[PC] GTA: Vice City - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.629 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:46
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/GTA.jpg
Grand Theft Auto: Vice City
Een nog groter succes dan z'n voorganger GTA3 was Vice City op de Playstation 2. Eindelijk is ie dan naar de PC gekomen! Nu kunnen we meer dan een half jaar later genieten van de stad Vice City in een game die je stoutste dromen te boven gaat.
Je kan alles doen en laten waar je ooit van gedroomd hebt. Je kan een beruchte crimineel worden en alles en iedereen om je heen neerknallen of overrijden. Maar ook het tegenovergestelde is mogelijk, je kan ook aan het werk gaan als Politie of Ambulancebestuurder. Altijd al gedroomd van Brandweerman zijn? Dit is je kans, je hoeft er je huis niet eens voor uit.
GTA: Vice City zit ook vol met leuke details, spreek een hoer aan en zelfs je heetste dromen komen uit én je health gaat ook nog eens omhoog.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/blank.gif

Na een niet zo'n snelle start van het eerste topic, wat later als een gek ging heeft deel 2 van het GTA: Vice City topic voor de PC toch denk ik wel heel wat records gebroken qua snelheid. Sodeju wat ging dat topic snel. Elke minuut meerdere reply's, binnen 3 (!) dagen al aan de 1000 reply's. Vandaar dus nu al deel 3.

Allereerst het verhaal (ook al ontdek je die vanzelf als je aan het spelen bent :)).

Storyline:
Having just made it back onto the streets of Liberty city after a long stretch inside, Tommy Vercetti is sent to Vice City by his old boss, Sonny Forelli. But all does not go smoothly upon his arrival in the glamorous, hedonistic metropolis of Vice City, Tommy is set up and loses everything, Sonny wants his money back, but the biker gangs, Cuban gangsters, and corrupt politicians stand in his way.
Most of Vice city wants Tommy dead. His only option is to fight back and take over the city himself.

System Specs:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/min.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/max.jpg

Wat een leuk punt is van Vice City is dat het spel een stuk beter loopt dan GTA3. GTA3 had soms zelfs snelheidsproblemen op de snelste computers, maar Vice City is blijkbaar een stuk beter geoptimaliseerd. Als je GTA3 goed of net niet helemaal goed kon spelen is het bijna met zekerheid te zeggen dat Vice City ook goed zal lopen.

Daarbij komt natuurlijk wel dat Vice City niet veel verbeterd is qua graphics vergeleken met GTA3. Maar aangezien GTA3 er ook al erg goed uit zag maalt niemand daar om.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenD01.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenD02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/april03/gtavcpc/08.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gtavicecity.com/pc/ss/screen09.jpg

Hier volgt een redelijk uitgebreide FAQ voor Vice City. Binnenkort zal ik deel 2 nog eens doorspitten en de FAQ uitbreiden.

Frequently Asked Questions
Heeft Vice City nou wel of geen multiplayer?
Deze vraag is al heel wat keertjes gesteld en nog steeds denken mensen dat dit er in zal zitten, maar nog even voor de duidelijkheid: Vice City bevat geen multiplayer. Misschien dat er in de toekomst een multiplayer mod zal komen, maar tot die tijd zal je het spel dus niet online of via netwerk kunnen spelen.

Is Vice City voor de PC al uit?
Als het goed is zou ie vandaag in een aantal winkels al moeten liggen, vraag alleen niet welke. Andere releasedates waren 15 en 16 mei, na 16 mei zal je 'm dan ook wel makkelijk kunnen ontdekken. Hij is natuurlijk al wel te pre-orderen bij bijvoorbeeld Dynabyte voor maar €42,50.

Als ie nog niet uit is, hoe komt het dan dat iedereen 'm al speelt?
Dat komt omdat iedereen hier slechte mensen zijn en ze het dus van het internet hebben geplukt. Ga alsjeblieft niet om links of methodes om Vice City te downloaden vragen, want je hebt zo een OW (Officiële Waarschuwing) aan je broek hangen.

Heb je misschien een kaart van Vice City?
Hier staat een mooie kaartje met aardig wat erop en eraan in Flash. Deze map kan ook wel van pas komen, want hier staan de namen van bepaalde plekken er ook bij.

Ik zit vast! Wat moet ik doen?
Het is natuurlijk erg verleidelijk om even snel een post te plaatsen in dit topic, omdat je vastzit, maar toch zien we liever dat je zelf even wat moeite doet. Zoek bijvoorbeeld eerst even op 'Vice City Walkthrough' bij Google, of kijk eens bij GameFAQs.com. Kom je er nog niet uit? Leg dan zo duidelijk mogelijk uit waar je zit en wat je hoort te doen. Een screenshot zou ook wel makkelijk zijn als je het niet zo goed kan uitleggen.

Waar worden de savegames opgeslagen?
Als het goed is zouden die in je documenten map moeten staan onder de naam 'GTA Vice City User Files'.

Hoe zorg ik ervoor dat andere mensen gebruik kunnen maken van mijn savegame?
Dat is simpel, het enige wat je nodig hebt is een programma waarmee je kan uploaden, wat webspace en klaar. Een programma waarmee je kan uploaden is LeechFTP. Installeer dit programmatje en start 'm op. Vul hierna de benodigde gegevens in zoals password en username om op je webspace te komen. Sleep vervolgens de savegame bestand van links naar rechts en je geeft andere mensen de downloadlink en klaar.

Om zelf een savegame te gebruiken van anderen hoef je het bestandje alleen maar te kopiëren naar je savegamemap.

Waarom kan ik sommige gebouwen nog niet kopen?
Er zijn gebouwen die je vanaf het begin af aan al kan kopen, maar voor sommige gebouwen moet je eerst een opdracht doen voordat je bent toegestaan om ze te kopen. Dat is zo gedaan omdat je met sommige gebouwen geld kan verdienen en het niet echt leuk is als je van begin af aan al duizenden dollars verdient. Shakedown is zo'n missie waarna je gebouwen wel kunt kopen.

