[PC] GTA: Vice City - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Snow_King schreef op 13 mei 2003 @ 23:24:
Hoe levert Pole Position je wat op?
Ik zie nergens zo'n $$$ ding draaien.....
of wordt het bij Diaz ding er bij geschreven?
idd ik ook niet.. enigste gebouw dat ik gekocht heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 13 May 2003 @ 23:29:
Ha ik heb nu eindelijk wat dingen waar ik dagelijks geld kan ophalen. Bij mijn Vercettie huis; en bij Kaufman Cabs (1 vette missie zat daarbij; moet je 40 sec zien te blijven leven op een afgesloten terrein met 10 rival-cabs :) )

Alleen ik had 25 van die ijsjes verkocht (btw verkoop je nou ijsjes of drugs? Ik lette niet op bij dat stuk) maar ik dacht dat ik dan later weer verder kon gaan met die 25. Maar helaas was dat niet het geval. In downtown kopen ze de meeste 'ijsjes' heb ik het idee.
je verkoopt poppers d8 ik ofzoiets :D drugs dus

maarre ik zit nu opgescheept met die hillary :(
tips om hem er ff uit te rijden :P

****Edit*****

tipje: zoek de file handeling.cfg op (maak er een kopie van)
haal em van read only af, openen.

Zoekje de lijn op die begint met :

SABRETUR

en vervang die info met de info achter SABRE1

dan is die Hilary een stuk minder snel met op trekken

enneh pak ff de line van de cheetah en zet hem achter de sentinel :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

wat leuks is is een sniper nemen en dan op auto richten en dan op het hoofd van de gene die er in zit als je er op richt en schiet valt die gene uit de auto :D

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
enriqueeeee schreef op 13 May 2003 @ 23:43:
wat leuks is is een sniper nemen en dan op auto richten en dan op het hoofd van de gene die er in zit als je er op richt en schiet valt die gene uit de auto :D
daar heb je geen sniper voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Het geheim van de ADF bestanden:

Het zijn gewone MP3 bestanden, alleen is elke byte met "22h" gexor'ed.

Ik heb in VB.Net een programmatje geschreven dat het converteerd, alleen is .Net enorm traag met het werken met bestanden, dus duurt dat nogal lang. Misschien dat er hier iemand is die een sneller programma daarvoor kan schrijven, anders ben ik wel bereid mijn versie online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Snow_King schreef op 13 May 2003 @ 23:24:
Hoe levert Pole Position je wat op?
Ik zie nergens zo'n $$$ ding draaien.....
of wordt het bij Diaz ding er bij geschreven?
Je moet naar vanachter gaan in de Pole Position, waar die/een vrouw begint te strippen. Je moet 600/1000$ (weet niet precies) aan 'tips' geven en dan komt er een moneymaker buiten aan de PP en gaat er nog een kamertje open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
iemand al in die apache gevlogen?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/5369/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/5370/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/5372/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/5373/full.jpg

gewoon gejat bij die legerbasis :P

[ Voor 11% gewijzigd door Palomar op 14-05-2003 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Argh, ik maak wheelies van 3 minuten maar er komt nix te staan van "your wheelie was ..." Hoe kan dit?

Bij stoppies staat het er altijd, alleen niet bij wheelies :X

[ Voor 29% gewijzigd door Intronic op 14-05-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
hmmz.. die leger heli staat er nog ni bij de legerbasis.. meer missies doen?? :?

wat ook leuk is om je auto te strippen met motorzaag :)

kan je ook de ruit eruit halen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Intronic schreef op 14 mei 2003 @ 00:20:
Argh, ik maak wheelies van 3 minuten maar er komt nix te staan van "your wheelie was ..." Hoe kan dit?

Raak je toch de grond met je voorwiel. Een wheelie moet ook minimaal 5sec duren.

