)
hmmm? Vertel vertel! (nog geen ervaring mee gehad, dan weet ik waar ik op moet letten
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Je kan het alleen zien omdat er bij het aantal -1 staat.
edit: btw:
w00t ik ben priest
[ Voor 10% gewijzigd door Smurf op 20-05-2003 03:09 ]
)
Verwijderd
Je moet gewoon goed opletten, is inderdaad erg, maar in het echte leven kan je ook genaaid worden, dus het is niks nieuwsSmurf schreef op 20 mei 2003 @ 03:08:
Het is net zoiets als de tradehack in D2. Je krijg een item te zien, maar als je de trade accept heb je helemaal geen item.
Je kan het alleen zien omdat er bij het aantal -1 staat.
edit: btw:
w00t ik ben priest
En congrats

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Sterkere beesten zoeken.Flapmo schreef op 20 May 2003 @ 11:44:
Buh, ik ben op weg naar me wizard, 26/20 ofzo. Schiet niet op vanaf hier, met die pecopeco en snakes en wolves gaat het zoooo traag
Ik ben nu 39/29, levelen schiet hier niet meer op (laatste keer hier), ik ga hierna naar dat eiland vol water creatures... doet lightning leuk wat damage tegen
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
vink veel leuker
100-200 man op de hele server... ongeveer 1500 chars
WEL een markt
en exp is 1.5x dat van iRO
http://mro.sytes.net
en hier alle chars op de server in een database
http://mro.sytes.net/mro_rank.php?topRank=-1
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Zit nu in Byblan 2 maar daar is het echt hardstikke druk en de
Job exp is ook maar magertjes.
Iemand suggesties? Ik heb wel die Goblins geprobeerd
en dat ging wel aardig maar dan komen er opeens 5
op je af en is het ineens einde voorstelling.
(
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 14:40 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
zulk spul koop ik nooit (-1)Smurf schreef op 19 May 2003 @ 22:48:
Bleh.. zag je het op tijd?
maar er zijn best wel veel nu
Als fire mag zeker jaYakuzA schreef op 20 May 2003 @ 15:45:
als mage moet je hodes oid gaan raggen
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

idd
Mietjuuuh
maar ik heb Osiris hier
normale attempt voor wizardNG schreef op 20 May 2003 @ 16:31:
3clipz: Kurogane, is dat je nieuwe bot of ben je eindelijk eens normaal begonnen met spelen?
yup
[ Voor 46% gewijzigd door Crashman op 20-05-2003 19:01 ]
vetCrashman schreef op 20 May 2003 @ 17:12:
Hahaha ik zag jou daar ook geemfriek. Ben er inmiddels uitgevlucht met mijn 37/27 thief
.
ben jij Killua
Ik heb vanwege school e.d. niet echt goed kunnen spelen de laatste dagen. Voor mij is op iRO helaas alleen in het weekend spelen mogelijk; door de weeks heb ik te veel last van lag in de avond (tot ~ 4 uur zit ik op school, rond 6-7 uur speel ik dan wel eens wat RO). Ik ben dus ook maar 2 levels vooruitgegaan.
Dat mRO ziet er wel interessant uit, ik zou het helemaal niet verkeerd vinden om eens met een klein groepje te gaan hunten, of misschien een poosje in je eentje. Helaas is de registratie nu niet mogelijk, maar ik zal morgen wel eens kijken hoe dat me bevalt.
Voor de mage: http://ro.nitro7.com/html...avn=ro/magician.class.htmWhite Dust schreef op 20 mei 2003 @ 19:53:
Bestaat er eigenlijk ook een lijst met spells en bij welke/lvl spells deze vrij komen?
Voor de rest van de classes moet je even bij Class Guides kijken.
There is no magic.
Dat zijn twee verschillende servers voor ROVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 20:31:
wat is iRO en wat is mRO?
international Ragnarok Online en moonlight Ragnarok Online als ik me niet vergis.
[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 20-05-2003 20:33 ]
The devil is in the details.
Argh, daarom kreeg ik geen fire wall er bijThe Will schreef op 20 May 2003 @ 20:31:
Voor de mage: http://ro.nitro7.com/html...avn=ro/magician.class.htm
Voor de rest van de classes moet je even bij Class Guides kijken.

