Toon posts:

Tiscali of Zon adsl lite???

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes

Ik ben van plan om adsl lite aan te schaffen.
De meeste providers hebben echter een datalimiet bij de "lite" variant.

Ik zit nu te twijfelen tussen Tiscali en Zon als provider omdat deze geen datalimit hebben en redelijk goedkoop zijn.(gratis modem en tijdelijk geen aansluitkosten bij Tiscali)

Heeft iemand ervaring met Tiscali of Zon als adsl-provider en zoja hoe bevalt het?

Andere providers zijn ook welkom waar jullie tevreden over zijn en die adsl lite aanbieden zonder datalimiet.(xs4all valt af)

grt,

Wim

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
www.speedtest.nl

handige site met vergelijkingen van bijna alle internetproviders en met testen van abbo's in de praktijk.

owja, kan je er ook ff bijzetten waarom xs4all afvalt? (gewoon interesse, heb zelf quicknetaansluiting (multikabel) met 128upload en 786download voor 46euro. Gemiddeld 1 avondje uitval in de 2 maanden, dus ben zeer tevreden.)

[ Voor 47% gewijzigd door Herr Muller op 21-05-2003 18:32 ]

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd

Topicstarter
xs4all valt soieso af omdat adsl lite een datalimiet heeft van 2 GIG waar ik ruim overheen zal gaan........

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:36
ik heb een overzichtje gemaakt in excel. Als je intresse hebt....

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 22:23:
xs4all valt soieso af omdat adsl lite een datalimiet heeft van 2 GIG waar ik ruim overheen zal gaan........
dan moet je voor een basic abo gaan.

waarom? simpel, lees de kleine letters maar eens door. Zonnet heeft ook die 2 gig limiet, tiscali weet ik niet maar zal er ook niet ver vanaf zitten.

Helemaal omdat kpn sinds kort uitgebreide statistieken levert aan de providers. Betalen per gig komt steeds dichter bij

Verwijderd

2 jaar geleden deed zonnet het nog prima. Maar het wordt steeds minder! Vaker storingen, en andere vervelende problemen. Een aantal vrienden hebben heel lang op het zonnet lite pakket moeten wachten. Ik gebruik zonnet basis en dat had ik 2 jaar geleden in 3 weken na aanvraag thuis liggen. Nu kun je daar wel 3 maanden van maken :(

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:36
http://home.wanadoo.nl/tegengas/provider%20vergelijk.xls

geldt alleen voor ethernet modem

[ Voor 25% gewijzigd door mhr-zip op 21-05-2003 22:31 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:47
Ik heb een Zon Basis pakketje en daar ben ik prima tevreden mee. Ook wat betreft downloaden.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03-2025
ook al eens naar demon ADSL gekeken? vooral dat abbo'tje van 39 euro lijkt me wel iets voor je als je wil gaan downloade maar toch weinig wil betalen. Een groot nadeel, je hebt hoge opstartkosten, maar goed als je al wil downloaden, pak dan die 2mbit/ 1/2 mbit pijp.

En euh, die search staat er niets voor niets he, en wat ik zo opmaak uit je post is dat je jezelf er ook niet echt in hebt verdiept. Volgende keer beter.

edit:

speedlinq is ook nog niet zo lsecht zie ik (2 min gesearched.....)

[ Voor 12% gewijzigd door MJ85 op 21-05-2003 22:38 ]

.

Verwijderd

demon is voor veel mensen geen optie. BBned netwerk he, en die hebben in vergelijking met KPN maar een paar centrales. Gebrek aan visie als je het mij vraagt want als ze gaan uitbreiden is het al te laat

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Neem ten alle tijden géén abbonoment bij Zonnet. Want als je kijkt naar het topic over de pingtijden 's avonds zijn die absoluut om te huilen. Zonnet lijkt ook helemaal niet geintresseerd in de kwestie. "Dit is niet relevant" is het devies van Zonnet.

Totdat dit opgelost is raad ik je ADSL van Zonnet af!

