eMule opensource eDonkey, deel 6

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.503 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Kan ik trouwens zonder problemen twee verschillende versies van eMule installeren?

Ik wil die nieuwe plus versie uittesten, en ik heb nu de eMule sivka MOD v8b2a (die had geen install)

Kan ik bv. Plus in een andere map installeren en de .met files e.d. erbij kopieren?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13
cgok, hoe heb je geupgrade, door alleen de .exe uit de binaries over je bestaande .exe te zetten?

Check even of het pad naar je temp directory nog wel klopt..

[ Voor 5% gewijzigd door Zoefff op 27-05-2003 22:33 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
Zoefff schreef op 27 mei 2003 @ 22:33:
cgok, hoe heb je geupgrade, door alleen de .exe uit de binaries over je bestaande .exe te zetten?

Check even of het pad naar je temp directory nog wel klopt..
de exe en nog een paar dingen zoals emule.tmpl,,webservides.dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
PuCK, tuurlijk kan dat :)

Je moet alleen niet dezelfde temp files sharen. Het kan in principe wel, maar dan moet je erg goed oppassen dat beide eMule's niet tegelijk aan staan enzo, je kan het beter niet doen, maar als je het wel doet, gewoon goed opletten ;)

En verder gewoon je .met dingen allemaal kopieren. Het kan zijn dat een mod een andere indeling van je preferences heeft, dus die moet je dan misschien niet kopieren, of opnieuw maken.

Tegelijkertijd aanzetten is sowieso niet mogelijk trouwens, omdat er dan altijd 1tje een LowID heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
cgok schreef op 27 mei 2003 @ 22:36:
[...]

de exe en nog een paar dingen zoals emule.tmpl,,webservides.dat
Oke. Maar klopt het pad bij je instellingen nog? Dus is je ingestelde temp dir ook daadwerkelijk de directory waar je temp bestanden in staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
Zoefff schreef op 27 mei 2003 @ 22:38:
[...]

Oke. Maar klopt het pad bij je instellingen nog? Dus is je ingestelde temp dir ook daadwerkelijk de directory waar je temp bestanden in staan?
de pad klopt, maar hij ziet ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cgok schreef op 27 May 2003 @ 22:31:
ik heb emule upgraded naar 0.28b. ik ben mijn ontvangsten kwijt. ze staan nog wel in mijn temp directory maar bij ontvangsten staan ze niet meer
heb je in emule wel de goeie directories ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb een probleem met de webserver van eMule.

Alle plaatjes zijn kruisjes! :(
Ik heb de template al opnieuw geïnstalled, maar geen resultaat!

Wie weet dat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
In de binaries zit ook nog een hele zooi gif-jes.

Die moet je in een dir. genaamd "webserver" unzippen, in de main directory van eMule (die dir moet je zelf dus ff maken).

Dan hoort ie wel te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Zoefff is lief! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil emule verplaatsen naar een andere HD. Kan ik gewoon de hele map verplaatsen of raken mijn downloads dan corrupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 10:55:
Ik wil emule verplaatsen naar een andere HD. Kan ik gewoon de hele map verplaatsen of raken mijn downloads dan corrupt?
Kan gewoon hele map verplaatsen, houdt wel rekening mee waar je je temp files staan.... en dus eventueel veranderen in je prefs.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik snap er even helemaal niks meer van:

ik draai hier emule v0.28a heb op de router de volgende porten gefw staan:

4662 tcp en udp
4672 tcp en udp
4661 tcp en udp
4665 udp

toch blijf ik een lowid krijgen.

als ik dan naar de connectie test ga geeft die gewoon aan dat die door de firewall heen komt.

client ports van emule staan op 4662 tcp en 4672 udp.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

zwerver schreef op 28 May 2003 @ 14:40:
Ik snap er even helemaal niks meer van:

ik draai hier emule v0.28a heb op de router de volgende porten gefw staan:

4662 tcp en udp
4672 tcp en udp
4661 tcp en udp
4665 udp

toch blijf ik een lowid krijgen.

als ik dan naar de connectie test ga geeft die gewoon aan dat die door de firewall heen komt.

client ports van emule staan op 4662 tcp en 4672 udp.
Ik heb:

4662 tcp en 4672 udp geforward naar mijn PC en nu werkt eMule gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
ehh...@ Zoefff..ff wat anders,,die serverlijsten die je hebt doorgelinkt op je faq site doen het niet meer..hetzelfde met de Tarod en Emule Plus mod....
\
wou ik net ff nieuwe tarod downen :(

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, net ff geinstalled. Werkt perfect met edimax router.
Gelijk ook maar een edimax router faq (5 regels) gemaild naar die www.dutchemulefaq.tk

Het is nogal makkelijk om credit op te bouwen zeg. Per direct al 23 clients onqueue.

Maakt het eigenlijk uit naar welke server ik connect. Dr staat zon lijst van 179 servers maar als ik zoek dan is dat toch net als kazaa gewoon ij iedereen thuis. Toch niet bij die servers?

edit: hoe kan ik ervoor kiezen om de eerste en de laatste delen eerst te downen voor preview. Eertse zag ik wel staan maar dan kan je nog niet previewen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik draai nu al een tijdje emule en het donwloaden gaat eigenlijk wel redelijk. Wat ik mij afvraag is of er een instelling is in emule die elke file om de zoveel tijd afgaat voor nieuwe bronnen.

