PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
nieuws: iRiver introduceert nieuwe producten op CES
Er komt dus een nieuwe iriver mp3/cd speler aan, namelijk de SlimX 550. En:
- t ziet er ook erg strak uit,
- heeft ongeveer hetzelfde prijskaartje als de DCP 400 ($150?),
- is superklein en last but not least:
- iRiver!
k vraag me alleen af hoe lang t gaat duren voor dat ie hier geland is..
-die review, wat is dat nou voor review...
Een verhaal van meerdere pagina's maar wat er nou precies mankeert aan het geluid van de Dionneer wordt nergens uitgelegd. De doppen van de dionneer vinden ze minder dan die van iRiver, terwijl bij alletwee dezelfde MX300 zitten!!
-op een koreaanse site krijgt de Dionneer een 10.0, de iRiver ifp400 ook. De rest krijgt allemaal lager.
-support sucks
iRiver is ongeveerde enige moet goede support. Dus als je het zo gaat bekijken vallen zo'n beetje alle spelers af!
Kortom die tweakers.net review sucks.
[ Voor 15% gewijzigd door Aidix op 18-01-2003 00:57 ]
Nakebod schreef op 17 January 2003 @ 18:51:
[...]
Hij is idd 159 euro, en 5 euro verzend kosten (Bij vooruitbetalen en credit card) onder rembours komen hier nog eens 5 euro bovenop.
Heb em dus ook @ mp3cdspeler.nl gehaald, goede ervaringen mee met me vorige mp3diskman.
Maar wat is duur? die Lenoxx was 199 gulden, feitelijk kon je dat ook wel zien, goedkoop plastic enzo, weinig functies van "wooow" enzo, maar dat was dan al 2 jaar geleden.
Als je niet al te veel geld uit wilt geven, en toch een redelijk leuke mp3diskman wilt, en er redelijk uitziet, ga dan voor de Samsung
Die zin van extra dunne design is wel apart om te lezen aangezien hij 12mm dikker is dan de DioneerSAMSUNG MCDSM55 Portable CD speler
Extra dunne design (28 mm)
• Weergave van CD-R/RW & CD-MP3*
• ESP (CD: 45 sec., MP3: 120sec.)
• Herhaal functie & Willekeurige weergave
• Titel display
• Super Bass Sound
• LCD Display
• Audio uit
• 2 x AAA oplaadbare batterijen
• Autonomie: 13h
Voordeel van Dioneer is ook dat ie een resume heeft voor 12 CD's wat k heel handig vind. K weet niet of andere spelers dat ook hebben
Dat zal wel eerder in de buurt van de 200euro liggen... is alsnog een stuk meer dan 159Rinke schreef op 17 January 2003 @ 22:47:
Hebben jullie trouwens onlangs dit nieuwtje gezien?
nieuws: iRiver introduceert nieuwe producten op CES
Er komt dus een nieuwe iriver mp3/cd speler aan, namelijk de SlimX 550. En:
- t ziet er ook erg strak uit,
- heeft ongeveer hetzelfde prijskaartje als de DCP 400 ($150?),
- is superklein en last but not least:
- iRiver!
![]()
k vraag me alleen af hoe lang t gaat duren voor dat ie hier geland is..
Ja, die review stelde niet echt veel voor. Foto's van product en de specificaties. Beter iets dan nietsAidix schreef op 18 January 2003 @ 00:53:
Even een paar remarks:
-die review, wat is dat nou voor review...
Een verhaal van meerdere pagina's maar wat er nou precies mankeert aan het geluid van de Dionneer wordt nergens uitgelegd. De doppen van de dionneer vinden ze minder dan die van iRiver, terwijl bij alletwee dezelfde MX300 zitten!!
-op een koreaanse site krijgt de Dionneer een 10.0, de iRiver ifp400 ook. De rest krijgt allemaal lager.
-support sucks
iRiver is ongeveerde enige moet goede support. Dus als je het zo gaat bekijken vallen zo'n beetje alle spelers af!
Kortom die tweakers.net review sucks.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Alleen speelt ie VBR mp3's te snel af, dus heb ik hem teruggebracht. Verder goed apparaat en mooi geluid.
http://www.kijkshop.nl/on...+CD-spelers&cookie_test=1Aidix schreef op 18 januari 2003 @ 01:39:
Die samsung is gewoon een goed koopje, voor 99 euro koop je geen betere.
Alleen speelt ie VBR mp3's te snel af, dus heb ik hem teruggebracht. Verder goed apparaat en mooi geluid.
Kost wat minder en lijkt ongeveer hetzelfdeMedion portable CD/MP3-Speler MD 4895
Artikelnr. 101439
120 Seconden anti-shock voor MP3 en 45 seconden voor CD. Programmeerbaar tot 64 nummers. Geschikt voor audio CD, CD-R/RW en MP3. Incl. oortelefoon, draagtas en line-out verbindingskabels. Display met 4 regels. Werkt op 2 penlite batterijen excl. of via adapter incl. Let op verkeerde kleur. Alleen verkrijgbaar in kobalt blauw.
€ 69,99
Slurpt je batterijen extra snel leeg, heeft ruis, of gaat na 4 weken stuk bijvoorbeeld.
Genoeg van die ellende gezien in die "goekope troep bij de aldi" topics.
Denk positief. Nu weet je waar je voor werktSanderWit schreef op 18 January 2003 @ 18:19:
AARGGGHHHHH ik wil hem bestellen maar moet nog 10 dagen wachten................dan komt mn loon weer![]()
![]()
![]()
Eerste indruk: Hmmz, mooie doos
Open doos, sjit, weer een doos, echter deze keer van Dioneer DCP-400
Open weer een doos, tadaa. Hij is in mijn ogen echt dun (Sja, ben zo een Lenoxx gewend..)
Alles wat er bij hoort te zitten zit erbij, dat is mazzel!
De behuizing voelt goed aan, leuk aluminium, geen goedkoop plastic. Het midden van deksel kan tevens fungeren als spieger (Regelmatig oppoetsen vereist!!!)
