[PC] GTA: Vice City - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.652 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Zo heb story line in 5 uur en 11 min uitgespeeld :D
Moet nog sneller kunnen :)

Ook al blijf ik door spelen, vind hem op PS2 beter :P
Kan je tenminste normaal heli vliegen en stunten op de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:11
ik kan niet eens een normale Heli vinden op het tweede eiland :+
Op het vliegveld staat er geen als ik het goed heb :?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/vicecity10.jpg
ff saven :D

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

BUG!!!!!!!!!1111 :D

Afbeeldingslocatie: http://quickzone.cx/files/vice03s.jpg

Ik wou op die trap omhoog rijden (aan de linkerkant, naast de brug), om terug te gaan naar m'n condo... maar ik ging iets te hard, en klapte weer onder de brug met m'n hoofd tegen de brug aan, waarna m'n motor doorgleed, maar ik in de brug bleef hangen..

clipping error!!!!11 :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL .. ik krijg het ook altijd voor elkaar hé .. de meest verneukte acties.
Ik parkeer 1 heli een beetje lomp en ik kan er gelijk 2 niet meer gebruiken :X :X :+

Doh: Hoe krijg ik het ook voor elkaar
Langer stuk: Vluchtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:09
Initial G schreef op 14 mei 2003 @ 22:27:
[...]

had ik ook met GTA3, bij mij kwam het door AGP4X

terug op AGP2X en alles was weer OK. Maakt toch geen bal uit qua performance! :)
Ok, het werkt! Blijkt dat niet alleen de auto's, maar eigenlijk alles verkleurd was. Dank je!

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Die onderste is zeker niet klaar met uppen? Krijg 'de bestandsindeling is ongeldig'.

Btw, op het 2de eiland kan je bij het politiebureau een heli vinden. (voor degene die het net opmerkte :Y))

lol @ heli filmpje btw.. op het laatst waren ze beide stuk :+

[ Voor 18% gewijzigd door Dennahz op 14-05-2003 23:00 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu staat ie er wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 14 mei 2003 @ 09:54:
Ik weet niet of jullie het al weten, maar in de linkertoren van de legerbasis ligt een über-vet machine geweer, krijg hem alleen niet te pakken, staan allemaal soldaten daarzo..

ff ergens handgranaten zien te krijgen, maar waar!?
Je kan die basis veilig binnenlopen in het politie uniform. Verder kan je die machine gun kopen bij Phil nadat je zijn missies hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 22:56:
LOL .. ik krijg het ook altijd voor elkaar hé .. de meest verneukte acties.
Ik parkeer 1 heli een beetje lomp en ik kan er gelijk 2 niet meer gebruiken :X :X :+

Doh: Hoe krijg ik het ook voor elkaar
Langer stuk: Vluchtje
uhm ja.... uit het filmpje concludeer ik dat je gezakt bent voor je helicopterbrevet...
wat een stijve vliegstijl zeg.. (geef je pc maar weer de schuld :P ). high speed chase, vlak boven de grond, tussen al het verkeer erzo, en dan auto's van de weg drukken, das pas fun :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:46
wat moet je nou precies doen om een heli te krijgen? die rc-heli missie uitspelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik wil een huis gaan kopen, maar welke heeft nu:
een grote garage
een helikopterdek (heb nog geen helikopter.. (hoe kom ik daar aan?))
moet onder de 80000 zijn
moet redelijk wat op brengen
moet makkelijk te berijken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdiezrequejo schreef op 14 mei 2003 @ 22:38:
ik kan niet eens een normale Heli vinden op het tweede eiland :+
Op het vliegveld staat er geen als ik het goed heb :?
Er staat eentje op het politie bureau, bij de hyman condo, een bij dat kantoor gebouw waar je met je motor de lift in moet voor een missie en 1 op het VCN gebouw.

