ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) - Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.532 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:21
Ik heb dus een Club3d binnen, de software MOD is wel goed gegaan, ik heb alleen enorm veel Checkers, ik krijg zaterdag nog een kans met een andere Club3d die besteld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

dirk38 schreef op 28 May 2003 @ 17:31:
heeft iemand hier de Sapphire kaart van Mycom al via de post binnen gehad ? en zoja was het de goede layout. en mocht het de verkeerde wezen zou het dan mogelijk zijn de kaart
in een van hun winkels te ruilen ?
de mijne kan ik vrijdag afhalen op het postkantoor. wat gebeurt er als je een rembours zending niet ophaald. krijg je dan nog een boete of zo.
Ik heb em enkele uren geleden besteld. Ik had ze van tevoren nog gemail en ze zeiden dat de kaart een rode layout heeft. Als ik em krijg (denk maandag) en het is niet de goeie dan stuur ik em terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 14:30:
[...]

Ik heb die kaart ook. Het is me alleen nog niet gelukt hem te flashen.
Heb je btw extra cooling op je vid kaart?
Mijn kaart heeft geen extra cooling, wel komt er veel koude lucht naar binnen door mijn 120 mm fans :)

Hoewel ik moet zeggen dat je met de core verhogen minder resultaat boekt dan met het verhogen van het geheugen. Door een hogere geheugenbus krijg je ook een hogere score in 3dmark3 en duz meer FPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
khad dus al een sapphire r9500 np 2e hands gekocht en succesvol gemod naar 9700 pro met klein beetje last van checkers en ik had hem lopen op 345/297 (gpu/mem)...
Ik dacht doe is gek en koop er nog 1 bij My com ( utrecht gevraagd naar juiste layout en zonder moeite hebben ze gezocht voor mij )
En ja hoor BAM raak 100% werkende radeon 9700 pro ;)
Een aanrader dus die sapphire voor €139,-
Deze loopt stabiel nu op 360/320 (gpu/mem)
Afbeeldingslocatie: http://www.killah.nl/owned.JPG

[ Voor 7% gewijzigd door KiLLaHc5 op 28-05-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiLLaHc5 schreef op 28 mei 2003 @ 19:31:
khad dus al een sapphire r9500 np 2e hands gekocht en succesvol gemod naar 9700 pro met klein beetje last van checkers en ik had hem lopen op 345/297 (gpu/mem)...
Ik dacht doe is gek en koop er nog 1 bij My com ( utrecht gevraagd naar juiste layout en zonder moeite hebben ze gezocht voor mij )
En ja hoor BAM raak 100% werkende radeon 9700 pro ;)
[afbeelding]
welke bios heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
geen 1 gewoon de standaard bios en eerlijk gezegd vind ik het nu wel goed....... raak hem het komende jaar niet meer aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus je hebt alleen softmod gedaan met die drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12
EXCalibur_EeK schreef op 28 mei 2003 @ 18:27:
[...]

Ik heb em enkele uren geleden besteld. Ik had ze van tevoren nog gemail en ze zeiden dat de kaart een rode layout heeft. Als ik em krijg (denk maandag) en het is niet de goeie dan stuur ik em terug.
moesten ze em er tussen uit zoeken, of zijn het allemaal rode kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 15:43:
[...]

Hmm........ 9700 pro bios geflashed ---> hogere core clock en mem clock ---> als je een demo draait staat de mem clock op 315 ---> hij trekt het niet en checkers

Als je de bios flasht en hij geeft nog steeds 9500 aan is dat echt niet raar.... dan is de flash gewoon gelukt hoor. Als je ECHT een 9700 wilt moet je gewoon Hardmodden omdat die herkenning van de videokaart in windows niet via de vga bios gaat maar op een andere manier.

Ik zou even via Rivatuner kijken hoe hoog alles staat, waarschijnlijk te hoog voor je 3d kaart.
is het niet mogelijk om de bios zo te editten dat het een echte 9700 pro wordt dan? bijvoorbeeld door de ID te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

dirk38 schreef op 28 May 2003 @ 19:51:
[...]

moesten ze em er tussen uit zoeken, of zijn het allemaal rode kaarten.
Volgens de medewerker zijn ze allemaal rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
je hebt dus 3 soorten
1 = sapphire zwart
2 = rood met 4 mem chips naast elkaar
3 = rood met 2 mem boven de koeler en 2 mem naast de koeler <--- deze moet je dus hebben dit is pcb 9700 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
Hier is nog een plaatje van 3dmark2001 ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.killah.nl/owned1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
anandus schreef op 27 May 2003 @ 17:56:
Hmmmz....
Had eerst softmod gedaan -> 9700
Toen lopen kloten (weetnietwat) -> 9500
Ik heb eerst geprobeerd bios te flashen -> gaf nog steeds 9500 aan (ook in GLinfo)
Daarna softmod -> nog steeds 9500
Daarna probeer ik de Reef-demo van Matrox te draaien, gaat prima en opeens BOEM, overal checkers, moest rebooten om ze weg te krijgen.. :/

Wat is er nu met mijn kaart? Issie 9500 of 9700? Of komen die checkers door warmte? Hij is niet ge'oced... :?
Okee, ik ben nu eindelijk thuis :)

Rivatuner gedownload.
hij zegt het volgende:
256bit-bus
Core@324Mhz
Mem@310,5
(4x1)

Dus het is een net-niet-9700? Waarom staat-ie op 4x en niet 8x? Software foutje, of heeft het iets te maken met het bios? Vreemd...

