Ragnarok Beta 2 Deel 12

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.772 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Hmmm gaar ga ik dood. Heb ik gesaved bij culvert nu kom ik er niet meer op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

Wew, ik zit bij payon godzijdank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
hey, even een vraagje. ik zit ff die forums af te struinen, en af en toe kom je zo'n lijstje tegen:

STR 20
AGI 35
STR 30
AGI 50
STR 35
AGI 55
LUK 35-40
AGI 70
STR 50

betekend dit dat je eerst al je punten in STR moet steken tot 20, daarna al je punten weer tot AGI 35, en daarna weer alles in STR tot 30?

Het was me nog niet helemaal duidelijk, vandaar :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja :) (kort maar krachtig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Loki server 13 ligt weer plat :'( (Frontera)
http://ro.pak0.com/serverchk.cfm?srv=loki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
!? waar is dat?

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Ik ben nu net begonnen op MRO te spelen...op 't moment maar 164 spelers :+ Ik speel toch altijd alleen, en op Chaos werd het me echt veeeels te druk... om van de lag nog maar niet te spreken...

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Crashman schreef op 18 May 2003 @ 00:40:
Ik ben nu net begonnen op MRO te spelen...op 't moment maar 164 spelers :+ Ik speel toch altijd alleen, en op Chaos werd het me echt veeeels te druk... om van de lag nog maar niet te spreken...
Heb je URL van mRO?
heb hier alleen maar bRO.. en dat is nog erger.. overdag: 50 spelers online
's nachts 150 :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik ben blij dat RO niet meer zo verslavend is als vroeger.
Begint nu zelf eerder saai te worden :o

Die laatste levels richting second job schieten echt niet op, hopelijk lukt het me nog en dan zal er vast wel wat meer leven in komen :P
Mja en dan SS kaarten scoren.
Dus, als iemand SS (Soldier Skeleton) cards ziet, aub ff melden aan me :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat saaie ben ik nog niet tegengekomen maar die laatste job lvls :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

M@NIC schreef op 18 May 2003 @ 01:49:
Ik ben blij dat RO niet meer zo verslavend is als vroeger.
Begint nu zelf eerder saai te worden :o

Die laatste levels richting second job schieten echt niet op, hopelijk lukt het me nog en dan zal er vast wel wat meer leven in komen :P
Mja en dan SS kaarten scoren.
Dus, als iemand SS (Soldier Skeleton) cards ziet, aub ff melden aan me :*
Jij gaat dus ook voor de 100% critical. Op welke manier doe jij het? Ik neem waarschijnlijk 40 Luck, 3 SS Cards in m'n Katars, en 2 Kobolds Cards in m'n beide Brooches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Heb net een Fin Helm gevonden, maar Required Lvl is 65, en ik ben pas 61, zeer klote :/
maar hoeveel kost zo'n ding

[ Voor 15% gewijzigd door ADMK op 18-05-2003 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Apocrypha schreef op 18 mei 2003 @ 10:28:
[...]

Jij gaat dus ook voor de 100% critical. Op welke manier doe jij het? Ik neem waarschijnlijk 40 Luck, 3 SS Cards in m'n Katars, en 2 Kobolds Cards in m'n beide Brooches.
Brooches hadden toch een lvl90 requirement? Of ben ik nu in de war? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je die slotted items ook al of is dit allemaal toekomstmuziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 20:48
Hmmmmmmmm, 54/13 assasin nu... >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
[...]

Hehe, zorg eerst maar dat je die 3 SS cards krijgt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 11:26:
[...]

Heb je die slotted items ook al of is dit allemaal toekomstmuziek?
Toekomst muziek allemaal natuurlijk :). Ik probeer dit allemaal bij elkaar te krijgen. Wat waarschijnlijk dus niet gaat lukken :P. Maar dit is op dit moment mijn prioriteit. Slotted Kattars heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:02

Flapmo

and back is gigi!

