Die heb ik gezien ja... een geweldige optie, alleen in screensaver vind ik het jammer dat hij dan ook niet laat horen dat er iemand iets tegen me zegt, maar verder echt een super optie... geen schermpjes meer van MSN tijdens het spelen van een game of een presentatie
bij mij dus welGodjira schreef op 23 May 2003 @ 17:40:
[...]
Die heb ik gezien ja... een geweldige optie, alleen in screensaver vind ik het jammer dat hij dan ook niet laat horen dat er iemand iets tegen me zegt, maar verder echt een super optie... geen schermpjes meer van MSN tijdens het spelen van een game of een presentatie
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
probeer eens dMSN (niet dat die bepaald lite is eigenlijk met z'n java) of trillian..Thefirstikke schreef op 23 May 2003 @ 19:06:
Komt er ook een msn lite versie ofzo? Ben al die 'features' nu al helemaal zat...
ik vind die features alleen maar leuk eigenlijk... ik word altijd zuur van die debiele features zoals mirabilis dat deed met ICQ.. van die shit die nooit werkte (SMS service, voicechat anyone?)
MS heeft 't altijd lekker voor elkaar met die shit =)
En sja, 't is een beta he..
Verwijderd
MSN 3.5/3.6 is behoorlijk liteThefirstikke schreef op 23 mei 2003 @ 19:06:
Komt er ook een msn lite versie ofzo? Ben al die 'features' nu al helemaal zat...
Te verkrijgen op www.oldversion.com
offtopic:
Of 1.0
Of 1.0
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 19:38 ]
3.6 is wel 1 van de betere versies ja, genoeg opties maar ook weer niet teveelVerwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 19:38:
[...]
MSN 3.5/3.6 is behoorlijk lite
Te verkrijgen op www.oldversion.com
offtopic:
Of 1.0
Krijg hele dag al dit bericht:

Stomme beta
. Ik houd het nog maar ff bij MSN 5.0
Werkt nu weer
.

Stomme beta

Werkt nu weer
[ Voor 10% gewijzigd door Brickman op 24-05-2003 16:48 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
nu zit ik met een vriend msn6 wat te testen, maar heb nu 3 problemen 
1. ik zijn icon/avatar niet (alleen die msn icon)
2. file transfer doet nix meer
3. waar is die hidden optie filesharing?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alpha-xp in "MSN Messenger 6 in aankomst"KarreMania schreef op 23 May 2003 @ 19:57:

En dat je problemen hebt is ook niet zo raar want het is nog steeds een Beta...
Geen enkel probleem van! En het heet niet voor niets een BETA!!!Brickman schreef op 23 May 2003 @ 19:44:
Krijg hele dag al dit bericht:
[afbeelding]
Stomme beta![]()
. Ik houd het nog maar ff bij MSN 5.0
Hier de antwoordenKarreMania schreef op 23 mei 2003 @ 19:57:
Hier heb ik dus totaal geen last van. Heb MSN Messenger 6 getest met mijn vriendin en we zien elkaars icon gewoon.
Met de filetransfer heb ik ook soms nog problemen, maar goed, het is een beta, dit wordt vast nog wel verbeterd en in de final release zal het ongetwijfeld goed werken.
Actions --> Start Application Sharing...
[ Voor 3% gewijzigd door Godjira op 23-05-2003 20:07 ]
Verwijderd
Is er iemand met MSN 6 en fake account info (country: US e.d. zodat alle opties werken) die met mij wat dingen wil uitproberen?
JaVerwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 21:11:
Is er iemand met MSN 6 en fake account info (country: US e.d. zodat alle opties werken) die met mij wat dingen wil uitproberen?
Net ook maar ff geinstalleerd, en het ziet er opzich nog wel leuk uit.
Ik ben alleen benieuwd of de gesprekvensters ook mediaplayer-style worden, met dus een verdwijnend kader (weet ff niet hoe ik dat moet noemen
)
Dus:

vs

En

vs
??
Ben benieuwd, lijkt me wel netjes nl.. Of zit het er al in, en zie ik een optie over het hoofd?
Overigens, is het iemand al gelukt om de ad eruit te slopen? Die irriteert me namelijk weer mateloos....
Ik ben alleen benieuwd of de gesprekvensters ook mediaplayer-style worden, met dus een verdwijnend kader (weet ff niet hoe ik dat moet noemen
Dus:

vs

En

vs
??
Ben benieuwd, lijkt me wel netjes nl.. Of zit het er al in, en zie ik een optie over het hoofd?
Overigens, is het iemand al gelukt om de ad eruit te slopen? Die irriteert me namelijk weer mateloos....
Voor zover ik weet gebeurt dat helaas niet, maar het zou me niet verbazen als dat in de uiteindelijke versie wel zit
Verder is er al een progje te vinden die die ads er halen. Maar ik ga geen URL noemen, sorry
Even zoeken
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kijk is bij de reacties op de FP, hij staat ergens bovenaanZoefff schreef op 23 May 2003 @ 22:09:
Net ook maar ff geinstalleerd, en het ziet er opzich nog wel leuk uit.
Ik ben alleen benieuwd of de gesprekvensters ook mediaplayer-style worden, met dus een verdwijnend kader (weet ff niet hoe ik dat moet noemen)
Dus:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
En
[afbeelding]
vs
??
Yup, thnx 
Ze hebben trouwens best wel hun best gedaan moet ik zeggen!
XML logging zit goed in elkaar, en file transfers zijn flink verbeterd!
Je kan nu meerdere bestanden tegelijk sturen, je krijgt van plaatjes een preview te zien, en je kan tegelijk zenden en ontvangen! Petje af, nu nog hopen dat het stabiel blijft draaien

Je kan nu meerdere bestanden tegelijk sturen, je krijgt van plaatjes een preview te zien, en je kan tegelijk zenden en ontvangen! Petje af, nu nog hopen dat het stabiel blijft draaien