Gravity has an offiical release on their site about the implementation of the alternate 2nd job classes and Crusader skills on the SAKRAY server:
Hello this is iRO GM Team.
2-2, advanced 2nd job classes will be updated/tested in the SAKRAY server,KRO.
They will be updated by extending from June 3,June 10,June 17.
On June 3,Crusader and Sage will be updated.
On June 10, Rogue and Monk will be updated.
On June 17, Bard,Dancer and Alchemist will be updated.
You can check all skills of 2-2 classes on the next notices.
Thank you.
Here is are links to the skills.
Crusader Skills
Rogue Skills
Alchemist Skills
Bard Skills
Dancer Skills
Sage Skills
Monk Skills
Also 2 more links of info on Bard/Dancers:
Basic Notion of Bard/Dancer Job
Ensemble Skills of Bard/Dancer
Zijn er nog mensen die een Condor kaart willen trouwens? ik heb er nog 1 waar ik niks mee doe
[ Voor 3% gewijzigd door Alpha-sphere op 21-05-2003 01:30 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Is alleen handig voor knights die hun armor hoger dan +5 willen krijgen.Ghostie schreef op 21 mei 2003 @ 09:58:
ADMK: Die zijn nog niks waard maar als ze eenmaal item destruction in gaan voeren kunnen ze erg hoog oplopen
[...]
Als je een slotted armor krijgt stop je er echt wel betere kaarten in.
Signature?
Stel je es voor dat je tussen allemaal leuke beestjes loopt en je armor kapt ermee omdat ie teveel 'wear down' damage heeft.. das nie fijn
ja, ik weet dat die 2-2 classes hier nog wel een tijdje kunnen duren..
[ Voor 19% gewijzigd door Koetjeboe op 21-05-2003 10:12 ]
bij mij downloadde ze gewoon om vervolgens onleesbare error's te geven....
daarna vor gezorgd dat ik meer dan 550 mb vrije ruimte had (met ong 550 lukte het nog niet) en toen lukte het wel
best jammer dat ze de errors niet even meevertalen naar iig iet leebaars
It's just a donkey
maar idd.. tiss wellus leuk om ff vanaf die lag van iRO ff op mRO te spelen..
alleen de drops e.d. zijn crap maar tsja.. minder mensen minder vraag naar stuff..
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Kwai: bedoel je de drops op mRO of iRO? Op mRO krijg je namelijk nog steeds betere drops dan op iRO
iddKoetjeboe schreef op 20 mei 2003 @ 16:18:
[...]
Als fire mag zeker jaMaar op iRO is dat weer niet zo woei omdat die map een en al bot/ks/mongool is

