Je bent niet de enige die daar last van heeft. Het is ook nog de enige missie die ik nog kan doen, aangezien ik alle andere assets al heb acquired.
Verwijderd
Heb je het over de 'The Driver" Gerbens? Iig, ik heb hem nu eindelijk (na de 5x, 4x wilde ik die sabre van de weg drukken, drukt hij mij tegen een of andere muur aan ;p --> retry). Mijn racetijd was trouwens 2.10, kan sneller. Maarja, nu maar ff kijken wat de volgende missie is
leuk: zorg voor een stuk of 2 sterren, rijd naar de containerboot en pak de bazooka rampage
en dan lekker de aanstormende politie neerknallen vanaf de loopplank
dolle pret, er komen er steeds meer bij naarmate je meer collega's om zeep helpt
als het niet lukt gewoon opnieuw pakken
de politie kan je in principe niet bereiken alleen per helicopter maar ja jij hebt een bazooka die nooit leeg raakt
en lance haal je gewoon op met de helicopter. zet 'm op de loods waar lance in zit, mol iedereen die aan komt rennen, zet de helicopter beneden mol de gastjes in de loods en vlieg dan met lance naar het ziekenhuis
en dan lekker de aanstormende politie neerknallen vanaf de loopplank
dolle pret, er komen er steeds meer bij naarmate je meer collega's om zeep helpt
als het niet lukt gewoon opnieuw pakken
de politie kan je in principe niet bereiken alleen per helicopter maar ja jij hebt een bazooka die nooit leeg raakt
en lance haal je gewoon op met de helicopter. zet 'm op de loods waar lance in zit, mol iedereen die aan komt rennen, zet de helicopter beneden mol de gastjes in de loods en vlieg dan met lance naar het ziekenhuis
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Thnx dude, ik zal het proberenVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 14:58:
[...]
Op Fraps.com kun je een gratis programmaatje downloaden waarmee je ingame filmpjes kunt maken. Starten en dan tijdens het spelen F9 gebruiken om het opnemen aan en uit te zetten. Let er wel op dat je maximaal 640x480 op kunt nemen anders staat niet alles erop. Deze filmpjes saved hij uncompressed (dus je hebt een beetje HDD-ruimte nodig) naar de map waar je Fraps in hebt geinstalleerd. Daarna kun je met bijvoorbeeld VirtualDub of de Movie Maker van Windows XP een beetje monteren. Zorg wel dat je het filmpje in een beetje internetgebruiker-vriendelijk (lees: DivX o.i.d.) formaatje opslaat. Succes ermee!
Edit: alleen hoe kom ik aan een host
Met die race motor is m'n record iets van 80 seconden ofzo, door het verkeer.DAMAGE schreef op 16 May 2003 @ 15:15:
[...]
lol ik zie et al weer... maar goed das niet een race motor das een bike :\ deze raast wel ff wat sneller, plus dat ik langs het verkeer moet he hehe...
En hoe kan ik zorgen dat ik geld verdien met m'n ijs-winkel/fabriek
Ik heb wat ijsjes verkocht met Mr. Whoopee, iets van 15, maar tot hoever moet ik doorgaan?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 18:01 ]
tot 50, en dan uitstappenVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 18:00:
[...]
Thnx dude, ik zal het proberen
Edit: alleen hoe kom ik aan een host
[...]
Met die race motor is m'n record iets van 80 seconden ofzo, door het verkeer.
En hoe kan ik zorgen dat ik geld verdien met m'n ijs-winkel/fabriek
Ik heb wat ijsjes verkocht met Mr. Whoopee, iets van 15, maar tot hoever moet ik doorgaan?
offtopic:
95%
95%
PSN: Houtvlot
Verwijderd
vaag
ik krijg nu geen wheelie bonussen meer...
stoppie bonussen nog wel..
weet iemand waar dat ana kan liggen ?
ik krijg nu geen wheelie bonussen meer...

weet iemand waar dat ana kan liggen ?

Misschien raak je de grond aan met je uitlaat waardoor je geen punten krijgt?
The devil is in the details.
96% 
moet ik hierna dan alleen nog de taxi, politie, brandweer en ambulance missies doen?
moet ik hierna dan alleen nog de taxi, politie, brandweer en ambulance missies doen?
