eMule opensource eDonkey, deel 6

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.538 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
"die chief, mison of de userhash hack gebruiken" . Kan iemand mij uitleggen wat dat voor hacks zijn ?? en hoe ik die mensen kan bannen ?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 21:37
Sneak[3G] schreef op 21 June 2003 @ 22:22:
"die chief, mison of de userhash hack gebruiken" . Kan iemand mij uitleggen wat dat voor hacks zijn ?? en hoe ik die mensen kan bannen ?
De Mod gaat na hoe groot the credits zijn bij een ander, als dat hoog is neemt die die over en gebruikt dan de naam van een andere om sneller door de queue te komen omdat je meer credit zogenaamd hebt. De nieuwste mod van blackrat kan deze zien en dus blocken, misschien moet je daar eens naar gaan kijken.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik eMule nu sinds 2 of 3 dagen (0.29a), en ik kom nu net thuis en zie onderaan in de statusbar dit staan: User Insomniac69 (1023544021) denied access to list of shared directories/files. Ik heb nooit om zijn files gevraagd. Ik heb dit topic sinds deel 6 gelezen en vraag me nu af of er iemand nu wel of niet bezig is mijn credits te faken? Ik heb zijn userhash, maar wat haalt het precies uit als ik hem ban? Heeft hij dan nogsteeds voordeel als hij bij anderen download?

Ik begrijp het ratingssysteem nogsteeds niet goed. Ik upload naar andere clients en bouw credits bij die specifieke clients op. Tegelijkertijd download ik van andere clients. Dus bij sommigen sta ik wat hoger, bij sommigen wat lager. Maar moet je niet absurd veel uploaden voordat de content die ik zoek (meestal schaarse vage zooi) te vinden is bij clients waar ik ook nog een toevallig credits heb? Dit en al die mods/hacks, niet makkelijk kunnen bannen, traag zijn op mijn com21 modem maakt emule niet erg aantrekkelijk moet ik zegen.

Waarom word er niet door de hubs waar je op connect bijgehouden hoeveel je upgeload en hoeveel je downgeload hebt? Daar valt het veel sneller op dat wanneer iemand een lek heeft ontdekt en excessief stijgt in korte tijd. Bovendien kunnen dan mensen 'emule-wide' banned worden wanneer de servers bans delen.

Misschien slechte idee'en, misschien niet, misschien spreekt het bier, maar misschien levert het nog nuttige reacties op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 13:18
Ik gebruik eMule nu sinds 2 of 3 dagen (0.29a), en ik kom nu net thuis en zie onderaan in de statusbar dit staan: User Insomniac69 (1023544021) denied access to list of shared directories/files. Ik heb nooit om zijn files gevraagd. Ik heb dit topic sinds deel 6 gelezen en vraag me nu af of er iemand nu wel of niet bezig is mijn credits te faken? Ik heb zijn userhash, maar wat haalt het precies uit als ik hem ban? Heeft hij dan nogsteeds voordeel als hij bij anderen download?
Wat er in die log staat, betekend niet dat jij zijn lijst op hebt gevraagd, en dat hij dat heeft geweigerd, maar dat hij jóu lijst heeft opgevraagd, en dat heb jij (automatisch) geweigerd, omdat je dat zo ingesteld hebt :)
Ik begrijp het ratingssysteem nogsteeds niet goed. Ik upload naar andere clients en bouw credits bij die specifieke clients op. Tegelijkertijd download ik van andere clients. Dus bij sommigen sta ik wat hoger, bij sommigen wat lager. Maar moet je niet absurd veel uploaden voordat de content die ik zoek (meestal schaarse vage zooi) te vinden is bij clients waar ik ook nog een toevallig credits heb? Dit en al die mods/hacks, niet makkelijk kunnen bannen, traag zijn op mijn com21 modem maakt emule niet erg aantrekkelijk moet ik zegen.

Waarom word er niet door de hubs waar je op connect bijgehouden hoeveel je upgeload en hoeveel je downgeload hebt? Daar valt het veel sneller op dat wanneer iemand een lek heeft ontdekt en excessief stijgt in korte tijd. Bovendien kunnen dan mensen 'emule-wide' banned worden wanneer de servers bans delen.

Misschien slechte idee'en, misschien niet, misschien spreekt het bier, maar misschien levert het nog nuttige reacties op ;)

Dit zal ik zo nog even lezen, en dan een antwoord geven :P Nu eerst even ontbijten, ben net wakker :Y)

Dat het niet op hubs oid wordt bijgehouden lijkt me heel simpel.. Ten eerste is het hele protocol er niet op gebouwd, dan zou je het netwerk drastisch moeten veranderen, en bovendien moet je dan weer een aantal centrale plaatsen hebben, die natuurlijk ook heel makkleijk te faken zijn ed...

Nee, ik denk dat het creditsysteem best goed werkt.

Jij geeft aan dat je veel zeldzame shit download. Betekend dus dat je waarschijnlijk ook veel zeldzame shit shared, en dat de mensen die bij jou downloaden, veel zeldzame shit sharen :)

Als je nu van iemand iets gaat downloaden, dan is de kans groot dat hij ook wat van jou gaat downloaden, of iig bepaalde chunks van een file die je op dat moment aan het downloaden bent. Dit betekend dan dat jij weer meer credit bij hem krijgt, en hij bij jou, waardoor je lekker door kan gaan met downloaden.

Is het een beetje duidelijk verhaal? Ik hoop van wel :P Als je er goed over nadenkt zit het creditsysteem best leuk in elkaar hoor. En het is echt niet zo dat je niet van iemand kan downloaden als je geen credit hebt, het duurt alleen wel even wat langer...

[ Voor 24% gewijzigd door Zoefff op 22-06-2003 12:14 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Sinds die vage leecher shit steeds grotere vormen aan neemt, ben ik me daar eens in gaan verdiepen zover als mogelijk.
Langzamerhand ga ik begrijpen dat er 2 verschillende mods zijn die de boel fukken.

1 --> de leecher mod die userhashes jatten en deze dus gebruiken. Oftewel jou credit.met worden gejat samen met je nick en deze word gebruikt om daar dus beter van te worden.
2 --> de no upload crack. Deze mod zorg ervoor dat je dus altijd vol/max kan downloaden. Nu is dit in pricipe de killer van Emule/p2p. Iedereen weet, geen up is geen down dus up 0=down 0 weg p2p.
3 --> onvermijdelijke combinatie van 1+2, de absolute killer van het hele p2p gebeuren en met name natuurlijk emule/edonkey.