ik heb MSN6 dus ook geinstalleerd en +/- 24 uur geleden een passport aangevraagt voor een gmx.net adres, alleen kan ik die al 24 uur niet validaten, dan zegt ie "please try again". ligt dit aan MSN6 of aan iets anders?
Dat ligt zeker niet aan MSN Messenger 6, maar aan de service van Microsoft zelf, genaamd passport.Caponi schreef op 23 May 2003 @ 23:01:
ik heb MSN6 dus ook geinstalleerd en +/- 24 uur geleden een passport aangevraagt voor een gmx.net adres, alleen kan ik die al 24 uur niet validaten, dan zegt ie "please try again". ligt dit aan MSN6 of aan iets anders?
ik heb het al voor elkaar. ik had ook helemaal geen mail gehad van MS/Passport. Dus heb me passport account gecanceled en opnieuw aangemaakt waarna ik wel mail kreegGodjira schreef op 23 May 2003 @ 23:16:
[...]
Dat ligt zeker niet aan MSN Messenger 6, maar aan de service van Microsoft zelf, genaamd passport.
Ziet er zeer mooi uit msn 6.0! prima werk van M$.
alleen krijg ik het alleen op mijn server (win xp) aan de gang waar @home internet direct op binnen komt. Op de client (ook win xp) kan ik niet connecten naar msn 6.0. msn 5.0 is geen enkel probleem vanaf de client.
Ik gebruik Microsoft internet delen en heb alleen de server het ip 192.168.0.1 gegeven client een automatsich ip. de rest van de settings staan op default.
Kan iemand mij helpen om op Msn te komen op mijn client bak???
alleen krijg ik het alleen op mijn server (win xp) aan de gang waar @home internet direct op binnen komt. Op de client (ook win xp) kan ik niet connecten naar msn 6.0. msn 5.0 is geen enkel probleem vanaf de client.
Ik gebruik Microsoft internet delen en heb alleen de server het ip 192.168.0.1 gegeven client een automatsich ip. de rest van de settings staan op default.
Kan iemand mij helpen om op Msn te komen op mijn client bak???
Verwijderd
eindelijk werkt file transfer normaal en inviten van een gesprek doet het ook yes yes yes ...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 00:09 ]
Verwijderd
"A lot of people are having difficulties using the "Launch Site" button in the leaked MSN 6 beta. This is caused because MSN wants them directed to their own foreign site. And the Launch Site Function is only working for US based MSN requests. But here is how to fool it.PuCK schreef op 23 May 2003 @ 16:50:
Ja dat weet ik. Maar als je gegevens in je passport aanpast werkt het wel? Net geprobeerd namelijk maar ik heb geen geldig postcode voor New York
1. Close your MSN messenger
2. Go to passport.net and log in to change your details
3. Go live in the US (well, virtually)
4. Move to the state of New York
5. And to make sure you virtually live there, your postal zip would be 10314 (NY City) in this case.
6. Log on to your MSN, and you should see some new tabs as well.
Note: It can take a while before your passport gets updated, try login on with multiple accounts to prevent caching."
Zzzupermooi deze msn ik kan éindelijk ook bestanden versturen wat eerst nooit lukte
Verwijderd
De functie dat je die pop-ups kan verbergen als je een full screen prog op je beeld heb vind ik nog beste vernieuwing
(denk aan alle games!
)
Verwijderd
heb al bug gevonden 
Sluit je msn 6 af en change je datum naar 1 jan 2002... start msn 6 op en je kunt nie inloggen
Sluit je msn 6 af en change je datum naar 1 jan 2002... start msn 6 op en je kunt nie inloggen
Zo?!! Dat is wel heel netjesZoefff schreef op 23 May 2003 @ 22:36:
Yup, thnx
[afbeelding]
Ik heb hem nu ook draaien en ik vind die 'Display picture' ook wel humor. Wel grappig dat je dit plaatje dus ook kunt vervangen door de output van je webcam
Verwijderd
Bij mij draait het ook vreselijk instabiel, om de 2 sec. wordt ik eruit gegooit.
Btw, nu de mogelijkheid er is meerdere bestanden tegelijk te ontvangen en verzenden, houdt dat gewoon in dat msn meer poorten heeft opengegooid ?
Btw, nu de mogelijkheid er is meerdere bestanden tegelijk te ontvangen en verzenden, houdt dat gewoon in dat msn meer poorten heeft opengegooid ?
Verwijderd
heeft er iemand voor mij een werkende url om deze beta ff te downen?? met google krijg ik allemaal van die dead links....
Nee, dat hebben we niet hier op GoT.Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 10:37:
heeft er iemand voor mij een werkende url om deze beta ff te downen?? met google krijg ik allemaal van die dead links....
Je kan je geluk wel beproeven bij de meuktracker van Tweakers.net, maar hier op GoT niet, dus..
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb het probleem dat ik geen gesprekken kan loggen, die optie is grijs en niet klikbaar zie hier . Heeft hier iemand een oplossing voor? Opnieuw installeren/repareren gaf geen resultaat.
Het is natuurlijk wel een beta, maar als die functie bij anderen werkt zoals ik hier lees, dan moet het hier ook kunnen werken. Verder werkt 6.0 wel goed.
Dat webcam gebeuren gaat trouwens niet rechtstreeks maar via
www.spotlife.net . Zullen ze wel een contractje mee gesloten hebben.
Voor webcammen werkt dat erg goed, Tv beelden van tvkaart overzenden werkt iets minder door de vrij lage fps. Maar goed daar is het eigelijk ook niet voor gemaakt
.
Het is natuurlijk wel een beta, maar als die functie bij anderen werkt zoals ik hier lees, dan moet het hier ook kunnen werken. Verder werkt 6.0 wel goed.
Dat webcam gebeuren gaat trouwens niet rechtstreeks maar via
www.spotlife.net . Zullen ze wel een contractje mee gesloten hebben.
Voor webcammen werkt dat erg goed, Tv beelden van tvkaart overzenden werkt iets minder door de vrij lage fps. Maar goed daar is het eigelijk ook niet voor gemaakt
Hmmmm..... Ik gebruik nog steeds good old 4.6 
Aangezien msn 5 weer bulten reclame met zich mee brengt zal msn 6 dit nog wel weer erger doen.....
Aangezien msn 5 weer bulten reclame met zich mee brengt zal msn 6 dit nog wel weer erger doen.....
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
De Ad in MSN 6 is er heel makkelijk uit te halen hoor. Rond de 3e reactie op de post van MSN 6 in de meuktracker staat een klein progje hoe je de Ad er heel makkelijk uit kan halen.
Ik geef je de link niet direct, want weet niet echt hoe het beleid van GoT wat betreft dit is.... Voor de zekerheid zeg maar
Ik geef je de link niet direct, want weet niet echt hoe het beleid van GoT wat betreft dit is.... Voor de zekerheid zeg maar
Ik weet niet of ik het hier vragen mag, maar hoe krijg ik dat (BETA) bovenin weg ?? 
ResourceHacker ??
ResourceHacker ??
Verwijderd
Ik refereer je even naar de website www.neowin.net wat totaal niets illegaals bied. Daar even goed zoeken en je zult vinden wat e nodig hebt.Zoefff schreef op 24 May 2003 @ 11:12:
De Ad in MSN 6 is er heel makkelijk uit te halen hoor. Rond de 3e reactie op de post van MSN 6 in de meuktracker staat een klein progje hoe je de Ad er heel makkelijk uit kan halen.
Verwijderd
Ik kan dr uitstekend mee webcammen, maar het is eenrichtingsverkeer. Als ik me maat oproep zie ik hem wel en hij mij niet en omgekeerd
Verwijderd
Klopt, webcam is eenrichtingsverkeer. Hij moet ook een request sturen naar jou, voordat je hem kan zien.
Heeft iemand trouwens de XML file al gewijzigd waarmee de logs opgeslagen worden?? Ik heb de kolommen From en To al weggehaald, want die vind ik behoorlijk irritant.
Alleen ik wil nog meer, maar ik ben slecht in XML. Dus als iemand me zou willen helpen... graag
Of als iemand een kewle mod heeft, nog grager
Heeft iemand trouwens de XML file al gewijzigd waarmee de logs opgeslagen worden?? Ik heb de kolommen From en To al weggehaald, want die vind ik behoorlijk irritant.
Alleen ik wil nog meer, maar ik ben slecht in XML. Dus als iemand me zou willen helpen... graag
Moet je dan gewoon die .XSL file wijzigen ??Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 11:46:
Klopt, webcam is eenrichtingsverkeer. Hij moet ook een request sturen naar jou, voordat je hem kan zien.
Als je Plus! op je PC hebt...Zoefff schreef op 24 mei 2003 @ 11:12:
Dan kan je gewoon die gebruiken... Die werkt namelijk wel
Voor de ads dan
* CH4OS trekt een lijn, tussen de nieuwe ChatControl op MSN en de nieuwe messenger...
Verwijderd
Uh ja
Alleen kan ik geen XML en het duurde 3 keer voordat ik From en To eruit had zonder errors
Verwijderd
Sorry kan de link niet neerzetten zie de post hieronder
excuses
excuses
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 12:27 ]
Ik heb MSN6, ik vind het mooi gemaakt en er staat "beta" , maar ik heb nog geen storende bugs ondervonden, is het BTW legaal?
Ten 1e is het afgesproken dat de links op GoT hier (nog) niet gegeven mogen worden.Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 12:00:
Je kan m al downloaden bij mijn site
in het engels dan
http://www.tweakers.net
(ik wil wel even bijhouden hoeveel keer hij word gedownload)
Bovendien komt het er spammerig over op deze manier, zeker omdat je nog maar een stuk of 6 posts hebt hier, al is dat natuurlijk geen criterium.. maar toch...
Ik draai nog steeds messenger 4.7!! 5.0 vond ik op een een of ander manier een supercomerciele versie. Maar 6.0 daarin tegen ziet er wel zeer gelikt uit. EYECANDY!!!!!!!
vanavond na werk maar eens de Beta downloaden.
vanavond na werk maar eens de Beta downloaden.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Kheb het toch maar geinstalleerd
Met die got smilies roelt het !
Met die got smilies roelt het !
Verwijderd
Msn 6.0 is inderdaad een stuk verbeterd. wel is het handig op m op een minimale resolutie van 1024x768 te draaien. Maar ja wie heeft dat nou niet
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 12:25 ]
Verwijderd
Zoefff schreef op 24 May 2003 @ 12:06:
[...]
Ten 1e is het afgesproken dat de links op GoT hier (nog) niet gegeven mogen worden.
Bovendien komt het er spammerig over op deze manier, zeker omdat je nog maar een stuk of 6 posts hebt hier, al is dat natuurlijk geen criterium.. maar toch...
Verwijderd
Hmm béétje kansloos verhaal dat je hier geen links mag plaatsen, terwijl er wel cryptische verwijzingen gegeven mogen worden naar verwante sites waar het gewoon te downloaden is.
Hypocriete poging om vroomser dan de paus te zijn...