Zo had ik een link 2 weken geleden toegevoegd via sharereactor en de download bleef steken bij een paar MB en de shares waren er niet meer. Dan maar op cancel geklikt en meteen weer toegevoegd via dezelfde link op sharereactor en toen had ie ineens 80+ shares gevonden en begon ook meteen met downloaden. Kan dit met een instelling aangepast worden. De emule faq heb ik al doorgelezen en niks kunnen vinden.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
kRiZzZiZ schreef op 28 May 2003 @ 14:55:
de Tarod en Emule Plus mod....
wou ik net ff nieuwe tarod downen :(
op http://www.emule-mods.de staan ook een serie lijsten die het altijd doen(hint Zoefffffff)

en Tarod maakt vanaf versie .25 al niks meer, al doen de geruchten dat die nu met anderen meedoet, maar niet meer onder eigen naam, en JA dat vind ik ook heeeeel jammer.

Een vraag: Ik zie steeds meer leech versies van emule opduiken, hoe is dit aan te pakken? of zijn hier al diverse mogelijkheden voor. Al moet ik toegeven, dat door mijn klote upload een versie met 8 up en max down een hele vooruitgang zou zijn. Probleem zie ik ook wel, als een hele boel mensen dat zou doen heeft iedereen een xx % lagere down en naai je jezelf omdat het dan alsnog lang duurt.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinus op 28-05-2003 16:39 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Wat ik mij afvraag, ik ben op het moment de windows build van mldonkey eens aan het testen, is waarom emule tegenwoordig zo tergend langzaam is.
De laatste paar versies zijn zoveel trager geworden ik kom met ongeveer 30 files te downloaden met 100+ sources each niet boven de 15 kb/s uit terwijl ik met mldonkey met exact hetzelfde in mijn downloadlist vaak dik boven de 30 zit (meestal 40 a 50).
Iets anders dat me is opgevallen is dat het bij emule vaak heel erg lang duurt voordat hij begint met downloaden, ik weet niet of dat ligt aan de duur van het hashen, of aan iets anders, maar het duurt een aardige tijd, bij mldonkey is hij ongeveer 1 minuut na opstarten al bezig.
Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar het lijkt er in mijn ogen op dat emule lichtelijk aan het verzadigen is, er zijn zoveel gebruikers dat het gewoon niet meer normaal werkt.
Ik heb nu in 2 dagen ongeveer 5 a 10 van die 30 files gedownload, iets dat emule niet lukte in bijna 1,5 week.
Ik weet niet of meer mensen hetzelfde probleem hebben, maar ik denk dat ik voorlopig bij mldonkey blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik ga deze week de boel weer formateren maar ben ik nu als ik dan weer emule installeer mijn rating die ik heb opgebouwd weer kwijt of word het bewaard aan de hand van je ip (id dus) :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 28 May 2003 @ 21:40:
Ik ga deze week de boel weer formateren maar ben ik nu als ik dan weer emule installeer mijn rating die ik heb opgebouwd weer kwijt of word het bewaard aan de hand van je ip (id dus) :? :P
ben je kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer@ schreef op 28 May 2003 @ 21:39:
Wat ik mij afvraag, ik ben op het moment de windows build van mldonkey eens aan het testen, is waarom emule tegenwoordig zo tergend langzaam is.
De laatste paar versies zijn zoveel trager geworden ik kom met ongeveer 30 files te downloaden met 100+ sources each niet boven de 15 kb/s uit terwijl ik met mldonkey met exact hetzelfde in mijn downloadlist vaak dik boven de 30 zit (meestal 40 a 50).
Iets anders dat me is opgevallen is dat het bij emule vaak heel erg lang duurt voordat hij begint met downloaden, ik weet niet of dat ligt aan de duur van het hashen, of aan iets anders, maar het duurt een aardige tijd, bij mldonkey is hij ongeveer 1 minuut na opstarten al bezig.
Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar het lijkt er in mijn ogen op dat emule lichtelijk aan het verzadigen is, er zijn zoveel gebruikers dat het gewoon niet meer normaal werkt.
Ik heb nu in 2 dagen ongeveer 5 a 10 van die 30 files gedownload, iets dat emule niet lukte in bijna 1,5 week.
Ik weet niet of meer mensen hetzelfde probleem hebben, maar ik denk dat ik voorlopig bij mldonkey blijf.
Ik heb precies hetzelfde als jij, maar ben daarom juist overgestapt op de oude donkey2000.......werkt ook veel beter op het moment naar mijn idee dan e-mule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Over servers gesproken,

Meestal connect ik met Stille Bob of 1 van de Probenprinz.de servers.
Of RazorBack,die is tegenwoordig ook wel in de top 5 qua meeste files en users te vinden.

En het maakt echt wel uit met welke server je connect.

Connect ik bijvoorbeeld eerst met een server met laten we zeggen maar 15000 users,dan vind ik minder sources ,dan als ik connect met een van bovenstaande servers.

Dus het principe van connect maar met een server,want dan zoekt hij wel de andere servers af,gaat echt niet op.

Ik heb het nu al een aantal keren uitgeprobeerd,maar prefereer toch echt een server met de meeste users en files tov een andere server.

eMulePlus 1F gebruik ik btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Met mldonkey connect je gewoon met 5 servers ofzo :D Genoeg sources op die manier.
Maar ik sinds ik vorig bericht getikt heb zit ik steady op 40kb/s, dat haal ik bij emule nog niet eens als ik 24/7 de boel heb aanstaan. Hybrid heb ik niet geprobeerd, die reclame banners enzo hoeven van mij niet :)

Ik heb trouwens ook es gekeken op de emule fora en daar zijn ook een aantal mensen die speed verliezen. Het vreemde is echter mijn donkey draait gewoon op volle toeren 10kb/s up constant.