Goed, wat leverd dit nu op? Langzamerhand een groot zootje en dus net als het oude edonkey verhaal, kill van het netwerk. Ongetwijfeld zullen er nu al weer mensen bezig zijn om op de servers van edonkey/emule een nieuwe variant te vinden die wel weer een tijd lekker blijft lopen, of emule heel goed te gaan beveiligen.
Ik heb me bij een hele serie van die "foute" forums aangemeld om te tracken wat ze aant doen zijn.
Er is ook positief nieuws. Nu gaan de eerste programmers al nadenken of het allemaal wel zo fijn is wat ze doen. Een hele grote heeft al geoppert om de no upload crack niet meer in zn volgende versie te maken O-) . Ook de userhash steal wil die op de helling doen omdat er nu mods zijn die deze klote mods kunnen bannen en dus herkennen. Helaas zijn er onwikkelingen die leechermods onderling niet bannen, ik hoop dat die lui allemaal de 0 up crack hebben en dezelfde user hash, schiet dan lekkker op.... 8)7 (als ze aan de goede kant allemaal gebanned zijn)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het limiteren van je upload verkeer kan ook zonder dat dit in emule zit ingebakken. ALs je gewoon een progje op de achtergrond neerzet, met een limiet van 2 kb/s up voor emule en je geeft aan in emule upload= onbeperkt gaat het ook lekker.

tja je moet wat met adsl lite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 13:02:
Het limiteren van je upload verkeer kan ook zonder dat dit in emule zit ingebakken. ALs je gewoon een progje op de achtergrond neerzet, met een limiet van 2 kb/s up voor emule en je geeft aan in emule upload= onbeperkt gaat het ook lekker.

tja je moet wat met adsl lite ;)
Dat kan ik dus niet hebben he ... Dat soort mensen verzieken het gewoon voor de rest! Jij met je ADSL lite kan hem echt wel op 6 kb zetten ... die achtergrondprogsels moeten eMule niet kunnen besturen, dat moet gewijzigd worden en HEEL snel. Daarmee kun je je eigen leechermod maken met de officieele versie. Gewoon in eMule je upload op 0 zetten en dan upload speed eMule aanzetten op 1kb (of misschien zelfs wel 0 .. hier helaas NIET voor onbeperkt) :S Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een nogal gek probleem (naja vind ik dan) heb ooit emule 0.26d (versie van DonkeyNL geen id of dat verschil maakt) geinstaleerd, werkt lekker, haal regelmatig max download snelheid. Maar nu dacht ik goh laat ik eens een wat nieuwere versie proberen.
Werd dus 29a. emule + ook nog geprobeerd de laatste versie.
Maar ik haal bij deze versies maar hiermee haal ik veel lagere snelheden. Ben nog steeds dezelfde bestanden aan t downloaden en alle instellingen zijn ook gelijk.

Iemand enig idee waardoor die verschillen komen en hoe je dan wel normaal gesproken je versie moet upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Heb je wel je preferences.dat (userhash, waarmee je herkenbaar bent, en credits bij anderen opbouwt) bewaard bij het upgraden?

Zie openingspost evt ook hoe je goed moet upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 13:43:
[...]

Dat kan ik dus niet hebben he ... Dat soort mensen verzieken het gewoon voor de rest! Jij met je ADSL lite kan hem echt wel op 6 kb zetten ... die achtergrondprogsels moeten eMule niet kunnen besturen, dat moet gewijzigd worden en HEEL snel. Daarmee kun je je eigen leechermod maken met de officieele versie. Gewoon in eMule je upload op 0 zetten en dan upload speed eMule aanzetten op 1kb (of misschien zelfs wel 0 .. hier helaas NIET voor onbeperkt) :S Grrr
Als ik aan het downloaden ben doe ik dit. En download vervolgens netjes met 25kb/s......

Ik ben baas over mijn eigen bandbreedte in dit geval. Ik vind de huidige upload regeling zot. Ik kan max met 4 uploaden anders stort de verbinding in, dus gebruik ik dit trucje.

ALs ik niks aan het downloaden ben, staat e-mule aan met max upload, maar ik wil dit wel ZELF kunne bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben gisteren overgestapt van versie 0.48 op 0.49.4 (eDonkey2000)....
eerste observaties:

- nieuwe 'horde' methode moet leeching tegengaan door users die een file downloaden aan elkaar te koppelen. ik kan nog niet veel zeggen over snelheidstoenames, maar ik heb in ieder geval nog geen 'eMule sans upload' messages gehad sinds gisteren...

- het CPU gebruik is een stuk acceptabeler: was eerst tussen de 5 en 15%, is nu tussen de 0 en 5%

- problemen met pc-cillin 2002 lijken opgelost (voorheen kon ik de realtime scan en de firewall niet tegelijkertijd op de hoogste stand zetten zonder een cpu gebruik van 100% te krijgen).

- oude temp files zijn NIET compatible: met oude temp files in de temp map maken Overnet en eDonkey geen verbinding en schiet het cpu gebruik naar tussen de 70 en 100%

Conclusie: voorlopig is het dus een verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:28

Sabbi

je denkt aan mij.

edonkey in emule-thread?

Mja, als we toch versies gaan babbelen, ik heb net de sivka-mod geprobeerd (wel connectie, geen upload/download, wazig, geen aanrader), en ben nu de LSD 9c aant kijken, wel fijn omdat ik in kan stellen dat ik maar tien uploadslots wil.
Strakjes/morgen eens de Black Rat mod proberen, kijken hoe die het daarmee doet.
btw, is er ergens een site die alle mods en hun werkingen beschrijft? ik vond emule-mods.com maar die site heeft niet echt veel vergelijkende info.

btw het menu in de faq werkt niet goed in Opera. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een uitgebreide ipfilter.dat kwam ik deze site tegen http://www.emulespeedup.de.vu/ Misschien heb je er wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabbi schreef op 22 June 2003 @ 17:01:
edonkey in emule-thread?
:/
tja, in de beginpost staat een poll over welke eMule je gebruikt en daar staat eDonkey wel bij... is deze draad alleen voor eMule original dan?

ik dacht dat misschien iemand wel wat aan m'n observaties zou hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabbi schreef op 22 juni 2003 @ 17:01:
edonkey in emule-thread?