Op het eerste eiland staat trouwen een helicopter op het gebouw ten zuiden van de pay n spray bij je hotel. De sea sparrow (water helicopter) krijg je bij Vercetti mansion als je 80 packages hebt.
bram1234 schreef op 14 mei 2003 @ 23:22:
Ik wil een huis gaan kopen, maar welke heeft nu:
een grote garage
een helikopterdek (heb nog geen helikopter.. (hoe kom ik daar aan?))
moet onder de 80000 zijn
moet redelijk wat op brengen
moet makkelijk te berijken zijn
Hyman Condo, 14.000.

En huizen brengen niets op

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Nu online
Hyman Condo, 14.000.

En huizen brengen niets op
Huizen brengen nix op? oh, aleen maar dingen als de film studio? krijg je dan een bepaald bedrag per ... of zo? want op die kaart staat bij sommige dingen income: $....
En wat is dan het voordeel van een huis boven zo'n winkel en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1234 schreef op 14 mei 2003 @ 23:32:
[...]

Huizen brengen nix op? oh, aleen maar dingen als de film studio? krijg je dan een bepaald bedrag per ... of zo? want op die kaart staat bij sommige dingen income: $....
En wat is dan het voordeel van een huis boven zo'n winkel en zo?
Huizen kan je saven, auto's in de garage stoppen (mits er een garage bij zit) en een helicopter (mits er een helipad bij zit).

En wat betreft het geld, het is al meerdere keren gezegd, dus ik herhaal ik het nu voor de laatste keer. Alle missies van zo'n asset doen, dan zie je bij het gebouw zo'n dollarteken staan, loop er doorheen voor je cash (duurt 1 dag in het spel om compleet vol te raken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
voor 6 sterren was het neerschieten van politie helicopters met je bazooka altijd een probaat middel
ik heb die bazooka al eens gevonden maar ik ben 'm nu weer kwijt
ik heb wel een krotje gekocht voor $1000 vlak bij het politieburo zodat ik die helicopter lekker in de buurt heb
er staat ook zo'n flat naast met een gat erin waar je doorheen kunt vliegen
best geinig, krijg je geen bonus voor trouwens

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Nu online
Bij welk politiebureau staat die helikopter? of moet je eerst een x aantal missies hebben gedaan voordat die er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertJ schreef op 14 May 2003 @ 20:24:
what the fuck, net dat progje in DOS geprobeerd, en het werkt voor geen meter...

Hij zegt steeds:

Could not open file 'FEVER.mp3' for writing
ff 2e parameter instellen op een mapje in je harde schijf, dat je niet kan schrijven naar je CD lijkt met nogal logisch |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Whoei ik had toen ik net begon met GTA:VC een hele coole actie gemaakt bij een bepaalde jump. Gister kwam ik erachter hoe je precies die stunt moet maken. Hier filmpje:
http://home.planet.nl/~pierr023/gta-stunt.avi 1.97mb XViD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Novah schreef op 14 mei 2003 @ 23:51:
Whoei ik had toen ik net begon met GTA:VC een hele coole actie gemaakt bij een bepaalde jump. Gister kwam ik erachter hoe je precies die stunt moet maken. Hier filmpje:
Hoezo geluk

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik echt cool vind van Vice City zijn de radiostations..neem bv "wildstyle" ik schrok me rot toen ik Africa Bambaata hoorde met "perfect beat" daar heb ik ind e jaren 80 nog op gedanst (breakdance)
en de stem van Mr Magic een van de pioneers van hip hop.
ik voelde me weer jong worden bij het horen van al die old school hip hop.
terwijl ik al zo een oude man ben die nog steeds spelletjes speel :*)
_/-\o_ aan degende die de tracks hebben bedacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
Wat wasook alweer die site waar die maps van gta vice city te vinden waren met alle pickups?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Iemand enig id waar je boten kan bewaren? Auto's en brommers gaan in de garage, heli op zijn pad. Maar waar die boten? Die pliesieboten zijn nl heerlijk snel en niet moeilijk te veroveren.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Novah schreef op 14 May 2003 @ 23:51:
Heel mooi gedaan... Ik had laatst door wat krom tegen zo'n gebogen oprijlaan van een parkeergarage op te rijden en eraf te springen een hele mooie horizontale 360 gemaakt met mn motor, schuin over de weg vliegend... :) Khad alleen geen fraps draaien toen, beetje jammer.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 20:06
Voor die import/export lijst moest ik een golf karretje hebben. Dus ik naar de golfbaan en WTF, 3 dagen rond gelopen en niet 1 karretje te zien!!
In het begin reden er wel 10 rond op die golfbaan! Wat een goedkope manier om een spel moeilijk te maken zeg...
Iig er staat er ook 1 verstopt in een bosje bij de vuurtoren zag ik in een guide, dus heb ik die maar gehaald.

