Mijn tray icoontje van emule is verandert, iemand een idee wat dat inhoud?
Snik
Ik heb niks meer te downloaden....
Emule gewoon lekker aan laten staan ook al lijkt het op het begin 'niks'. Geloof me, je kunt op een gegeven moment niet meer zonder
Emule gewoon lekker aan laten staan ook al lijkt het op het begin 'niks'. Geloof me, je kunt op een gegeven moment niet meer zonder
[ Voor 7% gewijzigd door IceStorm op 03-06-2003 17:28 ]
Hmm vaag, nog nooit gehad! Ben lekker een paar eigen geripte albums aan het releasen met constant 55 k uploadkiddyl schreef op 03 June 2003 @ 17:21:
Een blinddoekje betekend dat je een low id hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door Y0ur1 op 03-06-2003 17:32 ]
als je een low-id hebt kan je vaak nog wel net zo snel uploaden maar niet meer fatsoenlijk downloaden. jij kan dan geen contact maken met mensen met een low-idYT-Croc schreef op 03 juni 2003 @ 17:31:
[...]
Hmm vaag, nog nooit gehad! Ben lekker een paar eigen geripte albums aan het releasen met constant 55 k upload
bah... ik krijg steeds een nieuw ID toegewezen... komt dit door mijn LOW-ID (vader.... wil weer eens geen poorten openzetten.. mmz.. moet hem er maar eens van overtuigen dat het niet gevaarlijk is). En heeft dit gevolgen voor mijn krediet ... ? Wat me wel opvalt is dat hij als hij net een nieuw ID heeft gekregen hij heel erg snel connect met een server.. ik moet namelijk altijd een kwartier wachten..
je ID is alleen een vertaling van je IP en wat gegevens naar een nr je id heeft verder geen invloed at all op je credits dit omdat je ook een unieke userhash hebt 
is wel handig dat je je vader ervan overtuigt want op die manier kan je meer sources vinden
low-id heeft btw wel degelijk invloed op je upload omdat mensen met een low-id ook niet naar jou kunnen connecten (werkt 2 kanten op)
is wel handig dat je je vader ervan overtuigt want op die manier kan je meer sources vinden
low-id heeft btw wel degelijk invloed op je upload omdat mensen met een low-id ook niet naar jou kunnen connecten (werkt 2 kanten op)
too weird to live too rare to die
Dat heeft volgens mij wel zin hoor. Als je upload dan krijgen die clients namelijk jou userhash mee, en krijg jij dus credit bij hen, ongeacht of je een low ID hebt of niet.Vincent Bovelander schreef op 03 June 2003 @ 16:40:
[...]
Nou, het gaat me er eigenlijk vooral om om wat bestanden goed te kunnen sharen (op school heb ik een 100mbit verbinding, dus dat is wat rapper dan mijn ADSL thuis). Maar dat is waarschijnlijk niet zo handig met een low id?
Bij Preferences ==> Extended settings.Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 16:41:
[...]
Waar moet ik dit instellen in de gewone emule? v028b
Zie ook de FAQ evt hoe en wat bij die Extended settings
k tnx... ik ga maandag met mijn vader overleggen (hij wilde ook altijd al films dwonloaden)... maar ik moet hem dus eerst helemaal uitleggen hoe het werkt... tja...
Laat m gewoon een paar pagina's uit de FAQ zien, en onderandere die waar alle poorten op staan, en waar ze voor zijn. Vervolgens vraag je naar z'n favoriete film, en doe je ff snel een search, en dan vind ie m waarschijnlijk, gewoon een beetje omlullen enzo...D.J. Tjerk schreef op 03 June 2003 @ 22:17:
k tnx... ik ga maandag met mijn vader overleggen (hij wilde ook altijd al films dwonloaden)... maar ik moet hem dus eerst helemaal uitleggen hoe het werkt... tja...
jeeee 29a is uit
http://vcheck.emule-project.net/en/download.php
http://vcheck.emule-project.net/en/download.php
3.6.2003:
eMule v.29a is available!
Ornis: fixed Win9x incompatibility (instable OS)
bluecow: Sources found during local/global server searching are pre-filtered to avoid false displayed results in the sources column of the searchlist and to avoid using false sources which are sent by some servers.
bluecow: Fixed bug with completed files which were rehashed at next startup and which caused a duplicate entry in known.met.
bluecow: Fixed minor issue with servers sending different server description packets during runtime.
bluecow: Fixed bug with temp folder which was set to incoming folder in some situations.
bluecow: Fixed minor bugs in file open and browse folder dialogs and according property pages.
Ornis: Shareaza recognition for Stats & Info
Ornis: added new language Galician (by Emilio)
bluecow: Fixed memory leaks in uploader.
bluecow: Fixed memory leaks in all timer callback functions; added exception handling.
bluecow: Reduced GDI resource usage for Win9x/WinME.
bluecow: Added more debug log messages for unknown TCP packets.
bluecow: Statusbar text is cleared when reseting the log or debug log.
bluecow: Fixed missing file exception handler in upload function.
bluecow: Fixed some problems with part.met/part files which could be to long or to small (potential file-completion bug) [SlugFiller]
bluecow: Fixed memory leaks in Archive Recovery thread.
bluecow: Fixed crash in Archive Recovery thread when previewing part files which are currently in "completing" state.
Ornis: Webinterface: Fix: under certain circumstances, active downloads were displayed as completed
Ornis: added new language Galician (by Emilio)
bluecow: Fixed major memory leaks in WebSocket.
bluecow: Fixed couple of GDI resource leaks and inproper usage of GDI resources.
bluecow: Added proxy error messages. To enable it: Specify "ShowErrors=1" in "[Proxy]" section of preferences.ini.
bluecow: Fixed problems with duplicate sources due to source exchange packets with wrong version.
bluecow: More reliable identification of clients sending an UDP packet by searching clients with IP and UDP port
Ornis: moved preferences files to "config" subfolder (cant be shared, old preferences files are moved the at first start)
Ornis: Category-Tabs now sortable (Drag&Drop)
VQB: changed LowID UL slot addition to alternate with HighID
VQB: some code cleanup and changes to use more integer math [Elandal]
Ornis:Webinterface: progressbar shows shades of blue, depending on the amount of found part-sources [Ju1i3n]
VQB: adjusted sort order for QR (high speed -> low speed DL followed by low -> high QR)
Ornis: Webinterface: fix add ed2k-Download to a category
Ornis: Webinterface: transferlist offers more categories to filter for (file type, status)
Ornis: update statistic graphs scale when changing up/down capacities over the webinterface
Ornis: upgraded AsyncSocketEx to v1.2
bluecow: Fixed potential problems for Win98 concering windows messaging.