Mijn record 11sec.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Longest Wheelie time (secs)
11

Longest Wheelie distance (m)
480.69

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:07
Intronic schreef op 14 May 2003 @ 00:20:

Inderdaad, me too, me too... :P
Misschien moeten we de '6' vast houden en balanceren met je gas (de 'w') :? Ik ga het zo even proberen. Ik balanceer altijd met de '6' , maar misschien registreert die juist die toetsaanslag. Ik weet het ook niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op 14 mei 2003 @ 00:20:

Dan kom je waarschijnlijk niet echt van de grond. Bij een scooter en een crosser heb je vaak het gevoel dat je wel wheelied maar dan leun je gewoon wat naar achter en raakt je voorwiel nog de grond. Je moet maar eens kijken in de drive-by camera mode, dan zie je precies hoe hoog je wheelied. En als je valt aan het einde van je wheelie komt het er trouwens ook niet te staan...

Verder ff over de game... wat een ontzettende topper _/-\o_. Ik speel het de hele dag al en ik heb net de eerste missie van Diaz af (al die andere opdrachtgevers al uitgespeeld). Maar ik moet nu maar een verder met me huiswerk :P. Ik heb dus die ene missie "The Chase" dus net uitgespeeld, en weet iemand of ik al die hyman condo of een ander huis kan kopen? Die RC missie was behoorlijk kut, maar nou de controls drastisch veranderd te hebben lukte me het voor de 2e keer (1e keer de zwaarste frustatrie in heel mijn gamer's leven... ik had nog iets van 5 seconden, ik vlieg op dat ding af, zware hartkloppingen, ik drop snel het laatste bommetje... mis. ARG!! |:(). Trouwens "The Chase" vond ik nix aan. Gewoon achter dat ventje aanrennen, dan wanneer je van het dak komt snel op dat scootertje springen en er achteraan gaan. Ik ging gewoon de hele tijd slalommen achter hem, dat gaat perfect met zo'n scootje. Hij had me maar 1 kogel geraakt, iets van 10 hp eraf. Maarja ik moet nu echt ff huiswerk gaan maken... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vatt schreef op 14 May 2003 @ 00:41:
[...]

Inderdaad, me too, me too... :P
Misschien moeten we de '6' vast houden en balanceren met je gas (de 'w') :? Ik ga het zo even proberen. Ik balanceer altijd met de '6' , maar misschien registreert die juist die toetsaanslag. Ik weet het ook niet.....
op de PS2 had ik eens een keer eentje van 42 seconden, daar kan ik op de pc niet echt aan tippen... veel moeilijker... maar goed stug volhouden met oefenen :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xerix schreef op 14 mei 2003 @ 00:40:
[...]

Raak je toch de grond met je voorwiel. Een wheelie moet ook minimaal 5sec duren.

Mijn record 11sec.

Longest Wheelie time (secs)
11

Longest Wheelie distance (m)
480.69
Wheelie hoeft helemaal geen 5 secs te duren... komt aan op de afstand dacht ik hoor. En hoe kom jij trouwens op die afstand in meters? Mijn record is trouwens 3300 feet, maar dat verbeter ik morgen wel of zow. Met de crosser wheelie je heel makkelijk, want als je eenmaal goed bezig bent, blijft hij vanzelf in evenwicht als je 6 blijft indrukken. En dan hoef je alleen afentoe kleine tikjes gas te geven om vooruit te blijven gaan (niet teveel want anders klap je weer achterover ;p). Maar dan kan je wel niet zo hard omdat je eigelijk dus de hele tijd een beetje in evenwicht doorrolt en maar een klein beetje gas kan geven. Maar dan kan je wel makkelijk door alle bochten heen wheelie'en en theoretisch oneindig doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Danil, ik kom helemaal van de grond hoor.. ik kijk altijd van de zijkant, en net reed ik 10sec ECHT achterover en nix.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOHOO

Ik heb de game uit, dat wil zeggen, ik heb de volgende dingen nog niet

De sparrow copter missies
rampages
robberies
stadium missies
taxi missies
vigilante missies
firefighter missies
pizza missies
en nog wat kleine race missies hier en daar

damn, nog genoeg te doen :/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Als je wilt saven, en je hebt een cheat gebruikt gaat ie zeiken: "It may effect your savegame". Wat moet ik me hierbij voorstellen? Trouwens, als pizzakoerier: hoe moet je in nou die klote pizza gooien. Ik heb alle toetsen al geprobeert, maar geen 1 laat je pizza's gooien...

