Ik heb dus weer eens een brak exemplaarNakebod schreef op 08 June 2003 @ 13:44:
[...]
Eigenlijk nog niet getest gehad, maar nadat ik dacht had deze geen support voor playlists, nog niet althans.
En of het verstandig is, op zich wel, alleen stel er is iets mis... afhankelijk van wat de prijs daar is, als die relatief laag is, zou ik de gok erop wagen, en uiteraard, daar ook goed testen, mocht je dan al een defect merken, kan je em daar direct ruilen.
En @ Ares408:
Ik heb zelf nog geen last gehad van rw's die niet te lezen zijn, en ook alle r's lezen zonder problemen, en ik wissel regelmatig van merk.
Zelfs een k*t cd-rw (Lead Data) die zo ongeveer geen enkele cd-rom station in de pc's hier wil lezen, kan de discman lezen
Ook 90 en 99 minuten cd's leest hij, echter heb ik wel het idee dat de laadtijd zowat verdubbeldNah, valt mee, maar is wel langer dan normaal
Ik krijg mijn dioneer a.s. woensdag, nu ben ik alvast mp3-tjes aan het branden maar wat ik mij afvroeg was dat ik ook veel cabaratier luister. Nu is het handig dat de volgorde op de CD wordt aangehouden anders snap je veel grappen niet 
Ik ben dus met nero gaan branden en deze zet de nr's op alphabetische volgorde, wat er dus toe leid dat de nr's verkeerd gaan staan. Wel heeft elk nr een ID3 tag met daarin het volgorde nr. Leest de Dioneer ook de tags en zet ze aan de hand daarvan op goede volgorde?
Ook heb ik voor elk liedje een nr staan (1 tm 10 ofzo). Nero zet ze dan wel op alphab. volgorde maar doet dit van 1 - 10 - 11 - 12 enz - 2 - 21- 22. Dus weer de verkeerde volgorde. Hoe leest de dioneer deze bestanden? Ook zoals nero of op de normale manier van 1 tm 20?
Ik ben dus met nero gaan branden en deze zet de nr's op alphabetische volgorde, wat er dus toe leid dat de nr's verkeerd gaan staan. Wel heeft elk nr een ID3 tag met daarin het volgorde nr. Leest de Dioneer ook de tags en zet ze aan de hand daarvan op goede volgorde?
Ook heb ik voor elk liedje een nr staan (1 tm 10 ofzo). Nero zet ze dan wel op alphab. volgorde maar doet dit van 1 - 10 - 11 - 12 enz - 2 - 21- 22. Dus weer de verkeerde volgorde. Hoe leest de dioneer deze bestanden? Ook zoals nero of op de normale manier van 1 tm 20?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
ik zou niet weten hoe de dcp het leest maar je kan er toch ipv 1-2-3-4 enz ook 01-02-03-04 van maken?
Het zijn maar enkele honderden bestandjesM1lamb3r schreef op 08 June 2003 @ 14:57:
ik zou niet weten hoe de dcp het leest maar je kan er toch ipv 1-2-3-4 enz ook 01-02-03-04 van maken?
edit/
Doet bij iemand de dioneer site het? bij mij niet
www.dioneer.com
[ Voor 13% gewijzigd door vacuumcleaner op 08-06-2003 15:17 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Kep hem binnen! Puik dingetje!
In het begin las ik nergens dat je van directory naar directory kon skippen en dit was ook niet het geval
FF de laatste firmware versie eropgezet en ploep! DIR skippin'!
In het begin las ik nergens dat je van directory naar directory kon skippen en dit was ook niet het geval
klein kickje... ekskuus mievacuumcleaner schreef op 11 June 2003 @ 19:06:
Kep hem binnen! Puik dingetje!
Heb zojuist ook weer ff firmware upgrade gedaan, en ging net zoals de vorige keer goed, gelukkig maar..
Hier de changelog van 2.06.03
code:
1
2
3
4
| 1. Maximum displayable letters in ID3 Tag increased from 30 to 120. 2. REW/FWD from directory to directory Menu -> 3. Systems -> 3. REW/FWD (Search/10Key/Dir) 3. Random Dir and Repeat Dir modes for Audio CD |
En die dir skip functie is echt een goede optie, eerst steeds naar menu / navigation / directory, en nu gewoon ff de rew/fwd knop enkele secondes inhouden..