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EXCalibur_EeK schreef op 28 mei 2003 @ 18:27:
[...]

ik was net bij de mycom in amsterdam (kinkerstraat) en daar verkochten ze alleen nog maar de verkeerde versie, de zwarte met 4 pcb chips

zijden dat ze ook niet meer zouden binnekomen omdat ati natuurlijk ook niet gek is en zn kaart laat modden

dus hebt voor je 139 euro's alleen nog de r9500 niet modbare :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

KiLLaHc5 schreef op 28 mei 2003 @ 20:18:
je hebt dus 3 soorten
1 = sapphire zwart
2 = rood met 4 mem chips naast elkaar
3 = rood met 2 mem boven de koeler en 2 mem naast de koeler <--- deze moet je dus hebben dit is pcb 9700 pro
Heeft er iemand soms ook al een rode met 4 chips naast elkaar bij Mycom gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 20:56:
[...]

ik was net bij de mycom in amsterdam (kinkerstraat) en daar verkochten ze alleen nog maar de verkeerde versie, de zwarte met 4 pcb chips

zijden dat ze ook niet meer zouden binnekomen omdat ati natuurlijk ook niet gek is en zn kaart laat modden

dus hebt voor je 139 euro's alleen nog de r9500 niet modbare :p
kan je aan de doos zien welke kaart er in zit, dan hoef ik hem niet uit de verpakking te halen, kan ik hem misschien nog terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net met ati flash mijn radeon 9500 geflasht met de warp-bios,

maar hoe weet je eigenlijk of hij idd geflasht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kan overclocken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirk38 schreef op 28 May 2003 @ 22:28:
[...]

kan je aan de doos zien welke kaart er in zit, dan hoef ik hem niet uit de verpakking te halen, kan ik hem misschien nog terug sturen.
nope, doos is het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net windows opnieuw dr opnieuw op gegooid, en vreemd genoeg werkt de softmod (zowel met rivatuner als handmatig)

maar mn pc blijft keihard crashen als ik maar iets probeer te draaien, 3dmark, ati demos, games

heeft iemand enig idee hoe dit echt komt? ;(

ik word nu ook opeens heel fijn naar 640x480 @ 4 bits geschopt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiLLaHc5 schreef op Wednesday 28 May 2003 19:31

En ja hoor BAM raak 100% werkende radeon 9700 pro
Is dat op de site van mycom (link) de kaart van 139 euro met bestelnummer 38359???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat de clocksnelheden vn de 9800pro zijn>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op 28 May 2003 @ 20:32:
[...]
Okee, ik ben nu eindelijk thuis :)

Rivatuner gedownload.
hij zegt het volgende:
256bit-bus
Core@324Mhz
Mem@310,5
(4x1)

Dus het is een net-niet-9700? Waarom staat-ie op 4x en niet 8x? Software foutje, of heeft het iets te maken met het bios? Vreemd...
Sorry dat ik het zeg ..... maar als je niet goed weet waar je mee bezig bent, ga dan ook niet je bios flashen.

Eerste punt uit je verhaal:

"Ik heb eerst geprobeerd bios te flashen -> gaf nog steeds 9500 aan (ook in GLinfo)"

Het is geen magische oplossing dat bios flashen, je kaart heeft nu gewoon een 9700 bios maar dat betekent niet dat die als 9700 herkent wordt!!!
Een bios flash is dus GEEN vervanging voor het hardmodden van je kaart.

Tweede punt:
"Daarna probeer ik de Reef-demo van Matrox te draaien, gaat prima en opeens BOEM, overal checkers, moest rebooten om ze weg te krijgen.. "

Dit is toch logisch, je kaart draait nu op 9700 snelheden na het flashen en je geheugen op je vidkaart trekt die hoge snelheden niet --> terugklokken dus.

Derde punt:
"Rivatuner gedownload.
hij zegt het volgende:
256bit-bus
Core@324Mhz
Mem@310,5
(4x1)"

Je hebt waarschijnlijk de verkeerde drivers gedownload ---> Catalyst 3.2 naar 9800 mod met maar 4 pipelines ingeschakeld lijkt mij.

Verder kan het eventueel aan je geflashte bios liggen, welke heb je geflasht?

