• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:58

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een PDA maar ik kan nergens echt iets vinden over de Acer n10. Dus daarom even mijn vraag wat is beter de Acer n10 of de Dell Axim X5

specs Acer specs Dell

De prijs voor de Dell is € 249,- Ex BTW en die van de Acer €289,- Incl. BTW

Welke zou jij kiezen en waarom, ik kom er namelijk niet echt uit.

Verwijderd

Als je ietsje meer geld uit ken geven zou ik voor de Sony Clie gaan. Deze is lekker makkelijk in gebruik. En heeft veel functies

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 13:27:
Als je ietsje meer geld uit ken geven zou ik voor de Sony Clie gaan. Deze is lekker makkelijk in gebruik. En heeft veel functies
hier heb ik ook veel goeie dingen overgehoord ja, is een erg compleet apparaatje.

hiero een link:
link

je kan ook zelf wat recenties doorlezen, is denk ik een stuk objectiever dan hier iedereen om z'n mening te vragen.

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Maar eigenlijk wil er niet meer geld aan uitgeven en die van sony zijn VEEL duurder. Het gaat me dus om die twee die ik aangegeven heb of een andere die ongeveer in dezelfde prijsklasse zit. Verder kan ik over die Acer weinig vinden dus daarom vraag ik jullie mening hierover.

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

TwoR schreef op 12 mei 2003 @ 13:32:
Maar eigenlijk wil er niet meer geld aan uitgeven en die van sony zijn VEEL duurder. Het gaat me dus om die twee die ik aangegeven heb of een andere die ongeveer in dezelfde prijsklasse zit. Verder kan ik over die Acer weinig vinden dus daarom vraag ik jullie mening hierover.
zoveel scheelt het niet, die van sony is $299,99 uit mijn hoofd, die gene die jij hebben wilt is €249,- en aangezien de dollar koers erg laag is, scheelt het misschien €40 euro, als je een handheld wilt kopen kan je beter gelijk een goede kopen.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
is Sony te vergelijken met Dell en Acer? De sony draait PalmOS 5 en de Dell en de Acer draaien PocketPC 2002 (?)

Ik neem aan dat je specifiek voor een pocketPC geval hebt gekozen? Waar ben je eigenlijk naar opzoek en wat wil je er mee doen?

Ik vind de Dell opzich wel mooie maar hij is net ff een maatje te groot. Ff iets dikker etc. dan een Ipaq.

Ik ga voor de 5450 (Ipaq) die lijkt me ERG kek.

[ Voor 12% gewijzigd door intert0y op 12-05-2003 13:37 ]

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Ik wil er graag 1 voor mijn Agenda, Notities en Email. En later wil ik er misschien nog wel GPS opzetten. ik wil inderdaad een pocket PC en geen Palm OS. Maar goed is er dan niemand die kan zeggen waarom de een beter is als de ander ?

• Bajoran
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04-2021

Bajoran

Waarom?

intert0y schreef op 12 mei 2003 @ 13:37:

Ik ga voor de 5450 (Ipaq) die lijkt me ERG kek.
Is wel ff een verschil zeg. Ipaq 5450 kleine 700 euro en de dell Axim X5 ruime 400 euro.

Dat zijn toch geen reele vergelijkingen !!

ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Hij vraagt het verschil tussen Dell en Acer, en ik hoor meteen Sony Clié, en Compaq! :? Ligt misschien aan mij hoor maar dat vroeg hij toch helemaal niet?

Ik kan alleen over de Dell spreken, en ik moet je zeggen dat ik er Héél erg over te spreken ben. Ik heb alleen wel de 400Mhz versie, maar ik denk niet dat je dat verschil echt zult merken.

Verder lijken ze qua specs heel erg op elkaar vind ik... alleen vind ik de looks van de Dell wat beter, maar goed da's persoonlijk.

Ik denk dat voor de eisen die jij er aan stelt en vooral waarvoor je hem gaat gebruiken, niet echt 1 van de 2 kan elimineren, ik kan alleen zeggen dat ik de Dell voor mijn gevoel beter vind...

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Ik weet dat het geen alternatief is voor wat hier geboden wordt. Ik heb wel zitten kijken naar de Dell speelgoedjes. Was zo ook niet bedoeld, ik melde alleen ff dat ik daar voor ging.

(je wordt als ondernemer in Nederland tenslotte verplicht om je winsten te drukken).

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Acer heeft meer geheugen (64Mb vs. 32 Mb) en een jaar langer garantie. Ik heb zelf voor mijn vrouw een Dell gekocht. Zij is erg tevreden.

Acer is nu de beste koop, denk ik. Ik zou ff googlen naar een review, er zijn er genoeg te vinden.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 05:04
Kijk ook eens op www.pocketpcclub.nl daar staat een link naar recensie Acer, niet zo heel positief.
(Ik sta voor hetzelfde dilemma)

[ Voor 66% gewijzigd door miles op 12-05-2003 14:59 ]

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
ik heb nu in review bij infosyncworld.com gevonden en heb hieronder de positiefe en negatieve dingen neer geplakt
Aver n10
What's positive: Display; D-pad; lots of hardware for the money; decent appearance
What's negative: Limited software selection; awful case; slightly plasticky
Dell Axim X5
What's positive: Powerful; plenty internal storage; brilliant screen; good expansion options
What's negative: Somewhat bulky; poor D-pad

Nu is het nog moeilijker een keus te maken. Maar ik vind persoonlijk de Dell wel mooier alleen de Acer heeft standaard 64 Mb

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik heb ook beide reviews gelezen en ik zou voor de Acer gaan. De prijzen ontlopen elkaar niet.
De Acer ziet er allereerst VEEL mooier uit en ik snap de opmerking "awful case" bij het kopje "What's negative" niet helemaal.
De Acer heeft meer geheugen.
Bovendien vond ik de recensie bij infosyncworld best positief.
Ik heb verder geen ervaring met PocketPC's en heb zelf een Clie.