PSN: Houtvlot
welke zender is dat? luister nooit echt naar alle gesprekkenVerwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 18:15:
Wel geinig.. er is een stuk op de radio dat gaat over Nederlandse coffeeshops
Verwijderd
Woei, Malibu Asset completed
Ik heb ff nog snel die eerste missie van phil gedaan, maar ik snap het niet helemaal... Moet je nou gewoon die kratjes van die auto's afraggen en die auto's opblazen? En die scootergang die opgegeven moment achter je aan gaat
Echt geinig, ik ramde in een keer het hele rijtje om
. Nouja, verder ga ik denk ik maar eens de pr0n studion kopen, ik heb nu Malibu en Pole Position completed.
Woohoo me eigen huis met helikopter.
Met een helikopter vliegen is echt lachen, zolang je hem niet op een miniscuul stukje parkeert hoog in de lucht en dan uitstapt. En vervolgens dus niks hebt om op te staan.
Met een helikopter vliegen is echt lachen, zolang je hem niet op een miniscuul stukje parkeert hoog in de lucht en dan uitstapt. En vervolgens dus niks hebt om op te staan.

Het was al langsgeweest maar ik kan het niet meer vinden welk progie kan je gebruiken om de radio station in *.mp3 formaat om te zetten
Hoorde ik ook ja! Ik dacht echt..."huh? WTF? hoor ik dat goed?"Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 18:15:
Wel geinig.. er is een stuk op de radio dat gaat over Nederlandse coffeeshops
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Heeft er iemand een savegame voor mij waar alle 100 packages zijn gehaald?
Verwijderd
ctrl-fJelleStoel schreef op 16 May 2003 @ 18:37:
Het was al langsgeweest maar ik kan het niet meer vinden welk progie kan je gebruiken om de radio station in *.mp3 formaat om te zetten
adf2mp3
kchat is echt humor
Dat interview met Thor
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ik weet niet of er in de afgelopen 3000 reply's van dit 3-delig Vice City-topic al iets erover vermeld is, maar ik krijg de resolutie niet hoger 640*480*16.
En dat is niet echt dat je zegt van uh... geweldig beeld ofzo om naar te kijken. Ik heb het gewoon origineel uit de winkel by the way. Heeft iemand anders er ook last van? Onder het kopje display zegt 'ie bij de resolution dan gewoon: "Option not avaideble". Je kunt 'em dus ook niet hoger zetten.
Ik weet wel dat er voor GTA Liberty City verschillende patches waren voor display-problemen. Misschien zelfde story hier? Suggesties?
Specs
• AMD Athlon XP 1700+
• MSI K7T Turbo MS6330, VIA KT133/A
• 384MB Jetram PC133 SDRAM
• Leadtek Geforce 4 Ti 4200
• nVidia Detonator versie 43.45
• Windows XP Professional
Ik weet wel dat er voor GTA Liberty City verschillende patches waren voor display-problemen. Misschien zelfde story hier? Suggesties?
Specs
• AMD Athlon XP 1700+
je kunt de instellingen in elk geval niet veranderen tijdens het spel, dus je moet echt voooor je op new game drukt de reso veranderen. misschien is dat het?Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 18:47:
Ik weet niet of er in de afgelopen 3000 reply's van dit 3-delig Vice City-topic al iets erover vermeld is, maar ik krijg de resolutie niet hoger 640*480*16.En dat is niet echt dat je zegt van uh... geweldig beeld ofzo om naar te kijken. Ik heb het gewoon origineel uit de winkel by the way. Heeft iemand anders er ook last van? Onder het kopje display zegt 'ie bij de resolution dan gewoon: "Option not avaideble". Je kunt 'em dus ook niet hoger zetten.
Specs
• AMD Athlon XP 1700+
Waarom kan ik geen missies doen bij die Ice Cream factory? Ik kan wel ijsjes verkopen, maar ik zal toch ook missies moeten doen om een income daarvan te krijgen.
En die stripclub? Daar kan ik ook geen missies doen, ik zag wel dat er ergens een Vercetti-pak is aangekomen, maar ik weet niet waar
En die stripclub? Daar kan ik ook geen missies doen, ik zag wel dat er ergens een Vercetti-pak is aangekomen, maar ik weet niet waar
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Kijk wat ik tegenkwam in mijn taxicentrale
:

Pogo the monkey! He's got fur, a tail and springs for legs!