Edit:
anders voeg je me even toe bij MSN (tcd1984@hotmail.com), dan kan ik je wel even helpen met al je problemen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook net bij MyCom deze Radeon 9500 non-pro besteld. Is dit dan ook de rode die oc kan worden naar de 9700 of is dat de zwarte kaart waar van te voren voor gewaarschuwd is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
Niet bestellen dudes als je hem wilt moet je echt langs gaan en vragen naar de juiste layout maar wil je eigenwijs doen be my guest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 22:16
als ik het goed gelezen heb, komt het erop neer dat je niet weet welke kaart je krijgt als je via internet besteld. ze weten zelf ook niet welke kaart ze versturen, dus je moet geluk hebben en 9700pcb of genoegen nemen met een 9500pro...
als je wilt weten welke pcb je krijgt, moet je gewoon langs gaan... het is in principe allemaal een 9500 en de kleur/layout maakt niet uit voor een 9500. ze leveren gewoon het goede product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:31:
Ik heb dus ook net bij MyCom deze Radeon 9500 non-pro besteld. Is dit dan ook de rode die oc kan worden naar de 9700 of is dat de zwarte kaart waar van te voren voor gewaarschuwd is? :?
Ze hebben me bij Mycom (online) verzekerd dat ze allemaal de rode layout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
ja en dan krijg je een rode met toch die 4 chips op een rij waar je dus geen hol aan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gisteren m'n connect 3d 9500 128mb binnen gekregen heb nog wat dingen te doen maar zal morgen wel even in de pc zetten en misschien direct even flashen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
KiLLaHc5 schreef op 29 mei 2003 @ 15:07:
ja en dan krijg je een rode met toch die 4 chips op een rij waar je dus geen hol aan heb
heeft iemand dan al een rode kaart gekregen met 4 op een rij.
volgens mij bestaan die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
Ow en toch hadden ze die bij de mycom.
Maar goed nog ff patseren www.killah.nl/Benchmark.xls

[ Voor 48% gewijzigd door KiLLaHc5 op 29-05-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:29:
[...]

Sorry dat ik het zeg ..... maar als je niet goed weet waar je mee bezig bent, ga dan ook niet je bios flashen.
Bedankt, maar ik weet redelijk waar ik mee bezig ben ;)
Eerste punt uit je verhaal:

"Ik heb eerst geprobeerd bios te flashen -> gaf nog steeds 9500 aan (ook in GLinfo)"

Het is geen magische oplossing dat bios flashen, je kaart heeft nu gewoon een 9700 bios maar dat betekent niet dat die als 9700 herkent wordt!!!
Een bios flash is dus GEEN vervanging voor het hardmodden van je kaart.
Dat wist ik dus niet, ging er wel vanuit.. :)
Tweede punt:
"Daarna probeer ik de Reef-demo van Matrox te draaien, gaat prima en opeens BOEM, overal checkers, moest rebooten om ze weg te krijgen.. "

Dit is toch logisch, je kaart draait nu op 9700 snelheden na het flashen en je geheugen op je vidkaart trekt die hoge snelheden niet --> terugklokken dus.
Ja, zoveel had ik ook wel bedacht, maar omdat ik toch nog twijfels had over de geflashte bios, vroeg ik me af of het ergens anders aanlag, dan de hogere snelheden (en ik dacht dat ik met de 9700-gewoon had geflasht, niet met de pro-versie, welke het dus was, daar lag de fout, ik was even bang dat er iets anders aan de hand was.. :) )
Derde punt:
"Rivatuner gedownload.
hij zegt het volgende:
256bit-bus
Core@324Mhz
Mem@310,5
(4x1)"

Je hebt waarschijnlijk de verkeerde drivers gedownload ---> Catalyst 3.2 naar 9800 mod met maar 4 pipelines ingeschakeld lijkt mij.
Nee, ik heb de catalyst 3.4, en had hem (in het begin), dus gesoftmod naar de 9700...
Verder kan het eventueel aan je geflashte bios liggen, welke heb je geflasht?
De 97pmufun.bin (ja, beetje suf dat ik in het begin die p had niet had 'gezien', dat verklaarde uiteindelijk die checkers ;)
Edit:
anders voeg je me even toe bij MSN (tcd1984@hotmail.com), dan kan ik je wel even helpen met al je problemen
Bedankt voor het aanbod, ik kijk wel wat ik er precies mee doe.. :)

Maar die 4 ipv 8 pipelines kan ik even niet plaatsen.

Maar de biosflash zorgt er dus niet voor dat-ie ook herkend wordt als 9700, het is puur voor hogere kloksnelheden? :)

Anyway, bedankt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
Nou ik heb dus de verkeerde kaart van Mycom via de post gehad,
het is een zwarte met geheugen 4 op een rij.
maar ik heb er wel een 9500 pro van kunnen maken zonder scheckers
4007 punten in 3D mark 03, dus ik laat het maar zo. core 330 mem 304 met rivaTuner. })
en ik hoefde de bios niet te flashen.
edit: 3D mark 2001 12500 punten

[ Voor 80% gewijzigd door dirk38 op 30-05-2003 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
das denkik gewoon een goede want die chips zitten op de juiste plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
D'r wordt hier (gelukkig? :)) niet veel over MyCom Eindhoven gezegd... Aangezien die toko 't dichtste in de buurt ligt zou ik daar graag m'n kaartje gaan halen. Maar... voordat ik er 'n ochtendje aan besteedt: weet iemand of ze daar nog modbare 9500's hebben liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
Flipmo2K schreef op 29 mei 2003 @ 22:18:
D'r wordt hier (gelukkig? :)) niet veel over MyCom Eindhoven gezegd... Aangezien die toko 't dichtste in de buurt ligt zou ik daar graag m'n kaartje gaan halen. Maar... voordat ik er 'n ochtendje aan besteedt: weet iemand of ze daar nog modbare 9500's hebben liggen?
Wat dacht je van de telefoon die weet veel hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me uitleggen hoe ik de hack met ed cat 2.5 drivers installeer het wil maar niet lukken :(
de fillrate is de hele tijd 1100/1500 glinfo geeft ook 9500 aan

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net bij Mycom Eindhoven vandaan met een Rode Sapphire....