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vergeet hierbij niet dat de Acer een Intel® PXA255, dit is de opvolger van de PXA250 die in de Dell zit.

De 255 heeft een tweemaal hogere FSb (200mhz ipv. 100mhz), dit schijnt flink te schelen in de prestaties, daarnaast springt hij zuiniger om met energie.
Lees dit artikel maar even: http://www.brighthand.com...Faster_than_Previous_Chip

Ikzelf ben me ook aan het orienteren en had de Acer nog niet gezien, maar het lijkt me een bijzonder goede deal.

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Mmmm dat laat een heel nieuw licht schijnen over mijn probleem. Nu heeft de Acer al 2 voordelen te opzichte van de Dell. De 64 Mb tegen over 32 Mb en de snellere FSB en als ik het artikel mag geloven is dat inderdaad veel sneller. En het feit dat ik de Dell persoonlijk iets mooier vind kan deze twee dingen niet overbruggen dus het zal wel de Acer worden. Thnx allemaal.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Als k weer mocht kiezen zou ik voor eentje gaan met die nieuwere CPU, en als Dell die niet heeft valt ie gelijk af. Nu heb ik nog een 'oude' PDA van Casio (E-125) die niet veel in snelheid verschilt van die Dell en k gebruik m hoofdzakelijk als agenda en OGGplayer en dat doet ie nog ;) maar filmpjes afspelen enzo zal op die 255 een stuk sneller gaan geloof ik dus als het niet echt meer kost zou k dus gelijk voor die gaan

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• miles
Ik begreep uit die review dat de Acer een enorm plastic look heeft.
Verder viel me op dat de Dell review heel juichend en positief is, en de Acer iets minder positief. Maar wellicht komt dat ook omdat de Dell de eerste pda in deze prijsklasse was.
Voordeel van Acer vind ik wel dat je hem ergens kunt bekijken voor je hem koopt, bij Dell kan je alleen maar plaatjes kijken.

Overigens heeft Dell ook PXA255 volgens dit artikel:

OK I had done some looking around on other sites and for those that bought an Axim X5 recently you can check two ways to find out if you have the new CPU.

1. go to the about and it will say PXA255 or PXA250 c1

2. go into File Explorer and go to \My Documents\SysInfo and open up SysInfo.txt. That has a lot of information.

You'll see something like "CPU: Intel(r) PXA250 400Mhz B2."

If you have C1 instead B2, then yours is a pxa255.

*note* if you do have one and apply the updated Image on dell.com it will also show up as PXA255.

There is also alot of debate about this being a new CPU or not, it is really more of an upadted CPU and not an entirely new one, so this means there is not going to be a new model just for this CPU. Pretty soon all new Xscale PDAs will have this new updated CPU as Intel is not making the older one anymore.

http://www.aximforums.com/

[ Voor 3% gewijzigd door miles op 12-05-2003 19:47 ]

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Tja zoals die acer op het plaatje staat valt de Plastic look mij wel mee. En ik denk ook niet dat ik de Acer eerst in het echt zal zien voordat ik hem koop omdat ik hem online of telefonsch bestel. En geen idee heb waar dat ding in de schappen zal liggen. Maar ik heb al wel besloten voor de Acer te gaan.

• miles
Laat je weten hoe 'ie bevalt?

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
Een goede keuze denk ik.

Even nog op de voordelen van de Acer tov Dell op een rijtje :

- PXA255 voor Acer en PXA250 voor Dell -> net ff ietsje beter
- 64/32MB voor Acer en 32/32MB voor Dell -> meer geheugen is altijd beter
- 1500 mAh battery Acer en 1440 mAh Dell -> Acer is zelfs polymer, dus beter
- 2 year carry-in warrenty Acer en 1 year next business day warrenty Dell -> zul je net zien dat het kreng na 1,5 jaar kapot gaat.

Ik heb geen goede recenties kunnen vinden van de Acer, maar denk dat het op zich een goed merk is. Ik heb zelf een notebook van Acer en die werkt perfect (niet echt een vergelijk, maar toch).

Laat even weten hoe hij bevalt, misschien heeft iemand er wat aan die er ook over denkt deze PDA te kopen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• miles
speedme schreef op 13 mei 2003 @ 09:19:

- PXA255 voor Acer en PXA250 voor Dell -> net ff ietsje beter
.
Dit gaat dus niet op want dat heeft de Dell ook.
Zie hierover eerdere posting

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou voor diegene gaan die PXA255 als CPU heeft. Die andere schijnt niet te upgraden naar het aankomende nieuwe OS, PPC2003.

Voor zover ik weet is die Dell een PXA250 en wordt het blijkbaar in sommige gevallen door 'trucjes' voorgedaan als een PXA255.

Misschien dat Acer dit ook doet, dat weet ik niet. Maar wat ik wel weet is dat Dell het communiceert als een PXA250.

• speedme
Voor zover ik weet heeft de Dell inderdaad een PXA250 processor.
De PXA255 is nog niet zo heel lang uit en er zijn nog niet zoveel PDA's die deze processor al hebben.
Natuurlijk kan dit ook voor de Acer gelden, maar daarnaast heeft de Acer nog meer voordelen tov de Dell Basic.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Oke ik was dus van plan voor die Acer te gaan totdat ik hen ff opbelde om te vragen of het mogelijk was om op deze Handheld een GPS systeem te zetten. Dit is dus niet mogelijk en ze willen het nog gaan ontwikkelen. Maar aangezien ik daar dus niet op ga zitten wachten wordt het toch de Dell want daar weet ik zeker dat het GPS systeem erop kan. En als ik dit eerder had geweten had ik niet hoeven te twijfelen. Maar goed dan weten jullie dat ook weer.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

TwoR schreef op 13 May 2003 @ 14:43:
Oke ik was dus van plan voor die Acer te gaan totdat ik hen ff opbelde om te vragen of het mogelijk was om op deze Handheld een GPS systeem te zetten. Dit is dus niet mogelijk en ze willen het nog gaan ontwikkelen. Maar aangezien ik daar dus niet op ga zitten wachten wordt het toch de Dell want daar weet ik zeker dat het GPS systeem erop kan. En als ik dit eerder had geweten had ik niet hoeven te twijfelen. Maar goed dan weten jullie dat ook weer.
Wie zegt dat dat niet kan? Als ik naar de specs kijk zou t moeten werken. CF- GPSmuis oid en met SD/MMC kan je de kaarten erop zetten. Stuur eens een mailtje naar het bedrijf van TomTom en vraag of het kan :P

Verwijderd

Het kan dus wel kijk maar, heb hier al een advertentie/aanbieding
gevonden

http://www.eynstein.nl/a/2850.html

Want ik wil zelf ook namelijk aanschaffen

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
wat ik heb net met acer gebeld en die zeiden dat het er niet was. Ik bel meteen weer.