Mja, als we toch versies gaan babbelen, ik heb net de sivka-mod geprobeerd (wel connectie, geen upload/download, wazig, geen aanrader), en ben nu de LSD 9c aant kijken, wel fijn omdat ik in kan stellen dat ik maar tien uploadslots wil.
Strakjes/morgen eens de Black Rat mod proberen, kijken hoe die het daarmee doet.
btw, is er ergens een site die alle mods en hun werkingen beschrijft? ik vond emule-mods.com maar die site heeft niet echt veel vergelijkende info.

www.emule-mods.de

Voor de laatste en de beste emule-mods, met alle opties beschreven en voor elke mod een forum :D

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:04
Martinus schreef op 22 juni 2003 @ 01:13:
[...]
De Mod gaat na hoe groot the credits zijn bij een ander, als dat hoog is neemt die die over en gebruikt dan de naam van een andere om sneller door de queue te komen omdat je meer credit zogenaamd hebt. De nieuwste mod van blackrat kan deze zien en dus blocken, misschien moet je daar eens naar gaan kijken.
hier even een plaatje om te illustreren hoe vaak dit dus gebeurd, leuk voor de mensen die dat niet kunnen zien
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/mortillo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Sabbi schreef op 22 June 2003 @ 17:01:
Nee, kan jij het voor me fixen :? :Y)

Ik zal nog wel eens een text-based menu voor andere browsers maken ofzo, ik kwam er zelf idd ook achter dat ie niet goed werkt in opera (en enigzins verneukt word door mozilla :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is het elke keer zo dat wanneer ik tegen het einde van een bestand ben (nog zo'n 10 mb te gaan) dat ie geen sources meer heeft en dat het dan echt superlangzaam gaat allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 20:13
Ik kreeg net een melding van Emule: Out of memory...

Ik heb 512mb geheugen, normaal kreeg ik deze melding nooit te zien. Ik donwload misschien op het moment wel meer dan normaal (26 bestanden staan in de lijst) Maar Emule liep gisteren avond al niet zo lekker meer.

Kreeg ik telkens van die melding van Microsoft etc. Of ik dan het wil verzenden of niet, doe ik dus nooit maar daarna sluit hij emule gewoon af :(

Waar kan dit aan liggen?
Heb een Pentium 4 3,06 Ghz HT, 512 Mb geheugen, 120 gig, geforce Ti 4200..

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Rat MOD: Uploaders meteen van de lijst keilen :P Dat is DE uitkomst mensen, luistert en huivert. Wanneer iemand je niet aanstaat hoef je niet meer helemaal je ipfilter.dat in de gaan om al zijn gegevens in te vullen nee .. het is rechtsklik, ban. Vraag me alleen af of het een temp of perm ban is maargoed, als je eff wat vrienden voorrang wil geven dan stuur je de personen die ervoor zitten de laan uit. Dit is natuurlijk niet geschikt als er nog 64502 wachten voor je vriend zijn maar ... met 5 wil het nog welles helpen. Voor de rest niet al teveel boeiends, de nieuwe icoontjes zijn wel leuk maar voor de rest is Black Rat niet veel bijzonders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 05-10 14:19
Bij statistics heb je onder het kopje upload 2 soorten 'mappen' waar je de uploaded data kan aflezen; Cumulative en Session. Wat is het verschil tussen die twee?; en bij welke moet ik kijken om te kunnen zien hoeveel ik al ge-upload heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Silent Thunder schreef op 22 June 2003 @ 21:16:
Bij statistics heb je onder het kopje upload 2 soorten 'mappen' waar je de uploaded data kan aflezen; Cumulative en Session. Wat is het verschil tussen die twee?; en bij welke moet ik kijken om te kunnen zien hoeveel ik al ge-upload heb?
Session is de aaneengesloten tijd dat het programma draait. Cumalative (cumulatief) is alle geuploadde data gesommeerd. (dus het totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Boomerang schreef op 22 June 2003 @ 21:24:
[...]

Session is de aaneengesloten tijd dat het programma draait. Cumalative (cumulatief) is alle geuploadde data gesommeerd. (dus het totaal)
Whoot!; dus al 7,26 GB binnen 2,5 etmaal ge-upload. Ik wist dat me upload super-geil was, maar hoop dat me isp niet een beetje boos word. :X

Afbeeldingslocatie: http://www.brunssum.net/~bartcamp/Misc/upload.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 22-06-2003 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Wederom een nieuwe client, niet al te veel spectaculaire wijzigingen.
Download hem o.a. hier

v0.29b
----------------------
- June 17th, 2003 -
----------------------
bluecow: Dragstart of category-tabs not hypersensible anymore
Unk: Irc: Now detects UnderOps.
Unk: Desc ping to servers are now done less frequent.
Unk: Fixed a bug in the server ping time delays.
Unk: Fixed a small bug in the stats.
Ornis:Speedmeasurement tweaked [zz]

----------------------
- June 15th, 2003 -
----------------------
bluecow: Fixed bug with an deleted client instance which was used for the A4AF statistics value.
bluecow: Redid Ext. Settings dialog for more future options.
Ornis: Webinterface: Links are relative now
Ornis: improved UNC usage as shared folders
Ornis: Fixed known.met to be handled correctly in the config-folder
Ornis: better handling of the check which files to hash
.: Added a secure identification system (against userhash "stealing") based on RSA encryption. For test reasons, it is disabled by default in this version, you can enable it in "security settings". Please check the FAQ for more informations about this system
.: Added first part of an advanced spamfilter which automatically detects and filters suspicious messages

----------------------
- June 13th, 2003 -
----------------------
Ornis: Webinterface: Improved Graphs, bigger, nicer, including the connection-graph [emule+]
Ornis: Webinterface: added button to remove completed files
Ornis: Sharedfileslist: Click with middle mouse button on an item opens the comment dialog of it
bluecow: Implemented ed2k protocol message OP_CHANGE_CLIENT_ID for better dealing with LowID sources.
bluecow: Fixed several issues in dealing with uninitialized memory contents [donq]
bluecow: Fixed problem with wrong file IDs received from clients.
bluecow: Workaround for strange socket deletion crashs which were experienced by WinXP users.

----------------------
- June 12th, 2003 -
----------------------
bluecow: Fixed several potential heap corruptions.
bluecow: Fixed problems with download data rate meassurement which may cause crashs on slower/Win98 systems.
bluecow: Fixed problem with processing an invalid OP_HELLO packet from a client.

----------------------
- June 9th, 2003 -
----------------------
bluecow: Added option "CommitFiles" to select the level of commiting file data to disk (may be interesting for Win98 users) [idea SlugFiller]

----------------------
- June 8th, 2003 -
----------------------
bluecow: For modders only: Added the possibility to compile the sources for string based resource string identifiers (search for USE_STRING_IDS)

----------------------
- June 7th, 2003 -
----------------------
bluecow: Fixed bug in server message handler for OP_SERVERIDENT.
bluecow: More safety in handling server message OP_SERVERMESSAGE and client message OP_MESSAGE.

----------------------
- June 6th, 2003 -
----------------------
Ornis: saving location for own comments corrected (config-path)
Ornis: Webinterface: Categorysupport corrected for order by columns
bluecow: Fixed a potential problem with system tray icon on Win98 systems [Special thx to Ergol/donq]
bluecow: Reduced size of search expression

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:57
Hey mensen

Ik werk nu al 5 weken met e-mule 0.28a oner windows XP
verder geen routers of firewalls of andere meuk

emule staat al die 5 weken al aan.

