Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:23

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Ik heb besloten om m'n mooie philips walkman toch maar eens te gaan vervangen met een MP3-cd speler. Ik heb op Internet al een beetje gezocht naar de voor en nadelen van een gewone MP3 speler, en de voor en nadelen van een MP3-cd speler.

Waarom wel / geen MP3-cd speler?

- Ik heb heel veel legale audio cd's en heb geen zin om die allemaal over te gaan zetten.
- Mp3-cd speler is veel goedkoper dan een MP3 speler.

- Mp3-cd speler is aardig groot, en niet echt portable
- Batterijen gaan te snel op?

Waarom wel / geen MP3 speler?

- Ziet er stoer uit! :D
- Batterijen gaan langer mee?
- Klein, en portable

- Erg duur ( voor mij dan )

Ik heb veel welles nietes topics gelezen over de levensduur van de batterijen in een cd-mp3 speler, dus daarom heb ik daar maar een vraagteken achter gezet.

Dat een Mp3-cd speler een stuk groter is dan een MP3 speler, maakt mij niet zo veel uit, ik zal 'm vooral op vakantie en op school gebruiken. Op school zit dat ding toch in me tas.

Ik heb is wat gekeken naar cd-MP3 spelers, en heb o.a. deze gevonden:

iRiver iMP-50

--------------------------------------------------------------------------------
iRiver heeft een nieuwe MP3 CD speler op de markt gebracht. Dit is een volwaardige MP3 CD-speler tegen een zeer schappelijke prijs.

MP3, WMA en ASF
De iMP-50 heeft MP3, WMA en ASF ondersteuning.

Anti schok
De anti schok functie op de iMP-50 zorgt ervoor dat deze speler nauwelijks overslaat tijdens onrustige momenten: 240 seconden anti schok voor WMA files, 120 seconden voor MP3 files en 400 seconden voor reguliere audio CD's.

Packet Write/Multi Session ondersteuning
Cd's die verschillende sessies bevatten of geschreven zijn met de Packet Write methoden kunnen ook gelezen worden door de iMP-50.

Firmware Upgrade
De firmware van de iMP50 kan worden geupgrade voor toekomstige ondersteuning van andere muziek formaten, zoals MP3Pro.

----------------------------------------

Specificaties:

Signaal/Ruisverhouding
90 dB

Ondersteunde bitrates 8
320 Kbps

Shockproofgeheugen
400 seconden (Audio CD), 120 seconden (MP3 CD), 240 seconden (WMA CD)

Ondersteunde CD
CD-R & CD-RW

ID3 tag support
Aanwezig

Batterijen
2 x AA type

Gemiddelde levensduur
16 uur (MP3, WMA), 7 uur (Audio CD)

AC Adapter
DC 4.5V , 300mA

Garantie
1 jaar fabrieksgarantie

plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=2409

Heeft iemand deze MP3-cd speler, of kan iemand andere spelers aanbevelen? En vooral ook waarom, want deze specs zien er leuk uit, maar heb soms geen idee wat het betekent! M'n max prijs is ongeveer 125-150 euro.

Bedankt :D

[ Voor 3% gewijzigd door Roland_EM25 op 12-05-2003 19:42 ]

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 12:25
er zit een zoekfunctie binnen dit forum, gebruik deze. Volgens mij zijn er echt al tig topics over mp3 spelers

Digital Media Junkie

Verwijderd

Ik zou gewoon naar de mediamarkt gaan, en daar de loomax scoren voor 50 euro, heb em ook hier, prima geluidje, ondanks dat ie zo goedkoop was. betere oordopjes dan menig ander spelertje.

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11 20:28
of kan iemand andere spelers aanbevelen?
Zie de andere MP3-spelers-topics, bijvoorbeeld http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/754149..

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 19:45:
Ik zou gewoon naar de mediamarkt gaan, en daar de loomax scoren voor 50 euro, heb em ook hier, prima geluidje, ondanks dat ie zo goedkoop was. betere oordopjes dan menig ander spelertje.
Bedankt, ik heb even op de Duitse site gekeken,maar ik vind 'm toch ietsje te kaal. Ik zou het wel grappig vinden als hij dat ID3 tag support heeft.

Ik heb wel gezocht, maar kon niks over deze MP3-cd speler vinden. Vandaar dat ik ook en nieuw topic heb geopend.

[ Voor 13% gewijzigd door Roland_EM25 op 12-05-2003 19:54 ]

Verwijderd

interessant, ik ben ook opzoek naar een MP3-CD-speler. Vereiste is heeeeeeel goede geluidskwaliteit

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
die Iriver dingetjes zien er wel zeer goed uit, ik heb is op hun site gekeken, en het lijkt mij goede kwaliteit voor weinig geld. Website is www.iriver.nl.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Dioneer zou ik voor gaan als k moest kiezen. Daarover is een eigen topic die je met search vast wel zo kan vinden :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:33

dbzfan

Nee.

Ik ben ook heel tevreden over m'n phillips expannium 300

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 20:15:
interessant, ik ben ook opzoek naar een MP3-CD-speler. Vereiste is heeeeeeel goede geluidskwaliteit
Dan kan ik je de IRiver iMP-400 aanbevelen. Ik heb em ook, en ben er zeer over te spreken, ik denk niet dat er een mp3 cd speler is met betere sound (zie ook de review van de frontpage over deze speler)

Nadeel is wel dat hij niet goedkoop is. Maarja voor dat design had ik ongeveer alles over :P

Afbeeldingslocatie: http://image.auction.co.kr/itemimage/35/0007351216.jpg

iRacing Profiel

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 17:24
ik weet niet of ik het hier mag posten, maar ik heb een riovolt sp100 te koop voor 120 incl verzendkosten.. ( 100 excl. )

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/292_1.jpg
Dioneer DCP 400

Net zo klein en goed als de irivers maar een stuk goedkoper. Zie ook hier en hier

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties, ik heb net de Iriver iMP 50 besteld voor 94 euro. Ik had nog wat reacties gelezen over andere irivers, en die waren over het algemeen goed.

Bedankt voor de hulp!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:05

Garyu

WW

Die IMP400 ziet er wel HEEL vet uit inderdaad. Alleen is ie een beetje groot he, maarja dat heb je met die cd-spelers ;)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

heb een wel een toffe MP3 speler gekocht bij www.njoy-it.com.

Precies hetzelfde als de iRiver iFP-390t kost bij de MP3man €279 maar ik heb 'm voor 139,50 voor 256mb!!

Mooi geluidje en ziet er cool uit

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Ja, heel leuk. Kijk eens naar de laatste reply? Tuesday 13 May 2003 20:22 Beetje oud enzo, vind je ook niet? :X

Dicht dus :P

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.