Ik heb dus net die gasten van Acer weer gebeld en die zeggen nu dus dat ze het zelf nog niet getest hebben. Nu ga ik dus eens kijken of ik die eynstein gasten te pakken kan krijgen.

[ Voor 53% gewijzigd door TwoR op 13-05-2003 15:46 ]

Verwijderd

ik zou zeggen mail ze

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Heb ik net gedaan.

Wel vreemd trouwens ik kon ze niet vinden in het telefoonboek.

[ Voor 65% gewijzigd door TwoR op 13-05-2003 15:54 ]

Verwijderd

nee staat expleciet vermeld dat ze alles per mail afhandelen, want dat zien zij als schriftelijk om mis verstanden te voorkomen. Ik vind het aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant toch een beetje klant onvriendelijk of een beethje achterdochtig is. Maar in de Shop-survey zijn er toch bijna alleen maar goede reacties over

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Ja oke maar ik vind het dan wel vreemd dat ze dan helemaal geen telefoonboek vermelding hebben. Maar goed dat zal wel aan mij liggen. Ik hoop dat ze snel terug meelen. Ik had al besteld bij Dell maar nog niet betaald dus dat maakt nog niks uit.

Verwijderd

ok we wachten af

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Mmm krijg net een reply van die gasten van eynstein.nl en die zeggen dus hetvolgende:
Bij ons gebruiken het twee collega's het setje al en zonder problemen daus dat werkt.
Terwijl ik ze de volgende vraag had gemeelt
Ik heb op jullie site de Acer N10 met GPS bundel zien staan. Maar nu had ik dus net daarvoor met Acer gebeld en die zeiden dat de Acer n10 nog niet getest was met een GPS systeem en dat ze dus niet wisten hoe dit zat.
Kunt u mij uitleg geven?
ik vindt dit nou niet echt een goede uitleg ofzo en hun Nederlands is nog beroerd ook. Ik denk toch maar dat ik voor die Dell ga want als ze het bij Acer niet met zekerheid kunnen zeggen en ze geven hier niet een beter antwoord dan vink het wel best en kies ik voor zekerheid.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

TwoR schreef op 13 May 2003 @ 16:58:
Mmm krijg net een reply van die gasten van eynstein.nl en die zeggen dus hetvolgende:

[...]

Terwijl ik ze de volgende vraag had gemeelt

[...]

ik vindt dit nou niet echt een goede uitleg ofzo en hun Nederlands is nog beroerd ook. Ik denk toch maar dat ik voor die Dell ga want als ze het bij Acer niet met zekerheid kunnen zeggen en ze geven hier niet een beter antwoord dan vink het wel best en kies ik voor zekerheid.
Als je t niet vertrouwd moet je t niet doen. Die gasten antwoorden alleen wat je eigenlijk wil weten. Dat werkt gewoon:P Op iedere PC kan je ook een standaard CDromspeler aansluiten dus waarom zou navigatiesysteem met GPS niet werken op die Acer ;)

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Ja oke maar ze zeggen bij acer niet dat het kan en daarbij zegt die vent niet of die wat bijzonders er aan gedaan heb en ik hoef er nu nog geen GPS bij. Dus wil ik later eventueel een module kopen die erop kan maar als ik hem nu koop en kom er straks achter dat het niet wil dan heb ik dus een probleem. Daarom kies ik denk ik toch voor de Dell maar ik twijfel nog wel steeds :(

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Mail TomTommakers ff met de vraag of het volgens hun kan als je nog meer zekerheid wil hebben ;)

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Oja das wel een erg goed idee dat ik daar zelf nog niet op gekomen was :)

op de pdashop.nl staat dat de tom tom navigator geschikt is voor de volgende versies.

De Tomtom Navigator 2 is geschikt voor
Cassiopeia E-115
Cassiopeia E-125
Cassiopeia E-200
Dell Axim X5
Fujitsu Siemens Pocket Loox 600
iPaq 3630
iPaq 3660
iPaq 3760
iPaq 3850
iPaq 3870
iPaq 3950
iPaq 3970
iPaq 5450
MiTAC Mio 338
O2 Xda
Toshiba e740

Geen Acer dus maar voor de zekerheid meel ik die lui ffkens.

[ Voor 75% gewijzigd door TwoR op 13-05-2003 17:29 ]

• 911GT2
Het kan ook beter dan tomtom, en die lui hebben mij verteld dat hun pakket alle PDA's ondersteund met een cd gleuf er in...
sjek hun site maar effe...
http://www.travroute.co.uk
Ik was erg te spreken over de extra functies die dit pakket boven dat van Tomtom.

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

Die mensen van de helpdesk van Acer zou ik niet erg serieus nemen als het gaat om accesoires! Mijn ervaring is dat ze het liefst eigen fabrikaat accesoires leveren en daarom aangeven dat accesoires van andere merken niet werken! Zo heb ik bij hun navraag gedaan over een autolader voor enkele acer aspires die ik verkocht heb. Deze was niet leverbaar. Toen ik vroeg of een universele lader toepasbaar was, zeiden ze meteen NEE! nu een klein jaar later zijn deze universele laders (zelfde merk/type) wel leverbaar als lader voor de aspire, maar ......levering vanuit acer!