Ze hebben er nog een stuk of 12 of ze allemaal goed zijn weet ik niet.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djivo
  • Laatst online: 17-04-2023
Je moet echt gewoon in de winkel langsgaan en vragen naar de goeie rooie kaart.
Ik moet een dik uur in de trein zitten om in apeldoorn te komen omdat ze in arnhem op waren... Maar nu heb ik wel een goed gepatchte 9500 (9700PRO DUS ) :)
Gewoon in de winkel de doos losmaken en kijken wat erin zit....
Het zijn echt niet alleen maar rode kaarten, er zitten ook zwarte tussen. IK zou dus echt NIET via internet bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey laten we een oplossing gaan zoeken voor checkers :*) :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gemailed naar challenge computers met plaatje erbij en uitleg over de layout die ik eigenlijk wil nou maar hopen dat ze hem nog willen inruilen ik hoor het binnekort wel hou jullie op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 11:18:
Ik kom net bij Mycom Eindhoven vandaan met een Rode Sapphire....

Ze hebben er nog een stuk of 12 of ze allemaal goed zijn weet ik niet.
Ik heb m'n kaart ook bij de Mycom EIndhoven gehaald (maandje geleden ofzo), en het zijn de modbare kaarten. Hij draait perfect als 9700. Het enige probleem wat er met de kaarten is, is dat je het geheugen niet verder krijgt dan 297mhz, de core kan wel op 310 staan. Maar het geheugen is de bottleneck voor een 9700pro :O .

Een vriend van mij had een week ervoor precies dezelfde kaart daar gekocht, en die had hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb je denk infinion 3,3 erop want die kunnen echt max tot 303 sommige lager ;)

ik heb teruggemailed om een oude pcb met 2,8 ns geheugenchips dan kom lekker hoog naar aanleiding van zon post van iemand anders hier in de topic dus tnx voor dat nu maar hopen dat ze willen inruilen

(lijkt wel dubbele post |:( )

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
kheb dus ook infinion 3,3 en het draait lekker op 320 hoor ;) zometeen nog heatsinks erop en we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou net ff de patch er over gegooid maar ik krijg er een gratis schaakbord bij :(

Alhoewel de layout enz goed is!!!

Dus de kaarten bij Mycom in Eindhoven zijn niet allamaal patchable of ik heb iets fout gedaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djivo
  • Laatst online: 17-04-2023
Hmm ik vind het vaag hoor...volgens mij heb ik m'n kaart gepatcht, en glinfo geeft ook een 9700 aan, maar verder zie ik het nergens terug. In me configuratiescherm staat 9500 overal, en ook in de demo van CMR3 staat radeon 9500....terwijl op de 1e pagina staat dat in config scherm 9500/9700 zou moeten staan....

Is ie nou wel goed gepatcht of niet..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 13:26:
Nou net ff de patch er over gegooid maar ik krijg er een gratis schaakbord bij :(

Alhoewel de layout enz goed is!!!

Dus de kaarten bij Mycom in Eindhoven zijn niet allamaal patchable of ik heb iets fout gedaan!!
als je alle start posts had gelezen zou je weten dat er een 100% kans is op een goed werkende eerder een 50/50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net me radeon 9500 64mb gekregen en de soft mod is gelukt :D
is nu een 9500 pro :)
voor 89euro kaart 2600 3dmarks 2k3 niet slecht :)
dat op een athlon xp 1500 met 512 SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiLLaHc5 schreef op 30 May 2003 @ 13:47:
[...]

als je alle start posts had gelezen zou je weten dat er een 100% kans is op een goed werkende eerder een 50/50
Ik heb ook alles gelezen wilde mensen er alleen maar op wijzen dat niet alle kaarten bij Mycom werken.

PS

Ik heb ook eens ergens gelezen dat je van een 9500NP een pro kunt maken maar kan het niet meer terugvinden...............any ideas??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
gewoon de clock frequenties verhogen dan kom je bij de np als het goed is
als ik het goed heb ( kweet het niet zeker dus )
is het enige verschil tussen een r9500 np en pro dat de pro op 325/300 loopt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 13:53:
[...]

Ik heb ook alles gelezen wilde mensen er alleen maar op wijzen dat niet alle kaarten bij Mycom werken.