De externe batterij houder oog plastic aan: wat heet, het is plastic
Het LCD schermpje zit vol met info (Zie pics van SanderWit) de knoppen aan onder en zijkant, zijn best handig, je kan de knop aan de onderkant bewegen van links naar rechts en aan de rechter zijkant van Boven/beneden en beide kan je indrukken. Met deze knoppen kan je dus door het menu navigeren, en als je niet in het menu zit dient de knop aan onderkant voor prev wow/eq next (links/indrukken/rechts)
en de knop op de rechter zijkant: Volume+ Repeat/Select Volume- (Omhoog/indrukken/rechts)
Tevens zijn er op het lcd de knoppen Menu/Dual mode, A<>B/Change LCD, Stop, Play/Pause
en, altijd handig, links op de zijkant: Hold (Deze zit ook nog eens op de onderkant van de mp3discman zelf)
Edit: De hold op diskman is voor de diskman knoppen zelf, die op lcd gaat alleen over die dingen, dus wil je em helemaal locken, moet je ze beide op hold zetten.
LCD kan je op meerdere manieren instellen door de A<>B/Change LCD toets lang in te houden.
Op dit moment, misschien met nieuwe firmware, heb je 3 standen,
1: met Current song + nextsong + veel andere info,
2: Map + current song + veel andere info,
3: Current song + vergrote Equalizer Bar
Zie zelfs in de handleiding dat het mogelijk is Lyrics (Songeksten dus) te zien (Mits ze in die mp3 zitten oid?)
Het volume kan hard, zo hard hoeft van mij ook niet
Maar bij normaal geluidsniveau is het geluid gewoon goed. (Volume gaat van 0 tot 30, 15 is redelijk normaal, ietswat aan de zachtere kant misschien, maar daarop klinkt de muziek gewoon goed.
Volgens mij heb ik zo alles wel een beetje globaal gezegd
Tevens is/was dit zo te lezen direct een samenvatting van de handleiding, in het Nederlands nog wel, de handleiding is Engels
[ Voor 4% gewijzigd door Nakebod op 18-01-2003 19:00 . Reden: Ontdekt weer nieuwe dingen :D ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
ik vraag me af wat hij standaard afbeeld op display:
artist-titel uit de ID3 tag?
want dan rename ik mijn titles even, playcenter maakt ze met rippen als volgt: nummer-artist-album-titel das veel te veel voor dat schermpje en zie ik de artist ook nog een keer dubbel
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Op me pc: x:\Resedent E - Episode 2 - CD1\04 - Rotterdam Terror Corps - bangin' your fist.mp3
En in winamp: .. goede vraag, heeft net geen id3 tag, of kan niet lezen.
Hij leest iig dus artiest - titel
Maar als je goede ID3 tags zou gebruiken, zou ie die ook gewoon als artiest - titel lezen, dan maakt het niet eens uit hoe de mp3 heet..
En dan geen Eminem gebruiken, want die gaat snel
Alleen om wazige reden bleef de lyric van dat nummer ineens hangen, nummer ging wel gewoon door. En naar mijn idee, duurt starten van de player met lyric file erbij een stuk langer (Had slechts 1 mp3tje + lycric file op cdrw) dan als je een volle mp3 cd start..
Misschein dat ik het fout deed (Lyric in mp3 bakken ipv los ofzo?) maar echt snelheids bevorderend vond ik het niet
moet je dan tijden aangeven in dat lyricsbestandje? jammer dat dit niet een standaard is, dan zouden er vast databases zijn zoals met subtitles
Voor Lyrics te editen (Lees op Dioneer.com > Support > Lyrics
hoe het precies moet. IIG met Winamp 2.8.x en WMP kan het, met plugins, maar als je op winamp zoekt naar Lyrics, vind je ook stand alone editor geloof ik.
Hier een stukje die ik als test heb gedaan:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| [02:45]White America! I could be one of your kids White America! ... [02:58]See the problem is I speak to suburban kids who otherwise would of never knew these words exist tube, right into your living room I came, and kids flipped when they knew I was produced by Dre ... [04:02]White America! I could be one of your kids White America! ... [04:14]White America! I could be one of your kids ... |
Maar het beste kan je iedere regel appart op een nieuwe regel zetten, en per regel een nieuwe time stamp invoeren (Handmatig, via ctrl+t)
Er zullen vast en zeker al sites enzo zijn die ze kant en klaar hebben met timestamps, maar daar heb ik nog niet op gezocht, via het programma zelf (Lyrics3 Editor v122 , kan je wel lyrics zoeken van nummers op verschillende servers, alleen dat zijn nog on edited lyrics.
http://www.dioneer.co.kr/Pds/list1.asp?PDSKind=Æß¿þŸî
Ik heb geen idee wat de verbeteringen/veranderingen zijn want deze worden alleen op de koreaanse site weergegeven? Kan iemand dit vertalen svp
Heb hem wel alvast gedownload..........voor als ik hem over een paar daagjes heb. Kan niet wachten! Kijk wel of je de goede versie heb!
Laterzzz
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
http://www.dioneer.co.kr/Pds/list1.asp?PDSKind=Æß¿þŸîSanderWit schreef op 19 januari 2003 @ 17:22:
kopieer ff de hele link anders werkt het nie...........
Alleen kan k het niet lezen
[ Voor 7% gewijzigd door Stropdas op 19-01-2003 17:50 ]
Ik zou ook niet weten waarom ik nieuwe firmware zou moeten op dit moment, Ok, heel misschien mp3pro support (Als ie dat standaard al niet heeft)
En vastlopen? Ondanks het Windows Media teken dat erop staat, is ie nog niet vastgelopen
Tis idd een vrij dikke kabel, dikker dan die van de koptelefoon (Wel logisch op zichEn de kabel van Player => Remote lijkt me nogal stug, is dat ook zo?
Ik vind het gewoon een top ding
Hoewel misschien makkelijker was geweest, als je zelf kon kiezen aan welke kant van de remote je de koptelefoon en/of de kabel kon pluggen. Lastig uit te leggen waarom precies, maar kan in sommige gevallen makkelijker zijn met de kabels
Klik voor sollutionAlleen kan k het niet lezen
Ok, de flash dingen enzo worden niet vertaald, maar enigzins wel leesbaar.
[ Voor 10% gewijzigd door Nakebod op 19-01-2003 19:04 ]
Nu hopen dat ze er wat mee kunnen en ook willen doen. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met hun, ook met me Lenoxx, snelle mail afhandeling enzo.Allereerst dit: Heb donderdag de Dioneer DCP-400 besteld, het is een gewelig ding, voor een zeer goede prijs.