Ik heb al iets van 40 Gb geupload en 12 gedownload met e-mule

maar ik blijf super traag downloaden.

de meeste files komen niet eens boven de 3 kb/s uit.

mijn upload staat op 14kb.s gelimiteerd dus ik kan onbeperkt dowloaden.

De files hebben allemaal 200+ sources .
waarom gaan mijn files zo traag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
Whoot!; dus al 7,26 GB binnen 2,5 etmaal ge-upload. Ik wist dat me upload super-geil was, maar hoop dat me isp niet een beetje boos word.
ik wil ook zulke upload speeds.... :( ....

29b... ff downloaden hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik werk nu al maanden lang met eMule en heb dat probleem nog steeds. Je leert er mee leven, en het laat mij toch niet overstappen naar KaZaA bijv.

eMule is gewoon prettiger werken voor bijvoorbeeld hele albums als archieven, films van gewaardeerde release-groepen etc. De truuk bij mij is een beetje veel downloads tegelijk aan zetten. Hierdoor kom ik vaak in het totaal wel boven de 40 kb/s uit.

Ondanks de juich verhalen hier en daar is het voor slechts matig-populaire files niet het ideale netwerk, tenzij je absoluut geen haast hebt.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:48

Ankh

|true

Silent Thunder schreef op 22 juni 2003 @ 21:29:
[...]

Whoot!; dus al 7,26 GB binnen 2,5 etmaal ge-upload. Ik wist dat me upload super-geil was, maar hoop dat me isp niet een beetje boos word. :X

[afbeelding]
wat voor connectie heb je dan wel neit :X 8)7

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Galaxis schreef op 22 juni 2003 @ 22:59:

mijn upload staat op 14kb.s gelimiteerd dus ik kan onbeperkt dowloaden.

De files hebben allemaal 200+ sources .
waarom gaan mijn files zo traag ?
omdat je je upload totaal dicht trekt?
hoeveel heb je 128 kbit met adsl?
dan lukt het je zeker niet.

zet eens op 10 en kijk dan eens verder.

hoeveel verbindingen max enzo heb je eigenlijk?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
SCaRaBaeuS schreef op 22 June 2003 @ 23:10:
[...]

wat voor connectie heb je dan wel neit :X 8)7
2048/2048 abbo, maar ben serieus aan het overwegen om me upload maar op max. 25K te zetten. Ik wil namelijk nog niet afgesloten worden door me isp. :X 20 Gig weekelijks erdoor heen jagen, zal hoogstwaarschijnlijk nét niet meer onder de Fair Use Policy vallen. :|

[ Voor 22% gewijzigd door Silent Thunder op 23-06-2003 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:44

Zym0tiC

^_^

@Zoefff
Misschien iets voor de FAQ als extra: Hoe maak je zo'n avatar / sig met daarin je eMule stats (server, DL/UP speed, etc)

Ach ja het is zondag avond/ maandag morgen dan ga je gekke dingen verzinnen :P

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 19:47:
[...]

www.emule-mods.de

Voor de laatste en de beste emule-mods, met alle opties beschreven en voor elke mod een forum :D
Tja, das dus de dezelfde site als emule-mods.com maar dan met .de erachter... ik weet niet of jij er wel eens rondgeneusd hebt, maar ik vinnut maar niks, ik wil heldere functielijsten en vergelijkbare data!

over een andere boeg, ik kreeg dit in mijn messages:
buckaroo:[AUTOMATED WARNING]I'm sorry, you dont understand the concepts of file-*sharing*
erg dubieus? vooral omdat ik nu netjes 100 KB/s aant uploaden ben... misschien een of andere anti-leecher mod die mijn mod(lsd) niet herkent.
ik krijg uberhaubt de laatste tijd veel smek over de message eenheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Sabbi schreef op 23 juni 2003 @ 01:26:
[...]
erg dubieus? vooral omdat ik nu netjes 100 KB/s aant uploaden ben... misschien een of andere anti-leecher mod die mijn mod(lsd) niet herkent.
Euh... vervelend voor jou maar er zijn inderdaad een hele serie leecher mods op LSD gebaseerd en die worden nu masaal ge-banned, tis maar dat je het weet.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:57
Mr.Nobody schreef op 22 June 2003 @ 23:25:
[...]

omdat je je upload totaal dicht trekt?
hoeveel heb je 128 kbit met adsl?
dan lukt het je zeker niet.

zet eens op 10 en kijk dan eens verder.

hoeveel verbindingen max enzo heb je eigenlijk?
upload staat nu op 12 kb/s

Hbe @home dus.... bij uploaden naar mijn server up ik hele tijd met 16.7 kb/s , dus mijn uploasd is zo heel traag nog niet.

Ik heb hem vannacht op 12kb.s upload gezet , en nog komen m`n downloads niet vooruit.

m`n max conecties staat op 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
.: Added a secure identification system (against userhash "stealing") based on RSA encryption. For test reasons, it is disabled by default in this version, you can enable it in "security settings". Please check the FAQ for more informations about this system
.: Added first part of an advanced spamfilter which automatically detects and filters suspicious messages
Woei! :*)

Ik hoop dat het goed gaat werken, dan zijn we van een hoop gezeik af :)
> If the cryptkey.dat file is lost or deleted, the preferences.dat file has to be also deleted or no new credits can be collected on already known clients.
> When switching to secure user identification all old, "unsecured" credits will be lost. For security reasons, there is no way to transfer these credits to the secure system.
Mm, dat is dan wat jammer...

Ik w8 er nog wel even mee, totdat het wat beter werkt ofzo :P

[ Voor 34% gewijzigd door Zoefff op 23-06-2003 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabbi schreef op 23 June 2003 @ 01:26:

Ik kreeg ook zo'n soort bericht.

Die gast had als nick "System Warning" en stuurde me een bericht in de trend van: "Leecher detected. You are banned until you increase you're upload limit."

Ook onzin, en ik gebruik gewoon de original 29a.

Ze moeten natuurlijk niet de onschuldige gebruikertjes gaan pakken :) ook al is het misschien per ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:24

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

CyberSnooP schreef op 22 June 2003 @ 22:48:
Wederom een nieuwe client, niet al te veel spectaculaire wijzigingen.
Download hem o.a. hier
deze draai ik nu onder xp prof, maar zodra de pc enige tijd niet gebruikt word slaat emule vast :( combo van screensaver en emule lijkt het. hebben meerdere mensen dit? ik weet niet of men deze versie al veel gebruikt :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 09:58
omg :(
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/blackrat.png

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Ik heb een ideetje om de 0-upload mods te controleren, vergt wel enige overhead:

D: client die wil downloaden
U: client die wil gaan uploaden naar D
TTC: Third trusted Client

Als D eindelijk een downloadslot krijgt van U moet hij 1 user aangeven van wie hij weet dat deze online is en aan wie hij net geupload heeft of aan het uploaden is(TTC). Door de TTC te queryien of D daadwerkelijk geupload heeft/of aan het uploaden is naar hem kan je vaststellen of D echt aan het uploaden is, TTC stuurt naast/als antwoord ook het aantal keren dat clients gevraagd hebben naar deze D, dit geeft aan hoe vaak D TTC opgegeven heeft als TTC, als dat teveel is dan betekent het dat D TTC gebruikt als herhaalde TTC. Het is belangrijk dat de opgegeven TTC recent is of zelfs momenteel aan het downloaden is van D.

kosten:
extra verkeer tussen TTC en U(2 berichten heen en weer). Het opgeven van TTC door D is te verwaarloosen omdat dit een gedeelte van de procedure gemaakt kan worden als D de slot krijgt cq aanvraagt.