Hoe maak ik een wheelie/stoppie?
Wheelie: Sta eerst stil, geef daarna vol gas. Druk daarna op Numpad 6 om je gewicht naar achteren te verplaatsen, en houdt deze knop ingedrukt. Als je eenmaal in de wheelie positie zit, geef dan kleine beetjes gas door kort op W te drukken, zodat van je niet van je motor af te dondert. Als je het goed doet komt er onderin "your wheelie was ... feet long!" lang te staan.
Stoppie: Lijkt op een wheelie, maar dan andsersom Zorg dat je op hoge snelheid racet, en druk dan op S + spatie (handrem) om te remmen, en tegelijkertijd op 9 om je gewicht naar voren te gooien. Je komt dan tot stilstand terwijl je op je voorwiel balanceert.

Het beste kan je op plekken oefenen waar niet al te veel verkeer is en waar je niet zo snel tegen dingen aanrijdt. Meestal is een doodlopende weg wel een mooi stukje.

Het verhaal stopte ineens, maar het is alsof het een open einde is, klopt dat?
Toen je begon aan de missie "Shakedown", hoorde je Tommy zeggen dat hij de stad wilde overnemen. Toen je de missie uitspeelde, kon je vanaf dat moment ook stripclubs, filmsets en nog veel meer kopen.
Als je zo een 'property' heb gekocht, unlock je ook nog wat daarbij behorende missies. Als je alle verhaal missies hebt uitgespeeld, dan komt er een oude 'vriend' naar Vice City...

Die muziek is natuurlijk wel leuk en aardig, maar ik heb toch liever m'n eigen muziek. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Dat is niet zo moeilijk. Het enige wat je eigenlijk hoef te doen is om je MP3's (of snelkoppelingen er naartoe) die je in je radiostation wilt hebben kopiëren naar de MP3 map in je Vice City map. Om in het spel je eigen radiostation te krijgen moet je gewoon even de zenders doorlopen totdat je bij MP3 Player komt.

Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.

Heb je misschien wat cheats?
Hier staat een leuk lijstje met cheats. Al is het niet aan te raden om je game te saven als je gebruik maakt van cheats. Zoals het spel zelf ook aan zal geven is er kans op beschadiging van je savegame waardoor er een aantal dingen kunnen ontbreken. Zo kan het gebeuren dat je ineens geen gebouwen meer kan kopen.

Suggesties/opmerkingen/verbeteringen/etcetera voor de FAQ kan je in dit topic plaatsen of mailen naar mij

FAQ made by: Rafe & MaRc0

Sites:
Vice City PC
Rockstar

Vorige delen:
Het Grote GTA: Vice City (pc) Topic
GTA: Vice City (pc) Deel 2

Voor de rest is het aan te raden om dit topic even door te lezen. Hou het leuk en legaal verder en dan komt het allemaal goed ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Hahn op 15-05-2003 20:11 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23:46
Resizen:
Plaatjes zijn heel erg leuk en daarom zie je ze voorbij vliegen alsof het niks is. Helaas wordt hierbij de layout erg vaak uitgerekt, vandaar dit stukje.

Hoe resize je nou een plaatje op GoT? Dat is eigenlijk heel simpel:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte,hoogte]LINK Plaatje[/][/]

Wat nóg makkelijker is is dit:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte]LINK Plaatje[/][/]

Als je alleen maar de breedte invult rekent de forumsoftware zelf de hoogte uit en is het nog makkelijker.
Hou de breedte onder de 600 pixels, zodat je de layout niet uitrekt. 600x450 of 400x300 is een mooie verhouding.

Filmpje maken:
Ook een filmpje maken is niet zo moeilijk. Het enige wat je als extra eigenlijk nodig hebt is het programma Fraps. Tijdens het spelen zet je dit programma aan en erna kan je een leuk stukje uitknippen en uploaden. Even een DivX compressie er overheen doen is trouwens ook wel zo aardig, hiermee kan je ook mensen met een mindere verbinding mee laten genieten.

Een handig programma om filmpjes te bewerken en te comprimeren is Virtual Dub. Hiermee kan je stukjes uitknippen en opslaan als vrijwel elk gewenst bestand met een heleboel compressie mogelijkheden.

[ Voor 199% gewijzigd door Hahn op 13-05-2003 21:55 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:15
Mooie openingspost Marco :)

Dan hier dit ook maar ff vragen:
Waar precies kan ik dat watervliegtuig vinden, en waar 'n heli of ander vliegtuig ? (Behalve die heli op dat dure huis :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

Steffie

Opaque

De_Bastaard schreef op 13 mei 2003 @ 20:32:
Hmmm kan iemand mij vertellen waar je precies dat watervliegtuigje pikt, en waar je 'n heli kan vinden behalve op dat dure huis :?
Dat vliegtuigje staat achter de filmstudio.
Heli's kan je op zoveel plaatsen vinden, onder andere bij Hyman Condo, VCN radio station, politiebureau in Downtown, bij je eigen villa of bij die legerbasis. En zo zijn er nog wel een paar plaatsen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-07 14:58
behalve op het huis van Diaz op Starfish Island heb je ook nog een huis in Downtown waar een heli op staat, ff goed zoeken.. Het is in een steegje...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
De_Bastaard schreef op 13 May 2003 @ 20:36:
Waar precies kan ik dat watervliegtuig vinden, en waar 'n heli of ander vliegtuig ? (Behalve die heli op dat dure huis :))
Watervliegtuig (Skimmer): je moet eerst de filmset kopen en daarna de missie "Dildo Dodo" uitspelen (je moet dan fliers rondvliegen). Dan ligt 'ie daar aan de stijger.

De 2e heli is te vinden op het huis van Diaz, als je hem hebt vermoord.

