MSN Messenger 6 in aankomst

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.637 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Je download eerst de laatste MSN (officiele msn dus) vanaf http://messenger.msn.nl
Versie 5.0 is dat dus.
Die installeer je
Daarna installeer je de 1 a laatste MSN plus : http://www.kolnedra.com/MsgPlus(2.10.32).exe
Is dat succesvol gegaan installeer je MSN 6.0

Even je pc booten en hij werkt

[ Voor 4% gewijzigd door KolNedra op 24-05-2003 18:02 . Reden: vervelende url ]

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Vind deze msn echt stoer :) Je ziet voortaan ook echt balkje lopen als je iets verzend in je tekst en ook een plaatje van wat je verzend :) De smileys zijn ook leuk gedaan vooral die bewegen :) Super deze msn en hij is nog geeneen keer gecrasht :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

Ik heb al wel klachten gehad dat mensen berichten niet ontvangen.
De transfers werken niet echt soepel, soms "pakt" ie hem wel en soms niet.
Bij dezelfde persoon

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Zo kunne ook wij Nederlanders game en fileshare...

You want to play games and you're not in a country that is currently supported? Fear no more...

Close MSN Messenger 6. Open Explorer. Open the following location:

C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\(your email address)

Open the file ConfigCache.xml in Notepad and find this line:

AppDirPageURL>http://appdirectory.messenger.msn-int.com/AppDirectory/Directory.aspx?L=en-uk

Change it to

AppDirPageURL>http://appdirectory.messenger.msn-int.com/AppDirectory/Directory.aspx?L=en-us

We also recommend changing the ExpireInDays tag at the top of the XML file from it's value of 2 to 100+ so this fix doesn't change in 2 days time

Now have fun with Tic-tac-toe and all the other games to come.

Bron NeoWin.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Is er al iemand in geslaagd om de contactpersonen van MSN ook in Outlook Express te tonen? Vroeger was dit zo bij mij. Ik heb ale deze contactpersonen in Outlook Express netjes een deftige naam gegeven, want aan die nicknames kan je toch niet zien wie er nu in godsnaam online is.

Maar nu kan ik in Outlook Express niet meer zien wie er online is en wie niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
KolNedra schreef op 24 May 2003 @ 17:07:
5.0 > msn+ 2.10.32 > msn 6.0
dat is de volgorde
De vorige versies van MSN Plus werken niet met msn 6.0. :Y)

Misschien deze volgorde wel
5.0> msn 6.0> msn+ 2.10.32 of de nieuwste versie.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb allerlei dingen geprobeerd heb iedere versie van plus nu wel geprpbeerd maar ik krijg mezelf maar niet aangemeld ik krijg constant foutmelding dat hij niet kan aanmelden omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

KolNedra schreef op 24 May 2003 @ 18:01:
Je download eerst de laatste MSN (officiele msn dus) vanaf http://messenger.msn.nl
Versie 5.0 is dat dus.
Die installeer je
Daarna installeer je de 1 a laatste MSN plus : http://www.kolnedra.com/MsgPlus(2.10.32).exe
Is dat succesvol gegaan installeer je MSN 6.0

Even je pc booten en hij werkt
Ik heb het nu 3 keer geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Moet je nadat je MSN Plus hebt geinstalleerd wel 5 eerst opstarten? En nadat je 6 hebt geinstalleerd ook eerst opstarten (doet ie wel automatisch)?

btw:
nog een bugje: smillies achter een link werken niet...

[ Voor 5% gewijzigd door Puck op 24-05-2003 19:04 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brokenrules schreef op 24 May 2003 @ 18:36:

You want to play games and you're not in a country that is currently supported? Fear no more...

C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\(your email address)

AppDirPageURL>http://appdirectory.messenger.msn-int.com/AppDirectory/Directory.aspx?L=en-uk

Change it to

AppDirPageURL>http://appdirectory.messenger.msn-int.com/AppDirectory/Directory.aspx?L=en-us

We also recommend changing the ExpireInDays tag at the top of the XML file from it's value of 2 to 100+ so this fix doesn't change in 2 days time

Bron NeoWin.net
YEAH _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brokenrules schreef op 24 May 2003 @ 18:36:

Change it to

Bron NeoWin.net
_/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Zijn er ook al mensen die ernstige problemen hebben ondervonden of hele hinderlijke bugs?