Nadelen/zwaktes:
-Nog geen oplossing voor het hash-stealen maar kan dat wel zijn als blijkt dat de opgegeven (gestolen) hash van D niet blijkt te uploaden naar TTC, D weet immers niet waar de client met de gestolen hash naar aan het uploaden is.
-TTC moet recent cq zeer vers zijn. Anders zou D gewoon even een paar MB's naar een TTC uploaden en vervolgens deze steeds opgeven als TTC. Dit is dus opgevangen door de TTC te laten aangeven hoe vaak deze als TTC is gebruikt door D.
-Dummy clients. Clients die als TTC gebruikt worden door 0-upload clients. door deze zo te programmeren dat ze bij aanvraag aangeven dat D naar hun geupload heeft en ook nog dat ze niet vaak als TTC zijn opgegeven door D kan dit systeem dus omzeild worden. Maar dat vereist dus 2 clients die tegelijk draaien op verschillende Ip's, kost dus moeite.

Zie ik hier andere nadelen over het hooofd? het is in iedere geval wel haalbaar maar of het waterproof is moet nog blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

ik mis de punt van het plaatje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Silent Thunder schreef op 22 June 2003 @ 23:43:
[...]

2048/2048 abbo, maar ben serieus aan het overwegen om me upload maar op max. 25K te zetten. Ik wil namelijk nog niet afgesloten worden door me isp. :X 20 Gig weekelijks erdoor heen jagen, zal hoogstwaarschijnlijk nét niet meer onder de Fair Use Policy vallen. :|
ik heb 1024/1536 abbo van quicknet is zit soms op 150-200Gig per maand :( (du meter)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Goldme, het is inderdaad wel een leuk ideetje, en het zal ook vast wel werken. Probleem is eigenlijk dat de 0-upload mods niet zo'n groot probleem zijn. Upload je nix, dan snijd je alleen jezelf maar in de vingers, omdat je dan geen credits krijgt.

De UserHash jattende mods zijn een veel groter probleem, maar daar is inmiddels ook een oplossing voor. In de nieuwste eMule, 29b, wordt de UserHash versleuteld verzonden, zodat ie niet meer gejat kan worden.. Lees de uitleg uit de FAQ van emule-project.net. Ik zal mijn FAQ binnenkort ook updaten, maar ben momenteel ergens anders mee bezig.
Clients in the network are identified by a unique value called user hash. This user hash is stored in the preferences.dat file and is used to grant earned credits with other users.
eMule can use an asymmetric encryption to avoid exploiting or manipulating other users hash values. The method uses a private and a public key to secure the user hash and to ensure a proper identification on other clients.

Secure User Identification can be turned on in Preferences -> Security. It is recommended to use it.

How secure user identification works:

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/faq/img/secure_hash1.jpg

Client A wants to make sure that his credits are safe and only used by him. He creates a private 384 bit RSA key and stores it in the cryptkey.dat file.
This private key is created when the encryption is used for the first time. Losing this key means Client A loses all his credits since he is no longer able to prove that he is the valid owner of them.

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/faq/img/secure_hash2.jpg

When two encryption supporting clients exchange data for the first time they both send a public key together with a random value to their partner. Each stores the other ones key in its clients.met file. Only the key is saved, the random value is generated new each following connection.

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/faq/img/secure_hash3.jpg

Does client A wants to identify himself on client B at a later time he creates a digital signature and sends it to B. This signature is from his private key, the public key of B and a random value. It is valid until client A changes his IP or client B closes eMule.

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/faq/img/secure_hash4.jpg

After receiving A's signature client B checks if it is created from his public key B and the correct random value. If it also fits client A's public key, then client A is correctly identified.

Notes:
> If the cryptkey.dat file is lost or deleted, the preferences.dat file has to be also deleted or no new credits can be collected on already known clients.
> When switching to secure user identification all old, "unsecured" credits will be lost. For security reasons, there is now way to transfer these credits to the secure system.
Helaas worden dus wel al je bestaande credits weggegooid, en omdat het systeem nog maar net nieuw is, weet ik nog neit of ik er wel zo veel vertrouwen in heb.. Ik wacht er nog even mee, totdat het wat ouder word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 11:37

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

offtopic:
/me moet eerst echt goed lezen, dan pas wat zeggen....

[ Voor 82% gewijzigd door Tukk op 23-06-2003 16:20 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Het principe van public en private keys is me al bekend en ik vind het alleen maar goed dat het geimplementeerd wordt. En als het goed geimplementeerd is dan werkt het gewoon, als het zo is geimplementeerd als in het plaatje dan zie ik geen problemen op dit gebied(ik heb deze optie inmiddels ingeschakeld).

En als het credit-systeem inmiddels op volle toeren draait(ondersteunen alle clients op het edonkey-netwerk het credit-systeem?) dan heb je inderdaad niks aan die 0-upload mods. Ik heb die mods niet gebruikt maar blijkbaar downloaden ze wel wat, waar zouden ze anders hun bestaan aan te danken hebben? Met het model die ik voorstelde kan dit dus zelfs helemaal voorkomen worden op emule-clients zodat deze 0-upload mods niet aan de bak kunnen bij tenminste 90% van het netwerk. de baten zouden kunnen opwegen tegen de kosten(geen upload naar 0-upload mods versus verificatie-overhead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
[Help!!]

Ik ben al me downloads kwijt! Ik starte net eMule op en kreeg een foutmelding: ''Can't create incoming directory''. Daarna startte 'ie wel door, maar waren al me downloads dus weg. Sommige waren al bijna klaar (600 van de 700MB 8)7). Hoe kan dit nou gebeuren en nog belangrijker; hoe krijg ik ze weer terug? :? Ik kan nu overigs wel eMule starten zonder foutmelding te krijgen, maar ik zie ook dat bij de Servers maar dat er 1 staat vermeld. Normaal was dit een hele wasrij.

[/Help!!]