[rml][ Pings Zonnet] Helemaal GEK word ik ervan[/rml]

[ Voor 8% gewijzigd door Glashelder op 21-05-2003 22:36 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• MJ85
  • Laatst online: 20-03-2025
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 22:23:
jah, maar wel supurl3373 newsgroups,service, pings, snelheid altijd aan max...etc Je betaalt altijd voor kwaliteit.

.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 22:28:
[...]

dan moet je voor een basic abo gaan.

waarom? simpel, lees de kleine letters maar eens door. Zonnet heeft ook die 2 gig limiet, tiscali weet ik niet maar zal er ook niet ver vanaf zitten.

Helemaal omdat kpn sinds kort uitgebreide statistieken levert aan de providers. Betalen per gig komt steeds dichter bij
Zonnet heeft geeeen datalimiet,althans voorlopig.
Anders zouden ze wel erg dom zijn om zo erg opzichtig onjuiste/misleidende reclame te maken:

Zon Breedband Lite. Nu voor € 34,95
Onbeperkt internetten zonder zorgen over de telefoontikken, dat kan met ADSL Lite van Zon. Nu voor slechts € 34,95 per maand. En in tegenstelling tot andere providers heeft Zon Breedband Lite geen datalimiet en dus geen extra kosten achteraf.

Verwijderd

Topicstarter
Als er een datalimit in de kleine lettertjes staat, neem ik het absoluut niet ...........

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 23:03:
[...]

Zonnet heeft geeeen datalimiet,althans voorlopig.
Anders zouden ze wel erg dom zijn om zo erg opzichtig onjuiste/misleidende reclame te maken:

Zon Breedband Lite. Nu voor € 34,95
Onbeperkt internetten zonder zorgen over de telefoontikken, dat kan met ADSL Lite van Zon. Nu voor slechts € 34,95 per maand. En in tegenstelling tot andere providers heeft Zon Breedband Lite geen datalimiet en dus geen extra kosten achteraf.
lees maar eens door. Dan staat er iets van 'sommige providers hanteren krappe limiet bla bla' de gewone gebruiker gebruikt 2 gig staat er.

Ik heb me uitgebreid ingelezen toen ik adsl nam

Ook planet heeft toch staan 'geen datalimiet' en ondertussen hebben ze die ook. Elke provider

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb gehoord dat Tiscali lekker snel is, van Zon weet ik het niet. Tiscali staat zowiezo wel bekend om goede kwaliteit volgens mij. Een vriendin heeft het ook en daar werkt het perfect.

Profile

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:05
Sommige providers stellen duidelijke limieten. Andere laten je zelf ernaar raden. Ik zou voor een provider gaan met een harde limiet.

Verwijderd

Of je nu Tiscali of Zonnet lite neemt moet je zelf weten maar het is allebei niks!
De echte die hards weten wel welke de beste is en zo hoort het!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 08:19
Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 00:25:
Of je nu Tiscali of Zonnet lite neemt moet je zelf weten maar het is allebei niks!
De echte die hards weten wel welke de beste is en zo hoort het!
Wat een geblaat... Jij hebt XS4ALL-(Light?) en je bent er blij mee. Good for you.

XS4ALL Lite zal misschien wel erg goed zijn, met een super-newsserver: maar wat moet je met een super-nieuwserver als je toch maar 2GB kunt downloaden?

Verder betaal je 2 euro per maand meer abo-kosten. Lijkt niet veel maar ja, 't is toch weer 24 euro per jaar, als ik meer wilde betalen had ik wel een basic-abo genomen.

En kijk dan eens naar het verschil in entree-kosten. Daarbij bedoel ik dan de kosten van aansluiting en een dhz-pakket met ethernet modem. Dat ligt bij XS4ALL zo'n veeeeeeel hoger dan bij Tiscali: 75 euro entreekosten en 129 euro voor 't modem. Da's 204 euro, tegenover 60 euro bij Tiscali: 144 euro (dat is toch niet grappig meer, da's >300 gulden!) hoger dan bij Tiscali.