Maar ik blijf het een erg goedkope manier vinden om een spel moeilijk te maken. Zorg dat de speler een golf karretje moet hebben en wij programmeren het lekker zo dat ze ineens verdwenen zijn... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

Oh mij god ik ben verslaafd :/

Net Vernandez @ Emotion FM: "Her a little song for you lovebirds, Cutting Crew - "I just Died In You Arms Tonight"... hey must have been something I said eh?" _O_

meesterlijk meesterlijk...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik had daar geen moeite mee hoor.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
euh ja misschien is daar wel een reden voor? Ik weet niet wat je in die vorige missies moet hebben doen maar las je bijv de baas van die golfclub hebt moeten vermoorden.. ja gek dat daar dan niks te doen valt?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI! Daarnet na 3x die kut-bevrijd-lance-missie eindelijk gehaald :D. Eerste keer ging ik gewoon te voet richting het ziekenhuis, er komt een porsche op me af, snel op zijgesprongen. Phew! Dat was close... Mission failed, is die dombo van een lance geschept. 2e keer ging ik in dat auto'tje maar die porsches ragten me en ik ontplofte, 3e keer... hey?! is dat een thrashmaster? :D Right on! Makkelijk gehaald toen die porsches duwde zo hard tegen me aan dat ze zelf allemaal ontploften maar ik bleef rustig doortuffen in mijn thrashmaster. Toen heb ik mijzelf maar getrakteerd op... de Hyman Condo :) Jezus wat is dat ding chille. Eindelijk een garage!! Ik heb al ff snel een gele pcj, chopper en crosser in de 1e garage gezet, en ik heb er nog 2 over!! :D En ook nog ff die helicopter uitgeprobeerd, woei wat is dat ding stoer, alleen ik chrashte nogal snel :P Maarja ik ga morgen maar door met spelen, moet nu nog ff PTA Bio en Duits SO leren :S... Jah, een Vice City verslaafde heeft het zwaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vatt schreef op 15 May 2003 @ 00:50:
Voor die import/export lijst moest ik een golf karretje hebben. Dus ik naar de golfbaan en WTF, 3 dagen rond gelopen en niet 1 karretje te zien!!
In het begin reden er wel 10 rond op die golfbaan! Wat een goedkope manier om een spel moeilijk te maken zeg...
Iig er staat er ook 1 verstopt in een bosje bij de vuurtoren zag ik in een guide, dus heb ik die maar gehaald.

Maar ik blijf het een erg goedkope manier vinden om een spel moeilijk te maken. Zorg dat de speler een golf karretje moet hebben en wij programmeren het lekker zo dat ze ineens verdwenen zijn... :r
Ik had zo'n golf car meteen, ze rijden er alleen maar overdag rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de storyline nu helemaal uitgespeeld (die laatste was wel lastig). Ben nu nog met de missies van de malibu en phil bezig.

Heeft iemand nog tips voor de missie "The Driver" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Hmm, wat moet je precies doen dan in The Driver?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net bezig geweest met de missie waar je lance moest redden van de vuilinisbelt.

Mooi met de helicopter vliegen!