Edit:

Ik heb nog eens goed rondgekeken in me eMule-directory; en het schijnt dat onder 'Temp' je downloads worden opgeslagen. Ik zie mijn 600MB'er ook bij staan. Alleen terug bij eMule geeft 'ie aan:

23-6-2003 17:00:36: Kredietbestand geladen, 32 bekende gebruikers

23-6-2003 17:00:38: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (001.part.met => (null))
23-6-2003 17:00:38: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (002.part.met => (null))
23-6-2003 17:00:38: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (003.part.met => (null))
(null))

23-6-2003 17:00:38: Geen bestandsdelen gevonden :X

[ Voor 73% gewijzigd door Silent Thunder op 23-06-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
@Goldme

Nee, niet alle clients ondersteunen het credit-systeem. Alle (zuivere) mods van eMule ondersteunen het dus wel, alleen alle eDonkey versies niet. Dat is ook in eerste instantie waarom eMule beter is dan eDonkey.

Maar dat hoeft niet zo'n probleem te zijn, aangezien er inmiddels volgens mij véél meer eMulers zijn dan eDonkeyers, of, in ieder geval wel in mijn download/upload lijst. Op dit moment is 0,8% een eDonkeyer, en 84,8% een eMuler, dus dat zit wel snor.

@Silent Thunder

Lees eens een stukje uit de officiele FAQ, daar staat wat je evt kan doen om je downloads te redden:
Error: Invalid part.met fileversion! (x.part.met => (null))
A serious error has occurred while eMule was writing data to a .part.met file. These are the files, in which eMule keeps track of temporary downloads.
The cause of this error is a crash of Windows or eMule. To recover the files you can try the following:

- Locate the file(s) in your Temp folder. If you cannot find them, you're out of luck
- Use a program like Known Metinator, DonkeyDoctor (Spanish, but program and help forum also in English) or eD2k RecoverMET to reconstruct the .met file.
- You can also try to run eDonkey with your current temp folder maybe it is able to correct the problem.
- See Troubleshooting -> Downloads for more details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Zoefff schreef op 23 June 2003 @ 17:12:
@Silent Thunder

Lees eens een stukje uit de officiele FAQ, daar staat wat je evt kan doen om je downloads te redden:
[...]
Okeej, dat ben ik nu aan het proberen. Maar hoe kom ik weer aan een volle serverlijst? Ik heb er nu nog maar één instaan. :? Kennelijk is die hele lijst ook verloren gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 14:43
er staat d8 ik een bestand in je map ala: servers.met en servers.met.bak, die servers.met moet je vervangen met servers.met.bak (das de back uop van de oude serverlijst)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
...en als die óók corrupt/verdwenen zijn, dan kan je een nieuwe halen van mijn FAQ, bij Servers => Serverlijsten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Silent Thunder schreef op 23 June 2003 @ 18:31:
Maar hoe kom ik weer aan een volle serverlijst? Ik heb er nu nog maar één instaan. :? Kennelijk is die hele lijst ook verloren gegaan...
Connect maar gewoon met die server dan zal je zien dat je vrij snel weer een volle serverlijst hebt staan. Die gegevens krijg je met de standaardinstellingen automatisch binnen

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Het werkt gewoon niet. Zowel het renamen doet 'ie niet; en ook als ik connect naar die ene die ik nog heb.... ik krijg gewoon de rest niet. Heb ook al een nieuwe gedownload en in de map geplaats; maar zonder resultaat. Hij blijft gewoon hardnekkig alleen ProbenPrinz.de aangegeven. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 15:30

backupdevice

No Risk , Full Push

Ben nu een weekje bezig met linux, en gebruik Xmule.

Moet zeggen, dat loopt heel erg lekker. Lekker stabiel , snel en licht voor systeem :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 22:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Blue_White_Army schreef op 23 June 2003 @ 19:22:
Ben nu een weekje bezig met linux, en gebruik Xmule.

Moet zeggen, dat loopt heel erg lekker. Lekker stabiel , snel en licht voor systeem :)
Zeg maar net als de windows variant :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 19:36
Nou ik heb niet echt het gevoel dat e-mule licht voor mn systeem is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Lawtje.com schreef op 23 June 2003 @ 20:13:
Zorg maar niet dat 'ie crashed, dan kan het heel zwaar op je maag liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
kijk dit zit ik graag:
6/23/2003 7:30:59 PM: 'FUCK YOUUU LEECHERS!!! Nomax [ITA]' has passed the secure identification
6/23/2003 7:33:38 PM: 'Jimbo' has passed the secure identification
6/23/2003 7:34:40 PM: 'vince' has passed the secure identification
6/23/2003 7:44:02 PM: '/ /(°)(°)\ \' has passed the secure identification
6/23/2003 7:50:13 PM: 'http://emule-project.net' has passed the secure identification
6/23/2003 7:57:30 PM: 'El Gruik' has passed the secure identification
en
6/23/2003 8:03:05 PM: Client 'Noxx666 [sivka]' and 'crank' have the same userhash or IP - removed 'crank'
maar die mods zullen wel niet overgaan naar het nieuwe systeem en dus kunnen ze zo rustig doorgaan :? als iedereen over is zal er wel een extra optie komen ofzo. niet meer connecten zonder beveiligde overdracht

[ Voor 14% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-06-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Lawtje.com schreef op 23 June 2003 @ 20:13:
Als je het vergelijkt met Kladblok niet natuurlijk, maar als je kijkt naar het aantal verbindingen en dingen die ie doet, dan is het best licht.

eMule staat nu al een ruime dag aan, en verbruikt 1% van mn CPU, en neemt 30MB RAM en 24MB Pagefile in...

Best netjes hoor moet ik zeggen. Zeker als ik het vergelijk met bijvoorbeeld KaZaA, wat als het staat te idlen zelfs al 8% CPU en 17MB RAM inneemt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mr.Nobody schreef op 23 June 2003 @ 20:17:
maar die mods zullen wel niet overgaan naar het nieuwe systeem en dus kunnen ze zo rustig doorgaan :? als iedereen over is zal er wel een extra optie komen ofzo. niet meer connecten zonder beveiligde overdracht
Ja, dan kunnen ze leuk allemaal elkaars userhash jatten en uploaden met 0kb/sec, dat zal lekker gaan :9 :P

Als iedereen over is gestapt natuurlijk... Dan zijn die mods redelijk nutteloos, tenzij ze hier weer wat op vinden, maar dat zal wel even duren..
offtopic:
Hoe is het trouwens met je zus, Mr.Nobody :? Ze is er nooit meer @ irc...

