Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel III] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 18.558 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 11:18

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Bor_de_Wollef schreef op 24 July 2003 @ 16:52:
[...]

Slecht geluid -> vervorming, metaalachtig soms
Ruis en brom -> inderdaad altijd wel maar normaal niet zo storend als bij deze set.
"Netjes" afgewerkt -> knopjes van de afstandsbediening die er niet goed in zitten, slecht gespoten plastic, haakjes aan de stoffen frontjes etc.

Helaas, anders was't een mooie aanbieding.
Ik heb deze set ook gekocht..

Er zit GEEN digitale ingang op (iets dat de folder deed vermoeden).
Maar aangezien ik een versterker en speakers nodig had (Mijn speakers zijn defect en een 5.1 leek me wel leuk) is dit wel een leuk budget systeempje.

Ik vind voor die 66 euro de afwerking nog wel okay, het netje alt soms iets wat groot maar dat vind ik niet echt storend. Het zijn geen vierkantje blokjes zoals die trust, er zit nog wel iets van design in :) De kleine satellite speakertjes zijn allemaal 2 weg.

De watt is idd 200watt voor de subwoofer en 50watt voor de mini speakertjes.
Maar dat is dus p.m.p.o... echte watt (RMS) is 8watt en 30watt voor de subwoofer.

Die afstandsbediening is handig (voor dit geld lekker cheap om erbij te hebben) en onmisbaar voor de instellingen :P Maar de besturing laat te wensen over.. allemaal signalen met ledjes en zo (geen lcd).

Het ding BROMT als hij stand-by staat. Maar ik weet niet of dit verholpen wordt als ik de boel op een 5.1 aansluit die ge-aard is.. heb nu alleen de AUX aangesloten (de versterker verdeelt de AUX (stereo input) over de 6 speakers :) dat is wel relexed. (Want ik heb veel stereo bronnen, denk aan de PC en de TV en de Radio etc..)

Verder gaat de set "keihard" zonder dat het geluid compleet vervormt, dit valt me erg mee :) De bass, als je die helemaal op 0 zet en de subwoofer apart op 0 is het nog vrij luid, dat is wel jammer maar niet storend want hij kan dus ook juist keihard.

Er zit wel nog een optionele poort op om NOG een subwoofer aan te sluiten, mocht deze niet bevallen ofzo. En dan werkt het ding puur als versterker.

Ik ga van de week een DVD speler kopen en dan zal ik de 5.1 is testen :) Maar tot nu toe zal je nergens iets zo 'compleet' vinden voor 66 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36633

Brothar schreef op 05 August 2003 @ 01:18:
correctie/aanvuling v.w.b. de analoge satelliet-tuner van de Aldi:
- het is een complete set : tuner, schotel, LNB ('k heb hem vorig jaar gekocht)
- bij de digitale tuner die aldi naderhand aanbood, en straks wel weer aan de beurt zal komen, zit geen schotel, noch LNB: de digitale tuner kan op de LNB van de analoge tuner worden aangesloten, waarna het signaal vanaf de digitale tuner naar de analoge kan worden doorgeleid

Zo heb je voor weinig geld met de analoge tuner een schotel+LNB die je nodig hebt/kunt gebruiken voor de digitale tuner.
Uit dit bericht begrijp ik dat er binnenkort een digitale tuner komt. Weet je misschien ook wanneer, woon in Spanje en wil er graag een mee laten nemen door iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CT schreef op 05 augustus 2003 @ 10:29:
[...]

Ik ga van de week een DVD speler kopen en dan zal ik de 5.1 is testen :) Maar tot nu toe zal je nergens iets zo 'compleet' vinden voor 66 euro.
Het 5.1 geluid was noujuist wat mij zo tegenviel, ontzettend veel brom ondangs goede aarding. Soms wilde het apparaat ook niet op 5.1 stand.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:51

Nick Name

SinFest!

Anoniem: 36633 schreef op 05 August 2003 @ 12:48:
[...]
Uit dit bericht begrijp ik dat er binnenkort een digitale tuner komt. Weet je misschien ook wanneer, woon in Spanje en wil er graag een mee laten nemen door iemand.
En mss komt ie wel eerder bij de Spaanse Aldi

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nick Name schreef op 05 August 2003 @ 15:32:
[...]

En mss komt ie wel eerder bij de Spaanse Aldi
Ik hou het in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26653

Als je de nederlandse zenders wilt ontvangen dan kun je het beste een irdeto ontvanger nemen canalplus ondersteund deze nog wel.

Wil je een seca ontvanger dan zul je een seca2 kaart moeten kopen/abonnement nemen bij canalplus. (Per jaar 15 euro)
Maar de aanvrager van de kaart moet in NL wonen

(Voorzover ik weet is seca2 nog niet gekraakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 16:44

Brothar

meester

Ik VERMOED dat LIDL straks weer met een digitale satelliet-tuner komt.
Ik verwacht dit o.b.v. het feit dat Lidl zijn "hardware-aanbieding" ongeveer elk halfjaar lijkt te herhalen.

http://www.lidl.nl

[ Voor 40% gewijzigd door Brothar op 05-08-2003 16:48 ]

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26653 schreef op 05 August 2003 @ 16:38:
[...]