[ Voor 38% gewijzigd door mycosis op 14-05-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

interp schreef op 14 mei 2003 @ 00:08:
[...]

Je moet naar vanachter gaan in de Pole Position, waar die/een vrouw begint te strippen. Je moet 600/1000$ (weet niet precies) aan 'tips' geven en dan komt er een moneymaker buiten aan de PP en gaat er nog een kamertje open ;)
ik heb maar 200$ uitgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mycosis schreef op 14 May 2003 @ 01:02:
Als je wilt saven, en je hebt een cheat gebruikt gaat ie zeiken: "It may effect your savegame". Wat moet ik me hierbij voorstellen?
dat die cheat in je savegame zit gebakken en dus voor de rest van het spel erin zit

als je wil cheaten, gebruik dan een trainer (die hebben geen effect op je save game (er is een trainer, die je ook geld geeft, die blijft wel in je savegame hangen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
mycosis schreef op 14 mei 2003 @ 01:02:
Als je wilt saven, en je hebt een cheat gebruikt gaat ie zeiken: "It may effect your savegame". Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Dat je best kunt saven zonder cheats ;)
Op PS2 zegt hij dit ook maar ik heb ermee gesaved en eigenlijk geen problemen mee gehad. Wel oppassen, sommige cheats zijn permanet (oa. peds hate you etc)
Heb wel een save game gehad (ook met cheats gesaved) die de game altijd liet vast slagen (geld bleef ook liggen etc).
Ook niet aan Cherry Popper saven, alhoewel die glitch/bug er waarschijnlijk uit is in PC-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Hm, ik kwam net ook nog een leuke challenge tegen... Neem een busje, knal alle 4 de banden lek, en probeer met een paar sterren politie achter je aan zo lang mogelijk rond te blijven rijden :)

(in die missie waar je fijn gangwar tussen de Cubans en de Haitians mag gaan spelen, busje perongeluk lekgeschoten :) )

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 01:03:
[...]

dat die cheat in je savegame zit gebakken en dus voor de rest van het spel erin zit
Wat erin zit? Die melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Waarom werkt die k*t wheelie nou niet!

Zo rijdt ik dan 10 sec en krijg ik nog nix:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/cncgzone/wheelie.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Intronic op 14-05-2003 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mycosis schreef op 14 mei 2003 @ 01:06:
[...]
Wat erin zit? Die melding?
nee die cheat.

zoals hierboven al gezegt, de cheat "NOBODYLIKESME" alle peds zijn dan kwaad op je en vallen je aan is PERMANENT, ook als je de game afsluit en opnieuw opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
Intronic schreef op 14 May 2003 @ 01:08:

[[url=http://members.lycos.nl/cncgzone/wheelie.JPG]afbeelding[/url]]
Zoals al gezegt, het gaat over de afstand en niet de tijd. Als je cheats hebt gebruikt kan het ook zijn dat hij het niet weer geeft, maar wel in de stats.

@POST hierboven; Zeker? volgens mij is dit enkel als je het saved. Op PS2 weer anyway ;)

[ Voor 10% gewijzigd door interp op 14-05-2003 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Ferrari Daytona zit idd ook in dit spel. Alleen wat niet vel mensen weten is dat dat in de serie een omgebouwde Corvette was. En Ferrari vond dat mooi zout, en dáárom rijden ze de rest van de serie een gloedjenieuwe Testarossa. PR voor Ferrari, gratis gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op 14 May 2003 @ 01:08:

[afbeelding]
Haha, lol, nu snap ik waarom het niet lukt. Je mag niet echt op de achterkant leunen, dat rekent hij niet. Even aantikken maak niet echt uit, maar als je echt erop blijft leunen dan houdht hij op met tellen. Ik heb ook een paar keer gehad dat ik aan het wheelie'en was en dan leunde ik iets te ver naar achter, en dan die wheeliebonus terwijl ik nog aan het wheelie'en was, maar dus teveel op mijn achterkant had geleund... Met deze tip moet het lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Laatst online: 23-02 03:45
je moet inderdaad zorgen dat je niet TE ver achterover hangt... GEEN vonken dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Okay lol wist ik niet, zo ff goede wheelie maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net die showroom gekocht maar ik weet niet wat ik nou moet doen om er geld mee te kunnen verdienen. Bij die garage kan je streetraces doen, die heb ik alle 6 gedaan en ook allemaal gewonnen. Maar ik kan nog steeds geen geld verdienen. Wat moet ik doen?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Laatst online: 23:11

