Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik heb het ook niet slecht gedaan denk ik, heb nu voor $782 een D30 met 1GB Microdrive en twee accu's op Ebay gekocht, denk een $30 om te verzenden met verzekering en over 6-10 dagen ben ik het heertje! omgerekend dus een €750 kwijt ongeveer, een D30 los kost hier al 1000.
Import van EVs
Ik denk dat ik er binnenkort (zodra ik weer poet heb) er gewoon eentje ga bestellen; laat ze wel het VAT (btw) nummer op de package schrijven; dan ben ik dus tax- en invoervrij aan het kopen
(en dat zonder vliegreis
).
Que?HunterPro schreef op 18 June 2003 @ 19:27:
Ik denk dat ik er binnenkort (zodra ik weer poet heb) er gewoon eentje ga bestellen; laat ze wel het VAT (btw) nummer op de package schrijven; dan ben ik dus tax- en invoervrij aan het kopen(en dat zonder vliegreis
).
idd
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ja, waar blijft je how-to: buy a camera for virtually nothing?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Je invoer is 0%. Je BTW betaal je als consument. Alleen heb ik (samen met pa) een bedrijf en daarmee ook een BTW-nummer; als ie binnenkomt bij de douane in Nederland checken ze 't BTW-nummer, en er wordt BTW over geheven. Daar krijg je een mooi bonnetje voor. Vervolgens prop je het bonnetje in je BTW-administratie, en verreken je dat met andere btw-posten.Grrrrrene schreef op 18 June 2003 @ 20:14:
Ja, waar blijft je how-to: buy a camera for virtually nothing?
Dat kan ik ook, handig heHunterPro schreef op 18 June 2003 @ 21:23:
Vervolgens prop je het bonnetje in je BTW-administratie, en verreken je dat met andere btw-posten.
Maar ook dan is een 10D nog te duur voor me. Bovendien heb ik nu een D30, kan ik nog wel ffies mee vooruit
Schrok me op z'n zacht gezegt lichtelijk de t*ringmiekol schreef op 18 June 2003 @ 16:25:
[...]
Dat ga je niet menen haha! Wat dacht je? Dat wordt dokken?
Binnenkort ga ik er trouwens gewoon mee naar indonesie. Ben er eigenlijk niet zo bang voor dat ze werkelijk bij de douane aan de nummers zouden kunnen zien dat deze in de us is gekocht... Maar als iemand zo'n bewijs voor me zou willen inscannen en naar me toe zou willen mailen, zou ik dat niet a-relaxed vinden
Hey beun ff vraagie he...
in september komt een oom van me uit de usa hiernaar toe he... dus ik ga proberen via hem een d10 te halen gewoon ff lensje erbij en om ze nek ofzo... dan is het gewoon zijn toestel ofzo dan kunnen ze je ook niks doen denk ik ???
maarwat voor garanatie zit er bij ?? alleen voor de usa of wereld wide garanatie??
want anders hoef ik hem niet namenlijk dan maar een d30 of d60
in september komt een oom van me uit de usa hiernaar toe he... dus ik ga proberen via hem een d10 te halen gewoon ff lensje erbij en om ze nek ofzo... dan is het gewoon zijn toestel ofzo dan kunnen ze je ook niks doen denk ik ???
maarwat voor garanatie zit er bij ?? alleen voor de usa of wereld wide garanatie??
Canon EOS 80D En wat glaswerk
nou in europa geven ze een europees garanatie bewijs.. dus weeet niet wat ze in de usa geven
Camera's gekocht in USA hebben USA garantie en geen Europian garantie.Firecow schreef op 19 June 2003 @ 20:35:
Hey beun ff vraagie he...
Yep usa garantie helaas. Vandaar dat ik er eerst een week ik de usa mee heb gespeeld om te "checken". Ik weet niet hoe vaak je oom in NL komt?? Anders kan hij bij problemen misschien iets voor je betekenen. Daarnaast is de kwaliteit van deze camera dermate dat ik me geen zorgen maak
mja maar een productie foutje is zo gemaakt...
erg jammer dus
nah dan maar een dXX 
thx
ps hij komt eens in de zoveel jaar dus
s
erg jammer dus
thx
ps hij komt eens in de zoveel jaar dus