Nee, poging om te voorkomen dat bijvoorbeeld de BSA links vind op de site, en we misschien een boete zouden krijgen die we niet kunnen betalen (lees 'de boel dan kunnen opdoeken')Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 12:31:
Hmm béétje kansloos verhaal dat je hier geen links mag plaatsen, terwijl er wel cryptische verwijzingen gegeven mogen worden naar verwante sites waar het gewoon te downloaden is.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Oke 
Dit forum is wel het walhalla voor de beta-testers, kunnen jullie niet iets regelen met msft
Dit forum is wel het walhalla voor de beta-testers, kunnen jullie niet iets regelen met msft
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 12:54 ]
hij staat ook op de frontpage, en die word door dezelfde mensen beheerd toch? maargoed, dat zal intern wel geregeld zijn.Renegade schreef op 24 mei 2003 @ 12:50:
[...]
Nee, poging om te voorkomen dat bijvoorbeeld de BSA links vind op de site, en we misschien een boete zouden krijgen die we niet kunnen betalen (lees 'de boel dan kunnen opdoeken')
ik heb een probleempje met MSN6 (of naja, eigenlijk een vriendin, maar dat maakt het direct mijn probleempje
hij start daar gewoon, maar zodra er ingelogd is, doet hij het nog 3 á 4 seconden, dan loopt hij vast. in de logboeken staat ook dat hij gecrashed is, maar verder geen informatie waarom precies. ze draait windows XP (non SP1) op een pIII500 met 192mb ram (don't ask). heeft iemand dit probleem ook gehad, en belangrijker, er een oplossing voor?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hmm... telkens als ik opnieuw inlog, dan is hij mijn instellingen van mijn chatscherm kwijt; dus display-picture + background (terwijl ik ze toch echt wel op default heb gezet
) .. Nog meer mensen met dit probleem ?
De reden dat een link naar de Beta wel op de Frontpage kan en niet op het forum is omdat daar de controle een stuk beter is. Binnen een paar klikken is een nieuwspost weg als we van Microsoft te horen krijgen dat het niet mag. Op het forum moeten redelijk wat posts en topics worden doorgekeken
.
Je kan ook een reeks van zelfgemaakte icoontjes laten afbeelden:

Ja ik heb het hier ook, bestwel irritant. Maar dat komt gewoon omdat het nog een beta is denk ik.Hmm... telkens als ik opnieuw inlog, dan is hij mijn instellingen van mijn chatscherm kwijt; dus display-picture + background (terwijl ik ze toch echt wel op default heb gezet ) .. Nog meer mensen met dit probleem ?
[ Voor 59% gewijzigd door mjszwo op 24-05-2003 13:22 ]
dat zelf smiles bakken vink maar irritant :\
zodra de smile niet "vierkant/rond" is (dus als er uitsteekstels aan zitten, of hij rechthoekig is) wordt het oeber lelijk
zodra de smile niet "vierkant/rond" is (dus als er uitsteekstels aan zitten, of hij rechthoekig is) wordt het oeber lelijk
Verwijderd
Background moet je per user instellen, display picture werkt hier gewoon.ddZ schreef op 24 mei 2003 @ 13:04:
Hmm... telkens als ik opnieuw inlog, dan is hij mijn instellingen van mijn chatscherm kwijt; dus display-picture + background (terwijl ik ze toch echt wel op default heb gezet) .. Nog meer mensen met dit probleem ?
Ik heb nog wat foutjes/irritante dingen ontdekt:
- Als iemand je toevoegt staat er in het acceptatiescherm alleen zijn/haar nickname en niet t emailadres
- Als je met meerdere mensen in een gesprek zit kan je ook de emailadressen niet zien.
En wat ik wel handig vond:
Als je iemand delete uit je lijst vraagt MSN of je die persoon ook meteen wilt blokkeren
JanWillem, dat laatste was in vorige versies ook al hoor
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
als je met iemand ander chat met msn 6.0 zou je toch gewoon whiteboard ed moeten kunne gebruiken?
Wat ik ook doe ik krijg dit:
Your invitation was not sent. Remote Assistance needs the latest version of Windows Messenger installed in order to work correctly on MSN Messenger 6.0. Please go to the Windows Messenger update site to install the latest version.
Your invitation was not sent. Remote Assistance needs the latest version of Windows Messenger installed in order to work correctly on MSN Messenger 6.0. Please go to the Windows Messenger update site to install the latest version.
niet waar, je kan hem ook "default" makenVerwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 13:37:
[...]
Background moet je per user instellen, display picture werkt hier gewoon.
[ Voor 9% gewijzigd door KolNedra op 24-05-2003 14:10 . Reden: foute quote ]
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Iemand al een goeie "standaard" voor eigen MSN icons?
[ Voor 76% gewijzigd door KolNedra op 24-05-2003 14:10 ]
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Verwijderd
hmm ja dat heb ik dus ookVerwijderd schreef op 24 May 2003 @ 13:40:
als je met iemand ander chat met msn 6.0 zou je toch gewoon whiteboard ed moeten kunne gebruiken?
en dat gamen werkt ook nog niet ondanks dat ik me heb ingeschreven als NY-er...
tja mooiste is dat ik nu wél bestanden kan versturen vanachter firewall en linux server (wat eerst bijna altijd mis ging), de rest zie ik na 17 juli wel
19 x 19 px GIF
[ Voor 22% gewijzigd door Puck op 24-05-2003 14:11 ]
Verwijderd
Heb MSN 6.0, werkt zeeer goed, maar een "slimme" jongen zit iedereen wijs te maken dat msn 6.0 nog niet uit is, en dat het een virus is.
Kunnen jullie mss mij enkele argumenten geven waarom dit niet kan?
Omdat het een Beta versie is, dus nog niet officieel uitgebracht
Maar het is geen virus hoor...
[ Voor 27% gewijzigd door Puck op 24-05-2003 14:12 ]
Al zou het een virus zijn, denk je dan dat users op dit forum het zouden gebruiken ?Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 14:11:
Heb MSN 6.0, werkt zeeer goed, maar een "slimme" jongen zit iedereen wijs te maken dat msn 6.0 nog niet uit is, en dat het een virus is.Kunnen jullie mss mij enkele argumenten geven waarom dit niet kan?

