Ik heb de discussie hier eens goed doorgenomen maar geen sluitende oplossing voor mijn vraag gevonden:
Ik heb een draadloze laptop die mp3's speelt vanaf mijn fileserver. Het probleem is dat het geluid uit m'n laptopboxen vrij ehh.. bagger klinkt
Nu wil ik de muziek ook af kunnen spelen op m'n stereotoren. Dit heb ik nu: Mijn laptop krijgt dan een audiokabel ingeplugged in de audio-out en dan op de line-in van de stereotoren.. maar ja, dan is ie niet meer echt ' draadloos' 
Wat is wijsheid danwel een goeie oplossing?
1) Een draadloze zender in m'n laptop audio-out pluggen en een draadloze ontvanger in m'n line-in?
2) M'n fileserver met een audio kabel op de audio-out aansluiten met diezelfde kabel op de line-in waarbij de laptop een soort 'afstandsbediening' wordt.. (zou dat kunnen met bijv. Winamp?!)
Beide opties lijken me mogelijk maar ik heb geen idee wat slim is.
Ik heb een draadloze laptop die mp3's speelt vanaf mijn fileserver. Het probleem is dat het geluid uit m'n laptopboxen vrij ehh.. bagger klinkt
Wat is wijsheid danwel een goeie oplossing?
1) Een draadloze zender in m'n laptop audio-out pluggen en een draadloze ontvanger in m'n line-in?
2) M'n fileserver met een audio kabel op de audio-out aansluiten met diezelfde kabel op de line-in waarbij de laptop een soort 'afstandsbediening' wordt.. (zou dat kunnen met bijv. Winamp?!)
Beide opties lijken me mogelijk maar ik heb geen idee wat slim is.