Oke de Acer n10 is dus echt een geweldig apparaat en het overtreft mijn verwachtingen. Het enige wat ik iets minder goed vindt is de speaker die erin zit. deze kan niet heel erg hard maar opzich is dat ook niet nodig.
Ik vindt hem voor een 300 mhz erg snel en ook het video kijken gaat erg goed. Ik ben zeker erg blij met mijn keus.
Wat er standaar bij zit is het volgende:
- Oplader (netstroom)
- Beschermhoed
- USB zink kabel
- Software (op de cd staat activce inc 3.5 en die deed het niet onder winXP pro NL maar met versie 3.7 ging het goed) verder zit er nog het een en ander aan software bij dat ik nog niet bekeken heb.
- En er zit een HELE grote handleiding bij:)
Ik ben er erg tevreden over. en als je nog moet kiezen welke dan wens ik je veel succes want het is inderdaad lastig kiezen met zoveel keus.
Ik vindt hem voor een 300 mhz erg snel en ook het video kijken gaat erg goed. Ik ben zeker erg blij met mijn keus.
Wat er standaar bij zit is het volgende:
- Oplader (netstroom)
- Beschermhoed
- USB zink kabel
- Software (op de cd staat activce inc 3.5 en die deed het niet onder winXP pro NL maar met versie 3.7 ging het goed) verder zit er nog het een en ander aan software bij dat ik nog niet bekeken heb.
- En er zit een HELE grote handleiding bij:)
Ik ben er erg tevreden over. en als je nog moet kiezen welke dan wens ik je veel succes want het is inderdaad lastig kiezen met zoveel keus.