bluecow: Fixed bug in server window when sorting by server IP
bluecow: Fixed 0-size part.met backup file bug.
bluecow: Fixed potential mem leaks and crashes for several met-file IO related functions by rewriting exception handling.
bluecow: Added system error messages for all file-IO related eMule log messages.
bluecow: Added recently used list for search text and servemet-URL controls (aka autocompletion), reset history by AltGr+Delete)
bluecow: Added searching for listviews in serverwindow/searchwindow (Ctrl+F,F3,Shift+F3)
Ornis: fixed win9x-crash when the view-filter popupmenu of the category-tab was accessed
Ornis: fixed preview of archives before any download
Unk: Fix small overhead bug
Unk: irc: Liquid updated their ircd. It broke eMules IRC.. It is now updated..
Unk: irc: eMule now should support multi mode commands.
bluecow: Fixed potential mem leak when copying text into the Windows clipboard.
Ornis: Added a lot of new statistics (by Khaos)
Ornis: fixed Scheduler bug
Ornis: Added configuration for date/time-format of the log
bluecow: Fixed LowID bug which was cause due to corrupted part.met files.
bluecow: Fixed loading of part.met file list: Corrupted part.met files do no longer stop the loading of other part.met files.
Sony: Fixed problem with very large files in MSVC 7.1 release build; Fixed Minimize to Tray icon (thanks zegzav)
Netjes, paar dingen waar ik blij mee ben:
"Ornis: added new language Galician (by Emilio)" --> Altijd al gewild
"bluecow: Added searching for listviews in serverwindow/searchwindow (Ctrl+F,F3,Shift+F3)" --> liep ik van de week idd tegenaan, ik had bijna een request geplaatst
"Ornis: Added a lot of new statistics (by Khaos)" --> stats zijn altijd goed
"Ornis: added new language Galician (by Emilio)" --> Altijd al gewild
"bluecow: Added searching for listviews in serverwindow/searchwindow (Ctrl+F,F3,Shift+F3)" --> liep ik van de week idd tegenaan, ik had bijna een request geplaatst
"Ornis: Added a lot of new statistics (by Khaos)" --> stats zijn altijd goed
Nounou, dat is een flinke sloot met bugfixes 
eMule is toch nix aan het downloaden, dus ik zal m er meteen maar ff opknallen
Oh enne IceStorm, ik ben ook wel erg blij met die nieuwe vertaling, maar ik zit nog steeds op de Klingon vertaling te wachten

Trouwens, over geile stats gesproken.. check hoe het eruit ziet:

eMule is toch nix aan het downloaden, dus ik zal m er meteen maar ff opknallen
Oh enne IceStorm, ik ben ook wel erg blij met die nieuwe vertaling, maar ik zit nog steeds op de Klingon vertaling te wachten
Trouwens, over geile stats gesproken.. check hoe het eruit ziet:

[ Voor 25% gewijzigd door Zoefff op 04-06-2003 10:05 ]
offtopic; he zoefff, dat lijken mij stats wel ???
)
Ok duidelijk, ik stap NU over naar 29a
Heeft er iemand de guts om in het 'statistics' tabblad op het pijlje naar beneden te klikken, waar naast staat "statistics last reset"?
Maar zeer duidelijk gave stats
Maar zeer duidelijk gave stats
Ik hing er ook al boven met mn muis, maar durfde toch niet te klikken. Ben eigenlijk benieuwd of er nog een ja-nee venstertje komt, maar ik ga het toch niet uittesten
icestorm, al gedaan, krijg je menuutje om alles uitteklappen, en eventueel je stats te exporteren en je stats te resetten. Nix aan de hand dus, mietjes
Ja hallo, ik ga geen 90 gb upload stats weggooienlegolas82 schreef op 04 June 2003 @ 10:29:
icestorm, al gedaan, krijg je menuutje om alles uitteklappen, en eventueel je stats te exporteren en je stats te resetten. Nix aan de hand dus, mietjes
uhm op alle links op de emule site krijg ik file not found voor de 0.29a

[This space is for rent]
Dan staat ie ook nog op mijn FTP, ftp://emule:downloads@zoefff.gotdns.com , of op de web-mirror van J_Iscool (IRC), http://emule.jorn.gotdns.orgPoweRoy schreef op 04 June 2003 @ 10:46:
2 lijntjes met een max upload van 16 kb, maar je krijgt m zo wel binnen
mmm, op http://www.emule-project.net het staat het toch echt.PoweRoy schreef op 04 June 2003 @ 10:46:
ik heb m net binnen gehaald, vannavond ff instaleren, als ie alle downloads klaar heeft.
jup ze staan er weer, denk dat de ze aan et vernieuwen waren oidRenard schreef op 04 June 2003 @ 11:05:
[...]
mmm, op http://www.emule-project.net het staat het toch echt.
ik heb m net binnen gehaald, vannavond ff instaleren, als ie alle downloads klaar heeft.
[This space is for rent]
//offtopiclegolas82 schreef op 04 June 2003 @ 11:30:
en hier staat ie ook :
http://www.xs4all.nl/~leeuwens/mijnweb/downloads.htm
Gaat wel lekker snel
haal dat fey logo van je site

//ontopic
emule ga al weken bagger, bij julie ook of niet ?
ik heb misschien een idee hoe het kotm. je heb nu dat shareaza ofzo die heeft ook edonkey/emule client. Deze werkt niet met het ID system, misschien dat dat programma veel sourches inpikken
Dat zullen we nu gaan zien, want versie 0.29a detecteert ook de sharezaa users
[quote]DE_Michiel schreef op 04 June 2003 @ 12:53:
[...]
//offtopic
Nog meer offtopic. Dacht het ff niet. was je ook een van de 40.000 mensen bij de huldiging van PSV. Wat een opkomst zeg
Heb nog steeds nergens last van bij emule. Snachts meestel gemiddelde downloads van 20-25, dus das toch redelijk zou ik zeggen
[...]