[ Voor 8% gewijzigd door Zoefff op 23-06-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik bedoel, voor de zekerheid, dat ze nu nog wel rustig doorkunnen gaan :(
als je een oude client hebt mag je op de oude manier connecten.
pas als iedereen over is heeft het nut

offtopic:
gek hé als ze in griekenland zit :)
je kunt haar nog wel bewonderen op grotemeid.nl ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-06-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mr.Nobody schreef op 23 June 2003 @ 20:25:
offtopic:
gek hé als ze in griekenland zit :)
je kunt haar nog wel bewonderen op grotemeid.nl ;)
offtopic:
Dát was het.. Ik wist wel dat ze weg ging, maar niet precies wanneer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 16:04
Sabbi schreef op 23 June 2003 @ 14:28:
ik mis de punt van het plaatje....
ik denk dat ie bedoeld dat er per 10 minuten al 5 mensen zijn gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duh, bij mij wordt er elke minuut wel iemand uit gekicked })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
gek is dat, ik heb er nog geen een :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ach… volgens mij is hij gewoon helemaal verneukt ofzo; case of bad luck. Ik ga me er ook niet langer druk om maken om dat gezooi :P ; ik verwijder 'em wel helemaal en doe vervolgens een re-install. Ben toch pas 3 dagen bezig, dus veel verlies is er niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 15:30

backupdevice

No Risk , Full Push

IceStorm schreef op 23 June 2003 @ 19:26:
[...]

Zeg maar net als de windows variant :P?
:> beterder :+

nee ff serieus, zit niet veel verschil in, loopt gewoon lekker. Zelfde basis functies, alleen geen web en irc.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die mods die jouw userhash stelen, gebruiken dus jouw hash om bestanden bij andere sneller te kunnen downloaden. Maar wellicht zijn ze ook wel aan het UPloaden. Dat doen ze dan toch ook onder jouw userhash!? Ze staan in dezelfde queue's als jij anders hadden ze je nie tegengekomen. Dat betekend dus dat ze credit opbouwen voor de hash die zij gebruiken, maar dus ook JIJ gebruikt.

Dan heeft het op zich nog wel wat voordeel, je credit zal (veel) sneller stijgen bij andere clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nee Tijz tuurlijk niet, dat is nou juist de grap van een jat-mod. Ze uploaden niet, maar kunnen toch onbeperkt downloaden. Omdat ze niet uploaden krijgen ze echter geen credit, maar omdat ze dan een userhash stelen, hebben ze alsnog weer credit, waardoor ze gewoon mee kunnen doen als de rest.

Ze bouwen zelf dus nooit credit op, dat doe jij voor ze, terwijl je er dus nix voor terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ja, dat zal ook wel ja... Martinus maakte een paar posts geleden een opmerking over 3 soorten leechermods, een die userhashes jat en een die 0 upload heeft, en 1 die beide heeft.

maar tis idd logischer dat ze zelfs niets uploaden, en dus een mod gebruiken met beide functionaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ja, die opmerking over 3 verschillende mods klopt ook wel hoor. In het begin waren er namelijk alleen no-upload mod's, maar blijkbaar kregen ze toch door dat ze dom bezig waren, en hebben ze userhashjatmods gemaakt. Ik hoop dat ze nu weer door krijgen dat ze dom bezig zijn, en gewoon nokken met die mods :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMb.Blade
  • Laatst online: 06-05-2024
idd Morph is ZEKERS relaxed, aanradertje !

werkt goed tegen die leechmods en heeft veel relaxe functies, vooral community sharing vind ik een goeie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
offtopic:
Hey Zoefff, hoe heb jij je UL/DL speeds in je icoon gekregen? Wil ik ook :P

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
ShotGun schreef op 24 June 2003 @ 03:52:
offtopic:
Hey Zoefff, hoe heb jij je UL/DL speeds in je icoon gekregen? Wil ik ook :P
Met het progsel Online Signature, te vinden op http://onlinesig.sourceforge.net/ .

Geef het adres op van je onlinesig.dat (moet wel aan staan in je preferences van je eMule natuurlijk), kies dan welk plaatje je erachter wilt hebben, en ga dat dan een beetje opmaken door de up en down speeds, of nog veel meer info als het een wat groter plaatje is, erin te stoppen.

Dan geef je een url van een ftp, of je eigen webserver ofzo, en dan zal het progseltje om de zoveel minuten een plaatje uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Das best een leuk programmaatje :)

ik heb alleen niet echt het gevoel dat icon's hier vaak gereload worden. :/

[ Voor 55% gewijzigd door Sabbi op 24-06-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:44

Zym0tiC

^_^

we zie ik het goed Sabbi? upload 149,5 / download 41,6? is dat kb/s of kB/s.

anyway ik ga straks ook eens klussen :D

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

dat zijn natuurlijk kilobytes per seconde })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 23 June 2003 @ 22:29:
Nee Tijz tuurlijk niet, dat is nou juist de grap van een jat-mod. Ze uploaden niet, maar kunnen toch onbeperkt downloaden. Omdat ze niet uploaden krijgen ze echter geen credit, maar omdat ze dan een userhash stelen, hebben ze alsnog weer credit, waardoor ze gewoon mee kunnen doen als de rest.

Ze bouwen zelf dus nooit credit op, dat doe jij voor ze, terwijl je er dus nix voor terug krijgt.
Gaat hierdoor ook je download snelheid omlaag, of staat dat er helemaal los van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik zag ergens eMule Booster 5 staan. Wat doet dat eigelijk? Of is het gewoon een cheat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Silent Thunder schreef op 24 June 2003 @ 19:59:
Ik zag ergens eMule Booster 5 staan. Wat doet dat eigelijk? Of is het gewoon een cheat?
Ik ken het niet? Kan je mij misschien een linkje geven, of, misschien even mailen, voordat mensen het hier zien en gaan gebruiken ofzo :/

Het klinkt idd als een cheat ja, maar ik ken het niet, en kan ook nix op google vinden, vind alleen maar autos :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de mod morph zit ook een optie: boost verry small files, is dat hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Zoefff schreef op 24 June 2003 @ 20:01:
[...]

Ik ken het niet? Kan je mij misschien een linkje geven, of, misschien even mailen, voordat mensen het hier zien en gaan gebruiken ofzo :/

Het klinkt idd als een cheat ja, maar ik ken het niet, en kan ook nix op google vinden, vind alleen maar autos :? :P
Je vind er wel wat op met Google, maar voornamelijk in het Frans. :? Misschien een amateur creatie van een emule fan?

Ik ben 'em nu op KaZaA aan het downloaden. Daar zag ik 'em namelijk toevallig. Zoek daar maar eens op "emule booster 5.zip".