Mensen die een Lite-abo nemen zijn geen aso-leechers maar mensen die wat mailen, chatten, surfen, af en toe wat downloaden en wat online gamen. Die hebben geen interesse om >50 euro per maand te betalen voor een internetverbinding maar zijn tevreden als ze een always-on abo hebben met een vrije telefoonlijn tegen zo laag mogelijke kosten.

(en ja, bij Tiscali is de helpdesk ook tegen een normaal tarief, just like xs4all)

[ Voor 15% gewijzigd door catchingfire op 22-05-2003 08:39 ]

• Cryonist
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Ik heb hier tiscali (plus abbo) en ik ben echt heel tevreden. Storingen heb ik bijna nooit en haal altijd de downloadsnelheid die ze me gegeven hebben. Helpdesk heb ik ook niks over te klagen. Natuurlijk moet je op drukke tijden wel even wachten, maar daarna krijg je ook wel goede hulp. Ik heb samen met de helpdesk zelfs problemen met mijn internet sharing opgelost. (Ik kon geen mail ontvangen via mijn ouders pc achter server, samen met de helpdeskmedewerker alles getest, telnet connectie, pingen van verschillende pop3 servers om erachter te komen wat er mis is, en ze dachten ook goed mee. Echt goede service) Ze doen inderdaad niet moeilijk over de FUP, en je mag gewoon ftp, game en web server draaien.

Eigenlijk zou ik nooit meer iets anders willen :).

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• Korakal
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Ik heb de afgelopen maanden bij een aantal kennissen van mij Tiscali Lite aangelegd, wat ze op mijn aanraden hadden aangevraagd.
Ze zijn stuk voor stuk erg tevreden; het is gewoon stabiel en stabiel snel. Van één van die aansluitingen maak ik regelmatig gebruik en ik kan dat dan ook bevestigen.
Datalimiet doen ze inderdaad niet moeilijk over tot nu toe, en ik neem aan dat dat ook niet veranderd zolang ze de FUP blijven gebruiken.
Zonnet daarentegen hoor ik wél slechte verhalen over van een aantal mensen... dus ík zou het wel weten. :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

catchingfire schreef op 22 mei 2003 @ 08:36:
[...]

Wat een geblaat... Jij hebt XS4ALL-(Light?) en je bent er blij mee. Good for you.
Jij bent duidelijk nog nooit XS4ALL ADSL gehad, ik zou 't wel weten.. ook voor meer euro's. Ben van Chello (49 euro) naar XS4ALL gegaan (86,10). Scheelt veel, en 't is allebei 1.5mbit, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Hele nieuwe ervaring, dat xs4all ;).

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

jep schreef op 22 May 2003 @ 09:46:
[...]

Jij bent duidelijk nog nooit XS4ALL ADSL gehad, ik zou 't wel weten.. ook voor meer euro's. Ben van Chello (49 euro) naar XS4ALL gegaan (86,10). Scheelt veel, en 't is allebei 1.5mbit, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Hele nieuwe ervaring, dat xs4all ;).
Jij hebt duidelijk nog nooit tiscali gehad :), eigenlijk alle voordelen van XS4ALL met xtra een goede FUP, uitstekende helpdesk en minder (aansluit)kosten.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

jep schreef op 22 mei 2003 @ 09:46:
[...]

sorry hoor maar wat een onzin. Op dit moment zijn bijna alle adsl verbindingen even snel. Als alles gewoon werkt maakt het geen zak uit waar je zit voor je adsl

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 09:50:
[...]

sorry hoor maar wat een onzin. Op dit moment zijn bijna alle adsl verbindingen even snel. Als alles gewoon werkt maakt het geen zak uit waar je zit voor je adsl
100% mee eens, vandaar dat ik mijn argumentatie nog geen snelheid genoemd heb maar alleen extra dingen zoals stabiliteit, helpdesk FUP, kosten etc. Snelheid is namenlijk bij lange na niet het enige waar je rekening mee moet houden tijdens aankoop van ADSL. Mischien wel het minst belangrijk aangezien dit bij iedereen met zelfde abbonement gewoon gelijk is.

