dat, dan straf je hem tenminste.
(zie ook de startpost van dit topic)

ik heb inmiddels al een leuk lijstje:

080.128.178.192 - 080.128.178.192 , 000 , Cheating user on IP: 080.128.178.192
080.128.191.161 - 080.128.191.161 , 000 , Cheating user on IP: 080.128.191.161
217.083.215.061 - 217.083.215.061 , 000 , Cheating user on IP: 217.083.215.061
213.168.108.169 - 213.168.108.169 , 000 , Cheating user on IP: 213.168.108.169
217.001.082.005 - 217.001.082.005 , 000 , Cheating user on IP: 217.001.082.005
213.023.212.042 - 213.023.212.042 , 000 , Cheating user on IP: 213.023.212.042
080.134.182.140 - 080.134.182.140 , 000 , Cheating user on IP: 080.134.182.140
217.001.082.024 - 217.001.082.024 , 000 , Cheating user on IP: 217.001.082.024
212.204.132.090 - 212.204.132.090 , 000 , Cheating user on IP: 212.204.132.090

eigenschuld :)

EDIT:

WTF is dit :? waarom :?

5/24/2003 6:21:57 AM: User 'http://www.emule-project.net' (IP XXX.XXX.59.74:4662), hash XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, client=eMule v0.28 has been added temporary to the filered list

* heb ff persoon onherkenbaar gemaakt met Xjes

[ Voor 95% gewijzigd door Mr.Nobody op 24-05-2003 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik draaide eerst dus eMule Plus 2.8b waar het downloaden wel aardig ging. Toen overgestapt op emule plus v1e, die er wel erg netjes uitziet maar me download was klote terwijl ik ook nog eens amper kon internetten als hij aanstond, en me MSN Messenger steeds disconnected. Ik ben dus maar zo'n andere mod gaan proberen en ik moet zeggen dat die Sivka mod me erg bevalt. Download is nog hoger bij mij terwijl ik gewoon nog met goede snelheid kan surfen :) Alleen heb ik wel vaker een "connection lost" na een tijdje, maar dat is niet zo heel erg, hij connect weer automatisch dus...

Hoe zit dat trouwens met die community en anti-community? Wat kan je ermee doen?

[ Voor 20% gewijzigd door Puck op 24-05-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

- dubbelpost -

[ Voor 98% gewijzigd door Puck op 24-05-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Mr.Nobody schreef op 24 May 2003 @ 12:51:

WTF is dit :? waarom :?

5/24/2003 6:21:57 AM: User 'http://www.emule-project.net' (IP XXX.XXX.59.74:4662), hash XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, client=eMule v0.28 has been added temporary to the filered list
dat heb je als die user veel corrupted parts stuurt of et vaak probeerd te connecten naar jou, dan bant hij hem heel ff (uurtje ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is [GoT] CasB [NL] op eMule :)

maarem, hoe zit het precies met die community-sharing enzo? moet ik daar voor nog iets instellen of gebeurt dat automatisch als je een vriendje toevoegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 23:31:
/me is [GoT] CasB [NL] op eMule :)

maarem, hoe zit het precies met die community-sharing enzo? moet ik daar voor nog iets instellen of gebeurt dat automatisch als je een vriendje toevoegt?
Ja, dat wil ik ook weten. Op eMule ben ik [GoT] Rappie [NL], maar wat ik ook wil weten is dat je [GOT] of [GoT] moet zijn of het niet casegevoelig is? :?

BTW ik gebruik eMule Plus v1e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ik heb een probleem met mijn e-mule. Ik maak al langer dan een jaar gebruik van de e-donkey netwerk.

Afgelopen week heb ik een edimax router gekocht, alles goed aangesloten en het werkte allemaal netjes, tot dat ik e-mule opstartte.

De client, in mijn geval e-mule plus connecte wel met een server maar hij download of upload niets, hij vind ook helemaal geen sources.

Normaal gesproken download ik met ca. 100kb/s met een gemiddelde van 20 downloads.

Ik neem aan dat het probleem bij de instelling van de ports oid ligt maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.