Heb alleen 1 ding, wat ik niet echt snap (Niet dat ik het gebruik, heb nooit audio cd's):
3. Random Dir and Repeat Dir modes for Audio CD
Een audio cd heeft toch helemaal geen mappen? Dus wie weet wat ze precies bedoelen met random dir en repeat dir?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Er is ondertussen al bijna 2 weken een nieuwe firmware voor de Dioneer DCP-400, 2.06.05.
Helaas alleen een versie te verkrijgen op www.dionx.co.kr, dus waarschijnlijk de "asian"-versie.
Maar misschien heeft iemand 'm hier uitgeprobeerd of heeft ergens anders al een "european/english" version gesignaleerd.
Helaas alleen een versie te verkrijgen op www.dionx.co.kr, dus waarschijnlijk de "asian"-versie.
Maar misschien heeft iemand 'm hier uitgeprobeerd of heeft ergens anders al een "european/english" version gesignaleerd.
Ik vind het knap dat je op die site wat gevonden heb
Maar ook toevallig een cgangelog/readme?
Geen idee of na update bijv je hele systeem ineens andere taal is, en als dat zo is, of je dan nog kan downgraden.
Ik wacht dus liever op de international versie ervan.
Geen idee of na update bijv je hele systeem ineens andere taal is, en als dat zo is, of je dan nog kan downgraden.
Ik krijg het gevoel dat ze internationale support een beetje overboord hebben gegooid, www.dioneer.com > english is al in geen maanden (ongeveer een half jaar) meer ge-update, het forum ligt er al een tijd uit voor zg. "update"Nakebod schreef op 19 november 2003 @ 18:19:
Ik vind het knap dat je op die site wat gevonden heb![]()
Dus toen ben ik maar eens wat in de ronde gaan klikken op de koreaanse site, en zowaar zag ik daar ineens DCP-400 2.0605 staan met een .upg file om te downloaden.
Ik zal eens proberen iets te posten op het koreaanse forum (als ik door de registratie procedure heen kan komen
[update]
online vertaling changelog 2.06.05
How do you do.The CDP-400, which it waits long 450 models Ub were changed addition of the function which becomes the RAID than with error correction putting first of the product.
DCP-400 > 2.06.05
DCP- 450 > 1.06.05
fringe land facts:
1. Specific affection width CD recognition error correction
2. The RANDOM from mode the identical track is repeated the error correction
3. which From WOW TruBass set reinforcement
4. All the member ON/OFF LOGO fringe land joyful one day send
Ik kan er nog geen Kaas van maken.
[/update]
[ Voor 25% gewijzigd door Bombonella op 19-11-2003 18:34 ]
Ziet er idd erg vaag uit, ik heb maanden geleden een mailtje gestuurd naar dioneer (alsof ze daar op gaan reageren, naief als ik ben) met het verzoek om een optie te maken die de "1 sec. stilte" aan/uit zet. Wel zo leuk bij cabaret of livesets.Bombonella schreef op 19 november 2003 @ 18:26:
[...]
Ik krijg het gevoel dat ze internationale support een beetje overboord hebben gegooid, www.dioneer.com > english is al in geen maanden (ongeveer een half jaar) meer ge-update, het forum ligt er al een tijd uit voor zg. "update"
Dus toen ben ik maar eens wat in de ronde gaan klikken op de koreaanse site, en zowaar zag ik daar ineens DCP-400 2.0605 staan met een .upg file om te downloaden.
Ik zal eens proberen iets te posten op het koreaanse forum (als ik door de registratie procedure heen kan komen), er vast wel iemand die een beetje engels spreekt.
[update]
online vertaling changelog 2.06.05
How do you do.The CDP-400, which it waits long 450 models Ub were changed addition of the function which becomes the RAID than with error correction putting first of the product.
