Ik probeer nu een irriterend (begin)fimpje uit een menu van een dvd te krijgen (past namelijk in zijn geheel op een dvd-r, en daarvoor heb ik nu het vts bestand geopend waarin de verwijzingen staan (volgens mij

).
Nu kijk ik bij Vts overview -> menu language edits -> language menu edit 1 (english) en probeer ik de entry's te previewen die ik weg wil (en die ook cellen hebben).
Nu krijg ik dus onderstaande foutmelding (een plaatje zegt meer als 1000 woorden en legt het wat beter uit) (sorry voor de layout

):
Klik maar op de url, ik weet niet of hij het doet, want de server doet het niet echt volgens mij
http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/ifoedit.JPG
Om deze melding weg te halen heb ik beide MPEG2DEC(2/3).DLL erin (in de map met ifoedit) gegooid en zelfs een hernoemd naar MPEG2DEC.DLL! Maar ik blijf deze gare fout krijgen

:(! Het is wel leuk om te gaan gokken en kijken of het menu wel werkt, tot het betreffende filmpje weg is, maar ik vind het fijner om het juiste filmpje in 1 keer te verwijderen

.
Ik hoop dat iemand er een oplossing voor heeft, want in titles werkt de preview wél (voorfilmpjes verwijdert en de kijkwijzer ook, nu alleen nog dat scherm van "van deze dvd... etc").
Ik heb gezocht, maar het ene gevonden topic leverde me niet veel op ("installeer powerdvd", staat er bij mij al op!).
offtopic:
Ik weet niet of de film wat is, maar om te experimenteren is het wel handig (vanwege die vele openingsfilmpjes enzo)

, verder kan ik met powerdvd ook wel gokken welke ik moet hebben maar als het te verwijderen filmpje in het midden zit, haal ik misschien de verkeerde weg en kan ik nog een poging wagen

.
Ik heb het filmpje nu wel kunnen verwijderen, omdat het achterin de .vob stond (en het werkt gewoon \0/), maar een werkende preview zou mij veel baat doen

[
Voor 33% gewijzigd door
Verwijderd op 27-12-2003 14:15
. Reden: GRR plaatje stuk :/ :( ]