[ Voor 25% gewijzigd door scim op 28-05-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff --> Is het zo dat als je de emule.exe van de eMule Plus 1f binary kopieert naar je eMule map dat je dan met je credits een probleem krijgt? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat eMule en eMule Plus andere preferences gebruiken, en jij hebt het altijd over een bestandje met preferences waarin je credits staan, dus ... ik vraag het maar even voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

_Mon_ schreef op 27 May 2003 @ 20:11:
gisteravond even Lmule geprobeerd (de linux emule client dus). even apt-getten en het werkte :)
mijn vraag is nu alleen, is het mogelijk om dezelfde data te gebruiken als in windows? dus dezelfde preferences en .met bestanden ed?
waar heb je hem vandaan?

apt-get install lmule werkt hier niet!
kan je even een linkje geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 22:16:
Zoefff --> Is het zo dat als je de emule.exe van de eMule Plus 1f binary kopieert naar je eMule map dat je dan met je credits een probleem krijgt? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat eMule en eMule Plus andere preferences gebruiken, en jij hebt het altijd over een bestandje met preferences waarin je credits staan, dus ... ik vraag het maar even voor de zekerheid :)
Als je van normale eMule naar plus gaat ,kan je beter alles over copieren.
Ik ben zelf ook ooit met de normale versie begonnen .19 ofzo.
Je credits etc blijf je gewoon houden,alleen heeft eMulePlus wat meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

Snow_King schreef op 28 mei 2003 @ 22:24:
[...]

waar heb je hem vandaan?

apt-get install lmule werkt hier niet!
kan je even een linkje geven?
Imule is voortaan Xmule

www.xmule.org

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
Sorcerer@ schreef op 28 May 2003 @ 21:39:
Ik zie niet waar je het over hebt hoor. Hier draait emule nog steeds als een zonnetje. Gebruik het sinds vorig jaar augustus ofzo. Nog steeds hoge snelheden. Dat je lang moet wachten voordat begint te downloaden kan er aan liggen dat je niet genoeg credits hebt. Bij mij gaat eMule altijd redelijk snel downloadem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Het maakt niet uit of je Edonkey, Emule, Xmule, Mldonkey of whatever gebruikt, ze maken allemaal gebruik van het edonkey netwerk...........

Ik heb no problems met downloaden, gaat lekker :)

[ Voor 17% gewijzigd door backupdevice op 29-05-2003 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 22:25
Bah, waarom download niemand iets van mij :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Ik draai donkey sinds ik kabel heb zo'n beetje, 1,5 jaar zeker en hebt altijd redelijke downloadsnelheden gehad (dik boven de 25kb/s).
Nu gaat emule met net 15kb/s (complete anime serie gequeued en een aantal bekendere films met veel sources) en het schiet allemaal voor geen meter op. Kan me haast niet voorstellen dat het aan credits ofzo ligt, want ik upload mezelf kapot, ik ben nog niet geconnect met een server of me upload zit al vol, 2 mins later heb ik 200 man in mijn queue staan en met emule is up/down ratio voor 2:1 of 3:1.
Bij MLdonkey is het ongeveer gelijk, maar verdeelt het zich mooi, up/down wordt 1:2 en ik hoef niet uren te wachten voordat ie begint met downloaden. Het kan zijn dat het aan emule 0.28 ligt, maar met brakke 16kb/s uploads kom je denk ik niet veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat moldonkey snap ik geen snars van, veel te vaag allemaal. Als die nou de interface had van e-mule gaf ik het een kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer@ schreef op 28 mei 2003 @ 21:39:
Dat valt wel mee. Ik gebruik thuis emule en op mijn werk heb ik mldonkey draaien om het goeie remotecontrol. Enige nadeel is dat mld bij opqueuen van links meteen een tempfile aanmaakt van volledige grootte waardoor je niet teveel kan opqueuen en ze op pause kan zetten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 13:23:
dat moldonkey snap ik geen snars van, veel te vaag allemaal. Als die nou de interface had van e-mule gaf ik het een kans
Hehe als er personen zijn die al niet uitkomen met de instellingen van emule . Dan moeten ze vooral niet bij mld gaan kijken. Daar zit zo'n paar honderd instellingen die naar hartelust mag gaan tweaken :D
Wel leuk is dat mld verschillende netwerken ondersteunen. Niet alleen edonkey en overnet maar ook gnutella, soulseek, bittorrent en anderen. Het is voor een leek een behoorlijk uitgebreid tool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Volgens mij is dit onzin, als je de map bewaard met alles erbij, ben je niks kwijt, en je credits zijn bij anderen opgeslagen. Dus als die alles wissen en niks bewaren ben je je credits kwijt, zoals jij het nu zegt zijn mensen bij jou credits kwijt. 8)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinus schreef op 29 May 2003 @ 14:28:
[...]

