heb net mijn winXP half om zeep geholpen met een mix van orginele, gehackte en omega drivers... start op en scherm blijft zwart, ook in safe mode.
die omega drivers weigeren goed te installen,
knallen er altijd uit aan het eind van de install uit met de melding : "instalation could not be completed beacause something went wrong(heerlijke melding, niet?)
krijg de orginele drivers met de hacked atimagsys ook nu niet meer instaled...
krijg ook vaak de melding dattie de atimagsys niet kan vinden en blijkt datie die probeert te zoeken in de map waar ik ooit de orginele drivers had uitgepakt.. terwijl ik toch duidelijk met de hand de inf file van de omega drivers aangeef die notabene op een hele andere partitie staan.. grmbll
ook gaatie voor elke 'head' 2 maal de drivers kopieeren, dus 4 maal in totaal, en zet dan de 'secondary' adapter op de eerste plaats en de normale op de 2e waardoor xp weer volhoud dat de devices niet werken met als gevolg dat er om de 5 seconden een melding komt dat er nieuwe hardware is gedetecteerd...
het is dat mijn haar grens al aan het optrekken is anders had ik zeker zelf al de helft uitgetrokken
is er een manier om winXP te dwingen om ook daadwerkelijk de drivers te kopieeren die je met de hand aanwijst (via 'have disk')????
maw, dat als je de inf file selecteerd in E:\Radeon Omega Drivers v2.4.60\2KXP_INF\C2_RAD_OMEGA.inf dattie dan ook de driver files uit die map naar system32 kopieert en dattie dus niet weer naar een map op c: gaat zoeken???
en wat is trouwens het verschil tussen:
"C2_RAD_OMEGA.inf" en "CX_RAD_OMEGA.inf"
een positief ding na al deze misere,
heb ergens een doom config file gevonden waardoor alles er weer uit ziet hoe het hoort
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who