Probeer al tijden m'n cards te verkopen, net ff onder het eten een winkeltje opgezet.
Ben ze zo goed als allemaal kwijt
Verwijderd
ok, that's it, ik begin aan een merchantM@NIC schreef op 21 May 2003 @ 12:07:
Wow, het is maar weer eens bewezen dat een eigen merchant super handig is.
Probeer al tijden m'n cards te verkopen, net ff onder het eten een winkeltje opgezet.
Ben ze zo goed als allemaal kwijt
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Mijn enige probleem is dat ik nergens kan vinden wat de requirements zijn voor een shop. Ik heb tot nu toe begrepen dat ik een pushcart moet hebben (waar haal ik die), waarvan de requirements LVL 5 hoger maximum weight (oid) is. Die lvl 5 heb ik... dus waarschijnlijk nu alleen nog lvl 1 shopping cart dinges en zo'n ding kopen. Klopt dat?
Daar staan alle merchant skills + blacksmith skills met uitleg
Je hebt dus nodig:
- Enlarge Weight Limit skill: Level 5
- Pushcart skill: Level 3 of hoger, bij level 10 heb je geen speed penalty meer.
- Vending skill: Liefst level 10 (meer slots om items in aan te bieden).
- 1 Pushcart.
En dan pas kan je een winkeltje openen
[ Voor 48% gewijzigd door Ghostie|IA op 21-05-2003 12:57 ]
aaah...zo werkt dat dus, bedanktGhostie schreef op 21 May 2003 @ 13:03:
Crashman: Je kan die kapras gebruiken om je items in te storen. Die items kan je dan later weer met een ander character ophalen.
[ Voor 51% gewijzigd door Crashman op 21-05-2003 13:09 ]
Maar het haalt niet uit waar je ze in doet..
Crashman: Je kan die kapras gebruiken om je items in te storen. Die items kan je dan later weer met een ander character ophalen.
[ Voor 36% gewijzigd door Ghostie|IA op 21-05-2003 13:04 ]
o ik had ergens gelezen dat je je pushcart dan kwijt was plus de items daarin. Maar dit is dan wel beter. Even maar weer eens gaan levelen dan voor het vendenGhostie schreef op 21 May 2003 @ 13:03:
Alpha: Je verliest je pushcart niet als je dood gaat en er vallen ook geen items uit
Maar het haalt niet uit waar je ze in doet..
Klopt.Ghostie schreef op 21 May 2003 @ 13:23:
Je raakt je pushcart alleen kwijt als je em unequipped.. dan moet je weer een nieuwe kopen
En alle items die in die kar zitten krijg je terug als je een nieuwe kar koopt
Oh ja: eerst shop openen en dan gaan zitten (niet andersom. Been there, done it, didn't work
Vandaag wil ik het dus eigenlijk voor het eerst gaan spelen maar als ik de client opstart begint hij met het downloaden van een patch, daarna krijg ik twee schermpjes met een onleesbare mededeling en een onleesbare error. (onleesbaar als in "å♪ɽ]\ó◘N")
Vervolgens blijft de patch client staan maar gebeurd er verder niets.
Dat is dus op IRO.
MRO heb ik ook al geprobeerd maar daar kun je je niet meer inschrijven.
Weet iemand wat ik kan doen om het spel wel te spelen? Of is de server misschien down?
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Of je kunt een 2de account nemen, dat doe ik altijd met merchants.Crashman schreef op 21 May 2003 @ 13:03:
Ik zie dat veel mesnen een merchant als 2e char hebben. Kun je de items van je 1e char overhevelen, om ze zo (sneller) te verkopen dan?
[...]
aaah...zo werkt dat dus, bedankt
Persoonlijk vind ik dat iets lekkerder werken, vooral omdat je je merchant aan kunt laten als je met je "gewone" char speelt.
Overigens mag je maar 1 account hebben, maar zover ik weet doet Gravity er nog steeds niks aan en zullen ze dat ook niet gaan doen.
[EDIT]
Oh trouwens, ik vergeet dit telkens te posten.
SVP bij het nieuwe topic in de startpost zetten.
Like this ?

Juist, je moet clear font type uitzetten in je windows.
Helaas pindakaas, RO kan er niet mee overweg.
Ook balen, je zult een oudere versie Detonater moeten gaan gebruiken.
Ik ben weer terug gegaan naar 30.82 en toen werkte het weer normaal.
[ Voor 34% gewijzigd door M@NIC op 21-05-2003 14:37 ]
En dat was het idd!Ghostie schreef op 21 May 2003 @ 14:14:
Ik denk dat Alpha hetzelfde probleem had, zorg ervoor dat je zeker weten genoeg hdd ruimte hebt op de schijf waar je RO hebt geinstalleerd.. misschien dat het helpt
Mijn dank is groot!
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Bij mij was het opgelost met de nieuwste dets.M@NIC schreef op 21 May 2003 @ 14:30:
[...]
Letters en woorden verdwijnen, knipperen of staan er helemaal niet!
Ook balen, je zult een oudere versie Detonater moeten gaan gebruiken.
Ik ben weer terug gegaan naar 30.82 en toen werkte het weer normaal.
Anyway, was gisteren feestje in Izlude, iemand had met Dead Branches zitten spelen, waardoor de hele stad bezaaid was met summonMonsters, van picky's tot argiopes.
There is no magic.
Verwijderd
Kwestie van inloggen. En als je niet aan de betaalde beta hebt meegedaan kan ik je zeggen dat je account niet meer bestaatVerwijderd schreef op 21 May 2003 @ 16:25:
Weet iemand waar ik kan checken of mijn account nog bestaat.. en zoja, met welke spelers & levels? Ben ooit best ver geweest.. wil nu weer verder, mits ik niet overnieuw hoef te beginnen!
voor diegene die niet door de 800mb(complete game?) patch heen komen: zie BBS post no. 10715 voor een d/l via FTP.
Ghostie: iRO. mRO is voor als iRO weer stopt
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 16:31 ]
en dan druk ik op Ok, en dan blijft cancel staan als knop en niet startgame
[ Voor 23% gewijzigd door Leejow(saait) op 21-05-2003 17:56 ]
Ik had eerst de koreaanse versie gedl'ed en toen kreeg ik bij het update scherm ook allemaal rare tekens
hebbem inmiddels getrade met een Munak Hat en een beetje zeny
KEWL item.ADMK schreef op 21 May 2003 @ 18:28:
[...]
hebbem inmiddels getrade met een Munak Hat en een beetje zeny
Wat is een beetje?
Want volgens mij had je der veel meer uit kunnen halen
Alhoewel een Munak hat wel kewl is

dit is een Munak Hat:

10% less damage from Undead type monsters
[ Voor 37% gewijzigd door ADMK op 21-05-2003 18:50 ]
ja duh ik heb vancohtend nog gespeeld ik was al vet ver met mijn merchantGhostie schreef op 21 May 2003 @ 18:24:
Heb je wel de goede versie gedownload?
Ik had eerst de koreaanse versie gedl'ed en toen kreeg ik bij het update scherm ook allemaal rare tekens
iemand een id?
//Edit
Heb me Munak Hat weer getrade voor een Sakkat! =D
[ Voor 27% gewijzigd door ADMK op 21-05-2003 20:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Een Munak voor een Sakkat?!?!ADMK schreef op 21 mei 2003 @ 19:16:
ik ga kijken of ik een Empurium kan krijgen, mss dat we een GoT Guild kunnen starten
//Edit
Heb me Munak Hat weer getrade voor een Sakkat! =D
Waarvoor ? Gewoon Elders hunten of Trunks kopen en die sakkat maken... Een Munak hat is veel meer waard man!..
Welke server trouwens? Loki ?

En waar is mijn 800% damage dan ?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Hmmmz die skin werkt niet bij mijM a a r t e n schreef op 21 mei 2003 @ 21:19:
Zoals beloofd, de link naar de laatste (0.9) versie van de befaamde Legacy Skin!
Link
maar tuurlijk heeft die gast mij 300k zeny bijgegeven, vergeten bij te zeggenVerwijderd schreef op 21 May 2003 @ 20:40:
[...]
Een Munak voor een Sakkat?!?!
Waarvoor ? Gewoon Elders hunten of Trunks kopen en die sakkat maken... Een Munak hat is veel meer waard man!..
Welke server trouwens? Loki ?
The first casualty in war is always the truth...
Niet helemaal, een blacksmith moet jouw elemental stone een nieuw wapen forgen.Alpha-xp schreef op 21 mei 2003 @ 22:55:
weet er iemand hoe ik een elemental weapon maak? heb al een flame of heart moet ik de wapen die ik nu gebruik daarmee forgen?
Dat staat hier allemaal netjes uitgelegt.
Lijkt me stug, je moet wel even die sub dir 'Legacy' in je skins dir zetten en niet die Legacy_09...
[ Voor 27% gewijzigd door M a a r t e n op 21-05-2003 23:19 ]

Ik heb nu 40steel nodig(10k perstuk!!

Denken die gasten dat ik geld schijt ofzo

The first casualty in war is always the truth...
Iedereen geeft 20-50k, dan zijn we er zo en kopen we er gewoon 1
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
op Chaos is dat echt te duur, maar ik weet niet hoet dat zit in Loki..Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 00:50:
Hmmm 100K voor die goggles (5 defence en 1 slot)... is dat "goedkoop"?
(Loki) Je mag die van mij kopen voor 90kVerwijderd schreef op 22 May 2003 @ 00:50:
Hmmm 100K voor die goggles (5 defence en 1 slot)... is dat "goedkoop"?

(zegt genoeg denk ik?)
Lijkt erop dat het de muziek is voor de lvls die erbij komen met de Comodo update (lvls zitten links van Pyramid en Sphinx dungeon).
Verwijderd
joAlpha-xp schreef op 21 mei 2003 @ 23:40:
pff je kan een wapen niet forgen met een element stoneje hebt er niks aan
Ik heb nu 40steel nodig(10k perstuk!!)+ een flame of heart (die heb ik wel) en een smit vraagt ook 100k als het lukt
Denken die gasten dat ik geld schijt ofzo
waarom maak je dan niet een Katana?
daar heb je iron voor nodig ... en er zijn genoeg blacksmiths die hem goedkoop willen maken
ik ken ook nog wel iemand die vraagt 1k try, 10k suc6
en ik wil dat steel dan wel overkopen
Dit topic is gesloten.