Nu loopt er op Gathering of Tweakers.net (GoT) een topic
( Dioneer DCP-400 MP3/CD speler, ervaringen? ) over deze mp3discman,
waar het ons opviel, dat de Dioneer website slecht geupdate wordt,
de Engelse versie dan vooral (Voor zover wij kunnen lezen)![]()
En van een gebruiker op het forum van dioneer:
Do the boys at Dioneer care about their non-korean or non-japanese users?
They never update the english webpage, whereas the korean and japanese pages are indeed frequently changed.
They have not even wished us a happy new year.
bye
Ook dit bevestigd ons vermoeden, dat er geen/weinig updates zijn.
Sterker nog, het laatste nieuws, van Admin, komt van 10-02-2002.
Al met al, qua buitenlande bezoekers schiet dioneer aardig te kort.
Waarom dan deze mail? Misschien dat jullie, via jullie leverancier/Pioneer/Dioneer zelf,
kunnen zorgen dat dit "probleem" onder de aandacht komt, waardoor de Engelse site weer eens geupdate wordt.
Het forum schijnt niet zo erg goed middel te zijn om Dioneer te bereiken.
Er schijnt al een firmware (v2.06.01 ipv V2.05.01 nu) te zijn (http://www.dioneer.co.kr/Pds/list1.asp?PDSKind=Æß¿þŸî),
alleen deze is slechts te vinden op de koreaanse/japanse site, dus wat er veranderd is, wie zal het zeggen.
Ik hoop dat jullie hier wat mee doen/kunnen doen, en dat is ook voor toekomstige klanten van dioneer van belang!
MVG,
Sander Rutten
aka
Nakebod
Maar als ze al wat doen, hoe groot is de kans dat dioneer, waarschijnlijk vol met slecht sprekende/lezende koreanen/japanners, de site ineens gaat updaten.
Maar, niet geschoten is altijd mis.
En dat, op zondag avondHallo Sander,
Ik heb vanavond direct een mail gestuurt naar de leverancier .
Hello Damien ,
How are you ?
I have a little question .The customers of us are asking us why the englisch
website is not refreshing with updates of the firmware etc The Korean
website is up to date but we cannot read Korean ;-)
The last update was on 10-2-2002 !!!There is also a new firware for this
players but we can not do anything with it because it is not on the englisch
website
Can you please help our customers so the can keep there players up to date ?
Thank you
With kind regards
Heleen
Holland Global
Zodra ik een mail van hem heb terug ontvangen mail ik je deze ook even door
.
Bedankt voor de tip Zo kunnen we onze klanten verder helpen
Met vriendelijke groet,
Heleen
Salesmp3cdspeler
Mail had ik verstuurd om 20.18, en om 20.34 had ik al antwoord
En nu dus hopen dat er ook echt updates komen, is toch wel belangrijk
http://www.saunalahti.fi/cse/mpc/winamp/
[ Voor 45% gewijzigd door Tonton op 19-01-2003 22:43 ]
MPC: Matchbox PC
MPC: Multimedia Personal Computer
Kon zo snel niet meer vinden, maar, die 3e had iets van beschrijving van mp2 mp3 enz bij elkaar oid?
Staat iig niet in de specs, dus ga er maar van uit van niet.
Kende tot vandaag het hele .mpc extentie niet, en nu iig al een beetje meer, maar wordt volgens mij dus bijna niet gebruikt
Nu weet ik ook dat mp3speler.nl helemaal te vertrouwen is, dus ga ik denk ik maar morgen het goddelijke spelertje bestelen! Beterzzzzz
Graag gedaanSanderWit schreef op 19 January 2003 @ 23:22:
Yo Nakebod, thnx voor die e-mail. Khad zelf geen betere kunnen verzinnen. En helemaal goed van Heleen dat ze er (zo snel) iets aan wil doen. Nu hopen dat Dioneer deze mail serieus neemt en actie gaat ondernemen zodat het allemaal wat klantvriendelijker wordt.
Nu weet ik ook dat mp3speler.nl helemaal te vertrouwen is, dus ga ik denk ik maar morgen het goddelijke spelertje bestelen! Beterzzzzz
Kan gelukkig wel redelijk goed geformuleerde mails opstellen
Als ik eenmaal begin, zie ook enkele posts hier, kunnen ze erg lang worden, heb ik een keer kunnen voorkomen.
Morgen weer een dag school, ff een "Show en geil" doen
Als er nog vragen enzo zijn, ik zal er zijn
Volgens mij ben ik, iig aan dit topic te zien, een van de weinige Dioneer Dion Cool DCP-400 (Zoals ie voluit heet
Damn, post echt teveel in dit topic
Zal wel wennen zijn dat ik de doos niet kan openen als hij aankomt
Ik heb m vandaag voor 17:00 besteld dus ik hoop datie er morgen is........
Het gaat dan wel niet over de DCP-100, maar, We will do the better job, and are nowEn dan nu het antwoord van Damien ;-)
Hi.
I am not sure which model you are refering to, DCP-100 or 400?
If you are talking about DCP-100, then I am afraid you haven't read the
forum carefully or the one who complained to you.
There was a discussion of the bug found from the newest firmware for DCP-100
we posted last month: problem of CD recognition.
So, we had to take it out from the posting for testing. It is, however, our
fault that we couldn't make proper update of the website or we did not make
a notice about removing the firmware from the web.
With the limited overseas marketing support, we are also experiencing
problems with updating the website. We will do the better job, and are now
planning to upgrade the site.
Sorry for the inconvenience.
Best regards,
Damien Choi
planning to upgrade the site.
En daar ging het vooral om
De mensen van MP3cdspeler.nl, en dan vooral Heleen, waar ik dan tot nu toe alle correspendentie mee heb gehad: Bedankt! [sun]Als ze dit lezen iig[/sub]
En in me jaszak, past ie makkelijk, die zijn allemaal meer dan ruim genoeg
zie dit topic iRiver IMP350 vs iRiver IMP400 vs Dioneer DCP400
edit: 7e post staat de info bij the_Omniscient
[ Voor 14% gewijzigd door juanp op 21-01-2003 19:15 ]
had hiervoor een MX500, deze klinkt een beetje overstuurd
en dat SRS WOW ben ik trouwens ook nooit zo weggeweest, das gewoon geluid vervormen
bij winamp snapte ik daar de lol ook niet zo van
voor de rest erg erg mooi
je kunt gewoon kiezen ID3 of Filename
je kunt sowieso veel instellen en dat heb ik graag
Misschien dat ik nog iets toe kan voegen dan...