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/vc_1s.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMDFreak schreef op 15 mei 2003 @ 01:09:
Hmm, wat moet je precies doen dan in The Driver?
Racen met een sentinel tegen iemand met een sabre turbo :( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
bram1234 schreef op 14 mei 2003 @ 23:48:
Bij welk politiebureau staat die helikopter? of moet je eerst een x aantal missies hebben gedaan voordat die er is
ehm, zo'n groot wit geval op het derde eiland
misschien iemand met een kaart die het weet en kan aangeven
er staan ook nog een paar andere, maar ik weet niet of je die vanaf de grond kunt bereiken, vanuit de lucht dus wel
nu nog een huis met heli pad vinden

en die gast op de vuilnisbelt redden met de heli heb ik ook geprobeerd
ik faalde enigszins maar ik zal het nog eens proberen
verder heb ik geprobeerd een helicopter op een varende boot te parkeren, wat lukte maar ik stapte uit recht het water in, blub :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
wat een vet spel!, waar is eigenlijk de legerbasis?, of moet je dan een missie doen..
en weten jullie ook wat ik moet doen bij een missie van die motorijders dat je op een motor moet rijden en een hoop chaos moet veroorzaken? ik snap dr niks van ik krijg die balk van choas (ofzo) maar niet vol :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
jeej! alle unique jumps gedaan :P
moest er 22 opnieuw doen omdat ik heel dom niet had gesaved... moest ik 6 uur inhalen ofzo :P
alle printworks missies, alle malibu missies, en een hele zoot jumps dus

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

Ik heb net alle 100 hidden packages bij elkaar gezocht zonder ook maar een missie te doen. De eilanden zijn nog afgesloten en ik heb geen cheats gebruikt.
Ik zal morgen even de savegame uppen als iemand hem wil hebben.

Nu maar even naar bedje toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@El_Hefe --> Choas vol krijgen houdt in Mensen killen en auto's ontploffen enz. vanaf je chopper.

Tis wel stom.. als je de Esperanto niet nodig hebt is tie over maar als je hem moet zoeken voor je lijstje is tie nergens te bekennen. Als je hem eenmaal hebt maak je een bocht en lig je op z'n kop :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Remi schreef op 15 May 2003 @ 02:11:
Ik heb net alle 100 hidden packages bij elkaar gezocht zonder ook maar een missie te doen. De eilanden zijn nog afgesloten en ik heb geen cheats gebruikt.

dude hoe wil je dat doen?
een heleboel van die hidden packages zitten op een eiland dat nog afgesloten is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Hefe schreef op 15 May 2003 @ 01:56:
wat een vet spel!, waar is eigenlijk de legerbasis?, of moet je dan een missie doen..
en weten jullie ook wat ik moet doen bij een missie van die motorijders dat je op een motor moet rijden en een hoop chaos moet veroorzaken? ik snap dr niks van ik krijg die balk van choas (ofzo) maar niet vol :?
Basis zit tegenover het vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 01:20:
[...]

ik snap niet waarom iedereen zoveel moeite heeft met deze missie ik heb hem de 2de keer gewonnen :D gwoon de sabre van de weg af drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

dinges schreef op 15 mei 2003 @ 02:13:
[...]

dude hoe wil je dat doen?
een heleboel van die hidden packages zitten op een eiland dat nog afgesloten is ;)
Mja d'r is een stomme manier waardoor je naar het volgende eiland kan en dan heb je toegang tot alle helicopters. In principe weet ik niet eens of het een bug is of iets waar de makers geen rekening mee hebben gehouden maar je bent dus in staat om alle packages te vinden voordat je ook maar 1 missie hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 01:01:
[...]

Ik had zo'n golf car meteen, ze rijden er alleen maar overdag rond.
welke idiot rijd er dan ook rond in een golf car in de nacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 02:15:
[...]

ik snap niet waarom iedereen zoveel moeite heeft met deze missie ik heb hem de 2de keer gewonnen :D gwoon de sabre van de weg af drukken :)
Mja dat zou je zeggen, ik heb alleen een paar keer gehad dat ik op kop lag en dat er net iets mis ging waardoor ik verloor. (slippen en checkpoint missen, geramd worden door sabre en in de muur parkeren, geramd worden door 2 policecars, te hard door de bocht gaan en de auto op z'n kop zetten. En ga zo maar door, op die manier kan het lang duren voordat je het haalt. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Remi op 15-05-2003 08:42 . Reden: zie beneden :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm ik heb heel de story line gedaan maar ik verw8te dat sonny wel in de game zou voor komen ik las zoiets dat hij ook kwam op het eind via een telefoontje maar ik heb alle missies al gedaan story line / phil etc taxi cab drukkerij kortom alles maar rij nu beetje suf rond .
weet iemand of er nog wat gebeurt wat heb al tijdje gereden en nog steeds niets

kreeg btw wel een telefoontje van ken roosevelt dat ie was bedrijgt door sonny alleen ik zelf heb nog niks gehoord of gezien begint nu wel saai te worden