Volgens mij is dit onzin, als je de map bewaard met alles erbij, ben je niks kwijt, en je credits zijn bij anderen opgeslagen. Dus als die alles wissen en niks bewaren ben je je credits kwijt, zoals jij het nu zegt zijn mensen bij jou credits kwijt. 8)
nee, maar volgens mij krijg je een andere id als je opnieuw installeert. En dan ben je dus de credits kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 29 May 2003 @ 12:52:
Bah, waarom download niemand iets van mij :(.
Je zal wel geen pr0n hebben. Ik heb meer dan 100 man in mijn wachtrij staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:35:
[...]

nee, maar volgens mij krijg je een andere id als je opnieuw installeert. En dan ben je dus de credits kwijt
je ID bestaat uit userhash en ip toch? dus veranderd er toch niks als je herinstal van windows doet?

Ps, met welke software maak je een mod? kan echte helemaal niks vinden en mn Duits is helaas niet toereikend om die emule sites te lezen, verdammt noch mal. :(

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:52:
[...]

Idd niet, alleen een paar saaie games :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
hmmm, 29 users in queue met een 16kb (12kb eigenlijk) upload :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:52:
[...]

Ehm daar heb je geen pr0n voor nodig hoor >:) Ik heb emule net aan staan, en heb al 330 man (and counting) in mijn wachtrij staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hmm ik heb standaard m'n queue volstaan.. Nu 4000 man. Heb niet echt veel speciaals dacht ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Burat op 29-05-2003 17:11 ]

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Wat is eigenlijk een normale grootte voor die wachtrij? Ik heb ook geen porno, maar er staan er al wel duizend man in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

In de help van Emule zelf staat dat het goed is om een grote queue in te stellen. Dit kost nauwelijks processortijd of brandbreedte, alleen een beetje geheugen. Dat zorgt er namelijk voor dat mensen hun credits kunnen gebruiken waardoor het credit-systeem nog beter werkt :). Daarom heb ik 'm ook maar op 4000 gezet.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Laatst online: 13-09 11:27

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Ik lees dat er mee mensen zijn met snelheidsproblemen.

Ik ben nu weer terug naar 0.27c en de snelheid ligt hoger als met .028b :)

Alleen snap ik niet waarom de snelheid met gelijke instellingen zo kan verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Otho schreef op 29 mei 2003 @ 19:15:
Ik lees dat er mee mensen zijn met snelheidsproblemen.

Ik ben nu weer terug naar 0.27c en de snelheid ligt hoger als met .028b :)

Alleen snap ik niet waarom de snelheid met gelijke instellingen zo kan verschillen
Snelheidsproblemen in de vorm van?

EDIT: Ik ben dus sinds gisteren begonnen met Emule maar denk nu toch bij mezelf. Hoe ga ik ooit zelf snel downloaden? Er zijn ontiegelijk veel gebruikers en ik upload slechts naar een klein gedeelte. Dan krijg ik toch nooit een goede rating bij veel mensen!

[ Voor 28% gewijzigd door DutchCommando op 29-05-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:35:
[...]

hmmm onbesliste twist dus, grrrrrr, wie helpt ons ;)

weet bijna wel zeker dat je dezelfde id houdt, heb laatst nog een frisse instal gedaan van win en mn oude emule weer gebruikt, nog wel zelfde ID.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinus op 29-05-2003 20:47 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste keer als je emule start wordt er een UNIEKE RANDOM userhash (aan de hand van je ID) gemaakt en deze wordt opgeslagen in de preferences.dat.... Zodra deze file gewist is ben jij je EIGEN credits kwijt omdat de userhash weg is.
Het ID blijft dan wel het zelfde, maar de userhash is uiteindelijk anders omdat ie steeds random is dus je credits zijn kwijt zodra je emule zou wissen. Bewaar daarom vooral de preferences.dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik heb trouwens een paar dagen geleden ff op het emule-forum gevraagd waar de plus mod op gebaseerd is:
@ [NL]Zoefff : Well it has code from 28b in it, athough its not based on .28b . We have alot of the official bug fixes, and alot of 28 code and alot of our own. Emuleplus has been using its own cvs for a while (4 mounths) and official changes are merged in as if it is another mod, so the client is kept up to date with changes made to the official client. However you will notice differences between plus and the official client.

Plus currently identifies itself to other emules as version .28.
Misschien leuk voor diegenen die het wilden weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig is die .28b versie NOT! :(

7 films waarvan opeens die .met op zero byte staan incl. die backupfiles :? geen idee hoe het komt :(

Ik ga maar weer terug op die plusmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook, ik ben ook naar de plus mod gegaan. is ook nog sneller, hoe het kan weet ik niet, en dat terwijl ik niet eens de credit file had gebackuped.

och jah, we bouwen wel nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 19:13:
Dat had ik ook, ik ben ook naar de plus mod gegaan. is ook nog sneller, hoe het kan weet ik niet, en dat terwijl ik niet eens de credit file had gebackuped.

soms heb je toch heel veel credits... das wel jammer dan

ps weet niemand waar je een emule mee kan maken of een mod zeg maar?

[ Voor 11% gewijzigd door Martinus op 30-05-2003 22:21 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
met Visual Studio .NET dacht ik :?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Nobody schreef op 31 May 2003 @ 02:17:
met Visual Studio .NET dacht ik :?
Een add-on maken met visual studio .net voor een open sourch programma als emule :?
lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 19:13:

Zoals al eerder naar voren is gekomen, en wat ook in de faq staat, credits die jij opbouwt bij anderen door te uploaden worden bij die persoon in de creditfile opgeslagen. In jou creditfile staan de credits die anderen bij jouw opgebouwd hebben. Dus als jij je creditfile verwijderd heb jij daar geen "last" van, anderen wel.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 02:19:
[...]