Voor de mensen die het niet begrijpen: in de reklame op de radio bij GTA3 kwam dit spel voorbij, het heeft zelfs een eigen website: http://www.pogothemonkey.com/.

Pogo the monkey! He's got fur, a tail and springs for legs!
Voor de mensen die het niet begrijpen: in de reklame op de radio bij GTA3 kwam dit spel voorbij, het heeft zelfs een eigen website: http://www.pogothemonkey.com/.
Verwijderd
Hmm... ja. Dat is het inderdaad.BaRF schreef op 16 May 2003 @ 18:51:
[...]
je kunt de instellingen in elk geval niet veranderen tijdens het spel, dus je moet echt voooor je op new game drukt de reso veranderen. misschien is dat het?

Verwijderd
Ik heb GTA: VC pas een dag en heb nog geeneens een missie gespeeld
Heb de hele tijd de map eerst verkend en wat gaan stunten met de scootertjes...
Ik moest frame limiter aan doen om voor te zorgen dat de textures niet fucked up waren. Helaas lijkt het wel of ik 40 a 50 fps krijg ipv 100 met Frame limiter on... Dat is apart want met m'n specs moet ik veel hoger komen. Ik hoop dat Rockstar een patch uitbrengt om zoiets beter te tweaken. GTA: VC is beter tegenover GTA 3 kwa gfx en frame rate maar ik denk dat het spel niet helemaal perfect is om de optimale performance te benutten...
Heb de hele tijd de map eerst verkend en wat gaan stunten met de scootertjes...
Ik moest frame limiter aan doen om voor te zorgen dat de textures niet fucked up waren. Helaas lijkt het wel of ik 40 a 50 fps krijg ipv 100 met Frame limiter on... Dat is apart want met m'n specs moet ik veel hoger komen. Ik hoop dat Rockstar een patch uitbrengt om zoiets beter te tweaken. GTA: VC is beter tegenover GTA 3 kwa gfx en frame rate maar ik denk dat het spel niet helemaal perfect is om de optimale performance te benutten...
Begrijp je wel wat 'Frame Limiter' betekent?Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 19:04:
Ik moest frame limiter aan doen om voor te zorgen dat de textures niet fucked up waren. Helaas lijkt het wel of ik 40 a 50 fps krijg ipv 100 met Frame limiter on... Dat is apart want met m'n specs moet ik veel hoger komen.
Waar zie je eik voor hoeveel % je het spel heb uitgespeeld?
En merk jij dat het niet vloeiend loopt? Nee, want 30 frames per seconde is genoeg
Met een frame limiter aan krijg je niet meer frames ook al hoor je die wel te krijgen hoor. Misschien heb je het over frame limiter uit, maar in je vorige post heb je het alleen maar over frame limiter aan.Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 19:10:
[...]
Ja lees dan ook verder domme koe... ik heb het over dat ik veel meer moet halen....
[ Voor 46% gewijzigd door Hahn op 16-05-2003 19:12 ]
Je hoeft maar 50 ijsjes te verkopen (net zoveel als dat er in dit topic al gezegd hoeveel dat je moet verkopenVenkeroz schreef op 16 May 2003 @ 18:52:
Waarom kan ik geen missies doen bij die Ice Cream factory? Ik kan wel ijsjes verkopen, maar ik zal toch ook missies moeten doen om een income daarvan te krijgen.
En je vercetti pak ligt in de straat achter je hotel (waar je het spel begint), een beetje in de buurt van de Pole position club.
Woei eindelijk de villa van Diaz.. nu de 'showdown' missie.. (
) eerst maar ff 60 packages vinden en een minigun krijgen

Prpprrrfff ... ben net voor de 5e keer aan die $#@$ missie begonnen waar je die chaos meter moet volkrijgen, maar het lukt steeds niet ..
steeds busted of tijd te kort .. iemand tips ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb dit gelezen in 1 van de 3 topics.. volgens mij moest je zoveel mogelijk politie achter je aankrijgen o.i.d?Arfman schreef op 16 mei 2003 @ 19:16:
Prpprrrfff ... ben net voor de 5e keer aan die $#@$ missie begonnen waar je die chaos meter moet volkrijgen, maar het lukt steeds niet ..steeds busted of tijd te kort .. iemand tips ?