DCP-400 > 2.06.05
DCP- 450 > 1.06.05
fringe land facts:
1. Specific affection width CD recognition error correction
2. The RANDOM from mode the identical track is repeated the error correction
3. which From WOW TruBass set reinforcement
4. All the member ON/OFF LOGO fringe land joyful one day send
Ik kan er nog geen Kaas van maken.
[/update]
Wat ik toen wel een keer bereikt heb, staat ook in dit topic (Nakebod in "Dioneer DCP-400 MP3/CD speler, ervaringe...") was via mp3cdspeler.nl, contact op te nemen met de Dioneer leverancier. En dat was, gelukkig, succesvol.
Het is dat hun geen Dioneer niet meer verkopen, maar misschien dat ze alsnog contact met de leverancier willen opnemen.
Ik zal, ALS, ik morgen tijd heb, weer even een mailtje sturen aan mp3cdspeler.nl
Tenzei morgen de internationale site ineens geupdate is, maar dat denk ik niet
Het is dat hun geen Dioneer niet meer verkopen, maar misschien dat ze alsnog contact met de leverancier willen opnemen.
Ik zal, ALS, ik morgen tijd heb, weer even een mailtje sturen aan mp3cdspeler.nl
Tenzei morgen de internationale site ineens geupdate is, maar dat denk ik niet
Heb zojuist even een mailtje gestuurd, het is nu dus even wachten op antwoord. Meestal is het snel, waarschijnlijk nu ook weer, dus zal waarschijnlijk vanavond al wel antwoord van mp3cdspeler.nl hebben, en dan wachten op Dioneer.
Nog even een brakke vertaling
Hoewel, punt 4 begin ik denk ik een beetje te snappen, alleen dan zoals ie orgineel staat op de koreaanse site, namelijk iets met On/Off logo.
De Koreaanse site gebruikt namelijk een ander logo, dan Dioneer.com, misschien dat die dus veranderd is in het "nieuwe" logo.
Edit: Nu al een reactie

Nouwja, ik ga "proberen" even een mailtje naar DionX te sturen.
Laatste edit voor nu denk ik:
Zojuist een mailtje naar Dioneer gestuurd, hoop snel op een reactie, zal alleen wel niet zo snel zijn als die van mp3cdspeler
God damn:
Damien no longer works for Raptors (Dioneer).
This is an automated reply.
Nieuw mail adres zoeken dan maar
Nog even een brakke vertaling
En even wat leesbaarder gemaakt. Niet dat iemand het nu snapt ofzoHoe u doet.
Cdp-400, die het lang wacht 450 modellen Ub waren veranderde toevoeging van de functie die de INVAL dan met foutencorrectie eerst zettend van het product wordt.
Dcp-400 > 2.06,05
DCP-450 > 1.06,05
feiten van het randland:
1. Specifieke CD van de affectiebreedte correctie
2 van de erkenningsfout. WILLEKEURIG van wijze wordt het identieke spoor herhaald foutencorrectie
3. die Van WOW TruBass vastgestelde versterking
4. Al lid OP/VAN de randland van het EMBLEEM blije op een dag verzendt
Hoewel, punt 4 begin ik denk ik een beetje te snappen, alleen dan zoals ie orgineel staat op de koreaanse site, namelijk iets met On/Off logo.
De Koreaanse site gebruikt namelijk een ander logo, dan Dioneer.com, misschien dat die dus veranderd is in het "nieuwe" logo.
Edit: Nu al een reactie
Waarschijnlijk had ik dan toch gelijk over dat logoHallo Sander,
Dioneer is overgenomen door Dionx (www.dionx.co.kr) , met dat bedrijf hebben
wij nog nooit zaken gedaan maar je kunt er altijd even contact mee opnemen.
Let op dat je geen verkeerd firmware op de speler zet want de Koreaanse DCP
400's zijn weer anders als de Europese en het wordt door ons niet vergoed
als dat gebeurd.
Nouwja, ik ga "proberen" even een mailtje naar DionX te sturen.
Laatste edit voor nu denk ik:
Zojuist een mailtje naar Dioneer gestuurd, hoop snel op een reactie, zal alleen wel niet zo snel zijn als die van mp3cdspeler
God damn:
Damien no longer works for Raptors (Dioneer).
This is an automated reply.
