Toon posts:

Email client

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe heb ik altijd gebruik gemaakt van MS Outlook 2000.
Niks mis mee... maar toch ben ik van mening dat de import en export functie van Outlook2K beter kan. Na iedere HD-format gaat dat niet echt soepel :(

Mijn vragen:

Wat is het beste programma om pop-mail te ontvangen?
(Pegasus, Outlook express, MS Outlook, etc)

Welke gebruik je zelf? en waarom?

mvg

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:54
Wat ik altijd doe is mijn "outlook.pst" bestand kopieren, dan heb je naar een format alles weer precies zo terug (contactpersonen, taken, inbox, verzonden items, verwijderde items, agenda, etc)

Verwijderd

Topicstarter
Outlook.pst terugzetten doe ik tot nu toe ook... maar misschien moet ik erbij zeggen dat ik een beetje outlook-moe ben

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ik gebruik al jaren Eudora, zeer fijn, kan alles en heeft bijna geen van de vervelende Outlook virus-trekjes :)

Maar zoiets is echt al vaker langs gekomen, dus ff zoeken lijkt me een goed idee...

[ Voor 20% gewijzigd door Rashann op 09-05-2003 09:04 . Reden: linkje gemaakt ]

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 16:49
Als je van mailclient wil switchen moet je misschien ook maar eens van browser switchen, aangezien er een fantastische mailclient in de browser Opera zit!!

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 16:49
RainManX schreef op 09 May 2003 @ 09:03:
Ik gebruik al jaren Eudora, zeer fijn, kan alles en heeft bijna geen van de vervelende Outlook virus-trekjes :)

Maar zoiets is echt al vaker langs gekomen, dus ff zoeken lijkt me een goed idee...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA _/-\o_ Eurora Rulez _/-\o_

The ones with the greatest power protect those who don't.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Deze discussie is inderdaad vaker gevoerd, als je je afvraagt waarom je niets kon vinden, je moet in Software Algemeen zitten, niet in Windows Operated Systems. Zie ook de WOS-Policy :).

[search=alternatief outlook]
[search=beste emailprogramma]
Om maar een paar zoektermen te zoeken.
[google=review emailclient]

Aangezien ik de topicstart te mager vind om een goede discussie hierover te voeren (zie ook de SA-Policy), doe ik deze dicht :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.