Een add-on maken met visual studio .net voor een open sourch programma als emule :?
lijkt me sterk.
Vond dit, na heel veel zoekwerk

COMPILING THE SOURCECODE:
-------------------------

The sourcecode of eMule is availible as seperate download at:
http://sourceforge.net/projects/emule
You need Microsoft(C) Visual C++ .NET (7.0) to compile eMule.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
ik kreeg bij emule 0.28b steeds maar low id. bij de vorige versie had ik er helemaal geen last van. wat ik ook doe,hij kan de poort 4662 niet bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
cgok schreef op 31 May 2003 @ 11:55:
ik kreeg bij emule 0.28b steeds maar low id. bij de vorige versie had ik er helemaal geen last van. wat ik ook doe,hij kan de poort 4662 niet bereiken
das een soort buggy, moet je de vorige, deel5, maar eens lezen staat een oplossing.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in me client ingesteld dat ie automatisch bans uitdeelt aan users die te veel connecten, nu stuurt ie behoorlijk veel bans aan shareaza.com users, hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zer0 schreef op 31 mei 2003 @ 02:26:
[...]

Zoals al eerder naar voren is gekomen, en wat ook in de faq staat, credits die jij opbouwt bij anderen door te uploaden worden bij die persoon in de creditfile opgeslagen. In jou creditfile staan de credits die anderen bij jouw opgebouwd hebben. Dus als jij je creditfile verwijderd heb jij daar geen "last" van, anderen wel.
wel als ik m'n preference.dat niet backup 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Martinus schreef op 31 May 2003 @ 12:00:
[...]

das een soort buggy, moet je de vorige, deel5, maar eens lezen staat een oplossing.
Nog bedankt voor het uppen van HT, Tonto tu bedankt je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 02:19:
[...]

lijkt me sterk.
waar heb je het over? hij wil van de standaard emule source code een eigen mod maken, tenminste dat lees ik eruit.
met visual c++ .net kun je de emule source compilen, als je niks aan de source veranderd heb je de normale emule, wat bedoel jij met een add on?
zo iets als een plugin ofzo? zo werkt dat dus niet bij emule

edit: bij mijn eerste reply noemde ik studio .net, dat had dus C++ .net moeten zijn.
dat bedoelde je waarschijnlijk :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mr.Nobody op 31-05-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Blue_White_Army schreef op 31 May 2003 @ 16:08:
[...]

Nog bedankt voor het uppen van HT, Tonto tu bedankt je ;)
Daar zijn we voor.......
Mr.Nobody schreef op 31 mei 2003 @ 16:13:
[...]

waar heb je het over? hij wil van de standaard emule source code een eigen mod maken, tenminste dat lees ik eruit.
met visual c++ .net kun je de emule source compilen, als je niks aan de source veranderd heb je de normale emule, wat bedoel jij met een add on?
zo iets als een plugin ofzo? zo werkt dat dus niet bij emule

edit: bij mijn eerste reply noemde ik studio .net, dat had dus C++ .net moeten zijn.
dat bedoelde je waarschijnlijk :)
als ik niks verander aan de source en dan meteen ff wil kijken of er een goed *.exe uitkomt geeft die een error, hoe laat je hem precies in, zal wel weer eens iets te snel willen. jaja modje is een beetje offtopic.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
geef die error eens? dat is wel zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Mr.Nobody schreef op 31 May 2003 @ 18:27:
geef die error eens? dat is wel zo handig :)
Hij zegt dat een bepaalde file niet aanwezig is maar die zit ook niet de source.zip bij geen die ik geprobeert heb, maar als je er verstand van hebt, wil ik je ook wel gaan melen, dan hebben wie niet zoon zootje.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 08:51
ik krijg de hele tijd error's bij emule, herinstallen heb ik al geprobeerd, gaat om deze error:
5/31/2003 7:03:29 PM: ERROR: Failed to create partfile)
5/31/2003 7:03:29 PM: ERROR while saving partfile: .part file not found (5/31/2003

Tis bij alle bestanden met zo'n ed2k link, iemand enig idee :?

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Martinus schreef op 31 mei 2003 @ 18:50:
[...]

Hij zegt dat een bepaalde file niet aanwezig is maar die zit ook niet de source.zip bij geen die ik geprobeert heb, maar als je er verstand van hebt, wil ik je ook wel gaan melen, dan hebben wie niet zoon zootje.
ik hou me meer bezig met delphi, voor wat ik doe werkt dat prima.

maar wel bestand mist ie? misschien kan ik daar iets aan afleiden?
wat levert een zoek actie met die bestandsnaam op in google?

@sv3n:

dit vond ik als oplossing:
You can try to do two things : first if you get the error after having start a dl maybe your met file is corrupted, you should try ed2k_recovermet.exe to recover it. If you get the error when you try to start a new dl you should do the following : cancel your dl go to emule/temp/ and check if there's no more file named xxx.part(.met(.BAK))the error message is about. If there's still such file try to remove it and restart your dl.
ff nog als extra: je hebt wel genoeg ruimte op je hd? neem aan dat je dat gechecked hebt en waarschijnlijk is dat het niet omdat de andere bestanden het wel doen

[ Voor 86% gewijzigd door Mr.Nobody op 31-05-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 08:51
Mr.Nobody schreef op 31 mei 2003 @ 19:18:
[...]