[ Voor 9% gewijzigd door Cryonist op 22-05-2003 09:56 . Reden: toevoeging ]

D3

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 22:15
Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 22:34:
demon is voor veel mensen geen optie. BBned netwerk he, en die hebben in vergelijking met KPN maar een paar centrales. Gebrek aan visie als je het mij vraagt want als ze gaan uitbreiden is het al te laat
Eerder gebrek aan geld...

Maar even op het onderwerp terugkomen. Je wilt een lite-abo en veel downloaden. Dat is een combinatie, die niet opgaat. Misschien is er nog een provider te vinden die geen limiet hateert of er nog niet op controleert, maar als je wilt downloaden moet je gewoon een hoger abonnement nemen.

Goedkoopste alternatieven:
- Zon Breedband Family(512/128) 34 euro per maand: richtlijn ? (versatel netwerk)
- Demon (512/256) 39 euro per maand: richtlijn +/- 10GB per maand (bbned netwerk)
- Basic abo(768/128) willekeurige provider 49euro per maand: richtlijn +/-10GB per maand (KPN netwerk)

Anders krijg je van die tafrelen als op de frontpage dat een provider de lite abo's gaat checken op verbruik en dat gebruikers die er 20GB per maand mee downloaden vervolgens gaan klagen dat het volkomen onterrecht is. Maarja als je het risco wilt nemen, be my guest, upgraden naar hoger abo is meestal toch gratis.

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 08:19
jep schreef op 22 mei 2003 @ 09:46:
[...]

Klopt... ik ben ook een van de gelukkigen die dankzij ookadsl.nl deze zomer aangesloten kan gaan worden. Nauwlettend volg ik de de diverse forums en kijk ik naar de prijzen van de providers.

Je bent enorm wazig gewoon. "scheelt veel" en "hele nieuwe ervaring, dat xs4all", zal best allemaal maar geef eens wat argumenten dan? Moet toch wel enorm veel beter zijn wil je er 37.10 euro per maand MEER (alleen die meerprijs vind ik al teveel voor een internetverbinding) voor wilt betalen. 86.10 euro vind ik echt een enorm bedrag voor iets als "internet", ik heb ook een hypotheek, gemeentelijke belastingen, gas-water-elektra e.d. wat ook allemaal betaald moet worden.

Aanvulling: het gaat over ADSL-Lite. Misschien geeft XS4ALL al die enorme-bedragen betalende abonnees wel meer voorrang/service dan die Lite-abonnees waarbij ze eigenlijk verlies draaien. En gezien een prijsverschil van bijna 170 euro ofzo in 't eerste jaar in vergelijking met Tiscali mag je van XS4ALL wel erg veel verwachting, IMHO dan.

[ Voor 17% gewijzigd door catchingfire op 22-05-2003 10:15 . Reden: We hadden het over LITE abo's. ]

• john_bruin
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik heb sinds november Tiscali Light via BabyXL (ik woon in Den Haag) en dat bevalt erg goed. De aanbieding was toen bij een 2 jaar contract een half jaar geen abonnementskosten en dat was een behoorlijk bedrag (6 * 34,95 euro).
De installatiekosten waren 200 euro en daar kreeg ik een ethernet ADSL modem bij die ik heb aangesloten op een wireless AP en ik ben online door het hele huis met mijn Tablet PC.
Super! _/-\o_

Met Zon heb ik geen ervaring.

Verwijderd

GoUdViS schreef op 22 May 2003 @ 09:55:
[...]

100% mee eens, vandaar dat ik mijn argumentatie nog geen snelheid genoemd heb maar alleen extra dingen zoals stabiliteit, helpdesk FUP, kosten etc. Snelheid is namenlijk bij lange na niet het enige waar je rekening mee moet houden tijdens aankoop van ADSL. Mischien wel het minst belangrijk aangezien dit bij iedereen met zelfde abbonement gewoon gelijk is.
Ok, maar stabiliteit is bijna overal gelijk. dat moet je toch met me eens zijn. Alleen zonnet heeft regelmatig storingen gehad.