Steffie

Opaque

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 01:48:
Ik heb net die showroom gekocht maar ik weet niet wat ik nou moet doen om er geld mee te kunnen verdienen. Bij die garage kan je streetraces doen, die heb ik alle 6 gedaan en ook allemaal gewonnen. Maar ik kan nog steeds geen geld verdienen. Wat moet ik doen?
thx
Rechts naast dat bord met die verschillende straatraces heb je een garage zitten. Naast die deur hangt een lijst met 6 auto's. Die moet je daar verzamelen om geld te genereren.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Steffie. Dat word nog aardig goed zoeken zeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Hoewel ik nog geen goede wheelies kan, hier ff een niet onaardige stoppie :D :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/cncgzone/stoppie.JPG

Longest Stoppie time (secs) 56

Longest Stoppie distance (m) 408.37

[ Voor 11% gewijzigd door Intronic op 14-05-2003 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op 14 mei 2003 @ 00:19:
iemand al in die apache gevlogen?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

gewoon gejat bij die legerbasis :P
Bij mij staat hij hellemaal niet bij de legerbasis

Of moet je eerst alle hidden packages vinden of alle gewone missies uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een "Stoppie"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23:40
Stoppie: Lijkt op een wheelie, maar dan andsersom Zorg dat je op hoge snelheid racet, en druk dan op S + spatie (handrem) om te remmen, en tegelijkertijd op 9 om je gewicht naar voren te gooien. Je komt dan tot stilstand terwijl je op je voorwiel balanceert.

Staat dus in de VC FAQ ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 17:25
Intronic schreef op 14 May 2003 @ 03:32:
Hoewel ik nog geen goede wheelies kan, hier ff een niet onaardige stoppie :D :

[afbeelding]

Longest Stoppie time (secs) 56

Longest Stoppie distance (m) 408.37
Dude hoe maak je zo'n lange stoppie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:25

Arfman

Drome!

Twilight Burn schreef op 14 May 2003 @ 00:06:

Ik heb in VB.Net een programmatje geschreven dat het converteerd, alleen is .Net enorm traag met het werken met bestanden, dus duurt dat nogal lang. Misschien dat er hier iemand is die een sneller programma daarvoor kan schrijven, anders ben ik wel bereid mijn versie online te zetten.
Zet maar online, aangezien verder niemand reageert. Danku ! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Dat programma wil ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Jeetje jongens,hoe komen jullie allemaal al zover dan... waar haalt de gemiddelde tweaker nou de tijd vandaan om dit spel te spelen, werken jullie niet ofzo ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Kirkhammet1 schreef op 14 May 2003 @ 09:38:
Jeetje jongens,hoe komen jullie allemaal al zover dan... waar haalt de gemiddelde tweaker nou de tijd vandaan om dit spel te spelen, werken jullie niet ofzo ;)
Zeg dat wel.... ben op met PS2 van eind december tot 2 weken geleden bezig geweest met alle missies enzo. Heb nog niet eens alle hidden packs en unique jumps.... en speel toch gemiddeld een half uurtje per dag :)

Is voor mij ook wel een belangrijk punt van dit spel.... je kunt je er erg lang mee vermaken

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op 14 mei 2003 @ 01:06:
Hm, ik kwam net ook nog een leuke challenge tegen... Neem een busje, knal alle 4 de banden lek, en probeer met een paar sterren politie achter je aan zo lang mogelijk rond te blijven rijden :)

(in die missie waar je fijn gangwar tussen de Cubans en de Haitians mag gaan spelen, busje perongeluk lekgeschoten :) )
Lol :)
Ik had precies hetzelfde. Rijd ik weg, denk ik opeens WTF :? waarom rijdt het busje zo slecht? Alle banden waren dus lek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik weet niet of jullie het al weten, maar in de linkertoren van de legerbasis ligt een über-vet machine geweer, krijg hem alleen niet te pakken, staan allemaal soldaten daarzo..

