De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Nederlander in België
Als we nu 5 eurotjes de tweaker geven aan de goede tweakert die voor de LIDL gaat liggen, dan hebben wij hem voor 25 euro en als je er een goeie zwik haalt dan kan je nog een leuk zak centje verdienen....
Wie oh wie woont in Den Haag?
Red een boom, eet een bever
Verwijderd
dus mischienis die mp3 speler hier ook te verkrijgen
Ikroelz, heb je misschien een weekblad oid? Daar staat zoiets meestal wel in.
Zie profiel voor contactgegevens. Wie woonde er ook weer in/rond Den Haag? Reuzekind woont er vast vlakbij want die leest de Haagse Courant
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

en 't geluid is gewoon goed te noemen
ik heb alleen maar twee nadelen gevonden:
* je moet er batterijen in stoppen, dus vertrek niet 's ochtends van huis zonder er batterijen in te stoppen

* doorspoelen in een liveset wil nogal lang duren soms... in een track versneld doorspoelen gaat namelijk niet erg snel..
verder gewoon een uitstekend ding voor dat geld
damn voor 20 euro MOET ik dat ding hebben.. voor de dingen waar ik mn minidisc niet wil gebruiken enz..
hier foto van 't MMC slot (en de usb aansluiting):

en de knopjes:

oja, hij geeft geen ID3 tags weer ofzo, je ziet alleen welk tracknummer je zit... maar dat zie ik verder niet als probleem
[ Voor 4% gewijzigd door jwbagger op 15-06-2003 15:43 ]
Mail de mensen die zich gemeld hebben/nog melden in dit topic gewoon ff en vraag om hun (en mijn) gegevens. Dat is wel zo vertrouwdBig4SMK schreef op 15 June 2003 @ 15:17:
Het klinkt wel aantrekkelijk zo'n ding...ik woon in zoetermeer dus kan met de sprinter relatief snel in den haag zijn. Maar moet ik dan maar gokken dat elke tweaker netjes betaald????
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
bij lidl toch he?
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Ff serieus: Lijkt me dus zeker wel, zoals ik al eerder zei. alleen is den haag niet echt in de buurt.
Omdat ik hier een risico neem wil ik er in principe 25 euro per stuk voor hebben, mocht het er echter naar uit gaan zien dat ik ze makkelijk kwijt raak waardoor het risico omlaag gaat, dan gaat natuurlijk ook de prijs omlaag alhoewel ik er ook wel wat aan over mag houden...ik sta tenslotte heel vroeg op op mn vrije dag