@sv3n:

dit vond ik als oplossing:

[...]

ff nog als extra: je hebt wel genoeg ruimte op je hd? neem aan dat je dat gechecked hebt en waarschijnlijk is dat het niet omdat de andere bestanden het wel doen
19 GB op m'n hd waar bestanden tijdelijk worden opgeslagen.

Temp map leeggemaakt nog steeds die error en emule maakt ook geen nieuwe .met bestanden meer aan.

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is DivX soms history? Ik zoek de Matrix Reloaded, en verwacht in mijn lijst een hoop keuze te vinden op *.avi, maar wat krijg ik? Een lijst vol met *.bin bestanden, en de *.avi die er al staat is frans, duits, of spaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 21:03:
Is DivX soms history? Ik zoek de Matrix Reloaded, en verwacht in mijn lijst een hoop keuze te vinden op *.avi, maar wat krijg ik? Een lijst vol met *.bin bestanden, en de *.avi die er al staat is frans, duits, of spaans.
Dat komt omdat de DVD nog niet uit is van de Matrix reloaded, er is alleen een SVCD te vinden van 3 cd's, maar die zoek je lekker zelf maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 21:03:
hoezo, doe je het met de search of wat?? waarom gebruik je niet gewoon de sites. volgens mij staan daar wel avi's
weet niet zeker ben momenteel beetje lam dus... kan ook heel fout zijn :S 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Mr.Nobody schreef op 31 May 2003 @ 19:18:
[...]

deze error:
ompiling...
emule.cpp
c:\program files\microsoft visual studio\vc98\mfc\include\afxv_w32.h(119) : warning C4005: '_WIN32_WINDOWS' : macro redefinition
c:\morph\src\stdafx.h(23) : see previous definition of '_WIN32_WINDOWS'
c:\morph\src\stdafx.h(48) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'afxdhtml.h': No such file or directory
Error executing cl.exe.

emule.exe - 1 error(s), 1 warning(s)

heb deze link gevonde: http://www.emuleforum.net/archive/topic/5050-1.html
heb zelf ook c++ 6.0 daar is die fout, als ik het goed lees moet ik 7.0 net hebben, :( 7cds geloof ik

[ Voor 14% gewijzigd door Martinus op 01-06-2003 01:50 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
sv3n schreef op 31 May 2003 @ 19:14:
ik krijg de hele tijd error's bij emule, herinstallen heb ik al geprobeerd, gaat om deze error:
5/31/2003 7:03:29 PM: ERROR: Failed to create partfile)
5/31/2003 7:03:29 PM: ERROR while saving partfile: .part file not found (5/31/2003

Tis bij alle bestanden met zo'n ed2k link, iemand enig idee :?
Welke versie gebruik je, 28b?

En hoe bedoel je "het is bij ed2k links". Gebeurt dit meteen nadat je op zo'n link drukt (hij begint dus niet eens met downloaden), of gebeut het pas nádat je je eMule weer uit en aan hebt gezet :?

Enige oorzaken die ik zo snel kan verzinnen zijn:

-Verkeerde pad naar je temp dir?
-Map en/of bestanden zijn read-only?
-Geen ruimte meer op je hdd?

Ik weet ut niet, lastig probleem.. Misschien even op het eMule forum kijken :)

Edit:

Op dat forum komen ze met hetzelfde als ik de search gebruik:
Have you correctly set the temp directory path in Preferences : Directory?

Do you have read/write access to this directory?

Does this directory exist?

-VQB
Dus toch maar even checken :?

[ Voor 39% gewijzigd door Zoefff op 01-06-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 21:35:
[...]

Dat komt omdat de DVD nog niet uit is van de Matrix reloaded, er is alleen een SVCD te vinden van 3 cd's, maar die zoek je lekker zelf maar.
Dat zijn die *.bin bestanden slimmerik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Musicdonkey.org is down door een engelse RIAA variant, gaan nu meer sites op deze manier op de fles of hebben ze geen poot om op te staan(die riaa harries dus)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 17:08:
[...]

Dat zijn die *.bin bestanden slimmerik :D
Oops die had je juist gevonden :X
Lekker bezig Mito! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Weet iemand eigenlijk waar dit door komt?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
EMULE caused an invalid page fault in
module KERNEL32.DLL at 0167:bff7a4b2.
Registers:
EAX=00000010 CS=0167 EIP=bff7a4b2 EFLGS=00010206
EBX=00000000 SS=016f ESP=00afb294 EBP=00afb2a4
ECX=008d0008 DS=016f ESI=008d0000 FS=38ef
EDX=00000014 ES=016f EDI=008d000c GS=37d6
Bytes at CS:EIP:
8b 03 25 fc ff ff 0f 3b 45 0c 0f 83 81 00 00 00 
Stack dump:
00000041 00000000 00000000 00000000 00afb2c8 bff7b498 008d0000 00000014
00000041 00000001 00000000 00afb3ac 81c04704 00afb2e4 7b412f07 00000040