en dan zou hij ook niet hier staan: meuk: MSN Messenger 6.0 Build 0250
[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Killalot op 24-05-2003 14:14 ]
MSN 6.0 heb dus zijn eigen message logger, XML style.
Ik uninstalleer hem iig, totdat MSN+ met een update komt.
Dingen die ik niet kan missen zoals geluiden afspelen wanneer bepaalde mensen offline komen.
Of evenementen log boek.
Leuke poging MSN, maar kijk eerst maar eens naar (no MS related) addons, en dan zie je wat het volk wil.
Ik uninstalleer hem iig, totdat MSN+ met een update komt.
Dingen die ik niet kan missen zoals geluiden afspelen wanneer bepaalde mensen offline komen.
Of evenementen log boek.
Leuke poging MSN, maar kijk eerst maar eens naar (no MS related) addons, en dan zie je wat het volk wil.
Ik verwacht wel dat hij gaat proberen deze te maken, anders is msn 5.0 mijn laatstequote: http://www.msgplus.netA new patch has been released for Messenger Plus!. I didn't plan to do another patch before the next big release but I had to do it for two reasons:
The first reason is MSN Messenger 6. Because of some things Microsoft did, Messenger Plus! can't work properly with this new version of MSN Messenger (will be released sometimes this summer). The 2.10.36 patch makes sure that Messenger Plus! does not cause any problem with MSN Messenger 6 (however, it's absolutely not compatible with it for now).
The second reason is more personal. Messenger Plus! being my only source of revenue for quite some time now, I had to find a way to earn enough to live my life. Messenger Plus! now comes with a sponsor program. If you don't like this, you are free not to install the sponsor during Messenger Plus! setup.
[ Voor 4% gewijzigd door KolNedra op 24-05-2003 14:48 . Reden: extra regel ]
ziet hij nou ook jouw icoontjes, of moet hij die eerst zelf bij hem hebben geinstalleerd of zo?Caponi schreef op 24 May 2003 @ 13:15:
Je kan ook een reeks van zelfgemaakte icoontjes laten afbeelden:
[afbeelding]
[...]
Ja ik heb het hier ook, bestwel irritant. Maar dat komt gewoon omdat het nog een beta is denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Dark4ever op 24-05-2003 14:57 . Reden: had een beetje spraak geblek :P ]
Kan iemand mij helpen om msn werkende te krijgen op een client van een server (winxp) waar internet op gedeelt staat. Ik kan dus alleen op de server met msn6 connecten...
kan iemand mij helpen? sever en client beide winxp
kan iemand mij helpen? sever en client beide winxp
[ Voor 8% gewijzigd door duncanvdlinden op 24-05-2003 14:57 ]
Bij de gene waarbij msn6.0 niet werkt, en hebben msn Plus!, moeten ff de nieuwe MSN Plus installeren.
Hier is de link naar msn Plus 2.10.0036.
Hier een artikel over MSN Plus! 2.10.0036.
[ Voor 21% gewijzigd door Brickman op 24-05-2003 15:38 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ik heb 't anders opgelost.
Ik heb eerst msn 5.0 ge-installed, toen een oudere versie van msn+ (2.10.32) en toen msn 6.0 beta eroverheen.
Nu werkt niet alles meer van msn+, maar evenementenlogboek en geluidjes bij online komende mensen weer wel.
Dus da's mooi
Ik heb eerst msn 5.0 ge-installed, toen een oudere versie van msn+ (2.10.32) en toen msn 6.0 beta eroverheen.
Nu werkt niet alles meer van msn+, maar evenementenlogboek en geluidjes bij online komende mensen weer wel.
Dus da's mooi
MSNplus = ADwareBrickman schreef op 24 May 2003 @ 15:21:
Bij de gene waarbij msn6.0 niet werkt, en hebben msn Plus!, moeten ff de nieuwe MSN Plus installeren.![]()