Nieuw mail adres zoeken dan maar
[ Voor 47% gewijzigd door Nakebod op 21-11-2003 15:03 ]
Verwijderd
Over het oprakelen van een ouder topic gesproken 
Ik heb de speler nu ongeveer anderhalf jaar maar heb de laatste tijd steeds meer problemen met het afspelen van CD's.
Filetype maakt niet uit (gewone CD of MP3), maar de boel blijft als het ware overslaan. Ik heb dus tijdens het afspelen steeds blanco stukken die er niet in thuishoren.
Schoonmaken of opnieuw de CD branden helpt allemaal niet, iemand die dezelfde ervaringen heeft?
Ik heb de speler nu ongeveer anderhalf jaar maar heb de laatste tijd steeds meer problemen met het afspelen van CD's.
Filetype maakt niet uit (gewone CD of MP3), maar de boel blijft als het ware overslaan. Ik heb dus tijdens het afspelen steeds blanco stukken die er niet in thuishoren.
Schoonmaken of opnieuw de CD branden helpt allemaal niet, iemand die dezelfde ervaringen heeft?
Ik heb dat wel eens gehad met een Technics (Panasonic) 'discman' (een gewone, daterend van ver voor het mp3-tijdperk). Perfect ding, maar op een gegeven moment bleek de koptelefoonaansluiting niet lekker meer op de printplaat te zitten. Gevolg: het geluid viel soms uit 1 oor weg, soms uit beide, om een seconde of wat later weer terug te keren. Misschien is het zoiets? Of misschien die aansluiting eens goed schoon maken?
Kabelbreukje kan het ook nog zijn misschien, erg irri... maar in het ergste geval is je laser kaduuk. Hope not!
Kabelbreukje kan het ook nog zijn misschien, erg irri... maar in het ergste geval is je laser kaduuk. Hope not!
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nog leuker is, mijn garantie loopt vandaag af, me speler is nu 3 dagen stuk (iig, dinsdag ontdekte ik het pas), woensdag morgen gelijk gemailt, ik zou binnen 36 uur rma nummer krijgen, normaal is de e-mail afhandeling erg snel, maar nu heb ik nog steeds niets gehoord, lijkt wel of ze express nu wachten zodat me garantie verlopen is, zodat hun geen garantie meer hoeven te geven.. denken ze
Als dit topic weer actief is heb ik ook nog een vraagje 
Die Dioneer lijkt me op zich een leuke speler namelijk, alleen is hij nergens te vinden. Hij staat niet meer in de PW, dus dat schiet niet echt op...
Iemand die weet waar ze deze of een vergelijkbare speler hebben?
Die Dioneer lijkt me op zich een leuke speler namelijk, alleen is hij nergens te vinden. Hij staat niet meer in de PW, dus dat schiet niet echt op...
Iemand die weet waar ze deze of een vergelijkbare speler hebben?
Nouwja, mp3cdspeler verkoopt ze niet meer, hun verkopen zowat alleen maar mp3 flash players.
De enigste die ze verkopen is de iRiver iMP400 of 550. En dat is volgens mij een goede vervanger.
Loopt/liep op GoT ook een topic over geloof ik.
Net of ze meelezen op GoT, spontaan een RMA mailtje gekregen, met typfouten, maar dat boeit niet, zolang RMA nummer maar goed is
De enigste die ze verkopen is de iRiver iMP400 of 550. En dat is volgens mij een goede vervanger.
Loopt/liep op GoT ook een topic over geloof ik.
Net of ze meelezen op GoT, spontaan een RMA mailtje gekregen, met typfouten, maar dat boeit niet, zolang RMA nummer maar goed is
[ Voor 22% gewijzigd door Nakebod op 16-01-2004 13:59 ]
*kick*Bombonella schreef op 19 november 2003 @ 18:11:
Er is ondertussen al bijna 2 weken een nieuwe firmware voor de Dioneer DCP-400, 2.06.05.
Ik heb zojuist op mn europese versie firmware versie 2.06.05 van http://www.dioneer.cz/ gezet en het werkt perfect.
Niet echt directe veranderingen gemerkt behalve dat het logo nu rond draait en blij Bye Bye! roept bij het uitzetten