ff ergens handgranaten zien te krijgen, maar waar!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

mycosis schreef op 14 mei 2003 @ 01:02:
Als je wilt saven, en je hebt een cheat gebruikt gaat ie zeiken: "It may effect your savegame". Wat moet ik me hierbij voorstellen? Trouwens, als pizzakoerier: hoe moet je in nou die klote pizza gooien. Ik heb alle toetsen al geprobeert, maar geen 1 laat je pizza's gooien...
Je moet met Q of E (geloof ik) naar links / rechts kijken en dan met de schietknop de pizza gooien. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Snow_King schreef op 14 May 2003 @ 09:54:
Ik weet niet of jullie het al weten, maar in de linkertoren van de legerbasis ligt een über-vet machine geweer, krijg hem alleen niet te pakken, staan allemaal soldaten daarzo..

ik heb hangranaten zien liggen op de parkeerplaats van een politiebureau. 4 stuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al 2 dagen deze game en hij is echt zo goed :) heerlijk...
Alleen kan ik nog geen bedrijven kopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Het adf-naar-mp3 progje staat op http://www.nmotion.nl/tweakers/VCRDecode.exe
Je hebt wel de .Net framework 1.1 om het te kunnen draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de framework 1.1, maar krijg de melding dat mscorwks.dll ontbreekt...

Had iemand al de volgende feature ontdekt:

http://www.freewebs.com/aznbooster/stats.html

(Dit kun je zelf ook maken door in de GTA:VC, naar 'Stats' te gaan, en dan op 's' te drukken (van save) in je savegame map staat nu een .html en .txt met je stats in html vorm)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 10:31:
Ik heb de framework 1.1, maar krijg de melding dat mscorwks.dll ontbreekt...

Had iemand al de volgende feature ontdekt:

http://www.freewebs.com/aznbooster/stats.html

(Dit kun je zelf ook maken door in de GTA:VC, naar 'Stats' te gaan, en dan op 's' te drukken (van save) in je savegame map staat nu een .html en .txt met je stats in html vorm)
Netjes... :)

2 vraagjes:

- Die Diablo, zit die standaard in het spel?

- Waar en hoe voer je vissen? (of is dit het aantal keren dat je verzopen bent?)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

Wie weet er hoe het pizza bezorgen werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

mycosis schreef op 14 May 2003 @ 10:41:
Wie weet er hoe het pizza bezorgen werkt?
BrEeZeR schreef op 14 May 2003 @ 09:58:
[...]

Je moet met Q of E (geloof ik) naar links / rechts kijken en dan met de schietknop de pizza gooien. :)
:X

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 09:18

BaRF

bijna kerst

Chakotay schreef op 14 May 2003 @ 10:39:
[...]

- Waar en hoe voer je vissen? (of is dit het aantal keren dat je verzopen bent?)
:+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel nu ook eindelijk, maar wat is dit gaaf!! :D . Ik vindt het veel mooier als GTA3, veel scherpere lijnen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:32

PoweRoy

funky!

als de pizza missies haald. dus 10x nieuwe orders krijgen dan krijg je max health van 150 :)
gooiten doe je door q/e ingedrukt te houden en dan op fire knop :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

Zeg MaRc0 als je wilt kun je deze pagina ook vermelden in faq, hij bevat de cheats en de 2 trainers voor dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:49
Ik had net ook een leuke....

1) je jat een taxi
2) gelijk taximission aan
3) de beroofde taxi-chaffeur wil een ritje
4) waar wil ie heen...... het politieburo

das humor..

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffie schreef op 13 mei 2003 @ 21:27:
[...]
Mja daar is wel een work-around voor te bedenken hoor. Gewoon even afstappen van je motor vlakbij die garagedeur. Wanneer die dan open is snel op je motor springen en achteruit naar binnen stappen. Zelfs wanneer je hebt gesaved staan ze er nog hetzelfde bij zoals je ze hebt weggezet ;)
Je kunt ook je motor voor de garagedeur parkeren, en dan als de deur opengaat, tegen je motor aan rennen :+
Dan loop je hem naar binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
in die extra missies zoals taxi missions enzo, moet je daar doorgaan of kan je halverwege nog een keer saven en nog steeds de bonus krijgen :?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master FX schreef op 14 mei 2003 @ 11:19:
Ik had net ook een leuke....