//offtopic

Nog meer offtopic. Dacht het ff niet. was je ook een van de 40.000 mensen bij de huldiging van PSV. Wat een opkomst zeg

Heb nog steeds nergens last van bij emule. Snachts meestel gemiddelde downloads van 20-25, dus das toch redelijk zou ik zeggen
Ik ben toch wel ben benieuwd of de download snelheid in emule nog eens word verbeterd. Ik download nu meestal wel met zo'n 20k maar als je dat met nieuwsgroepen vergelijkt is dat natuurlijks niet
Nee, er is nog steeds geen ideale manier om bestanden uit te wisselen
Nee, er is nog steeds geen ideale manier om bestanden uit te wisselen

lekker boeie of je een film nu vandaag of morgen binnenhebt. snap niet dat mensen zich daar druk ovfer maken. Als je hem zo graag wilt bekijken en heel snel nodig hebt ga je toch naar de bios of naar de videotheek
Nou, een film duurt anders wel 3 dagen (minstens). Dan moet je best wel ver van te voren bedenken welke film je wilt gaan bekijken. Er is mee te leven, maar t blijft irritant
Verbeteren? Dat ligt niet aan eMule...dat ligt aan het aanbod en aan de vraag. Nieuwsgroepen zijn beslist niet sneller. Je moet dan, zelfs als je een goede nieuwsreader hebt (Geen Outlook expres dus) soms wel 150 rar Files binnen halen. Die mag je dan lekker uitpakken en als je pech hebt zitten daar dan weer 123 stukjes zip file in die je weer mag uitpakken. Er mag er niet een van corrupt zijn, anders kan je weer met par files in de weer. En dan maar hopen dat je provider geen cap op de snelheid van de nieuwsserver heeft staan zodat je maar met een relatief lage snelheid kan downloaden. Oh ja...en natuurlijk hopen dat de oorspronkelijke poster er niet na 130 messages genoeg van heeft of er door zijn ISP vanaf is gemikt. En natuurlijk moet je ook op tijd merken dat er iets is wat je wilt, want als je natuurlijk na een dag aan komt is een deel alweer van de server verwijder.tweak_dude schreef op 04 June 2003 @ 16:13:
Ik ben toch wel ben benieuwd of de download snelheid in emule nog eens word verbeterd. Ik download nu meestal wel met zo'n 20k maar als je dat met nieuwsgroepen vergelijkt is dat natuurlijks niet
En dan verder nog het nadeel dat je niet kan zoeken, wat er vandaag wordt aangeboden moet je vandaag pakken anders is het weg. En dat hoeft niet iets te zijn wat je nu wilt hebben. Een binary newsserver met een retentie tijd van een week is echt een uitzondering.
Het is me in de afgelopen 5 jaar werkelijk nog nooit gelukt om iets groots van een news server te halen. Of er missen stukken, of het is corrupt, of het is niet wat ik wil.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Oefening baart kunst
HEt lukt me wel, maar het idd meer moeite, maar de snelheid maakt dit ruimschoots goed
Ik heb een probleem met uploaden ipv downloaden.
Ik heb een inet verbinding van cistron 1024/512
Maar als ik upload heeft de eerste meestal 10 kb/s dan nog een paar 3/4/5 kb/s en een hele lijst 0,5 kb/s.
Vind ik niet eerlijk verdeeld.
Ook vaak als ik naar 1 persoon aan het uppen ben, haal ik geen hoge snelheid.
Instellingen:
Max 800 verbindingen per bestand
max 500 connections en 50 in 5 sec.
Ik heb een inet verbinding van cistron 1024/512
Maar als ik upload heeft de eerste meestal 10 kb/s dan nog een paar 3/4/5 kb/s en een hele lijst 0,5 kb/s.
Vind ik niet eerlijk verdeeld.
Ook vaak als ik naar 1 persoon aan het uppen ben, haal ik geen hoge snelheid.
Instellingen:
Max 800 verbindingen per bestand
max 500 connections en 50 in 5 sec.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
mhr zip, dan moet je een mod gebruiken. Zie mijn site hierboven. Mortillo kan bijvoorbeel bepalen hoeveel uploads slots je wilt. suc6 ermee.
Maakt in principe niet zoveel uit hoor dat je niet naar iedereen evenveel upt
Emule 0.28b LSD Mod wordt als beste beoordeelt.legolas82 schreef op 04 June 2003 @ 19:07:
mhr zip, dan moet je een mod gebruiken. Zie mijn site hierboven. Mortillo kan bijvoorbeel bepalen hoeveel uploads slots je wilt. suc6 ermee.
Is dat wat?
Of kan je alleen die uploads instellen bij mortillo
[ Voor 7% gewijzigd door mhr-zip op 04-06-2003 19:12 ]
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
De techniek snap ik wel, maar zoals ik al zei: 80% is incompleet en de resterende 20 bestaat voor 80% uit spul wat ik niet nodig heb.tweak_dude schreef op 04 June 2003 @ 18:10:
Oefening baart kunstHEt lukt me wel, maar het idd meer moeite, maar de snelheid maakt dit ruimschoots goed
Met Newszilla van XS4ALL is mij dit regelmatig gelukt hoor. Maar da's dan ook een erg goede nieuwsserverOrtep schreef op 04 juni 2003 @ 17:40:
[...]
Verbeteren? Dat ligt niet aan eMule...dat ligt aan het aanbod en aan de vraag. Nieuwsgroepen zijn beslist niet sneller. Je moet dan, zelfs als je een goede nieuwsreader hebt (Geen Outlook expres dus) soms wel 150 rar Files binnen halen. Die mag je dan lekker uitpakken en als je pech hebt zitten daar dan weer 123 stukjes zip file in die je weer mag uitpakken. Er mag er niet een van corrupt zijn, anders kan je weer met par files in de weer. En dan maar hopen dat je provider geen cap op de snelheid van de nieuwsserver heeft staan zodat je maar met een relatief lage snelheid kan downloaden. Oh ja...en natuurlijk hopen dat de oorspronkelijke poster er niet na 130 messages genoeg van heeft of er door zijn ISP vanaf is gemikt. En natuurlijk moet je ook op tijd merken dat er iets is wat je wilt, want als je natuurlijk na een dag aan komt is een deel alweer van de server verwijder.
En dan verder nog het nadeel dat je niet kan zoeken, wat er vandaag wordt aangeboden moet je vandaag pakken anders is het weg. En dat hoeft niet iets te zijn wat je nu wilt hebben. Een binary newsserver met een retentie tijd van een week is echt een uitzondering.
Het is me in de afgelopen 5 jaar werkelijk nog nooit gelukt om iets groots van een news server te halen. Of er missen stukken, of het is corrupt, of het is niet wat ik wil.