Hm ,loki is weer traag vandaag. Maarja we spelen door. Ben nu lvl 24/19 mage. Beetje snakes te slachten, als iemand beter stekkie weet ff zeggen :0.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, ik loop rond in een adventurers suit, en heb een roda frog card, die ik wil verkopen voor 11k (koopje aangezien hij 12k waard is) maar niemand wil hem kopen ;(
Ik heb het geld nodig voor mijn armor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Zijn er nog tanken beschikbaar voor een level 29 fighter :P :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 21-09 06:48

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Lol, heb een vieze bug gevonden, als je merchant wilt worden, en je krijgt bij de quest een nummer die verwijst naar Bibyan Island, dan kan je bij die storage niet kiezen hiervoor !!! :D
In plaats daarvan staat Islude, aangezien volgens wat howto's op die plek normaal gesproken wel het goede antwoord staat heb ik dat gewoon gekozen, en inderdaad, die Kaffra van islude zegt niks terug, maar die van BI wel. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koetjeboe stopt (tijdelijk) met RO.
Aangezien hij de partyleader is lijkt me verstandig dat er een nieuwe party komt(?)

Thorondir of Gandalf start iig een nieuwe party en iedereen die speelt is welkom (maar mag ook in de huidige blijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ItSnows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Zijn Nederlanders nou zo vreemd, of zij ze helderziend?
Er is vandaag al 3x aan me gevraagd of ik Nederlands ben, en nog nooit heeft iemand uit een ander land dat gevraagd..

Speel trouwens op Loki met een lvl20/16 aco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lag wordt steeds extremer ofzo, hij reageert bij mij pas na 5 secs in een niet overbevolkt gebied :(

Iemand anders ook last :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
OxiMoron schreef op 18 May 2003 @ 00:53:
[...]

Heb je URL van mRO?
heb hier alleen maar bRO.. en dat is nog erger.. overdag: 50 spelers online
's nachts 150 :S
Url weet ik zo niet...maar ik heb het wel uit dit topic (of het vorige deel), moet je even zoeken vrees ik :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://mro.sytes.net/
Heeft ItSnows in z'n sig staan :)

(Bah, nog steeds die card niet verkocht >.<)

[edit]
oooh, maar 150 mensen op de server, ik ga d'r op!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 16:38:
lag wordt steeds extremer ofzo, hij reageert bij mij pas na 5 secs in een niet overbevolkt gebied :(

Iemand anders ook last :+
zo vaak. dan staat alles gewoon even stil en dan zie je alles in 1 sec gebeuren. niks aan te doen he. Klagen kan je niet want het is gratis dus als het niet leuk vind dan rot je maar op. Jammer dat er op die andere servers niet zoveel mensen zitten anders was ik denk ik wel overgestapt. 150 is me een beetje te weinig. Volgens mij kom je dan maar 1 keer in 't uur iemand tegen ofzo.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op 18 May 2003 @ 18:03:
[...]

zo vaak. dan staat alles gewoon even stil en dan zie je alles in 1 sec gebeuren. niks aan te doen he. Klagen kan je niet want het is gratis dus als het niet leuk vind dan rot je maar op. Jammer dat er op die andere servers niet zoveel mensen zitten anders was ik denk ik wel overgestapt. 150 is me een beetje te weinig. Volgens mij kom je dan maar 1 keer in 't uur iemand tegen ofzo.
Hm, ik vind het wel relaxed, ik heb al m'n vrienden opgetrommeld om er oo kop te spelen, en aangezien het merendeel nederlands is, zitten we ongeveer op dezelfde tijden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben besswel LAGnarok n00b (19/12 mage pas), en nu zijn jullie bezig over servers met 150 man?!
Hoe kan dat dan? En hoe kom je daar op? :D

Maarja, we moeten echt een keer iets doen tegen die *** idlers.
Zitten lekker de server vol te houden terwijl ze naar hun werk zijn en zo :(
Loki is echt niet om uit te houden nu, elke 5 secs een nieuw beeldje, en ben een paar keer spontaan dood gegaan |:( (zag ik niet wat er gebeurde)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan toch geen leuke economie zijn op een server met 150 man? Het is wel een _massive_ multiplayer roleplaying game he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 18:23:
Kan toch geen leuke economie zijn op een server met 150 man? Het is wel een _massive_ multiplayer roleplaying game he :)
der ziten nu 11K man op beide servers(dus 22K totaal). wel beetje erg massive hmm? :/. kijk: 4000-5000 is ok, maar dit is idioot. Niet alleen vanwege de lag maar ook omdat je gewoon ruzie moet maken wie het eerst een monster killt :/.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn weer een paar velden down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 18:46:
zijn weer een paar velden down :(
prontera fields, ik kwam erachter toen ik naar orc village wilde lopen :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Wat was die link ook al weer waar in stond welk servers van welke velden down waren :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel meer dan 1 lijkt het: 1 char ben ik net uit het kasteel van prontera noord gelopen en kom der niet meer in.
Andere char staat in Payon en kom ik niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

