MSN Messenger 6 in aankomst

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.639 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Overigens, op de verboden site en nog een aantal Messenger sites zijn alle Messenger 6 Beta's nu verwijdert "at the request of Microsoft".

Hij zal vast nog wel ergens te vinden zijn maar niet zo makkelijk meer...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

F_J_K schreef op 23 May 2003 @ 09:18:
En wat ontopic / tech: het is natuurlijk nog maar een beta, maar hoe draait het op oudere machines? Mijn moeder is de enige hier die MSN msgr gebruikt, en die doet dat op een P166/64MB RAM - gaat dat problemen opleveren? (Zo zijn er natuurlijk nog veel meer mensen met langzame bakken).
ik draai hem hier probleemloos op een Pentium II MMX 250 Mhz 128mb w2ksp1, eigenlijk helemaal niet langzamer dan Windows Messenger 4.7 of 5 beta.

Bevalt me erg goed deze MSN, vooral de functie om mensen in groepen en in off/online in te delen, deze functie miste ik echt.

Weet iemand hoe je die belachlijk grote knoppen in een standara chatwindow kan verkleinen / weg halen :?

als icon kan je ook een webicon nemen, zo heb je altijd overal je eigen icon, al zal je deze versie nog niet veel tegenkomen :)

[ Voor 9% gewijzigd door aardbeix15 op 23-05-2003 09:49 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik denk dat er wel meer opties in komen om dus dingen wel of niet te laten zien. Ik hoop van wel in ieder geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 screenies van MSN 6 béta (zelf gemaakt)

http://www.garlich.nl/MSN.6.JPG
http://www.garlich.nl/MSN.6.2.JPG

tis wel apart.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

aardbeix15 schreef op 23 May 2003 @ 09:48:
[...]

Bevalt me erg goed deze MSN, vooral de functie om mensen in groepen en in off/online in te delen, deze functie miste ik echt.

-> Dit zat ook al in versie 5.

Weet iemand hoe je die belachlijk grote knoppen in een standara chatwindow kan verkleinen / weg halen :?

-> Ga naar Tools, Show Toolbars en vink Standard uit.

als icon kan je ook een webicon nemen, zo heb je altijd overal je eigen icon, al zal je deze versie nog niet veel tegenkomen :)

-> Gelukkig kan je ook None kiezen, scheelt weer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
PuCK schreef op 23 May 2003 @ 09:50:
Ik denk dat er wel meer opties in komen om dus dingen wel of niet te laten zien. Ik hoop van wel in ieder geval....
Die iconen in je chatvenster kun je al weghalen... ga in je chatvenster naar Tools --> Show Toolsbars --> en vink dan Standard uit. Nu ben je die iconen boven in kwijt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dbouma.cistron.nl/images/nobar.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Godjira op 23-05-2003 10:39 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

DrNizeGuy schreef op 23 mei 2003 @ 00:06:
meteen ff andere smilies erin geprakt
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keirs001/smilies.jpg
wel irritant dat die bewegende smilies eroverheen komen (bijv bij :'( )
Naar welk formaat heb je je icons geresized? Want als ik ze met custom invoeg, dan worden ze heel rafelig en lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Waarschijnlijk heeft hij een programma gebruikt om de icons in de Exe file te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
MSN Messenger 6.0 is een ramp voor Patchou en zijn Messenger Plus 2 extentie. Dit blijkt uit een post van hem op zijn eigen forum --> Klik hier om de post te lezen

Damn, en ik hield zoveel van Messenger Plus 2!

[ Voor 11% gewijzigd door Godjira op 23-05-2003 10:52 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
Wordt er dit keer wel iets aan gedaan dat je msn messenger op een netwerk kunt blokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:48

flexje

got-father

hebben jullie file transfer al geprobeerd?(achter NAT) ffs , bij mij deed ie het gewoon , maar bij een vriend van mij niet.