Weet het niet zeker maar heb ergens zoeits gelezen
in de mall in het noorden van eiland 1 ff 100 nades komen bij de ammunation, dan gewoon ergens op een drukke weg wat rondrennen en die dingen neerstrooien, ik had 'm zo vol.... je hebt dan wel 5 sterren ofzo, maar je hoeft maar heel eventjes de cops te ontwijken, want dan is 't alweer mission succesfull.Arfman schreef op 16 May 2003 @ 19:16:
Prpprrrfff ... ben net voor de 5e keer aan die $#@$ missie begonnen waar je die chaos meter moet volkrijgen, maar het lukt steeds niet ..steeds busted of tijd te kort .. iemand tips ?
Ik wist niet waar ik de sniper kon vinden van te vorenMr_UnAnimouS schreef op 16 May 2003 @ 19:25:
[afbeelding]
1 van de manieren om Lance te redden. Gewoon effe je helicopter parkeren en de mannetjes neersnipen
. Btw de helicopter ging niet fikken en ik kon gewoon weer opstijgen
.

Iemand anders heeft het ff voor me gehaald
*klik* komt in slot 3Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 19:28:
heeft iemand nog een savegame met helicopters? die zou ik graag willen
Boven op het dak staat de heli
Trouwens, misschien iets voor de FAQ.. als je een savegame van iemand krijgt die bijv in slot3 komt heet hij GTAVCsf3.b.. je kan hem gewoon in een ander slot zetten door de 3 te vervangen door het slotnummer waar je hem wilt hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door Dennahz op 16-05-2003 19:32 ]
Nouja neersnipen... Het was neersnipen met de m4BrEeZeR schreef op 16 mei 2003 @ 19:29:
[...]
Ik wist niet waar ik de sniper kon vinden van te vorenHad ik wel kunnen zien op 1 van de maps neem ik aan maar toch
Iemand anders heeft het ff voor me gehaald
Ah ik dacht met de echte sniperMr_UnAnimouS schreef op 16 May 2003 @ 19:45:
[...]
Nouja neersnipen... Het was neersnipen met de m4.
Njah .. kheb het gehaald, maar ik kan niet zeggen dat de missies me acht boeien .. ik zit met die A dude (op de map) met die $#$#@ missie met die $#$# RC helicopter die ik niet kan halen vanwege FPS drops .. net een missie gehad waarin ik een stalker moest neermaaien, gedaan, stap in een auto -> busted .. 'k heb het echt ff gehad met dit spel.
Het nieuwe is eraf, ik merk dat ik het een stuk minder speel dan GTA 3 toen het uitkwam ..
Het nieuwe is eraf, ik merk dat ik het een stuk minder speel dan GTA 3 toen het uitkwam ..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ik merk als hoofdreden als ik het ff terug-analyseer dat sommige dingen je gewoon niet lukken. Je bent misschien gewoon heel snel ontmoedigd. Ik heb het liever een beetje moeilijk dat ik me ervoor moet ergeren, i.p.v. dat ik in een middag alles lig te unlocken.Arfman schreef op 16 May 2003 @ 19:49:
Njah .. kheb het gehaald, maar ik kan niet zeggen dat de missies me acht boeien .. ik zit met die A dude (op de map) met die $#$#@ missie met die $#$# RC helicopter die ik niet kan halen vanwege FPS drops .. net een missie gehad waarin ik een stalker moest neermaaien, gedaan, stap in een auto -> busted .. 'k heb het echt ff gehad met dit spel.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 19:54 ]
Clyde, deels heb je gelijk. Echter, in GTA3 heb ik ook maar een paar missies gespeeld (totdat ik de 3 eilanden geunlocked had) en daarna maanden gewoon rondgereden, creating havoc 
Nu boeit me dat niet meer. Ik vind de levels ook niet zo mooi als in GTA3, beetje benauwend, erg 'donker' allemaal, smalle straatjes, daardoor veel verkeer .. dunno, moeilijk uit te leggen, maar ik vind het gewoon wat dat betreft 'minder' dan GTA3.
Over de soundtrack niets dan lof, die roelt gewoon
edit: Clyde, die is van Laura Brannigan - Self Control.
Nu boeit me dat niet meer. Ik vind de levels ook niet zo mooi als in GTA3, beetje benauwend, erg 'donker' allemaal, smalle straatjes, daardoor veel verkeer .. dunno, moeilijk uit te leggen, maar ik vind het gewoon wat dat betreft 'minder' dan GTA3.