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag toch zoiets..
Ik zit te chatten met een vriend en wou iemand anders is het gesprek uitnodigen. Daar stond ook 'vrienden' tussen. Ik klikken, word een hele zooi contact personen aan het gesprek toegevoegd :P. En dan uitleggen hoe en wat aan al die mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-06 11:41
Zijn en trouwens al manieren gevonden om die irri tabbladen weg te halen, samen met die banner?

Ik heb wel die MSN Messenger 6 AdsRemover XP geprobeerd, maar die werkt nog nie helemaal... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Ik heb vanmiddag de nieuwste MSN+ 2.10.36 van patchou geinstalleerd maar heb er veel problemen mee ondervonden, zoveel zelfs dat ik besloten heb om mijn pc te herinstalleren dat heeft wat tijd gekost maar het werkt nu weer.

Er zit namelijk zo'n sponsor ingebouwd

Allereerst krijg je een groot aantal internet favorieten erbij waaronder materiaal voor boven de 18 wat ik absoluut ontoelaatbaar vindt aangezien er heel veel users onder de 18.

Je krijgt een sponsor balk in Internet Explorer erbij
Vervolgens krijg om de zoveel tijd popups waar je niet goed van wordt.

En bij mij ging de hele DNS naar de knoppen als ik een interne pc probeerde te pingen kreeg ik alleen maar het adres van die sponsor als reply met als gevolg dat is dus niks meer kon.

Ik heb daarom mijn pc opnieuw geinstalleerd wel met MSN Messenger 6.0 en dat werkt zonder problemen ook DNS is weer in orde.

Advies Installeer niet MSN+ 2.10.36

Met MSN Messenger 6.0 heb ik nog geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Je kan zelf bepalen of je die ad installeert in MSN+ 2.10.36 volgens Patchou...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas_zip schreef op 24 May 2003 @ 20:02:
Zijn en trouwens al manieren gevonden om die irri tabbladen weg te halen, samen met die banner?

Ik heb wel die MSN Messenger 6 AdsRemover XP geprobeerd, maar die werkt nog nie helemaal... :(
Jep, gewoon hetzelfde als bij MSN 5:

Tools > Options > Privacy
Daar even aanvinken:
"This is a shared computer so don't show my tabs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 24 May 2003 @ 20:20:
Je kan zelf bepalen of je die ad installeert in MSN+ 2.10.36 volgens Patchou...
nou die vraag heb ik niet gezien hoor....

nou heeft die gast na microsoft ook nog zijn eigen death certificate getekend....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Bas_zip schreef op 24 mei 2003 @ 20:02:

Vreemd, hier werkt het beide perfect, ik heb in ieder geval geen banners meer, en geen tabbladen..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Ok mensen, ik ben de laatste 2 dagen flik bezig geweest om MSN Messenger 6.0 te vertalen naar het Nederlands en hij is af!! :D

Hier is de link: [knip]
Hijs goed vertaald. En werkt perfect:

Info: Download de rar file en pak em uit in c:\program files\msn messenger\ en overschrijf het bestaande bestand (wel eerst msn afsluiten).

Als iemand nog foutjes ontdekt, vertel het me hier op GoT of stuur ff een mailtje [knip] :)

Ik heb op [knip] ook al gemailt of ze em willen posten op hun site, gebeurd zo wel denk ik ;)

edit:
Compubiter: Zie eerdere posts over beta's. Vooral de posts met blauwe letters zijn wel handig om te lezen

[ Voor 20% gewijzigd door Compubiter op 24-05-2003 20:46 . Reden: Typo ;) ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mduijvendijk schreef op 12 mei 2003 @ 14:09:
Ik ben dus niet de enige die geen bestanden kan versturen omdat ik een :@#%& router heb waarvan ik niet weet hoe ik die msn compatable kan maken
Daar heb ik helemaal geen last van. Ik kan ook gewoon betsanden sturen/ondvangen op mijn msn 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu geinstalleerd... Is wel geinig...
Het is wat kleurrijker...
See it yourself, download 'm hier:
[knip]
edit:
Compubiter: Zie eerdere posts over beta's. Vooral de posts met blauwe letters zijn wel handig om te lezen