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 02:26:
hmmmm ik heb heel de story line gedaan maar ik verw8te dat sonny wel in de game zou voor komen ik las zoiets dat hij ook kwam op het eind via een telefoontje maar ik heb alle missies al gedaan story line / phil etc taxi cab drukkerij kortom alles maar rij nu beetje suf rond .
weet iemand of er nog wat gebeurt wat heb al tijdje gereden en nog steeds niets

kreeg btw wel een telefoontje van ken roosevelt dat ie was bedrijgt door sonny alleen ik zelf heb nog niks gehoord of gezien begint nu wel saai te worden
dan moet je naar hem toe ;)

edit:
ik deed dom

[ Voor 6% gewijzigd door dinges op 15-05-2003 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar hem toe ? zeker joke of zit ie ergens in vc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 01:20:
[...]

ehm.. die sabre turbo mag dan wel sneller optrekken, die sentinel is sneller hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 02:57:
naar hem toe ? zeker joke of zit ie ergens in vc :?
naar die roosevelt... tenminste... als dat die drukker is?
volgens mij moest je naar die drukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinges schreef op 15 mei 2003 @ 03:02:
[...]

naar die roosevelt... tenminste... als dat die drukker is?
volgens mij moest je naar die drukker
Yup Missie bij Printworks

3x een crossmotor achterna, de berijders eraf schieten.

daarna komt Sonny zelf naar VC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een keer terug gegaan naar Ammunition in downtown?

als je op de shooting range een score van 30 of meer haald, krijg je fast reload ;)

gewoon de zaak binnen lopen en door de achterdeur naar de shooting range gaan (als je de missie van Phil al gedaan hebt (die van de malibu club) dan weet je wat ik bedoel ;)

edit: ik zit nu op 70% van de 100% complete :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 03:06:
iemand nog een keer terug gegaan naar Ammunition in downtown?

als je op de shooting range een score van 30 of meer haald, krijg je fast reload ;)

gewoon de zaak binnen lopen en door de achterdeur naar de shooting range gaan (als je de missie van Phil al gedaan hebt (die van de malibu club) dan weet je wat ik bedoel ;)

edit: ik zit nu op 70% van de 100% complete :)
hmmm..... morgen maar eens doen dan :P
kep net alle robberies gedaan, zit nu op 76%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit pas op 46 procent maar heb wel alle missies gedaan ook van die drukkerij snap r geen hol meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 03:28:
ik zit pas op 46 procent maar heb wel alle missies gedaan ook van die drukkerij snap r geen hol meer van :)
robberies
rampages
unique jumps
side missions

etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha naja dan maar w8ten tot ik telefoontje krijg en anders tjah weeti k het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het echt niet meer weet:

http://www.oddweb.net/gta4/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je die races (bij de auto showroom) moet doen? moet je dan op een bepaalde tijd daar zijn?

ik kan ze namelijk niet activeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
Die skin je die van de Vice City site kan downloaden is trouwens ook wel geinig, beetje gay, maar toch :P

Afbeeldingslocatie: http://stfu.nu/mindless/VC/Skin1.jpg Afbeeldingslocatie: http://stfu.nu/mindless/VC/Skin2.jpg

Download Skin

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 03:59:
weet iemand hoe je die races (bij de auto showroom) moet doen? moet je dan op een bepaalde tijd daar zijn?

ik kan ze namelijk niet activeren.....
In dat cirkeltje gaan staan, 1 van die 6 races selecteren met je pijltjestoetsen (of waarever jij mee naar links en rechts gaat) en dan een race kiezen met de knop waarmee je normaal de horn of siren activeerd van auto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het spel start dan lijkt mijn beeldscherm uit te vallen. hij doet niks meer. Misschien dat het aan de videokaart ligt. Geforce 4 MX440 64MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 23:50:
[...]
ff 2e parameter instellen op een mapje in je harde schijf, dat je niet kan schrijven naar je CD lijkt met nogal logisch |:(.
HALLO!!!! We zitten hier nog wel op tweakers he, ik had die bestanden op mn HD gezet natuurlijk, waar zie je me voor aan?