Ik heb van de week toevallig weer eens Kazaa uit de kast getrokken. Ging het sneller? Ja zeer zeker, maar ik zat wel met een rip opgescheept van het programma ipv de 5cd's die het programma eigenlijk heeft. Emule aangerammeld en jawel hoor, alle 5 de cd's netjes geript
.
Oh en probeer eens muziek te zoeken op Kazaa, gaat niet
.
Oh en probeer eens muziek te zoeken op Kazaa, gaat niet
ok vraagje
hoe kan je als poort 4662 (emule poort weet hem zo 1 2 3 niet) geblokkeert is op de router, toch zorgen dat je een normal id krijg
is er iets mogelijk met http tunnel ofzo ?
hoe kan je als poort 4662 (emule poort weet hem zo 1 2 3 niet) geblokkeert is op de router, toch zorgen dat je een normal id krijg
is er iets mogelijk met http tunnel ofzo ?
tja.. dan heb ik mijn pappie niet meer nodig
... maar persoonlijk denk ik dat het niet lukt.. bedoel.. waar heb je anders een router voor... om poorten toch open te kunnen zetten van buitenaf? ... Neh..
Verwijderd
Ok ik heb nu echt iets heel raars, ik heb Emule plus v1e.
Upload heb ik op 5kb/s staan dus download is 20kb/s.
Normaal is dit ook altijd het geval, net had ik veel downloads aanstaan, maar 1 file wou ik ff sneller binnen hebben als alle andere, dus al die andere heb ik toen op pauze gezet.
Ik klikte emule weer naar beneden, en ging verder internetten, toen zag ik in winbar dat opeens met download 40-50kb/s was, dus ik ging zoeken naar wat het was maar kon niks vinden.
Even later kreeg ik opeens een bericht dat er een file binnen was die op pauze stond, dus stond al ff raar te kijken, ik opende emule, alles stond nog op pauze behalve dat ene filetje wat ik snel binnen wou hebben.
Maar in emule stond me download ook op 40-50kb/s, toen bleef ik ff naar me downloads kijken en toen zag ik data bij me downloads komen die op pauze stonden
Je ziet geen download snelheid bij de downloads maar als ik naar de catagorie afgerond kijk zie ik er gewoon data bijkomen
Volgens mij een beetje vaag verhaal, hopelijk is het een beetje te snappen, maar dit lijkt wel op een bug, als je iets op pauze zet dat die files die op pauze opeens met volle snelheid kunnen gaan downloaden, en de 20kb/s limit ook negeren.
Upload heb ik op 5kb/s staan dus download is 20kb/s.
Normaal is dit ook altijd het geval, net had ik veel downloads aanstaan, maar 1 file wou ik ff sneller binnen hebben als alle andere, dus al die andere heb ik toen op pauze gezet.
Ik klikte emule weer naar beneden, en ging verder internetten, toen zag ik in winbar dat opeens met download 40-50kb/s was, dus ik ging zoeken naar wat het was maar kon niks vinden.
Even later kreeg ik opeens een bericht dat er een file binnen was die op pauze stond, dus stond al ff raar te kijken, ik opende emule, alles stond nog op pauze behalve dat ene filetje wat ik snel binnen wou hebben.
Maar in emule stond me download ook op 40-50kb/s, toen bleef ik ff naar me downloads kijken en toen zag ik data bij me downloads komen die op pauze stonden
Je ziet geen download snelheid bij de downloads maar als ik naar de catagorie afgerond kijk zie ik er gewoon data bijkomen
Volgens mij een beetje vaag verhaal, hopelijk is het een beetje te snappen, maar dit lijkt wel op een bug, als je iets op pauze zet dat die files die op pauze opeens met volle snelheid kunnen gaan downloaden, en de 20kb/s limit ook negeren.
weird... met 29a gaat mijn verbinding steeds aan en uit... ff kijken of dit perse door emule komt....
dj tjerk, hier niet gebeurd, ligt denk ik niet aan 29a.
Mhr zip, heb tijdje met lds mod gewerkt (vandaar dat ie ook op mn site staat. Ja je kan daar ook met hoeveelheid uploads werken. Verder heeft het hele uitgebreide opties wat betreft sources, kijk zelf maar ff
Mhr zip, heb tijdje met lds mod gewerkt (vandaar dat ie ook op mn site staat. Ja je kan daar ook met hoeveelheid uploads werken. Verder heeft het hele uitgebreide opties wat betreft sources, kijk zelf maar ff
Ai ai ai
. Ik ben een hoop files kwijt
.
Ik heb net m'n pc opnieuw opgestart en nu zijn zeker 20 files verdwenen uit eMule. In het "Transfers" scherm staan nu 7 transfers, terwijl er in m'n temp dir 27 staan (81 files, .part, .part.met, .part.met.BAK.). Wat ik ook probeer (directories veranderen, opnieuw opstarten), ze blijven zoek..
Nu staat er dus 12,1 GB aan loze data in m'n Temp dir aan incomplete files die ik niet meer af kan maken..
Iemand enig id?
Ik heb net m'n pc opnieuw opgestart en nu zijn zeker 20 files verdwenen uit eMule. In het "Transfers" scherm staan nu 7 transfers, terwijl er in m'n temp dir 27 staan (81 files, .part, .part.met, .part.met.BAK.). Wat ik ook probeer (directories veranderen, opnieuw opstarten), ze blijven zoek..
Nu staat er dus 12,1 GB aan loze data in m'n Temp dir aan incomplete files die ik niet meer af kan maken..
Iemand enig id?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Yep lezen
.
Er zijn wat repair programma's genoemd in het topic. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar het schijnt te werken.
Er zijn wat repair programma's genoemd in het topic. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar het schijnt te werken.
edit:
DonkeyDoctor dus voor zover ik zo snel kan zien. Kan geen link geven maar je vind hem vast wel
DonkeyDoctor dus voor zover ik zo snel kan zien. Kan geen link geven maar je vind hem vast wel
[ Voor 33% gewijzigd door IceStorm op 05-06-2003 09:06 ]
Ja repairen? Wat is dat nou voor onzin.. Ik heb niets fout gedaan, er is niets vastgelopen oid, er is geen foutmelding geweest, waarom zou alles ineens weg zijn?
Nu moet ik dus een beetje handmatig gaan zitten klootviolen.. Het is dat er geen goed alternatief is voor eMule... Dit *mag* gewoon niet gebeuren, dit is te voorkomen als je het goed programmeert..
GRMBL.. nouja het moet maar dan..
