Zoow, kom terug van me werk.. en wat ligt er op me bed
Eerste indruk: Hmmz, mooie doos

Open doos, sjit, weer een doos, echter deze keer van Dioneer DCP-400
Open weer een doos, tadaa. Hij is in mijn ogen echt dun (Sja, ben zo een Lenoxx gewend..)
Alles wat er bij hoort te zitten zit erbij, dat is mazzel!
De behuizing voelt goed aan, leuk aluminium, geen goedkoop plastic. Het midden van deksel kan tevens fungeren als spieger (Regelmatig oppoetsen vereist!!!)
De externe batterij houder oog plastic aan: wat heet, het is plastic

Ondanks dat is het klepje voor de batterijen vrij stevig te noemen, zal niet zo snel open gaan als die in je broek/jas zit. Heb de houder zelf nog niet getest, evenals de adapter, met de bijgeleverde accu kan ik nog wel even vooruit, wat heet, ze zijn helemaal vol!
Het LCD schermpje zit vol met info (Zie pics van SanderWit) de knoppen aan onder en zijkant, zijn best handig, je kan de knop aan de onderkant bewegen van links naar rechts en aan de rechter zijkant van Boven/beneden en beide kan je indrukken. Met deze knoppen kan je dus door het menu navigeren, en als je niet in het menu zit dient de knop aan onderkant voor prev wow/eq next (links/indrukken/rechts)
en de knop op de rechter zijkant: Volume+ Repeat/Select Volume- (Omhoog/indrukken/rechts)
Tevens zijn er op het lcd de knoppen Menu/Dual mode, A<>B/Change LCD, Stop, Play/Pause
en, altijd handig, links op de zijkant: Hold (Deze zit ook nog eens op de onderkant van de mp3discman zelf)
Edit: De hold op diskman is voor de diskman knoppen zelf, die op lcd gaat alleen over die dingen, dus wil je em helemaal locken, moet je ze beide op hold zetten.
LCD kan je op meerdere manieren instellen door de A<>B/Change LCD toets lang in te houden.
Op dit moment, misschien met nieuwe firmware, heb je 3 standen,
1: met Current song + nextsong + veel andere info,
2: Map + current song + veel andere info,
3: Current song + vergrote Equalizer Bar
Zie zelfs in de handleiding dat het mogelijk is Lyrics (Songeksten dus) te zien (Mits ze in die mp3 zitten oid?)
Het volume kan hard, zo hard hoeft van mij ook niet

Zelf zohard dat de muziek naar mijn idee een beetje vervormd. Bij de ene muziekstijl (Hardcore) net weer iets meer dan bij de andere (Rap)
Maar bij normaal geluidsniveau is het geluid gewoon goed. (Volume gaat van 0 tot 30, 15 is redelijk normaal, ietswat aan de zachtere kant misschien, maar daarop klinkt de muziek gewoon goed.
Volgens mij heb ik zo alles wel een beetje globaal gezegd

Strax voor de fun ff handleiding beter doorlezen, misschien zit er wel wat op dat ik nog niet gezien heb

Tevens is/was dit zo te lezen direct een samenvatting van de handleiding, in het Nederlands nog wel, de handleiding is Engels
[
Voor 4% gewijzigd door
Nakebod op 18-01-2003 19:00
. Reden: Ontdekt weer nieuwe dingen :D ]