[ Voor 6% gewijzigd door flexje op 23-05-2003 11:06 ]

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:24
Korakal schreef op 23 May 2003 @ 10:38:
[...]

Naar welk formaat heb je je icons geresized? Want als ik ze met custom invoeg, dan worden ze heel rafelig en lelijk...
klopt, ik weet ook nog niet welk vermaat je moet hebben, maar ik heb met recource hacker de standaard smilies vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Het leuke is juist dat je zelf (max 5) iconen toe kan voegen die andere dan (volgens mij) ook kunnen zien. Alleen deze zijn heel klein en lelijk geworden toen ik dat deed. Als je ze van te vorgen goed resized zal de kwaliteit wel goed zijn, ik heb alleen geen idee hoe groot zo'n icoon dan moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

PuCK schreef op 23 May 2003 @ 11:23:
Het leuke is juist dat je zelf (max 5) iconen toe kan voegen die andere dan (volgens mij) ook kunnen zien.
ja die zien andere ook gelijk.

ook een leuke functie is het share background.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 23 May 2003 @ 11:23:
Het leuke is juist dat je zelf (max 5) iconen toe kan voegen die andere dan (volgens mij) ook kunnen zien. Alleen deze zijn heel klein en lelijk geworden toen ik dat deed. Als je ze van te vorgen goed resized zal de kwaliteit wel goed zijn, ik heb alleen geen idee hoe groot zo'n icoon dan moet zijn...
meer dan 5 volgens mij, het menu Tools -> Create Emoticons verteld:
the first 10 emoticons listed above will appear in the emoticon drop-down menu

maar wat ik handig vind:

iedereen weergeven met hun email adres ipv die stomme MSN(plus) nicknames!

Kwam er wel achter dat je voor sommige opties, zoals whiteboard, Windows Messenger 4.7 in XP moet hebben geïnstalleerd. Die had ik dus verwijderd met een commando, nu dus maar weer gereinstalled.
flexje schreef op 23 mei 2003 @ 11:06:
hebben jullie file transfer al geprobeerd?(achter NAT) ffs , bij mij deed ie het gewoon , maar bij een vriend van mij niet.
Doet het prima achter Draytek Vigor 2200E, zonder enige NAT instellingen. Bedenk daarbij wel dat je voor sommige routers nieuwe firmware nodig hebt, omdat in oudere firmware het door XP gebruikte UPnP nog niet (volledig) wordt ondersteund.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Ik zie bijna geen verschil, ok het is dan ook een béta, het enigste verschil wat ik zo zie is dat icoontje/plaatje bij je naan, en de log functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

niemand antwoord op mijn vraag?

Nogmaals:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op 23 May 2003 @ 11:59:
Ik zie bijna geen verschil, ok het is dan ook een béta, het enigste verschil wat ik zo zie is dat icoontje/plaatje bij je naan, en de log functie.
De voornamelijkste verschillen zijn denk ook technisch, zoals verbeterde webcam support enzo.

Maar je moet ns een plaatje naar iemand sturen via file-transfer, wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexje schreef op 23 May 2003 @ 12:00:

Nogmaals:
bij mij hetzelfde, maar die vriend waarmee het niet werkte zat nog op 5.
toen ook hij overstapte naar 6 kon ik wel files transferen achter NAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexje schreef op 23 mei 2003 @ 12:00:

Nogmaals:
je bent net te laat check me vorige post (2 posts terug :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die filetransfer deed het al bij 5 hier (draytek 2200E), volgens mij 4.7 ook al. ook getest naar iemand achter dezelfde router, zonder enkele port-routing.

edit: nickarts heeft ook 2200E, O+

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2003 12:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexje schreef op 23 May 2003 @ 12:00:

Nogmaals:
Yep bij mij ook _/-\o_ .. maar het werd wel eens tijd dat ze er iets aan gingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta geinstalleerd onder een P166/64MB RAM. Hij loopt gewoon niet tot niet goed. opstarten duurt te lang en dat komt voornamelijk door het grafische gedeelte van de nieuwe msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Tot nu toe dat ik MSN Messenger 6.0 heb kunnen testen werkt het perfect. Hier en daar een aantal opmerkingen op o.a. de chatvensters, maar voor de rest echt een super update! Ben er erg over te spreken. Blijf alleen balen dat Microsoft een aantal dingen heeft toegevoegt om het laten werken van Messenger Plus 2 moeilijk te maken. Hopen dat Patchou daar omheen kan komen en een patch kan maken voor Messenger 6.0 gebruikers.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
vind het wel een positief punt dat file transfer nu stukken beter werkt, die hele gui en nieuwe emoticons vind ik jammer, verlies het doel van een ISM nou niet uit het oog... btw webcam gedoe werkt ook seemless :) dus tis wel verbeterd, alhoewel het wel iets meer geheugen vreet door die nieuwe gui :/ nu bij mij 4.8MB
tis een overweging die je zou kunnen maken tov de java-based dMSN die iets van 12MB gebruikte.. qua performance zullen ze wel niet zoveel verschillen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Bij Neowin hebben ze nog een paar nieuwe opties ontdekt, waaronder filesharing:

Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/staff/creamhackered/articles/msnmessenger6games/filesharing.jpg

Klik voor een grotere versie

Ziet er wel goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die kan ik niet zien, dan moet ik me eerst aanmelden bij neowin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 12:32:
die kan ik niet zien, dan moet ik me eerst aanmelden bij neowin
Raar, ik heb me nooit aangemeld bij Neowin en kan deze toch zien.

Even de link meegeven dan: http://www.neowin.net/com...hp?id=11214&category=main

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dus dat MSN steeds meet richting trillian gaat leunen!? User avatars, bewegende iconen, iets wat als sinds mensenheugenis in Trillian ingebouwd zit. Opzich wel mooi, dan zijn n00b msn gebruikers toch weer ietsjes 1337-er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WimB schreef op 23 mei 2003 @ 12:36:
[...]

Raar, ik heb me nooit aangemeld bij Neowin en kan deze toch zien.

Even de link meegeven dan: http://www.neowin.net/com...hp?id=11214&category=main
thanks nu zie ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en hoe open je die filesharing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Laatst online: 11-09 14:33
jazz schreef op 23 May 2003 @ 12:21:
...de java-based dMSN die iets van 12MB gebruikte.. qua performance zullen ze wel niet zoveel verschillen..
Euhhh... ik heb vorige week nog even drie messengers getest. Wil mijn systeem wel een beetje snel houden.

MSN Messenger 5 gebruikte ong. 4 MB aan geheugen, Trillian ongeveer 3,7 MB en dMSN maar liefst 39MB!!! Die ga ik dus never nooit niet gebruiken he!

Trillian heeft sowieso voorkeur boven MSN vanwege skins. Maar nu ff ontopic, kan ik duis in trillian eindelijk gebruik maken van dat user-icon andere functionaliteiten. Laat msn6 dus maar snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 12:43:
Ja, en hoe open je die filesharing??
Weet ik ook niet. Misschien dat je de allerlaatste beta ofzo moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

humm als ik dat fileshare zooi probeer te starten krijg ik :
Your invitation was not sent. Application Sharing needs the latest version of Windows Messenger installed in order to work correctly on MSN Messenger 6.0. Please go to the Windows Messenger update site to install the latest version.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
flexje schreef op 23 May 2003 @ 12:52:
humm als ik dat fileshare zooi probeer te starten krijg ik :

[...]