Maar waarom werkt het dan niet?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Monkey schreef op 15 May 2003 @ 00:28:
Wat wasook alweer die site waar die maps van gta vice city te vinden waren met alle pickups?
http://www.all-vice-city.fr.st :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vice city ligt in de winkels!!

En hij is echt fantastisch, ik hem sinds gisteren en ben er niet achter weg te slaan... nou ja alleen om dit stukje te schrijven dan, Alles ziet er prachtig uit, en de performance is vele malen beter dan Gta3, zelfs op mijn laptop met volgens de specificaties minimale videokaart met 32mb loopt als een zonnetje op 1024X768 32bit. Dus diegene die Gta3 al geweldig vonden, mag dit spel zeker niet ontbreken.
je kunt zelfs op scooters en motoren rijden en verderop in het spel schijn je ook nog de beschikking over een helicopter en vliegtuig te krijgen, dus ik zou zeggen...ren naar de winkel en halen die hap! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 09:56:
Vice city ligt in de winkels!!

En hij is echt fantastisch, ik hem sinds gisteren en ben er niet achter weg te slaan... nou ja alleen om dit stukje te schrijven dan, Alles ziet er prachtig uit, en de performance is vele malen beter dan Gta3, zelfs op mijn laptop met volgens de specificaties minimale videokaart met 32mb loopt als een zonnetje op 1024X768 32bit. Dus diegene die Gta3 al geweldig vonden, mag dit spel zeker niet ontbreken.
je kunt zelfs op scooters en motoren rijden en verderop in het spel schijn je ook nog de beschikking over een helicopter en vliegtuig te krijgen, dus ik zou zeggen...ren naar de winkel en halen die hap! :)
We zwisten allang dat je op motors kon rijden en vliegen in een heli. :Y)
Ik heb hem dus ook gehaald maar nog niet echt plezier mee gehad. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

OMG dit is een dope spel. Ik heb net die Car Showroom bij het vliegveld gekocht, daar kan je iets van 4 vehicles in kwijt om te bewaren :D. Het is meteen een plaats zoals in GTA III waar je auto's moet verzamelen

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

WIe heeft de missie Dirty Lickin's van Auntie Poulet al gehaald en kan mij vertellen hoe ik die het beste kan doen.

Dat is die missie dat je al die cubanen moet afmaken terwijl die lui aan het vechten zijn.

Ik ga op dat dak staan, links van Auntie en dan begin ik met sniperen maar op de ene of andere manier lukt me deze missie nog niet echt....

edit laat maar zitten. Ik dacht ik probeer het nog wel een keer en nu lukte het wel. De key is om die adrenaline-pil te pakken voordat je begint :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dionysos op 15-05-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Kewl spel is het, maar heb er een raar probleem mee:
De ene keer start hij wel op en de andere keer niet :( Al m'n drivers zijn up2date maar ik snap er dus niet van waarom hij soms niet wilt opstarten. ik Krijg het rockstarschermpie te zien en daarna gaat hij terug naar windows :? tis maar zeer vaag in iedergeval :P

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Dat er maar snel een patch uitkomt dat er meer dan 4 voertuigen in 1 garage kunnen :) .