PS

Ik heb ook eens ergens gelezen dat je van een 9500NP een pro kunt maken maar kan het niet meer terugvinden...............any ideas??
om er een pro van te maken moet je de zwarte kaart hebben geheugen 4 op rij,
krijg je een 128bit 8x1. ipv 128 4x1 bij riva tuner, bij de rode kaart is het 256bit 8x1
maar de scheckers krijg je soms als je 8 piplines aanzet met de soft mod dus als je er een pro van maakt hou je evengoed scheckers.daarom hou ik m,n zwarte kaart maar die werkt primma als pro en als ik hem omruil voor een rode moet ik nog maar afwachten of hij werkt zonder scheckers. het blijft allemaal een groote gok. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
yup en zeker als 9500 pro en lekker geclocked kan je een dikke fps hebben dus houden die hap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ok, Mycom Alkmaar heeft ze ook niet meer :(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39

Pubbert

random gestoord

Ok ik heb vandaag (voor iemand anders) een Radeon 9500 128mb van Sapphire gehaald bij MyCom..

Scoort standaard best laag :o

CPU: AMD 1800+
512 DDR PC2100
KT3 Ultra
Radeon 9500 128MB 270/276

3dmark03: 2800
3dmark01: 9010

:(

best laag, en ik wilde hem ff naar een 9700 modden- -> schaakbord :(

er is dus amper iets te doen tegen het schaakbord effect??

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog geen solution gevonden, maar bij sommige mensen hielpen de dingen die ze in de openingspost genoemd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn systeem ->
Asus A7v8X
512 mb pc 2700 DDR
AthlonXP 1800@ 1,8ghz
Sapphire R9500 @ 9700

==================
3dmark01= 11000 punten (behoorlijk laag dus)
3dmark03= 4700 punten (redelijk hoog zelfs)

------------------------
Ik vind het zo raar dat ik best weinig punten heb in 3dmark01. Er is een keer geweest helemaal in het begin t,oen ik pas m'n kaart gekocht had, dat ik 14500 punten had. Maar daarna is het altijd blijven hangen rond de 11000 punten :S

Weet iemand waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 16:40:
Mijn systeem ->
Asus A7v8X
512 mb pc 2700 DDR
AthlonXP 1800@ 1,8ghz
Sapphire R9500 @ 9700

==================
3dmark01= 11000 punten (behoorlijk laag dus)
3dmark03= 4700 punten (redelijk hoog zelfs)

------------------------
Ik vind het zo raar dat ik best weinig punten heb in 3dmark01. Er is een keer geweest helemaal in het begin t,oen ik pas m'n kaart gekocht had, dat ik 14500 punten had. Maar daarna is het altijd blijven hangen rond de 11000 punten :S

Weet iemand waar het aan kan liggen?
probeer de latency van je geheugen eens te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 01:28
Gutteguttegut schreef op 30 May 2003 @ 14:56:
Ok, Mycom Alkmaar heeft ze ook niet meer :(
Maandag komen ze weer. Kheb er een gereserveerd, ze zeiden dat er weer zat kwamen. Ren er morgen gewoon heen, en laat er een apart leggen, kan je altijd nog besluiten om het niet te doen, als de pcb niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sidekick schreef op 30 May 2003 @ 18:47:
[...]

Maandag komen ze weer. Kheb er een gereserveerd, ze zeiden dat er weer zat kwamen. Ren er morgen gewoon heen, en laat er een apart leggen, kan je altijd nog besluiten om het niet te doen, als de pcb niet goed is.
Ik sprak met een verkoper en die zei dat hij nog 1 had......in zn eigen pc |:( en dat ze niet meer kwamen, de rode PCB's dan..wel de zwarte en die hebben we niet nodig natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
als het zwarte zijn met de goede chip layout maakt het dus niets uit he :)
i prefer black!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol das zeker laag :O
ik heb 3dmark 2k3 2600 en 2k1 9000
dat met:
Athlon xp 1500+
ECS K7VZA
512 SDRAM
Radeon 9500 64mb PRO(softmod werkte :D)

zo als ik jouw was windows opnieuw instaleren ofzo :/?
Dond3r schreef op 30 May 2003 @ 16:33:
Ok ik heb vandaag (voor iemand anders) een Radeon 9500 128mb van Sapphire gehaald bij MyCom..

Scoort standaard best laag :o

CPU: AMD 1800+
512 DDR PC2100
KT3 Ultra
Radeon 9500 128MB 270/276

3dmark03: 2800
3dmark01: 9010

:(

best laag, en ik wilde hem ff naar een 9700 modden- -> schaakbord :(

er is dus amper iets te doen tegen het schaakbord effect??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze wouden hem niet omruilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 16:56:
[...]

probeer de latency van je geheugen eens te veranderen
Hoe kun je dat doen....scheelt dat je veel in de scores? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Question!
als ik mijn bios ga flashen van 9500 naar 9700 draait ie dan ook auto een hogere clocksnelheid? of niet anders laat ik het namelijk op softwarehack

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 13:53:
heb net me radeon 9500 64mb gekregen en de soft mod is gelukt :D
is nu een 9500 pro :)
voor 89euro kaart 2600 3dmarks 2k3 niet slecht :)
dat op een athlon xp 1500 met 512 SDRAM
Amsterdamage waar heb je hem gekocht?
Ik zoek me rot naar deze ati kaart en voor die prijs kan ik het niet laten :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReseTTim schreef op 31 mei 2003 @ 01:35:
Question!
als ik mijn bios ga flashen van 9500 naar 9700 draait ie dan ook auto een hogere clocksnelheid? of niet anders laat ik het namelijk op softwarehack
Valt me van je tegen tim: dit is een utfs vraag! ;)
In de bios staan de kloksnelheden geprogrammeerd, alleen met een pro bios zal je dus hogere kloksnelheden als default hebben.