payon werkt nog wel

http://www.eperdeme.com/eperdeme/sv-chk/loki.html

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 18 mei 2003 @ 18:50:
Wat was die link ook al weer waar in stond welk servers van welke velden down waren :? :(
http://ro.pak0.com/serverchk.cfm?srv=loki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Ik heb een yoyo card gevonden en die heeft als poperty +5 agi en "Perfect Dodge".
Wat is perfect dodge en waarom vind ik nergens een slotted accesory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wil je die yoyo card verkopen voor 100k aan mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil hem wel kopen voor 150k :)

-edit-
in het spel kan je der +- 400k voor krijgen
en wat voor job heb jij?

anders wil ik hem msichien wel ruilen voor een hele leuke sword :)
+7 Basta sword (stun en poison)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Servers zijn weer op :)

Enne we zijn geen ruilplaats hier. Svp ingame doen (gaat net zo makkelijk) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Laatst online: 17-07 21:02
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 20:23:
ik wil hem wel kopen voor 150k :)

-edit-
in het spel kan je der +- 400k voor krijgen
en wat voor job heb jij?

anders wil ik hem msichien wel ruilen voor een hele leuke sword :)
+7 Basta sword (stun en poison)
Mischien kunnen we wel onderhandelen :)
Mijn ingame nick is Lagelos, wat is de jouwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agressor

maar zo te zien heb je hem al aan M@nic verkocht ;)
ik had er wel 300k voor gegeven :P
maar goed ... ^_^

ik heb zonet mijn knight gedelete ... ik maak nu een archer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect dodge... Werkt dat een beetje met deze lag?? :P
Wel lastig dat Prontera fields nogsteeds plat ligt.
Ik met me duffe kop loop lekker een van die fields in net |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Laatst online: 03-05 18:18
Wat is nu eigenlijk Perfect Dodge?
En waar vind ik Drainliards ?

[ Voor 32% gewijzigd door The Dud3 op 19-05-2003 02:20 ]

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 18:23:
Klopt, je raakt je spullen amper kwijt, en je koopt vaker iets in de shops dan bij Merchants/andere chars. Toch heeft het wel iets, ik ben dan ook weer naar mRO gegaan.
The_Dud3 schreef op 19 May 2003 @ 02:12:
Wat is nu eigenlijk Perfect Dodge?
En waar vind ik Drainliards ?
Onder andere in de Coal Mines.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Het lijkt me in principe leuk om laggvrij en botloos te spelen, maar wat al eerder is gezegd, 150 mensen in totaal RagnaroK is niet echt veel. Dat houdt in dat je in een map misschien drie mensen tegenkomt, en dus ook dat er niet echt competitie is.

Op iRo (de officiele server) zit gemiddeld 10.000 man per server. Concentraties rond de steden uiteraard, maar nog genoeg mensen over om tegen te komen. Gewoon af en toe een discussie met iemand houden, beetje traden, noem maar op. Dat soort dingen mis je erg op mRo.

Ook is het hele competitie-idee er een beetje uit. Ik doe tenminste m'n best om een hoger lvl te bereiken, betere skills te kweken en meer creatures te killen. Met maar 150 man is dat ook een beetje weg.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op 19 May 2003 @ 10:20:
Ook is het hele competitie-idee er een beetje uit. Ik doe tenminste m'n best om een hoger lvl te bereiken, betere skills te kweken en meer creatures te killen. Met maar 150 man is dat ook een beetje weg.
Voor mij is de competitie juist meer geworden, ik heb een aantal vrienden d'r op getrommeld, en nu zitten we met z'n allen te spelen.
Ook heb je nu in de stad teleporters, waarmee je gratis kan teleporten _/-\o_
Wat wel minder is dat Alberta de capital of pk'ers is, je kan er dus voor niks gedood worden, maar als dat gebeurt terwijl je novice bent, screenshot maken en hem/haar reporten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:02

Flapmo

and back is gigi!

huhu, maar 150 man is mij te wienig. Helemaal als je bedenkt dat het een MMORPG is. Vind die drukte wel lekker. Daarnaast kun je die vrienden ook gewoon op iro hebben.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 11:17:
[...]