Groeten,
Direct Z,
van de week ff lekker mee spelen en volgende week mag die mee de bus in
dioneer site met firmware
ik ga hem maar ff upgraden.
hij wilde bij mij eerst niet opstarten, maar ik moest ff de menu button ingedrukt houden samen met de play knop, toen werkte het wel, even voor als je gaat denken dat het mislukt is, dat d8 ik namelijk wel, maar misschien niet goed gelezen.
[ Voor 58% gewijzigd door juanp op 30-01-2003 12:17 ]
3. Change in Turning the Power On
Had nogal eens last van een spelende speler in me jas, terwijl ik niet aan het luisteren was
4. Shortened Loading Time
Dat is altijd beter, was nu, niet echt lang, maar aan de langere kant.
5. LCD display bug fix
maar wat ik me hier bij voor moet stellen, geen idee
Ookal waren me batterijen nog vol genoeg, gaf iig 2 streepies aan, wouw ie toch ze adaptor hebben, maarja, veiligheid voor alles (Sjit, valt stroom uit
Merkbare firmware? Jup, vind ik van wel,
start idd iets sneller, en de Power on door korte druk op play ipv "lang" inhouden dus, vind ik nu al een stuk makkelijker.
Nog niet echt getest, maar je hoort wel wat verschil, je kan nu kiezen of je via speakers speelt of via koptelefoon.
Hmmz, goede morgen * Nakebod
Maar dan gelijk nu edit: Het heeft wel geholpen dat mailtje naar mp3cdspeler, die weer hebben gemaild naar dioneer, wat een nieuwsposts op die site ineens
[ Voor 18% gewijzigd door Nakebod op 31-01-2003 19:54 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
schrik... maar met de player zelf opstarten was oke (en nee hold stond niet aan)
mooi spelertje!
edit1:
aha! ik hield de startknop natuurlijk te lang in, das juist veranderd in deze firmware
edit2:
.mpc is mpeg plus en hij speelt het niet
ik zie het toch vrij veel
[ Voor 39% gewijzigd door Tonton op 12-02-2003 22:18 ]
Verwijderd
Nu is mijn vraag; brandt ze de cd's niet goed oid? In principe ondersteund ie alle formaten dus dat kan het toch niet zijn.
1. Gaat de accu (correctie: accu's) echt 10 uur mee?
2. Heeft de speler een fijne bediening?
3. Voelt de afstandsbediening een beetje stevig aan? En de speler?
4. Komen er snel krassen op het LCD van de remote?
5. Zijn jullie al problemen tegen gekomen bij het inlezen van sommige MP3-cd's? Hoelang duurt het inlezen van een volle cd?
6. Zijn er nog voor- en nadelen aan de speler verbonden volgens jullie?
Alvast bedankt
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Je moet de Dames ook niet met Toys voor Boys laten spelenVerwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 15:31:
Mijn Vriendin heeft er eentje gekocht bij Spamen deze vertoont nogal wat kuren. Hij speelt alleen audio cd's goed af. Wanneer hij mp3 cd's speelt, multisessie of niet, blijft hij haken, het is net alsof hij zich niet niet meerkan inlezen, na een halve minuut houd ie op te spelen en is het net alsof ie op zoeken blijft staan. Ze heeft de speler teruggestuurd naar Spam , en die stuurde hem terug met een summiere opmerking over het vervangen van 'essential' parts en 'nieuwe' batterijen, op het oog is alles gelijk gebleven en hij vertoond nog steeds dezelfde klachten.
Nu is mijn vraag; brandt ze de cd's niet goed oid? In principe ondersteund ie alle formaten dus dat kan het toch niet zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 00:09 ]
1. Ja, ik gebruik 'm zo'n 2 1/2 uur per dag en na 4 dagen moet ik 'm meestal opladen.B_O_S_S schreef op 19 February 2003 @ 23:01:
Volgens mij hebben al een aantal mensen ervaring met deze speler, en die wilde ik een paar vragen voorleggen:
1. Gaat de accu (correctie: accu's) echt 10 uur mee?
5. Zijn jullie al problemen tegen gekomen bij het inlezen van sommige MP3-cd's? Hoelang duurt het inlezen van een volle cd?
Alvast bedankt
2. De bediening vind ik prima maar dat is persoonlijk.
3. Zowel de ab als de speler zijn stevig.
4. Ik mijn speler nu al een maand en er zitten nog geen krassen op de LCD, de zijkant van de ab vertoont wel slijtage door schuren tegen de speler (zitten allebei in mijn binnenzak).
5. Heb nog geen foute mp3 cd's gehad (ik gebruik platinum cd-rw's). Het inlezen van een cd duurt zo'n 20-30 seconden.
6. Ik vind het een zeer goede speler en hij is niet duur vergeleken met Iriver.
Yep. Ik gebruik 'm voornamelijk twee keer in de week in de trein. Ik ben dan per keer zo'n 5 uur onderweg en de tweede keer moet ik vaak tegen het einde van de rit overschakelen op de extra battery-pack.
Ik vind van wel. De knoppen op de speler zelf gebruik ik niet. Die staat gewoon standaard op 'hold'. Ik maak alleen van de ab gebruik. En die is overzichtelijk ingedeeld ondanks de kleine ruimte, je hebt de navigatiestructuur snel door en het display is goed te lezen. Verder ziet het er gewoon super
Zowel de AB als de Speler voelen stevig aan. De speler voelt steviger aan dan bijvoorbeeld een RioVolt SP100/90 die toch wat plastic achtig aandoet. De DCP-400 heeft een mooi aluminium behuizing die robuust aan doet. En het is lekker dun (16mm).
Bij mij nog niet gezien.
5. Zijn jullie al problemen tegen gekomen bij het inlezen van sommige MP3-cd's?
Nope. Tot nu toe gaat alles goed. WMA, MP3 alles door elkaar en het heeft geen problemen. Wordt ook snel ingelezen.
Hoelang duurt het inlezen van een volle cd?
20 tot 30 seconden.
