Hallo mensen, ik had een vraagje voor alle LIAN LI kast hebbers, ik weet dat je die dingen online kan bestellen, ben een aantal van die zaken langs gegaan op internet maar kan niet genoeg specs vinden. Ik zit met 4 Quatum Atlas 10K2 80gb SCSI schijven, van ik denk 2" hoogte want tis niet 1"
nou wil ik dus het liefst een winkel die gewoon zo wat het hele lian-li assortiment uitgestalled heeft staan zodat ik kan kijken waar ik dit speelgoed het beste en netjes gekoeld in kwijt kan
ok hoop dat iemand van jullie een tip heeft (locatie maakt niet zo heel erg uit, zolang het maar in nederland is, ik heb OV dus trein is geduldig hehe *reiziger ook trouwens*)
of met foto's en op ervaring gebasseerd mij kan vertellen dat het netjes lukt in een PC70, ik weet dat het in de PC60 niet gaat, omdat dan de onderste schijf de gaatjes blokt van de tweede, dan zit er zo'n vaag tussen schotje, kan je nog een schijf kwijt en die blokt ook weer gaatjes. Dus dat gaat niet. (ik wil wel alle HD's in die onderste INTERNAL 3 1/4 bays i.v.m. cooling
of met foto's en op ervaring gebasseerd mij kan vertellen dat het netjes lukt in een PC70, ik weet dat het in de PC60 niet gaat, omdat dan de onderste schijf de gaatjes blokt van de tweede, dan zit er zo'n vaag tussen schotje, kan je nog een schijf kwijt en die blokt ook weer gaatjes. Dus dat gaat niet. (ik wil wel alle HD's in die onderste INTERNAL 3 1/4 bays i.v.m. cooling
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 10:01 ]