De FUP gaat in dit geval niet op, xs4all hanteert een vaste limiet voor lite.

De helpdesk ben ik met je eens, die is goed bij xs4all. Al vergeten ze ook nog regelmatig te antwoorden op mail. Maar misschien is die bij tiscali ook wel erg goed?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Aan de topicstarter, heb je dit topic nou doorgelezen :?

[rml][ Pings Zonnet] Helemaal GEK word ik ervan[/rml]
?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles gelezen idd.
Zon adslwordt het iig niet.

Waarschijnlijk ga ik voor Tiscali adsl lite, best goede verhalen daarover in de topic.

Iedereen bedankt voor de info!

Verwijderd

catchingfire schreef op 22 May 2003 @ 08:36:
[...]

XS4ALL Lite zal misschien wel erg goed zijn, met een super-newsserver: maar wat moet je met een super-nieuwserver als je toch maar 2GB kunt downloaden?

Verder betaal je 2 euro per maand meer abo-kosten. Lijkt niet veel maar ja, 't is toch weer 24 euro per jaar, als ik meer wilde betalen had ik wel een basic-abo genomen.

- Tsja, als jij daarvoor dan een mindere ISP wil voor die paar euro per jaar minder hou ik je niet tegen maar zeur dan ook niet dat het allemaal een stuk minder is he?

En kijk dan eens naar het verschil in entree-kosten. Daarbij bedoel ik dan de kosten van aansluiting en een dhz-pakket met ethernet modem. Dat ligt bij XS4ALL zo'n veeeeeeel hoger dan bij Tiscali: 75 euro entreekosten en 129 euro voor 't modem. Da's 204 euro, tegenover 60 euro bij Tiscali: 144 euro (dat is toch niet grappig meer, da's >300 gulden!) hoger dan bij Tiscali.

-Nogmaals, als jij de entreekosten zo belangrijk vindt hou ik je weer niet tegen maar vergeet niet dat deze kosten eenmalig zijn en als je veel meer problemen hebt met je verbinding gaat het gauw vervelen en dan telt die lagere entree niet meer hoor....geloof me..dat ben je naar 100 keer nijdig geworden te zijn allang weer vergeten en dan zeg je:"had ik toch maar..."

Mensen die een Lite-abo nemen zijn geen aso-leechers maar mensen die wat mailen, chatten, surfen, af en toe wat downloaden en wat online gamen. Die hebben geen interesse om >50 euro per maand te betalen voor een internetverbinding maar zijn tevreden als ze een always-on abo hebben met een vrije telefoonlijn tegen zo laag mogelijke kosten.

-Klopt,ik heb idd een basic abbo en ik ben zeker geen leecher dus ik had misschien een lite abbo kunnen nemen maar dat heb ik niet gedaan vanwege een vaste limiet terwijl ik gewoon wil downloaden wat ik wil zonder telkens te moeten opletten of ik die limiet overschijdt.
Kijk, ik snap best dat je zo goedkoop mogelijk wilt terwijl de kwaliteit nog goed is maar ik blijf erbij dat ik liever wat meer betaal en een (bijna) perfecte verbinding heb dan zo goedkoop als mogelijk en veel irritatie met de verbindig die weer eens belabberd is.
XS4ALL is zeker niet de goedkoopste maar werkt wel goed en dat vindt ik veel fijner dan veel problemen......maar goed, jij moet natuurlijk je beslissing zelf nemen en dat je kijkt naar b.v. dat een helpdesknummer tegen normaal tarief is of een 0900 nummer zoals onze vrienden van Zonnet is alleen maar verstandig.

