FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik wist niet dat dit soort apparaatjes gebruikt mochten worden.
Ik bedoel, de 3M-band is alleen voor licentiehouders.
* bazs2000 snapt er niets van.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Uiteraard kan ik begrijpen dat ie wellicht iets beter is dan normale FM zenders (die je ontvangt) maar toch zeker niet te vergelijken met het origineel.
Leek me overigens best leuk systeempje.
Maareh, die dingen zijn daar dus wel legaal, ook omdat ze maar een heeeel klein bereik hebben. Ik denk inderdaad dat ze binnen Nederland echter wel eens in de problem zouden kunnen komen met zulke apparaatjes.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Mischien word het wel een hype
Is hij al in NL te bestellen ?
[edit]
Ik heb trouwens liever de SF120 omdat die maar 1 AA batterij heeft ipv 2 AAA batterijen.
Nu zie ik dat de SF100 helemaal geen batterijen bevat en wordt gevoed door de aanstekerplug, er zit zelfs een DC adapter in die dan vervolgens je discman/mp3player kan voeden en dus opladen : 3, 4.5, of 6V compatible.
Relaxt
Wat kost dat (importeren) ?
maar ja importeren....dan kan je beter een inkoop actie doen ofzo.
met zo'n cassetebandje bereik je nou ook niet echt het ultieme geluidOp woensdag 14 november 2001 01:07 schreef menn0 het volgende:
de geluidskwaliteit laat natuurlijk ook te wensen over.
Uiteraard kan ik begrijpen dat ie wellicht iets beter is dan normale FM zenders (die je ontvangt) maar toch zeker niet te vergelijken met het origineel.
Verwijderd
want als de buurman net z'n autoradio laat searchen, dan komt hij die misschien ook wel tegen... met mp3 zou dat niet veel uitmaken, maar als je zoiets voor je gsm hebt, dan kan iedereen in principe mee luisten!
Verwijderd
LOL dan krijg je dit soort topics :Op woensdag 14 november 2001 15:43 schreef Eddo het volgende:
hoever zou het bereik van dat apparaatje zijn?
want als de buurman net z'n autoradio laat searchen, dan komt hij die misschien ook wel tegen... met mp3 zou dat niet veel uitmaken, maar als je zoiets voor je gsm hebt, dan kan iedereen in principe mee luisten!
[zelf bedacht]
"Hallo, gister reed ik op de S3, toen ik stil stond bij het stoplicht zat ik wat zenders te zoeken, ik kwam op een zender waar wel HELE goede muziek op werd gedraaid, het zat ergens tussen de 88 en de 95MHz ! Ik kom het wel vaker tegen dat ik goede muziek hoor maar als ik dan voorbij het stoplicht kom dan is die muziek ineens helemaal verdwenen, toen ik gister weer bij dat stoplicht kwam hoorde ik niets, weet iemand misschien welke zender dat was?"
Verwijderd
De kwaliteit weet ik niet maar het lijkt me niet dat zoiets illegaal word. Het signaal zal heus niet verder als 3 meter komen en dan heeft er toch niemand last van ? Ik ga voor de gein de politie is bellen.Op donderdag 15 november 2001 18:22 schreef Hingking het volgende:
Wel een heel stoer apparaatje als het werkt. Weet iemand al of het legaal is en hoe de kwaliteit is?
Op de HCC vorig jr liep ik naar een mp3 spelertje te zoeken.
Toen stond ik daar bij een vaag NEDERLANDS kraampje met een man er achter (het moet niet gekker worden).
Die verkocht miniatuur cameraatjes en andere ongein.
Maar er lag in ze vitrine ook een soort mp3 speler, HEEEL kleintje.
Dus ik informeren, ja een flash mp3 spelertje, grappig klein dingetje met afstandsbedieningkje maar wel 500piek! (waarom? vroeg ik)
Nou want dat hele kleine lieve CLICK-on dingetje aan de zijkant was wel handig 'voor als ik me rijbewijs had'.
(Waarom? vroeg iK) Dat was een FM zendertje, zoadat je op de autoradio je mp3's kon luisteren. (HANDIG dacht ik).
Grappig bedacht enzo..
Maar ik wist neit dat het nog zo onbekend verder was??? ze zijn dus dood gewoon al te verkrijgen in nederland.
Erg leuk dingetje btw
Verwijderd
ik dacht dat ik het gevonden had..
http://home.hetnet.nl/~w-k-pieters/Accessoires/Andereaccessoires.htm
wel een nederlandse pagina maarja...

Kost €69, en uit eigen ervaring weet ik dat het best waardeloos is. Een beetje muziek liefhebber doetzich dit niet aan en koopt een autoradio met een line-in...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Denk gewoon dat je er rekening mee moet houden dat geluid crappy kan zijn

http://griffintechnology.com/products/itrip/
Die heeft tenminste HELEMAAL geen draden, werkt alleen wat minder goed bij non-ipod mp3 spelers.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Dat ding is inderdaad zeerJohnny schreef op 27 February 2003 @ 21:55:
Ik vind deze mooier:
[afbeelding] [afbeelding]
http://griffintechnology.com/products/itrip/
Die heeft tenminste HELEMAAL geen draden, werkt alleen wat minder goed bij non-ipod mp3 spelers.