Voor mij is de competitie juist meer geworden, ik heb een aantal vrienden d'r op getrommeld, en nu zitten we met z'n allen te spelen.
Ook heb je nu in de stad teleporters, waarmee je gratis kan teleporten _/-\o_
Wat wel minder is dat Alberta de capital of pk'ers is, je kan er dus voor niks gedood worden, maar als dat gebeurt terwijl je novice bent, screenshot maken en hem/haar reporten. :)
Ach ja, maar wat moet je in Alberta? Volgens mij is Morroc het handelscentrum, daar zitten meestal wel een stuk of 10 (ja, 10 :+) mensen. Ik ben nog nooit in Alberta geweest geloof ik, maar gezien het PK'en, neem ik aan dat daar niet al te veel mensen zitten.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaastosti schreef op 19 May 2003 @ 10:20:
Het lijkt me in principe leuk om laggvrij en botloos te spelen, maar wat al eerder is gezegd, 150 mensen in totaal RagnaroK is niet echt veel. Dat houdt in dat je in een map misschien drie mensen tegenkomt, en dus ook dat er niet echt competitie is.

Op iRo (de officiele server) zit gemiddeld 10.000 man per server. Concentraties rond de steden uiteraard, maar nog genoeg mensen over om tegen te komen. Gewoon af en toe een discussie met iemand houden, beetje traden, noem maar op. Dat soort dingen mis je erg op mRo.

Nog iets anders: in het begin was de droprate op mRO 5 keer hoger dan nu. Dus de personen die toen meededen hebben al veel l33t items en novices hebben het zwaar. Daarbij meen ik gelezen te hebben dat het systeem zo is ingesteld dat het aantal monster gerelateerd is aan het aantal users op een map: 150 man met 60 mappen en waarbij per stad 10 man aanwezig zijn is <1 man per map. Ik heb in Sphinx lvl 3 een dik uur rondgerend zonder iemand tegen te komen. Dat gaat vervelen ....

Ik ga ooit ook naar mRO terug maar dan wel als er meer te doen is en iRO weer Payware wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dat van die monsters valt (nu iig) reuze mee. Het zijn er misschien wat minder dan in iRO, maar genoeg om je een tijdje bezig te houden. Die droprate was een foutje, en ik geloof zelfs dat daar nog een rollback is geweest. (weet ik wel zeker, want toen zat ik opeens weer in een andere party :+)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Hehe idd als iRO weer betalen wordt, ben ik ook weer weg :)
Dan is mRO of bRO een mooi alternatief natuurlijk, alhoewel je dan wel weer overnieuw moet beginnen... maar ach, het houdt je van de straat :P

Tot die tijd vind ik iRO nog best wel goed. Okee, er loopt 10.000 man rond en dat creëert wat lagg... ik vind 't nog knap hoor, als je bedenkt hoeveel bandbreedte je daarvoor wel niet nodig hebt :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op 19 mei 2003 @ 13:46:
Tot die tijd vind ik iRO nog best wel goed. Okee, er loopt 10.000 man rond en dat creëert wat lagg... ik vind 't nog knap hoor, als je bedenkt hoeveel bandbreedte je daarvoor wel niet nodig hebt :)
Maar dat maakt het nog niet leuk ;)
Flapmo schreef op 19 May 2003 @ 12:53:
Daarnaast kun je die vrienden ook gewoon op iro hebben.
Op iRO raak je elkaar snel kwijt, en is het moeilijk om mensen uit elkaar te houden, en de lag is voor mij een grote nono