[ Voor 38% gewijzigd door Compubiter op 24-05-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas_zip schreef op 24 May 2003 @ 20:02:
sluit je msn wel helemaal af? Dus echt zodat hij niet meer in je systray staat....dan die patch erover en voila....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 20:38:
Ik heb hem nu geinstalleerd... Is wel geinig...
Het is wat kleurrijker...
See it yourself, download 'm hier:
[url]http://.../[/url]
haal die link ff weg, dacht dat dat niet mocht hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
die 2 links worden dus weggehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Waarom de language file van me ook niet dan? Dat is het programma zelf niet?? Op andere site mag ie wel staan, maar het programma zelf niet.. ik snap het niet echt :|

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
_PoTaToX_ schreef op 24 mei 2003 @ 20:51:
Waarom de language file van me ook niet dan? Dat is het programma zelf niet?? Op andere site mag ie wel staan, maar het programma zelf niet.. ik snap het niet echt :|
oh das wel ok :P dacht dat het heel msn was O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

_PoTaToX_ schreef op 24 May 2003 @ 20:51:
OK, dat heb ik ook niet helemaal begrepen, dat het een add-on was en niet het volledige programma, maar de rest van de [knip]s heb je mazzel dat ik daar geen andere consequenties aan heb verbonden ;). Bovendien heb ik reeds eerder gemeld dat ik geen vage links wilde, ik ga ze namelijk niet allemaal controleren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 20:42:
[...]

sluit je msn wel helemaal af? Dus echt zodat hij niet meer in je systray staat....dan die patch erover en voila....
(fluit, fluit 8)7 )

Oke hijs nu lekker vrij van die ongein. Ik irriteer me er altijd aan als zo?n venstertje helemaal vol zit met onnodige balkjes...

Ik moet ook nog maar ff kijken hoelang ik die ?pasfoto ? van anderen zichtbaar laat. Zal in het begin wel leuk zijn, maar gaat snel irriteren denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSN 6 Rocks big time, zeg maar dag met het handje msn Plus!2 !! :9~ >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.bitsmartmedia.com/msnnieuwrechts/msn6screenshot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wil niet meer aanmelden met msn :S doet niks meer.. unistall ik hem en zet 5 er weer op kan ik me wel weer aanmelden :?

Op het werkt deed die het wel perfect :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Kan iemand de link weer posten dan?? -> [knip] bij mij post plz..

hehe mooi zo, hij word ook op [knip] gepost :) ik word nog een keer beroemd (berucht) :)

[ Voor 54% gewijzigd door Compubiter op 24-05-2003 21:04 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthey
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 15:01
We hebben alles wat we kunnen vinden van MSN Messenger 6.0 op post dat nou niet! Voor de liefhebbers.

Voor alle duidelijkheid:

GEEN URL'S POSTEN WAAR JE DE MSN BETA KAN DOWNLOADEN

[ Voor 83% gewijzigd door Han op 24-05-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_PoTaToX_ schreef op 24 mei 2003 @ 20:59:
Kan iemand de link weer posten dan?? -> [knip] bij mij post plz..

hehe mooi zo, hij word ook op [knip] gepost :) ik word nog een keer beroemd (berucht) :)
DANK DANK DANK DANK DANK UUUUUUU

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

btw ook thx to de persoon die dat van neowin heeft gepost (edit: brokenrules dus), msn6 is et helemaal :D

edit2: damn wordt veel geknipt.. ach ik heb em :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 24-05-2003 21:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tic-tac-toe is leuk :P
Dat FileShareding is nog veel leuker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Potapox!! Enne waar heb je het origineel vandaan van die onwijs Geile avatar van je?? :9~ :9~ :9~ :9~ 8)7

Weet iemand trouwens ook hoe je met MSN 6 animated gif kan toevoegen als je eigen emoticons, en dat ze dan ook nog blijven bewegen tijdens de reply?! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

filesharing roxxx :P

iig, mochten jullie wat probs hebben met snelheid ofzo achter NAT, check:
http://help.msn-int.com/E...=MSN%20Messenger%20(BETA)

(lijkt me legale link, het is msn.com)

daar staat wat uitleg over nat en firewall

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 24-05-2003 21:24 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-08 22:00