Wil je er 1 of meerdere hebben, dan moet je me mailen: sander_kleywegt@planet.nl
mail me even: je adresgegevens, je nick, en het aantal dat je er wil hebben. Ik kan ze opsturen maar dan komen er nog wel verzendkosten bij.
[ Voor 7% gewijzigd door Big4SMK op 15-06-2003 21:11 ]
Verwijderd
Tof dat je dat doet je hebt mail van meBig4SMK schreef op 15 June 2003 @ 16:16:
ik heb besloten dat ik zorg dat ik er morgen vroeg ben. Ik ga proberen er 20 mee te krijgen (hoop dat er geen max per klant aan zit)
Omdat ik hier een risico neem wil ik er in principe 25 euro per stuk voor hebben, mocht het er echter naar uit gaan zien dat ik ze makkelijk kwijt raak waardoor het risico omlaag gaat, dan gaat natuurlijk ook de prijs omlaag. Ik doe dit namelijk niet om er winst op te maken...maar verlies heb ik zeker geen zin in!
Wil je er 1 of meerdere hebben, dan moet je me mailen: sander_kleywegt@planet.nl
mail me even: je adresgegevens, je nick, en het aantal dat je er wil hebben. Ik kan ze opsturen maar dan komen er nog wel verzendkosten bij.
Verwijderd
thanx in advance alvast
in tilburg
[ Voor 8% gewijzigd door Bware81 op 15-06-2003 18:02 ]
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Verwijderd
Is een speciale openingsaanbieding in Den Haag...Bware81 schreef op 15 June 2003 @ 17:59:
waarom staat er op de lidl site nix vermeld van die mp3 spelertjes? en vanaf wanneer is deze aanbieding?
in tilburg
Nederlander in België
twee AAA batterijen (van die kleine dingen dus).Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 18:25:
hoe zit het eigenlijk met de duur van de batterijen van wat voor gebruik je dan?
volgens officiele specificaties kan je er een uur of 10 maximaal mee doen.
Ik heb er inderdaad een behoorlijke tijd mee gedaan, met de bijgeleverde batterijtjes. Nu doe ik er twee oplaadbare dingen in (stukje minder capaciteit dus), die ik wel iedere dag oplaad. Ik schat dat hij daar een uur of 7 gebruik uit weet te persen... maar heb de tijd nooit bijgehouden verder.
leuk detail: de player bestaat voor 1/3 deel uit batterijvak
@ impix -> 10 uur volgens de specificatie op 2xAAA hoeveel mA batterijen dit zijn heb ik geen idee van
dubbelpost: bagger was me voor...
[ Voor 15% gewijzigd door Big4SMK op 15-06-2003 19:16 ]
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Alles is terug te redeneren naar 4
Jep , in Overbos , woon je ook in Hoofddorp?Steef1983 schreef op 15 June 2003 @ 19:34:
Weet je toevallig ook waar in Hoofddorp??
Zit op het NLC. Volgend jaar stage
[ Voor 31% gewijzigd door Steefph op 15-06-2003 19:43 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Yep woon er inderdaad vlakbij, maar ik heb helaas pw-week, dus ik kan er met geen mogelijkheid zijn 's morgens bij opening.Yohan schreef op 15 juni 2003 @ 15:13:
* yohan wil ook zo'n ding. Die winkel in Den Haag gaat goeie zaken draaien!
Zie profiel voor contactgegevens. Wie woonde er ook weer in/rond Den Haag? Reuzekind woont er vast vlakbij want die leest de Haagse Courant
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Ja, alleen Den Haag (voor zover bekend)Hu9o schreef op 15 juni 2003 @ 19:47:
Is dit nou alleen in Den Haag geldig ivm de openings actie, of geldt dit voor alle Lidl's??? (het is och bij de Lidl he?)
Nederlander in België
Verwijderd
Veel suc6 Big4SMK (niet tehard dringen bij de kasaa)
MvG
Koen
Heb al gemaild
[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 15-06-2003 20:28 ]
Even voor de duidelijkheid: de prijs is 25 euro, maar dat mailde je ook al. Echter om verwarring te komen zet ik het nog even een keer neer. Kheb je mail inmiddels ook weer beantwoordkoentjuh schreef op 15 June 2003 @ 20:22:
Heey. Ik wil die mp3 speler voor 20 euro ook wel hebben... Kan dat nog, en naar wie moet ik dan mailen.
MvG
Koen
edit:
Heb al gemaild
ik zit/zat ook op NLC , laatste jaar dit jaar
beetje jammer dat er AAA batterijen in moeten... AA is net iets gangbaarder
[ Voor 41% gewijzigd door steveman op 15-06-2003 20:57 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Opsturen met de post waarschijnlijksteveman schreef op 15 June 2003 @ 20:51:
hoe gaan die dingen eigenlijk bij de eigenaar terecht komen?
Big4SMK :
ik heb je een mail gestuurd
ik hoop dat ik nog op de lijst kan
[ Voor 9% gewijzigd door Beelzebub op 15-06-2003 20:58 ]
www.hetbsg.nl
De kans dat ik er zoveel mee ga krijgen wordt steeds onwaarschijnlijker....maarja niet geschoten is altijd mis!
www.hetbsg.nl
Kan niet.Beelzebub888 schreef op 15 June 2003 @ 21:38:
Heeft er niet iemand eens gehad die ie iets bij de lidl wilde kopen maar dat het al uitverkocht was? kon je er toen nog een bestellen?
ik heb je net gemaild, nu hopen dat het aankomt aangezien hotmail weer kuren heeftBig4SMK schreef op 15 juni 2003 @ 16:16:
ik heb besloten dat ik zorg dat ik er morgen vroeg ben. Ik ga proberen er 20 mee te krijgen (hoop dat er geen max per klant aan zit)
Omdat ik hier een risico neem wil ik er in principe 25 euro per stuk voor hebben, mocht het er echter naar uit gaan zien dat ik ze makkelijk kwijt raak waardoor het risico omlaag gaat, dan gaat natuurlijk ook de prijs omlaag alhoewel ik er ook wel wat aan over mag houden...ik sta tenslotte heel vroeg op op mn vrije dag. Ik doe dit namelijk niet om er winst op te maken...maar verlies heb ik zeker geen zin in!
gotties originele avatar heb je
[ Voor 8% gewijzigd door Noedelsupke op 15-06-2003 22:01 ]
PIII 800@804 Mhz
hmm, dat is wel minder
www.hetbsg.nl
Verwijderd
moek natuurlijk wel mn email goed schrijven