:/
Dat krijg ik dus ook inderdaad... heel erv vreemd. Hieruit blijkt dus dat je weer Windows Messenger geinstalleerd moet hebben (ik heb een hekel aan de Windows versie) om filesharing te laten werken. Hopelijk veranderd dit in de final versie van MSN Messenger 6.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
jazz schreef op 23 mei 2003 @ 12:21:
vind het wel een positief punt dat file transfer nu stukken beter werkt, die hele gui en nieuwe emoticons vind ik jammer, verlies het doel van een ISM nou niet uit het oog... btw webcam gedoe werkt ook seemless :) dus tis wel verbeterd, alhoewel het wel iets meer geheugen vreet door die nieuwe gui :/ nu bij mij 4.8MB
tis een overweging die je zou kunnen maken tov de java-based dMSN die iets van 12MB gebruikte.. qua performance zullen ze wel niet zoveel verschillen..
dMSN ga ik toch zeker nooit meer installeren. Vreet veel teveel geheugen en resources voor een ISM programma. Nee, geef mij het simpele maar oh zo fijne MSN Messenger maar (of het nu verie 4.x, 5.x of 6.x is, dat maakt me verder niet uit!)

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Godjira schreef op 23 mei 2003 @ 12:56:
[...]

Dat krijg ik dus ook inderdaad... heel erv vreemd. Hieruit blijkt dus dat je weer Windows Messenger geinstalleerd moet hebben (ik heb een hekel aan de Windows versie) om filesharing te laten werken. Hopelijk veranderd dit in de final versie van MSN Messenger 6.
ik heb windows messenger er ook op :/ doet nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de versie ff geprobeerd maar ergerde me kapot aan dat de vensters veel ruimte opslokken op het scherm
het moet klein zijn,. vind ik daarom zet ik ook vaak xp op de classic look en me schermresu standaard 1024 x 768 maar met deze mess zijn de schermpjes dik en groot 8)7

das wel een beetje jammer

voor de rest wel een leuke mess maar geef mij nog maar ff 5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 13:00:
ik heb de versie ff geprobeerd maar ergerde me kapot aan dat de vensters veel ruimte opslokken op het scherm
het moet klein zijn,. vind ik daarom zet ik ook vaak xp op de classic look en me schermresu standaard 1024 x 768 maar met deze mess zijn de schermpjes dik en groot 8)7

das wel een beetje jammer

voor de rest wel een leuke mess maar geef mij nog maar ff 5 :9
Voor je het weet komen er waarschijnlijk weer hele make-overs die de hele look van Messenger 6 aanpassen... tenzij MS dit ook tegen werkt, net zoals bij Messenger Plus.. :(

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 12:01:
MSNM 3.6 vind ik eigenlijk de beste versie van MSNM, lekker basic zonder al die felle kleurtjes enzo, alleen nog wel die oude smilies :(
Ik heb zelf 3.6 'getweaked' met GoT smilies, mail me maar als je hem wilt hebben.
Pic: http://sassiessite.endoria.net/temp/1337msn2.jpg
(Ik heb ook een ersie met ander logo, maar die was wat minder stabiel dacht ik).
F_J_K schreef op 23 mei 2003 @ 09:18:
En wat ontopic / tech: het is natuurlijk nog maar een beta, maar hoe draait het op oudere machines? Mijn moeder is de enige hier die MSN msgr gebruikt, en die doet dat op een P166/64MB RAM - gaat dat problemen opleveren? (Zo zijn er natuurlijk nog veel meer mensen met langzame bakken).
Heb hem vandaag geprobeed op mijn bak (Win 98, P166, 64 MB RAM), en deed het wel alleen wel wat traag en zal denk ik ook bult geheugen geslurpt hebben.
edit:
ff gechekt en moment opname was al 9 MB, maar ja wat wil je idd ook met al die grafische toeters en bellen

[ Voor 9% gewijzigd door Sassie op 23-05-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook uitgeprobeerd gisteravond kreeg een foutmelding toen ik Windows Xp wou sluiten, Windows kon MSN6 niet sluiten...