Nu moet ik dus een beetje handmatig gaan zitten klootviolen.. Het is dat er geen goed alternatief is voor eMule... Dit *mag* gewoon niet gebeuren, dit is te voorkomen als je het goed programmeert..
[ Voor 5% gewijzigd door Burat op 05-06-2003 09:07 ]
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Blijven ademen Burat 
Ik heb ooit begrepen dat het meer ligt aan foutjes in het protocol van edonkey en dat ze er bij eMule niet veel mee konden doen.
Zal wel eerlijk toegeven dat ik geen idee heb hoe waar dat is, interesseert me ook niet zo veel
.
Ik heb ooit begrepen dat het meer ligt aan foutjes in het protocol van edonkey en dat ze er bij eMule niet veel mee konden doen.
Zal wel eerlijk toegeven dat ik geen idee heb hoe waar dat is, interesseert me ook niet zo veel
Heb laatst een gek probleem met emuleplus versie 1e. Deze heeft een error dat de databasebestanden beschadigd zijn en start dan niet meer op. Herinstallatie werkt ook niet. Hebben meer mensen dit probleem of is er een oplossing voor?
Corne
Euhh....wie zegt dat het aan eMule ligt? Het kan aan nog 80000 andere dingen liggenBurat schreef op 05 juni 2003 @ 09:07:
Dit *mag* gewoon niet gebeuren, dit is te voorkomen als je het goed programmeert..
Je zegt dat je opnieuw bent opgestart. Was daar een reden voor? Een fout? Nieuwe software? Mogelijk corruptie door het rebooten? Was je netjes afgeloten? Wat voor OS gebruik je, wat voor file systeem?
HeheIceStorm schreef op 05 June 2003 @ 09:09:
Blijven ademen Burat
Zal wel eerlijk toegeven dat ik geen idee heb hoe waar dat is, interesseert me ook niet zo veel.
Dat zeg ik. WinXP met NTFS en alle mogelijke updates op een stabiel systeem. Bij afsluiten en opstarten geen rare dingen of foutmeldingen langsgekomen. Opnieuw opstarten trouwens omdat ik de stekker in een ander stopcontact wilde doen.Ortep schreef op 05 June 2003 @ 09:18:
[...]
Euhh....wie zegt dat het aan eMule ligt? Het kan aan nog 80000 andere dingen liggen
Je zegt dat je opnieuw bent opgestart. Was daar een reden voor? Een fout? Nieuwe software? Mogelijk corruptie door het rebooten? Was je netjes afgeloten? Wat voor OS gebruik je, wat voor file systeem?
Ik denk dat het probleem is dat de .met en .met.BAK bestanden kapot zijn. Een aantal zijn 0 bytes. Opnieuw genereren met DonkeyDoctor lukt niet: "Not found in .KNOWN.MET. Possible file corruption of no complete chunk". Ik heb wel het path naar eMule opgegeven (waar known.met staat).
Krijgt iemand het voor elkaar om history te resetten (los van het gewoon verwijderen van de filebluecow: Added recently used list for search text and servemet-URL controls (aka autocompletion), reset history by AltGr+Delete)
Iemand had het er overigens over dat er eventueel veel sharezaa users bij gekomen waren, maar dat lijkt wel mee te vallen. Nadat mn eMule een aantal uurtjes aan heeft gestaan, ziet de verdeling van users er zo uit:

0,7% Shareaza users, dat valt wel mee toch
Overigens, IceStorm, het is mij ook nog niet gelukt om die history te deleten op een "nette" manier

0,7% Shareaza users, dat valt wel mee toch
Overigens, IceStorm, het is mij ook nog niet gelukt om die history te deleten op een "nette" manier
Met.bak bestanden kan je zo weg gooienBurat schreef op 05 June 2003 @ 09:32:
[...]
Ik denk dat het probleem is dat de .met en .met.BAK bestanden kapot zijn. Een aantal zijn 0 bytes. Opnieuw genereren met DonkeyDoctor lukt niet: "Not found in .KNOWN.MET. Possible file corruption of no complete chunk". Ik heb wel het path naar eMule opgegeven (waar known.met staat).
Blijkbaar zijn sommige wezens niet dom.. ze hebben de mogelijkheid aanstaan om hun bestanden te laten zien maar stelen toch lekker andermans naam... (ik gebruik dit proggie net 3 dagen en woppa... naamgenootje erbij
) .. hoe kan ik dan kijken wat zijn id is...
gewoon 2x vragen.... daarna in je log. je krijgt dan de melding dat je al vraagt om de bestanden van user (XXXXXXXX) ...
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
haha... funny.. kzal proberen....
Er zijn ook mensen die namen van servers jatten.. keb net een "Silent Bob" in mijn lijst staan...
Er zijn ook mensen die namen van servers jatten.. keb net een "Silent Bob" in mijn lijst staan...
[ Voor 61% gewijzigd door dj_tjerk op 05-06-2003 20:46 ]
jep, blocken/filteren die handel...
[ Voor 15% gewijzigd door P5ycho op 05-06-2003 21:23 ]
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik snap niet... wat voor messages...
[ Voor 69% gewijzigd door dj_tjerk op 05-06-2003 21:25 ]
ik heb het programma om te blocken geupdate.
• zat een heel klein bugje in
(als er 100 in het ip voorkwam werd er 0100 in het filter gezet. dit vanwege het aanvullen van het ip met nullen (zie FAQ van Zoefff)
ik had in de source staan dat ie een 0 moest toevoegen als a/b/c/d < 100 is. dat moest dus 99 zijn
snap ik nog steeds niet (< != =< daarom ...), maar het werkt
)
• als het programma op de voorgrond komt (ook bij switchen tussen programma's dus) wordt de editbox waar je het ID tikt automatisch weer actief.
• je kunt nu met 1 druk op de knop je IPfilter.dat openen, zonder dus door alle folders te moeten lopen.
het is hier te downloaden: www.aeilkema.com/FuckYouPedro.zip
• zat een heel klein bugje in
ik had in de source staan dat ie een 0 moest toevoegen als a/b/c/d < 100 is. dat moest dus 99 zijn
• als het programma op de voorgrond komt (ook bij switchen tussen programma's dus) wordt de editbox waar je het ID tikt automatisch weer actief.
