Ik heb ze er nog steeds opzitten

Moet nog effe kijken of ik ze eraf haal of niet, ben er zo aan gewend namelijk
Gewoon zachtjes eraf trekken en de resten met een zacht lauw-vochtig doekje eraf halen lijkt me voldoende
offtopic:
Hmm, aan de reacties te zien wordt het tijd dat ik maar ga slapen /spuit 11

Vanmiddag gebeld door de fotozaak, lensadapter was binnen. Ik was zelf niet thuis maar hoorde het van moeders. Ik langs de zaak, A70 meegenomen om gelijk te passen. Uiteraard had men een verkeerde besteld

wat ik al verwacht had

Bij het bestellen vorige week hadden ze zelf Canon nog gebeld want ze wisten niet welke erop moest. Wel het nummer doorgegeven maar volgens Canon kon deze er gewoon op (LA-DC52). Canon weet blijkbaar zelf niet zo goed wat er wel en niet op past

Afijn, ze gaan nu kijken welke er wel past en dan bestellen ze die. Heel benieuwd wat er de volgende keer ligt

Waarschijnlijk een LA-DC52B voor de A30/A40 serie

Waarom ik nu niet gewoon de LA-DC52
C heb besteld denk je dan? Nou, omdat die zowel bij Canon als de fotozaak niet bekend was
mhofstra schreef op 15 May 2003 @ 19:58:
Ik denk erover om de A70 te kopen maar zit nog even te kijken welke accessoires ik er bij moet kopen. Geheugen en batterijen zijn op zich nog prima te betalen maar ik vind de prijs van b.v. de ac-adapter nogal hoog. Weet iemand hoe dat komt? Is het zo'n speciale adapater of zou ik het ook kunnen doen met een instelbaar huis, tuin en keuke geval? En die canon tas voor een euro of 30 (meende ik), is dat een goede tas of is ie gewoon veel te duur?
Waarom een AC-adapter kopen als je er goede oplaadbare batterijen bijkoopt?

Als je 2 setjes hebt, dan mis je die AC-adapter echt niet. € 30,- voor een tasje vind ik wel duur. Er zijn genoeg merken die goede, stevige, waterdichte, grote, kleine etc. tasjes verkopen die wellicht nog beter zijn dan die van Canon

Gewoon eens rondkijken als je hem hebt en gaan passen is het handigst.
Sorry, maar de smillies zijn vandaag in overvloed