Misschien dat er iemand hier is die mij weet te vertellen hoe ik aan de gang kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de poorten van je router opengooien, lees de FAQ welke poorten het zijn! En lees ook de vorige eMule topics, daar staat ook hoe je de Edimax router moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22
Is het misschien mogelijk om op een of andere manier Friends te zoeken? :? :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht eventjes... Als ik de FAQ goed lees, dan worden credits van mensen bijgehouden en toegewezen op basis van nick.

Als je geen nick hebt ingesteld, wat dan? Gaan credits die je zou hebben opgebouwd dan gewoonweg verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Voor zover ik weet heb ik nergens in de FAQ gezet dat de credits op basis van je nick worden bijgehouden hoor?

Je credits worden op basis van je "Userhash" bijgehouden. Dit is een uniek nummer dat 1malig word berekend uit een willekeurig geheugenadres, de eerste keer dat je eMule opstart, en wordt opgeslagen in "preferences.dat" :)

Ik quote direct uit de FAQ:
Iedere keer als een client weer wil downloaden van jou, wordt eerst gekeken of hij al bekend is (dus dat z'n userhash in "clients.met" staat), en vervolgens wordt er een z.g.n. modifier berekend. Dit getal bepaald hoe hoog deze client vervolgens in jou queue komt te staan, waarbij een hogere modifier beter is.
Nix op basis van je nick dus :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door Zoefff op 25-05-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

* Dark4ever heeft het gevoel dat eMule een beetje dood aan het vallen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nee hoor, hij draait nog vrolijk door bij mij ;)

Er is gewoon niemand meer met problemen, of ze hebben allemaal mn FAQ eindelijk gevonden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 26 mei 2003 @ 12:31:
Nee hoor, hij draait nog vrolijk door bij mij ;)
Mee eens ;)

Om eens wat ander te posten, valt het mensen ook op dat er steeds meer materiaal beschikbaar is en vooral BLIJFT ;)?

Van mijn 22 downloads (in de categorie 'van alles en nog wat') zijn er op dit moment maar 3 met rode stukken. Een maand of 6 geleden had dat echt 20 van de 22 geweest :).
Maar ik merk ook dat er steeds meer variatie komt in het aangebodene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:59
IceStorm schreef op 26 May 2003 @ 13:54:
[...]

Mee eens ;)

Om eens wat ander te posten, valt het mensen ook op dat er steeds meer materiaal beschikbaar is en vooral BLIJFT ;)?

Van mijn 22 downloads (in de categorie 'van alles en nog wat') zijn er op dit moment maar 3 met rode stukken. Een maand of 6 geleden had dat echt 20 van de 22 geweest :).
Maar ik merk ook dat er steeds meer variatie komt in het aangebodene.
Dat valt mij ook op, van ouder materiaal zijn er altijd wel sources te vinden. Echt perfect! :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
das idd wel handig, aangezien ik hier een paar legale cd-roms heb die het niet meer doen (kan er ook geen iso meer van maken), en die kon ik nergens anders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X :X

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

slazh

Here To Stay

Ik heb de emule draadjes een tijdje meegelezen, en gebruik emule nu ongeveer een maand oid. Het duurde even maar nu komt alles smooth binnen druppelen :)
Zeer mooi programma met veel aanbod _/-\o_

* slazh blijft het emule draadje verder volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
trouwens ik vind dat zoeff wel een bedankje mag krijgen voor het open van bijna alle emule topics, samen met zijn faq en startposts, waar veel mensen (including me) veel aan hebben

Bij deze:
* Puc van S. bedank zoeff

offtopic:
en daar moet op gedronken worden hi ha ho, en daar moet op gedronken worden hi ha ho: Eins zwei drei Zaufen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds 2 dagen dat het downloaden opeens zeer traag gaat, net of er heel veel users offline zijn...hebben meer mensen hier last van?
want de dagen daarvoor ging het als een trein, snap er niks van.