Deze versie is een absolute AFRADER om te installeren, er wordt een berg rotzooi mee geinstalleerd!!! MsnPlus is nu dus gelijk voor mij

[ Voor 3% gewijzigd door Br@m op 24-05-2003 15:47 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
MSN Plus krijgt een soort van Adware erbijBrickman schreef op 24 May 2003 @ 15:21:
Bij de gene waarbij msn6.0 niet werkt, en hebben msn Plus!, moeten ff de nieuwe MSN Plus installeren.![]()
The second reason is more personal. Messenger Plus! being my only source of revenue for quite some time now, I had to find a way to earn enough to live my life. Messenger Plus! now comes with a sponsor program. If you don't like this, you are free not to install the sponsor during Messenger Plus! setup.
die msn + versie werkt hier niet.Brickman schreef op 24 mei 2003 @ 15:21:
Hij zegt dat ik moet wachten op een nieuwe versie van msn+
Download een oudere versie (2.10.32)Animal schreef op 24 May 2003 @ 15:47:
[...]
die msn + versie werkt hier niet.
Hij zegt dat ik moet wachten op een nieuwe versie van msn+
die werkt nog redelijk
uuh sorry, waar kan ik die zo gauw vinden dan?KolNedra schreef op 24 May 2003 @ 15:49:
[...]
Download een oudere versie (2.10.32)
die werkt nog redelijk
Hij download hier alleen de laatste versie
Ik heb 'm ff voor je ge-upload (ain't I sweetAnimal schreef op 24 May 2003 @ 15:52:
[...]
uuh sorry, waar kan ik die zo gauw vinden dan?
Hij download hier alleen de laatste versie