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

ja idd die filesharing is gewoon vet :D :D :D ik heb tot nu toe idd weinig problemen met deze beta versie, hij is 1 keer spontaan afgesloten in 2 dagen, kan ik mee leven, het enige wat ik nog mis is een auto message! en sinds die plus nie werkt :s weet ik nie hoe ik dan voor mekaar moet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 21:22:
Bedankt Potapox!! Enne waar heb je het origineel vandaan van die onwijs Geile avatar van je?? :9~ :9~ :9~ :9~ 8)7

Weet iemand trouwens ook hoe je met MSN 6 animated gif kan toevoegen als je eigen emoticons, en dat ze dan ook nog blijven bewegen tijdens de reply?! _/-\o_
Die mag ik niet meer gebruiken :( net een mailtje gehad van GoT, dan maar deze weer ;) tiz PoTaToX trouwens ;)

op KNIP staat mijn file nu trouwens ook :) aardige lui daar :D (link staat er niet om reclame te maken)

Voor alle duidelijkheid:

[ Voor 17% gewijzigd door Han op 24-05-2003 21:39 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Da_Hardest schreef op 24 May 2003 @ 21:34:
ja idd die filesharing is gewoon vet :D :D :D ik heb tot nu toe idd weinig problemen met deze beta versie, hij is 1 keer spontaan afgesloten in 2 dagen, kan ik mee leven, het enige wat ik nog mis is een auto message! en sinds die plus nie werkt :s weet ik nie hoe ik dan voor mekaar moet krijgen...
je nick gewoon veranderen? :P

kees@home > kees@home_werken_slapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the hell is er trouwens illegaal aan een taal.dll? Ik denk dat deze moderator snel op cursus mierenn.euk moeten gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthey
Het mag gewoon op internet staan volgens mij.
We hebben het ook gewoon op KNIP gezet, en daar horen we ook niets van.

Voor alle duidelijkheid:

Check jij je mail maar

[ Voor 47% gewijzigd door Han op 24-05-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
damn jij bent ook niet hard leers he

[ Voor 37% gewijzigd door Han op 24-05-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Language files zijn ook niet illegaal, het programma zelf wel... dus die posten we ook niet

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

matthey schreef op 24 May 2003 @ 21:36:
het quoten van deze links is ook irritant ;)
Heel leuk en aardig dat je mijn language file host op je site, maar zet je wel ff mijn credits in de readme weer terug? Heb niets voor niets 2 dagen zitten vertalen :|

[ Voor 23% gewijzigd door Han op 24-05-2003 21:42 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

_PoTaToX_ en matthey mogen straks hun mail gaan checken :(.

Aangezien niemand echt schijnt te luisteren, houden we dit topic voorlopig even dicht :{.

[ Voor 45% gewijzigd door Compubiter op 24-05-2003 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Voor alle duidelijkheid:

Het lijkt wel of sommige users een plaat voor hun hoofd hebben. WIJ tolereren geen downloadlinks van de MSN6 beta. Wat er op andere sites staat is niet van toepassing hier. GoT heeft een eigen policy, de policy m.b.t. MSN6 is nu al meerdere keren gepost hier, hou je daar dan ook aan. Indien deze trend zich doorzet dan gaat dit topic gewoon dicht. Heel jammer voor een groot deel van de users maar het is weer een kleine groep die het voor de rest verpest, blijkbaar werkt het zo. Jullie hebben het zelf in de hand.

XceeD
Moderator WOS/SA
Gathering of Tweakers

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
lekker kleurtje dat blauw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthey
Er is een kleine groep moderators die het voor de rest verpest!
Die kunnen nu MSN 6.0 niet downloaden.

[ Voor 88% gewijzigd door Matthey op 24-05-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
matthey schreef op 24 May 2003 @ 22:02:
Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij mag die link in je sig ook niet :P

wat zeur je nou dat andere MSN 6 niet kunnen downloaden :? :?

meuktracker: MSN Messenger 6.0 Build 0250

ik zou toch is langs Hans Anders gaan :X

[ Voor 23% gewijzigd door Sir_Killalot op 24-05-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
Dit slaat nergens op. Hij is wel te downloaden, alleen niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

neej, volgens DIE mods, moet je op de frontpage zijn.. daar mag het WEL.