[ Voor 8% gewijzigd door Big4SMK op 15-06-2003 22:27 ]

Vraagje : Die MP3 speler is ie in alle drie de locaties verkrijgbaar
THNX
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
alleen in den haag. (reuzekind heeft gemeld waar )nero355 schreef op 15 juni 2003 @ 22:37:
Hier een Spijkenisser
Vraagje : Die MP3 speler is ie in alle drie de locaties verkrijgbaarZo niet welke van de 3
THNX
als je in spijkenisse dat ding had willen hebben, had je net als ik anderhalve week geleden moeten zijn op 't plateau, toen daar een nieuwe lidl werd geopend.
't is namelijk slechts een openings-aanbieding
[ Voor 16% gewijzigd door jwbagger op 15-06-2003 22:40 ]
Verwijderd
Oh ooow.... Dan vrees ik t ergste voor ons..Yohan schreef op 15 June 2003 @ 22:29:
Er staat trouwens in kleine lettertjes onder aan de advertentie : Maximaal 1 per persoon..
Ach, die lui zijn vast wel een beetje gevoelig voor een kleine bonus
Eventueel bied ik nog wel 5 euro extra!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 22:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
Lekker ben jij, krijg bijna een hartverzakking...Yohan schreef op 15 June 2003 @ 22:48:
Bovenstaande was een geintje.

Kwas al bang dat Big4SMK 40 keer de winkel in en uit moest gaan lopen
Ik heb de meesten geloof ik wel gemaild op welke plaats ze staan. Gaat gewoon op volgorde van de mailtjes die ik binnen heb gekregen. Ik was alleen vergeten om de 1ste 5 die gereageerd hadden mee te rekenen...tja, ik had niet verwacht dat er zoveel mensen waren die mee wilden doen. Dus het kan zijn dat sommige nog een paar plaatsen opschuiven.
Morgen weten jullie alles!
Verwijderd
Weet iemand dit?Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 23:27:
Hoe laat gaat de Lidl morgen open dan?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
ik ga morgen ook ff kijken, zit in Den Haag op school en ben rond 10:45 klaar, dan ff racen naar daaro.. geen idee waar het is..
iemand een beetje richting kan geven? Ik zit op het bezuidenhout..
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Dan moet ie alleen nog een uurtje wachtenYohan schreef op 15 June 2003 @ 23:49:
Haha. dan ben je al veel te laat. De Inkoopman van dit topic staat er morgen om 8.00 uur op de stoep om 40 van die dingen op te halen.
Misschien helpt het als je de laatste 2, 3 pagina's van de draad ff leest

sorry hoor, het is al wat later en lees dit net...Yohan schreef op 15 June 2003 @ 23:54:
[...]
Misschien helpt het als je de laatste 2, 3 pagina's van de draad ff leest
ipv. van dat zinnetje had je ook wel ja / nee kunnen zeggen..maarjah
nog even voor Yonni:
Ik wilde ook zo'n ding hebben en heb, omdat ik er toch heen ga, aangeboden voor 25 euro ze ook voor derden mee te brengen. Ik ga er een stuk of 40 proberen te halen en lig dus zoals gezegd om 8uur op de stoep. Ik ben gewoon een student die morgen vrij is en heb verder niks met de LIDL te maken. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Ik ga NU iig slapen. Ik kijk morgen ochtend nog 1 keer mijn mail door voor verdere aanmeldingen zodat ik eventueel mijn inkoophoeveelheid nog verder op kan schroeven.
weltruste mensjes,
jullie horen over een uur of 11 van me wat en hoeveel ik heb.
check je mailBig4SMK schreef op 16 June 2003 @ 00:17:
.verhaal.
Heb je maar ff gemailed Big4SMK, hopelijk lees je em nog, of lig je al op de stoep
Signature?
[ Voor 60% gewijzigd door sjolmers op 16-06-2003 08:34 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Schitterende reactie op dat tijdstip, ik heb btw vannacht nog een mailtje gestuurd.Big4SMK schreef op 16 June 2003 @ 06:21:
GOEDEMORGEN!!!!