Als je de nederlandse zenders wilt ontvangen dan kun je het beste een irdeto ontvanger nemen canalplus ondersteund deze nog wel.

Wil je een seca ontvanger dan zul je een seca2 kaart moeten kopen/abonnement nemen bij canalplus. (Per jaar 15 euro)
Maar de aanvrager van de kaart moet in NL wonen

(Voorzover ik weet is seca2 nog niet gekraakt)
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat voor ontvanger ik wil hebben. Zie zoveel namen en types dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heb niet veel verstand op dit gebied... Welk type ontvanger kan ik dan het beste kopen, wat zijn de verschillen, alleen de abonnementskosten of zijn er nog meer verschillen. Ik wil hier in Spanje graag nederlandse zenders bekijken, overige kanalen zijn van ondergeschikt belang (alhoewel BBC en CNN ook mooi zouden zijn :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Laatst online: 01-05 15:29
hmm als iemand van plan is dit ding te halen
http://www.lidl.nl/lnl/ap...206A17742C1256D75003FF2DE

doe het dan bij Correct
http://www2.correct.com/a...17&SOORT=9659&ARTNR=97737

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 11:18

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Bor_de_Wollef schreef op 05 augustus 2003 @ 13:41:
[...]

Het 5.1 geluid was noujuist wat mij zo tegenviel, ontzettend veel brom ondangs goede aarding. Soms wilde het apparaat ook niet op 5.1 stand.
Ik heb nu 5.1 met DTS getest, en ik hoor geen gebrom! Zelfs niet als ik de versterker op MAX zet (als er een stille scene is dan op de dvd).
Er is wel geruis als je met je oor heel dicht bij de speakertjes komt, dan hoor je de zee :) maar het valt nogal mee.

En dat metallic achtig geluid hebik alleen als ik muziek cd;s luister met prologic II .. maar dat kan je ook weghalen door instellingen op de DVD speler..

Dus misschien had je een rotte set ? :P Ik ben er iig tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-02 17:16
Anoniem: 36633 schreef op 05 August 2003 @ 17:09:
[...]

Ik weet eigenlijk helemaal niet wat voor ontvanger ik wil hebben. Zie zoveel namen en types dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heb niet veel verstand op dit gebied... Welk type ontvanger kan ik dan het beste kopen, wat zijn de verschillen, alleen de abonnementskosten of zijn er nog meer verschillen. Ik wil hier in Spanje graag nederlandse zenders bekijken, overige kanalen zijn van ondergeschikt belang (alhoewel BBC en CNN ook mooi zouden zijn :-) )
Hoeveel is je budget, en heb je de mogelijkheid om op een Nederlands adres een seca kaartjes te registreren? Of wil je liever zelf wat prutsen met kaartjes?

Beste is trouwens hiervoor een ander topic te gebruiken. Of email me voor vragen die niet mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-03 12:50

UnderClock

Enjoy the silence!

Gouden tip, Magic_Mirage! _/-\o_ Zowel de aanbieding als de website van Correct, die ik nog niet had gezien. Mochten mensen problemen hebben met de link, probeer 'www2' te vervangen door 'www1' of navigeer van de homepage via producten naar - Kopieer/Fax/Kantoor Apparatuur - Beletteringssystemen.

Heb hem vanochtend telefonisch besteld en vanmiddag afgehaald (woon in Rotterdam, dus makkie).

Geinig geel apparaatje. EUR 11,82 is geen geld. Werkt op 6 AA-size batterijen (exclusief), een cassette (labelkleur: wit) is wel meegeleverd. Ben nu batterijen aan het laden, om hem later te kunnen gebruiken. De adapteraansluiting ziet er vrij standaard uit, dus een stabiele universele adapter op 9 Volt zal ook wel werken.

De Lidl-aanbieding betreft de Brother P-Touch 60
De Correct-aanbieding betreft de Brother P-Touch 65.
Afgezien van de kleur heb ik geen schokkende verschillen kunnen ontdekken in de opsommingen van de features. Die van Lidl heb ik niet gezien, maar bij de P-65 van Correct zit een (duidelijke) Nederlandse handleiding en een Europees gerantiebewijs.

Het is niet uit te sluiten dat Lidl zijn aanbieding nog (in prijs naar beneden) aanpast. Dat heb ik ze de laatste weken een aantal keer zien doen met de tijdelijke producten. Het lijkt me desondanks sterk dat ze in de buurt kunnen komen van die Correct-prijs.

Bij Correct is die P-65 goed uit voorraad leverbaar, zo begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CT schreef op 06 August 2003 @ 10:52:
[...]

Dus misschien had je een rotte set ? :P Ik ben er iig tevreden mee :)
Heb er in totaal 3 gehad :( :'(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.