Alle biossen kan je zelf op de gewenste snelheid zetten en dan flashen, naar je kaart. Zelf heb ik m'n mem 20mhz verder over kunnen klokken door de hercules 9700 np bios te flashen ipv de originele connect3d 9500 np te houden. Deze bios zal wel iets minder strakke timings hebben, heb nog geen anderen geprobeerd.

Dit icm met een geleidende inkt hw mod, welkje een eitje is als je maar een beetje precies kan schilderen. :)

Ik moet nog steeds het klaarliggende wc-blok op me core en heatsinks op het geheugen maken om de definitieve snelheid van de ze kaart vast te stellen. Ik gok dat 420,345 er wel in zit, met vmod nog iets hoger, maar denk niet dat ik dat doe.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga zo een Club3D Radeon 9500 kopen, ik heb ff gekeken en de lay-out klopt (2 boven 2 ernaast). zal deze ook te softmodden zijn ? (voor de zekerheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 07:58:
ik ga zo een Club3D Radeon 9500 kopen, ik heb ff gekeken en de lay-out klopt (2 boven 2 ernaast). zal deze ook te softmodden zijn ? (voor de zekerheid)
Als het een non pro met 128 mb is wel ja, staat volgens mij toch echt wel in de eerste post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 07:58:
die is absoluut te softmodden, maar het resultaat kunnen we je niet vertellen.

misschien kan je even de voorgaande posts lezen, (4 delen!)
dan kan je je eigen conclusies trekken,
er is meer dan genoeg getest met de Club3d.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 01:44:
Dit icm met een geleidende inkt hw mod, welkje een eitje is als je maar een beetje precies kan schilderen. :)
+1 interessant

Heb je daar iets van een linkje van oid? Is het hetzelfde als die soldeermod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mod is gelukt alleen ik heb last van checkers :/
in demo van ati , en 3dmark 2k1 (2k3 niet getest) zie ik best wel checkers
echter in opengl (mohaa spearhead) zie ik niks

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op 31 mei 2003 @ 10:11:
[...]
+1 interessant

Heb je daar iets van een linkje van oid? Is het hetzelfde als die soldeermod?
Ja in principe hetzelfde, alleen gebruik je inkt ipv soldeer en heb je veel minder kans iets te mollen. De inkt is er gewoon voorzichtig weer af te krabben.

Ik heb dit plaatje van mijn kaart al eens een paar delen terug gepost:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/maurosnl/GOT/9500mod.jpg

Hier zie je hoe je die rand/'ring eraf kan halen en de hardware mod die ik heb uitgevoerd. Dat wazige/half doorzichtige is trouwens van die iets duurdere plakband, had geen normale meer.

//Grootste voordeel van de hwmod is dat je geen aangepaste drivers meer nodig hebt en je kaart gewoon hetzelfde is als een 9700.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het maar bescheten boel van mycom. heb nog gebeld --> en toch weet ik niet zeker of k een modbare versie krijg??? :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel raar opzich dat deze lukt, want bij de originele hardware mod wordt die resistor verplaatst van de 9500 positie naar de 9700 positie.

Met die mod die jij doet lijkt het alsof je alle 3 van die connectoren met elkaar verbindt.

Heb je misschien nog de originele link, want ik zou hem zelf ook wel willen proberen als die echt goed werkt. Met dat zilverspul is het echt een peuleschilletje lijkt mij. :)

edit:
heb hier een linkje gevonden waar die gast het uiteindelijk ook met conductive grease bewerkstelligt http://reviews.designtechnica.com/guide12_page5.html , ga het ook maar eens proberen denk ik :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is de hardware mod toch wel erg makkelijk of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje tussendoor. zelf ik heb ik een 9500 np 128mb (2 mnd ofzo), alleen naar 9700 heb ik veel checkers. dus geen zin meer uit te zoeken.

Als ik normaal 9500 zonder mod en o/c. werkt het prima. alleen soms heb ik artifect in quake3 + msn oproepen. hoort dat? is dat te fixen of moet het omgeruild worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de normale club3d 9700 is nu voor iets meer dan 200 euro al te koop. Vinden degenen die nog een modbare kaart willen kopen het niet waard om wat extra zekerheid te hebben. Ik bedoel, stel je krijgt checkers, dan is het verschil tussen een 9500 non-pro en een 9700 non-pro toch behoorlijk groot (8 pixel pipelines + 256bit geheugen). Volgens pricewatch is de club3d 9700 op dit moment zelfs goedkoper dan de club3d 9500 pro (als ze nog te krijgen zijn) en maar ietsje duurder dan de 9600 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

60 euro verschil......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Gisteren effe Saphire 9500 versie gehaald bij MyCom zonder bedoeling om te gaan modden en ik krijg zwarte PCB versie en dat ding werkte niet en toen terug gaven ze rode pcb.