Ook is er een missie waar je moet stunten op de motor door de hele stad, om een schijnwerper een bepaald reclameplaatje te laten schijnen (hoort ook bij de filmset).
Als je die missie uitgespeelt hebt en daarna teruggaat naar het gebouw waar de missie begon (vlakbij de bar van die motorrijders, The Greasy Choppers), staat er zo een mini-helikoptertje, de Sparrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 23-06 19:42
Ik krijg nog geen geld voor de strip club, maar wat moet je voor de strip club doen om geld te krijgen :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

JelleStoel schreef op 13 May 2003 @ 20:42:
Ik krijg nog geen geld voor de strip club, maar wat moet je voor de strip club doen om geld te krijgen :? :)
Naar achteren lopen richting de nooduitgang. En daar kan je direkt links zo'n kamertje in. Daar moet je even een tijdje flappen uitgeven en van de muziek genieten ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

Filmpje maken:
Ook een filmpje maken is niet zo moeilijk. Het enige wat je als extra eigenlijk nodig hebt is het programma Fraps. Tijdens het spelen zet je dit programma aan en erna kan je een leuk stukje uitknippen en uploaden. Even een DivX compressie er overheen doen is trouwens ook wel zo aardig, hiermee kan je ook mensen met een mindere verbinding mee laten genieten.
Hoe compres ik hem dan. (ff een vraag die voorzal komen :P (ik bijvoorbeeld :P)
en als ik fraps draai en Record, dan heb ik 0.5 fps (of 1 :P) maar iig het schokt als de kolere en het valt niet tespelen.
en wat voor settings in fraps moet ik hebben?? (screenshot van fraps settings?)
ik heb btw FRAPS 1.9C
--- WHoops, Problem found denk ik :P
(640x480 16bits)

Why is the AVI movie generated by Fraps so big? How can I reduce the size?

The filesize is big because there isn’t enough time to encode the movie while the game is running. The movie frames are saved raw, which requires a large amount of disk space. Once you have finished capturing you should convert the saved AVI into one of the popular compressed movie formats such as mpeg or divx. Popular programs for doing this are tmpgenc (Tsunami Mpeg Encoder), and VirtualDub.

Using VirtualDub is quite easy. To create a compressed version of the AVI follow these steps:

Start VirtualDub
Select File->Open and choose the AVI in the Fraps directory you wish to compress.
Select Video->Compression and choose the codec you wish to compress with (usually divx)
Select File->Save As AVI and specify a filename for the new AVI.

(add dit ook ff :))

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 58729 op 13-05-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Misschien een idee om bij de sites ook een link naar www.gamefaqs.com te zetten; daar staan een heleboel veelgestelde vragen beantwoord:

url: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/33074.html

offtopic:
Ik vind de Paramedic missions faq best wel goed geschreven. Heel komisch

/edit:

In een van de faqs staan wel een paar leuke dingen die geprobeerd kunnen worden; ik heb het spel nog niet:

- Als je in een coach zit, kunen politieagenten je niet arresteren
- Probeer eens op de maan te schieten met een sniperrifle

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 13-05-2003 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37
Nog een xtjuh :X . Waarom gaatie naar boven en naar benden zo super snel en naar links en rechts niet snel. Je kan naar boven en naar onder neit veranderen zover ik weet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23237

Anoniem: 58729 schreef op 13 mei 2003 @ 20:46:
[...]

en als ik fraps draai en Record, dan heb ik 0.5 fps (of 1 :P) maar iig het schokt als de kolere en het valt niet tespelen.
ik heb btw FRAPS 1.9C
Heb je in die FAQ daar gekeken, daar staan dit soort dingen wel in uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84189

Mooie startpost :D

Ik heb net wat moois met mn motor uitgehaald, ik zal ff een filmpie ervan maken ;)
Fraps wil niet echt meewerken :(

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 84189 op 13-05-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 22:17
Heeft iemand nog tips voor vliegen met de helicopter? Ik heb het idee dat ik iets niet goed doe,want het gaat vet langzaam.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Anoniem: 4479 schreef op 13 mei 2003 @ 20:48:
Misschien een idee om bij de sites ook een link naar www.gamefaqs.com te zetten; daar staan een heleboel veelgestelde vragen beantwoord:

url: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/33074.html

offtopic:
Ik vind de Paramedic missions faq best wel goed geschreven. Heel komisch
Staat er al in, onder het stukje "Ik zit vast! Wat moet ik doen?" :)
STIMPPYYY schreef op 13 mei 2003 @ 20:49:
Nog een xtjuh :X . Waarom gaatie naar boven en naar benden zo super snel en naar links en rechts niet snel. Je kan naar boven en naar onder neit veranderen zover ik weet :(
Wat gaat niet zo snel (voertuig... helikopter)?

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 13-05-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34846

pingkiller schreef op 13 mei 2003 @ 20:51:
Heeft iemand nog tips voor vliegen met de helicopter? Ik heb het idee dat ik iets niet goed doe,want het gaat vet langzaam.
Second that ( helicopter duzz he :P )

Btw je kan toch alleen maar die hunter krijgen als je alle hidden packages hebt ?

of misschien kan je dat toevoegen aan de faq ( me gaat ff bezig met een plattegrond :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34846 op 13-05-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10774

hoi ik heb een probleempje met vice city heeft iemand een save game file na het watervliegtuig ik heb het al 30 x minstens geprobeert maar ik krijg het niet voor elkaar

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik weet niet of dit al ter sprake is geweest, maar ik heb juist Vice City getest en het geeft behoorlijk veel rare grafische fouten (textures in rare kleuren, vervormde objecten...). Ik heb van een fout een screenshot gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://web.wanadoo.be/hellfirelegions/gtavc.jpg
Hoge res. plaatje

Ik ben in het bezit van een Radeon 9500 (naar 9700 Pro) en draai Windows XP. Geen vreemdsoortige settings enabled ofzo. Kent iemand dit fenomeen ?