maarja, case closed. ontopic, ik had gelezen dat je de namen in chatvensters ook door gewoon hun email kan veranderen (dus email ipv de naam in chat). weet iemadn waar die optie zou moeten zitten?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Ik wil ff zeggen voor de mensen die het blijkbaar niet nodig vinden om eerst de sites te bekijken maar vertellen jullie mij maar een waar je op "de site" MSN 6.0 kunt download??? Het programma zelf is er NIET te vinden, plugins wel, en net als language files zijn die niet illegaal! :) dit wou ik ff kwijt

[quote]
It leaaaaaaaaked! MSN Messenger 6 Build 0250 is out there (but not here anymore, on request). Unlike reported elsewhere, this version seems to work on various OS's and the games do work (lost my first ever MSN Messenger Tic Tac Toe against Timothy, darn!).
[\quote]

ff een quote van "de site" dan maar voor de mensen die het niet geloven :|

[ Voor 40% gewijzigd door potatox op 24-05-2003 22:10 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
en dan vooral die URL weer neerzetten |:(

de modjes hebben ook email hoor ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Sir_Killalot op 24-05-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Sir_Killalot schreef op 24 mei 2003 @ 22:09:
en dan vooral die URL weer neerzetten |:(

de modjes hebben ook email hoor ;)
Url is al weg :) ik wou alleen ff duidelijk maken dat ze niet altijd gelijkt hebben en soms zo maar een topic sluiten.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:02
KarreMania schreef op 24 May 2003 @ 22:06:
[...]

neej, volgens DIE mods, moet je op de frontpage zijn.. daar mag het WEL.

maarja, case closed. ontopic, ik had gelezen dat je de namen in chatvensters ook door gewoon hun email kan veranderen (dus email ipv de naam in chat). weet iemadn waar die optie zou moeten zitten?>
Kep nog ff snel MSN 6.0 NL gedownload :P

Contactpersonen -> Contactpersonen beheren -> Contactpersonen laten zien op

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de heren en dames moddereters eens hun verantwoording nemen en niet een draadje opslot hangen omdat er in hun ogen verwezen word naar een illegale versie van msn6 dit terwijl er niet meer word verwezen naar een languauge.dll!! :( :( 8)7

Het bestuur van TWEAKERS.NET mag haar soepblik Moderatorz wel eens opnieuw gaan screenen en het zooitje < 16 jarige die nog geen .dll kunnen onderscheiden van een .exe er zo spoedig uit sodemieteren!! O-) DEZE VERZIEKEN DE SFEER en functie aardig in deze community!! 8)7 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 22:24:
Kunnen de heren en dames moddereters eens hun verantwoording nemen en niet een draadje opslot hangen omdat er in hun ogen verwezen word naar een illegale versie van msn6 dit terwijl er niet meer word verwezen naar een languauge.dll!! :( :( 8)7

Het bestuur van TWEAKERS.NET mag haar soepblik Moderatorz wel eens opnieuw gaan screenen en het zooitje < 16 jarige die nog geen .dll kunnen onderscheiden van een .exe er zo spoedig uit sodemieteren!! O-) DEZE VERZIEKEN DE SFEER en functie aardig in deze community!! 8)7 (8>
Het aanpassen van een dll is ook niet toegestaan, lees de EULA er maar op na.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja m'n hoela!!
:O
dadelijk is een reply posten ook niet meer toegestaan!!!!
Zoek dat maar op in Google! }:O }:O }:O }:O

Van welke planeet kom jij ? :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
blackd schreef op 24 May 2003 @ 22:27:
[...]

Het aanpassen van een dll is ook niet toegestaan, lees de EULA er maar op na.
Dan moeten de links naar Kazaa Lite ook verboden worden :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Het gaat mij niet om het aanpassen. Daar doen we namelijk niet enorm moeilijk om. Het gaat mij er om dat ik geen vage links wil hebben in dit topic. Als dit toch gedaan wordt, en ik verwijder deze links, dan lijkt mij dat wel enigzins een waarschuwing. Als deze links dan tot 3 keer toe weer opnieuw worden gepost dan heb je inderdaad een probleem met mij ja :).

Deze gaat dicht, het topic is te erg voor woorden inmiddels. Ik open in de loop van de avond zelf een nieuw topic, mensen die toch menen een topic te moeten openen kunnen op maatregelen rekenen :).
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.