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Nu online

Smurf

Detri

Als dat van die droprate een fout was die volledig is hersteld met een rollback zou ik mijn hele char weer kwijt geweest zijn ;)
De eerste week dat ik daar speelde, dropte ieder beest standaard 1 item, en vaak 2 of 3, maar dat is inmiddels weer aangepast. Alleen cards droppen nog 5x vaker. Maar 150 man is toch net iets te weinig vind ik. iRO is dan wel weer het andere uiterste, :P maar dan heb ik iig wel het idee dat ik met een mmo(rp :?;))g bezig ben :)

Voor mijn mening over gratis warps hoef je alleen maar even naar mijn chars te kijken :+ maar voor zo'n server is het wel de beste oplossing.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Ik zou zeggen, grijp je kans als merchant op mRO...weinig concurrentie, hoge prijzen ;) (ik weet niet veel van merchant zijn af hoor, daar niet van. ik ben zelf een thief ;) )
The Will schreef op 19 May 2003 @ 15:24:
Mwah, die hoge prijzen vallen wel mee, idd weinig concurrentie, maar ook weinig vraag natuurlijk.
Da's waar, maar ipv dat men zit te klagen dat het niet 'massive' genoeg is, join dan. Dan maken we er zelf een leuke server van :)

[ Voor 49% gewijzigd door Crashman op 19-05-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Mwah, die hoge prijzen vallen wel mee, idd weinig concurrentie, maar ook weinig vraag natuurlijk.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Wat ik wel leuk vind bij mRO trouwens, is dat je account in de stats word meegenomen. Ik sta bijv. nu 123ste in de Thief class, en 1036ste in de algemene class :D ( ik weet niet of dit ook bij iRO is/kan ?)

[ Voor 18% gewijzigd door Crashman op 19-05-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu op iro wat moet ik doen om op mfo te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

http://mro.sytes.net

daar de instructies lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ben momenteel bezig met een merchant, om zo m'n rare stuff te verkopen.
Alleen heb ik geen zin om RO constant op m'n server te draaien.
Weet iemand iets van een vending programma ofzo ?
Zodat ik dus niet constant RO hoef te draaien maar alleen een klein programma zoals een bot ofzo.
Bestaat zoiets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
M@NIC schreef op 19 mei 2003 @ 17:25:
Ben momenteel bezig met een merchant, om zo m'n rare stuff te verkopen.
Alleen heb ik geen zin om RO constant op m'n server te draaien.
Weet iemand iets van een vending programma ofzo ?
Zodat ik dus niet constant RO hoef te draaien maar alleen een klein programma zoals een bot ofzo.
Bestaat zoiets ?
Bots bestaan wel ja :P

Zoek me maar ff op op IRC vanaaf.. leg ik het wel ff uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nee ik wil geen bot :X
Ik zoek een programma om te venden, dus een winkeltje op te zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op mRo ben ik in een guild met baka, is wel leuk, guild bestaat uit asasins :)
ook ben ik daar aan het werken aan een agil knight, si ook wel ardig :)

Op iRo ben ik bijna knight, nog ff spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

M@NIC schreef op 19 May 2003 @ 17:29:
Nee ik wil geen bot :X
Ik zoek een programma om te venden, dus een winkeltje op te zetten :X
Ik hoop dat zoiets niet bestaat, als het mogelijk zou zijn om een char ingelogd te krijgen zonder RO te draaien, dan zou het betekenen dat iemand met 1 pc een stuk of 10 bots kan laten draaien.......

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
* The Will moet nog 8 job levels voor hij eindelijk Knight is. Duurt lang :z

Ben nu aan het proberen m'n Rough Elunium te verkopen, duurt bijna even lang. :+

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

^^0nMe schreef op 19 May 2003 @ 17:34:
[...]

Ik hoop dat zoiets niet bestaat, als het mogelijk zou zijn om een char ingelogd te krijgen zonder RO te draaien, dan zou het betekenen dat iemand met 1 pc een stuk of 10 bots kan laten draaien.......
Het is al een tijdje mogelijk om met meerdere bots/accounts tegelijk te werken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
OxiMoron schreef op 19 May 2003 @ 17:27:
[...]