Hij draait urenlang zonder problemen en knalt er dan ineens uit.
Ik gebruik versie 0.28b (0.27c had het ook weleens) , Win98, Athlon 2000, 512MB RAM
Ik heb een High-ID en de default connections-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
ik krijg bij sommige servers een low id en bij sommige niet maar ik heb verder geen firewalls en of proxies want chello komt op mijn pc binnen en word dan verder verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polaris schreef op 02 June 2003 @ 15:17:
Weet iemand eigenlijk waar dit door komt?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
EMULE caused an invalid page fault in
module KERNEL32.DLL at 0167:bff7a4b2.
Registers:
EAX=00000010 CS=0167 EIP=bff7a4b2 EFLGS=00010206
EBX=00000000 SS=016f ESP=00afb294 EBP=00afb2a4
ECX=008d0008 DS=016f ESI=008d0000 FS=38ef
EDX=00000014 ES=016f EDI=008d000c GS=37d6
Bytes at CS:EIP:
8b 03 25 fc ff ff 0f 3b 45 0c 0f 83 81 00 00 00 
Stack dump:
00000041 00000000 00000000 00000000 00afb2c8 bff7b498 008d0000 00000014
00000041 00000001 00000000 00afb3ac 81c04704 00afb2e4 7b412f07 00000040

Hij draait urenlang zonder problemen en knalt er dan ineens uit.
Ik gebruik versie 0.28b (0.27c had het ook weleens) , Win98, Athlon 2000, 512MB RAM
Ik heb een High-ID en de default connections-instellingen.
Win98, says it all :X

Als je meer zekerheid wilt zou ik toch overstappen op een echt beter besturingssysteem... ;)
Zoals windows NT en dan het liefst 2000 of XP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zirus schreef op 02 June 2003 @ 16:51:
ik krijg bij sommige servers een low id en bij sommige niet maar ik heb verder geen firewalls en of proxies want chello komt op mijn pc binnen en word dan verder verdeeld.
Soms als het druk is, of als jouw pc het druk heeft, waardoor er in beide gevallen het udp pakketje nie aankomt en/of verstuurd kan worden, kan je wel 's low id krijgen. Is het altijd dezelfde server waarbij je low-id krijgt? wat is de ping van die server? Share je niet teveel files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Kon windows 98 niet met max 256 omgaan?? Check even ergens hier op tweakers. Als dat zo is zou ik naar een ander os upgraden. 2000 pro is een mooie keus... suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 19:26:
[...]

Win98, says it all :X

Als je meer zekerheid wilt zou ik toch overstappen op een echt beter besturingssysteem... ;)
Zoals windows NT en dan het liefst 2000 of XP :)
Helaas is de ondersteuning van DOS-programma's onder 2k en XP nogal slecht. En ik heb nog bergen oude programma's liggen die ik ook nog gebruik, dus upgraden is niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou gewoon naar Windows 2000 upgrade, en je draait win98 onder vmware, dan kan je al je oude dos programma's blijven gebruiken en emule draai je gewoon onder win2k, zo kan je alles perfect draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook heb je een optie "compatibility" als je met rechtermuis op dos-proggels klikt. Dan kan je ook een hele hoop instellen (onder XP is dat) waardoor het wellicht wel werkt... maar goed, begint beetje offtopic te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er meer emule gebruikers hier het verzoek limit ingesteld?
Bij mij staat ie gewoon op de standaard waarden 3 verzoeken in 9 minuten, en als het er meer zijn een ban.
Deze optie had ik altijd aanstaan, en er werd bijna nooit een ban uitgedeeld, maar nu die shareaza client is staat ie echt heel veel bans uit te delen allemaal aan shareazaa users, hebben er hier meer mensen last van, ik ben er niet echt blij mee dat die shareaza client op het edonkey netwerk erbij is gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terror538
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 10:47
(jarig!)
Is het mischien mogelijk om automatisch te bannen op die vuile nicklamers ? met een proggie dat logs doorspit ofzo ?

ik word er nl gek van dat ik nu zo'n 6/7 mensen met mijn nick zie rondzwerven :S

too weird to live too rare to die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

terror538 schreef op 02 June 2003 @ 21:30:
Is het mischien mogelijk om automatisch te bannen op die vuile nicklamers ? met een proggie dat logs doorspit ofzo ?

ik word er nl gek van dat ik nu zo'n 6/7 mensen met mijn nick zie rondzwerven :S
Handig zo in 1x naar de laatste pagina gaan en een vraag stellen 8)7 .

Het staat in de openings post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 20:26:
Hebben er meer emule gebruikers hier het verzoek limit ingesteld?
Bij mij staat ie gewoon op de standaard waarden 3 verzoeken in 9 minuten, en als het er meer zijn een ban.
Deze optie had ik altijd aanstaan, en er werd bijna nooit een ban uitgedeeld, maar nu die shareaza client is staat ie echt heel veel bans uit te delen allemaal aan shareazaa users, hebben er hier meer mensen last van, ik ben er niet echt blij mee dat die shareaza client op het edonkey netwerk erbij is gekomen :(
vogges mij hebben ZIJ er last van en niet WIJ. Zij kunnen immers niet bij ons downloaden omdat ze almal vrij snel gebanned worden omdat ze te vaak vragen...

Je kan dan nog wel van hen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terror538
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 10:47
(jarig!)
MarElo schreef op 02 juni 2003 @ 21:58:
[...]

Handig zo in 1x naar de laatste pagina gaan en een vraag stellen 8)7 .

Het staat in de openings post.
met het progje in de openings post gaat het niet automatisch ;) ik wil iets als ik zet het naast emule aan en het leest meteen de logs in enzo ;) want ik heb dat ding ltijd aan staan en heb geen zin om om de zo veeltijd dingen te gaan controleren.

too weird to live too rare to die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 19:29:
[...]