Zoniet dan zal het wel aan mij liggen, moet dan misschien weer op Edonkey overgaan

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 18:51
Ligt het aan mij of zitten er ongelofelijk veel duitsers, fransen en spanjaarden op eMule? Vaak als ik naar een DivXje of gamepje zoek staan er vaak non-engelse files bovenaan. Soms kan ik helemaal niet eens een file vinden in het engels maar bv alleen maar in het duits aqu**ox 2 :P :( .

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShotGun schreef op 26 May 2003 @ 23:34:
Ligt het aan mij of zitten er ongelofelijk veel duitsers, fransen en spanjaarden op eMule? Vaak als ik naar een DivXje of gamepje zoek staan er vaak non-engelse files bovenaan. Soms kan ik helemaal niet eens een file vinden in het engels maar bv alleen maar in het duits aqu**ox 2 :P :( .
dan gebruik je toch de bekende sites met hash links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 21:46
ShotGun schreef op 26 mei 2003 @ 23:34:
Je hebt wel gelijk... daar zitten een paar hele grote groepen users. Die dus ook veel releases voor hun eigen taalgebied regelen, soms wel jammer, is iets daar al alleen dan in spaans :(

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 23:22:
ik heb sinds 2 dagen dat het downloaden opeens zeer traag gaat, net of er heel veel users offline zijn...hebben meer mensen hier last van?
want de dagen daarvoor ging het als een trein, snap er niks van.

Zoniet dan zal het wel aan mij liggen, moet dan misschien weer op Edonkey overgaan
Dit komt omdat er populaire releases gedaan worden. De servers raken dan overvol.

Houdt het maar eens in de gaten, als er een nieuw spel uitkomt, emule traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start emule vanmorgen op. ik weet het had hem aan moeten laten staan.

is m'n server lijst leeg. okey so what. d/l wel nieuwe.
maar ik zag dat ook al mijn downloads als sneeuw voor de zon verdwenen zijn. was echt niet leeg de temp map staat ok nog vol met grote bestanden.

hoe krijg ik emule weer aan het downloaden?

heb geen update of andere gekken dingen dedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 15:37
Sjek eerst fff je instellingen. Heb je wel de goede dirs aangegeven??
Verder sjek ff progjes als donkeydoctor. Fixt je part files als die corrupt zijn. Vaak genoeg langs gekomen in draadje (deel 5)
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In al die tijd dat ik eMule gebruik pas een keer iets niet zo leuks tegengekomen .. al mijn upload-download statistics waren verdwenen .. had er net 94 gb doorheen gejast damn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

so what :?

Als jouw opgebouwde credits staan bij andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Als ik de uploadsnelheid omhoog zet, wil ik dat er nog steeds een maximum van 4 users wordt aangehouden, maar dat de snelheid per user omhoog gaat. Kan dat? Als ik het nu op max zet, krijgt men nog steeds maar een paar KB/s van mij, maar er mogen ineens 20-30 mensen tegelijk!

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Blue_White_Army schreef op 27 mei 2003 @ 16:18:
so what :?
Als jouw opgebouwde credits staan bij andere
Nou ja, het is wel sociaal om ook een beetje zuinig met de credits van anderen (die op jou pc staan dus) om te gaan maar ok. Het kan gebeuren dat ze 'opeens' kwijt zijn en dat heeft voor jezelf niet zo veel invloed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 00:19:
[...]

dan gebruik je toch de bekende sites met hash links?
Daar weet ik niks van, vertel eens :P.

Of anders, aangezien got niet zo blij is met zulke taferelen --> joshuasioso@home.nl wat jou mail adres staat niet in je profile :>

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

eMule Plus 1f is uit.