Bots bestaan wel ja :P

Zoek me maar ff op op IRC vanaaf.. leg ik het wel ff uit :)
Je gaat toch niet zeggen dat jij bots gebruikt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
JelleStoel schreef op 19 May 2003 @ 17:51:
[...]

Je gaat toch niet zeggen dat jij bots gebruikt :/
voor bRO wel.. dat is zo saai om dat in het begin niet te doen..

en voor vendin is een bot ook ideaal.. je hebt niet de hele client nodig, maar je kunt je bot toch neerpoten met een shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
^^0nMe schreef op 19 May 2003 @ 17:34:
[...]

Zoals NG ookal zei, het kan al een hele tijd, zelfs al sinds het begin van beta1.
Gewoon een crack downloaden waarmee je RO meerdere malen kunt opstarten.

Maar klaar ik zie het probleem niet, of ik nou de orginele client laat lopen om m'n cards te verkopen of een simpel programmatje om alleen te venden.
Jij merkt het verschil niet, ik heb geen extra mogelijkheden ofzo, ik heb gewoon een minder zware load op m'n server zodat ik ook nog 's een DivXje kan kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 19-05-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Feit blijft dat je nog steeds tegen de regels van het spel ingaat, je gebruikt een bot en botters moeten gebanned worden. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Het is geen bot, en bot doet het werk voor je.
Dit valt alleen onder het 3th party programma's, en idd dat mag niet en een 2de account mag ook niet.
Maar ik kan inmiddels voor mezelf wel bepalen wat wel en niet gewenst is in de RO community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

M@NIC schreef op 19 May 2003 @ 18:53:
Het is geen bot, en bot doet het werk voor je.
Dit valt alleen onder het 3th party programma's, en idd dat mag niet en een 2de account mag ook niet.
Maar ik kan inmiddels voor mezelf wel bepalen wat wel en niet gewenst is in de RO community.
Een vendingbot doet toch ook het werk voor je? Je maakt gebruik van een 3th party programma, wat je (als je dat zou willen) ook wel zou kunnen aanpassen (je bent immers toch bezig :?) om bijvoorbeeld mensen op te lichten etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Het is geen vendingbot, en vendingbot verkoopt constant reds voor je.
Ik vraag gewoon om een simpele console oid zodat ik niet constant de client hoef te draaien.
En sja... maar op een gegeven moment kun je gaan overdrijven, je kunt ALLES aanpassen om mensen op te lichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

M@NIC schreef op 19 mei 2003 @ 18:23:
[...]

Zoals NG ookal zei, het kan al een hele tijd, zelfs al sinds het begin van beta1.
Gewoon een crack downloaden waarmee je RO meerdere malen kunt opstarten.

Maar klaar ik zie het probleem niet, of ik nou de orginele client laat lopen om m'n cards te verkopen of een simpel programmatje om alleen te venden.
Jij merkt het verschil niet, ik heb geen extra mogelijkheden ofzo, ik heb gewoon een minder zware load op m'n server zodat ik ook nog 's een DivXje kan kijken.
Tja, in dat geval zou ik ook wel een proggie kunnen gebruiken waarmee je zou kunnen venden zonder client, alleen zal ik nooit aan een bot beginnen.
Btw, heroics of the day, mijn merchant met 20 vit tegen 20 thiefbugs in de culverts, en niemand dacht eraan om te helpen, blijkbaar ook niet nodig. >:)
Ongelofelijk dat je met 20 vit al zo'n legertje aankan, mijn thief toen met 30+ agi denk ik had al een beetje probs met 5 denk ik, zelfs nu ie assasin is gaat ie denk ik dood bij 20 tegelijk. Moet wel zeggen dat die merchant met een +6 double martyr stiletto rondloopt, 2 slagen en een bug dood, maar nog steeds een wonder. :)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
NG schreef op 19 May 2003 @ 18:55:
[...]

Een vendingbot doet toch ook het werk voor je? Je maakt gebruik van een 3th party programma, wat je (als je dat zou willen) ook wel zou kunnen aanpassen (je bent immers toch bezig :?) om bijvoorbeeld mensen op te lichten etc
Tja.. wat doet het: inloggen. server selecteren, character selecteren, gaan zitten, shop maken met x items.

het is heel simpel..

en bots.. ach.. alsof jullie doorhebben wanneer iemand een bot is !

die chat commands zijn leuk.. maar de echte botters zetten die dingen gewoon uit: ja dat kan, en ik zou zelfs de commands kunnen veranderen; die bots zijn namelijk gewoon in perl geschreven.