Soms als het druk is, of als jouw pc het druk heeft, waardoor er in beide gevallen het udp pakketje nie aankomt en/of verstuurd kan worden, kan je wel 's low id krijgen. Is het altijd dezelfde server waarbij je low-id krijgt? wat is de ping van die server? Share je niet teveel files?
ik heb mijn internet connectie wat minder belast en ik sharemijn mp3 al niet meer en nou krijg ik het niet meer, ik kreeg al een fout bij een server dat ik te veel sharede.

Ik heb net wel een fout gekregen dat mijn client te snel connecte :? hoe kan je nou te snel connecte???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
zirus schreef op 02 June 2003 @ 23:48:
Ik heb net wel een fout gekregen dat mijn client te snel connecte :? hoe kan je nou te snel connecte???
Client ban

Als een client van jou wilt downloaden, maar jij hebt geen vrije uploadslots meer, dan komt de client in de queue terecht. Hij zal dan om de 10 tot 20 minuten checken of er al een slot vrij is, en of je nog online bent. Het is echter mogelijk om de snelheid waarmee eMule dit vraagt, aan te passen (het nadeel van open source ).

Veel bereik je hier echter niet mee. Zodra eMule merkt dat een client binnen 10 minuten méér dan 1 keer naar een uploadslot vraagt, word deze automatisch op de banlijst gezet, en verder genegeerd. Zodra je je eMule uit zet, wordt deze banlist weer leeggemaakt.

Let op:

-Als je een download vaak op pause en resume zet (binnen 10 min. dus), verstuurt eMule weer een nieuwe aanvraag. Dat resulteert er dus ook in ban.

-Dat geldt ook voor het uit en aan zetten van je client. Doe je dit binnen 10 minuten, dan word er wer een nieuwe aanvraag verstuurd, en kom je op de banlist.

Het lijken harde maatregelen, maar met een oog op het verleden, blijkt het helaas nodig te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Zoefff: ff uit je openingspost he:
Als je iets zoekt in een groot topic, maar geen zin hebt om alles door te bladeren, dan kan je het volgende doen. Plak achter de topiclink "?limit=999" zodat er 999 posts op een pagina komen. Vervolgens kan je met de zoekfunctie van IE "Ctrl + F" het topic makkelijk doorzoeken
---
houd er rekening mee dat sommige mensen ook andere/betere/opensource browsers gebruiken :) *couch*Firebird*cough* :P
dus "met de zoekfunctie van je browser" ofzo. ik irriteer me al netzoveel aan IE als aan kazaa. verder heel goede opingspost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Hehe okey, je hebt gelijk.

Maar, ik had er al expres "met de zoekfunctie van IE, "Ctrl + F"" bij gezet. Ik deed eerst gewoon, zoeken met "Ctrl + F" maar bed8 me toen dat niet iedere browser het zo heeft waarschijnlijk..

Ach.. miereneukerij :P

Volgende post zal ik het speciaal voor jou aanpassen (als we ooit nog tot deel 7 komen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

CTRL-F is wel een standaard windows zoekfunctie, dus werkt bij mij ook wel. het ging om het IE gedeelte, maar bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 13-09 10:47
Ik heb dit niet in de FAQ terug kunnen vinden, maar ben wel benieuwd:

kan ik eMule zonder nadelen alles via poort 80 en/of 21 laten doen? Ik wil namelijk via mijn laptop op school ook eMule draaien, maar het lijkt daarop dat ze daar poorten blokeren.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Euh, jahoor, volgens mij kan je je eMule gewoon op een openstaande poort zetten.

Je zal dan alleen géén hoog ID krijgen, omdat de (meeste) servers een verbinding maken op 4662, kan dat niet, en krijge je geen hoog ID.

Er valt met een laag ID wel wat minder te downloaden, maar als ie toch aanstaat, och, je word er nooit slechter van toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 13-09 10:47
Zoefff schreef op 03 juni 2003 @ 16:29:
Euh, jahoor, volgens mij kan je je eMule gewoon op een openstaande poort zetten.

Je zal dan alleen géén hoog ID krijgen, omdat de (meeste) servers een verbinding maken op 4662, kan dat niet, en krijge je geen hoog ID.

Er valt met een laag ID wel wat minder te downloaden, maar als ie toch aanstaat, och, je word er nooit slechter van toch :)
Nou, het gaat me er eigenlijk vooral om om wat bestanden goed te kunnen sharen (op school heb ik een 100mbit verbinding, dus dat is wat rapper dan mijn ADSL thuis). Maar dat is waarschijnlijk niet zo handig met een low id?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burat schreef op 29 May 2003 @ 17:12:
In de help van Emule zelf staat dat het goed is om een grote queue in te stellen. Dit kost nauwelijks processortijd of brandbreedte, alleen een beetje geheugen. Dat zorgt er namelijk voor dat mensen hun credits kunnen gebruiken waardoor het credit-systeem nog beter werkt :). Daarom heb ik 'm ook maar op 4000 gezet.
Waar moet ik dit instellen in de gewone emule? v028b

Hoeveel credit moet ik wel niet opbouwen voor ik kan downen.
Down staat een file al erg lang in de wachtrij van 20mb en hij staat op waiting sinds 14mb en mijn up is 263mb.

Me up is kut kabelfoon 7kB max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik zit voor mijn totaal nu op 55GB up en 64GB down. En dat in 3 maanden. Ik download wel erg selectief en weinig van de hele populaire files. Daarom een relatief lage download. Bij mij begon het pas echt goed te gaan toen ik rond de 1 GB upload zat, dus jij hebt nog wel even te gaan.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.