• je kunt nu met 1 druk op de knop je IPfilter.dat openen, zonder dus door alle folders te moeten lopen.
het is hier te downloaden: www.aeilkema.com/FuckYouPedro.zip
[ Voor 2% gewijzigd door Mr.Nobody op 05-06-2003 22:24 . Reden: typo: zoeff is met 3x f dus zoefff, stomme zoefff :) ]
Mensen sturen je een message:D.J. Tjerk schreef op 05 juni 2003 @ 21:24:
Ik snap niet... wat voor messages...
For eMule without upload visit [insert_site]
of
For eMule sans upload visit [insert_site]
Dit heb ik nu al een keer of 20 gehad

ik snap dat niet 
1 ze maken het hele systeem kapot, als iedereen dat doet; daar heeft niemand wat aan.
2 mensen die weten hoe, zetten je op de blocklist....
1 ze maken het hele systeem kapot, als iedereen dat doet; daar heeft niemand wat aan.
is een kown bug:Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 21:52:
Ok ik heb nu echt iets heel raars, ik heb Emule plus v1e.
...
...
Files downloading while Paused // possible crash when out of free space
**** WARNING: This bug causes a fairly serious MEM leak so please Stop files until it is resolved!!! ****
(Everything downlaoded by a paused file is stored in mem instead of getting written to disk. You should be able to regain your mem by Resuming, Canceling, or Closing eMule assuming you are not out of hard drive space.)
I had a file that was downloading, I paused it and left the room. When I came back I noticed that the completed column for that file was increasing..!? I expanded the sources and found 4 of them were transfering!! (They had green icons and those sources had a status of Transfering!!) The file status was still Paused and there were no transfer speeds showing for that file (I didn't think to check and see if my overall download speed reflected the additional download badwidth) so I resumed the file and immediately the transfer speed for both the file and the 4 transfering sources apeared!
[ Voor 83% gewijzigd door Mr.Nobody op 05-06-2003 22:49 ]
[quote]Mr.Nobody schreef op 05 June 2003 @ 22:26:
ik snap dat niet
Ze hebben er alleen niet heel erg veel aan, want zo werkt het creditsysteem niet. ze zullen echt niet zoveel downlaoden. Heb ze ook al gezien dat ze je userhash jatten, dan wordt het wel minder maar daar zal wel aangewerkt worden! (bijvoorbeeld door jou
ik snap dat niet
Ze hebben er alleen niet heel erg veel aan, want zo werkt het creditsysteem niet. ze zullen echt niet zoveel downlaoden. Heb ze ook al gezien dat ze je userhash jatten, dan wordt het wel minder maar daar zal wel aangewerkt worden! (bijvoorbeeld door jou
ik heb nu ook probleempje met firewall.. krijg deze melding:

En wat moet ik hier nou mee... Is dit slecht? Wat wil het/zij/hij doen?
Verwijderd
dat is iemand z'n emule client die sources vraagt of stuurt. Dit gebeurd via poort 4662. Vandaar.
het is dus wel zeer handig om deze pakketjes door te laten, aangezien je anders werkt als of je een Low-Id zou hebben -> dan krijg je alleen maar sources van de server.
EDIT @ Zoefff
Hij heeft idd emule ingesteld om die pakketjes om poort 1080 te ontvangen, maar het pakketje KOMT toch echt van 4662, dus zal wel in z'n router op die manier "ge-nat" zijn (4662 -> 1080)
het is dus wel zeer handig om deze pakketjes door te laten, aangezien je anders werkt als of je een Low-Id zou hebben -> dan krijg je alleen maar sources van de server.
EDIT @ Zoefff
Hij heeft idd emule ingesteld om die pakketjes om poort 1080 te ontvangen, maar het pakketje KOMT toch echt van 4662, dus zal wel in z'n router op die manier "ge-nat" zijn (4662 -> 1080)
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 14:17 ]
Ja, maar hij roept poort 1080 aan volgens mij... Misschien heeft ie dat in zn preferences zo veranderd.Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 14:13:
dat is iemand z'n emule client die sources vraagt of stuurt. Dit gebeurd via pport 4662. Vandaar
Ik heb een low-id... de poorten in de router mogen (nog) niet open van mijn pappie... maar ik heb helemaal niks verandert in emule... Qua poort instellingen dan..
Misschien dat je router de niet openstaande poorten doorstuurt naar poort 1080 oid, ik zou me er iig niet zo heel druk om maken. Een hacker zal het niet zijn..D.J. Tjerk schreef op 06 June 2003 @ 14:28:
Ik heb een low-id... de poorten in de router mogen (nog) niet open van mijn pappie... maar ik heb helemaal niks verandert in emule... Qua poort instellingen dan..
in ieder geval heb ik nog steeds een (klein) probleempje... MSN Messenger.. valt steeds uit... had die puck ook last van maar ik zag geen oplossing.. Kan ik eigenlijk ook mensen toevoegen aan mijn buddie list zonder dat ze in de wachtrij staan?
[ Voor 25% gewijzigd door dj_tjerk op 06-06-2003 17:04 ]
dan heb je je connecties te hoog staan, als je msn uitvalt, kwestie van uitproberen voor goede instellingen
... en aan welke instellingen kan het dan liggen... Max connecties per seconde... ? ... Btw.. ik zie veel mensen (ook hier dus) met van die tags voor de naam... kan ik dat ook doen... of heeft dat bepaalde gevolgen...
[ Voor 62% gewijzigd door dj_tjerk op 06-06-2003 17:09 ]
idd max connections naar beneden. waar staat ie nu op?D.J. Tjerk schreef op 06 June 2003 @ 17:07:
... en aan welke instellingen kan het dan liggen... Max connecties per seconde... ? ... Btw.. ik zie veel mensen (ook hier dus) met van die tags voor de naam... kan ik dat ook doen... of heeft dat bepaalde gevolgen...
zo'n tag voor je naam is handig om mensen te herkenen en als je bv emule plus hebt krijg je voorrang bij mensen uit dezelfde "community".
of het veel nut voor jouw heeft, ligt eraan of jouw community dezelfde bestanden heeft als jouw. zo niet? dan is het effect 0.
voor een ander kan het wel handig zijn die bij jouw wil downloaden als jij een file heb die ie wil hebben.
verder is het natuurlijk wel stoer [Got] voor je naam
mmm, 1080 is de standaard poort voor een proxy.D.J. Tjerk schreef op 06 June 2003 @ 13:42:
ik heb nu ook probleempje met firewall.. krijg deze melding:
[afbeelding]
hebben jullie een hardware router of staat er een pc te draaien als router?
als jullie een proxy hebben kun je die natuurlijk invullen in emule!