Zoals ik al zei bot ik bij bRO.. maar aangezien ik voor die ingame bot (dat is namelijk de enige die werkt bij bRO: hook naar de client) kwam ik er nog meer tegen... met source code. Alles wat ik op i-net lees over zogenaamde "bot-detectie" is gewoon onzin. Een bot KSed niet. Jat loot van anderen niet en pakt wel z'n eigen loot op als dit is ingesteld. Maw: een bot is zo te configureren dat het precies het tegenovergestelde doet van al die zogenaamde bot detectie methoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

De enigste botdetectie is imo gewoon kijken hoe iemand loopt, valt snel genoeg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
NG schreef op 19 May 2003 @ 19:05:
De enigste botdetectie is imo gewoon kijken hoe iemand loopt, valt snel genoeg op.
hoe loopt een bot dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Nog makkelijkere manier om een bot te detecteren is een KS maken, als je dat een paar keer doet en de persoon zegt niks terug, dan is het een duidelijke zaak.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat nu, op van die rustige servers komen?
Want op die iRO servers van 10-11K man is echt ziek, ren je weg voor een PecoPeco, blijf je staan? Of denk je dat je weg bent gerend, wordt je terug geteleport door de packetloss |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
^^0nMe schreef op 19 mei 2003 @ 19:35:
Nog makkelijkere manier om een bot te detecteren is een KS maken, als je dat een paar keer doet en de persoon zegt niks terug, dan is het een duidelijke zaak.
Na een paar keer kun je ook een ban aan je broek hebben hangen als die ander een paar keer er nix van zegt :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 19:47:
Hoe werkt dat nu, op van die rustige servers komen?
Want op die iRO servers van 10-11K man is echt ziek, ren je weg voor een PecoPeco, blijf je staan? Of denk je dat je weg bent gerend, wordt je terug geteleport door de packetloss |:(
Kerel, ga naar die website van mRO, lees de instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn :/

iedereen heeft het over bots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

OxiMoron schreef op 19 mei 2003 @ 19:08:
[...]

hoe loopt een bot dan?
de bots die ik tegengekomen ben gingen alleen achter monsters aan die in een bepaalde straal spawnden, monsters die buiten het scherm liepen lieten ze met rust. Terwijl een normale speler toch een beetje rondloopt in de hele map. Een bot neemt telkens de korte weg, terwijl ik vaak met een boogje om bijv. een boom heenloopt enzo.

In de korte periode dat ik bots probeer te hunten heb ik het 80% bij het juiste end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
NG schreef op 19 mei 2003 @ 21:19:
[...]

de bots die ik tegengekomen ben gingen alleen achter monsters aan die in een bepaalde straal spawnden, monsters die buiten het scherm liepen lieten ze met rust. Terwijl een normale speler toch een beetje rondloopt in de hele map. Een bot neemt telkens de korte weg, terwijl ik vaak met een boogje om bijv. een boom heenloopt enzo.

In de korte periode dat ik bots probeer te hunten heb ik het 80% bij het juiste end.
Jammer dat je daar geen exp. voor krijgt :+ :D

Ik heb net dat anime filmpje van raganarok online gezien (zal intussen wel oud zijn). Ziet er strak uit, jammer dat er geen echte serie van is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

ik dacht altijd dat het wel op een serie gebaseerd was, of in ieder geval op een verhaal. Moet wel toegeven dat ik me er niet dusdanig geinteresseerd heb dat ik er naar gezocht heb ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Het is gebaseerd op een strip... d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Manga heet dat. :P
http://www.tokyopop.com/d...code=RGK&categorycode=BMG

Edit: Overigens is de strip gebaseerd op de Noorse mythologie als ik me niet vergis.

[ Voor 36% gewijzigd door The Will op 19-05-2003 21:44 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
tis volgens mij een strip en bots moeten weg.. lagged al genoeg zonder die mensen die zo lui zijn om er tijd in te steken..