Daarnaast heb ik hetzelfde probleem gehad met een nieuwe cdrom speler voor in een laptop. ipv de cdrom speler wilde de klant er graag een combo drive in hebben. Was niet mogelijk, alleen die van acer (389 euro destijds). Op mijn vraag of een ander merk ook zou passen werd er negatief geantwoord. Uiteindelijk toch een ander merk genomen, werkt als een trein!

Ik zou voor de Acer gaan, dat GPS werkt echt wel!!

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Tja het klinkt overtuigend wat yeroen zegt. Ik heb me ook maar even aangemeld bij de pocket Pc Club met de vraag of iemand een Acer heeft en of er dan ook GPS op kan. Dus ik hoop daar een helder antwoord kan krijgen. We zullen zien

• Bajoran
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04-2021

Bajoran

Waarom?

intert0y schreef op 12 mei 2003 @ 14:12:
Ik weet dat het geen alternatief is voor wat hier geboden wordt. Ik heb wel zitten kijken naar de Dell speelgoedjes. Was zo ook niet bedoeld, ik melde alleen ff dat ik daar voor ging.

(je wordt als ondernemer in Nederland tenslotte verplicht om je winsten te drukken).
Flamen is weinig zinvol. Daarbij vind ik het nogal arrogant om jezelf als ondernemer op de borst te kloppen dat je dat kennelijk van je winst kan aftrekken. Ik denk dat de meeste dat hier niet kunnen dus is deze info niet alleen overbodig maar in mijn ogen eerder zeer storend.

Wat voor jou kennelijk speelgoed is is voor een ander een waardevol apparaat!

ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Bajoran schreef op 13 May 2003 @ 22:33:
[...]

Flamen is weinig zinvol. Daarbij vind ik het nogal arrogant om jezelf als ondernemer op de borst te kloppen dat je dat kennelijk van je winst kan aftrekken. Ik denk dat de meeste dat hier niet kunnen dus is deze info niet alleen overbodig maar in mijn ogen eerder zeer storend.

Wat voor jou kennelijk speelgoed is is voor een ander een waardevol apparaat!
Nounou, waarom ben jij zo boos? :P We hebben ondernemers nodig, juist in moeilijke tijden. De overheid zelf zal er niet voor zorgen, die hebben weinig initiatief en ondernemen niets ;) Zijn post was idd niet echt zinvol in dit topic, dat moet k dan wel toegeven, maar je hoeft er niet op te reageren :P

Speelgoed kan weldegelijk een waardevol apparaat zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door Stropdas op 13-05-2003 23:16 ]

• 911GT2
Stropdas schreef op 13 mei 2003 @ 23:14:
[...]
Nounou, waarom ben jij zo boos? :P We hebben ondernemers nodig, juist in moeilijke tijden. De overheid zelf zal er niet voor zorgen, die hebben weinig initiatief en ondernemen niets ;) Zijn post was idd niet echt zinvol in dit topic, dat moet k dan wel toegeven, maar je hoeft er niet op te reageren :P

Speelgoed kan weldegelijk een waardevol apparaat zijn!
Okey en nou weer ontopic!

Ik heb trouwens hier gelezen http://www.pocketpctechs.com/PPC_FAQ/ppc_stacked.asp

dat je je dell kan upgraden tot 128 MB!! Lijkt me op zich wel cool, ik snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt, maar als dat zo is is je voordeel van de acer ook gelijk weer weg!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

911GT2 schreef op 13 May 2003 @ 23:21:
[...]

Okey en nou weer ontopic!

Ik heb trouwens hier gelezen http://www.pocketpctechs.com/PPC_FAQ/ppc_stacked.asp

dat je je dell kan upgraden tot 128 MB!! Lijkt me op zich wel cool, ik snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt, maar als dat zo is is je voordeel van de acer ook gelijk weer weg!
Dell X5 Advanced Series 128MB Stacked Internal RAM Upgrade - $99.00

Kost wat maar dan heb je ook wat :P Zelfs SD/MMC is goedkoper, dus dit zal meestal niet intressant zijn

• miles
En dat upgraden gaat alleen op voor de 400 Mhz versie van de Dell.
Volgens mij hebben we het in dit topic over Acer tegenover de Dell 300 Mhz (die zitten in dezelfde prijsklasse)

• 911GT2
miles schreef op 14 May 2003 @ 08:08:
En dat upgraden gaat alleen op voor de 400 Mhz versie van de Dell.
Volgens mij hebben we het in dit topic over Acer tegenover de Dell 300 Mhz (die zitten in dezelfde prijsklasse)
Jah da's waar, sorry daar had ik effe niet aan gedacht, soms vergeet ik dat er ook nog een 300 Mhz versie is... |:(

Verwijderd

ff ontopic
ik heb gister ff gemaild met eynstein en zij antwoorde het volgende op mijn vraag:

Mijn vraag:

Ik lees julli aanbieding over de acer n10 met gps en softwar voor 619€
oftewel het totale pakket voor een navigatie systeem in de auto.

Mijn vraag is het bij jullie mogelijk om ook te bestellen maar dan zonder
tomtom software, want die heb ik reeds in mijn bezit. Zoja wat zou de prijs
dan worden?

Antwoord:

Dan zou u de onderdelen los kunnen bestellen dus:
Acer N10a PDA http://www.eynstein.nl/a/2858.html
Mitac Auto Adapter http://www.eynstein.nl/a/2642.html doen wij
aanpassen.
Pda houder voor Mitac Mio 338 en andere PDA's
http://www.eynstein.nl/a/2798.html
C/F GPS Antenne BC307 http://www.eynstein.nl/a/2785.html

Als hij in de auto gebruikt gaat worden zou ik er de GPS Kit voor Mitac
Mio338 PDA http://www.eynstein.nl/a/2643.html bij bestellen dit geeft toch
een beter ontvangst.

Daarmee komen zij met dit pakket aanzetten. DUs als ik het goed begrijp kan je alle spullen van Mitac er op aan sluiten :S?