Voordelen:
- Licht, klein & compact
- firmware upgrade
- MP3: 480 sec ESP, WMA: 960 sec ESP, Audio CD: 192 sec ESP
- Ondersteunt lyrics in mp3.
- WOW Effect (SRS + TruBass), ben ik normaal gesproken niet zo'n enorme fan van (vooral niet in bv de MediaPlayer), maar na de firmware upgrade klinkt het een stuk gebalanceerder en best wel goed.
- bookmarksysteem
Nadelen:
- ontbreken van WinAMP playlist ondersteuning. Echter vind ik dit zelf niet zo'n enorme ramp. Ik maak wel gebruik van de bookmarks. Maar misschien dat het met een firmware upgrade er nog in kan komen (als ze al extra opties voor het geluid, een versnelling van de laadtijd etc kunnen invoegen dan moet dat toch geen probleem zijn?).
- het past net niet in m'n jaszak.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Toch nog wat vraagjes:
- Wat bedoelt Robin hier precies mee? (komt uit de T.net MP3/CD-speler roundup)
Ook de DCP400 begint standaard niet in de root-directory, maar plaatst net als de Havin Exonion Plus HVC 150 de MP3-bestanden die door de meeste spelers als eerste worden gespeeld helemaal achteraan in het rijtje. - Waarom zulke grote prijsverschillen? Ik zie hem bij ExportMP3 (Holland Global) bijvoorbeeld voor € 129,- staan en bij MP3CDSpeler (ook Holland Global) is ie € 159,-. Ik ben hem ook een aantal keer tegen gekomen voor € 180,- en zelfs voor € 190,- (was dan wel omgerekend).
- Kunnen de pauzes tussen de liedjes er ook uit? Dit is namelijk wel handig voor Trance/Dance/Hardstyle enz.
* Chimera gaat nu eerst slapen...
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Deze speler lijkt mij ook wel enorm gaaf, en aangezien ik 4 maart jarig ben...
Toch nog wat vraagjes:
Lijstje
1. Hoe dat precies zit weet ik niet, let ik eigenlijk nooit echt op
2. Die 129 is de prijs zonder BTW (VAT) voor europese landen, heb idd ook ff gekeken, en als je dan besteld, en je selecteerd Nederland, krijg je 27.36 aan BTW.
3. Helemaal weg lukt niet, 1 seconde houw je altijd.
1. De accu gaat idd wel zo een 10 uur mee, en met batterypack kom je volgens mij echt wel tegen de 22 uur, maar laten we het houden op 20 uur. Gebruik zelf alleen accu zelf, en na zo een 2, 2.5 uur per dag minimaal, is ie na 4 dagen nog niet helemaal leeg meestal (1 streepje van de 3 over) dus dan laad ik em maar op.B_O_S_S schreef op 19 februari 2003 @ 23:01:
Volgens mij hebben al een aantal mensen ervaring met deze speler, en die wilde ik een paar vragen voorleggen:
Ook wat vragen
Alvast bedankt
2. De speler zelf, die gebruik ik nooit (Paar knopjes maar), alleen de remote gebruik ik, en die is na korte gewenning makkelijk te bedienen.
3. De player, is stevig, aluminium, en nog steeds vrij licht
4. Eerder vinger vegen
5. Nog geen problemen, het inlezen, rond de 10/15 seconden, afhankelijk van je firmware (Oude duurt er iets langer over) en aantal nummers op cd.
6. Voordelen: Gunstige prijs
Firmware verbouwen
Strak design (En dat is vast niet persoonlijk:D),
Batterij levensduur
Nadelen: De prijs KAN een nadeel zijn, was het voor mij niet (Ok, iRiver is duurder:D)
Persoonlijk nadeeltje: Soms vind ik die remote irritant hangen, naar mijn idee had het clipje achterop andersom moeten zitten
Volgens mij was het zo:Chimera schreef op 23 February 2003 @ 01:36:
Toch nog wat vraagjes:
- Wat bedoelt Robin hier precies mee? (komt uit de T.net MP3/CD-speler roundup)
Ook de DCP400 begint standaard niet in de root-directory, maar plaatst net als de Havin Exonion Plus HVC 150 de MP3-bestanden die door de meeste spelers als eerste worden gespeeld helemaal achteraan in het rijtje.
Als je MP3-mappen en losse MP3tjes in de root hebt staan, dan beginnen de meeste spelers bij de losse MP3tjes in de root.
De DCP-400 begint echter bij de MP3-mappen en zet de losse MP3tjes achteraan.
Dus normale volgorde:
Root
- Orion Too ft Caitlin - Traveling.mp3
- System F - Spread Your Wings.mp3
- T-Spoon - It Takes Two.mp3
- [Map: 2 Unlimited - Trance Remixes]
- [Map: Best of Trance 2003 Part 1]
- [Map: Mariah Carey - Charmbracelet]
Afspeelvolgorde bij DCP-400:
Root
- [Map: 2 Unlimited - Trance Remixes]
- [Map: Best of Trance 2003 Part 1]
- [Map: Mariah Carey - Charmbracelet]
- Orion Too ft Caitlin - Traveling.mp3
- System F - Spread Your Wings.mp3
- T-Spoon - It Takes Two.mp3
Maar ik vind het absoluut niet storend ofzo. Eerder handig.
En ik ga toch geen losse MP3'tjes erop doen, alleen hele albums
Bedankt!
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
Ik had een cd-rw gebruikt en op 10 speed gefikt.
daarna heb ik hem gebrand op 4 speed en toen ging het wel goed
is brander niet goed?(plextor 24 speed cdr, 10 speed cdrw)
dion dcp400 heeft moeite met cdrw inlezen?
pc is fokked op?
Ik heb trouwens ook iets met het display. Hij is fijn aan het spelen en oppeens komt er een lichte piep in mijn oor. wat blijkt. dat gepiep komt gelijk met de oplichten van het backlight. Niet erg dacht ik. Maar andere dag was ik mp3 aan het luisteren, licht het backlight zomaar midden in de song op. Is dat normaal?
ergens in de midden van de mp3.
ik dacht dat het bufferen was maar ik zie de cd niet draaien als ie spontaan oplicht.
btw. dat piepen is niet erg... je hoort het nauwelijks. Alleen dat spontaan oplichten van backlight is vaag.