Ik zie ook dat er een bandje in moet. Maakt dit veel verschil in beeldkwaliteit t.o.v. alleen (flash)geheugen? Het is toch een extra omzetting van digitaal naar analoog en dan weer naar digitaal als je het op je computer wil bewerken.
Op een TV heb je nml. niet zo'n hoge resolutie, dus dan zie je dat toch niet.
0,8 megapixel is gewoon SuperVHS.
Die camera is trouwens gewoon een Samsung, niks mis mee dus.
[ Voor 22% gewijzigd door eX0duS op 16-06-2003 10:48 ]
En het was behoorlijk druk, om 8.35 waren alle bonnetjes al weg.
0,8 MP = 800.000 pixels.gwystyl schreef op 16 juni 2003 @ 10:33:
Nu heb ik nog steeds niet zoveel info over die digitale camera. De CCD is dus 0,8 megapixel. Da's voor een digitale fotocamera niet zo veel, maar is het genoeg om een beetje fatsoenlijk video-films mee te maken? Dat wil dus zeggen: afspeelbaar op een goede 70cm TV zonder dat je overal blokjes en stotterend beeld ziet?
Ik zie ook dat er een bandje in moet. Maakt dit veel verschil in beeldkwaliteit t.o.v. alleen (flash)geheugen? Het is toch een extra omzetting van digitaal naar analoog en dan weer naar digitaal als je het op je computer wil bewerken.
DV films worden in je pc opgeslagen als 720x576 pixels ( = 414720 pixels). De camera kan dus bijna twee keer zoveel aan. Wanneer je die camera dus gebruikt voor foto's, haal je een hogere resolutie dan wanneer je er videobeelden mee opneemt. Alleen bij digitaal-zoomen merk je dat je "maar" 800000 pixels hebt, je krijgt dan eerder een blokkerig effect dan met hogere-resolutie camera's... ik ben sowiezo geen voorstander voor digitaal zoomen, dus voor mij persoonlijk zou dat niet uitmaken...
Jouw "angst" voor bandjes is totale onzin, (mini-)DV tapes bevatten digitale signalen, niks analoogs. Zie het als een TapeDrive voor de PC, die is ook gewoon digitaal, en daar krijg je ook gewoon zonder kwaliteitsverlies je bestanden weer vanaf. Het flashgeheugen (ik kan nergens specs vinden hoeveel je daarvan in de cam hebt/kan plaatsen???) wordt gebruikt om foto's op te slaan, de tape voor DV films. Als je kijkt hoeveel MB/s DV films zijn, laat je het wel uit je hoofd om dat op een flashgeheugen te willen zetten!
Je kan de foto's uit het flashgeheugen halen door de USB kabel (die ze bijleveren), maar dat geldt niet voor films: die kan je niet via USB transferen (usb is daar te langzaam voor): je moet daarvoor óf de AV/SVHS aansluitingen gebruiken (dat zijn analoge uitgangen op de camera), en die dan aansluiten op een analoge videocapture kaart op je PC, OF je koopt een IEEE1394 kabel (firewire) om daarmee de camera op de PC aan te sluiten. Uiteraard heb je dan wel een firewire-aansluiting op je PC nodig... maar dan is de beeld-overdracht gewoon volledig digitaal.
alleen: dit is vrij basic kennis, zeker dat van het zogenaamde "kwaliteitsverlies" dat jij denkt te hebben bij een tape.... als je van dat soort dingen niet eens weet hoe het zit, lijkt me duidelijk dat je je niet hebt verdiept in de digitale videowereld... kortom: dan zou je camera een soort impuls-aankoop worden. Advies: orienteer je eerst wat beter op wat er in de markt aanwezig is, wat voor opties er mogelijk zijn op een camera, wat je er allemaal mee kan (en vooral: wat je er mee wil!) . Kijk iets specifieker rond in die wereld voordat je er instapt met een impulsaankoop, en achteraf pas kennis maakt met de opties die je mist op de camera, en hád willen hebben...
just my 2 cents
0.8 MP is betere kwaliteit als supervhs dacht ik. Een digitale camera heeft meer beeldlijnen namelijk. 0.8 is echt super voor films (en ook de standaard) maar voor foto's moet je het niet gebruiken (daar heb je toch ook een fototoestel voor)...eX0duS schreef op 16 June 2003 @ 10:47:
0,8 megapixel is gewoon standaard voor een videocamera.
Op een TV heb je nml. niet zo'n hoge resolutie, dus dan zie je dat toch niet.
0,8 megapixel is gewoon SuperVHS.
Die camera is trouwens gewoon een Samsung, niks mis mee dus.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Misschien niet misschien welenrico schreef op 16 June 2003 @ 10:52:
Ik denk niet dat de inkoop actie geslaagd is aangezien je maar 1 bonnetje per persoon kreeg waar je 1 mp3 speler mee kon halen.
En het was behoorlijk druk, om 8.35 waren alle bonnetjes al weg.
Als er iemand opeens 40 bonnetjes mee neemt dan gaat het hard
Verwijderd
voldoet de camera aan jouw eisen wat je wilt qua opties/mogelijkheden?Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 11:24:
zit nog zwaar te twijfelen of ik die camera moet kopen... wie helpt me over de streep met een goed advies???
zo ja: dan is t een goeie
zo nee: dan niet
aangezien 't een samsung is (en niet een of ander supervaag merk) hoef je niet bang te zijn op vlekkerig beeld of idiote kleuren, lijkt me... dus kijk gewoon naar de opties/mogelijkheden die jij verwacht van een digitale videocamera en trek daar je conclusies uit
Nou ja, iemand merkte al op dat ALS het iid dezelfde vidcamera als de Samsung vp-d130 is (en hij lijkt er wel heel erg veel op en de specs zijn precies hetzelfde), de camera dan elders goedkoper te vinden is. Zie bijv. www.kieskeurig.nl.Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 11:24:
zit nog zwaar te twijfelen of ik die camera moet kopen... wie helpt me over de streep met een goed advies???
Verwijderd
ach ik denk maar dat ik zo eens naar de aldi fiets... 3 jaar garantie moet wel genoeg zijn
is er iets aan deze camera wat jou tegenvalt of iets anders'?
Ik heb mn best gedaan, het zat er helaas niet in. Sorry!
owja, wat misschien ook wel interessant is:
"Krijgen jullie ze nog binnen?"
dat wisten ze niet, was misschien wel mogelijk maarja, misschien ook niet en ze konden er niet veel over zeggen, ze hoopten het wel etc etc etc
lidl kennende: nee dus
[ Voor 26% gewijzigd door Big4SMK op 16-06-2003 11:50 ]
Verwijderd
money makes the world go round
Jammer maar helaas, jij hebt je best gedaan (ook al had ik er geen besteld).Big4SMK schreef op 16 June 2003 @ 11:37:
Nou, ik ben terug hoor. Het ging idd op de bon en het was niet een kwestie van "doe mij maar 40 bonnetjes" ik was er om half 8 en kreeg uiteindelijk het 13de bonnetje in mn handen. Toen om 9uur de winkel eenmaal open ging stond er gok ik een mannetje of 250 voor de deur...waarvan 80 man met bonnetje voor speler, meer hadden ze er niet.
Ik heb mn best gedaan, het zat er helaas niet in. Sorry!
Het zou me trouwens niets verbazen als deze aktie nog een keer terug komt van Lidl, maar dan gewoon landelijk.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
dan zou hij opzich niet slecht zijnVerwijderd schreef op 16 June 2003 @ 11:34:
ja dat snap ik .. maar met digitale camera´s ben ik niet echt thuis... ik ga binnenkort 3 maanden op reis naar azie en wil graag mooie filmpies maken, en leuke foto+s ... hoeft niet pro te zijn, als het maar gewoon goed is... zou het leuk vinden om in de toekomst wel een beetje aan beeldbewerking te doen, maar dan ook nog steeds niet op pro niveau..
in de post boven je wordt opnieuw gemeld: bij andere zaken zou die samsung goedkoper verkrijgbaar zijn...ach ik denk maar dat ik zo eens naar de aldi fiets... 3 jaar garantie moet wel genoeg zijn
ach, zelf zou ik iig niet al die editting poespas van super-dure camera's moeten hebben: dat doe ik wel in premiereis er iets aan deze camera wat jou tegenvalt of iets anders'?
note: ik heb zelf geen digitale videocamera, maar gebruik de analoge van mn ma (hi-8) . Heb een keer met een digitale gewerkt, dus kan je niet alle ins en outs van die dingen melden...
Maar jij hebt er dus wel 1?
dat van de geluidskwaliteit heb ik al veel eerder in dit topic gemeld, aangezien ik al ruim een week dat ding in huis heb-Pi-air- schreef op 16 juni 2003 @ 11:41:
Jammer.. toch bedankt voor de moeite
Maar jij hebt er dus wel 1?Is het wat? Goeie geluidskwaliteit?
en hij klinkt gewoon goed, en is een mooi spelertje!
bedenk je ook eens dat 't ding nieuw eigenlijk 119 euro kost bij de fabrikant, http://www.mpx-player.com (en dan audio-player --> multiformat player --> valencia 64 mb ), dus een beetje kwaliteit kan je ook wel verwachten
[ Voor 6% gewijzigd door jwbagger op 16-06-2003 11:45 ]
Dit topic is gesloten.