[ Voor 38% gewijzigd door Phuncz op 13-05-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Die missie met die mini heli 's is kut. Niet het vliegen .. dat heb ik wel geleerd na wat rondfladderen rond m'n condo :7 maar de framerate die verneukt alles bij mij :(

Toch gelukt uiteindelijk .. met 3 seconden over :X

Wel jammer dat heli's verdwijnen als je er meer dan 1 op je dak zet. Ik had er 4. Een witte, een blauwe, een rode, en een gejatte nieuwsheli :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

Oke, Ik kan niet opnemen met fraps (1fps zelfs op 640x480-16bit)
amd 2400+
768ddram pc2100
gf4 ti 4600 ultra (asus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47730

Waarschijnlijk was het al bekend, maar je kunt weer meerdere voertuigen in een garage zetten dan 2 :P
En ja, ik zit de meeste tijd op motors, voor de crosser :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/vicebakkies.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=118127
8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84094

fraps gebruikt veel van je cpu dus daardoor wordt het onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Anoniem: 47730 schreef op 13 May 2003 @ 21:00:
Waarschijnlijk was het al bekend, maar je kunt weer meerdere voertuigen in een garage zetten dan 2 :P
En ja, ik zit de meeste tijd op motors, voor de crosser :)
[afbeelding]
Alleen als je garage het toelaat. 2 motoren krijg je niet in een brende 1-wagen garage. Dan is ie zgn gewoon vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 00:42
Anoniem: 4629 schreef op 13 mei 2003 @ 20:57:
Die missie met die mini heli 's is kut. Niet het vliegen .. dat heb ik wel geleerd na wat rondfladderen rond m'n condo :7 maar de framerate die verneukt alles bij mij :(

Wel jammer dat heli's verdwijnen als je er meer dan 1 op je dak zet. Ik had er 4. Een witte, een blauwe, een rode, en een gejatte nieuwsheli :+
Lol, nadeel van die niewsheli vond dat ie geen radio had, vond ik zo saai onderweg :P.

Maar die missie is echt kut, maar goed doe nu eff helicopterervaringen op >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629 schreef op 13 May 2003 @ 21:01:
[...]

Alleen als je garage het toelaat. 2 motoren krijg je niet in een brende 1-wagen garage. Dan is ie zgn gewoon vol.
Idd hoop dat daar nog een patch voor komt want dit is niet leuk zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84673

Sharkbyte schreef op 13 May 2003 @ 20:57:
Ik weet niet of dit al ter sprake is geweest, maar ik heb juist Vice City getest en het geeft behoorlijk veel rare grafische fouten (textures in rare kleuren, vervormde objecten...). Ik heb van een fout een screenshot gemaakt:

[afbeelding]
Hoge res. plaatje

Ik ben in het bezit van een Radeon 9500 (naar 9700 Pro) en draai Windows XP. Geen vreemdsoortige settings enabled ofzo. Kent iemand dit fenomeen ?
Het hetzelfde probleem met mijn Geforce FX 5600. Ik heb nog geen oplossing gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kan iemand mij tips geven bij de missie met de rock band dat de auto bij een te lage snelheid ontloft ????
En vooral niet op max snelheid rijden. Rij gewoon op de snelheid dat het balkje net niet begint met vollopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 14:31
Zo, alle auto's bij elkaar gezocht, * Anoniem: 47730 liet hem net ook al zien, maar dan krijg je dus deze jongen :*) :

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/b.j.m.abma/tweakers/gtavc/collect.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Idd, heldar, die heb ik nu ook 8). Alleen kan ik die race-track niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Switch schreef op 13 May 2003 @ 21:19:
Is dat niet die Hyman Memorial business helemaal links bovenaan? (zou niet weten waar die toko anders voor is :? )

Ik weet wel dat er rechts boven op het linker eiland een motorcrossbaan is... maar daar lijkt me deze bak toch niet het ideale voertuig voor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Anoniem: 4629 schreef op 13 mei 2003 @ 21:01:
[...]

Mja daar is wel een work-around voor te bedenken hoor. Gewoon even afstappen van je motor vlakbij die garagedeur. Wanneer die dan open is snel op je motor springen en achteruit naar binnen stappen. Zelfs wanneer je hebt gesaved staan ze er nog hetzelfde bij zoals je ze hebt weggezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23367

Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.
Ik heb ze allemaal geprobeerd, geen 1 verhelpt het wegvallen van het geluid.

Het gaat hier om een Terratec Xfire 1024 met de nieuwste audio drivers.

Welke is nou het best voor deze kaart (optie in VC), kan ik die nog eens (goed) proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Leuk..
Ik heb net een missie gedaan waarbij ik een dude op een boot moet defenden. Doe ik dat, krijg ik een boot + mercedes kado. Leuk :)
Alleen zijn er dus nog geen huizen met (boot)garages aviable? WTF moet ik er nu mee. :? :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:34

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 58729 schreef op 13 mei 2003 @ 20:46:
[...]

ik heb btw FRAPS 1.9C
--- WHoops, Problem found denk ik :P
(640x480 16bits)

Why is the AVI movie generated by Fraps so big? How can I reduce the size?

The filesize is big because there isn’t enough time to encode the movie while the game is running. The movie frames are saved raw, which requires a large amount of disk space. Once you have finished capturing you should convert the saved AVI into one of the popular compressed movie formats such as mpeg or divx. Popular programs for doing this are tmpgenc (Tsunami Mpeg Encoder), and VirtualDub.

Using VirtualDub is quite easy. To create a compressed version of the AVI follow these steps:

Start VirtualDub
Select File->Open and choose the AVI in the Fraps directory you wish to compress.
Select Video->Compression and choose the codec you wish to compress with (usually divx)
Select File->Save As AVI and specify a filename for the new AVI.

(add dit ook ff :))
Ookal zet ik GTA hier op 640*480*16 schokt het nog als de nete.

Specs: http://specs.tweak.to/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47
Vet, naast de IJsco fabriek zit een poltiebureau en daar staat de Testarossa van Sonny Crockett en Ricardo Tubbs :7 :9~
Nu race ik (via m'n dealership) met die Testarossa PLUS zwaailicht. Iedereen gaat opzij en je wint iedere keer. Lekker makkelijk $40.000,- per keer.

Als je na 20:00 uur dat ronde sport centrum inloopt kan je mee doen met oval track racing. Echt cool.