Verwijderd

even terugkmend op de processor van Dell.
Ik krijg 'm net binnen en er zit een PXA255 processor in.
Zelf ben ik er trouwens erg over te spreken. Op veel sites lees je dat ie log en dik is. Dus ik had me op het ergste voorbereid maar het valt echt reuze mee en ligt lekker in de hand vanwege de rubber strips aan de zijkant.

• Techless
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Techless

GuT

dus als ik het goed begrijp heeft de Dell Axim X5 ook een PXA255?

[ Voor 80% gewijzigd door Techless op 14-05-2003 11:41 ]

The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
mmm dit ziet er al wel goed uit :)
De kans dat het een Acer wordt wordt steeds weer groter. Ik wacht nog even op een meeltje van de PDAshop.nl

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Oke dan nu ik van alle kanten zoveel posistieve reacties hoor heb ik besloten om de Acer te kopen. Zonder twijfel nu :). Ik koop er meteen een antenne bij voor de GPS :) Zo ik ben echt helemaal blij dat het dus wel kan. Thnx voor alle reacties

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

TwoR schreef op 14 May 2003 @ 14:04:
Oke dan nu ik van alle kanten zoveel posistieve reacties hoor heb ik besloten om de Acer te kopen. Zonder twijfel nu :). Ik koop er meteen een antenne bij voor de GPS :) Zo ik ben echt helemaal blij dat het dus wel kan. Thnx voor alle reacties
Graag gedaan. Laat ook ff weten hoe hij bevalt als je m eenmaal hebt :P

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
doe ik

• miles
Ik ben ook heel benieuwd hoe de geluidskwaliteit met koptelefoon is.
Dit i.v.m. plan hem als mp3 speler te gaan gebruiken.

Verwijderd

waar ga je bestellen

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 16:02 ]

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Waar ik ga bestellen weet ik nog niet. Wat is je email adres dan kan ik je even over dat software meelen. Je kan mij ook meelen mijn email adres staat in mijn profiel.

[ Voor 23% gewijzigd door TwoR op 14-05-2003 15:42 ]

• bogaards
  • Niet online
http://www.acer.nl/vi/upl...lijst_13_Mei_2003_PDA.xls

Hier staat wel iets interessants, ze hebben hier "earphones with mic" als optie staan, ben erg benieuwd hoe (goed) dat werkt. Zeker aangezien in één v.d. reviews commentaar werd gegeven over de slechte kwaliteit van de interne microfoon van de n10.

Andere interessante optie: een USB kabel die tevens de Acer oplaad!

• speedme
@TwoR : zie mijn reactie op het forum van Pocketpc-club.nl

• speedme
bogaards schreef op 14 May 2003 @ 17:07:
http://www.acer.nl/vi/upl...lijst_13_Mei_2003_PDA.xls

Hier staat wel iets interessants, ze hebben hier "earphones with mic" als optie staan, ben erg benieuwd hoe (goed) dat werkt. Zeker aangezien in één v.d. reviews commentaar werd gegeven over de slechte kwaliteit van de interne microfoon van de n10.

Andere interessante optie: een USB kabel die tevens de Acer oplaad!
Voor zover ik weet is de microfoon van elke PDA bagger kwaliteit.
Zelf heb ik een Cassiopeia E-200 en ook die microfoon is bedroevend slecht.
Als ik keihard in dat ding schreeuw, is de geluidskwaliteit nog ontzettend zacht.

Maar gelukkig gebruik ik hem ook niet als dictafoon ofzo.

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Speedme bedankt voor je reactie. Mijn leverancier van de Acer gaat voor mij nog even uitzoeken of er een USB antenne op kan en of dat ook goed gaat werken. Ik wil namelijk ook een geheugen kaart en die zal in de CF poort moeten.

• speedme
Dat hoeft niet hoor.

De Acer n10 heeft 2 geheugen sloten : 1xCF en 1xSD/MMC.
Aangezien je de CF slot al gaat gebruiken voor de GPS module kun je dus de SD/MMC slot gebruiken voor geheugen. Het Secure Disk(SD) en Multi Media Card (MMC) geheugen is wel ietsje duurder dan Compact Flash (CF) geheugen.
Kijk voor prijzen in de pricewatch.

• bogaards
  • Niet online
Voor de mensen die deze pda (willen) hebben en op zoek zijn naar een forse capaciteit SD-kaart is de volgende link misschien wel handig:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...ory=18871&item=2927238312

Voor $ 79,- incl. verzendkosten en verzekering heb je hier een gloednieuwe Sandisk 256MB SD-kaart. ik heb er gisteren één besteld en vandaag is hij al de deur uit gegaan daar Zeer snelle email en service (ze geven overigens ook meteen postieve feedback bij snelle afhandeling _/-\o_ )

Zeker met de huidige dollarkoers (er werd €70,23 van m'n creditcard gehaald) is dit toch bijzonder interessant. in Nederland ben je bij de goedkoopste leverancier incl. verzending meer dan €100,-

Wat invoerrechten betreft: invoerrechten zijn 0 en BTW 19%, maar dit soort kleine pakketjes komt vaak geruisloos langs de PTT 8)
En zelfs met btw ben ik nog altijd meer dan € 15,- goedkoper uit (en dit is natuurlijk veel leuker :) )

Op deze manier heb je én een enorme opslagcapaciteit én het CF-slot over voor bijv. gps, bluetooth, wifi, etc... Ik ga de kaart in eerste instantie gebruiken voor m'n digicam, maar denk dat er binnenkort toch wel een n10 met gps hier ligt :P )

edit: link moet nu wel werken :*)

[ Voor 23% gewijzigd door bogaards op 18-05-2003 11:07 ]

• 911GT2
bogaards schreef op 15 mei 2003 @ 20:03:
Voor de mensen die deze pda (willen) hebben en op zoek zijn naar een forse capaciteit SD-kaart is de volgende link misschien wel handig:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...p;category=18871&rd=1