Ik gebruik emule nog niet zo lang (werkt goed trouwens!), maar ben ik nu erg asociaal als ik iedereen die bij "uploaded total" 0kb heeft blokkeer (in IPfiter.dat)??? 
als ik emule opstart dan beginnen de uploads direct te lopen dus dat zou toch iedereen moeten hebben die een beetje shared???
als ik emule opstart dan beginnen de uploads direct te lopen dus dat zou toch iedereen moeten hebben die een beetje shared???
alles goed boyz en girlies
Ja dat is asociaal en ook absoluut niet handigbartvermeer schreef op 06 juni 2003 @ 19:18:
Ik gebruik emule nog niet zo lang (werkt goed trouwens!), maar ben ik nu erg asociaal als ik iedereen die bij "uploaded total" 0kb heeft blokkeer (in IPfiter.dat)???
Als je een persoon aanklikt voor zijn details en er staat 'uploaded total 0kb' dan houd dat alleen maar in dat die persoon naar JOU niks heeft geupload. Ja dat kan gewoon gebeuren
Om die persoon meteen te blocken schiet niet op (los van het feit dat je dan jou credits bij die persoon nooit meer kunt inleveren
Ok thx got it, ik dacht even dat het om total upload (naar iedereen) ging -> stom van me want die mensen zullen niet zo vaak in je uploads terecht komen, dat is het mooie van emule
Maar als ik het goed begrijp dan kun je aan de uploadqueue score van iemand zien of diegene veel credits heeft opgebouwd
Maar als ik het goed begrijp dan kun je aan de uploadqueue score van iemand zien of diegene veel credits heeft opgebouwd
alles goed boyz en girlies
Wij hebben een draadloos netwerkje thuis met een Nokia router....mmm, 1080 is de standaard poort voor een proxy.
hebben jullie een hardware router of staat er een pc te draaien als router?
als jullie een proxy hebben kun je die natuurlijk invullen in emule!
ik kreeg net weer een melding en vlak daarna dezelfde... dat waren weer hele andere poorten....
ehh...... kzou het niet meer weten.. iets in de 7000.. niet iets van emule lijkt me dan..
Verwijderd
lijkt me niet... emule gebruikt poorten in de 4600 ... voor de precieze poorten moet je even in de faq van zoefff kijken (neem ik aan
)
Ok, nou ben ik echt doomed, mijn queue is leeg
.
Mag ik wel nog even zeggen dat de nieuwe stats echt
zijn?
Mag ik wel nog even zeggen dat de nieuwe stats echt
Verwijderd
hehe, balen is dat ja... als je kju leeg is.. ik heb er ook zeer wennig in staan...
Maar aan de andere kant is het ook wel weer beter als ik eens wat minder ver me fair use "limiet" van 3GB per maand overschreid...
Maar aan de andere kant is het ook wel weer beter als ik eens wat minder ver me fair use "limiet" van 3GB per maand overschreid...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 03:15 ]
Hebben jullie ook het probleem dat eMule (0.28b op Win2k) zomaar hoppa er niet meer is? Ik bedoel, als ik even bezig ben geweest, dan ga ik even weg om drinken te halen, kom ik terug, is eMule niet meer aan't draaien. Ik moet het dan opnieuw opstarten. Gebeurt niet zo heel erg vaak, maar vaak genoeg als ik even wat bezig ben geweest. Ik vind het zelf maar vreemd. Het CRASHT niet of zo, het is dan hoppa niet meer werkend en ik zie de desktop netjes. Geen enkele meldingen gevonden, ook niet in de event viewer.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Draait er iemand eMule over een Wifi verbinding? Ik heb echt hele rare statistics:
http://www.dse.nl/~foxje/....jpg?dispsize=640&start=0
Yo.
aaarghh, dit is echt vervelend ik wil iets downloaden dat 10 man voor 50% hebben, en 1tje heeft hem helemaal, alleen zijn naam is fuckemule, en ik heb nog geen byte van hem gekregen in de afgelopen weken, kan het zijn dat ie emule clients blocked ofzo? Zo kom ik dus nooit aan mijn muziekjes
PSN: DutchTrickle PVoutput
Mm, kan natuurlijk toeval zijn?VonFoX schreef op 08 June 2003 @ 10:37:
Draait er iemand eMule over een Wifi verbinding? Ik heb echt hele rare statistics:
Het lijkt haast alsof je verbinding geen stabiele upload heeft, en dat ie daarom zo kartelig word? Ik heb er iig nooit last van, altijd een rechte streep op de 10kb/sec..
Verwijderd
zeg, op 1 van mijn vele surf tochtjes kwam ik hier terecht
http://www.open-files.com/site/news/479.htm
Taaltje wat ik niet begrijp, maar het lijkt hier te gaan om een hybrid versie van e-mule.....misschien interresant om eens te testen?
http://www.open-files.com/site/news/479.htm
Taaltje wat ik niet begrijp, maar het lijkt hier te gaan om een hybrid versie van e-mule.....misschien interresant om eens te testen?
Ik dacht dat ik het al ergens gezien had in dit topic, maar kunnen gebruikers in een netwerk allebei een emule client hebben (aangezien ze dezelfde ip hebben maar wel verschillende userhash)?
En er staat in de FAQ dat ik poort 4661 open moet zetten en 4665.. maar ik zie veel servers met een poort 4242.. moet ik dan ook 4242 openzetten..?
En er staat in de FAQ dat ik poort 4661 open moet zetten en 4665.. maar ik zie veel servers met een poort 4242.. moet ik dan ook 4242 openzetten..?
Yup, dat is inderdaad een hybride versie van eMule, die dus ook kan downloaden van Overnet clients. Gebaseerd op eMule 0.28b 
Ziet er wel interessant uit, maar ik ga m (nog) niet gebruiken. Ik geloof dat het eMule team namelijk ook bezig was om eMule compatible met Overnet te maken, of vergis ik me daarin
Ziet er wel interessant uit, maar ik ga m (nog) niet gebruiken. Ik geloof dat het eMule team namelijk ook bezig was om eMule compatible met Overnet te maken, of vergis ik me daarin
Verwijderd
Dit zal vast wel een hoop gevraagd zijn, maar ik kan het zo 123 niet terugvinden in de eMule Faq. Shoot me als het er wel instaat 
Zijn er nog extra handelingen die je moet doen als je je systeem formateerd (Nieuw OS bijvoorbeeld). Behalve dan je eventuele downloads saven?
en blijven je credits bij andere gebruikers ook behouden?