Heb net nog een crossbaantje gevonden, man, ik ben al uren bezig en vind elke keer nieuwe dingen. In het begin vond ik de eilanden veel te snel open gaan, maar achteraf maakt het dat alleen maar leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/fly!.jpg
Om de een of andere duistere reden verloor ik mn motor onderweg ineens :? 8)7 Leverde wel een leuk schotje op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vatt schreef op 13 May 2003 @ 21:41:

Heb net nog een crossbaantje gevonden, man, ik ben al uren bezig en vind elke keer nieuwe dingen. In het begin vond ik de eilanden veel te snel open gaan, maar achteraf maakt het dat alleen maar leuker.
Dat crossbaantje heb ik ook al gevonden, linksboven op de kaart, bij die heli's :D Kan je met een 4x4 terreinwagen en een crossmotor rondjes rijden voor geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft niemand savegame file voor me van die watervliegtuig want het luk me echt niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 20:24

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Kheldar schreef op 13 May 2003 @ 21:18:
Zo, alle auto's bij elkaar gezocht, * Anoniem: 47730 liet hem net ook al zien, maar dan krijg je dus deze jongen :*) :

[afbeelding]
Huh hoezo krijg ik zo'n brakke kar:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/123-gtavc.JPG

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72225

Drie topic`s verder en ik kan mijn kopie morgen of die dag erna verwachten!!!!!
Mensen die hem ook verwachten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

* Snow_King heeft volgens mij alle missies uitgespeeld!

Ik heb net Love Fist uitgespeeld..
Die bom in de auto...

Ik ga nu maar alle hidden packages doen enzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

DataBeest schreef op 13 May 2003 @ 21:37:
Leuk..
Ik heb net een missie gedaan waarbij ik een dude op een boot moet defenden. Doe ik dat, krijg ik een boot + mercedes kado. Leuk :)
Alleen zijn er dus nog geen huizen met (boot)garages aviable? WTF moet ik er nu mee. :? :(
|:( LoL :D

Je krijgt geen mercedes :)
Mercedes is de naam van z'n dochter en jij moet op d'r letten zogenaamd ;)

Of begrijpte je dat wel maar snapte je het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pingkiller schreef op 13 May 2003 @ 20:51:
Gewoon naar voren drukken dan daalt ie wel, maar dan gewoon een beetje losjes houden waardoor ie weer stijgt en dan diagonaal houden. Dan lukt het wel redelijk. Kijk maar naar de auto's hij heeft wel een redelijke snelheid + je kunt over huizen heen

edit:
met dat laatste wil ik dus zeggen dat je het voordeel hebt niet om huizen en over bruggen te moeten :+

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 6317 op 13-05-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Anoniem: 6317 schreef op 13 May 2003 @ 22:00:
[...]

|:( LoL :D

Je krijgt geen mercedes :)
Mercedes is de naam van z'n dochter en jij moet op d'r letten zogenaamd ;)

Of begrijpte je dat wel maar snapte je het niet :+
Oh, heel normaal ook.
Mijn zusje heet Nissan. :+

Maar die boot is toch wel echt? 8)7

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou als je dan maar ook iets van het verhaal had gevolgt wist je dat ze dochter zo heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10774 schreef op 13 May 2003 @ 22:03:
nou als je dan maar ook iets van het verhaal had gevolgt wist je dat ze dochter zo heet
Ik snap ook geen hol van het verhaal hoor :P Zelfs met Engelse ondertiteling kan ik het niet helemaal volgen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:08
Waar is een lijst met alle missie's en wat je dat oplevert te zien? Ik wil nl. toch ook een stripclub gaan kopen all1 mag dat niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DataBeest schreef op 13 mei 2003 @ 22:01:
[...]

Oh, heel normaal ook.

Lol in dat beginfilmpje zie je dat ook
Dan zegt die man zo "This is my daughter, mercedes"
Zij moet vervolgens de rest van de gasten aan hem voorstellen
als ze dan samen verderlopen zegt ie ook zo van "Mercedes :?"

Dus dat krijg je meteen al in het begin te horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

Zeg, heb je die zwarte Ferrari Spider van Crockett (Niet die witte lambo) uit Miami Vice ook in GTA: VC?

Afbeeldingslocatie: http://www.ferrariclub.com/faq/media/mvdaytona.jpg

*ICBM ziet het al helemaal voor zich, s'avonds laat cruisen langs de stranden van VC, luisterend naar een CD van Phil Collins......snif...* :'( :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 33687 op 13-05-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eskimootje schreef op 13 May 2003 @ 22:05:
Waar is een lijst met alle missie's en wat je dat oplevert te zien? Ik wil nl. toch ook een stripclub gaan kopen all1 mag dat niet :'(
Als je Diaz hebt vermoord en daarna alle ruiten in een winkelcentrum hebt kapotgemaakt, dan krijg je vanzelf te zien dat je vanaf dat moment alles mag kopen wat je wilt. Voordat je deze missie afhebt was dat nog alleen maar de save-game huizen. Maar na de missie dus ook clubs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
aaaargh 96 packages gevonden.. maar door de lijst geen.. mis 4 :'(
kut kan ik dat allemaal nazoeken :{
dr is zeker geen manier om te zien welke packages je hebt 'gehaald' :?

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84673

Anoniem: 84673 schreef op 13 May 2003 @ 21:04:
[...]

Het hetzelfde probleem met mijn Geforce FX 5600. Ik heb nog geen oplossing gevonden :?
Weet niemand hier een oplossing voor ??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74967

DataBeest schreef op 13 May 2003 @ 22:01:
[...]

Oh, heel normaal ook.