http://www.emuleplus.tk

27.05.03 | eMulePlus 1f

FEATURE: JumpStart [obaldin/LF_]
FEATURE: prelisted addresses.dat URLs in download server.met dialog [kuchin/EC]
FEATURE: comments can be filtered by wordlist [netwolf/SyruS]
FEATURE: slowly drop 'No needed parts' and 'Queue Full' sources when softlimit is reached [netwolf]
FEATURE: standard keyboard shortcut Ctrl+A (official) [netwolf]
FEATURE: enhanced source finding (bluecow) [netwolf]
FEATURE: complete sources (by zegzav) [netwolf]
FEATURE: enhanced tooltips [JoeyRamone]
FEATURE: search for documents [netwolf/kuchin]
FEATURE: ability to filter search by 'NOT' keywords [kuchin]
FEATURE: LowId to HighId automatic callback [enkeyDev]
FEATURE: support for non-IP ed2k server links [netwolf]
FEATURE: added Shareaza client identification [moosetea]
FEATURE: added Turkish Language [EC/BouRock]
FEATURE: enhanced customizable filename cleanup [SyruS]
FEATURE: delete selected text when clicking on "cleanup" in filedetaildialog [SyruS]
CHANGE: cleanup: leave "TV" capitalized, make "v" in front of version lowercase [SyruS]
CHANGE: default button of "allow multiple instances" messagebox is now "no" [SyruS]
CHANGE: minor fixes and improvements [netwolf]
CHANGE: added Windows Server 2003 detection support [netwolf]
CHANGE: storing/loading of server.met is now thread safe (for future use) [Lord KiRon]
CHANGE: new client icons for unknown, cdonkey, shareaza and lmule [moosetea/DrSiRiUs]
CHANGE: moved over some of the parts of client identification from 28a, display lMule stats and better Mldonkey detection [moosetea]
CHANGE: added support for some additional filetypes (search) [netwolf]
CHANGE: made dropping supercompressed blocks a per-file setting [obaldin]
CHANGE: changed some column header justifications [netwolf]
CHANGE: increased download progress bar height [netwolf]
CHANGE: minor source exchange tuning [netwolf]
CHANGE: default main process priority is normal [netwolf]
CHANGE: downloadlist right-click options grayed if not available [netwolf]
CHANGE: increased comments window and column width (now even 50 character comments can be seen without scrolling) [netwolf]
CHANGE: check community string only when community is enabled (optimisation) [TwoBottle Mod]
CHANGE: optimisations in sockets [TwoBottle Mod]
CHANGE: min queue size 1000, default 3000 [kuchin]
CHANGE: max queue size 10000 [netwolf]
CHANGE: increased FileBufferSize [netwolf]
CHANGE: filter invalid clients [Mr Faber]
CHANGE: remaining column is split to 2 separate columns (MB + % and Time) [katsyonak]
CHANGE: no more sharing of corrupted chunks [Slugfiller]
CHANGE: server now disconnected properly on eMule Plus exit (based on 0.28a) [Lord KiRon]
CHANGE: queue full sources are droped too on 'Drop unneeded sources' [katsyonak]
CHANGE: ed2k-links not added if filesize > 4 GB (from official) [netwolf]
CHANGE: minor changes [netwolf]
CHANGE: webserver templates improved [kuchin]
CHANGE: less use of CPU when we have many sources [obaldin]
CHANGE: statistics graphs look nicer [BavarianSnail]
CHANGE: new metatag for float value [BavarianSnail]
BUGFIX: display of file updated directly after cleanup [SyruS]
BUGFIX: fixed memory leak when invalid hello packet was received [TwoBottle Mod]
BUGFIX: fixed memory leak when invalid part file is processed [TwoBottle Mod]
BUGFIX: fixed memory leak when invalid info packet was received [TwoBottle Mod]
BUGFIX: fixed memory leak (save file error) [netwolf]
BUGFIX: guests can't clear serverinfo logs anymore [netwolf]
BUGFIX: date/time is shown under local settings anywhere [netwolf]
BUGFIX: slight download speedup in some cases [obaldin]
BUGFIX: fixed a problem with queue size setting [katsyonak]
BUGFIX: fixed internet connection check reseting the connection attempts if dead servers but connection exists [Lord KiRon]
BUGFIX: unbanning client - icon doesn't update immediately [katsyonak]
BUGFIX: fixed memory leak in case of invalid part file [TwoBottle Mod]
BUGFIX: alternating statistics, server occupation is now stored under servers [moosetea]
BUGFIX: added 3 missing invalid chars for filenames [SyruS]
BUGFIX: don´t move uninitialized memory (Maella) [netwolf]
BUGFIX: minor fixes [netwolf]
BUGFIX: saving preferences on first start of new eMule Plus version [kuchin]
BUGFIX: fixed memory leak when lowid happened [TwoBottle Mod]
BUGFIX: fixed memory leak with some invalid packets received [TwoBottle Mod]
BUGFIX: when a file completes it keeps showing 0.0% [katsyonak]
BUGFIX: minor fixes and code snippets [netwolf]
BUGFIX: memory leak in KnownFile [UVman]
BUGFIX: fixed 'Show shared files' [SyruS]
BUGFIX: wrong SOCKS5 authentication packet sent [tim2k]
BUGFIX: no more 'Show all comments' right click option on completed files [netwolf]
BUGFIX: fixed a list corruption when scrolling with MS mouse [Lord KiRon]
BUGFIX: fixed a small memory leak and assertion in IRC code [Lord KiRon]
BUGFIX: auto-paused files are not downloaded anymore (by sivka) [netwolf]
BUGFIX: column width in transfer window no more changed to 0 on doubleclick (from official) [netwolf]
BUGFIX: webserver search: skip results with 0 sources, 0 filesize, empty filename [kuchin]
BUGFIX: avoid a FNF status when we just start a download and have no finished parts yet [BavarianSnail]
BUGFIX: correct status update in transfer window when starting and finishing to complete a file [BavarianSnail]
BUGFIX: double size information on tooltip [BavarianSnail]
BUGFIX: minor fixes in webserver [BavarianSnail]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een zip file gedownload op emule, ik kan em gewoon openen en de bestandjes zien die erin staan, maar als ik ze uit probeer te pakken zegt ie dat de zip file corrupt is, is hier een oplossing voor of moet ik em weer opnieuw downloaden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:56
Emuleplus 1F: "FEATURE: added Shareaza client identification [moosetea]" Hebben we hier wat aan, of is dit niet zo`n groot netwerk?