* Freek wil 40 motors en scooters in zijn garage :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Laatst online: 02-07 10:00
Wat me erg leuk lijkt is dat GTA VC zoveel vrijheid bied t.o.v. GTA3. Ik ga het spel ook maar aanschaffen denk ik! Alhoewel ik nog niet kan geloven dat de game echt super gaat lopen, als ik zie dat GTA3 het op mijn R9700 (icm XP1600 en 768Mb SDRam) nog niet eens helemaal lekker deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

SCaRaBaeuS schreef op 15 mei 2003 @ 10:14:
Kewl spel is het, maar heb er een raar probleem mee:
De ene keer start hij wel op en de andere keer niet :( Al m'n drivers zijn up2date maar ik snap er dus niet van waarom hij soms niet wilt opstarten. ik Krijg het rockstarschermpie te zien en daarna gaat hij terug naar windows :? tis maar zeer vaag in iedergeval :P
Had ik eerst ook. ff cd unmounten en dan weer mounten. of eruit en erweer in doen was bij mij de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

Fokkie schreef op 15 mei 2003 @ 10:32:
Wat me erg leuk lijkt is dat GTA VC zoveel vrijheid bied t.o.v. GTA3. Ik ga het spel ook maar aanschaffen denk ik! Alhoewel ik nog niet kan geloven dat de game echt super gaat lopen, als ik zie dat GTA3 het op mijn R9700 (icm XP1600 en 768Mb SDRam) nog niet eens helemaal lekker deed.
Vice City loopt bij iedereen beter dan GTA3, dus dat zit wel goed ;) Ik zou zeggen leen het spel ff van iemand, loopt ie goed dan koop je het ook :) tis de moeite waard kan ik je zeggen! 8)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
hmmmm....... k vraag me af hoe ze het zo smooth hebben kunne late werke... want zoveel opties.. zoveelo details.

ik ben benieuwd hoeveel future's gta4 krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

Don3k schreef op 15 mei 2003 @ 10:43:
hmmmm....... k vraag me af hoe ze het zo smooth hebben kunne late werke... want zoveel opties.. zoveelo details.

ik ben benieuwd hoeveel future's gta4 krijgt :P
Het maakt me niet uit hoeveel features erin zitten, zolang er maar iig een multiplayer functie in zit :D

Ik ken de MP mods voor GTA3 wel ja, maar ik vind ze nog niet echt lekker werken..

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Echt kickuh spel !!!

nu is het alleen, dat steeds de cdrom aan het opspinnen is - iemand hier ook 'last' van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

aarg de PC versie is er al, en ik heb de PS2 versie nog steeds niet uitgespeelt :| heb nu examens enzo, dus het wordt niet eerder als over 2week :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-09 22:47
SileX schreef op 15 May 2003 @ 10:52:
Echt kickuh spel !!!

nu is het alleen, dat steeds de cdrom aan het opspinnen is - iemand hier ook 'last' van ?
nee, als je een volledige install doet hoeft ie niet op te spinnen, op de cd staan nml de radiostations

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
RocketKoen schreef op 15 May 2003 @ 11:05:
[...]

nee, als je een volledige install doet hoeft ie niet op te spinnen, op de cd staan nml de radiostations
hhmm...ik heb wel een full install gedaan, moet die CD er dan nog wel inblijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 07-09 17:25
Je hebt wel de CD nodig om te kunnen spelen, dus misschien bedoel je als die de CD check doet? Als je em net opstart? Dat zou normaal zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Solosmots schreef op 15 mei 2003 @ 11:07:
Je hebt wel de CD nodig om te kunnen spelen, dus misschien bedoel je als die de CD check doet? Als je em net opstart? Dat zou normaal zijn denk ik.
Zelfs tijdens het spelen doet 'ie 't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 14 mei 2003 @ 16:50:
[afbeelding]