Moet je je dochter Lada noemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Switch schreef op 13 mei 2003 @ 21:19:
Er zijn 2 racetracks trouwens. Eentje helemaal linksbovenaan op het linker eiland, deze mag je doen met een crossmotor of jeep. (of je neemt je eigen wagen mee) en een andere is bedoel voor RC-wagentjes (Helemaal aan het eind van het strand ergens op het rechtereiland. Niet aan de kant van de vuurtoren maar de andere kant dus)

Er is ook nog een politie helikopter die je kunt pakken trouwens. Ik zag iemand die ze allemaal opsomde, en die politie helikopter zit dan ergens op het dak van het politiebureau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ARGH!
hoeveel ijsjes moet je verkopen voor die missie?
ik had er net 61, lette ff niet op, komt er zo een plisie agentie....

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Anoniem: 6317 schreef op 13 May 2003 @ 22:07:
[...]

Als je Diaz hebt vermoord en daarna alle ruiten in een winkelcentrum hebt kapotgemaakt, dan krijg je vanzelf te zien dat je vanaf dat moment alles mag kopen wat je wilt. Voordat je deze missie afhebt was dat nog alleen maar de save-game huizen. Maar na de missie dus ook clubs etc.
Ik wil graag weten wanneer ik die kan vermoorden oftewel hoe ver ik al ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eskimootje schreef op 13 mei 2003 @ 22:10:
[...]

Moet ik je gedachtenlezen en op die manier zien waar je bent? :+

Als je de telefoonmissies overslaat, en die cubaanse bar ook. (dus je gaat alleen op letters af - je weet wel. Die letters op je minimap die staan voor "Cortez", "Diaz" etc.) is het niet zo lang spelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Laatst online: 22:35
dinges schreef op 13 May 2003 @ 22:10:
ARGH!
hoeveel ijsjes moet je verkopen voor die missie?
ik had er net 61, lette ff niet op, komt er zo een plisie agentie....
50 :P
SteAlthmAn schreef op 13 May 2003 @ 22:08:
dat had ik ook op de PS2... je moet denk ik helaas alles nazoeken (had ik gedaan, maar toen miste ik er nog een aantal :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629 schreef op 13 May 2003 @ 20:57:

Ik vind het wel vreemd; op www.gtaforums.com vind ik "genoeg" mensen met een geforce 2 die het spel fatsoenlijk draaien.. De radeon vivo (7200) (die zit ook in mijn oude duron 700) moet hier zeker mee te vergelijken zijn. Van wat voor resolutie wordt er gebruik gemaakt? En de view distance staat neem ik aan vrij laag?

En dan nog iets, draait het geluid wel goed dan (dus niet stotterend)? Misschien dat er toch een audio instelling over het hoofd is gezien (bijv. het emuleren van a3d op een onboard geluidskaart).

Ook kan het misschien aan de drivers liggen... Probeer eens de catalyst 3.0 (draaien bij mij het beste). Verder zijn er ook programma's gemaakt voor gta 3 die bijvoorbeeld de kranten die over de grond zwerven, weghalen. Misschien dat ze werken met vice city (denk van niet, helaas).

Helaas is de site waar dit opstaat nu down (http://www.gta3hq.com) :(

Edit
Anoniem: 23367 schreef op 13 May 2003 @ 22:15:
Ik heb ook hele vette fps drops bij 1 van de missies in het begin, waarbij je 3 busjes bij een rel (die je hebt veroorzaakt) moet opblazen, echt 3 fps ofzo |:(
Ik zal wel eens gaan kijken op mijn oude systeem als ik het spel heb (rond morgen, overmorgen denk ik): duron 700, radeon 7200, 384 Sdram, xp pro, msi k7t pro2 >:) :+ ;); waarschijnlijk een van de langzaamste systemen waar vice city op gespeeld gaat worden. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 13-05-2003 22:22 . Reden: bericht hieronder gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23367

Ik heb ook hele vette fps drops bij 1 van de missies in het begin, waarbij je 3 busjes bij een rel (die je hebt veroorzaakt) moet opblazen, echt 3 fps ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Anoniem: 6317 schreef op 13 May 2003 @ 22:13:
[...]

Moet ik je gedachtenlezen en op die manier zien waar je bent? :+

Als je de telefoonmissies overslaat, en die cubaanse bar ook. (dus je gaat alleen op letters af - je weet wel. Die letters op je minimap die staan voor "Cortez", "Diaz" etc.) is het niet zo lang spelen hoor.
Ja, als dat zou kunnen :)
Daarom wou ik dus graag een lijstje met alle missies. En voor mij is het al lang genoeg spelen imho. Ben al een paar uurtjes bezig geweest :D maar ws. dus de verkeerde missie's gedaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
wrom kreeg ik dan geen melding van "hiep hoi! driewerf hoera! lang leve de koningin! je bent klaar!"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
GVD :'( Heb net die Print Works gekocht, moet ik missie don (We gaan even wat geld drukken >:) O-)) loopt GTA3 steeds vast :{ Echt kut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Anoniem: 33687 schreef op 13 May 2003 @ 22:06:
Zeg, heb je die zwarte Ferrari Spider van Crockett (Niet die witte lambo) uit Miami Vice ook in GTA: VC?

[afbeelding]

*ICBM ziet het al helemaal voor zich, s'avonds laat cruisen langs de stranden van VC, luisterend naar een CD van Phil Collins......snif...* :'( :'(
Die zit er inderdaad in. Alleen krijg ik die onmogelijk zwart. Ben al een kleine honderd keer met zo'n ding langs een pay 'n spray geweest :P

Misschien een voordeel van de pc versie tenopzichte van de PS2 versie, aangezien je die gemakkelijk kunt modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffie schreef op 13 mei 2003 @ 22:24:
[...]
Die zit er inderdaad in. Alleen krijg ik die onmogelijk zwart. Ben al een kleine honderd keer met zo'n ding langs een pay 'n spray geweest :P

Misschien een voordeel van de pc versie tenopzichte van de PS2 versie, aangezien je die gemakkelijk kunt modden.
Je kan de zwarte auto's cheat gebruiken (als het goed is, kan er dan nog 100% gehaald worden). Ik weet alleen niet meer wat de code was maar die staat wel in de beginpost ;).

Deze cheat dus: IWANTITPAINTEDBLACK <- zwarte auto's (incl politie).