Zijn er nog extra handelingen die je moet doen als je je systeem formateerd (Nieuw OS bijvoorbeeld). Behalve dan je eventuele downloads saven?
Je credits worden bij andere clients opgeslagen, daar heb je dus geen omkijken naar.Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 14:03:
Dit zal vast wel een hoop gevraagd zijn, maar ik kan het zo 123 niet terugvinden in de eMule Faq. Shoot me als het er wel instaat
Als je je systeem formatteerd, moet je gewoon je hele eMule dir bewaren, en later weer terugzetten, dan doet ie het weer perfect (misschien moet je dan het pad naar je download dir veranderen, maar dat is logisch).
Het is dus handig om je hele dir te bewaren. De echt belangrijke files zijn preferences.met (userhash), preferences.ini (instellingen), server.met (serverlijst) en known.met en clients.met
Maar zoals ik al zei, gewoon ff een kopietje van de hele map maken, en weer terugzetten
Verwijderd
Jep die had ik al gesaved, ik merk nu na een maand ofzo dat het downloaden een stukje lekkerder gaat dan in het begin. Of dit nou aan me upload credits ligt of niet, om dat nou allemaal weer kwijt te zijn.
Ik zat nog een beetje met me userhash, maar die zit dus ook gewoon in een bestandje.
Bedankt voor deze volledige en snelle reply
Nou dan maar ff format c:
Ik zat nog een beetje met me userhash, maar die zit dus ook gewoon in een bestandje.
Bedankt voor deze volledige en snelle reply
Nou dan maar ff format c:
Ik heb alleen 4661 gefwd naar mijn pc, maar niet de udp poort.
Kan ik nu iets niet wat anderen met de udp poort gefwd wel kunnen?
Kep wel altijd high id
Kan ik nu iets niet wat anderen met de udp poort gefwd wel kunnen?
Kep wel altijd high id
ja tuurlijk.... kijk eens hier http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/poorten.htm
dan zie je wat je mist.
en welke udp heb je niet gemapped? er zijn er 2 nl.
ik ga er van uit 4672 UDP want die is incomming.
outgoing staat altijd open (tenzij je firewall ze blocked) incomming moet je mappen.
hier trouwens een mooi voorbeeld van een upload die het net trekt (onderste).
let op de hakkelige lijn. nadat ik hem van 10 -> 6 gezet had ging het goed.
of de dl (bovenste) daarom ineens hoger ging is misschien toeval, maar het zou kunnen!
dan zie je wat je mist.
en welke udp heb je niet gemapped? er zijn er 2 nl.
ik ga er van uit 4672 UDP want die is incomming.
outgoing staat altijd open (tenzij je firewall ze blocked) incomming moet je mappen.
hier trouwens een mooi voorbeeld van een upload die het net trekt (onderste).
let op de hakkelige lijn. nadat ik hem van 10 -> 6 gezet had ging het goed.
of de dl (bovenste) daarom ineens hoger ging is misschien toeval, maar het zou kunnen!

[ Voor 35% gewijzigd door Mr.Nobody op 08-06-2003 15:57 ]
Hey ik draai nu al een tijdje emule, perfect proggie enzo maar nu is het zo dat mijn router een 250 NAT connecties max heeft 
Dus valt mijn internet uit, maakt niet uit welke settings van connecties internet valt bijna altijd uit..
Dus nou zat ik naar een nieuwe router te kijken voor ongeveer max 100 euro, linksys heeft wel goede zag ik maar de NAT table max is nergens te vinden
Deze zijn het:
Linksys BEFSR81 EtherFast 8-Port Cable/DSL Router € 91,-
LinkSys BEFSR41 Cable/DSL Router with 4-Port Switch € 69,-
Ik heb nu een tijdelijke oplossing ff de kabel switchen zodat ik direct op internet zit.
Maar de vraag is welke router is goed i.s.m met emule(dus een beetje grote NAT table)?
Dus valt mijn internet uit, maakt niet uit welke settings van connecties internet valt bijna altijd uit..
Dus nou zat ik naar een nieuwe router te kijken voor ongeveer max 100 euro, linksys heeft wel goede zag ik maar de NAT table max is nergens te vinden

Deze zijn het:
Linksys BEFSR81 EtherFast 8-Port Cable/DSL Router € 91,-
LinkSys BEFSR41 Cable/DSL Router with 4-Port Switch € 69,-
Ik heb nu een tijdelijke oplossing ff de kabel switchen zodat ik direct op internet zit.
Maar de vraag is welke router is goed i.s.m met emule(dus een beetje grote NAT table)?
[ Voor 4% gewijzigd door RickDB op 08-06-2003 20:36 ]
Ik snap de 'NAT' zelf niet helemaal.. maar een router dat wel met eMule werkt is de Sitecom xDSL/Router pro. Geen problemen met 'max aantal connecties' enzo. Het enige nadeel vind ik dat je maar beperkt regeltjes kan aanmaken. 10 max ofzo. Het is wel ver onder de 100 euro.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Krijgen jullie ook zoveel spam in je messages scherm ?
volgens mij is er 1 of andere leecher-mod met 0 upload gemaakt ofzo
losers !
volgens mij is er 1 of andere leecher-mod met 0 upload gemaakt ofzo
losers !
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Wat ik ook instel bij emule(zelfs 5 connecties per 5 sec en max 100 connecties) nog steeds valt mijn sitecom router/switch uit.
De NAT(network adress translation?) table loopt gewoon vol omdat ie elke connectie moet wegschrijven.
En de spam komt van die kl*te mison leecher mod kan je filteren of uitzetten bij messages.
De NAT(network adress translation?) table loopt gewoon vol omdat ie elke connectie moet wegschrijven.
En de spam komt van die kl*te mison leecher mod kan je filteren of uitzetten bij messages.
[ Voor 18% gewijzigd door RickDB op 08-06-2003 21:47 ]
Heb je de nieuweste firmware? In die versie (16.30) worden de volgende bugs verholpen:Rick164 schreef op 08 June 2003 @ 21:46:
Wat ik ook instel bij emule(zelfs 5 connecties per 5 sec en max 100 connecties) nog steeds valt mijn sitecom router/switch uit.
L2TP cliënt support toegevoegd tbv Wanadoo/Casema met Motorola surfboard modem.
Crash issue door onbekende pakketgrote op ISP netwerk verholpen (o.a. Zeelandnet).
Edonky connectie limitatie issue verholpen.
De islam kan uw vrijheid schaden
Dit topic is gesloten.