1) je jat een taxi
2) gelijk taximission aan
3) de beroofde taxi-chaffeur wil een ritje
4) waar wil ie heen...... het politieburo

das humor..
haha, wel echt netjus gedaan zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het spel ligt nu in Nederland in de winkels! Ik heb hem net gekocht en ben bezig met de installatie!! :D

Gehaald bij Free Record Shop Enschede Centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 11:45:
Ok het spel ligt nu in Nederland in de winkels! Ik heb hem net gekocht en ben bezig met de installatie!! :D

Held! Gewoon gekocht! Hulde! Kost dat?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 14 May 2003 @ 09:54:

Ben er net geweest, is inderdaad vet machinegeweer
alleen jammer dat je er geen kogels voor kunt kopen
misschien moet ik dan gewoon ff meerdere keren langs gaan

Volgens mij kreeg je die machinegeweer ook al in een andere missie
want ik heb hem wel al een keer in m'n handen gehad

Ik ben er met de helikopter heen gegaan, landen naast de toren aan de muurkant waar geen soldaten zijn. Geweer pakken, wat soldaten neerknallen (gaat heel makkelijk, is een goed geweer) en dan weer wegvliegen en schone kleren aantrekken om die twee sterretjes weg te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heeft iemand het ook al gespeeld met een gamepad/joystick oid? Ik heb een Thrustmaster Firestorm gamepad met 2 analoge pookjes en een vierpuntsdruktoets, maar ik kan dat helemaal niet fatsoenlijk instellen.. alleen de normale knopjes kan ik gebruiken, terwijl ik juist voor het lopen die 4puntstoets wil gebruiken en voor sturen linker pookje, gas/rem rechter pookje etc. Die kan ik dus helemaal niet gebruiken (alleen default werkt 1 pookje om te sturen/gassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 12:00:
Ben er net geweest, is inderdaad vet machinegeweer
alleen jammer dat je er geen kogels voor kunt kopen
misschien moet ik dan gewoon ff meerdere keren langs gaan
Dat heet een Minigun :*)
60 hidden packages vinden en je krijgt er gratis een bij je hideout :)

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heeft niemand dit probleem nog gehad: als ik speel hoor ik in mijn geluid een hele erge echo bij de stemmen, weet iemand hoe je dit oplost ? heb alle audio opties al gehad maar werkt niet

Specs:
P4 2,53 ghz
Geforce 4 Ti 4200
120 gb schijf
512 mb DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

ehh volgens mij heb je dan de begin topic niet gelezen, want dit probleem is algemeen bekend :)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe los ik et op dan ? kan et niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zet vooral niet je geluidskaart erbij ofzow? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
mischien handig om je type geluids kaart erbij te zetten :?
tis maar een idee ;)

[edit]
damn 2 slow

[ Voor 13% gewijzigd door LordMithril op 14-05-2003 12:33 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had iets van 2 of 3 keer die minigun gehaald met helikopter (save, load zodat ie weer tevoorschijn komt) Kwam goed uit want daarna moest ik die chaos meter vullen :D Gewoon om me heen zitten raggen op fbi en politie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er eigenlijk al progjes waarmee je het spel kan tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope komt pas over 1 - 2 weken afaik
spel is pas net uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 11:45:

Mooooooi dan ga ik m morgen ook halen :) Ik ben weer begonnen met spellen origineel halen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:01

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 12:17:
volgens mij heeft niemand dit probleem nog gehad: als ik speel hoor ik in mijn geluid een hele erge echo bij de stemmen, weet iemand hoe je dit oplost ? heb alle audio opties al gehad maar werkt niet

Specs:
P4 2,53 ghz
Geforce 4 Ti 4200
120 gb schijf
512 mb DDR
Het kan zijn dat het de AEX is of is het EAX ??
Ik had het ook maar je kan een andere driver kiezen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik ben gister begonnen met spelen, maarreh: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Briljant! De engine is mooier en sneller, kan niet beter.. vooral de mogelijkheid om in gebouwen te kunnen komen en ook gebouwen te kunnen kopen. Het is veel meer interactie en vrijheid.