(en ja, bij Tiscali is de helpdesk ook tegen een normaal tarief, just like xs4all)
-niemand houdt je tegen en ik al helemaal niet maar ik kan alleen maar zeggen tegen je dat je de beslissing neemt die in jouw ogen het beste is..ik heb allang beslist en er ook totaal geen spijt van gekregen....lijkt me duidelijk..... 8)

Verwijderd

Heb inmiddels al 3 ADSL Lite aansluitingen voor plaatsgenoten aangesloten. ISDN en analoog, USB en ethernet, heb ik al gehad. Allemaal bij de provider Tiscali en alles verliep probleemloos. Doordat Tiscali de inloggegevens ook per email stuurde kon ik zelfs al aansluiten voordat de brief met die gegevens ontvangen was.

Onze centrale is door de ookadsl.nl actie eindelijk gereedgemaakt. Planning was juli, maar 16 juni stond de postbode al aan m'n deur. Vanaf het moment dat ik het DHZ-pakket binnen had, was ik online binnen 3 dagen.

Met de actie die nog tot augustus bij Tiscali loopt betaal je geen aansluitkosten en krijg je een gratis USB modem of korting op een andere modem (ook als je 'm ergens anders aanschaft)

Verwijderd

Zonnet heeft wel degelijk een datamlimiet: als ik exact 3 GB op een dag download dan gaat ineens (rara politiepet) mijn overnet downloadsnelheid naar 0. Ik moet regelmatig mijn poorten binnen overnet verandeen, want op de andere poorten kan ik niks meer downloaden. Bij zonnet doen ze alsof hun neus bloedt...

Daarnaast zijn er wel meer zaken bij zonnet die niet helemaal volgens de contract-regels gaan. Officieel krijg je een waarschuwing als je teveel download, en ze hanteren een "fair use policy", die eigenlijk dat gebrek aan datalimiet weer teniet doet.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat is in hemelsnaam "overnet" en daarnaast, 3gb op een dag is nou niet iets wat je een onredelijke limiet kan noemen, ver boven de 'fair use' in elk geval :.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ik zit bij Cistron en dat bevalt me uitermate goed. Ik heb de 1024/512 variant van ze en betaal €59,- per maand. De snelheden zijn echt geweldig, zo snel heb ik eenzelfde variant bij KPN nog niet gezien. Ik zit met Cistron dan gelukkig ook niet op het KPN netwerk, maar op het bbNet netwerk. Wat ik bij vrienden gezien heb bij KPN abbo's, daar knalt mijn abbo zonder moeite overheen. Ben uitermate tevreden met deze verbinding. Nadeel blijf bij ADSL alleen wel de datalimiet die bij bijna alle ADSL aanbieders geldt (op de uitzonderingen na dus).

Profile

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Godjira schreef op 01 July 2003 @ 10:55:
Ik zit bij Cistron en dat bevalt me uitermate goed. Ik heb de 1024/512 variant van ze en betaal €59,- per maand. De snelheden zijn echt geweldig, zo snel heb ik eenzelfde variant bij KPN nog niet gezien. Ik zit met Cistron dan gelukkig ook niet op het KPN netwerk, maar op het bbNet netwerk. Wat ik bij vrienden gezien heb bij KPN abbo's, daar knalt mijn abbo zonder moeite overheen. Ben uitermate tevreden met deze verbinding. Nadeel blijf bij ADSL alleen wel de datalimiet die bij bijna alle ADSL aanbieders geldt (op de uitzonderingen na dus).
Het gaat hier over lite abo's op het KPN netwerk. :Z

Verwijderd

Een vriend van mij heeft Zon ADSL Lite en ik moet zeggen dat hij daar zeer tevreden over is. Ik heb bij hem ook al eens geinternet ook ik vond het erg snel gaan, en dat geld ook voor het downloaden!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Dennis2925 schreef op 02 July 2003 @ 10:53:
[...]

Het gaat hier over lite abo's op het KPN netwerk. :Z
Cistron heeft ook lite abbo's, ik wilde duidelijk maken dat Cistron ook eventueel een optie kan zijn voor de TSer.

Profile

Pagina: 1