Maar over het algemeen ziet het er aardig uit. Alleen als ik op de games button in een chat venster dat krijg ik een wit vlak met rode letters naar beneden en dan word mij zoiets verteld dat het niet erin zit ofzo... (???)
Kan het er misschien aan liggen dan ik de Nederlandstalige XP heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

En, als ik bv msn 6 heb, en een vriend niet, kan hij dan de msn 6 smilies zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op 23 May 2003 @ 13:26:
nee helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

Ow, dat stinkt. Dan laat ik het nog ff bij 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

als ze nou ff dat away-message systeem integreren heb ik Plus niet meer nodig

edit: group offline contacts werkt eindelijk! kan ik eindelijk met groups werken

[ Voor 36% gewijzigd door apNia op 23-05-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
apNia schreef op 23 May 2003 @ 13:53:
als ze nou ff dat away-message systeem integreren heb ik Plus niet meer nodig

edit: group offline contacts werkt eindelijk! kan ik eindelijk met groups werken
Dat zou inderdaad een geweldige optie zijn. Wie weet in de final release... :)

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
group offline contacts together zat toch ook al msn 5.0 hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik vraag me af, worden je 'eigen' emoticons en je icon ergens op een server van Ome Bill opgeslagen? Denk het wel, maar vraag het me even af.

Verder vind ik het een heel mooi progje, veel dingen verbeterd, nu kunnen we gezellig samen pr0n kijken :Y)

Alleen jammer dat GoT smilies niet zo mooi worden...

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op 23 May 2003 @ 14:00:
Ik vraag me af, worden je 'eigen' emoticons en je icon ergens op een server van Ome Bill opgeslagen? Denk het wel, maar vraag het me even af.

Verder vind ik het een heel mooi progje, veel dingen verbeterd, nu kunnen we gezellig samen pr0n kijken :Y)

Alleen jammer dat GoT smilies niet zo mooi worden...
Het lijkt me dat die emoticons direct naar degene met wie je chat verstuurd worden. Ik zie niet in waarom oom Bill die op zijn server zou willen. Er moeten ook GoT smilies zijn die mooi op wit uitkomen volgens mij. Er waren immers al GoT smilies voor Messenger die er goed uitzagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Hé, moet jij niet aan het werk? Foei! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

jezus zeg.. loggen in XML, wat een schoonheid! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

is het omdat dit de beta is of is de hele censurering van MSN namen definitief vorbij :?

als (wil ik niet, onzin om zo'n lange naam te hebben) ik wil kan ik gewoon deze naam voeren:
aardbeix15 @ leaked MSN Messenger 6 beta hotmail microsoft bill gates fuck
in de eerdere versies van MSN kon dat niet.

dat XML logging is idd 1337

[ Voor 15% gewijzigd door aardbeix15 op 23-05-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dbzfan schreef op 23 May 2003 @ 13:26:
dat probleem had je al bij trillian en alle relevante clones van msn. Er zijn er maar een paar toegevoegd, de rest is gewoon gelijk gebleven (sommige dan wel geanimeerd).

verder, heeft iemand die file sharing al getest? lijkt me een zeer handige nieuwe feature (foto's uitwisselen met mn vriendin :D)

laatste, op die foto van die filesharing, is het chatvenster volledig wit (waar de chatteksten zelf komen), echter mijne is deels transparant met de achtergrond.. (ook leuke optie) is dat een optie ofzo?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XceeD schreef op 22 May 2003 @ 13:22:
<font color = blue>Oke, weer open :)

Voor alle duidelijkheid: het vragen naar of aanbieden van de beta van MSN6 is een warezrequest. Een beta van Microsoft is enkel en alleen voor beta tester. Een ieder die zich toch geroepen voelt om MSN6 aan te bieden of om te vragen waar hij te downloaden is krijgt een Officeële Waarschuwing.

