Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LIAN LI PC70 iemand een goede winkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik had een vraagje voor alle LIAN LI kast hebbers, ik weet dat je die dingen online kan bestellen, ben een aantal van die zaken langs gegaan op internet maar kan niet genoeg specs vinden. Ik zit met 4 Quatum Atlas 10K2 80gb SCSI schijven, van ik denk 2" hoogte want tis niet 1" 8)7 nou wil ik dus het liefst een winkel die gewoon zo wat het hele lian-li assortiment uitgestalled heeft staan zodat ik kan kijken waar ik dit speelgoed het beste en netjes gekoeld in kwijt kan }) ok hoop dat iemand van jullie een tip heeft (locatie maakt niet zo heel erg uit, zolang het maar in nederland is, ik heb OV dus trein is geduldig hehe *reiziger ook trouwens*)
of met foto's en op ervaring gebasseerd mij kan vertellen dat het netjes lukt in een PC70, ik weet dat het in de PC60 niet gaat, omdat dan de onderste schijf de gaatjes blokt van de tweede, dan zit er zo'n vaag tussen schotje, kan je nog een schijf kwijt en die blokt ook weer gaatjes. Dus dat gaat niet. (ik wil wel alle HD's in die onderste INTERNAL 3 1/4 bays i.v.m. cooling

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 10:01 ]

Verwijderd

Koop een PC70 en een dremel. AFAIK zijn die interne bays om en nabij hetzelfde, iig qua positie van de gaten en tussenschotjes. Das namelijk standaard voor bijna alle HD's :)

Ik heb mijn PC60 bij xxlcases vandaan, geen problemen mee gehad.

Verwijderd

Topicstarter
hehe dremel is al aanwezig, maar die schijven wegen niet niets, het is echt behoorlijk zwaar. Tis ook 2" he dus ik haal dat schotje er liever niet uit, als je snapt wat ik bedoel ;)

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 10:08:
hehe dremel is al aanwezig, maar die schijven wegen niet niets, het is echt behoorlijk zwaar. Tis ook 2" he dus ik haal dat schotje er liever niet uit, als je snapt wat ik bedoel ;)
ALTERNATE, staan ze allemaal :X

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

beetje vreemde post, als je de search had gebruikt kon je meer over lian li kasten vinden, had je google gebruikt en gezocht op reviews had je nog meer kunnen vinden.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
zelf zoeken is ook een kunst he?
pricewatch: Lian Li PC-70 (E-ATX, Geen PSU, Zilver) :|

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
www.computerland.nl , kan je ook een PC75 halen voor 240. Precies dezelfde als de Pc70 maar dan met raam

Verwijderd

Topicstarter
Als jij voor mij een link hebt waar in staat hoeveel 1.46" schijven ik er intern in kwijt kan ben je de man 8)
En ik begin dat hier op het forum ook een beetje ziek te worden dat iedereen zegt moet je google gebruiken enzo, he lees mijn profiel, student informatica, en ik zou niet weten hoe google werkt???. Echt af en toe wordt ik moe van dat gezeur hier over google. JA IK WEET hoeveel interne schijven er in de kast kunne tuurlijk weet ik dat want dat staat in de specs maar het gaat over 1.46 " schijven ik vraag ook nog naar ervaring of iemand dat al heeft. NIET om ga zoeken want dat heb ik natuurlijk al gedaan, waarom natuurlijk? omdat ik sneller google dan dat ik op jullie reacties moet wachten (niet persoonlijk bedoelt, maar google werkt sneller dan forum snappie)
uhh opzich lees jij wel wat ik vraag??? Volgens mij ook iets teveel 'hackers' gezien of niet soms?? HAHA aan je naam te zien.
Ik vroeg of iemand een winkel weet waar je fysiek door heen kan lopen, je weet wel zo'n winkel waarvoor je de deur uit moet en de kans loopt andere mensen in levende lijfen tegen te komen.
Kwa pricewatch en internet sites is er genoeg. Maar niet genoeg details over de kast zelf, ik moet namelijk 4 1,46" schijven er in kwijt en graag voor de 2 80ers aan de voorkant.

Die pc-75 met windows is wel gaaf, maar ik wil hem graag zwart dus een pc-71 met windows, maar kijk daar kan de dremel weer gewoon in.

Ik heb e-mailtje gestuurd naar alternate, hopen dat ik daar wat van terug krijg. En ja nogmaal een winkel waar gewoon het assortiment uitgestalt staat ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 14:28 ]

Verwijderd

als ik jou was zou ik ff contact openemen meet een online shop....als je t een beetje aardig vraagt mag je best langs komen....

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

FF beter zoeken. Daarnaast is dit geen CME maar een OH topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.