Verwijderd
Tnx
maar ik heb natuurlijk meteen mijn eigen Sony koptelefoon erop geplugd.
Het enige nadeel heb je dan dat je een ontzettend lang snoer hebt van je discman tot koptelefoon, omdat je er nog een afstandsbediening tussen hebt hangen.
I stuck my head out of the window and got arrested for mooning
Verwijderd
Ik zal ze volgende week wel binnen krijgen.
Heb er ook meteen sennheiser oordopjes bijgedaan.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 21:25 . Reden: typo ]
Voodelen:
• Goed geluid
• Goedkoop medium (CD-R/RW)
• Gelikt design
• Dun (16,5 mm) past in mijn broekzak. En nee ik heb niet zo'n gigantisch weide broek met veel te veel grote zakken, een gewone spijkerbroek.
• Backlit LCD schermpje op de AB
• Geleverd met oplaadbare NiMH batterijen
• Er zit een spiegeltje op, die je kan gebruiken om je contactlenzen in te doen
Nadelen
• AB is van plastic
• Bediening, ik moest voor sommige functies in de handleiding kijken.
• NiMH stick batterijen zijn moeilijk te krijgen
• Sanyo Ni-MH stick batterijen passen niet, Die zijn net 1/2mm te lang
[ Voor 14% gewijzigd door Ares408 op 06-05-2003 17:20 ]
Verwijderd
Ik ben nog geen speler tegen gekomen met een aluminium of gietijzeren afstandbediening jij wel ?Ares408 schreef op 16 April 2003 @ 14:52:
Ik heb hem ook. Ben er heel erg tevreden over.
Voodelen:
• Goed geluid
• Goedkoop medium (CD-R/RW)
• Gelikt design
• Dun (16,5 mm) past in mijn broekzak. En nee ik heb niet zo'n gigantisch weide broek met veel te veel grote zakken, een gewone spijkerbroek.
• Backlit LCD schermpje op de AB
• Geleverd met oplaadbare NiMH batterijen
Nadelen
• AB is van plastic
• Bediening, ik moest voor sommige functies in de handleiding kijken.
• NiMH stick batterijen zijn moeilijk te krijgen
• Sanyo Ni-MH stick batterijen passen niet, Die zijn net 1/2mm te lang
• Shockproof is niet erg goed
• Stroomverbruik, ik haal die opgegeven 10 uur niet.
Verwijderd
2 dingen:
- Ik zou het wel handig vinden om (o.a. in de Navigation) de filenames handmatig snel te kunnen scrollen. Als bijvoorbeeld 10 nummers van "Bloodhound Gang" onder elkaar staan, kun je 10x de titel van het nummer niet zien. Je kunt dan gaan wachten op die slome scroll. (Ik weet dat je de scroll ook op 4X kan zetten, maar dat vind ik lelijk
Mee eens?
- Ik vind dat het Dioneer logo te lang in beeld is bij het inschakelen. Op het moment dat het logo wordt weergeven is de speler de cd niet aan het scannen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 16:33 ]
Ik ben benieuwd
Verwijderd
Nee nog niet, maar ik had besteld op koniginnendag, gratis verzending
Maar op een feestdag denk ik niet dat ze iets doen daar en 1 mei was het hier feestdag
Zal dus voor maandag worden hoop ik.
Edit: Vandaag maandag, niets, mailtje gestuurd, geen reply, hopelijk morgen.
Anders is er toch wel wat mis
[ Voor 15% gewijzigd door Denhomer op 05-05-2003 22:56 ]
En hier zit ik nu
De speler ziet er goed en stevig uit.
De accesoires en afwerking is echt subliem voor de prijs. Het draagtasje bijvoorbeeld heeft een apart zakje erin waar je het extra battery pack kan indoen zodat het geen krassen kan maken op de speler.
Hier zijn nog enkele fotootjes (links omdat het nogal groot is) 1600*1200
Modem alert
www.denhomer.be/files/mp3player/1.jpg
www.denhomer.be/files/mp3player/2.jpg
www.denhomer.be/files/mp3player/3.jpg
na vele honderden uren gebruik drukte ik gisterochtend zoals elke ochtend als ik naar school ga op het play knopje.(snachts helemaal opgeladen). Krijg ik echt 1 duizendste van een seconde het dioneer logo te zien, en daarna de tekst "OPEN" voor ong.1 sec. TERWIJL DE CD ER GEWOON INZIT EN DE KLEP DICHT IS!! Ik dacht geen probleem, ff ander cdtjuh proberen of met extra powersurply geprobeerd, of aangesloten op de recharger.....geen positief effect. Krijg alleen maar "OPEN" te zien........ik weet zeker dat hij goed dicht zit(nee ik heb er niet per ongeluk 2 cds in gedaan:)............!HELP!
Ik heb al aan de binnekant gekeken, toen zag ik alleen aan de rechterkant één veertje, ik dacht OH MY GOD de linker is een eigen leven gaan leiden ergens in mijn lieve aparaatje....Ik op internet zoeken naar fotoŽs...blijkt er idd maar één veertje in te horen....(http://vklem.pp.ru/images/Dion-400/Dion_400_04_engine.jpg)
Ik weet zeker dat hij niet is gevallen ofzow of harde klap heeft gekregen....kan het softwarematig zijn?.........Iemand misschien hetzelfde probleem gehad? Ik ben echt bang dat het mechanische "klepje dicht" schuifje (hoe noem je dat)ofzow aan de binnenkant naar de kl*te is.
Wat moet ik nu doen? MP3spelers.nl benaderen?(holland global) Ik wacht eerst ff op jullie reacties, THANX!
Ik ben zeer geinterreseerd in deze speler alleen ligt de homepage van dioneer er al enkele dagen uit. (www.dioneer.com)
Enig idee of dit nog invloed heeft in de toekomst kwa levering van spelers/firmware e.d.?
Ik ga deze zomer ook naar maleisie, is het verstandig om daar de deze mp3cd speler te kopen ivm de prijs en garantie?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Subtiel schopje en een edit:vacuumcleaner schreef op 07 juni 2003 @ 12:14:
*schop*
Ik ben zeer geinterreseerd in deze speler alleen ligt de homepage van dioneer er al enkele dagen uit. (www.dioneer.com)
Enig idee of dit nog invloed heeft in de toekomst kwa levering van spelers/firmware e.d.?