Ik heb enkele reply's verwijderd om het topic schoon te houden en alles ontopic te houden. Een prettige discussie verder :)</>
en wat is dit dan?

meuktracker: MSN Messenger 6.0 Build 0250

..... juist :>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 14:53 . Reden: te laat :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
GoT en T.net hebben 2 verschillende policies :)

Uitgelekte software wat over een tijdje toch gratis uitgebracht word mag op T.net wel en op GoT niet omdat T.net makkelijker te controleren is :)

[ Voor 62% gewijzigd door Sir_Killalot op 23-05-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

jammer dat ie ook niet m'n camera herkent... wel m'n webcam maar via WDM heeft ie vooralsnog problemen.. *zucht* =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:40

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

apNia schreef op 23 mei 2003 @ 14:57:
jammer dat ie ook niet m'n camera herkent... wel m'n webcam maar via WDM heeft ie vooralsnog problemen.. *zucht* =(
Nou je kan je zelf troosten met het idee dat het nog een beta is ;)
Kan niet w8 tot de final uit is.
klinkt allemaal :9

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 19:32
Sir_Killalot schreef op 23 May 2003 @ 14:52:
GoT en T.net hebben 2 verschillende policies :)

Uitgelekte software wat over een tijdje toch gratis uitgebracht word mag op T.net wel en op GoT niet omdat T.net makkelijker te controleren is :)
haha..idd lache....na die hele discussie dat beta's niet welkom waren op Got...en nu staatie vrolijk in meuktracker :P

effe checke die hap :*)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo
  • Laatst online: 12-02-2024
PuCK schreef op 23 mei 2003 @ 08:52:
edit:
Hier een lijst met alle smillies, ik heb het webadres van de nogal verboden site maar even verwijdert :)

[afbeelding]
Uhm ja uhm die huil smiley heeft geen tranen normaal wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht nog maar even op de final. Blijf het toch maar vreemd vinden hoor, dat die leak op de frontpage weer wel gewoon mag staan. Je zou dan denken, juist daar helemaal niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 15:10:
ik wacht nog maar even op de final. Blijf het toch maar vreemd vinden hoor, dat die leak op de frontpage weer wel gewoon mag staan. Je zou dan denken, juist daar helemaal niet :?
lezen :z

Sir_Killalot in "MSN Messenger 6 in aankomst"

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=774404

[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Killalot op 23-05-2003 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MrOizo schreef op 23 mei 2003 @ 15:09:
[...]

Uhm ja uhm die huil smiley heeft geen tranen normaal wel :?
Hij heeft wel tranen, maar omdat het geanimeerd is heeft-ie eerst geen tranen. Daarna barst-ie in huilen uit.
Best zielig eigenlijk.. ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Waarom krijg ik steeds Service Not Available? Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Yup, ik weet dat het enigzins vreemd klinkt, maar T.net en GoT hebben in deze gewoon verschillende policies :)

Ik heb notabene zelf de meukpost geschreven, en geloof me dat ik eerst een keer of 2 heb gekeken ofdat dit in orde was :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Laatst online: 29-08 23:10
Godjira schreef op 12 May 2003 @ 14:04:
[...]

dMSN vind ik dus echt bagger. Het vreet veel en je hebt JVM nodig op je systeem :(. MSN Messenger is niet alles, maar zeker beter dan dMSN. Maar ja, dat is mijn mening. En voor MSN Messenger worden ook leuke extra programma's geschreven zoals Messenger Plus 2 _/-\o_
Trillian :p :p

Sorry, kon het niet laten ;) als dMSN naar vorne komt als alternatief dan staat trillian daar ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 11-09 20:31
Renegade schreef op 23 May 2003 @ 15:21:
[...]