Ik heb nog niks geprobeerd en heeft iemand nog interesse om het over te nemen?
Aangezien dat ding niet meer wordt verkocht bij MyCom. Ik heb tevens 9700 PRO ook gehaald.

mail effe Omg Rotterdam donnykim@hotmail.com

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:43
Ik baal ervan. Zo'n Sapphire kaart gehaald bij MyCom, dus eentje met boven en rechts 2 geheugenblokjes... Catalyst 3.4 en gemodde sys-file gedownload. Als ik dan op de snelle manier uit de openingspost de nieuwe drivers installeer, krijg ik checkers, zelfs gewoon in Windows!!! Heb ik nu gewoon pech met m'n kaartje???
edit:

Heb het ook met SoftR9700 geprobeerd en het werkt niet :( :( :(

[ Voor 29% gewijzigd door LaborGardens op 31-05-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphh
  • Laatst online: 24-04 09:27
Zo, ik ben dit weekend in Alkmaar, Arnhem en Den Bosch bij de MyCom geweest en ze hadden allemaal de rode 9500 niet meer (ik was heel toevallig toch al in deze drie steden...). A'dam Ceintuurbaan gebeld, had hem ook niet meer. Toen naar Hoofddorp gebeld, daar hadden ze hem nog wel. Ze hebben hem voor mij apart gelegd. Ik kon zelfs nog een kwartier na sluitingstijd bij ze terecht omdat ik het net niet haalde voor 17:00 (ik had nog even gebeld vanuit de auto). Dus het zijn sowieso al helden. Uiteraard wisten ze bij elk filiaal direct waar het over ging en ze waren nergens te beroerd om in het magazijn te zoeken. Ik ben maandag pas weer thuis bij m'n pc'tje dus dan zal ik resultaten hier posten. Maar de moraal van het verhaal is dus: probeer het eens in Hoofddorp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook kijken naar zwarte pcb's, als die een L-vormige ram configuratie hebben zijn ze ook te modden, als ze dus geen rode pcb's hebben moet je nog ff doorvragen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 23:40:
Je kunt ook kijken naar zwarte pcb's, als die een L-vormige ram configuratie hebben zijn ze ook te modden, als ze dus geen rode pcb's hebben moet je nog ff doorvragen.
Ik vraag me dus af of dit waar is, m.a.w. is er al iemand die een zwarte pcb heeft met de juiste chip opstellling die hm succesvol heeft gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

[quote]Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 01:45:
S I M P O L betekent dus gewoon dat je een 9700 pcb heb ;) dat wist me vriendin nog wel :P dies a computoriaal of hoe je dat ook zegt :P
quote]

digibeet, zoiets als analfabeet alleen dan met computers ipv text

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphh
  • Laatst online: 24-04 09:27
Ja het zal allemaal wel, maar wat staat er nou leuker in je computer? De rode vind ik. Zwart wordt ook zo snel stoffig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een linkje voor mensen die hun twijfels hebben over het zwarte pcb :)

http://reviews.designtechnica.com/print_guide13.html

Quote uit artikel:
The PCB does not have to be red. There are black PCB's out there that are identical to this layout that will accept the mod.

Als je modebewust bent is het zwart natuurlijk geen optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel Mtexels bij de multitexture fill test in 3dmark2001 zou een 9500 nonpro 64mb moeten halen ? Ik haal nu 2168 Mtexels. Ik las in dat artikel waar hierboven naar wordt gelinkt (designtechnica), namelijk dat een niet gelukte mod maar de helft van deze score zou moeten halen :?

Wat zouden de fill scores moeten zijn ??

btw. wel overclocked naar 64mb pro dmv file hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik heb mijn Sapphire Radeon 128MB Non pro besteld bij Mycom (online) en krijg em als het goed is maandag.

Is er een mogelijkheid om aan de buitenkant van de doos te zien of het de juiste kaart is?
Misschien witte sticker met een bepaalde (streepjes)code?