Ik ga deze zomer ook naar maleisie, is het verstandig om daar de deze mp3cd speler te kopen ivm de prijs en garantie?
ondersteund de dioneer 1 van deze playlisten?
*.pls ?
*.m3u ?
*.b4s ?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Eigenlijk nog niet getest gehad, maar nadat ik dacht had deze geen support voor playlists, nog niet althans.vacuumcleaner schreef op 08 juni 2003 @ 13:02:
[...]
Subtiel schopje en een edit:
ondersteund de dioneer 1 van deze playlisten?
*.pls ?
*.m3u ?
*.b4s ?
En of het verstandig is, op zich wel, alleen stel er is iets mis... afhankelijk van wat de prijs daar is, als die relatief laag is, zou ik de gok erop wagen, en uiteraard, daar ook goed testen, mocht je dan al een defect merken, kan je em daar direct ruilen.
En @ Ares408:
Ik heb zelf nog geen last gehad van rw's die niet te lezen zijn, en ook alle r's lezen zonder problemen, en ik wissel regelmatig van merk.
Zelfs een k*t cd-rw (Lead Data
Ook 90 en 99 minuten cd's leest hij, echter heb ik wel het idee dat de laadtijd zowat verdubbeld
Ik heb dus weer eens een brak exemplaarNakebod schreef op 08 June 2003 @ 13:44:
[...]
Eigenlijk nog niet getest gehad, maar nadat ik dacht had deze geen support voor playlists, nog niet althans.
En of het verstandig is, op zich wel, alleen stel er is iets mis... afhankelijk van wat de prijs daar is, als die relatief laag is, zou ik de gok erop wagen, en uiteraard, daar ook goed testen, mocht je dan al een defect merken, kan je em daar direct ruilen.
En @ Ares408:
Ik heb zelf nog geen last gehad van rw's die niet te lezen zijn, en ook alle r's lezen zonder problemen, en ik wissel regelmatig van merk.
Zelfs een k*t cd-rw (Lead Data) die zo ongeveer geen enkele cd-rom station in de pc's hier wil lezen, kan de discman lezen
Ook 90 en 99 minuten cd's leest hij, echter heb ik wel het idee dat de laadtijd zowat verdubbeldNah, valt mee, maar is wel langer dan normaal
Ik ben dus met nero gaan branden en deze zet de nr's op alphabetische volgorde, wat er dus toe leid dat de nr's verkeerd gaan staan. Wel heeft elk nr een ID3 tag met daarin het volgorde nr. Leest de Dioneer ook de tags en zet ze aan de hand daarvan op goede volgorde?
Ook heb ik voor elk liedje een nr staan (1 tm 10 ofzo). Nero zet ze dan wel op alphab. volgorde maar doet dit van 1 - 10 - 11 - 12 enz - 2 - 21- 22. Dus weer de verkeerde volgorde. Hoe leest de dioneer deze bestanden? Ook zoals nero of op de normale manier van 1 tm 20?
Het zijn maar enkele honderden bestandjesM1lamb3r schreef op 08 June 2003 @ 14:57:
ik zou niet weten hoe de dcp het leest maar je kan er toch ipv 1-2-3-4 enz ook 01-02-03-04 van maken?
edit/
Doet bij iemand de dioneer site het? bij mij niet
www.dioneer.com
[ Voor 13% gewijzigd door vacuumcleaner op 08-06-2003 15:17 ]
In het begin las ik nergens dat je van directory naar directory kon skippen en dit was ook niet het geval
FF de laatste firmware versie eropgezet en ploep! DIR skippin'!
klein kickje... ekskuus mievacuumcleaner schreef op 11 June 2003 @ 19:06:
Kep hem binnen! Puik dingetje!
In het begin las ik nergens dat je van directory naar directory kon skippen en dit was ook niet het geval
FF de laatste firmware versie eropgezet en ploep! DIR skippin'!
Heb zojuist ook weer ff firmware upgrade gedaan, en ging net zoals de vorige keer goed, gelukkig maar..
Hier de changelog van 2.06.03
1
2
3
4
| 1. Maximum displayable letters in ID3 Tag increased from 30 to 120. 2. REW/FWD from directory to directory Menu -> 3. Systems -> 3. REW/FWD (Search/10Key/Dir) 3. Random Dir and Repeat Dir modes for Audio CD |
En die dir skip functie is echt een goede optie, eerst steeds naar menu / navigation / directory, en nu gewoon ff de rew/fwd knop enkele secondes inhouden..
Heb alleen 1 ding, wat ik niet echt snap (Niet dat ik het gebruik, heb nooit audio cd's):
3. Random Dir and Repeat Dir modes for Audio CD
Een audio cd heeft toch helemaal geen mappen? Dus wie weet wat ze precies bedoelen met random dir en repeat dir?
Helaas alleen een versie te verkrijgen op www.dionx.co.kr, dus waarschijnlijk de "asian"-versie.
Maar misschien heeft iemand 'm hier uitgeprobeerd of heeft ergens anders al een "european/english" version gesignaleerd.
Maar ook toevallig een cgangelog/readme?
Geen idee of na update bijv je hele systeem ineens andere taal is, en als dat zo is, of je dan nog kan downgraden.
Ik wacht dus liever op de international versie ervan.
Ik krijg het gevoel dat ze internationale support een beetje overboord hebben gegooid, www.dioneer.com > english is al in geen maanden (ongeveer een half jaar) meer ge-update, het forum ligt er al een tijd uit voor zg. "update"Nakebod schreef op 19 november 2003 @ 18:19:
Ik vind het knap dat je op die site wat gevonden heb![]()
Maar ook toevallig een cgangelog/readme?
Geen idee of na update bijv je hele systeem ineens andere taal is, en als dat zo is, of je dan nog kan downgraden.
Ik wacht dus liever op de international versie ervan.
Dus toen ben ik maar eens wat in de ronde gaan klikken op de koreaanse site, en zowaar zag ik daar ineens DCP-400 2.0605 staan met een .upg file om te downloaden.
Ik zal eens proberen iets te posten op het koreaanse forum (als ik door de registratie procedure heen kan komen
[update]
online vertaling changelog 2.06.05
How do you do.The CDP-400, which it waits long 450 models Ub were changed addition of the function which becomes the RAID than with error correction putting first of the product.