Hulde aan Rockstar! Briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm ik zit een beetje vast de laatste missie die ik heb gedaan is dat die phil dude ze hand eraf blaast en dat je dronken naar het ziekenhuis moet rijden ik heb alle dingen zover ik het weet gedaan iemand een idee dat ik nog een gebouw moet kopen ofzo? ik heb de disco/boatyard/moviestudio/ en alle andere missies van cortez diaz etc gedaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
Ik las ergens dat op de ps2 je tijdens een unique jump, uit de auto kon gaan en erop kon staan. Ik weet niet of het klopt of waar is, maar ik flikker er steeds gewoon uit.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je veel gebouwen ook echt inlopen dan ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 11-09 22:08
Yeahh m'n bro heeft nu dat huis gekocht met heli op t dak :) strax ff zijn savegame rippen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 14:20

peternator

Shoop da whoop.

Dit lijkt me zo'n heerlijk spel he! kheb em nog niet, maar daar wordt aan gewerkt. Ik kan niet wachten om wheelies te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL sinds waneer nemen de badguys politie mee?
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/ROFLMFAO.JPG

*clickable*

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07 14:48
Sharkbyte schreef op 13 May 2003 @ 20:57:
Ik weet niet of dit al ter sprake is geweest, maar ik heb juist Vice City getest en het geeft behoorlijk veel rare grafische fouten (textures in rare kleuren, vervormde objecten...). Ik heb van een fout een screenshot gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://web.wanadoo.be/hellfirelegions/gtavc.jpg

Ik ben in het bezit van een Radeon 9500 (naar 9700 Pro) en draai Windows XP. Geen vreemdsoortige settings enabled ofzo. Kent iemand dit fenomeen ?
ik heb dit probleem ook gehad met mijn geforce fx5200 ..
ik heb t wel op kunnen lossen (heb nog geen oplossing gezien in dit topic)
dus ik denk laat ik dat eens delen met mijn medetweakers.

met de fx 5200 is het dus op te lossen door de nieuwe drivers van de nvidia site te plukken. 43.45 is dat op dit moment.
let op met de 43.51 doet ie t niet ook niet met de whql versie.
als deze geinstalled is kun je in de diplay properties>settings>advanced>geforce fx5200 tabblad bij quality en nogwat settings (zit nu op school dus kan t niet nakijken. ik corrigeer t zo thuis wel ff)
anyway daar heb je de slider van intellisample die staat dtandaard op quallity. en die moet naar application.
(bij andere versie drivers die ik heb geprobeerd loopt deze slider van quallity naar performance, hier werkt t dus niet mee)
vraag me niet waarom dit werkt. ik weet alleen dat t bij mij en 2 van mijn vrienden met dezelfde kaart wel werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door dexx op 14-05-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:18
Ook de FRS in Utrecht (oude gracht) heeft hem al in de schappen liggen.

Kan iemand me vertellen of ie ook zonder SP1 werkt? Anders heeft het voor mij voorlopig nog geen zin hem te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Hi, my name is Michael Myers
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/alleenopdewereld/gtaremi01.jpg

Let's see that again in replay!!!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/alleenopdewereld/gtaremi02.jpg

*knock* *knock* Anybody home?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/alleenopdewereld/gtaremi03.jpg

Wat ook balen is dat je 98 van 100 packets hebt en geen idee hebt waar de laatste 2 zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
heeft niemand gemerkt dat de autos gespawnt worden? als er een auto bijv van links aan komt en je heel kort van rechts naar links draait ie weg is? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 11-09 22:08
Ja :P
En oh damn, ik wil dat waterland-helicopter ding :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Trancentral schreef op 14 May 2003 @ 13:18:
heeft niemand gemerkt dat de autos gespawnt worden? als er een auto bijv van links aan komt en je heel kort van rechts naar links draait ie weg is? ;(
Dat was al zo in deel 3 en zover ik weet kun je het ook niet veranderen wat zeer lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remi schreef op 14 May 2003 @ 13:20:
[...]