[ Voor 9% gewijzigd door Arfman op 16-05-2003 19:58 ]
Verwijderd
Jah, ik snap je wel. Eerlijk toegeven; dat heb ik ook beetje.Arfman schreef op 16 mei 2003 @ 19:58:
Clyde, deels heb je gelijk. Echter, in GTA3 heb ik ook maar een paar missies gespeeld (totdat ik de 3 eilanden geunlocked had) en daarna maanden gewoon rondgereden, creating havoc
Dat soundtrack is idd geniaal geimplementeerd erin. Toen ik al Mr Mister hoorde bij het eerste filmpje had ik al een vermoeden dat het weer een geweldige ervaring zou worden totdat GTA 4 uitkomt.
Thnx.Arfman schreef op 16 May 2003 @ 19:58:
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 20:28 ]
GTA Vice City staat op imdb.com
http://www.imdb.com/Title?0314123
Leuk, ik wist bv niet dat de stem van Lance ingesproken is door Philip Michael Thomas aka Ricardo Tubbs uit Miami Vice.
Is er ook een map waar alle locaties op staan van wapens, hartjes, politiesterren, rampages, armor etc.
Ik kruis het nu zelf aan op een uitgeprinte map, maar misschien is die al beschikbaar.
Leuk, ik wist bv niet dat de stem van Lance ingesproken is door Philip Michael Thomas aka Ricardo Tubbs uit Miami Vice.
Is er ook een map waar alle locaties op staan van wapens, hartjes, politiesterren, rampages, armor etc.
Ik kruis het nu zelf aan op een uitgeprinte map, maar misschien is die al beschikbaar.
Verwijderd
Google is your friend.Atari schreef op 16 mei 2003 @ 20:28:
http://www.liquidgamer.com/games/gtavc/map_places.php
http://www.liquidgamer.com/games/gtavc/map_places2.php
http://www.liquidgamer.com/games/gtavc/map_places3.php
http://www.liquidgamer.com/games/gtavc/map_places4.php
http://www.oddweb.net/gta4/index.aspAtari schreef op 16 May 2003 @ 20:28:
1 woord: minigunArfman schreef op 16 mei 2003 @ 19:16:
[ Voor 46% gewijzigd door RocketKoen op 16-05-2003 20:43 . Reden: verkeerde msg gequote ]
ik weet dat dit een erg domme vraag is, maar ik stel em tog.
Vriend van me zegt dat ik GTA4 wel kan draaien op
athlon 700 mhz
458 mb sd ram
tnt 2 m64
Ik kan dit niet geloven, dus ik vraag het even, is dit waar
GTA3 deed het er wel op, maar neit heel erg goed....
athlon 700 mhz
458 mb sd ram
tnt 2 m64
Ik had eigenlijk gehoopt dat jullie het zelf hadden gezien, maar blijkbaar niet, dus dan doe ik het maar zo. Deel 4 is er mensen: [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 4[/rml]
ja, het draait wel in de laagste resolutie hoor, en nog speelbaar ookGTA3 schreef op 16 May 2003 @ 20:42:
athlon 700 mhz
458 mb sd ram
tnt 2 m64
ik heb em speelbaar op een athlon 800 met een 16MB TNT kaartje en 256mb
dat is niet zo slim van je, als je een vervolgtopic wilt openen moet je eerst een modje zoeken om het oude dicht te doen....MaRc0 schreef op 16 May 2003 @ 20:43:
Ik had eigenlijk gehoopt dat jullie het zelf hadden gezien, maar blijkbaar niet, dus dan doe ik het maar zo. Deel 4 is er mensen: [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 4[/rml]
topics gaan pas na 1000 posts dicht, daar zijn we ook nog niet.... (lol schooiert
[ Voor 35% gewijzigd door RocketKoen op 16-05-2003 20:49 ]
uh deel 4 is er al en deze nog open?
Verwijderd
Tis niet GTA4.GTA3 schreef op 16 mei 2003 @ 20:42:
athlon 700 mhz
458 mb sd ram
tnt 2 m64
Maar verder zou ik gewoon GTA Vice City eens proberen. Zo kom je erachter. Zelf denk ik dat je em redelijk op medium/low kan draaien. Verwacht met die TNT2 geen baanbrekende special effects.
Dit topic is gesloten.