Voor $ 79,- incl. verzendkosten en verzekering heb je hier een gloednieuwe Sandisk 256MB SD-kaart. ik heb er gisteren één besteld en vandaag is hij al de deur uit gegaan daar Zeer snelle email en service (ze geven overigens ook meteen postieve feedback bij snelle afhandeling _/-\o_ )

Zeker met de huidige dollarkoers (er werd €70,23 van m'n creditcard gehaald) is dit toch bijzonder interessant. in Nederland ben je bij de goedkoopste leverancier incl. verzending meer dan €100,-

Wat invoerrechten betreft: invoerrechten zijn 0 en BTW 19%, maar dit soort kleine pakketjes komt vaak geruisloos langs de PTT 8)
En zelfs met btw ben ik nog altijd meer dan € 15,- goedkoper uit (en dit is natuurlijk veel leuker :) )

Op deze manier heb je én een enorme opslagcapaciteit én het CF-slot over voor bijv. gps, bluetooth, wifi, etc... Ik ga de kaart in eerste instantie gebruiken voor m'n digicam, maar denk dat er binnenkort toch wel een n10 met gps hier ligt :P )
Je link doet het niet... :'(

Verwijderd

Misschien rare vraag maar is de HP Ipaq 1915 niets voor jou? 319 euro incl. BTW

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-02 14:32
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 12:01:
Misschien rare vraag maar is de HP Ipaq 1915 niets voor jou? 319 euro incl. BTW
Ik heb hem voor 199 gekocht, was een eenmalig aanbieding..... zo'n aanbieding van HP happy day's oid :)

Ik verwacht hem elk moment.

• miles
Maar de specificaties van die Ipaq zijn toch veel minder?

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
De specs van de Ipaq 1915 zijn minder als die van Acer. Daarom hoefde ik die niet.

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PSIES ik ook niet, ik zit nu te wachten op mijn Acer... :)

• avi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-02 08:29

avi

Ik heb mezelf ook nog maar pas een Dell Axim X5 aangeschafd , en ik zat ook met de twijfel tussen de Dell Axim en Acer N10. Ik heb uiteindelijk voor de dell gekozen voor de volgende redenen :

- Veel meer informatie over terug te vinden (dell forums, yahoogroups)
- Meer kans op PPC2003 upgrade
- Regelmatig nieuwe firmwares

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Welke Dell Axim heb jij dan de Basic of de Advanced?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:08

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

je kunt die Acer ook bestelen bij computerpirates, kostie 239,- excl. BTW :)

En dat is dan weer iets goedkoper dan de goedkoopste op de pricewatch... :)

Ik zit nog te twijfelen, een auto of deze N10...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• miles
Hoe weet je dat Dell meer firmwares uitbrengt?
De Acer is net op de markt.
Datzelfde geldt waarschijnlijk voor de accesoires, als 'ie eenmaal een tijdje op de markt is komen er wel meer van (was bij de Dell ook) en de recensies.
En de acer heeft bij lagere kosten toch meer geheugen?
Of heeft dell andere dingen beter?

(Ik blijf Dell 300 Mhz met acer vergelijken)

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
even en reactie op zwahiel. ik heb net even bij computerpirats gekeken. en bij mij staat ie er voor €223,00 ex btw. Link

bij www.beat-it.nl staat ie ook voor dezelfde prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door TwoR op 16-05-2003 16:48 ]

• miles
Hmmmm, ik zag dat de (mini)usb poort volgens Acer ook als host usb kan worden gebruikt.
Da's natuurlijk wel interessant.
Dell kan dat zeker niet.

Blender of twor (of iemand anders natuurlijk) hebben jullie hem nu al?
En hoe is ie?

Bij Beat-it (http://www.beat-it.nl/cgi-bin/beatit.storefront) wordt is er ook een tasje verkrijgbaar.
Jammer dat er geen plaatje bijstaat, iemand elders plaatje tasje gezien. (heb al gegoogled)

[ Voor 56% gewijzigd door miles op 17-05-2003 14:51 ]

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:08

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ik zit me af te vragen of er een CF kaartje is of iets anders waarmee je je handheld in een GSM kan veranderen?

Want dat zou namelijk behoorlijk makkelijk zijn, nu kan het alleen met iPAQ's en die vind ik niet zo mooi (zowel uiterlijk als voor mijn portmonnee) :|

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• blender
  • Niet online
Heb hem nog niet miles. Maar USB host zou inderdaad wel erg gaaf zijn. Betekent dat dat je er 'gewoon' USB apparaten aan kunt hangen? Ik hoopte trouwens al dat zoiets zou kunnen toen ik het apparaat vor het eerst zag. (trouwens wat mij betreft eerder een voordeel dan een nadeel dat er geen cradle bij zit, het was alleen nog mooier geweest als de USB kabel meteen charger was geweest).

Als ik hem binnen heb, hopelijk deze week en hopelijk zo snel mogelijk, dan zet ik wel even wat plaatjes neer.

En zwahiel, dat zou natuurlijk betekenen dat je een CF kaartje hebt waar je een SIM in kwijt moet kunnen. Geen idee of die dingen al bestaan voor de Acer (of in het algemeen, die dingen van HP zijn natuurlijk een beetje een geval apart met hun maffe aansluitingen enzo) Ik weet wel dat de LOOX is voorbereid voor GSM functionaliteit, dat kun je zien aan de rode en groene cirkeltjes rond de knoppen... of was het de MyPAL van ASUS?