[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 27-02-2003 22:05 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Op de website staat spring 2003, bij het orderen en shippen kun je vrijwel ieder land kiezen (ook NL), je kunt hem al pre-orderen, dan krijg je hem zodra hij beschikbaar is.Spider.007 schreef op 27 februari 2003 @ 22:05:
[...]
Dat ding is inderdaad zeerIemand die er ervaring mee heeft? Zijn ze in Nederland te verkrijgen? Apple levert ook in de store een soortgelijk dingetje mee; maar dat ziet er niet uit...
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
1. is het nou legaal of niet?
2. zolang ik nog geen draadloze heb: mijn casette adapter is dus kapot... en ik kan echt NERGENS een nieuwe vinden; alle electronica en auto-stuff winkels al gehad... iemand een online shop voor mij?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nu ik er bij nadenk.. Conrad is ook een online shop
[ Voor 31% gewijzigd door koffercomputer op 27-02-2003 23:13 ]
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
hmm zal conrad.nl eens checkenkoffercomputer schreef op 27 February 2003 @ 23:12:
Geen online shop, maar ik meende dat ik ze bij Conrad zag liggen.
Nu ik er bij nadenk.. Conrad is ook een online shop
THANKS! gevonden... snel bestellen...
en een iTrip pre-orderen misschien
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 27-02-2003 23:16 ]
k'heb ze bij de mediamarkt liggen, is volgens mij standaard assortiment (maar ik heb ze 100% zeker weten @ Den Haag Centrum)Phusebox schreef op 27 February 2003 @ 23:08:
maar ja paar vragen nog:
1. is het nou legaal of niet?
2. zolang ik nog geen draadloze heb: mijn casette adapter is dus kapot... en ik kan echt NERGENS een nieuwe vinden; alle electronica en auto-stuff winkels al gehad... iemand een online shop voor mij?
hmm ja kga ff 200km rijden voor een casette adapter...HunterPro schreef op 27 February 2003 @ 23:18:
[...]
k'heb ze bij de mediamarkt liggen, is volgens mij standaard assortiment (maar ik heb ze 100% zeker weten @ Den Haag Centrum)
crappy conrad...
bestel je te weinig willen ze je gewoon 8 euro voor niks laten dokken!
Verwijderd
15 meter.
Ik gebruik em met m'n ipaq op autoradio.
Prima dingetje....
de iTrip wordt overigens niet naar Nederland geleverd
en de Belkin Tunecast ook niet
why does this country suck?
nope geen line-in... en besidesj-w schreef op 02 maart 2003 @ 12:37:
voor dat je zo'n ding aanschaft is het misschien handig om te kijken of je autoradio geen line in heeft.Je moet dan wel gebruik maken van 1 draadje, maar dat is dan gelijk geen dradenbende, en de geluidskwaliteit is beter.
ik moet hem in 2 auto's kunnen gebruiken
en steeds een kabel los hebben hangen in beide auto's is geen optie
Volgens mij wordt de iTrip wel degelijk naar Nederland geleverd; Doe maar eens een preorder en je ziet Nederland in het country lijstje staanPhusebox schreef op 02 March 2003 @ 12:33:
ik vind de soundfeeder alleen lelijk...
de iTrip wordt overigens niet naar Nederland geleverd
en de Belkin Tunecast ook niet
why does this country suck?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
hmmf altijd mensen die het beter (menen te) wetenSpider.007 schreef op 02 maart 2003 @ 13:57:
[...]
Volgens mij wordt de iTrip wel degelijk naar Nederland geleverd; Doe maar eens een preorder en je ziet Nederland in het country lijstje staan
The iTrip is currently developed for the US market only. These ranges and
specs are for US compliance only and these may not be the same outside the
US due to different radio standards used in other countries. This means that
the iTrip may not be available for shipping outside the US in the first
release of the device. As this product is developed further and pending
international CE certification it will be released for sale to select
countries.
Jullie zijn toch tweakers. Dus dat moet toch heel mooi weg te werken zijn?
Dat is een stuk goedkoper dan itrip en het klinkt beter. (geen kans op ruis + het is legaal
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Verwijderd
Het is wel een mega interresant dingetje. Is hij inmiddels te koop in NL?HunterPro schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 03:02:
heb je gezien hoe oud dit topic is?kijk even naar de datum van de post boven je
Tijd voor een nieuwe sig..
Dus ik moet waarschijnlijk iets vinden voor het in de auto aan de gang te krijgen.
Hij heeft een E klasse mercedes. Dus ik weet niet wat radio daar standaard inzit. Anders kon ik al eens zoeken naar de specs. Als hij line-in heeft doen we het via minijack-> cinch.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Tijd voor een nieuwe sig..