*hmm, te laat

[ Voor 7% gewijzigd door Smooth op 19-05-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
The Will schreef op 19 May 2003 @ 21:43:
Manga heet dat. :P
http://www.tokyopop.com/d...code=RGK&categorycode=BMG

Edit: Overigens is de strip gebaseerd op de Noorse mythologie als ik me niet vergis.
yep.. daar komen de server namen ook vandaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Nu online

Smurf

Detri

Een manga om precies te zijn :P ;)

enieweejs: ik heb hier wel een erg srijnend voorbeeld van iemand die van mij een bot mag gebruiken. (bots zeggen tenminste niks :)) Deze lieve woorden werden mij toegefluisterd terwijl ik aan het expen was:
heal please
i only have 34 hp please
i cant regen
im over the 50percent weight limit
i cant heal
please heal me
why did u become an alcolyte if u dont want to help people
you shouldnt play
u dont understand your position
this is a role playing game
yet u dont understand that concept
your position is to help but u dont help

|:(

Ik heb hem uiteraard genegeerd :P

[ Voor 3% gewijzigd door Smurf op 19-05-2003 21:54 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Mjah, ik zie het ook wel es. Battle aco's die helemaal niet kunnen healen worden voor vanalles uitgemaakt omdat ze weigeren andere te helpen.

Ook ik, als mage, ben wel es achterna gezeten door een novice die maar bleef vragen of ik kon healen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Smurf schreef op 19 mei 2003 @ 21:54:
Een manga om precies te zijn :P ;)

enieweejs: ik heb hier wel een erg srijnend voorbeeld van iemand die van mij een bot mag gebruiken. (bots zeggen tenminste niks :)) Deze lieve woorden werden mij toegefluisterd terwijl ik aan het expen was:
heal please
i only have 34 hp please
i cant regen
im over the 50percent weight limit
i cant heal
please heal me
why did u become an alcolyte if u dont want to help people
you shouldnt play
u dont understand your position
this is a role playing game
yet u dont understand that concept
your position is to help but u dont help

|:(

Ik heb hem uiteraard genegeerd :P
Geef die arme jongen toch een heal man, daar zijn jullie toch voor? ;) :+

edit:
Als ik een heal nodig heb, vraag ik dat meestal op een 'grappige' manier, bijv.:
-Please don't heal me! I'm undead!
-omigod!i'm overhealed....i'll explode!!

dat soort ongein :+

[ Voor 11% gewijzigd door Crashman op 19-05-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik dacht altijd dat aco's ervoor waren de monsters waar zulke mensen mee vechten te healen. :? O-)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Laatst online: 20-08-2024
Heeft iemand enig idee waar dit beest zich schuil houdt: Arclouse :?. Hij staat ook hier beschreven: http://ro.pak0.com/monsters.cfm?msize=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
The Will schreef op 19 mei 2003 @ 21:59:
Ik dacht altijd dat aco's ervoor waren de monsters waar zulke mensen mee vechten te healen. :? O-)
True true, novice-jes zien dood gaan door een poring rockt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

M@NIC schreef op 19 mei 2003 @ 22:26:
[...]

True true, novice-jes zien dood gaan door een poring rockt >:)
Pff, ik sloeg als novice zo'n miezerige poring in 1x dood. :P
Je moet gewoon als aco een warp naar Orc Village hebben, 9 op de 10 novice en zelfs mensen met 1st class hebben geen butterfly wings. >:)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Nu online

Smurf

Detri

The Will schreef op 19 mei 2003 @ 21:59:
Omg dit doet me denken aan iets wat ik gister zag. Een party van een man of 5 was wat met branches aan het spelen onder prontera, bij de ingang.
Er was net een Argiope gesummoned toen ik aan kwam, en de priest van de party was het dier telkens aan het healen, terwijl gemiddeld 20 man (met elke hit van het beest een minder ofcoz :P) probeerde hem te mollen. Dat heeft ie een paar minuten volgehouden, maar toen kwam er helaas een knight langs, en die deed teveel dmg om tegenop te healen. :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ...
de hacks zijn echt te erg :r (-1 items)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.