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 13-05-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/vice-01.jpg

Ik krijg er wel meer in, maar dan verdwijnen ze gewoon :? Met GTA3 kon je zoveel auto's erin proppen als je wilde :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
HIDMAN-X schreef op 13 May 2003 @ 21:51:
[...]

Huh hoezo krijg ik zo'n brakke kar:

[afbeelding]

:?
Ga maar weer eens bij de garage kijken... tada nieuw lijstje! ;)

In totaal mag je er 4 afwerken (bij de laatste krijg je die nascarbak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Anoniem: 4479 schreef op 13 May 2003 @ 22:15:
[...]

Ik vind het wel vreemd; op www.gtaforums.com vind ik "genoeg" mensen met een geforce 2 die het spel fatsoenlijk draaien.. De radeon vivo (7200) (die zit ook in mijn oude duron 700) moet hier zeker mee te vergelijken zijn. Van wat voor resolutie wordt er gebruik gemaakt? En de view distance staat neem ik aan vrij laag?
Een Radeon is wel nog lager dan een normale GF2. Ik denk dat HlpDsK's kaartje gewoon te oud/traag is.. :(
[...]

Hm, en bij welk persoon je die missie krijgt is ook wel relevante informatie :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
dinges schreef op 13 May 2003 @ 22:19:
[...]

wrom kreeg ik dan geen melding van "hiep hoi! driewerf hoera! lang leve de koningin! je bent klaar!"? :P
omdat je dan eerst uit moet stappen (bij 51 heb je het iig gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 06-07 20:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

wanneer krijg je huis met garage waar je auto's in ka nzetten zit nu in dat ene huis waar je die een baas hebt dood geschoten is nu van mij :D wel lekekr groot :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_UnAnimouS schreef op 13 mei 2003 @ 22:28:
[afbeelding]

Ik krijg er wel meer in, maar dan verdwijnen ze gewoon :? Met GTA3 kon je zoveel auto's erin proppen als je wilde :).
Er schenen problemen te zijn met de ps/2 versie dat sommige garages de auto's niet goed vasthielden.. Onder andere de himan condo. Op http://www.gtaforums.com stond een hele thread hierover (weet alleen niet waar en om te zoeken moet je registreren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10-07 22:29
[...]

als je de missies van deel 1 hebt gehaald (dus alle opdr8gevers met een letter in een blauw vierkantje)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
BruceLee schreef op 13 May 2003 @ 22:32:
wanneer krijg je huis met garage waar je auto's in ka nzetten zit nu in dat ene huis waar je die een baas hebt dood geschoten is nu van mij :D wel lekekr groot :D
Daar zit een garage bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Aerox.2000 schreef op 13 mei 2003 @ 22:13:
[...]

50 :P

[...]

dat had ik ook op de PS2... je moet denk ik helaas alles nazoeken (had ik gedaan, maar toen miste ik er nog een aantal :P )
:? hoe kunnen er dan packages missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
SteAlthmAn schreef op 13 May 2003 @ 22:42:
[...]

:? hoe kunnen er dan packages missen?
gewoon dat ik ze niet gevonden had... niet goed genoeg gezocht (bv een verdieping hoger of lager, en dat ik dacht dat ik ze al had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SteAlthmAn schreef op 13 May 2003 @ 22:08:
Dat zou wel erg handig zijn.
Ik speelde gta vice city op de ps2 met een walktrough ernaast.
Moest ik die unique stunts gaan doen. Ben ik er ook een paar misgelopen.
Zou handig zijn om iets te hebben waarmee je dit soort dingen kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
RocketKoen schreef op 13 mei 2003 @ 22:38:
[...]

als je de missies van deel 1 hebt gehaald (dus alle opdr8gevers met een letter in een blauw vierkantje)
Huh? Ik heb al alle eilanden unlocked :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 72225 schreef op 13 May 2003 @ 22:48:
[...]

Dat zou wel erg handig zijn.
Ik speelde gta vice city op de ps2 met een walktrough ernaast.
Moest ik die unique stunts gaan doen. Ben ik er ook een paar misgelopen.
Zou handig zijn om iets te hebben waarmee je dit soort dingen kan zien.
map uitprinten en afstrepen welke je al hebt :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Aerox.2000 schreef op 13 May 2003 @ 22:47:
[...]

gewoon dat ik ze niet gevonden had... niet goed genoeg gezocht (bv een verdieping hoger of lager, en dat ik dacht dat ik ze al had)
ohw zo :P
naja zal morgen maar alle 100 langs gaan ;(
maar dan krijg je wel de hunter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
SteAlthmAn schreef op 13 May 2003 @ 22:53:
[...]

ohw zo :P
naja zal morgen maar alle 100 langs gaan ;(
maar dan krijg je wel de hunter :9
hunter? auto? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
gelukkig draait Vice City stukken beter dan GTA3..:)..ik kan hem nu op 800*600 zetten, ipv 640*480 bij GTA3:D
k heb een geforce 2 MX400.

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
hunter => apache gevechtsheli ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
SteAlthmAn schreef op 13 May 2003 @ 22:58:
[...]

hunter => apache gevechtsheli ;)
krijg je ook als je alle missies hebt uitgespeeld (hoofmissies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Aerox.2000 schreef op 13 May 2003 @ 22:59:
[...]

krijg je ook als je alle missies hebt uitgespeeld (hoofmissies)
mja, maar over 3 packages heb ik em.. en met missies ben ik nog wel ff bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 20:32
He bah, ik zit vast!
Ik heb nu de keuze uit twee missie's Of ik moet met dat kleine helikoptertje bopmmen plaatsen (Wat moeilijk is met de standaard controls) Of ik moet een opdracht doen voor die Diaz, moet ik naar iemands zijn appartement gaan en kijken waar hij het geld achterhoudt...