Dat was al zo in deel 3 en zover ik weet kun je het ook niet veranderen wat zeer lastig is.
wat ik helemaal raar vind zijn boten. Dan vaar je een eindje op het water en zie je om je heen een paar politieboten uit het water komen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Trancentral schreef op 14 mei 2003 @ 13:18:
Dat is de prijs die betaald moet worden om t speelbaar te houden :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op 14 May 2003 @ 10:39:
Ik heb welgeteld 2 keer een persoon die ik moest liquideren het kanaal in geragd door hem/haar van de weg te rijden. En ik heb 2 keer de vissen gevoerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw wheelierecord van mezelf :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/vicewheelierecord.JPG

PS. Waar kan ik die dodo of water-heli halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twilight Burn schreef op 14 May 2003 @ 00:06:

zou ik die mogen hebben?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

check de link die daar ff verder onder staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een savegame file voor me van na het watervliegtuig die missie luk me nou echt niet of heeft iemand tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 13:42:
iemand al een savegame file voor me van na het watervliegtuig die missie luk me nou echt niet of heeft iemand tips
Waar je folders moet verspreiden voor je filmstudio?
Gewoon heel relaxed, je hebt tijd zat.
Er staan wel veel checkpoints op je map, maar je hoeft er maximaal 2 achter elkaar te doen. Gewoon ruime bochten maken zodat je niet veel meer hoeft te sturen als je bij je checkpoint bent.
Ik vloog eerst helemaal naar achteren (bij je haven gebouw) en zo naar voren gegaan. Echt, je hebt tijd zat...
Ik had nog een kwart van de benzine over toen ik klaar was.
Save game heb ik niet meer. Die missie die erna komt is echt leuk... van gebouw naar gebouw springen met een snelle motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:20

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 13:31:

PS. Waar kan ik die dodo of water-heli halen?
Die waterheli staat volgens mij gewoon recht onderin de map, en dan iets linksboven Pole Position (huis dat je kan kopen).
Vlieg er gewoon even overheen met een andere heli. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

ik word gek van dat kleine klote helikoptertje met die bommetjes op die bouwplaats :( iemand misschien ook tips voor die missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirkhammet1 schreef op 14 May 2003 @ 13:40:
check de link die daar ff verder onder staat ;)
cool bedankt,

en het gaat helemaal niet traag dat proggie duurt maar 2 sec en tis geconverteerd en het werkt ook nog !!!!

bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om te converseren met mensen en hoe kan ik kleding kopen in de winkels (Tab werkt bij mij niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

dexx schreef op 14 mei 2003 @ 13:10:
[...]

ik heb dit probleem ook gehad met mijn geforce fx5200 ..
ik heb t wel op kunnen lossen (heb nog geen oplossing gezien in dit topic)
dus ik denk laat ik dat eens delen met mijn medetweakers.

met de fx 5200 is het dus op te lossen door de nieuwe drivers van de nvidia site te plukken. 43.45 is dat op dit moment.
let op met de 43.51 doet ie t niet ook niet met de whql versie.
als deze geinstalled is kun je in de diplay properties>settings>advanced>geforce fx5200 tabblad bij quality en nogwat settings (zit nu op school dus kan t niet nakijken. ik corrigeer t zo thuis wel ff)
anyway daar heb je de slider van intellisample die staat dtandaard op quallity. en die moet naar application.
(bij andere versie drivers die ik heb geprobeerd loopt deze slider van quallity naar performance, hier werkt t dus niet mee)
vraag me niet waarom dit werkt. ik weet alleen dat t bij mij en 2 van mijn vrienden met dezelfde kaart wel werkt.
Bedankt voor je reactie, alleen betwijfel ik of ik hiermee iets kan. Ik heb namelijk een Radeon 9500 (9700 Pro) en daar heb ik zo'n instellingen niet. Ik ga nog wat spelen met allerhande settings en het resultaat hier posten.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.