Yup, ik weet dat het enigzins vreemd klinkt, maar T.net en GoT hebben in deze gewoon verschillende policies :)

Ik heb notabene zelf de meukpost geschreven, en geloof me dat ik eerst een keer of 2 heb gekeken ofdat dit in orde was :P
Jammer genoeg is de link nu alweer dood |:(

--edit--

inmiddels staat er een mirror :+
Zal hem vanavond gelijk testen :P

[ Voor 10% gewijzigd door NoReseth op 23-05-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Hmm, de link werkte nog toen ik hem posste, maar als je naar de bron toegaat zul je daar ook een aantal mirrors vinden, alsmede de mirrors in de reacties :)

edit:
Overigens ga ik niet zomaar naar mirrors van users linken, omdat deze download behoorlijk populair is, en dat wil ik iemand niet zomaar aandoen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Renegade op 23-05-2003 15:28 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
pvanwelt schreef op 23 May 2003 @ 15:22:
[...]

Jammer genoeg is de link nu alweer dood |:(

--edit--

inmiddels staat er een mirror :+
Zal hem vanavond gelijk testen :P
In de reacties staat zat mirrors ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Voodooforever schreef op 23 May 2003 @ 15:26:
<knip>
die doet t gloof ik nog wel...
Waarom denk je dat die link hier niet staat ? |:( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

hummz , heb toch een aantal problemen met 6 , mn internet verbinding valt onwijs vaak weg , bijvoorbeeld als ik mn avatar verander of file transfer

niet 100% stabiel bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Laatst online: 04-08 19:47
Ik kan met MSN 6.0025 niet in loggen. .Net werkt niet of zoiets zegt hij, maar met MSN 5 kan ik wel gewoon inloggen en MSN'en. :'( :?

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is ook een beta. Dus het is niet vreemd als het programma niet overal goed werkt he. Dat kan je niet verwachten van een beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Werkt perfect hiero :) Heb em al verspreid onder alle mensen in mijn MSN-contactenlijst, dus dat zit wel snor, een heleboel betatestertjes :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

btw als ik msn afsluit (of uitlog) en ik start em opnieuw op dan krijg ik ELKE keer van mn firewall het volgende :

Details: The user has created a rule to "permit" communications
Inbound UDP packet
Local address,service is (ricardo(192.168.0.2),3875)
Remote address,service is (65.54.240.61,7001)
Process name is "N/A"

Best wel irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

aardbeix15 schreef op 23 mei 2003 @ 14:21:
is het omdat dit de beta is of is de hele censurering van MSN namen definitief vorbij :?

als (wil ik niet, onzin om zo'n lange naam te hebben) ik wil kan ik gewoon deze naam voeren:

[...]

in de eerdere versies van MSN kon dat niet.

dat XML logging is idd 1337
Die censuur was er al eerder uit. Al een maand terug ofzo :) Zit ook niet in het programma maar gewoon op de MSN Messenger server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

alle options onder aunch site werken alleen als je een us hotmail account hebt :/ jij ziet de options niet maar als iemand met een us account je uitnodigt om te spelen of om file sharing te starten dan werkt het wel..
best wel uhh.. vreemd? ach ja vs'ers he =p

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

wat houdt een "VS account" in? ik ben net geswitched naar de US in m'n hotmail profile maar echt helpen doet 't niet...

[ Voor 20% gewijzigd door apNia op 23-05-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een screenie van een conversation tussen iemand die ook 6.0 heeft..

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/dutchmarn/msn.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Hmm, voice en transfers werken hier goed (NAT, geen uPNP).
Ook geen portmappings, echt super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

volgens mij dat je als woonplaats us enzo hebt opgegeven :/ ik en een vriend konden geen games spelen (geen opties onder launch site enzo) maar nadat ie een "us" account heeft aangemaakt kon het wel :( (als ie mij uitnodigt dan he =p )

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
zeg, klopt het nou dat je je eigen smilez aan anderen kan laten zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

CommanderKeen schreef op 23 May 2003 @ 16:30:
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CommanderKeen schreef op 23 May 2003 @ 16:30:
Ja, maar wat ik hier verder terug heb gelezen, maximaal maar 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Alpha-xp schreef op 23 May 2003 @ 16:28:
volgens mij dat je als woonplaats us enzo hebt opgegeven :/ ik en een vriend konden geen games spelen (geen opties onder launch site enzo) maar nadat ie een "us" account heeft aangemaakt kon het wel :( (als ie mij uitnodigt dan he =p )
Maar ik gebruik gewoon een iegen passpoort, die eindigt op eigen domeinnaam. Geen hotmail account dus. Hoe kan ik dan US aangeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PuCK schreef op 23 May 2003 @ 16:44:
[...]

