Zodat elke keer als me computer opstart het programma automatisch wordt opgestart. Hoe kan ik dit doen? Ik probeer het nu met /i in dosbox maar dat werkt niet
[search=programma service]
[rml][ W2K] App als Service[/rml]
[rml][ Win2k] Start programma tijdens startup...[/rml]
XP -> een programma als service laten draaien
Prog als Service (NT)
[rml][ WIn2000] Programma als service draaien[/rml]
Programma als service
Win2K server : programma als service laten starten
Misschien dat daar iets bij zit?
[rml][ W2K] App als Service[/rml]
[rml][ Win2k] Start programma tijdens startup...[/rml]
XP -> een programma als service laten draaien
Prog als Service (NT)
[rml][ WIn2000] Programma als service draaien[/rml]
Programma als service
Win2K server : programma als service laten starten
Misschien dat daar iets bij zit?
Je kunt toch gewoon een linkje in de map opstarten zetten in het start menu
? Of denk ik nu te simpel
.
tvw
oVRoM in "Een programma als service instellen...."
En als dat in 4 minuten valt te vinden door iemand die er eigenlijk niet eens echt baat bij heeft, moet het verder toch wel op te lossen zijn met de search etc
En als het geen echte service moet zijn, kan je inderdaad een .reg invoeren op HKLM\software\microsoft\windows\run (uit mn hoofd, zie de WOS FAQ onder msconfig voor de precieze lokaties).
Zie bovenstaande plus nu je de term kent [google=sc.exe] en je bent er. Have fun
Zie dus ook Software Algemeen - Policy + dit
En als dat in 4 minuten valt te vinden door iemand die er eigenlijk niet eens echt baat bij heeft, moet het verder toch wel op te lossen zijn met de search etc
En als het geen echte service moet zijn, kan je inderdaad een .reg invoeren op HKLM\software\microsoft\windows\run (uit mn hoofd, zie de WOS FAQ onder msconfig voor de precieze lokaties).
Zie bovenstaande plus nu je de term kent [google=sc.exe] en je bent er. Have fun
Zie dus ook Software Algemeen - Policy + dit
[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 18-05-2003 14:32 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()