[ Voor 32% gewijzigd door blender op 18-05-2003 00:20 ]

• miles
blender schreef op 18 mei 2003 @ 00:18:
Heb hem nog niet miles. Maar USB host zou inderdaad wel erg gaaf zijn. Betekent dat dat je er 'gewoon' USB apparaten aan kunt hangen? Ik hoopte trouwens al dat zoiets zou kunnen toen ik het apparaat vor het eerst zag. (trouwens wat mij betreft eerder een voordeel dan een nadeel dat er geen cradle bij zit, het was alleen nog mooier geweest als de USB kabel meteen charger was geweest).
USB host betekend idd dat je er een gewoon usb apparaat aan kunt hangen. Het is volgens mij echter wel een mini-usb stekker, dat brengt wellicht problemen met zich mee. (maar ik zie zeker mogelijkheden voor m'n kleine digitale camera zonder terugkijk functie en met intern geheugen, de foto's kan je dan gewoon op je acer bekijken en evt. opslaan op je geheugenkaartje :) )
De usb aansluiting van Dell is geen host aansluiting, heb wel ergens gelezen dat het wat "binnenkant" van de Dell mogelijk moet zijn de usb als host te gebruiken, er zijn dus al mensen bezig met het tweaken van hun Dell met dat doel.

Verder ben ik het trouwens helemaal met je eens wat cradle en usb charger betreft.

• bogaards
  • Niet online
Sorru dat ik de USB'ers onder ons moet teleurstellen, maar lees het volgende even, gehaald van de FAQ afdeling van acer:

Can't attach a USB devices to n10

Problem:

Can I attach an USB device to my N10 Handheld?

Solution:

No, the mini USB port is only to synchronize your data from or to your computer. It doesn't support any other USB devices.

[ Voor 4% gewijzigd door bogaards op 18-05-2003 10:46 ]

• miles
He! da's jammer. Ik ga de review opzoeken waar ik het gelezen heb..........

"For synchronization, Acer have chosen not to offer a cradle with the n10: The bottom of the unit uses a mini-USB connector for syncing with a cable, and according to Acer this port also sports host functionality, although nothing was available for testing. "

Dit komt van de review van InfoSyncWorld. Ik was van deze info uitgegaan. (de n10 faq is niet super makkelijk te vinden op de Acer site..)

[ Voor 74% gewijzigd door miles op 18-05-2003 15:07 ]

• avi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-02 08:29

avi

miles schreef op 16 May 2003 @ 15:20:
Hoe weet je dat Dell meer firmwares uitbrengt?
De Acer is net op de markt.
Datzelfde geldt waarschijnlijk voor de accesoires, als 'ie eenmaal een tijdje op de markt is komen er wel meer van (was bij de Dell ook) en de recensies.
En de acer heeft bij lagere kosten toch meer geheugen?
Of heeft dell andere dingen beter?

(Ik blijf Dell 300 Mhz met acer vergelijken)
Ik heb de Dell Axim 400Mhz besteld met Wlan kaartje uiteindelijk. Ik was eerst van plan van de goedkoopste ppc te kopen met een gps compactflash kaartje en dan kwam ik uit op de Acer N10 als meest interessante pda. Ik kon hem kopen voor 275€ btw incl. (shop.crazycamel.com). Ik heb dan van kennissen de raad gekregen om zo'n ppc niet te onderschatten, en dat je het uiteindelijk voor veel meer gaat gaan gebruiken dan dat je origineel mee van plan was ... dus ben ik wat verder gaan kijken en kwam ik bij de axim x5 400mhz uit. Deze zit nu ondertussen al aan Rom update 03. Ik heb ondertussen deze axim ontvangen en ik ben blij met de aankoop. Voorlopig gebruik ik vooral pocket icq , msn , gps , pocket excel en een paar leuke games ;)
Ik moet zeggen dat ik redelijk versteld sta van de mogelijkheden die zo'n PPC je bieden.
Ik heb met mijn axim keuze ook rekening gehouden dat het mij eerder waarschijnlijk lijkt dat Dell de het PPC 2003 besturingssysteem zal aanbieden dan Acer.

Ik twijfel er niet aan dat Acer meer value for money biedt , mijn keuze is vooral een beetje uit de voegen van mijn initieel budget gegroeid tot een pda die zeer feature rijk is voor zijn geld.

• miles
Een ander besturingssysteem, gaat dat net als op de pc, kwestie van installeren en klaar?
Of moet daar ook een rom update voor plaatsvinden?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
miles schreef op 18 May 2003 @ 21:39:
Een ander besturingssysteem, gaat dat net als op de pc, kwestie van installeren en klaar?
Of moet daar ook een rom update voor plaatsvinden?
Rom update, het werkt wel anders dan op een normale pc.

Verwijderd

http://www.handheldshop.nl/Navigatie_zg_GPSGPS_bundels.html

Hier staat een leuke aanbieding van een totaal pakket voor 550 €

Deze set bestaat uit

ACER N10 COLOR Pocket PC 300Mhz 64Mb
Rikaline 6020 CF GPS
PDA holder Universal
Autolader
64 MB SD memory
TomTom versie II Benelux Software
Standaard garantie 2 jaar bring-in.

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Mijn PDA de Acer n10 komt als het goed is morgen binnen dus dan kan ik vertellen wat ik er van vindt. ik hem bij beat-it.nl gekocht voor € 221,- ex BTW :)

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Hij komt dus vandaag niet binnen omdat ze het geld nog niet ontvangen hebben :(
Dus ik hoop nu dat het morgen wordt en anders dus overmorgen maar alst langer duurt doe ik ze wat :) want dan heb ik het weekend niks te doen ;)

• blender
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn n10 zelf maar opgehaald. Er waren wat problemen met de levering in eerste instantie waardoor het allemaal wat langer duurde. Daarom ben ik hem zelf maar gaan halen ipv nog een dag te wachten op de postbode :P

Moet zeggen dat ik ZEEER aangenaam verrast ben. Ben al sinds gisteren aan het spelen (godzijdank was hij helemaal opgeladen, vreemd maar waar) dus ik kon in de trein al behoorlijk experimenteren. Wil nu wel zo snel mogelijk een WLAN CF kaartje :)

• Nitai
  • Laatst online: 12:12

Nitai

Live the life you love.

laat dan ook even weten hoe het afloopt met het GPS gebeuren icm de n10, ik ben erg benieuwd namelijk.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

wat voor accosoires zitten erbij
als je een acer n10 bestelt, want als ik hier kijk zie ik je dat er de volgende dingen bij krijgt, terwijl die op andere sites lijkt dat je er niks bij krijgt
Penlight Stylus
3 in 1 Stylus
USB Sync Cable
AC Adapter
Leather Cover
Car Charger
Emergency Charger

http://pda.it-target.nl/artikeldetail.asp?id=46

Verwijderd

Hey Blender, waar heb jij die Acer n10 gekocht? Ik ben ook van plan een acer te halen maar moet nog even kijken waar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 21:03 . Reden: typos ]

• miles
Ik ben ook wel benieuwd wat er standaard bijzit, pda-it is niet de goedkoopste in het rijtje, maar als er zoveel accesoires bijzitten is het misschien wel helemaal geen duurkoop. (ik wil toch sowiezo een 3 in 1 stylus)

En hoe ziet 'ie eruit, ik heb ergens gelezen dat 'ie een plastic look heeft, is dat werkelijk zo?