http://www.kolnedra.com/MsgPlus(2.10.32).exe
[ Voor 27% gewijzigd door KolNedra op 24-05-2003 15:57 . Reden: url ]
ik heb nu helemaal niks meerKolNedra schreef op 24 mei 2003 @ 15:54:
[...]
Ik heb 'm ff voor je ge-upload (ain't I sweet):
http://www.kolnedra.com/MsgPlus(2.10.32).exe
Toch bedankt voor het uploaden iig !
Iemand een idee?
ja hij ziet gewoon mijn icoontjesdark4ever schreef op 24 May 2003 @ 14:56:
[...]
ziet hij nou ook jouw icoontjes, of moet hij die eerst zelf bij hem hebben geinstalleerd of zo?
ik heb het zelfde probleem alle bij de verzies werken niet
Hoezo "NIX" meerAnimal schreef op 24 May 2003 @ 16:00:
[...]
ik heb nu helemaal niks meervan msn+
Toch bedankt voor het uploaden iig !
Iemand een idee?
Functies die niet meer werken:
* Chat Logging
* Snelteksten
* IRC commandos
* Tekst herroepen
Dit was een snelle kijk over msn+ 2.10.32 op msn 6.0, zijn vast meer dingen die niet werken
Wat blijft 'r dan nog over:
* Evenementen logboek
* Apparte geluiden als mensen online komen / offline gaan
* Transparante schermpjes
* persoonlijke afwezig boodschap
Het mooie van msn6.0 is dat die een eigen chat logger heeft, en deze is nog in xml stijl ook, dus punt 1 van de "niet doenners" kun je eigenlijk weg schrappen
[ Voor 9% gewijzigd door KolNedra op 24-05-2003 16:07 . Reden: typo ]
ik bedoel met NIX helemaal NIX!KolNedra schreef op 24 May 2003 @ 16:06:
[...]
Hoezo "NIX" meer
Functies die niet meer werken:
* Chat Logging
* Snelteksten
* IRC commandos
* Tekst herroepen
Dit was een snelle kijk over msn+ 2.10.32 op msn 6.0, zijn vast meer dingen die niet werken
Wat blijft 'r dan nog over:
* Evenementen logboek
* Apparte geluiden als mensen online komen / offline gaan
* Transparante schermpjes
* persoonlijke afwezig boodschap
Het mooie van msn6.0 is dat die een eigen chat logger heeft, en deze is nog in xml stijl ook, dus punt 1 van de "niet doenners" kun je eigenlijk weg schrappen
Dus nog niet eens een PLUS optie bovenaan mn scherm...
Ik laat msn 4.7 er nog maar lekker mooi naast draaien
Je heb wel je PC gereboot ?Animal schreef op 24 May 2003 @ 16:27:
[...]
ik bedoel met NIX helemaal NIX!
Dus nog niet eens een PLUS optie bovenaan mn scherm...
Ik laat msn 4.7 er nog maar lekker mooi naast draaien
Verwijderd
Ik weet niet of er meer zijn met hetzelfde probleem maar ik kan onder geen naam aanmelden, ik weet niet of de poort veranderd is maar bij MSN 5.0 en 4.x kan ik me gewoon nog aanmelden.
Iemand een idee??
Iemand een idee??
Verwijderd
dit is bij een vriend van mij ook het gevalVerwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 16:44:
Ik weet niet of er meer zijn met hetzelfde probleem maar ik kan onder geen naam aanmelden, ik weet niet of de poort veranderd is maar bij MSN 5.0 en 4.x kan ik me gewoon nog aanmelden.
Iemand een idee??
Werkt bij mij ook niet hoor
5.0 > msn+ 2.10.32 > msn 6.0
dat is de volgorde
dat is de volgorde
ah
eens proberen
edit:
huh
Hoe kan dat nou? Ik post een bericht en me 2 zinnen komen in 2 verschillende posts?
edit2: denk dat me enter ervoor zorgde dat hij em poste
Zo snel dat ik het niet eens doorhad
edit:
huh
edit2: denk dat me enter ervoor zorgde dat hij em poste
[ Voor 116% gewijzigd door Puck op 24-05-2003 17:10 ]
Verkeerd knopjePuCK schreef op 24 May 2003 @ 17:08:
eens proberen
edit:
huhHoe kan dat nou? Ik post een bericht en me 2 zinnen komen in 2 verschillende posts?
edit2: denk dat me enter ervoor zorgde dat hij em posteZo snel dat ik het niet eens doorhad
werkt ook niet bij mij helaas,
ach ja jammer dan
Dit topic is gesloten.