Als iemand goed is in Frans; hier word er over gepraat:
http://www.dslvalley.com/...ad.php3?fqID=9681&ID=0000
http://fr.groups.yahoo.com/group/napsterfr/message/1966

[ Voor 21% gewijzigd door Silent Thunder op 24-06-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nou, uit wat ik op kan maken uit dat franse gebrabbel, is het inderdaad een cheatmod oid.
Salut,

eMule booster est une légende.
1 - il est illégal car non livré avec les sources et eMule est en open-source(de plus, on ne sait donc pas ce qu'il fait).
2 - bcp de sites se servent de cette légende pour le vendre à des gogos.
3 - il contient des failles de sécurité qui permettent à leur créateur de télécharger chez toi directement (donc c'est eux qui ont le véritable eMule Booster) et qui en plus t'ont fait payer l'installation de ce placebo.
Voor zover ik begrijp, zeggen ze hier dus dat het helemaal niet bestaat, het is geen programma waarmee je sneller kan downloaden, maar het is een soort hack voor je bestaande eMule, dat jou eMule zó instelt, dat de MAKERS van die booster sneller kunnen downloaden van JOU :D

Weet niet in hoeverre ik het juist vertaald heb hoor, maar het lijkt me, ook als ik kijk naar de rest wat er over is geschreven, niet helemaal zuivere koek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

wtf man hoe doen jullie dat met je instellingen? ik heb nu fontgroot 72 en zie er nog steeds geen reet van wat er in beeld staat zelfs het plaatje is kut.... grmbl

NM het werkt :P

[ Voor 8% gewijzigd door Ankh op 24-06-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:03:
In de mod morph zit ook een optie: boost verry small files, is dat hetzelfde?
Nee absoluut niet (gok ik :P).

"Boost very small files" is gewoon dat errug kleine bestanden (tot een paar kb) heel snel aan mensen geupload wordt (oftewel, files krijgen een hoge rating mee). Dit om te voorkomen dat mensen een halve dag in een queue moeten wachten op een .cue/.nfo file van het een of ander ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ok, ik had behoefte aan een programma om mijn debug log te bekijken.
dus die heb ik maar geschreven dan hè :)

je kunt hem hier uittesten als je wilt:
http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/emulelogreader.zip

je emule moet op engels staan & je moet je log opslaan (save verbose in extended settings). makkelijkste is om het programma in de emule folder te gooien.

programma kijkt eerst in c:\program files\emule naar eMule_Verbose.log
als ie daar niet staat kijkt ie naar dat bestand in de folder waar het programma staat.

ga morgen nog de normale log er bij in prutsen en misschien zorgen dat ie met de nederlandse taal werkt (als iemand daar behoefte aan heeft)

[ Voor 1% gewijzigd door Mr.Nobody op 25-06-2003 00:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Een dowload staat bij mij gewoon op 102/103 (0) een hele poos. Dus meer dan 100 sources, maar waarom gaat 'ie nou niet daadwerkelijk downloaden? Al is het maar met 5K; dat 'ie tenminste wat doet. Wat houdt zoiets tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
omdat er (0) achter staat. er zijn dus geen _bruikbare_ sources
misschien heeft niemand die file compleet? zit er een rood stuk in de balk?
kijk eens in de kolom "last seen complete" van die file, staat daar een datum?
zo niet -> 100 sources dus waarschijnlijk komt ie nooit af! omdat niemand hem helemaal heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Mr.Nobody schreef op 25 juni 2003 @ 00:38:
zo niet -> 100 sources dus waarschijnlijk komt ie nooit af! omdat niemand hem helemaal heeft
Balk is helemaal donkerblauw... en last seen complete is 24 juni.
Hij is dus wel compleet; welke reden kan er nog meer zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 25-06-2003 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan sta je waarschijnlijk in de wachtrij bij een heleboel gebruikers, dus als je lang genoeg wacht kom je zelf aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Ik ben een beetje aan het kloten met dat onlinesig geval, en verder dan dit kom in niet ;(.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/onlinesig.png

Eeh Help? ;(

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mr.Nobody schreef op 25 June 2003 @ 00:38:
Neehoor :P

Hij heeft 102/103 (0) oid toch :?

Dat betekend dat er 103 sources zijn, 102 bruikbare sources, maar dat je nog maar van 0 sources aan het downloaden bent.

Betekend dus dat je gewoon nog in de wachtrij staat. Als je je download uitklapt, dan kan je per source zien hoe ver je nog in de wachtrij staat.
ShotGun schreef op 25 June 2003 @ 01:12:
Ik ben een beetje aan het kloten met dat onlinesig geval, en verder dan dit kom in niet ;(.

[afbeelding]

Eeh Help? ;(
Ik zie niet eens een plaatje, helpen word dan wat lastig O-)

[ Voor 33% gewijzigd door Zoefff op 25-06-2003 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de hele tijd download incorrupte downloads, en ik heb die file echt vandaag nodig, wat kan ik het beste doen?
ik heb genoeg hd ruimte en niet verkeerd afgesloten ofzo

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 09:06:
ik heb de hele tijd download incorrupte downloads, en ik heb die file echt vandaag nodig, wat kan ik het beste doen?
Als de file niet zo groot is/veel mensen hem hebben cancellen en opnieuw beginnen :) Ik heb het ook al eens gehad dat ik telkens 1 corrupte chunck had op een file van 15 mb, na 1 dag en 250 mb getransferred heb ik hem verwijderd, opnieuw gedownload en was binnen no time klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een file van 780 mb :P en hij zit op de 760 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mr.Nobody, jou progsel doet het niet echt bij mij? Als ik m naast mn (engelse) log zet, en m vervolgens open, dan blijft het zandlopertje maar lopen, en krijg ik op een gegeven moment te zien dat 'ie "Niet meer reageert"...

Komt het doordat mn log te groot is ofzo? Of moet ik meer geduld hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
hoe groot is die log? gebruik je een mod? wat voor proc heb je?
zie je naast de refresh knop die blokjes in de balk oplopen? (progress bar)

hij was eigenlijk voor intern gebruik bedoelt, maar hij zou moeten werken bij iedereen.

anders laat je hem eens een paar minuten aanstaan.
ik sorteer eigelijk gewoon raw text, en die routines zijn niet zo vlot.
maar ik heb een 3000+ en die wil wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Zoefff schreef op 25 June 2003 @ 08:57:
[...]

Ik zie niet eens een plaatje, helpen word dan wat lastig O-)
Eeh het ziet er naar uit dat @home weer eens brak is :P

mirror:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/onlinesig.jpg

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

ShotGun:
Je moet het Tabblad Image Text gebruiken ipv Preview infopage. (infopage is een extra functie die een html-pagina maakt)

Afbeeldingslocatie: http://botter.oli.tudelft.nl/twak/prev.JPG

[ Voor 18% gewijzigd door Sabbi op 25-06-2003 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Wat betekent het als er een uitroepteken voor mijn download komt te staan? Wit uitroepteken in een groen vierkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Dat kan je best zelf vinden :)

(in de faq, bij de icoontjes, tis positief commentaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 11:37

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

kijk maar eens of er niet commentaar is bij de file die je downt. Rood is trouwens negatief commentaar...

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.