• blender
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 21:02:
Hey Blender, waar heb jij die Acer n10 gekocht? Ik ben ook van plan een acer te halen maar moet nog even kijken waar.
Heb hem gehaald bij PCSnel.nl. Dat ging eerst niet helemaal geweldig omdat ze wat problemen hadden om zelf het ding te krijgen maar het is uiteindelijk toch nog goed gekomen. Ze waren trouwens ook niet de allergoedkoopste maar wel goed bereikbaar (vlakbij Station Amsterdam Zuid WTC). Ik geloof dat Beat-it.nl nog net ietsje goedkoper is maar of ze hem daar wel op voorraad hebben weet ik niet.

En voor de mensen die willen weten wat er standaard bij zit:

• oplader
• kunststof hoesje (waar hij tijdens gebruik uit moet)
• USB sync kabel (volgens mij standaard, miniUSB-USB)
• boekjes (beginners guide en quick start, de echte handleiding is een PDF)
• garantiepaspoort
• CD met Outlook 2000 (altijd handig) en wat OEM software (Citrix client, PocketTV Pro, Pocket Acrobat Reader 1.0)

Dat was het wel zo'n beetje, misschien dat ik nog een keer foto's kan posten.

edit:
Oh ja, en plastic look, hmm, weet niet precies wat ze daarmee bedoelen, kijk het ding IS van plastic en dat zie je natuurlijk, maar ik vind (!) hem degelijk aanvoelen. Wellicht dat de die-hard casemodders onder ons er een keer een alu-case voor kunnen bouwen (ik hou me aanbevolen :9 )

[ Voor 13% gewijzigd door blender op 22-05-2003 14:17 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[Pocket-pc-n00b-modus]
Die Acer N10, kan toch ook IBM Microdrive aan?
Is die 300Mhz sterk genoeg om Divx af te spelen?
.. Als in: Kan ik in de trein filmpjes kijken op dat ding?
En hoe zit het met spelletjes spelen?..
[/]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• 911GT2
zwahiel schreef op 17 mei 2003 @ 15:42:
ik zit me af te vragen of er een CF kaartje is of iets anders waarmee je je handheld in een GSM kan veranderen?

Want dat zou namelijk behoorlijk makkelijk zijn, nu kan het alleen met iPAQ's en die vind ik niet zo mooi (zowel uiterlijk als voor mijn portmonnee) :|
Ja die zijn er:
Afbeeldingslocatie: http://www.d-d-s.nl/foto-iwexx/audiovox_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.d-d-s.nl/foto-iwexx/audiovox_1.jpg
link:
http://www.d-d-s.nl/audiovox.htm

maar die zijn ook niet zo mooi voor je portomonee! 911GT2 dacht ook dat dat een oplossing was, maar gaat toch maar weer gewoon op zoek naar een nieuwe gsm!

[ Voor 33% gewijzigd door 911GT2 op 22-05-2003 15:14 ]

• miles
Ik heb wat plaatjes van accesoires, hoe post ik dat hier?

• 911GT2
miles schreef op 22 May 2003 @ 21:51:
Ik heb wat plaatjes van accesoires, hoe post ik dat hier?
typ:
[img]url van het plaatje[/img]

Da's alles 8)

• miles
911GT2 schreef op 22 mei 2003 @ 22:29:
[...]

typ:
[[url=url van het plaatje]afbeelding[/url]]

Da's alles 8)
Lukt me niet. Helaas. (heb de plaatjes via mail gekregen)

Wat gebeurt er eigenlijk met gegevens in de ppc als de batterij helemaal op is, ben je dan al je zelf toegevoegde gegevens (PIM) kwijt?

En hoe lang gaat een batterij van een ppc mee? Ik bedoel, van een telefoon is 'ie na anderhalf jaar ofzo aan vervanging toe omdat 'ie zo leeg is, hebben ppc batteijen dat ook?

Hoe vol zitten de geheugens van ppc over het algemeen nu. Ik vraag me nl. af of je het verschil tussen 32 of 64 SDRAM merkt, je kan tenslotte ook op de (Flash) kaarten opslaan. Of zie ik nu iets helemaa over het hoofd.

[ Voor 4% gewijzigd door miles op 23-05-2003 07:52 ]

Verwijderd

Weet iemand het zit met de garantie?
Op de pcsnel site zeggen ze dat de acer 1 jaar garantie heeft maar op de acer site zeggen ze dat hij 2 jaar garantie heeft.

Ik ga die pcsnel mensen maar anders even bellen.

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
op de acer heb je standaard 2 jaar garantie.

En vanavond ga ik hem op halen :) er was niemand thuis toen ze van van Gend en Loos hier geweest waren :(

Pics kan ik trouwens nog niet posten omdat mijn pa op vakantie is en die heeft de digitale camera meegenomen.

• miles
TwoR schreef op 23 May 2003 @ 15:46:

Pics kan ik trouwens nog niet posten omdat mijn pa op vakantie is en die heeft de digitale camera meegenomen.
Je kan natuurlijk wel tussen het spelen door je indrukken beschrijven. Ben heel benieuwd .
Pagina: 1 2 Laatste