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Cannondale schreef op 27 May 2003 @ 19:15:
Emuleplus 1F: "FEATURE: added Shareaza client identification [moosetea]" Hebben we hier wat aan, of is dit niet zo`n groot netwerk?
Je hebt er 'niks' aan behalve dat je eMule in staat is om die client te onderscheiden van andere :).
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 19:07:
Ik heb net een zip file gedownload op emule, ik kan em gewoon openen en de bestandjes zien die erin staan, maar als ik ze uit probeer te pakken zegt ie dat de zip file corrupt is, is hier een oplossing voor of moet ik em weer opnieuw downloaden? :(
Een corrupte zip is een corrupte zip. Heb je het idee dat het in principe wel zou moeten werken (zeg maar een zip van een of andere release?) dan zou ik hem nog een keer proberen te downloaden.
Maar ja, als hij gecorrupt gereleased is dan kan eMule daar natuurlijk niks aan doen :).

Kan iemand mij overigens in 2 woorden zeggen wat DE grote voordelen van de plus mod zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Laatst online: 22:56
IceStorm schreef op 27 mei 2003 @ 19:25:
[...]

Je hebt er 'niks' aan behalve dat je eMule in staat is om die client te onderscheiden van andere :).
"identification" thx, dat had ik kunnen weten :) Meer koffie!

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
M1lamb3r schreef op 26 May 2003 @ 22:51:
trouwens ik vind dat zoeff wel een bedankje mag krijgen voor het open van bijna alle emule topics, samen met zijn faq en startposts, waar veel mensen (including me) veel aan hebben

Bij deze:
* Zoefff bedank zoeff

offtopic:
en daar moet op gedronken worden hi ha ho, en daar moet op gedronken worden hi ha ho: Eins zwei drei Zaufen!!!!
Dankjewel! :)

Ik ben net klaar met examens, dus ben weer een beetje aan het prutsen geweest aan de FAQ... Een dezer dagen dus weer wat bijgeschaafde/upgedate dingetjes te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 19:07:
je kunt hier eens kijken:
http://download.com.com/3...qt=zip+recover&tg=dl-2001

daar staan wel een aantal programma's bij.
maar meestal kunnen ze niet alles herstellen en dus heb je er niks aan bij een spel bv....
als het nou belangrijke documenten zijn wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Nobody schreef op 27 mei 2003 @ 20:02:
[...]