Ik wil wel eens weten wat de andere Sapphire kaart-bezitters daar voor code/nummer hebben staan zodat ik de doos niet hoef open te maken en indien het de verkeerde is direct terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
even een vraagje voor diegene die een sappere Radeon 9500 bij Mycom hebben gekocht.
zat er bij jullie een cd bij met het tweak utility programma redline, volgens de doos zou het er bij moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
Ik ben net weer bezig geweest met het softmodden van mijn sapphire radeon 9500, maar het werkt echt niet. Als ik met SoftR9x00 mod naar een 9700 krijg ik in games, 3DMark en zelfs in windows checkers en als ik mod naar een 9800 dan krijg ik alleen in games en 3DMark checkers.
Ik vind dit dus echt zwaar klote :( is er misschien iemand die hetzelfde heeft en een andere oplossing weet? Zou het bijvoorbeeld helpen om er een 9700 bios in te flashen (en zo ja, hoe doe ik dat dan??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:26

Plux

Team KVM

LaborGardens schreef op 01 juni 2003 @ 14:08:
Ik ben net weer bezig geweest met het softmodden van mijn sapphire radeon 9500, maar het werkt echt niet. Als ik met SoftR9x00 mod naar een 9700 krijg ik in games, 3DMark en zelfs in windows checkers en als ik mod naar een 9800 dan krijg ik alleen in games en 3DMark checkers.
Ik vind dit dus echt zwaar klote :( is er misschien iemand die hetzelfde heeft en een andere oplossing weet? Zou het bijvoorbeeld helpen om er een 9700 bios in te flashen (en zo ja, hoe doe ik dat dan??)
Ik heb t ook (zelfs in Windows), nog geen oplossing helaas..

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
Plux schreef op 01 juni 2003 @ 15:48:
[...]

Ik heb t ook (zelfs in Windows), nog geen oplossing helaas..
Zou het soms aan de kaartjes liggen die ze bij MyCom verkopen??? Jij hebt 'm toch ook daar vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:26

Plux

Team KVM

LaborGardens schreef op 01 June 2003 @ 16:11:
[...]

Zou het soms aan de kaartjes liggen die ze bij MyCom verkopen??? Jij hebt 'm toch ook daar vandaan?
Lijkt me niet zozeer. Wij hebben gewoon pech met mindere samples, denk ik.. Ach 139 euro was sowieso een mooie aanbieding.. :)

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
Plux schreef op 01 June 2003 @ 16:22:
[...]
Lijkt me niet zozeer. Wij hebben gewoon pech met mindere samples, denk ik.. Ach 139 euro was sowieso een mooie aanbieding.. :)
Het was idd een mooie aanbieding, alleen het blijft jammer dat het niet werkt... misschien komt er nog wel eens een oplossing!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 14:00:
[...]

Ik vind het wel raar opzich dat deze lukt, want bij de originele hardware mod wordt die resistor verplaatst van de 9500 positie naar de 9700 positie.

Met die mod die jij doet lijkt het alsof je alle 3 van die connectoren met elkaar verbindt.

en nog meer.....
Stroom neemt de weg van de minste weerstand en aangezien die weerstand meer weerstand heeft dan die lak....
Mod werkt trouwens perfect, is m'n eigen kaart/mod die je hierboven ziet.

Maar nogmaals: de hardwaremod alleen toepassen als je softwarematig checker vrij bent. De Hw mod heeft geen effect op checkers, is alleen makkelijk dat je kaart als 9700 wordt herkent en dat je er een beter oc-baar bios in kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net nog een leuk linkje gevonden voor geinteresseerden toen ik bij Rage3D zat rond te surfen.... :)
http://www.rage3d.com/board/showthread.php?threadid=33677900

Het schijnt dus mogelijk te zijn je 9700 met een 9800 bios te flashen en zo hogere 3dmarks te halen, deze flash is niet bij iedereen gelukt dus als je hem probeert moet je wel zorgen dat je een pci kaartje bij de hand hebt })

En natuurlijk eerst ff met Radedit die 9800 bios aanpassen zodat die geheugen en core clock iets conservatiever zijn ingesteld >:)

Edit: Heb hem net zelf geflashed met radeon 9800 biosje, 8) alles loopt goed, geen artifacts. Zal zometeen ff 3dmarken en een paar spelletjes ermee testen. Ik heb trouwens een club3d9500 non pro.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de gecrackte drivers gedownload van de pagina in de starterspost alleen :( ik krijg allemaal gare blokken te zien??

Ik heb een CLUB3D ATI Radeon 9500 PCB... dus de kaart die dat kon? Zal dit nu een driver probleem zijn of heb ik pech :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 02:13:
Ik heb net de gecrackte drivers gedownload van de pagina in de starterspost alleen :( ik krijg allemaal gare blokken te zien??

Ik heb een CLUB3D ATI Radeon 9500 PCB... dus de kaart die dat kon? Zal dit nu een driver probleem zijn of heb ik pech :(
ik denk dat het checkers zijn en er is niks aan te doen (check de 1e post maar eens). Ik heb het zelf ook dus we hebben allebei pech :r

welcome by GoT ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 02:13:

Je hebt idd gewoon pech, net zoals een hoop anderen in dit 5e rebuild-deel... waaronder ook ikzelf :(
Het vreemde bij mij vind ik alleen dat ik bij de 9700 mod altijd checkers heb en dat ik bij de 9800 mod alleen in games en 3DMark die klotedingen heb... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-08 15:49
Heeft iemand toevallig nog het originele club-3d 9500 np 128 bios.
Kan een np kaartje voor 50 euro overkopen, zit alleen geen bios in. (verkeerd geflashed)
Ding pakt ook geen 9700np bios, schijnt gelocked te staan, kan je die dan unlocken?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.