DCP-400 > 2.06.05
DCP- 450 > 1.06.05
fringe land facts:
1. Specific affection width CD recognition error correction
2. The RANDOM from mode the identical track is repeated the error correction
3. which From WOW TruBass set reinforcement
4. All the member ON/OFF LOGO fringe land joyful one day send
Ik kan er nog geen Kaas van maken.
[/update]
[ Voor 25% gewijzigd door Bombonella op 19-11-2003 18:34 ]
Ziet er idd erg vaag uit, ik heb maanden geleden een mailtje gestuurd naar dioneer (alsof ze daar op gaan reageren, naief als ik ben) met het verzoek om een optie te maken die de "1 sec. stilte" aan/uit zet. Wel zo leuk bij cabaret of livesets.Bombonella schreef op 19 november 2003 @ 18:26:
[...]
Ik krijg het gevoel dat ze internationale support een beetje overboord hebben gegooid, www.dioneer.com > english is al in geen maanden (ongeveer een half jaar) meer ge-update, het forum ligt er al een tijd uit voor zg. "update"
Dus toen ben ik maar eens wat in de ronde gaan klikken op de koreaanse site, en zowaar zag ik daar ineens DCP-400 2.0605 staan met een .upg file om te downloaden.
Ik zal eens proberen iets te posten op het koreaanse forum (als ik door de registratie procedure heen kan komen), er vast wel iemand die een beetje engels spreekt.
[update]
online vertaling changelog 2.06.05
How do you do.The CDP-400, which it waits long 450 models Ub were changed addition of the function which becomes the RAID than with error correction putting first of the product.
DCP-400 > 2.06.05
DCP- 450 > 1.06.05
fringe land facts:
1. Specific affection width CD recognition error correction
2. The RANDOM from mode the identical track is repeated the error correction
3. which From WOW TruBass set reinforcement
4. All the member ON/OFF LOGO fringe land joyful one day send
Ik kan er nog geen Kaas van maken.
[/update]
Het is dat hun geen Dioneer niet meer verkopen, maar misschien dat ze alsnog contact met de leverancier willen opnemen.
Ik zal, ALS, ik morgen tijd heb, weer even een mailtje sturen aan mp3cdspeler.nl
Tenzei morgen de internationale site ineens geupdate is, maar dat denk ik niet
Nog even een brakke vertaling
En even wat leesbaarder gemaakt. Niet dat iemand het nu snapt ofzoHoe u doet.
Cdp-400, die het lang wacht 450 modellen Ub waren veranderde toevoeging van de functie die de INVAL dan met foutencorrectie eerst zettend van het product wordt.
Dcp-400 > 2.06,05
DCP-450 > 1.06,05
feiten van het randland:
1. Specifieke CD van de affectiebreedte correctie
2 van de erkenningsfout. WILLEKEURIG van wijze wordt het identieke spoor herhaald foutencorrectie
3. die Van WOW TruBass vastgestelde versterking
4. Al lid OP/VAN de randland van het EMBLEEM blije op een dag verzendt
Hoewel, punt 4 begin ik denk ik een beetje te snappen, alleen dan zoals ie orgineel staat op de koreaanse site, namelijk iets met On/Off logo.
De Koreaanse site gebruikt namelijk een ander logo, dan Dioneer.com, misschien dat die dus veranderd is in het "nieuwe" logo.
Edit: Nu al een reactie
Waarschijnlijk had ik dan toch gelijk over dat logoHallo Sander,
Dioneer is overgenomen door Dionx (www.dionx.co.kr) , met dat bedrijf hebben
wij nog nooit zaken gedaan maar je kunt er altijd even contact mee opnemen.
Let op dat je geen verkeerd firmware op de speler zet want de Koreaanse DCP
400's zijn weer anders als de Europese en het wordt door ons niet vergoed
als dat gebeurd.
Nouwja, ik ga "proberen" even een mailtje naar DionX te sturen.
Laatste edit voor nu denk ik:
Zojuist een mailtje naar Dioneer gestuurd, hoop snel op een reactie, zal alleen wel niet zo snel zijn als die van mp3cdspeler
God damn:
Damien no longer works for Raptors (Dioneer).
This is an automated reply.
Nieuw mail adres zoeken dan maar
[ Voor 47% gewijzigd door Nakebod op 21-11-2003 15:03 ]
Verwijderd
Ik heb de speler nu ongeveer anderhalf jaar maar heb de laatste tijd steeds meer problemen met het afspelen van CD's.
Filetype maakt niet uit (gewone CD of MP3), maar de boel blijft als het ware overslaan. Ik heb dus tijdens het afspelen steeds blanco stukken die er niet in thuishoren.
Schoonmaken of opnieuw de CD branden helpt allemaal niet, iemand die dezelfde ervaringen heeft?
Kabelbreukje kan het ook nog zijn misschien, erg irri... maar in het ergste geval is je laser kaduuk. Hope not!
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Die Dioneer lijkt me op zich een leuke speler namelijk, alleen is hij nergens te vinden. Hij staat niet meer in de PW, dus dat schiet niet echt op...
Iemand die weet waar ze deze of een vergelijkbare speler hebben?
De enigste die ze verkopen is de iRiver iMP400 of 550. En dat is volgens mij een goede vervanger.
Loopt/liep op GoT ook een topic over geloof ik.
Net of ze meelezen op GoT, spontaan een RMA mailtje gekregen, met typfouten, maar dat boeit niet, zolang RMA nummer maar goed is
[ Voor 22% gewijzigd door Nakebod op 16-01-2004 13:59 ]
*kick*Bombonella schreef op 19 november 2003 @ 18:11:
Er is ondertussen al bijna 2 weken een nieuwe firmware voor de Dioneer DCP-400, 2.06.05.
Helaas alleen een versie te verkrijgen op www.dionx.co.kr, dus waarschijnlijk de "asian"-versie.
Maar misschien heeft iemand 'm hier uitgeprobeerd of heeft ergens anders al een "european/english" version gesignaleerd.
Ik heb zojuist op mn europese versie firmware versie 2.06.05 van http://www.dioneer.cz/ gezet en het werkt perfect.
Niet echt directe veranderingen gemerkt behalve dat het logo nu rond draait en blij Bye Bye! roept bij het uitzetten