als ik GTa installeer krijg ik deze error, kan ik iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe of wat er verkeerd staat :?
Ik had het probleem ook.. je moet even alle data naar je hardeschijf kopieeren en vervolgens Readme_GERMAN ff kopieeren naar Readme_ITALIAN.. en dan die data kopieeren naar een cd'tje.. je kan misschien een foutmelding krijgen maar gewoon negeren... dan moet het lukken..succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Notna schreef op 15 May 2003 @ 10:04:
OMG dit is een dope spel. Ik heb net die Car Showroom bij het vliegveld gekocht, daar kan je iets van 4 vehicles in kwijt om te bewaren :D. Het is meteen een plaats zoals in GTA III waar je auto's moet verzamelen
8, je hebt 4 garages waar elk 2 auto's in kunnen. De andere 2 garages zijn voor die "auto ophaal missie" en een sprayshop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Heeft iemand een site waar alle auto's met een bijbehorend plaatje opstaan, want ik moet voor die showroom een lijstje met auto's vinden maar ik weet echt niet uit mn kop hoe die auto's er allemaal uit zien. Een paar lukt wel maar niet alle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Dionysos schreef op 15 mei 2003 @ 11:27:
Heeft iemand een site waar alle auto's met een bijbehorend plaatje opstaan, want ik moet voor die showroom een lijstje met auto's vinden maar ik weet echt niet uit mn kop hoe die auto's er allemaal uit zien. Een paar lukt wel maar niet alle...
http://www.gta3warehousecoalition.com/vehicles/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Dionysos schreef op 15 May 2003 @ 11:27:
http://www.gta3warehousecoalition.com/vehicles/

[ Voor 4% gewijzigd door Remi op 15-05-2003 11:30 . Reden: damnit! :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op 15 May 2003 @ 11:08:
[...]

Zelfs tijdens het spelen doet 'ie 't
Op die cd staan geluidsbestanden op. Dus elke keer als je een auto of wat instapt draait hij die cd af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Dionysos schreef op 15 mei 2003 @ 11:27:
of iemand een 100% savegame? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 11:30:
[...]

Op die cd staan geluidsbestanden op. Dus elke keer als je een auto of wat instapt draait hij die cd af. :)
grrr...irri !!!

hoe kan ik dat verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej mense
Ik ben nu ook de trotse bezitter van de Legale GTA3 vice city!
Geweldig spel! Ik merk wel een performance verbetering maar zit toch af en toe met schokken. Ik merk dat er niet echt verschil zit als ik hem op 800x600 zet of 1024x768

Iemand een id?
Moet ik de view distance soms lager zetten?

p4 1.5ghz
128mb ram
GF4 mx 440 64mb Ram
40 Gig harddisk

Gelukkig heb ik over 2 weken een nieuwe pc maar wil toch effe op die oude spelen..
Help :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertJ schreef op 15 May 2003 @ 09:45:
[...]

HALLO!!!! We zitten hier nog wel op tweakers he, ik had die bestanden op mn HD gezet natuurlijk, waar zie je me voor aan?

Maar waarom werkt het dan niet?
read only :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
als je van CD naar HDD copieert, is het altijd read only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op 15 May 2003 @ 11:33:
[...]

grrr...irri !!!

hoe kan ik dat verhelpen ?
Een no cd patch gebruiken denk ik. ( alleen dan kun je geen muziek luisteren denk ik. ) Maak je cd rom zo'n herrie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 11:37:
[...]

Een no cd patch gebruiken denk ik. ( alleen dan kun je geen muziek luisteren denk ik. ) Maak je cd rom zo'n herrie dan?
nou, sinds ik mijn cdrom ge-stealth hebt, wel ja...

misschien is het dan een kwestie van wennen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
Remi schreef op 15 May 2003 @ 02:11:

^^Dat kan dus niet als alle eilanden nog dicht zijn ;) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Weet iemand een huis waar ik mijn speedboat bij kan "parkeren" ? Ik heb inmiddels Hyman Condo's al, maar dat ligt nie echt aan het water. Heb namelijk een cadeautje gekregen van Cortez, en ik mag van me moeder nooit cadeautjes weggooien ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Wouter185 op 15-05-2003 11:44 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Phant0m schreef op 15 May 2003 @ 11:42:
[...]

Kan dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Phant0m schreef op 15 May 2003 @ 11:42:
[...]

Kan dus wel, check de link hieronder maar eens en download de savegame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op 15 May 2003 @ 11:40:
[...]

nou, sinds ik mijn cdrom ge-stealth hebt, wel ja...

misschien is het dan een kwestie van wennen ofzo...
Als je van die discman oordopjes indoet dan heb niemand last van je en jij niet van die cd rom. :Y)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.