je kunt hier eens kijken:
http://download.com.com/3...qt=zip+recover&tg=dl-2001

daar staan wel een aantal programma's bij.
maar meestal kunnen ze niet alles herstellen en dus heb je er niks aan bij een spel bv....
als het nou belangrijke documenten zijn wel :)
Thnx, ik ga het ff proberen, het zijn mp3's trouwens :)

/edit
Jammer, met ZipRecovery 1.0 lukt het maar om 1 mp3'tje van de 13 te redden dus daar hebben we ook weinig aan, ga de nummers wel los proberen te downloaden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

gisteravond even Lmule geprobeerd (de linux emule client dus). even apt-getten en het werkte :)
mijn vraag is nu alleen, is het mogelijk om dezelfde data te gebruiken als in windows? dus dezelfde preferences en .met bestanden ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik heb eigenlijk geen idee? Ben ook wel benieuwd ja.

Linux gebruikt natuurlijk een ander bestandssysteem en bestandstypen, maar de data zal toch gewoon hetzelfde opgeslagen worden? Kijk gewoon wat voor files je Lmule aanmaakt, en probeer de inhoud te vervangen met de files die je windows client heeft aangemaakt ofzo?

Beetje prutsen :P

We horen wel of het lukt of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het repairen wil niet lukken, nou dan downloaden we 6 gig wel opnieuw.
ik heb emule plus nu geïnstaleerd. in een andere directory. ben ik nu m'n credits kwijt.

ik vertrouw de oude directory niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:03
op welke emule versie is emule plus 1f gebaseerd ??

26a nog ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Laatst online: 23-08 23:39
ik kan de laatste weken niet meer zoeken in emule. ik heb emule 24b. ik krijg de foutmelding "an atempt was made to acces an unnamed file past its end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cgok schreef op 27 May 2003 @ 22:02:
ik kan de laatste weken niet meer zoeken in emule. ik heb emule 24b. ik krijg de foutmelding "an atempt was made to acces an unnamed file past its end
Waarom niet updaten naar de nieuwste versie?
Grote kans dat alles daarna weer perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 22:04:
[...]

Waarom niet updaten naar de nieuwste versie?
Grote kans dat alles daarna weer perfect werkt.
blijf ik mijn nummer behouden? ik heb best wel veel crediet opgebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Eerst werden er veel dezelfde vragen gesteld, dus maakte ik een FAQ. Toen bleven mensen dezefde vragen stellen, dus zette ik maar wat héél veel gestelde vragen in de openingspost.

En nu blijkt dat men (cgok) zelfs díe niet leest :/

Er staat in wat "An attemt was made blabla..." betekend, en hoe je moet upgraden zonder alles te verliezen. Is het dan zó te veel gevraagd om even de openingspost door te lezen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
Zoefff schreef op 27 mei 2003 @ 22:16:
Eerst werden er veel dezelfde vragen gesteld, dus maakte ik een FAQ. Toen bleven mensen dezefde vragen stellen, dus zette ik maar wat héél veel gestelde vragen in de openingspost.

En nu blijkt dat men (cgok) zelfs díe niet leest :/

Er staat in wat "An attemt was made blabla..." betekend, en hoe je moet upgraden zonder alles te verliezen. Is het dan zó te veel gevraagd om even de openingspost door te lezen ;(
Sorry , ga het nu gelijk doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

DE_Michiel schreef op 27 May 2003 @ 20:42:
op welke emule versie is emule plus 1f gebaseerd ??

26a nog ofzo ?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Staat niet in de changelog of op de site voor zover ik kan zien.. :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ook al naar gezocht, maar kon het ook niet vinden.

Heb de sources nog vluchtig doorgekeken, maar kon ook nergens een aanwijzing vinden op welke versie ie gebaseerd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
ik heb emule upgraded naar 0.28b. ik ben mijn ontvangsten kwijt. ze staan nog wel in mijn temp directory maar bij ontvangsten staan ze niet meer
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.