Dan achtervolg ik hem via het dak en dan smeert hij hem weg met een auto.
Iemand tips op die laatste te halen? :? Telkens wordt mijn auto verrot geschoten en dan rijden ze weer van mij weg :(

Tips zijn welkom :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op 13 May 2003 @ 23:05:
He bah, ik zit vast!
Ik heb nu de keuze uit twee missie's Of ik moet met dat kleine helikoptertje bopmmen plaatsen (Wat moeilijk is met de standaard controls) Of ik moet een opdracht doen voor die Diaz, moet ik naar iemands zijn appartement gaan en kijken waar hij het geld achterhoudt...

Iemand tips op die laatste te halen? :? Telkens wordt mijn auto verrot geschoten en dan rijden ze weer van mij weg :(

voldoende afstand houden zodat je niet geraakt word?
en je kan ook als je van dak afjumped dat scootertje pakken, die staat daar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Laatst online: 10-03 19:07
Met dat scootertje ben je wel lekker wendbaar maar ook kwetsbaar

En idd de rc-heli's zijn verrot moeilijk zeg
Ik weet niet eens welke toets je moet gebruiken om een bom neer te zetten

[ Voor 25% gewijzigd door mirelia op 13-05-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

PoweRoy

funky!

jdiezrequejo schreef op 13 May 2003 @ 23:05:
He bah, ik zit vast!

ik had een brandweer wagen op de weg gezet en een inferno langs de scooter gezet. achter volgen en hij staat te wachten zodat jij tijd hebt om in de inferno te stappen en te achtervolgen. niet te dichtbij rijden. gewoon achtervolgen

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 20:32
ow, ik dacht dat ik hem uit de wagen moest krijgen ofzo :P

Dus ik beukte telkens die wagen, maar goed hij schoot steeds al mijn 4 wielen kapot zodoende kon ik dus niet meer goed sturen :(

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaRF schreef op 13 mei 2003 @ 22:52:
[...]

map uitprinten en afstrepen welke je al hebt :P
Niet echt handig toch. Ik zou het liever kunnen achterhalen met een 1 of ander proggie ofzo. Als iemand het weet?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Aerox.2000 schreef op 13 May 2003 @ 22:30:
[...]

omdat je dan eerst uit moet stappen (bij 51 heb je het iig gehaald)
AHA!
ga ik dat nu ff doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edoll
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-05 10:40
Iemand toevallig nog last gehad van vastlopers? - ik heb net de shakedown missie gehad, gesaved en wil nu weer verder, maar hij loopt vast zodra ik de brug naar avery neem, met andere bruggen hetzelfde, beeld blijft stil staan, ik hoor een windows error, ik druk een paar keer op esc en ik krijg een error bericht

Hij loopt dus vast bij het "laden" tussen de bruggen, wat voorheen altijd wel goed ging.

iemand ideeen waar het aan ligt? directx = 9.0a video drivers zijn de huidige, zelfde voor audio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Laatst online: 10-07 15:54
Damn, k kom niet meer verder, heb n tijd geleden die auto-dealer vlakby het vliegveld gekocht, maar nu moet ik nog een Virgo zoeken voor die lijst :S
iemand enig idee waar dat ding precies staat?!
Ik zoek me helemaal suf tusse de missies door :(
heb ge google-ed en hij moet ergens op dat starfish island staan, maar ik kan hem niet vinden, iemand die hem al wel heeft gevonden?
misschien ff de map een puntje op zette en poste oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 07-07 19:35
Anoniem: 84094 schreef op 13 May 2003 @ 21:01:
fraps gebruikt veel van je cpu dus daardoor wordt het onspeelbaar.
Nee joh! ;) Fraps werkt bij mij perfect! Een copmuter die al 5 maanden niet opnieuw geinstalleerd is (is veel voor mij) en helemaal gefragmenteerd is. Je stelt Fraps in op 30fps en het gaat als een trein. Perfect!

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Hoe levert Pole Position je wat op?
Ik zie nergens zo'n $$$ ding draaien.....
of wordt het bij Diaz ding er bij geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 00:45
Edoll schreef op 13 May 2003 @ 23:16:
Iemand toevallig nog last gehad van vastlopers? - ik heb net de shakedown missie gehad, gesaved en wil nu weer verder, maar hij loopt vast zodra ik de brug naar avery neem, met andere bruggen hetzelfde, beeld blijft stil staan, ik hoor een windows error, ik druk een paar keer op esc en ik krijg een error bericht

Hij loopt dus vast bij het "laden" tussen de bruggen, wat voorheen altijd wel goed ging.

iemand ideeen waar het aan ligt? directx = 9.0a video drivers zijn de huidige, zelfde voor audio..
Ik weet geen oplossing, maar heb het zelf ook al een paar keer gehad, dan hoor je idd een 'doenk' en dan zit ie vast, enige wat bij mij helpt is een reset. Zal wel een keer een patch voor uitkomen, als dit ook bij de legale gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

armageddon_2k1 schreef op 13 mei 2003 @ 23:22:
[...]

Nee joh! ;) Fraps werkt bij mij perfect! Een copmuter die al 5 maanden niet opnieuw geinstalleerd is (is veel voor mij) en helemaal gefragmenteerd is. Je stelt Fraps in op 30fps en het gaat als een trein. Perfect!
hier dus niet....

Nogmaals: http://specs.tweak.to/1

Fraps al op 10 en 30fps gehad, maar werkt _niet_ haal echt 0.5fps ofzo, te erg.
Speels op 640*480*16 met frame limiter aan of uit, iig geen resultaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ha ik heb nu eindelijk wat dingen waar ik dagelijks geld kan ophalen. Bij mijn Vercettie huis; en bij Kaufman Cabs (1 vette missie zat daarbij; moet je 40 sec zien te blijven leven op een afgesloten terrein met 10 rival-cabs :) )

Alleen ik had 25 van die ijsjes verkocht (btw verkoop je nou ijsjes of drugs? Ik lette niet op bij dat stuk) maar ik dacht dat ik dan later weer verder kon gaan met die 25. Maar helaas was dat niet het geval. In downtown kopen ze de meeste 'ijsjes' heb ik het idee.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.