Ik heb deze set ook gekocht..Bor_de_Wollef schreef op 24 July 2003 @ 16:52:
[...]
Slecht geluid -> vervorming, metaalachtig soms
Ruis en brom -> inderdaad altijd wel maar normaal niet zo storend als bij deze set.
"Netjes" afgewerkt -> knopjes van de afstandsbediening die er niet goed in zitten, slecht gespoten plastic, haakjes aan de stoffen frontjes etc.
Helaas, anders was't een mooie aanbieding.
Er zit GEEN digitale ingang op (iets dat de folder deed vermoeden).
Maar aangezien ik een versterker en speakers nodig had (Mijn speakers zijn defect en een 5.1 leek me wel leuk) is dit wel een leuk budget systeempje.
Ik vind voor die 66 euro de afwerking nog wel okay, het netje alt soms iets wat groot maar dat vind ik niet echt storend. Het zijn geen vierkantje blokjes zoals die trust, er zit nog wel iets van design in
De watt is idd 200watt voor de subwoofer en 50watt voor de mini speakertjes.
Maar dat is dus p.m.p.o... echte watt (RMS) is 8watt en 30watt voor de subwoofer.
Die afstandsbediening is handig (voor dit geld lekker cheap om erbij te hebben) en onmisbaar voor de instellingen
Het ding BROMT als hij stand-by staat. Maar ik weet niet of dit verholpen wordt als ik de boel op een 5.1 aansluit die ge-aard is.. heb nu alleen de AUX aangesloten (de versterker verdeelt de AUX (stereo input) over de 6 speakers
Verder gaat de set "keihard" zonder dat het geluid compleet vervormt, dit valt me erg mee
Er zit wel nog een optionele poort op om NOG een subwoofer aan te sluiten, mocht deze niet bevallen ofzo. En dan werkt het ding puur als versterker.
Ik ga van de week een DVD speler kopen en dan zal ik de 5.1 is testen