Maar ik gebruik gewoon een iegen passpoort, die eindigt op eigen domeinnaam. Geen hotmail account dus. Hoe kan ik dan US aangeven :?
hotmail/msn =! passport

zelfde is dat met je profile en je fotoalbum. met een passport heb je dat ook niet. Maar je kan dacht ik wel je land enzo aangeven, maar dan nog werkt het niet. Lijkt of het een hotmail-eigen iets is. (reden waarom ik dus nog steeds geen hotmail heb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ja dat weet ik. Maar als je gegevens in je passport aanpast werkt het wel? Net geprobeerd namelijk maar ik heb geen geldig postcode voor New York :+

[ Voor 4% gewijzigd door Puck op 23-05-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-08 19:15
Nou ik ben net eens ff versie 6 aan het testen gegaan.
Hij werkt naar mijn inziens echt fantastisch, ik heb een webcam en die werkte eigenlijk in msn nooit goed of die ander moest ook xp hebben dan werkte het. Maar nu is dat allemaal verleden tijd. en ook leuk zijn de bewegende emoticons. Nou ik ga nog eens verder testen maar ze zijn nu teminste goed bezig _/-\o_

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Laatst online: 11-09 22:02
Hebben jullie al de optie gezien Show me as busy en block alerts when running a fullscreen program ?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Laatst online: 12-09 08:37
[EDIT]

[ Voor 100% gewijzigd door Pascal op 23-05-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Billlie schreef op 23 May 2003 @ 17:00:
Hebben jullie al de optie gezien Show me as busy en block alerts when running a fullscreen program ?? :D
uhhh nee? la ma zie al :)

[ Voor 4% gewijzigd door flexje op 23-05-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Evilman schreef op 23 May 2003 @ 17:01:
jups heb um al en is te downloade op <knip>
duss ;)
lezen sommige mensen dit topic niet eerst door voordat ze wat posten ofzo ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48

RvV

Ik krijg hier en daar nog te horen dat er niet is in te loggen met versie 6 maar wel met de oudere versies, hebben hier nog meer mensen last van?
Bij mij gaat alles prima!

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Billlie schreef op 23 May 2003 @ 17:00:
Ok stond al aan , ik heb al meerdere malen gecs'ed vandaag en volgens mij blockt ie nix hoor :/ Of verstaat ie wat anders onder Alerts? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Evilman lees de thread gast =)
Je wilt vast geen OW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Laatst online: 08-09 17:24
RvV schreef op 23 May 2003 @ 17:03:
Ik krijg hier en daar nog te horen dat er niet is in te loggen met versie 6 maar wel met de oudere versies, hebben hier nog meer mensen last van?
Bij mij gaat alles prima!
Vanochtend kon ik ook niet inloggen met msn6.0 ... nu weer wel, dus misschien een tijdelijke storing ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Ok... icoontjes even resizen naar 19x19 en ze doen het goed. Als je de GoT icons origineel wilt houden, alleen de canvas size aanpassen als ze te klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zeer goed geslaagd, veel beter als de 5.0. Maar ik heb een vraag, mss een domme maar kom, bestaat er nog geen Nederlandse versie voor? Maar dit is nog te vroeg zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 17:20:
Ik vind het zeer goed geslaagd, veel beter als de 5.0. Maar ik heb een vraag, mss een domme maar kom, bestaat er nog geen Nederlandse versie voor? Maar dit is nog te vroeg zeker?
Er is nog geen NL versie nee :)

Maar wie kan er nou niet een paar woorden engels lezen ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.